• Boekte via de site van KLM bij Cartrawler een auto, af te halen op vliegveld Toulouse. Boeking was maanden van tevoren, alle bedragen voor huur en verzekering werden afgeschreven van mijn creditkaart en kort voor de reis kreeg ik een voucher per e-mail plus instructies voor het afhalen van de auto op het vliegveld van Toulouse. Toen wij ons daar meldden op zaterdag 27 juli en ik alle benodigde documenten liet zien werd kregen we te horen dat wij géén auto zouden meekrijgen. Het is mij nooit duidelijk geworden wat de reden was. Cartrawler heeft nooit gereageerd op mijn klachten. Alleen automatische berichtjes waar je niet op kon reageren. Ook KLM ontkende enige betrokkenheid ze gaven mij wel een tel.nr. van Cartrawler in Den Haag. Dat hielp niet ik werd direct doorgeschakeld naar een callcenter waar een bijzonder slecht Engels sprekende man mij te woord stond. Hij was "very sorry" en er zou gegarandeerd binnen 30 dagen "een manager" contact opnemen. Dit nooit is gebeurd. Het geld heb ik kunnen storneren. Maar dat maakt mijn bedorven vakantie niet goed en al helemaal niet het vieze gevoel dat ik te maken heb gehad met een stel criminelen. Mijn advies: boek nooit bij Cartrawler. En: op alle documenten die ik in het kader van mijn boeking van Cartrawler ontving stond het logo van KLM. Schande voor onze "nationale trots".

    Door Autohuurder op 17 januari 2020 Reageer

  • Boekte via de site van KLM bij Cartrawler een auto, af te halen op vliegveld Toulouse. Boeking was maanden van tevoren, alle bedragen voor huur en verzekering werden afgeschreven van mijn creditkaart en kort voor de reis kreeg ik een voucher per e-mail plus instructies voor het afhalen van de auto bij een bedrijf dat zich noemt 'Firefly' op het vliegveld van Toulouse. Toen wij ons daar meldden op zaterdag 27 juli en ik alle benodigde documenten liet zien werd ons te verstaan gegeven dat wij géén auto zouden meekrijgen. Het is mij nooit duidelijk geworden wat de reden was dat ik de geboekte en betaalde auto niet meekreeg. Cartrawler heeft nooit gereageerd op mijn klachten. Alleen automatische berichtjes waar je niet op kon reageren. Ook KLM ontkende enige betrokkenheid maar gaven mij wel een tel.nr. van Cartrawler in Den Haag. Dat hielp niet ik werd direct doorgeschakeld naar een callcenter waar een bijzonder slecht Engels sprekende man mij te woord stond. Hij was "very sorry" en er zou gegarandeerd binnen 30 dagen "een manager" contact opnemen. Onnodig te zeggen dat dit nooit is gebeurd. Het geld heb ik kunnen storneren. Maar dat maakt mijn bedorven vakantie niet goed en al helemaal niet het vieze gevoel dat ik te maken heb gehad met een stel criminelen. Mijn advies: boek nooit bij Cartrawler. En: op alle documenten die ik in het kader van mijn boeking van Cartrawler ontving stond het logo van KLM. Schande voor onze "nationale trots".

    Sterke punten
    Geen enkel

    Zwakke punten
    Oplichting, geldroof

    Door Autohuurder op 17 januari 2020 Reageer

  • Boekte via de site van KLM bij Cartrawler een auto, af te halen op vliegveld Toulouse. Boeking was maanden van tevoren, alle bedragen voor huur en verzekering werden afgeschreven van mijn creditkaart en kort voor de reis kreeg ik een voucher per e-mail plus instructies voor het afhalen van de auto bij een bedrijf dat zich noemt 'Firefly' op het vliegveld van Toulouse. Toen wij ons daar meldden op zaterdag 27 juli en ik alle benodigde documenten liet zien werd ons te verstaan gegeven dat wij géén auto zouden meekrijgen. De baliemedewerkster ratelde in onverstaanbaar Engels, maar Frans sprak ze ook slecht. Het is mij nooit duidelijk geworden wat de reden was dat ik de geboekte en betaalde auto niet meekreeg. Uiteindelijk huurden we een auto bij Avis, die voor de periode wel bijna € 300 duurder was. Cartrawler heeft nooit gereageerd op mijn klachten. Alleen automatische berichtjes waar je niet op kon reageren. Ook KLM liet het helemaal afweten, ontkende enige betrokkenheid maar gaven mij wel een tel.nr. van Cartrawler in Den Haag. Dat hielp niet ik werd direct doorgeschakeld naar een callcenter waar een bijzonder slecht Engels sprekende man mij te woord stond. Hij was "very sorry" en er zou gegarandeerd binnen 30 dagen "een manager" contact opnemen. Onnodig te zeggen dat dit nooit is gebeurd. Het geld heb ik kunnen storneren. Maar dat maakt mijn bedorven vakantie niet goed en al helemaal niet het vieze gevoel dat ik te maken heb gehad met een stel criminelen. Mijn advies: boek nooit bij Cartrawler. En oh ja: op alle documenten die ik in het kader van mijn boeking van Cartrawler ontving stond het logo van KLM. Schande voor onze "nationale trots".

    Sterke punten
    Geen enkel

    Zwakke punten
    Oplichting, geldroof

    Door Autohuurder op 17 januari 2020 Reageer

  • Boekte via de site van KLM bij Cartrawler een auto, af te halen op vliegveld Toulouse. Boeking was maanden van tevoren, alle bedragen voor huur en verzekering werden afgeschreven van mijn creditkaart en kort voor de reis kreeg ik een voucher per e-mail plus instructies voor het afhalen van de auto bij een bedrijf dat zich noemt 'Firefly' op het vliegveld van Toulouse. Toen wij ons daar meldden op zaterdag 27 juli en ik alle benodigde documenten liet zien werd ons te verstaan gegeven dat wij géén auto zouden meekrijgen. De baliemedewerkster ratelde in onverstaanbaar Engels, maar Frans sprak ze ook slecht. Het is mij nooit duidelijk geworden wat de reden was dat ik de geboekte en betaalde auto niet meekreeg. Uiteindelijk huurden we een auto bij Avis, die voor de periode wel bijna € 300 duurder was. Cartrawler heeft nooit gereageerd op mijn klachten. Alleen automatische berichtjes waar je niet op kon reageren. Ook KLM liet het helemaal afweten, ontkende enige betrokkenheid maar gaven mij wel een tel.nr. van Cartrawler in Den Haag. Dat hielp niet ik werd direct doorgeschakeld naar een callcenter waar een bijzonder slecht Engels sprekende man mij te woord stond. Hij was "very sorry" en er zou gegarandeerd binnen 30 dagen "een manager" contact opnemen. Onnodig te zeggen dat dit nooit is gebeurd. Het geld heb ik kunnen storneren. Maar dat maakt mijn bedorven vakantie niet goed en al helemaal niet het vieze gevoel dat ik te maken heb gehad met een stel criminelen. Mijn advies: boek nooit bij Cartrawler. En oh ja: op alle documenten die ik in het kader van mijn boeking van Cartrawler ontving stond het logo van KLM. Schande voor onze "nationale trots".

    Sterke punten
    Geen enkel

    Zwakke punten
    Oplichting, geldroof

    Door Autohuurder op 17 januari 2020 Reageer

  • Ik schrik een beetje van de negatieve reviews. Wij huren al jaren via easy Terra auto's in Amerika en nooit problemen gehad. Weleens wat gedoe gehad bij een verhuurmaatschappij(Dollar) maar dat gaat buiten hun om

    Door Rene op 16 januari 2020 Reageer

  • Ik kom heel vaak in Spanje. Voor het erts bij Divealia gehuurd. Aan de balie kozen we voor een groter model dan op paipier stond. Was niuewe auto nog maar 7000 gelopen. So far so good! Auto nagekeken, ook koffer geopend, daar kom ik verder op terug. NIets geen schade gezien. 4 weken in Spanje geweest. Bij inleveren liep medewerker mee, opende als eerste de kofferbak en tikte tegen 'hoedenplank' deze bleek los aan een kant, omdat plastic plug waar je de plank indrukt weg was. Deze lag ook niet in auto en we hebben dat ook verder niet gecontroleerd bij aanname auto omdat plank steeds vlak lag. We zijn ook bijna dagelijks naar winkel geweest voor boodschappen en niets gemerkt dat plank los was. Plastic plug ook niet gevonden in kofferbak!!. Verder controleerde hij de auto amper. Vervolgens bracht hij in totaal € 262 in rekening waarvan ook nog ruim € 30 omdat de auto niet meer verhuurd kon worden. Volgens hem moest er een hele nieuw hoedenplank in! Echt te gek voor worden en duidelijk een verdien model, mogelijk omdat ik in Nederland all risk had verzekerd en niet bij hen, wat bij aankomst natuurlijk werd geprobeerd. Dus een advies huur nooit bij dit bedrijf, ook al kost het mij verder niets, maar daar sluit je een verzekering niet voor af voor dat soort praktijken

    Sterke punten
    Vervoer naar en van vliegveld was redelijk geregeld

    Zwakke punten
    Zie mijn tekst

    Door Adri op 15 januari 2020 Reageer

  • via doyouspain een auto gehuurd incl. volledige verzekering; auto ophalen bij firefly en achteraf blijkt er 150 euro in rekening te zijn gebracht voor een extra verzekering zonder hierover geinformeerd te zijn; schandalig en waardeloze praktijken; echt opgelicht; ga daar niet huren!

    Zwakke punten
    valse voorlichting

    Door roel op 12 januari 2020 Reageer

  • via doyouspain een auto gehuurd incl. volledige verzekering; auto ophalen bij firefly en achteraf blijkt er 150 euro in rekening te zijn gebracht voor een extra verzekering zonder hierover geinformeerd te zijn; schandalig en waardeloze praktijken; echt opgelicht; ga daar niet huren!

    Sterke punten
    nvt

    Zwakke punten
    valse voorlichting

    Door roel op 12 januari 2020 Reageer

  • Ik ben 350 euro kwijt, zonder bewijs. Er werd geld van mijn creditcard gehaald door een van de partners van car del mar, izirent in sofia (Bulgarije) Na meerdere emails sturen maar de klantendienst wordt mijn klacht nog steeds niet serieus genomen. Niet te vertrouwen!!!!

    Door Lien op 11 januari 2020 Reageer (1 reactie)

  • We waren zo dom om niet van tevoren de reviews te lezen en inderdaad...
    Ook mijn creditcard werd niet geaccepteerd.
    Waardoor we gedwongen werden een dure verzekering af te sluiten.
    Is daar aan de orde van de dag. Goede handel voor ze.
    Vervolgens moest deze verzekering worden betaald. En ja hoor, daarvoor was mijn creditcard wel goed genoeg.
    Boeven zijn het.

    Zwakke punten
    Ze kloppen je onnodig veel geld uit de zak.

    Door Arie op 11 januari 2020 Reageer

  • Omdat de gehuurde auto uren later aanwezig was dan afgesproken, stelde Entreprise Montpellier (Rue du Grand St Jean) ons een compensatie voor. Die zou rechtstreeks op onze rekening gestort worden. Vier maand later nog steeds geen compensatie gezien, ondanks ons aandringen via mail en telefoon. Men blijft beloven het in orde te brengen, zonder gevolg. Wij zijn absoluut zeer ontevreden over deze manier van zaken doen. Wij raden Entreprise niemand aan.

    Door nele op 9 januari 2020 Reageer

  • Omdat de gehuurde auto uren later aanwezig was dan afgesproken, stelde Entreprise Montpellier (Rue du Grand St Jean) ons een compensatie voor. Die zou rechtstreeks op onze rekening gestort worden. Vier maand later nog steeds geen compensatie gezien, ondanks ons aandringen via mail en telefoon. Men blijft beloven het in orde te brengen, zonder gevolg. Wij zijn absoluut zeer ontevreden over deze manier van zaken doen. Wij raden Entreprise niemand aan.

    Zwakke punten
    Beloven compensatie omdat auto uren te laat was, maar komen hun belofte niet na.

    Door nele op 9 januari 2020 Reageer

  • Omdat de gehuurde auto uren later aanwezig was dan afgesproken, stelde Entreprise Montpellier (Rue du Grand St Jean) ons een compensatie voor. Die zou rechtstreeks op onze rekening gestort worden. Drie maand later hebben we nog steeds geen compensatie gezien. Aan de telefoon belooft men om het na te kijken. Via mail krijg je standaard antwoord 'uw vraag zal binnen de 48u bekeken worden'. Allemaal zonder enig gevolg. Wij zijn absoluut zeer ontevreden over deze manier van zaken doen. Wij raden Entreprise niemand aan.

    Zwakke punten
    Beloven compensatie omdat auto uren te laat was, maar komen hun belofte niet na.

    Door nele op 9 januari 2020 Reageer

  • Omdat de gehuurde auto uren later aanwezig was dan afgesproken, stelde Entreprise Montpellier (Rue du Grand St Jean) ons een compensatie voor. Die zou rechtstreeks op onze rekening gestort worden. Drie maand later hebben we nog steeds geen compensatie gezien. Aan de telefoon belooft men om het na te kijken. Via mail krijg je standaard antwoord \\\'uw vraag zal binnen de 48u bekeken worden\\\'. Allemaal zonder enig gevolg. Wij zijn absoluut zeer ontevreden over deze manier van zaken doen. Wij raden Entreprise niemand aan.

    Zwakke punten
    Beloven compensatie omdat auto uren te laat was, maar komen hun belofte niet na.

    Door nele op 9 januari 2020 Reageer

  • Beloofde compensatie blijft uit
    Omdat de gehuurde auto uren later aanwezig was dan afgesproken, stelde Entreprise Montpellier (Rue du Grand St Jean) ons een compensatie voor. Die zou rechtstreeks op onze rekening gestort worden. Drie maand later hebben we nog steeds geen compensatie gezien. Aan de telefoon belooft men om het na te kijken. Via mail krijg je standaard antwoord 'uw vraag zal binnen de 48u bekeken worden'. Allemaal zonder enig gevolg. Wij zijn absoluut zeer ontevreden over deze manier van zaken doen. Wij raden Entreprise niemand aan.

    Zwakke punten
    Beloven compensatie omdat auto uren te laat was, maar komen hun belofte niet na.

    Door nele op 9 januari 2020 Reageer

  • wilde een auto huren in Bologna, echter in het reserveringsproces was geen mogelijkheid om een andere bestuurder te vermelden. Hun FAQ gaf aan dat dit wel mogelijk was. Dus maar gereserveerd en een email er achteraan gestuurd met het verzoek dit te regelen. De volgende dag kwam een e-mail terug met de vraag of ik hen kon bellen. Dus maar gedaan. kreeg een hoogst onvriendelijk medewerker aan de lijn die ook nog eens een keer gebrekkig NL sprak. Hij liet mij weten dat ik een extra bestuurder kon doorgeven, maar dan moest de reservering geannuleerd worden om vervolgens een nieuwe reservering te kunnen doen op de juiste naam. Oh ja, de tarieven waren ondertussen gewijzigd, of ik even ruim 300 euro bij kon betalen. Toen ik liet blijken daar niet van gecharmeerd te zijn antwoordde hij doodleuk: "Dan stel ik voor om de hele reservering te cancelen en te wachten op een betere prijs". Het moet toch niet gekker worden, dacht ik bij mezelf. Dus omdat Autohuren.nl een incompleet reserveringsproces heeft word ik op extra kosten gejaagd. Ik had echter geen andere keuze meer. Dus maar geannuleerd.
    Dit was voor mij de eerste, en zeker ook de laatste keer om bij Autohuren.nl te reserveren!!!

    Sterke punten
    ben die niet tegengekomen

    Zwakke punten
    incompleet reserveringsproces, slechte klantenservice, niet klantvriendelijk

    Door Rob op 8 januari 2020 Reageer

  • In gebrekkig Engels krijg je te horen dat je (veel )extra kosten moet betalen
    om warrige onduidelijke redenen . Vooraf alles verzekerd en betaald

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Alles

    Door jean op 8 januari 2020 Reageer

  • net als velen hier opgelicht
    net als velen hier opgelicht
    net als velen hier opgelicht, geboekt via easy terra (welke uitdrukkelijk adviseert geen extra verzekering te nemen omdat ik alles had afgedekt bij hun al!) bij het ophalen zat de auto al vol krassen meer dan er op het formulier stonden aan geven na lang praten werd er wat bij getekend maar niet alles was niet nodig omdat de krasje teklein waren bij het inlevering wordt er een krasje op het wiel "ontdekt" kosten 300 euro we konden lang en kort praten maar die kras zat er volgens hun niet eerden op ons formulier sta dus ook 300 euro terug in Nederland wordt er nog eens 250 180 extra van onze visa af gehaald ja er was nog meer schade ontdekt na dat wij weg waren😁😁 wat een nep bedrijf NOOIT MEER! wij hebben gelukkig bij easy terra geboekt en daar kunnen wij onze geld terug krijgen omdat we een Uitgebreide dekking hadden genomen maar ik vindt dat als zo bedrijf gewoon nep schade gaat verhalen bij ons doen ze dat vast ook bij anderen en laten ze nooit iets maken aan de auto's maar geven elke keer weer iemand anders de schuld

    Door mar op 8 januari 2020 Reageer

  • Als je de auto hebt ingeleverd dan zie je thuis dat ze de prijs maar even verdubbeld hebben en.het van je rekening hebben gehaald:,gangsters [email protected]@

    Door Boeykens op 8 januari 2020 Reageer

  • Had ik het internet maar eerst gelezen...

    Via expedia een pakket inclusief auto en alle bijbehorende verzekeringen afgesloten.

    Eenmaal aangekomen bij interrent fuerteventura bleek je met deze verzekering niet te mogen rijden in fuerteventura (what!!!!).

    Hierdoor uiteindelijk 300 euro meer moeten betalen. Personeel is erg onvriendelijk en zodra het om geld draai spreken ze ineens slecht engels en je krijgt de documentatie in het Spaans.

    Eenmaal de auto gekregen bleek de tank leeg en vol schade. Persoon wilde de schade niet bij langs hier maar foto's van gemaakt. Op hoop van zegen want we moeten hem nog inleveren..

    Door Panman op 8 januari 2020 Reageer

  • We huurden een auto bij Sixt op Faro AirPort. Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen een update aangeboden. In ruil daarvoor hoefden wij niet zelf te tanken, maar zouden zij dat voor ons doen tegen een aantrekkelijke literprijs. Wat we bij het inleveren pas hoorden was dat je dan wel je hele tank moet leegrijden. Wij hadden nog een halve tank over en zijn het geld daarvoor kwijt. Wat nog veel kwalijker was, was dat er schade in rekening werd gebracht die wij niet hadden veroorzaakt. Een krasje op een wieldop. Kost me zo even €119,13 extra.
    Gezien de andere reviews vrees ik dat dit het verdienmodel is en dat vind ik zeer kwalijk.

    Sterke punten
    Auto was prima, nog geen half jaar oud

    Zwakke punten
    Foute voorlichting over update en schade in rekening brengen die wij niet veroorzaakt hebben.

    Door Gerrit op 7 januari 2020 Reageer

  • Het is lastig om een betaalbare auto in Nieuw Zeeland te huren, EasyTerra kwam met een mooi bod bij Trfity, een goed bedrijf dus geen probleem. Helaas, na 4 dagen nog niets gehoord, na lang aan de lijn te hebben 'gehangen' en 2x de supervisor gecontacteerd te hebben bleek dat de boeking niet was doorgekomen, jammer dan, geen oplossing of coulance..... En nu, inmiddels prijzen 150% van eerdere boeking..... Wat een ballen tent, adres in NL maar helpdesk Engels, zover het daar voor door kon gaan.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    - beloven maar niet nakomen
    - nul service

    Door LD op 6 januari 2020 Reageer

  • Het is lastig om een betaalbare auto in Nieuw Zeeland te huren, EasyTerra kwam met een mooi bod bij Trfity, een goed bedrijf dus geen probleem. Helaas, na 4 dagen nog niets gehoord en maar eens bellen, na lang aan de lijn te hebben 'gehangen' en 2x de supervisor gecontacteerd te hebben bleek dat de boeking niet was doorgekomen, jammer dan, geen oplossing of coulance..... En nu, inmiddels prijzen 150% van eerdere boeking..... Wat een ballen tent, adres in NL maar helpdesk Engels, zover het daar voor door kon gaan.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    - beloven maar niet nakomen
    - nul service

    Door LD op 6 januari 2020 Reageer

  • Het is lastig om een betaalbare auto in Nieuw Zeeland te huren, EasyTerra kwam met een mooi bod bij Trfity, een goed bedrijf dus geen probleem. Helaas, na 4 dagen nog niets gehoord en maar eens bellen, na lang aan de lijn te hebben 'gehangen' en 2x de supervisor gecontacteerd te hebben bleek dat de boeking niet was doorgekomen, jammer dan, geen oplossing of coulance..... En nu, inmiddels prijzen 150% van eerdere boeking..... Wat een ballen tent, adres in NL maar helpdesk Engels, zover het daar voor door kon gaan.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    - beloven maar niet nakomen
    - nul service

    Door LD op 6 januari 2020 Reageer

  • This rental car company is terrible!!

    I rented a car at Ljubljana airport in Slovenia.
    The 1st car they prepared was already broken.
    When I drove the car, I heard engine noise.

    I asked them to change to another car.

    The second car was no problem.
    But 2 month after returning the car, they charged me over 500€!! although I have never damaged it.

    I can't understand why they informed me so late!

    On top of that, the attached photos shows just tiny something.
    It would be quite difficult to identify whether it is damage or dirt.

    I have mailed them to confirm it, but they haven't replied.

    If I had used the 1st car, they would have charged me more for the engine noise.

    Now I am disputing them.

    They are redicuous!!

    Zwakke punten
    liar, and fraud

    Door Hiro op 6 januari 2020 Reageer