Reviews over Autoverhuurders


    Oplichters 0 sterren

    Review over DoYouSpain

    Je kiest voor verzekering, bij\\r\\nAankomst blijkt het geen verzekering te zijn en betaal je nogmaals een bedrag voor verzekering ! Meestal is het bedrag even hoog als je al betaald hebt. \\r\\nWij hebben de auto van okcars Ibiza. \\r\\nKregen een lekke band. Geen reserve band aanwezig , een nieuwe auto met 6000 km op de teller� . Ze zouden iemand sturen , vervolgens komt er een sleepbedrijf takelen de auto op , en daar zit je dan zonder auto. \\r\\nVolgende dag zouden ze auto weer brengen , niks gehoord, wij contact leggen,.. krijgen we te horen dat we zelf de auto moeten komen halen 40 km verder op. \\r\\nKosten eerst zelf betalen en zouden we later kunnen terug krijgen .. jaja ., ���

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Alles !!!!

    Klant= geen koning

    Review over Haffkamp campers

    Bedenk goed of u in zee wil gaan met dit bedrijf. Afspraak = geen afspraak . Beloftes worden structureel niet nagekomen.Fouten maken is menselijk maar deze ook oplossen?Onze ervaring is dat dit niet in hun bedrijfsvoering voorkomt. Meermaals is de kans geboden om in gesprek te gaan maar zonder resultaat. Beschamend

    Never do business with C.T.

    Review over CarTrawler Car Rental

    They PRETEND to be in co-operation with many companys like Europcar and travel agency's like Corendon. But there is ZERO co-operation. They only use their names to get as much customers possible.

    When you hire a car theres no problem. But when you cancel it there is no co-operation at all. Europcar says you need to contact your travel agency or car rental company. And Carrrawler says you need to contact the other company.

    Cartrawler is responsable for refunds etc. But they dont take any responsability.

    I'll never do business with this company again and I advice you not to do business with this company!

    Sterke punten
    Using other company names to get as much costomers possible

    Zwakke punten
    They dont take any responsibility. When there is a problem they tell you to contact other companys which are not responsible.

    Total rib off company

    Review over OK Rent a Car

    Unfair company. The car was supposed to have no scrathes. I was asked to collect it in a dark garage. I found several scrathes of which I made pictures. At the return of the car it became clear that I missed two. They charged me 660 euro for something I didn't do. Pure robbery.

    Zwakke punten
    Unfair company not interested in fair play

    NIET HIER HUREN

    Review over Adrem

    Blijkbaar kan je niet meer voor een dagdeel huren en schuiven ze een contract onder je neus voor een volledige dag, wat bijna 3x zo duur is. Wij hadden dit op het moment van tekenen niet door. Verder geven ze je van tevoren geen duidelijke offerte (wat ik een teken van oplichterij vind). Daardoor heb je niet door dat de uiteindelijke kosten VEEL HOGER liggen dan ze van tevoren aangeven. Huur aub niet hier, je bent waarschijnlijk goedkoper uit bij een verhuurder die van hogere kwaliteit is.

    Schandalig! Oplichters!!

    Review over DoYouSpain

    Dit is echt oplichterij!! Boek nooit bij DouYouSpain!!
    Een kleine auto Fiat gehuurd voor een week via de website DouYouSpain. 121,63 euro, ik dacht, mooie goede prijs, dus geboekt. Met de voucher auto afgehaald. Ik wilde geen grote verzekering. De dame aan de office stelde me een kleine verzekering voor, maar voor enkel 20 euro. Ik dacht ok, laten we dat dan maar doen, over 20 euro ga ik niet moeilijk doen. Nu krijg ik na aankomst, na een week Spanje in Murcia, 2 rekeningen van mijn Visa kaart!! 121 euro en nog één van FireFly (de maatschappij waar ik de auto van gehuurd heb), maar deze is 188 euro! Ik heb gemaild hierover, ze antwoorden gewoon niet. Geprobeerd te bellen, ze zeggen dan dat dit normaal is, via DouYouSpain betaal je voor je reservering, en de andere rekening is voor je verzekering. Die rekening is ook heel onduidelijk, ze zetten er vanalles op waar je niks uit kunt maken, allerlei codes en taxen enz. Dit is toch niet normaal??!!! Dit is uiteindelijk een rekening van 310 voor uiteindelijk zo een klein autootje te huren. Echt oplichterij!!!

    Zwakke punten
    Oplichterij!!!

    Do nog book with Vip Cars!

    Review over Vip Cars


    Do nog book with Vip Cars. it's like italian mafia.
    I booked a car through them at Sur Price in Italy. after returning the car, money will be debited from your account for so-called damage. after that they are no longer available.

    oplichting

    Review over DoYouSpain

    De zoveelste, ook auto geboekt en door drukte ter plaatse aan de balie ( moesten 45 min wachten ) waren wij 5 minuten te laat. Auto boeking vervallen en geld kwijt, € 1000,00 lichter. Nog ter plaatse gebeld en laten overleggen met autoverhuurder maar men kon ( zogenaamd) niets meer doen. Wij stonden daar met 4 kinderen en hebben ter plekke dus opnieuw moeten huren. Mijnheer van Doyouspain was nog beledigd ook dat ik tegen hem tekeer ging. Echt absolute schande en zuivere oplichting! Nooit maar dan ook nooit daar boeken, gewoon ter plekke huren gaat prima en is nog goedkoper ook. Let op de positieve reviews, deze zijn altijd "op uitnodiging" dus zelf gearrangeerd. Zie onderstaand antwoord van doyouspain, ik heb gereageerd, als het geen robot is. Update: inmiddels vele mailwisselingen, en heb zelfs aangetoond met de boardingpassen dat wij op tijd waren,,,nu weten ze het niet meer en hebben zogenaamd overlegd met Gold car. Je raad het al, die zeggen dat wij te laat waren en noemen nog een verkeerd tijdstip ook. Zit te denken om collectief deze mensen aan te pakken, wie doet er mee?

    Sterke punten
    oplichten van mensen

    Zwakke punten
    zie tekst

    Not recommended

    Review over BusterRent

    DO NOT RECOMMEND. Highly disorganized and unreliable business. We had a van reservation and arrived a little before 15:00 for a pickup in Amsterdam to find the office closed (despite listing their office hours as open until 17:00). I called and was told that they usually close around 14:00 and because they couldn't reach me by phone, they went ahead and rented out our reserved van and closed, assuming I wasn't coming and they couldn't help. There was never any stipulation or suggestion that we needed to show at any particular time to keep our reservation. The person I was talking to (I believe it was Rob, but not 100% sure) offered to get us another van that he could have to us by 17:00. He then texted about 30 minutes prior to that and told us he couldn't get us anything. He did say he would try to figure something else out, but never responded or called back again. So...after renting out our reservation and stringing us along, they managed to singlehandedly ruin the plans we had and kept us from getting our stuff moved. This seems to be an extremely poorly run business. Do not use if you need something reliable.

    Sterke punten
    None

    Ontzettend slecht bedrijf

    Review over Adrem

    Ontzettend slecht bedrijf. Met een groep gingen wij op vakantie vanuit Utrecht naar Spanje. We kregen busjes mee die naar een kwartier rijden al compleet ging trillen. Er zaten ook sterren in de ruiten. Eindstand moesten we de bus daardoor in Spanje naar de garage brengen waarvan WIJ nu de kosten moeten betalen. Ook krijgen we de borg niet terug. Te slecht voor woorden. De bussen en de service is slecht. Hadden we maar eerder de recensies gelezen en het bedrijf niet het voordeel van de twijfel gegeven. Niet hier huren!!

    Sterke punten
    Geen sterke punten

    Zwakke punten
    Alles, kapotte bussen, slechte service, moeten bijbetalen

    waarschuwing

    Review over Greenwheels

    Er wordt onvoldoende inzicht verschaft in de daadwerkelijke kosten van een rit. Om te zien wat een rit je gaat kosten moet je doorklikken en opeens heb je een auto gereserveerd. Die reservering kan je vervolgens niet meer annuleren omdat je 24 uur van te voren moet annuleren. Dat is raar. Vervolgens moet je weken wachten voordat je inzicht krijgt in de gemaakte kosten via een factuur.

    Het is een onvriendelijke, niet klant-gerichte werkwijze, waarbij de focus ligt op geld verdienen in plaats van de dienst zo goed mogelijk leveren. Het kan allemaal.

    Sterke punten
    er is altijd een auto beschikbaar

    Zwakke punten
    niet klantgericht. duur. kosteninzicht VER beneden peil.

    Firefly Malaga oplichters

    Review over Firefly Car Rental

    Auto gehuurd bij Firefly malaga.
    Verzekering afgekocht. Bij terugkomst hebben ze nog een keer een bedrag in rekening gebracht (hoger dan de huur) waardoor we meer dan het dubbele hebben betaald. Dit zou een diefstalverzekering zijn. Extra bijzonder dat de kosten van deze verzekering pas na de vakantie in rekening werden gebracht terwijl je normaal voor alles vooraf moet betalen. Zijn telefonisch niet te bereiken evenals moeder bedrijf Hertz (Hertz zou de klachten afhandeling doen). Hertz meerdere malen gemaild maar geen reactie. Beide grote oplichters! Bizar dat dit soort praktijken mogelijk zijn.

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Oplichters

    NOOOOIT MEER !!!!

    Review over Adrem

    NOOOIT MEER!!!! Voor ons Bovag-RDW Garagebedrijf een bakwagen voor een week gehuurd; de betreffende auto was bij ophalen een uur later pas "klaar" om mee te nemen, vies vuil en smerig, stank in de cabine, asbak vol sigaretten, rondslingerende half lege frisdrankflessen, een defecte radio die "code" aangeeft......de hele cabine en ook de bakwagen rondom vol met deuken en krassen van oude verkeersschades, en niet zo een beetje ook.....het glas van het achterlicht gebroken/ontbreekt, het spiegelglas van de rechter buitenspiegel volledig gebarsten, onmogelijk zicht naar achteren, de voorbanden helemaal kaal, écht helemaal glad, 0,00 mm !!! profieldiepte.....LEVENSGEVAARLIJK...aangehouden door de Politie, ik mocht halverwege de gehuurde week niet meer verder rijden....schade-gevolgschade etc. etc. en als ik dan als APK keurmeester en Garagist hierover verhaal wil halen en de discussie start, dan trekken ze stiekem heel snel je CrecitCard leeg.....en heet het betaald en opzouten....NOOOOIT MEER!!!!!!

    Sterke punten
    Gewiekst en Achterbaks de boel belazeren

    Zwakke punten
    Stelletje Oplichters!

    0% service

    Review over Sicily By Car

    In mei een auto gehuurd in Florence. In september een boete ontvangen via de mail volledig in het Italiaans met belofte dat er betalingsinstructies thuis worden opgestuurd, een maand later nog geen instructies ontvangen. Omdat dit bedrijf 5 maanden nodig heeft om een boete op te sturen is dit ondertussen de 2e aanmaning en dan nog €61 'servicekosten' durven af te schrijven van mijn creditcard. 0.0% service!

    Zwakke punten
    Service

    Drama

    Review over Holiday Cars

    Drama. Ik had een auto gehuurd in Marrakech. Bij holidayautos werd aangegeven dat ik auto kon ophalen op het vliegveld. Eenmaal aangekomen stond er een chauffeur die mij meebracht naar een donkere parkeerplek met een klein hokje als kantoor. Dit was 10 minuten rijden van het vliegveld. Ik was alleen en het was 10 uur avond (en dus donker). Eenmaal in het kantoor werd ik onder druk gezet door de medewerker (van green Motion) om extra te betalen voor het laten vervallen van de eigen risico. Ik had dit echter in Nederland gedaan en weigerde dit te betalen. De man werd agressief (verbaal) en gaf aan dat ik dan auto niet meekrijg. Het bedrag dat ik betaald had voor de auto zou ik ook niet terugkrijgen. Onder druk heb ik dus de extra kosten van 600 euro moeten betalen bovenop het bedrag van 1000 euro die ik al betaald had voor een luxe auto. Uiteindelijk heb ik dus 1600 euro moeten betalen voor 7 dagen terwijl dat 1000 euro had moeten zijn.

    In Nederland aangekomen heb ik contact opgenomen met holidayautos om mijn verhaal kwijt te kunnen en eventuele bemiddeling. Zij gaven dit te onderzoeken. Ik kreeg als reactie terug dat kk geen recht heb op restitutie omdat de naam van creditcard niet overeenkwam met naam van boeking (dit kwam echter door een typ fout waardoor een d een f werd, deze liggen naast elkaar op toetsenbord). Zij gaven ook aan dat ik daarom geen auto heb meegekregen volgens de verhuurder. Dit is wel gek want ik heb auto dus wel meegekregen. Zij namen mijn verhaal niet serieus en zijn meegegaan met verhaal van verhuurder. Ik hoor vaker op vakantie en zelfs in landen waar je gewaarschuwd wordt voor het huren van een auto, maar dit heb ik nooit van mijn leven meegemaakt. Je kunt dus beter rechtstreeks extra betalen bij een grote organie zoals europcar of sixt zonder extra kosten dan trappen in schimmige deals waardoor je achteraf veel duurder uitkomt (in mijn geval dus 600 euro extra kosten voor niks). Ook staat er bij holiday cars dat je contact op kunt nemen in eigen taal. Dit is echter niet het geval. Klantenservice is altijd in Engels omdat andere talen ‘momenteel’ niet beschikbaar zijn. Maakt niet uit wanneer je belt, je wordt altijd geholpen in het Engels.

    Sterke punten
    Oplichten

    Zwakke punten
    Communicatie, service en oplossingsgericht werken

    Eerlijke reviews

    Review over Goldcar

    Afschuwelijk. Stelletje oplichters bij Rome. Malafide praktijken. Nep reviews op hun eigen site die goed zijn. Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Ik krijg nog 280 euro van ze maar geen contact mogelijk.

    Sterke punten
    NIET

    Zwakke punten
    Malafide praktijken. Je krijgt geen autosleutel mee ondanks betaling. Extra verzekeren etc dan wel...express gaan bellen en je laten staan wachten bij de balie. Dit toneelstuk voeren ze elke dag op.

    Worst customer service

    Review over SnappCar

    The worst customer service ever

    Sterke punten
    Learn what service is

    Zwakke punten
    Terrible people

    Never again

    Review over Alamo

    I booked a car thru CarTrawler and KLM. Pick up at Amsterdam airport. My credit card was not working and the operator (ALAMO) refused to use my debit card. I lost my booking and the extra insurance prepaid. I almost lost my business appointment. I went next door to Hertz and they immediately helped rent me a car. Never again with CarTrawler and never again with ALAMO

    Oplichters en smerige autos

    Review over Adrem

    Je wordt gelokt met een lage huurprijs maar uiteindelijk bestaat je 4x zo veel.Smerige oplichters zijn het. En schoonmaken van de autos doen ze niet.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Bedriegers

    Review over Goldcar

    Wij moesten nogmaals een verzekering afsluiten toen wij de auto gingen halen, dus opgelicht.
    Niet mee in zee gaan met dit bedrijf

    onredelijke klantenservice

    Review over Greenwheels

    De auto's in mijn wijk zijn altijd vies, vol rommel en hondenharen. Ik was er inmiddels aan gewend geraakt, en deed alleen nog melding van een vieze auto als het echt onacceptabel was. Na mijn laatste rit kreeg ik echter een boete van € 75 omdat ik niet gemeld had dat de auto vies was.

    Ik heb de klantenservice uitgelegd wat er aan de hand was, maar zij wilden op geen enkele manier meedenken en stonden erop dat ik een boete zou betalen. Dat voelt heel onredelijk, omdat ik nu opdraai voor de schoonmaakkosten van een aso die de auto niet schoon achterlaat. Ze hadden me ook een keer kunnen wijzen op de meldplicht, en pas bij de tweede keer een boete kunnen opleggen.

    Met de regels in de hand begrijp ik echt wel dat Greenwheels in hun recht staat, maar ik had wat meer redelijkheid verwacht als je al 7 jaar klant bent zonder problemen. Zeker als je ziet dat Greenwheels niets doet met meldingen en een vieze auto niet komt schoonmaken.

    Voor mij geen Greenwheels meer. Jammer, want ik vond het altijd een prettige manier van reizen. Gelukkig zijn er inmiddels betere en goedkopere alternatieven.

    Ik was in het verleden echt enthousiast over Greenwheels en heb meerdere nieuwe klanten aangebracht. Er is niets van dit ooit zo sympathieke bedrijf over. Onbegrijpelijk dat ze hun eigen glazen zo ingooien en hun trouwe klanten wegjagen.

    Zwakke punten
    Klantenservice, vieze auto's

    Een gewaarschuwd mens...

    Review over Adrem

    Had ik maar eerder de reviews gelezen. Dat is wat ik achteraf denk nu ik voor de huur tijdens het weekend van een bus bijna € 500 heb betaald. Ruim € 300 voor de huur zelf (161 km) en € 188 voor een schade die ik zelf niet heb gereden. Een toerekening van schade die ik zelf had kunnen voorkomen door voor en na de huur de hele bus te fotograferen. Ik huur vaak auto’s en bij gerenommeerde bedrijven. Tot op heden heb ik nog nooit problemen gehad over afhandeling van schades. Door de lange wachttijd bij het ophalen van de bus, het feit dat de bus volledig ingeparkeerd stond en mijn haast om weg te komen heb ik verzuimd de bus goed te documenteren. Een fout die mij een extra toeslag heeft opgeleverd van € 188. Adrem doet voorkomen dat zij een goedkoop bedrijf zijn. Dat zijn ze niet! Met ook de verrassing na afloop is dit een hele slechte ervaring geweest met een verhuurbedrijf. Ik beschouw het maar als leergeld om mezelf de volgende keer beter in te dekken voor dit soort verhuurbedrijven. En jij, lezer van deze review: wees gewaarschuwd! Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee!

    Sterke punten
    Eigenlijke verdienen ze nog geen één ster!

    Zwakke punten
    Vieze auto, veel gebreken: verlichting stuk, veel schades waardoor je geen overzicht meer hebt op het opleveringsrapport, indicatorlampjes die stuk zijn op het dashbord. En een hele hoge rekening na afloop,

    Slecht service!

    Review over BusterRent

    Slecht ervaring

    Zwakke punten
    Respectloos van de medewerkers/ te lang wachten naar het terugstorten van de borg/ 1000 gebeld met vragen zonder antwoord.

    Slecht service!

    Review over BusterRent

    Slecht ervaring

    Zwakke punten
    Respectloos van de medewerkers/ te lang wachten naar het terugstorten van de borg/ 1000 gebeld met vragen zonder antwoord.

    Slecht service!

    Review over BusterRent

    Slecht ervaring…

    Zwakke punten
    Respectloos van de medewerkers/ te lang wachten naar het terugstorten van de borg/ 1000 gebeld met vragen zonder antwoord.