Nieuwste Reviews

Centauro - Maffia praktijken!

0

Review:
Maffia praktijken ! Auto + full verzekering via Tui, bij aankomst zegt Centauro dat die niet telt, enkel mits bij betalen volledig verzekerd. Jammer genoeg nogal gehoord bij verhuurmaatschappijen, wij gaan daar niet meer op in. Auto zelf mogen gaan zoeken 's nachts in donkere garage met papier waar men het heel vaag over schade heeft aan de voor- en zijkant van de wagen zonder verdere details. Bij terug binnen leveren stelt met 1 vraag 'hebt u full insurance via ons?' Wanneer U neen antwoord komen ze met een zaklamp de wagen 'controleren' waarop ze een haarfijn schrammetje vinden op de motorkap van de wagen, met moeite te zien met het blote oog. Duidelijk van gebruik door een steentje ofzo en geen toegebrachte schade. Betalen zeggen ze.. op een heel onbeschofte manier waarop nog andere klanten naar ons toekomen en vertellen dat ze niet hetzelfde meegemaakt hebben! Moedwillige oplichterij is dit, nooit meegemaakt hoe schaamteloos men dit zonder verpinken mensen aandoet.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Oplichters
Onbeschoft

S. C. beveelt Centauro NIET aan bij vrienden/bekenden

Firefly Car Rental - Oplichting

0

Review:
Voor de tweede keer weer een auto gehuurd bij FireFly en nu dus nooit weer. Ze begonnen weer over de verzekering en ik heb 3 maal aangegeven GEEN verzekering te willen, uiteindelijk zette ze een cirkel om het bedrag wat ik moest betalen waar ik mee akkoord ging, alleen benzine. Nu een maand later wordt de rekening afgeschreven en wat denk je, wel de verzekering in rekening gebracht. Het zijn echte oplichters! Huur hier nooit een auto.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Alle

Geert beveelt Firefly Car Rental NIET aan bij vrienden/bekenden

Budget - Betalen niet terug

0

Review:
In juli 2017 op vakantie geweest in Canada en Amerika. Omdat we op Toronto landde huurden we een auto in Toronto. Netjes betaald een bedrag van 1.600 CAD. We kwamen er later achter dat het goedkoper was om dezelfde auto te huren bij Budget in de stad. Geen probleem, dat ging via de site erg makkelijk. Daarmee kregen we een vordering op Budget van circa 700 CAD. De auto opgehaald en weer teruggebracht. Bij het inleveren nog wat kleine kosten betaald. De refund zou via onze creditcard teruggestort worden. En raad eens....! Tja daar wachten we nog steeds op. Ondanks herhaalde verzoeken via email en via de telefoon.

Sterke punten:
Omboeken naar een pickup locatie in de stad was makkelijk.

Zwakke punten:
doen niet wat ze zeggen.

Kees Dekke beveelt Budget NIET aan bij vrienden/bekenden

Record Go Rent a Car - waardeloos

0

Review:
al 8 keer een auto gehuurd in Spanje zonder problemen,maar bij record go werken oplichters.
Toen ik de auto ophaalde was die aan alle kanten beschadigd de man achter de afhaal balie wist hiervan en er stonden op het formulier 10 beschadigings plekken
Bij inlevering na 4 weken wist een dame mij te vertellen dat ik links voor schade had gemaakt terwijl dit al op het formulier stond aangegeven.
In overleg hebben we afgesproken dat de schade er al was bij aflevering.
Tot mijn verbazing is er bij thuis komst Ä446,00 afgeboekt voor deze schade.
Dit is gewoon diefstal
Nooit bij deze lui huren of zaken mee doen

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
Oneerlijk

Frank beveelt Record Go Rent a Car NIET aan bij vrienden/bekenden

Sixt - Sixt is pure oplichterij

0

Review:
Minibus gehuurd op luchthaven te Sevilla. Zeer opdringerige mensen om extra verzekeringen aan te smeren! Net voor teruggave van de minibus hebben we volgetankt (op 1 km van het Sixtkantoor). De mensen in het kantoor waar ik de sleutels terugbracht deden niet eens de moeite om te komen kijken naar de teruggebrachte minibus en ik vroeg hen expliciet of alles in orde was voor mij, waarop ik de garantie kreeg dat alle oké was en er niks meer diende geregeld te worden. 2 dagen nadien kreeg ik inderdaad per mail mijn eindfactuur en alles was oké. Een kleine week later echter ontving ik een correctie op de factuur waarop melding werd gemaakt dat zij een tankbeurt hadden moeten uitvoeren van 34,28 euro, daar waar ik de wagen volledig volgetankt heb teruggebracht!!!! Pure oplichting!!! Ik heb een klacht neergelegd met duidelijke omschrijving van de feiten en ontving daarop een mail dat men mij zo vlug mogelijk ging antwoorden. Echter nooit meer iets van hen gehoord. Heel dwaas van Sixt, want zij bestelen mij nu 34,28 euro, maar in de toekomst verliezen zij daardoor duizenden euro, daar ik geregeld wagens huur en ook advies verleen in de toeristische sector...
Blijkbaar is de bedrijfscultuur bij Sixt er eentje van de korte termijnpolitiek...

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
Zeer opdringerige loketbedienden, die volledig opgenaaid zijn om zo hoog mogelijke verkoopcijfers te halen.
Het voelt niet leuk aan als klant voor dergelijke stresskonijnen te staan met een fake glimlachje!
Personeel dat zijn werk niet doet bij teruggave van de wagen, geen controle van de wagen. Nochtans waren wij de enige klant bij Sixt op het ogenblik van teruggave, maar de 2 bedienden in het bureel (een man en een vrouw) hadden op dat moment duidelijk iets spannenders voor ogen... het geflirt met elkaar was overduidelijk!
ONBETROUWBAAR: zenden eerst een correcte afrekening en dan bijna een week later een zogezegde 'correctie' met een onmogelijke tankbeurt??? Sixt zou beter controle op hun personeel uitoefenen ipv klanten ten onrechte te laten betalen.
PURE DIEFSTAL!

Rik beveelt Sixt NIET aan bij vrienden/bekenden

Locauto - Boeven

0

Review:
Innen 48.80 euro per verkeersboete in Italië

Alle steden hebben camera's met vage borden
niet het centrum inrijden met allerlei tijden en dagen uitzonderingen. Zo heb je een aantal boetes te pakken
en moet je elke keer 48.80 euro betalen als administratie kosten ( Locauto geeft alleen maar je adres door aan de instanties).

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:

Goedkoop lokkertje. Als je er bent moet je bij verzekeren voor 275 euro voor een week of met een enigenrisico van 1000 euro in de rondte rijden.
Voorlopig hoef ik niet meer naar Italië.

Baas beveelt Locauto NIET aan bij vrienden/bekenden

CarDelMar - SLECHT!

0

Review:
Als je hun service ooit nodig hebt, dan ben je de Sjaak want ze hebben echt een slechte helpdesk die nooit te bereiken is.

Sterke punten:
Niet

Zwakke punten:
Helpdesk

James beveelt CarDelMar NIET aan bij vrienden/bekenden

Holiday Cars - Prima vergelijkingssite

0

Review:
Duidelijke makkelijke website

Sterke punten:
Erg tevreden over goede service

Zwakke punten:
Geen

C van Door beveelt Holiday Cars aan bij vrienden/bekenden

Hertz - Oplichters bij Herz

0

Review:
Het begint al bij de reviews zoals boven aangegeven.
56 revieuws, waarvan 8 positief! Hoe bestaat het.
Ook in mijn geval verzekeringsoplichting op het vliegveld in Malaga.
Vlotte babbel in de drukte, een paraafje hier, een paraafje daar en uiteindelijk ben je voor ruim Ä 400,ó opgelicht.
Natuurlijk moet je opletten bij dit soort bedrijven, maar Hertz spant wel de kroon. Nooit bij Hert huren dus.

Zwakke punten:
Oplichter achter de balie in Malaga.

C. Broersm beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

CarDelMar - Te mijden! De meest arrogante maatschappij ooit. M

0

Review:
Via cardelmar een auto gehuurd bij de co in Argentinië
Onze flight was delayed en zo kwamen wij een dag later aan in Buenos Aires
Op de voucher van cardelmar stond een telefoonnummer waarmee Cactus 7/7 24/24 kon bereikt worden
Vanuit Londen onmiddellijk gebeld van zodra delay bekend was, geen antwoord, nog 8 x geprobeerd, geen antwoord, sms gezonden en email naar cardelmar met verzoek cactus te contacteren (wat zij nooit gedaan heeft). Bij aankomst dag later op vliegveld BA 4.30h gewacht op bestelde auto. Deze was intussen verhuurd en wij kregen een oude vervangwagen totaal beschadigd aan de buitenkant (krassen...) Cactus verontschuldigde zich cardelmar heeft een verkeerd telefoonnummer opgegeven. Dus zij waren niet op de hoogte.
Nu komt de verachtelijke, arrogante service van Cardelmar. Op mijn ettelijke emails kreeg ik totaal geen antwoord. De Ceo gecontacteerd, plots beweging in de zaak, maar na een summier onderzoek, antwoord cardelmar op mijn vraag naar schadevergoeding (telefoons Londen nr BA, 4.30h wachten, oude wagen...) tgv. een bijzonder ernstige fout van cardelmar nl. verkeerd telefoonnummer opgegeven met als gevolg al onze problemen, wij geven geen schadevergoeding - zonder motivatie, zonder argumentatie - toppunt van botheid, arrogantie, machtsuitoefening. Al de bewijsmiddelen die ik overgemaakt had, al de emails, de verontschuldiging van Cactus, allemaal geen reden voor Cardelmar om ook maar enige uitleg te geven, zich zelfs maar te verontschuldigen. Alleen : We do not.
Verwerpelijk. Totale minachting van hun klant.
Misschien betaal je iets meer bij een andere autoverhuurder maar je wint op alle vlak door Cardelmar te vermijden. Die firma minacht haar huurders met een ongelooflijke dedain.


Sterke punten:
ik zou niet weten welke

Zwakke punten:
totale minachting voor haar huurders

johan beveelt CarDelMar NIET aan bij vrienden/bekenden