Na jarenlang hier klant geweest te zijn kwamen we voor een afspraak te maken, Wat blijkt de mevrouw die altijd de boekhouding deed nu achter de receptie zit.\\r\\nVoor ons een vreemd gevoel, Bij navragen waar de medewerkers waren die wij vertrouwden kregen we te horen dat ze er niet meer werkten.\\r\\nWij moeten dan toch op zoek naar een ander bedrijf in limburg om onze camper te onderhouden.\\r\\nDe 1 ster komt door de lange wachttijd en het niet mededelen aan klanten dat de vertrouwde contactpersonen verdwenen zijn . Met name R.vd A vonden wij altijd super in zijn duidelijke communicatie en oprecht advies.
Sterke punten Helaas niet meer kunnen ontdekken
Zwakke punten Lange wachttijden en geen goede adviseur meer aanwezig
Op het vliegveld van Malaga hebben wij een auto gehuurd. Allereerst pushten ze ons om een verzekering af te sluiten. Gelukkig hebben wij dat niet gedaan. Toen we de auto een week later inleverden, stond ik erop dat ze een rondje om de auto liepen om te zien dat er geen schade aan de auto was. Zeer onvriendelijk te woord gestaan en ze wilden niet meelopen. Toen we thuis kwamen, kregen wij na 2 dagen een bericht dat we schade hadden gemaakt. Dat was pertinent niet het geval. Normaal contact met Goldcar was niet mogelijk. Het geld is afgeschreven en we hadden geen poot om op te staan. Schijnbaar is dit hun verdienmodel. Huur nooit een auto bij deze oplichters.
Wilde info over verhuur .
Niemand die me echt kon helpen .Liepen een man en vrouw rond die alleen maar oog hadden voor hun electrische sigaretten. Weinig kennis en moelijke communicatie.
Sterke punten Groot wagenpark deels slecht schoon
Zwakke punten Wij zouden op basis eerste bezoek geen camper durven huren met gebrek aan kennis en uitstraling van de eigenaar volgens ons
Annuleren kan niet. Onmogelijk. Ook al weet je dat het non-refundable is, wil je toch je reservering uit het systeem hebben om andere een kans te geven doe auto te huren en om zeker te zijn dat je daarna niet voor onverwachte verrassingen komt te staan. Wat een amateurs of wellicht profiteurs. Daar moet ik nog achter komen...
Would like to address the circumstances surrounding the agreed rental with EasyTerra and Goldccar : billed to my account for unjustified reasons and due to their lack of cooperation.
On the day I picked up the vehicle, I was informed that it needed to be returned clean. However, traveling to the airport inevitably makes the exterior of the car dusty, and there are no cleaning services available in the vicinity of the airport.
To my surprise, upon returning the vehicle, I was charged additional fees for the exterior not being cleaned. I view this as not being part of the agreement with EasyTerra-Goldcar and perceive it as a tactic to present a low rental price that ultimately becomes more expensive.
In the spirit of mutual cooperation and in light of the agreed rental price, I fully tried to get a refund of the amount charged. No success.
Furthermore, I requested that any future pricing clearly indicate if there are expected additional costs associated with local rentals -as this kind of issues
Sterke punten fast rental - if no much clients present
Zwakke punten not client friendly, not following offer - provided bigger car as not been requested, hidden costs and rude during discussion with customer, unpredictable, bad quality cars
Bij de boeking een mooie prijs gekregen, maar door medische omstandigheden niet mogelijk om te reizen. Toen ik de boeking wilde annuleren bleek ineens dat de boeking niet te annuleren is!!! Vragen medische gegevens met privacy gevoelige informatie om eventueel medewerking te verlenen voor de annulering. Krijg mijn geld niet terug, nooit een auto bij boeken!!!
Na een beurt bleek er een lekkage te zijn . Bij een ander bedrijf laten beoordelen.
Wat bleek de olieschroef niet vastgedraaid. Nota bene ook apk daar laten uitvoeren. Afkeur wegens olie lekkage ?.
Naar een ander bedrijf in zuid limburg gegaan wat op maps goed stond aangegeven en kreeg een factuur voor schoonmaken en controle op lekkage op apk voor een paar tientjes. Mensen blijf weg bij deze oplichters.
Sterke punten Heb ik niet kunnen ontdekken in het verleden was dit een goed bedrijf maar de mensen die ik vertrouwde zie ik niet meer daar.
Zwakke punten In mijn opinie is alles waardeloos nu .
Op bezoek geweest door een onbekwaam persoon geholpen.\\r\\nWist niks van de uitleg en hoe of wat van de afkoop eigen risico verzekering. Slecht gevoel bij dit bedrijf.
Sterke punten Niet kunnen beoordelen
Zwakke punten Bijna alles bij een eerste keer huren op Google maps goede beoordeling met specifieke werknemers maar na navraag over die mensen was het antwoord die werken hier niet .\\r\\nWekt bij mij wantrouwen kan zo\\\'n bedrijf recensies kopen of hoe gaat zoiets?
Autohuur betaald plus verzekering. Er zou bij afhalen enkel 42 euro betaald moeten worden.
Echter bij afhalen, moest ik 576 euro betalen! Waaronder een verzekering van 271 euro.....
Zero stars for Autohuren.nl / EasyTerra – terrible service and communication
We booked a fully insured, all-inclusive rental car through Autohuren.nl. However, when we arrived in Sardinia, the local rental company refused to accept our credit card because the names were not written in full, but only displayed as initials. We were shocked, as this requirement was never mentioned in the terms and conditions of the company we booked through.
Despite using a valid Dutch credit card (and even trying an American Express card), they still would not accept it. As a result, we were forced to pay an additional €150 for another insurance policy.
Surprised and frustrated, we immediately called the emergency number listed on our voucher from Autohuren.nl — but no one answered. We were completely abandoned without any support, and had no choice but to sign the contract and pay the €150 extra in order to take the car.
We sent several emails right away but received no reply during the weekend.
Later, when we finally got in touch with Autohuren.nl, they claimed they could not help us because we had signed the rental contract in Sardinia. However, the fault lies entirely with them: they were unreachable at the critical moment, even though they later claimed to offer weekend support. We provided proof that we had called them without success, but they took no responsibility. This is absolutely disgraceful and shows a complete lack of service.
The original rental cost was already over €600 for just three days, and having to pay another €150 on top is outrageous. Moreover, there were very few alternatives available for a 7-seater vehicle, and refusing the car would have meant losing the full rental amount, a risk we could not take.
The service and communication from Autohuren.nl were extremely poor. They are clearly not aware of the specific requirements set by their local partners.
We strongly advise against booking with Autohuren.nl / EasyTerra.
Wij stonden met pech in België
Na een telefoontje konden we meteen komen
Werden geweldig geholpen ook tijdens de rit daarheen werden we gebeld of alles goed ging
Volgende dag nogmaals gevraagd langs te komen of alles oke was
Hele fijnetop monteurs en zeer vriendelijke eigenaar
Auto geboekt met verzekering
Bij afhalen bij ok mobility bleek hij niet verzekerd te zijn. Door een probleem met onze creditcard kregen we de auto niet mee.
Doyouspain was die dag niet bereikbaar.
Een dag later was ons probleem met de creditcard opgelost, maar toen kregen we de auto niet meer mee. Contract was vervallen zeiden ze, en we krijgen ons geld niet terug.
Ze verbreken de verbinding als je ze er op aanspreekt.
Op zondag 13 april jl. huurden mijn vriend en ik een busje bij Diks. Ik heb in de afgelopen jaren vaker gehuurd bij Diks en weet hoe het er werkt. Tot vorige week aan toe was ik bijzonder tevreden. Echter, in de ochtend van 13 april hebben mijn vriend en ik in onze regio drie meubelstukken opgehaald. Daarna reden we terug naar Amsterdam. Het was inmiddels einde ochtend. De laadruimte van de bus is apart van de cabine en in de cabine waren drie zitplaatsen. Ik zat op de bestuurdersplek, mijn vriend tegen de andere deur aan. Het midden van de cabine was dus leeg. In de cabine hebben wij niets veranderd aan de setting, ik heb alleen het stuur/ pedalen/ schakelpook aangeraakt.
Om uit te laden parkeerden we tussen de middag met de knipperlichten aan een kwartier in Amsterdam. We zetten de meubels in huis, ik gaf de poes eten en liep naar de boom op de hoek om de hond te laten plassen. Mijn vriend wachtte in de bus. Na dit kwartier wilde de bus niet meer starten. Omdat we ons niet konden voorstellen dat het de accu betrof, we hadden immers de hele ochtend gereden en niets extra's aan gezet, belden we Diks en die verwees ons naar hun Pechhulp. De Pechhulp kwam en hielp ons op weg. Op het formulier noteerde hij "starthulp gegeven". We moesten nog meer ophalen, vervolgden onze weg en brachten aan het eind van de middag de bus terug. Normaal gesproken ontvang ik mijn borg keurig terug na enkele dagen, maar deze keer ontving ik een factuur om bij te betalen, onder andere voor €350,- pechhulp! Nu weet ik dat als je de schade zelf veroorzaakt, je voor de pechhulp betaalt. Maar in dit geval zijn wij van mening niets zelf te hebben veroorzaakt. Wij hebben niets aan gezet in de cabine of de laadruimte, mogelijk is de accu verouderd, want een kwartier stilstaan met knipperlichten moet normaal gesproken kunnen. Om deze reden heb ik meerdere malen mijn verhaal aan Diks gemaild, maar ik blijf standaard hetzelfde riedeltje terugkrijgen, namelijk dat ik nu eenmaal een contract heb getekend en dat ik moet betalen. Ik ben het hiermee oneens, om bovenstaande redenen. Niet alleen voel ik me niet serieus genomen in mijn klacht, ook voelt dit als een groot onrecht naar een trouwe huurder.
Sterke punten Grote verhuurcapaciteit
Zwakke punten standaard afhandeling zonder oog voor persoonlijk leed
This is stupid and the customer care sucks.
No value for customer and no value for their time. No respect for customer booking.
I booked vehicle more than 10 days earlier to move my house.
Now i cant do and my whole weekend and my moving plan is ruined because there is no vehicle. I booked for morning 7.30 and its 2.30 and no vehicle.
Try reaching Customer care is almost to impossible.
a gang of thugs, vampires of your credit card in cahoots with the rental companies, scoundrels who vampirize your credit card after filling up the tank, they take 75 euros for the fuel.... filth that deserves to close their shop of scoundrels RECORD FOR GOGO VAMPIRES Date of experience: March 25, 2025
Er werd ons een buitensporig hoog supplement van 90€ aangerekend voor reiniging interieur. In andere recensies las ik soortgelijke zaken, dus ook bij ons deden ze het. Op mijn mails waarin ik bezwaar maakte kwam nooit antwoord. De auto geurde bij ophalen trouwens naar sigaretten, dus zo nauw kijken ze niet bij het reinigen..
Sterke punten Ophalen ging vlot, buiten de bekende pogingen om extra dingen aan te smeren
Terrible ripof! For the first time in 35 years Delpaso did not accept my creditcard for the 1500 euro deposit, forcing me to accept their insurance for more than 300 euro. The reason: only the initials and not my full first name are printed on the card.
Terrible ripof! For the first time in 35 years Delpaso did not accept my creditcard for the 1500 euro deposit, forcing me to accept their insurance for more than 300 euro. The reason: only the initials and not my full first name are printed on the card.
Altijd fijne auto's en bussen, goede service en je bent zo op weg. Ideaal voor een weekendje weg, relaxte vakantie of even snel wat spullen halen. Alles verloopt soepel en zonder gedoe.
Geld betaald voor huur en verzekering. Bij het huurbedrijf schoven ze de papieren zo aan de kant met de woorden hier doen we niks mee. Ik moest opnieuw huur en verzekering betalen. Bij thuiskomst DoYouSpain gemaild. Mijn eigen schuld ik had het contract bij het verhuur bedrijf niet moeten tekenen. Nog uitgelegd dat ik met hún voucher geen auto mee kreeg. Lang verhaal kort ergens voor betaald en niet geleverd. Mensen zeker niet met deze oplichters in zee gaan!!!!
Ik huur altijd via tussenpersoon Sunny Cars omdat alle verzekering daarbij inbegrepen is en de ervaringen goed zijn. Afgelopen donderdag 3 april op de luchthaven van Faro kwam ik via Sunny Cars bij Guerin terecht. Helaas heb ik de reviews van Guerin niet gelezen. De communicatie vooraf met hen was helder, in een sms stonden alle gegevens en wat er in de huurprijs (ook de totale verzekering) inbegrepen zou zijn. In hun kantoor op de luchthaven via een computerstysteem heb ik al mijn gegevens ingevuld, een borg van 300 euro met mijn creditcard betaald en toen liep het systeem vast. Een medewerkster wist mij te vertellen dat ik nog niet betaald had. Op mijn antwoord dat ik wel betaald had vertelde zij dat dit niet zo was. Het betaalde bedrag aan Sunny Cars was namelijk in een borg gezet en dat moest ik nu betalen. Als ik dat niet zou doen dan zou ik geen huurauto mee krijgen. Ik heb dus uiteindelijk het bedrag maar betaald. Om toch nog klantvriendelijk te zijn kreeg ik nog een aanbod voor een upgrade, een auto met automaat, voor 50 euro extra. Dit heb ik vriendelijk afgewezen. Bij de gehuurde auto aangekomen bleek het trouwens al een automaat te zijn!! In het hotel mijn bankrekening gecheckt en toen ik zag dat ik toch dubbel betaald had heb ik contact met Sunny Cars opgenomen. Een medewerker daar wist mij te vertellen dat de huurauto inderdaad al reeds betaald was maar dat ik voor hetzelfde huurbedrag een dubbele verzekering had genomen! Ongelofelijk! Dus de volgende dag retour naar Guerin op de luchthaven voor opheldering. Uiteraard was de medewerkster die mij had geholpen niet aanwezig en de rest van het personeel sprak ineens alleen nog maar Portugees. Wel wisten zij mij duidelijk te maken dat als ik mijn teveel betaalde geld terug wilde hebben, ik de huurauto direct in moest leveren. Ik moest trouwens sowieso niet klagen want ik had maar een borg van 300 euro moeten geven terwijl dit meestal 500 euro of hoger is. Ik had de auto voor vier dagen gehuurd, inmiddels ingeleverd en ik probeer nu bij de creditcard maatschappij het bedrag te betwisten. De medewerkers van Guerin op de luchthaven van Faro hebben een mooi verdienmodel voor zichzelf bedacht! Walgelijke praktijken! Ik geef 1 ster omdat 0 helaas niet in het rijtje staat.
Sterke punten Oplichten en valse informatie verstrekken.
Ik ben absoluut niet tevreden over Avis! Ze hebben mijn boete niet doorgegeven, terwijl het hun verantwoordelijkheid was, en dat om totaal onzinnige redenen. Door hun incompetentie heb ik de boetes met hoge verhogingen moeten betalen, wat niet alleen onterecht maar ook uiterst frustrerend is. Dit is schandalig en ik ga nooit meer een auto huren bij Avis!
Jammer dit was altijd goed?
Review over Haffkamp campersNa jarenlang hier klant geweest te zijn kwamen we voor een afspraak te maken, Wat blijkt de mevrouw die altijd de boekhouding deed nu achter de receptie zit.\\r\\nVoor ons een vreemd gevoel, Bij navragen waar de medewerkers waren die wij vertrouwden kregen we te horen dat ze er niet meer werkten.\\r\\nWij moeten dan toch op zoek naar een ander bedrijf in limburg om onze camper te onderhouden.\\r\\nDe 1 ster komt door de lange wachttijd en het niet mededelen aan klanten dat de vertrouwde contactpersonen verdwenen zijn . Met name R.vd A vonden wij altijd super in zijn duidelijke communicatie en oprecht advies.
Sterke punten
Helaas niet meer kunnen ontdekken
Zwakke punten
Lange wachttijden en geen goede adviseur meer aanwezig
Oplichters, Niet huren hier !
Review over GoldcarOp het vliegveld van Malaga hebben wij een auto gehuurd. Allereerst pushten ze ons om een verzekering af te sluiten. Gelukkig hebben wij dat niet gedaan. Toen we de auto een week later inleverden, stond ik erop dat ze een rondje om de auto liepen om te zien dat er geen schade aan de auto was. Zeer onvriendelijk te woord gestaan en ze wilden niet meelopen. Toen we thuis kwamen, kregen wij na 2 dagen een bericht dat we schade hadden gemaakt. Dat was pertinent niet het geval. Normaal contact met Goldcar was niet mogelijk. Het geld is afgeschreven en we hadden geen poot om op te staan. Schijnbaar is dit hun verdienmodel. Huur nooit een auto bij deze oplichters.
Wat een belabberd bedrijf
Review over Haffkamp campersWilde info over verhuur .
Niemand die me echt kon helpen .Liepen een man en vrouw rond die alleen maar oog hadden voor hun electrische sigaretten. Weinig kennis en moelijke communicatie.
Sterke punten
Groot wagenpark deels slecht schoon
Zwakke punten
Wij zouden op basis eerste bezoek geen camper durven huren met gebrek aan kennis en uitstraling van de eigenaar volgens ons
Nul toegevoegde waarde voor kl
Review over DoYouSpainAnnuleren kan niet. Onmogelijk. Ook al weet je dat het non-refundable is, wil je toch je reservering uit het systeem hebben om andere een kans te geven doe auto te huren en om zeker te zijn dat je daarna niet voor onverwachte verrassingen komt te staan. Wat een amateurs of wellicht profiteurs. Daar moet ik nog achter komen...
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbetrouwbaar en slechte service
Scam offer
Review over GoldcarWould like to address the circumstances surrounding the agreed rental with EasyTerra and Goldccar : billed to my account for unjustified reasons and due to their lack of cooperation.
On the day I picked up the vehicle, I was informed that it needed to be returned clean. However, traveling to the airport inevitably makes the exterior of the car dusty, and there are no cleaning services available in the vicinity of the airport.
To my surprise, upon returning the vehicle, I was charged additional fees for the exterior not being cleaned. I view this as not being part of the agreement with EasyTerra-Goldcar and perceive it as a tactic to present a low rental price that ultimately becomes more expensive.
In the spirit of mutual cooperation and in light of the agreed rental price, I fully tried to get a refund of the amount charged. No success.
Furthermore, I requested that any future pricing clearly indicate if there are expected additional costs associated with local rentals -as this kind of issues
Sterke punten
fast rental - if no much clients present
Zwakke punten
not client friendly, not following offer - provided bigger car as not been requested, hidden costs and rude during discussion with customer, unpredictable, bad quality cars
Zeer slecht bedrijf
Review over DoYouSpainBij de boeking een mooie prijs gekregen, maar door medische omstandigheden niet mogelijk om te reizen. Toen ik de boeking wilde annuleren bleek ineens dat de boeking niet te annuleren is!!! Vragen medische gegevens met privacy gevoelige informatie om eventueel medewerking te verlenen voor de annulering. Krijg mijn geld niet terug, nooit een auto bij boeken!!!
Sterke punten
Zijn er niet.
Zwakke punten
Zeer klant onvriendelijk
Laat je camper niet onderhoude
Review over Haffkamp campersNa een beurt bleek er een lekkage te zijn . Bij een ander bedrijf laten beoordelen.
Wat bleek de olieschroef niet vastgedraaid. Nota bene ook apk daar laten uitvoeren. Afkeur wegens olie lekkage ?.
Naar een ander bedrijf in zuid limburg gegaan wat op maps goed stond aangegeven en kreeg een factuur voor schoonmaken en controle op lekkage op apk voor een paar tientjes. Mensen blijf weg bij deze oplichters.
Sterke punten
Heb ik niet kunnen ontdekken in het verleden was dit een goed bedrijf maar de mensen die ik vertrouwde zie ik niet meer daar.
Zwakke punten
In mijn opinie is alles waardeloos nu .
Onbekwaam
Review over Haffkamp campersOp bezoek geweest door een onbekwaam persoon geholpen.\\r\\nWist niks van de uitleg en hoe of wat van de afkoop eigen risico verzekering. Slecht gevoel bij dit bedrijf.
Sterke punten
Niet kunnen beoordelen
Zwakke punten
Bijna alles bij een eerste keer huren op Google maps goede beoordeling met specifieke werknemers maar na navraag over die mensen was het antwoord die werken hier niet .\\r\\nWekt bij mij wantrouwen kan zo\\\'n bedrijf recensies kopen of hoe gaat zoiets?
Oplichters!
Review over DoYouSpainAutohuur betaald plus verzekering. Er zou bij afhalen enkel 42 euro betaald moeten worden.
Echter bij afhalen, moest ik 576 euro betalen! Waaronder een verzekering van 271 euro.....
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Oplichters
0 stars
Review over AutoHuren.nlZero stars for Autohuren.nl / EasyTerra – terrible service and communication
We booked a fully insured, all-inclusive rental car through Autohuren.nl. However, when we arrived in Sardinia, the local rental company refused to accept our credit card because the names were not written in full, but only displayed as initials. We were shocked, as this requirement was never mentioned in the terms and conditions of the company we booked through.
Despite using a valid Dutch credit card (and even trying an American Express card), they still would not accept it. As a result, we were forced to pay an additional €150 for another insurance policy.
Surprised and frustrated, we immediately called the emergency number listed on our voucher from Autohuren.nl — but no one answered. We were completely abandoned without any support, and had no choice but to sign the contract and pay the €150 extra in order to take the car.
We sent several emails right away but received no reply during the weekend.
Later, when we finally got in touch with Autohuren.nl, they claimed they could not help us because we had signed the rental contract in Sardinia. However, the fault lies entirely with them: they were unreachable at the critical moment, even though they later claimed to offer weekend support. We provided proof that we had called them without success, but they took no responsibility. This is absolutely disgraceful and shows a complete lack of service.
The original rental cost was already over €600 for just three days, and having to pay another €150 on top is outrageous. Moreover, there were very few alternatives available for a 7-seater vehicle, and refusing the car would have meant losing the full rental amount, a risk we could not take.
The service and communication from Autohuren.nl were extremely poor. They are clearly not aware of the specific requirements set by their local partners.
We strongly advise against booking with Autohuren.nl / EasyTerra.
Zo bijzonder dat dit kon
Review over Haffkamp campersWij stonden met pech in België
Na een telefoontje konden we meteen komen
Werden geweldig geholpen ook tijdens de rit daarheen werden we gebeld of alles goed ging
Volgende dag nogmaals gevraagd langs te komen of alles oke was
Hele fijnetop monteurs en zeer vriendelijke eigenaar
Zeker het aanbevelen waard
TOP
OPLICHTERS
Review over DoYouSpainAuto geboekt met verzekering
Bij afhalen bij ok mobility bleek hij niet verzekerd te zijn. Door een probleem met onze creditcard kregen we de auto niet mee.
Doyouspain was die dag niet bereikbaar.
Een dag later was ons probleem met de creditcard opgelost, maar toen kregen we de auto niet meer mee. Contract was vervallen zeiden ze, en we krijgen ons geld niet terug.
Ze verbreken de verbinding als je ze er op aanspreekt.
Ga niet met ze in zee
Echte oplichters
Sterke punten
Oplichters
Zwakke punten
Niet bereikbaar
Onrecht
Review over Diks AutoverhuurOp zondag 13 april jl. huurden mijn vriend en ik een busje bij Diks. Ik heb in de afgelopen jaren vaker gehuurd bij Diks en weet hoe het er werkt. Tot vorige week aan toe was ik bijzonder tevreden. Echter, in de ochtend van 13 april hebben mijn vriend en ik in onze regio drie meubelstukken opgehaald. Daarna reden we terug naar Amsterdam. Het was inmiddels einde ochtend. De laadruimte van de bus is apart van de cabine en in de cabine waren drie zitplaatsen. Ik zat op de bestuurdersplek, mijn vriend tegen de andere deur aan. Het midden van de cabine was dus leeg. In de cabine hebben wij niets veranderd aan de setting, ik heb alleen het stuur/ pedalen/ schakelpook aangeraakt.
Om uit te laden parkeerden we tussen de middag met de knipperlichten aan een kwartier in Amsterdam. We zetten de meubels in huis, ik gaf de poes eten en liep naar de boom op de hoek om de hond te laten plassen. Mijn vriend wachtte in de bus. Na dit kwartier wilde de bus niet meer starten. Omdat we ons niet konden voorstellen dat het de accu betrof, we hadden immers de hele ochtend gereden en niets extra's aan gezet, belden we Diks en die verwees ons naar hun Pechhulp. De Pechhulp kwam en hielp ons op weg. Op het formulier noteerde hij "starthulp gegeven". We moesten nog meer ophalen, vervolgden onze weg en brachten aan het eind van de middag de bus terug. Normaal gesproken ontvang ik mijn borg keurig terug na enkele dagen, maar deze keer ontving ik een factuur om bij te betalen, onder andere voor €350,- pechhulp! Nu weet ik dat als je de schade zelf veroorzaakt, je voor de pechhulp betaalt. Maar in dit geval zijn wij van mening niets zelf te hebben veroorzaakt. Wij hebben niets aan gezet in de cabine of de laadruimte, mogelijk is de accu verouderd, want een kwartier stilstaan met knipperlichten moet normaal gesproken kunnen. Om deze reden heb ik meerdere malen mijn verhaal aan Diks gemaild, maar ik blijf standaard hetzelfde riedeltje terugkrijgen, namelijk dat ik nu eenmaal een contract heb getekend en dat ik moet betalen. Ik ben het hiermee oneens, om bovenstaande redenen. Niet alleen voel ik me niet serieus genomen in mijn klacht, ook voelt dit als een groot onrecht naar een trouwe huurder.
Sterke punten
Grote verhuurcapaciteit
Zwakke punten
standaard afhandeling zonder oog voor persoonlijk leed
Horrible service
Review over SnappCarThis is stupid and the customer care sucks.
No value for customer and no value for their time. No respect for customer booking.
I booked vehicle more than 10 days earlier to move my house.
Now i cant do and my whole weekend and my moving plan is ruined because there is no vehicle. I booked for morning 7.30 and its 2.30 and no vehicle.
Try reaching Customer care is almost to impossible.
record gogo
Review over Record Go Rent a Cara gang of thugs, vampires of your credit card in cahoots with the rental companies, scoundrels who vampirize your credit card after filling up the tank, they take 75 euros for the fuel.... filth that deserves to close their shop of scoundrels RECORD FOR GOGO VAMPIRES Date of experience: March 25, 2025
Oplichters
Review over OK Rent a CarIk huur hier nooit meer. Ze zadelen je gewoon op met een schadeclaim van € 1.000+ en je kunt geen fatsoenlijk antwoord krijgen.
supplement voor reiniging
Review over Guerin AutoverhuurEr werd ons een buitensporig hoog supplement van 90€ aangerekend voor reiniging interieur. In andere recensies las ik soortgelijke zaken, dus ook bij ons deden ze het. Op mijn mails waarin ik bezwaar maakte kwam nooit antwoord. De auto geurde bij ophalen trouwens naar sigaretten, dus zo nauw kijken ze niet bij het reinigen..
Sterke punten
Ophalen ging vlot, buiten de bekende pogingen om extra dingen aan te smeren
Zwakke punten
Klantvriendelijkheid
Afzetters
Review over GoldcarGoldcar Mallorca grootste afzetters aller tijden. Ipv 160 euro betaalde ik 560 euro voor 6 dagen autoruit.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Praatjes en afzetters; huur hier NIET.
Terrible ripof
Review over Delpaso Car HireTerrible ripof! For the first time in 35 years Delpaso did not accept my creditcard for the 1500 euro deposit, forcing me to accept their insurance for more than 300 euro. The reason: only the initials and not my full first name are printed on the card.
Terrible ripof
Review over Delpaso Car HireTerrible ripof! For the first time in 35 years Delpaso did not accept my creditcard for the 1500 euro deposit, forcing me to accept their insurance for more than 300 euro. The reason: only the initials and not my full first name are printed on the card.
Bestelbus
Review over Diks AutoverhuurAltijd fijne auto's en bussen, goede service en je bent zo op weg. Ideaal voor een weekendje weg, relaxte vakantie of even snel wat spullen halen. Alles verloopt soepel en zonder gedoe.
Personenauto
Review over Diks AutoverhuurWe hebben een personenauto gehuurd en alles is naar wens geweest! Super goed geholpen.
Oplichters
Review over DoYouSpainGeld betaald voor huur en verzekering. Bij het huurbedrijf schoven ze de papieren zo aan de kant met de woorden hier doen we niks mee. Ik moest opnieuw huur en verzekering betalen. Bij thuiskomst DoYouSpain gemaild. Mijn eigen schuld ik had het contract bij het verhuur bedrijf niet moeten tekenen. Nog uitgelegd dat ik met hún voucher geen auto mee kreeg. Lang verhaal kort ergens voor betaald en niet geleverd. Mensen zeker niet met deze oplichters in zee gaan!!!!
Sterke punten
Heel goed in oplichten van klanten
Oplichters in Faro!
Review over Guerin AutoverhuurIk huur altijd via tussenpersoon Sunny Cars omdat alle verzekering daarbij inbegrepen is en de ervaringen goed zijn. Afgelopen donderdag 3 april op de luchthaven van Faro kwam ik via Sunny Cars bij Guerin terecht. Helaas heb ik de reviews van Guerin niet gelezen. De communicatie vooraf met hen was helder, in een sms stonden alle gegevens en wat er in de huurprijs (ook de totale verzekering) inbegrepen zou zijn. In hun kantoor op de luchthaven via een computerstysteem heb ik al mijn gegevens ingevuld, een borg van 300 euro met mijn creditcard betaald en toen liep het systeem vast. Een medewerkster wist mij te vertellen dat ik nog niet betaald had. Op mijn antwoord dat ik wel betaald had vertelde zij dat dit niet zo was. Het betaalde bedrag aan Sunny Cars was namelijk in een borg gezet en dat moest ik nu betalen. Als ik dat niet zou doen dan zou ik geen huurauto mee krijgen. Ik heb dus uiteindelijk het bedrag maar betaald. Om toch nog klantvriendelijk te zijn kreeg ik nog een aanbod voor een upgrade, een auto met automaat, voor 50 euro extra. Dit heb ik vriendelijk afgewezen. Bij de gehuurde auto aangekomen bleek het trouwens al een automaat te zijn!! In het hotel mijn bankrekening gecheckt en toen ik zag dat ik toch dubbel betaald had heb ik contact met Sunny Cars opgenomen. Een medewerker daar wist mij te vertellen dat de huurauto inderdaad al reeds betaald was maar dat ik voor hetzelfde huurbedrag een dubbele verzekering had genomen! Ongelofelijk! Dus de volgende dag retour naar Guerin op de luchthaven voor opheldering. Uiteraard was de medewerkster die mij had geholpen niet aanwezig en de rest van het personeel sprak ineens alleen nog maar Portugees. Wel wisten zij mij duidelijk te maken dat als ik mijn teveel betaalde geld terug wilde hebben, ik de huurauto direct in moest leveren. Ik moest trouwens sowieso niet klagen want ik had maar een borg van 300 euro moeten geven terwijl dit meestal 500 euro of hoger is. Ik had de auto voor vier dagen gehuurd, inmiddels ingeleverd en ik probeer nu bij de creditcard maatschappij het bedrag te betwisten. De medewerkers van Guerin op de luchthaven van Faro hebben een mooi verdienmodel voor zichzelf bedacht! Walgelijke praktijken! Ik geef 1 ster omdat 0 helaas niet in het rijtje staat.
Sterke punten
Oplichten en valse informatie verstrekken.
Zwakke punten
Dat er geen sterke punten zijn.
Nooit meer avis!
Review over AvisIk ben absoluut niet tevreden over Avis! Ze hebben mijn boete niet doorgegeven, terwijl het hun verantwoordelijkheid was, en dat om totaal onzinnige redenen. Door hun incompetentie heb ik de boetes met hoge verhogingen moeten betalen, wat niet alleen onterecht maar ook uiterst frustrerend is. Dit is schandalig en ik ga nooit meer een auto huren bij Avis!
Sterke punten
Helemaal niks!