Reviews over Autoverhuurders


    Do not use cartrawler

    Review over CarTrawler Car Rental

    Do not use Cartrawler, they will rip costumers off!

    We booked an Avis car through Cartrawler, with a one way fee Gothenborg to Skövde. Due to a change in plans the car was returned at the airport of pick up. Avis correctly subtracted the one way fee in the final bill, but Cartrawler keeps that difference and does not refund it.

    Furthermore, they charge 50€ for insurance, compared to Avis for 25€. It is a total scam.

    Book Avis directly on their website.

    Sterke punten
    Scam

    Zwakke punten
    Scam

    Zeer slecht

    Review over Adrem

    Ook ik heb zeer slechte ervaringen met Adrem Utrecht. Ze adverteren en profileren zichzelf als de goedkoopste, maar er is een zeer onduidelijke prijsstelling. Het is overigens bij wet niet toegestaan om een consument een prijs exclusief BTW te melden, ook niet als je erbij zet dat de prijs exclusief BTW is. Dit is alleen helemaal onderaan hun website terug te vinden, zeer onduidelijk. Daar begint de klantmisleiding al. Iedereen klaagt over onduidelijkheid, maar zelf vinden ze dat ze het heel goed doen. Wie heeft er dan gelijk? Dat is minachting van de klant en een totaal gebrek aan zelfreflectie van Adrem. Ze zijn dus bij lange na niet de goedkoopste als je de eindafrekening krijgt, waarschijnlijk zijn ze zelfs een van de duurdere verhuurbedrijven. Ze houden ook nog eens een groot deel van de borg in. Dit is kennelijk hun verdienmodel. De bus zat namelijk voor verhuur al onder de krassen en deuken. Waarschuwingslampjes die branden waarvan wordt beweerd dat het geen kwaad kan. En de volgende dag beweren ze dat er een kras bij is gekomen waar ze de borg voor gaan inhouden. Dit klopte absoluut niet! Pas na deze zeer slechte ervaring met ze, zag ik dat ze vrijwel alleen maar slechte reviews krijgen. Had ik deze maar eerst gelezen. Bij navraag bij vrienden en bekenden hoorde ik dat ik ook wel een beetje dom was om bij Adrem te huren. Ze dachten dat het in Utrecht algemeen bekend was dat het een bedrijf is met een zeer foute reputatie. In de algemene voorwaarden staat dat een negatieve review zoals deze consequenties heeft (artikel 16). Lachwekkend natuurlijk dat ze denken dat de vrijheid van meningsuiting geen stand zou houden in een rechtszaak. Voor mij nooit en te nimmer meer Adrem!

    Zwakke punten
    Onduidelijk, misleiding (prijzen ex BTW, wettelijk niet toegestaan), slechte bussen vol krassen en deuken.

    Ben bedonder, geen auto!!!

    Review over DoYouSpain

    Auto kon alleen gehuurd worden met de verzekering van het verhuurbedrijf. De verzekering van Doyouspain.com werd niet geaccepteerd. Ik kon kiezen om € 1.400,00 op mijn credit kaart te laten blokkeren of € 800,00 cash te deponeren. Natuurlijk loop ik niet met € 800,00 op zak en € 1.400,00 blokkeren lukt niet op mijn credit kaart omdat ik de daglimmit op € 1.000,00 heb gezet om diefstal van grotere bedragen tegen te gaan. Bij diefstal of zoiets.

    Doyouspain.com is niet bereikbaar via email of telefoon. Bij bellen van het getoonde telefoonnummer wordt er niet opgenomen.

    Simpel een oplichterssite!!

    Doe geen zaken met cartrawler

    Review over CarTrawler Car Rental

    Je betaalt voor een auto. Je komt opdagen met alle papieren en een creditcard. Ze accepteren jouw kaart niet. Laten je dan wel betalen voor de auto maar geven hem niet mee.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters

    Slechte service, slechte app

    Review over Greenwheels

    Todays experience was the final straw in a long list of very mediocre experiences. The car I had booked was not in the right place - again - and after calling the callcenter, which took a long wait (more than 10mins), we finally got a new car, which also didn�t work. The message each time was �sorry fir the inconvenience but if a driver doesn�t return the car in its rightful place� OR sorry But you logged into The car With your app too many times so now you need to use your greenwheels card, making me feel frustrated and not supported. It seems The software of The app is not updated, if a car is not in its rightful place you should be able to fix this in The app. The support center is left With limited options to really support its customers, which makes for frustrated agents and i was now again late for an appointment which meant stress on The group that was waiting for me. Not a reliable provider since PON took over. A real shame.

    Sterke punten
    Volkswagen autos

    Zwakke punten
    App is Heel beperkt, service ook

    Afzetters

    Review over Blue Rent A Car

    Begin er niet aan! Locatie Den Bosch werkt met de website van de vorige eigenaren. Je denkt een ruime bus te huren blijkt de categorie aanduiding gewijzigd te zijn en je krijgt een bestelbus mee…. Totaal uitgewoond, allerlei dashboard lampen blijven branden. Geen tegemoetkoming in de kosten (ipv 1 dag nu 2 dagen moeten huren door mini-formaat). Wacht nu al 6 weken op mijn € 350 borg retour. Vrees het ergste aangezien er op geen enkele manier contact gemaakt kan worden; mail, telefoon en gesloten deur. 0 sterren beoordeling!

    Sterke punten
    Geen enkele

    Zwakke punten
    Afzetters; klantonvriendelijk; slechte kwaliteit wagens; onbereikbaar.

    Altijd rechtsreeks boeken!

    Review over OK Rent a Car

    Wat hier fout gaat, gezien de vele reacties, is dat mensen boeken via derden als doyouspain, expedia, booking en daar dan een verzekering bij kopen via AXA, Allianz e. d.



    Fout!



    Gebruik deze sites alleen om prijzen te vergelijken en boek rechtstreeks bij de autoverhuurder zelf!



    Als je bij OK Mobility zelf de auto hebt gereserveerd en bij hen zelf een aanvullende verzekering hebt genomen, dan ben je van het gezeik af.



    Een verzekering via een derde partij is namelijk niet tussen jou en de autoverhuurder. Het is tussen jou en de derde partij. Dus jij mag de vastgestelde schade betalen via de borg en het terug vervolgens zien te halen bij AXA, Allianz e.d.



    Maar heb je de auto bij OK Mobility zelf verzekerd, bij het boeken op hun eigen site, dan snijden ze in eigen vlees als ze rare schades gaan claimen.



    Dus nogmaals: boek rehtstreeks bij Nizacar, rechtstreeks bij OK Mobility, rechtstreeks bij Firefly, rechtstreeks bij Sixt, whatever maar NIET via Ryanair, of pricewise, of rentacar, dus nooit via een derde partij een auto huren.

    Sterke punten
    Moderne auto’s.

    Zwakke punten
    Geen balie in terminal.

    Geld wel geïnd, geen auto

    Review over CarTrawler Car Rental

    Via Transavia geboekt bij Budget in Eindhoven en direct met creditcard betaald 18 oktober 2022. Bevestiging van Car Trawler ???Ook verzekering afgeslpten via AXA.

    Bij ophalen auto werd Portugese creditcard geweigerd en kreeg dus veen auto, hoewel betaald. Car Trawler is niet te bereiken, Transavia en Budget spelen de vermoorde onschuld.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onbereikbaar, volgens Budget heeft Car Trawler mijn geld, waarvoor ik geen auto kreeg

    Het was een drama

    Review over Drive On Holidays

    Moeten een verzekering nemen van 540,- euro. Voor 2 weken.

    Sterke punten
    Zijn er niet

    Zwakke punten
    Extreem prijzige verzekering

    Scam bedrijf

    Review over Delpaso Car Hire

    Ik heb hier een auto gehuurd via discovercars. Enorm slecht behandeld door de medewerkers van Delpaso toen ze hoorden dat ik de volledige dekking bij discovercars had afgesloten en niet bij hun. Het begon met het dreigen van het niet meegeven van de auto, omdat we 3 minuten te laat waren. Vervolgens moesten we de auto zelf maar controleren op gebreken. Zij konden mij geen service verlenen en ik moest geen contact met ze opnemen als ik een ongeluk maakte of er iets met de auto was.

    Bij het inleveren van de auto ging het pestgedrag door. Andere klanten die wel een volledige dekking bij hun hadden genomen werden eerder geholpen dan wij. Ze lieten ons bewust wachten. Bij het controleren van de auto(had meerdere deuken) op schade waar ik gelukkig foto's van had gemaakt kwamen ze met een mini krasje die ik over het hoofd had gezien en geen foto van had gemaakt en zeiden dat ze dit keer deposit van 1600 euro teruggeven, maar de volgende keer dit niet te zullen doen als ik de volledige dekking niet bij hun afneem.

    Prima dienstverlening+service

    Review over Pouw Rent Groningen Autoverhuur

    We zijn met een 9-persoonsbus op wintersport geweest met ons gezin. We hebben deze bus gehuurd bij Pouw Rent. De bus zelf was een genot om mee te rijden en met plenty laadruimte en heerlijk in het gemak. Winterbanden, sneeuwkettingen en een dakkoffer: het was allemaal mogelijk. De informatie vooraf, de service en de afwikkeling was prima, persoonlijk en fijn. Zowel aan de telefoon als per mail. Dat gold voor alle medewerkers. De site werkte ook heel goed bij de keuze. Een aanrader.

    Sterke punten
    Website, contacten per mail en telefonisch, service en afwikkeling

    Zwakke punten
    (Nog) geen vestiging in onze woonplaats in Emmen ;-)

    Regelmatig storing

    Review over Greenwheels

    Helaas heb ik nu 3x meegemaakt dat door een storing de auto niet opende. Bellen met de helpdesk helpt niet en dus wordt de auto dan voor een week afgesloten om het probleem op te lossen. Helaas heeft onze woonplaats maar 1 auto, geen andere optie dus. En lekke band na week nog niet verholpen, weer een week geen mogelijkheid om te gebruiken.

    Geen terugbetaling borg

    Review over BusterRent

    Hallo



    Ik heb in augustus 2022 (21-22) een mercedes sprinter gehuurd bij busterrent en heb daarvoor een borg betaald van 250 euro, die is nog steeds niet terug gestort, ondanks het sturen van 15 emails, 30 keer proberen te bellen en zelfs naar jullie kantoor komen.



    Ik begrijp dat jullie faillisement hebben aangevraagd maar ik wil graag reactie en ik eis mijn geld terug. Kan ik eindelijk reactie krijgen van iemand?



    Jasper Nijdam

    (reserving op naam van Ava Hosseinpour)



    Sterke punten
    X

    Zwakke punten
    Hallo



    Ik heb in augustus 2022 (21-22) een mercedes sprinter gehuurd bij busterrent en heb daarvoor een borg betaald van 250 euro, die is nog steeds niet terug gestort, ondanks het sturen van 15 emails, 30 keer proberen te bellen en zelfs naar jullie kantoor komen.



    Ik begrijp dat jullie faillisement hebben aangevraagd maar ik wil graag reactie en ik eis mijn geld terug. Kan ik eindelijk reactie krijgen van iemand?



    Jasper Nijdam

    (reserving op naam van Ava Hosseinpour)



    Goede service

    Review over Pouw Rent Groningen Autoverhuur

    Leuk bedrijf met vriendelijke medewerker. Zeer goed bereikbaar.

    De gehuurde bus was van alle gemakken voorzien.

    Sterke punten
    Zeer vrienden geholpen en was binnen 10 minuten al onderweg

    Zwakke punten
    Administratief niet alles op orde, maar dat leverde verder geen problemen op.

    Huur hier geen auto, oplichter

    Review over Air Auto

    Alles netjes ingeleverd, blijkt er een blauw boek te ontbreken, documenten.

    Dashboardkastje is niet open geweest, dus hebben ze dit met opzet gedaan.

    Er was met niemand te praten, iedereen speelde het mee.

    147.60 koste dit werd van creditkaart afgehaald

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles, onbetrouwbaar,oplichters

    Niet betrouwbaar en corrupt

    Review over Sicily By Car

    Wij hadden een auto van dit bedrijf gehuurd op Catania vliegveld (27 sep t/m 4 okt)

    Op de laatste vakantiedag startte de auto niet en onze accommodatie was ver het vliegveld. Wij hebben zelf de vervangende auto geregeld om ons vlucht te halen en hebben 50 € aan de eigenaar van onze accommodatie betaald om ons naar het vliegveld te brengen. Ons vlucht vertrok om 10:50 uur.

    Om 8 uur waren we op het vliegveld en bij de balie van Sicily by car vertelde ik dat de auto niet startte en is achtergebleven op ons accommodatie adres,

    Wij hebben een aantal vreselijke uren meegemaakt tot 10:50 uur.

    Achteraf kregen we een eindafrekening waarop o.a. De volgende kosten stonden:

    * Verlening van de huur van de auto

    * administrative kosten

    * belastingen

    * benzine kosten

    Wij waren niet in gelegenheid op hun auto vol te tanken. Dat was logisch gezien de auto niet startte.

    De baliemedewerker van het bedrijf was onvriendelijk en bot! Hij had geen begrip voor onze situatie. Immers was deze veroorzaakt door hun onbetrouwbare auto.

    Ik zou nooit meer een auto huren van Sicily by car.





    Sterke punten
    Niets.

    Zwakke punten
    Onvriendelijk, oneerlijk en corrupt.

    Schandalige klantenservice

    Review over Greenwheels

    Schandalige klantenservice ervaring bij Greenwheels. Je wordt niet geholpen. Medewerkers hebben een grote mond. Kinderachtig en onprofessioneel. Je wordt slecht behandeld.

    Sterke punten
    Beschikbaarheid van de auto’s

    Zwakke punten
    Schandalige klantenservice ervaring bij Greenwheels. Medewerkers hebben een grote mond en willen mensen niet helpen. Zeer onprofessioneel.

    Kansloos bedrijf

    Review over Sicily By Car

    Wat een boeven! Zijn gek op het belasten van je Credit Card! Defecte auto's, uren aan de telefoon, extra kosten met aftanken enz.. enz... Gewoon NIET doen, er zijn genoeg andere wel betrouwbare partijen...

    Sterke punten
    Welke?

    Zwakke punten
    Service is echt slecht...

    DO NOT RENT A CAR FROM GUERIN!

    Review over Guerin Autoverhuur

    DO NOT RENT A CAR FROM GUERIN!

    Unfortunately I did not read the reviews here before booking car rental from Guerin in Lisbao airport, Had I read them before, I would ensure not to use a car from Guerin.



    My problem is the same as previous ones relating to charging practices. Mine relates to one small scratches to bumper light, in pickup the staff tell me you just check the damage on the report and that's it I didn’t report the scratches on picking up the vehicle, We are sure we did not do any damage. I was charged damage fee for them on my return. I think this is inappropriate, and have complained to the company. I await resolution. I will report back when I receive a response from the company.



    My experience is that these are very unscrupulous people and I would warn anyone against using them



    Date of experience: December 04, 2022

    Oplichters en criminelen

    Review over Delpaso Car Hire

    Huur hier nooit!!! "Ineens" klopte mijn pi code niet van mijn creditcard en werden we geforceerd om een verzekering van €275,00 extra af te sluiten. De rest van de vakantie deed mij pincode het prima. Daarna kregen we een oude volkswagen met versleten koppelingsplaten en twee zachte banden.



    Sterke punten
    Dat ze snel uit Malaga en Spanje vertrekken.

    Zwakke punten
    Alles..

    Ongeëvenaarde Prijskwaliteit

    Review over Kapper H. Bakker

    Huren bij KapperBakker was voor mij een buitengewoon positieve ervaring. Verlengen met een dag gebeurde met 1 telefoontje én was in binnen een vloek en een zucht in kannen & kruiken. Overigens, is er met hun seizoensactie, absoluut geen betere prijskwaliteitverhouding, te krijgen. Verhuisbusje, was van het nieuwere type én mét SatNav. Ook de service (meedenken met mijn verhuissituatie) is mij uitstekend bevallen.

    Sterke punten
    Direct telefonisch contact zónder chatbots of virtuele agenten. De borgsom, wordt dezelfde dag dat de auto wordt geretourneerd, bijgeschreven op uw bankrekening.

    Zwakke punten
    Deze ben ik in de 3 keren dat ik er gehuurd heb, nog niet tegenkomen.

    oplichters

    Review over Drive On Holidays



    Dit is een criminele organisatie! Boek hier niet! Allereerst verplichten ze je min of meer om een extra verzekeringspakket te nemen. Als je dit niet doet (omdat je al goed verzekerd bent) dan zeggen ze, bij het blokkeren van de borgsom, dat je creditcard (bij mij VISA en overal geaccepteerd, ook voor borg) niet te gebruiken is en ben je verplicht om E 182 bij te betalen. Goedkoop is duurkoop! Ook de afspraak voor de benzine: vol halen, vol terugbrengen is een loze toezegging. Reclameren heeft geen zin, ze lachen je gewoon uit. Nog nooit zo'n slechte ervaring meegemaakt!

    Sterke punten
    die zijn er niet.

    Zwakke punten
    oplichters

    They steal my money

    Review over Greenwheels

    I rented the car from them. They asked me for 658 euros in advance because I had booked the car and it had to be a factor of trust. I have been waiting for my money for more than three weeks. I tried to contact them both by phone and by email. Over the phone they told me first that the money would arrive after a week (never arrived) I contacted them again and they told me that it's strange for them too that I don't receive the money and they told me to wait until November 10th because it was the billing date and therefore they would have paid (never arrived) they wash their hands to dab and make you waste time. By email you always get the usual answer, that the money will be sent to the account after billing, DO NOT GIVE THESE THIEVES MONEY! This matter does not end there. Greetings After a months they still dont give my money (another thing) they send an email saying that i have to give them 256 euro When is not true at all. You as company compare to Lupin (you are the best stealer that i see in my life) its end of november they dont answer anymore. And Just Keep my money. 26 november 2022

    Oplichters! Geforceerde sloten

    Review over Delpaso Car Hire

    Bij terugbrengen bleek het slot van onze auto geforceerd te zijn. Wij wisten dat niet want hadden alleen maar de afstandsbediening gebruikt.

    De dame die de inspectie deed, had dit probleem binnen een paar seconden ontdekt. Ik had fors moeten betalen als ik niet via een videofilmpje had kunnen aantonen dat dit al zo was toen ik de auto ophaalde. Toen ik vroeg waarom dit niet op papier stond toen ik de auto ophaalde had ze geen idee. Ik ben nog een paar auto's gaan bekijken en er bleken meerdere auto's hetzelfde probleem te hebben. Schandalig!

    Teleurgesteld

    Review over Greenwheels

    Ruim 10 jaar geleden goede ervaringen met Greenwheels gehad. Tijd niet meer gebruikt, nu wilde ik mijn NS-businesscard koppelen aan greenwheels. Netjes via NS app de instructies gevolgd, 1x een auto gehuurd. Daarna onverklaarbare factuur voor borg wat met businesscard niet hoeft. NS gebeld die aangaven dat dit een fout bij Greenwheels was. Daarna Greenwheels gebeld. Klantenservice kent eigen procedures niet, want ik hoor elke keer een ander verhaal van wat er verkeerd gaat. Eindelijk iemand die het probleem zag + de oplossing: iemand van deb-beheer moest ergens een vinkje zetten. Ik zou dezelfde dag teruggebeld worden. Ruim een maand later wordt ik gebeld dat het probleem niet bij hun ligt maar dat ik verkeerd heb aangemeld. Ik heb verder bedankt om nog langer klant te zijn. Dit gaat niet werken.

    Zwakke punten
    Zeer teleurstellende klantenservice

    Eigen straatje schoonvegen, schuld steeds elders leggen

    Klant niet daadwerkelijk helpen