Frauduleuze praktijken. Bij ophalen proberen ze met listige upselling hoge extra kosten aan te rekenen. Bij mij via een zogenaamde ‘gratis’ upgrade, graag tekenen op de iPad. Niet ingetrapt. Als je geen overpriced verzekering bij ze hebt gekocht dan zullen ze achteraf een reeds bestaande schade claimen voor schade die je niet snel ziet bij ophalen. .Koste mij €500 voor een kras onder de voorbumper. Frauduleuze bedrijfspolicy, lees alle reviews op Trustpilot en Tripadvisor en blijf ver weg van deze dieven.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Oplichten van klanten via niet genoemde hoge extra kosten en frauduleuze schadeclaims
Busje gehuurd mij DoYouSpain. Dan word je netjes opgehaald van het vliegveld naar verhuurbedrijf. Daar begint het. Je kan je schade alvast afkopen a 250 euro, maar je moet ook nog eens 150 borg betalen die krijg je terug als er geen schade is. Of er word €1200 ingehouden op je creditcard. Wij zijn omdat het onduidelijk was voor de afkoop gegaan a 250 euro. Foto's van het voertuig gemaakt 3 puntjes gevonden in de lak. Bij terug brengen kwam de beste man met nog een krasje van 1cm op de voorbumper onder in. Dit had je nooit kunnen vinden. Kosten €500,-
Deze krasje kunnen ze elke keer weer gebruiken. Mensen boek hier zeker niet bij. Zonde van het geld
Ik boekte voor het eerst een auto voor het buitenland, maar had per ongeluk geen EU pechhulp aangevinkt. Ik huur regelmatig en ik boekte het op gewoonte en miste dit dus. Nu kreeg ik toevallig ook pech met de auto waar een bedrijf mij geholpen heeft die Snappcar had ingehuurd. Nu krijg ik na 1 maand en flinke rekening van de kosten, begrijpelijk, maar ook een boete van 500 euro. In mijn ogen onwettelijk hoge boete. Uiteraard schermt Snappcar met standaard teksten als 'het staat in de algemene voorwaarden' etc, maar ik betaal al 100% van de kosten. Waarom alsnog 500 euro in rekening brengen? Niet dat iemand mij tijdens mijn vakantie erop had gewezen dat ik geen dekking had, want anders had ik voor het bedrag wat ik nu in rekening krijg makkelijk zelf iets goedkopers kunnen regelen, maar nee. Expres wachten zodat je de klant extra veel in rekening kan brengen. Lekker melken en melken van een onethisch bedrijf. Van mij hoor je geen positief woord meer!
Zwakke punten Onredelijke algemene voorwaarden en contactmogelijkheden.
They gave us a car which wasn't good and powerful enough to drive in Madeira. They did admit it when we asked about it. After that things went really bad! A long story short: We've been treated really bad and without any respect by the supervisor and some of her coworkers of OK Mobility in Madeira. They were talking in portugues about us and laughing about us, right in front of us. The supervisor kept us calling her every day for another car, which we asked for. She promised us another car on monday. On sunday she told us to call back on monday at 9.00. So we did. Her coworkers told us the supervisor was not there and was away for a holiday!!! How???!! Then her coworker asked us to call back in 15 minutes to see if she could help us. But our calls were NEVER answered. Even using another mobile phone did not solve the problem. They refussed to answer every Dutch number!! Calling the customer service of OK Mobility was also impossible. The number we got ànd the number mentioned at the website are not in use!!!
We feel really really bad. Be smart and don't rent a car at OK Mobility in Madeira!!
Auto via EasyTerra gehuurd bij Autorent in Izmir. Bij afhalen auto bleek er in het systeem te staan dat de auto nog betaald moest worden en ik kreeg de mededeling dat dit vaker gebeurt bij EasyTerra en dat ik dit bij terugkeer maar met ze op moest nemen. Ook bleek tijdens de vakantie dat de borg van mijn creditcard was afgeschreven en in plaats van gereserveerd. Bij terugkomst in Nederland geprobeerd telefonisch contact op te nemen met EasyTerra. Dit is echter volstrekt onmogelijk. Na 2 dagen bellen hooguit een computerstem die meldt dat er geen Nederlands sprekende servicemedewerker beschikbaar is. Na de klacht meermaals via Internet ingediend te hebben omdat hij steeds als afgehandeld werd beschouwd eindelijk het geld van de dubbel betaalde huur en de borg, in etappes, teruggekregen. De extra kosten ad. € 35,— door koersverschillen wil EasyTerra niet vergoeden. Hoezo ‘Worry-Free” huren.
Sterke punten Goedkoop
Zwakke punten Geen klantenservice
Geen telefonische bereikbaarheid
Auto via EasyTerra gehuurd bij Autorent in Izmir. Bij afhalen auto bleek er in het systeem te staan dat de auto nog betaald moest worden en ik kreeg de mededeling dat dit vaker gebeurt bij EasyTerra en dat ik dit bij terugkeer maar met ze op moest nemen. Ook bleek tijdens de vakantie dat de borg van mijn creditcard was afgeschreven en in plaats van gereserveerd. Bij terugkomst in Nederland geprobeerd telefonisch contact op te nemen met EasyTerra. Dit is echter volstrekt onmogelijk. Na 2 dagen bellen hooguit een computerstem die meldt dat er geen Nederlands sprekende servicemedewerker beschikbaar is. Na de klacht meermaals via Internet ingediend te hebben omdat hij steeds als afgehandeld werd beschouwd eindelijk het geld van de dubbel betaalde huur en de borg, in etappes, teruggekregen. De extra kosten ad. € 35,— door koersverschillen wil EasyTerra niet vergoeden. Hoezo ‘Worry-Free” huren.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Geen telefonische bereikbaarheid
Geen zicht op de partijen waarbij ze autoâs huren
Nemen geen verantwoordelijkheid
Camper gehuurd moest 4 weken wachten op retour borg. Daarnaast uitleg erg summier bij vertrek door onwetend personeel heel erg jong en heel eerlijk samen met hun in de camper beiden roken niet erg fris.
Nog heel beleefd beschreven.
Camper was schoon volgens hun.
Niks was minder waar.thuis ff matrassen eruit om in te laden alleen maar stof en haren.
We moesten dus eerst zelf echt schoonmaken en de zweetgeur van beide jongens was er nog steeds niet uit. Al met al een dik minpunt bij deze verhuurder. Verder een mooie vakantie gehad zonder problemen.
Sterke punten Veel campers.en dichtbij
Zwakke punten Slechte uitleg en onwetend personeel en onprettige ervaring bij ophalen qua leeftijd en lichamelijke verzorging. Voor ons niet meer daar huren..helaas was lekker dichtbij.
Zeer slechte service – nog steeds geen terugbetaling na meer dan een maand
Record go is zonder twijfel een van de meest onbetrouwbare bedrijven waarmee ik ooit te maken heb gehad.
Ik heb mijn reservering geannuleerd op 28 april 2025. De annulering werd bevestigd en er werd beloofd dat de terugbetaling binnen 7 werkdagen zou plaatsvinden. We zijn nu meer dan een maand verder – en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Ik heb meerdere keren contact opgenomen via e-mail en telefoon. Elke keer kreeg ik hetzelfde standaardantwoord: "Het is in behandeling." Maar niemand lijkt verantwoordelijkheid te nemen en er gebeurt gewoon niets. Alleen loze beloftes en copy-paste reacties.
Dit is niet alleen slechte service, het is bijna oplichting. Je kunt niet zomaar het geld van klanten houden na een correcte annulering en hopen dat ze het opgeven.
Ik heb intussen mijn bank ingeschakeld en overweeg verdere stappen. Dit bedrijf is chaotisch, onprofessioneel en duidelijk niet te vertrouwen. Als je om je geld geeft, vermijd Record go ten koste van alles.
voor hemelvaartsdag een verhuisbus gehuurd. we kregen echter vrij snel pech en stonden we in centrum op straat. de meegeleverde telefoonnummers bij pech leverden het volgende op: stuur zelf niet bereikbaar, anwb kon niets betekenen vanwege geen contract met stuur, pechhulp niet bereikbaar, mercedespechhulp kon niets beteken omdat we geen chassisnummer konden vinden in de boekjes of op ruit, politie gaf ons via rdw wel het chassisnummer. na 2 uur te hebben gebeld en nul resultaat, kwam er toevallig vriend langs fietsen: hij zag dat de koppeling vast zat en we daardoor niet konden schakelen en niet voor of achteruit konden. probleem voor nu opgelost ja. via mercedes gehoord dat stuur het onderhoud voor deze bus niet had gevoerd. Het schakelen bleef moeizaam gaan.\\r\\nDe volgende dag heeft stuur mijn klachten aangehoord en vond slappe excuses voldoende. hoop dat ze iets met de feedback gaan doen
Zwakke punten geen contact mogelijk bij pech. stuur zelf niet bereikbaar en andere pechhulporganisaties konden of mochten geen pechhulp bieden ivm geen contract of onvoldoende gegevens over de bus\\r\\nkwaliteit - onderhoudsstaat auto
Wij zijn met ons team op pad gegaan naar Maastricht! Super goed geholpen op locatie en een schone en fijne auto meegekregen. Goede ervaring en komen zeker weer terug
Smerige oplichters!
Via onze vliegmaatschappij hebben we 3 Ford Kuga’s gehuurd bij Hertz. Eenmaal bij aankomst bleken deze auto’s niet klaar te staan en is ons 3 Ford Focussen aangeboden, ZONDER extra kosten. Dit is nog expliciet nagevraagd. Vervolgens moesten wij nog verplicht uit 1 van de 3 verzekeringspakketten kiezen.
Er werd een bon uitgedraaid waar extra kosten op stonden, die werden uitgelegd als borg, en ons gevraagd om te tekenen. Je raad het al.. achteraf maken we extra kosten voor een auto upgrade.
Door de klantenservice worden we niet geholpen. Ze verschuilen zich achter het feit dat ze ‘er niet bij waren’.
Zielig om als groot bedrijf of deze manier geld te verdienen. Nooit meer Hertz.
Na jarenlang hier klant geweest te zijn kwamen we voor een afspraak te maken, Wat blijkt de mevrouw die altijd de boekhouding deed nu achter de receptie zit.\\r\\nVoor ons een vreemd gevoel, Bij navragen waar de medewerkers waren die wij vertrouwden kregen we te horen dat ze er niet meer werkten.\\r\\nWij moeten dan toch op zoek naar een ander bedrijf in limburg om onze camper te onderhouden.\\r\\nDe 1 ster komt door de lange wachttijd en het niet mededelen aan klanten dat de vertrouwde contactpersonen verdwenen zijn . Met name R.vd A vonden wij altijd super in zijn duidelijke communicatie en oprecht advies.
Sterke punten Helaas niet meer kunnen ontdekken
Zwakke punten Lange wachttijden en geen goede adviseur meer aanwezig
Op het vliegveld van Malaga hebben wij een auto gehuurd. Allereerst pushten ze ons om een verzekering af te sluiten. Gelukkig hebben wij dat niet gedaan. Toen we de auto een week later inleverden, stond ik erop dat ze een rondje om de auto liepen om te zien dat er geen schade aan de auto was. Zeer onvriendelijk te woord gestaan en ze wilden niet meelopen. Toen we thuis kwamen, kregen wij na 2 dagen een bericht dat we schade hadden gemaakt. Dat was pertinent niet het geval. Normaal contact met Goldcar was niet mogelijk. Het geld is afgeschreven en we hadden geen poot om op te staan. Schijnbaar is dit hun verdienmodel. Huur nooit een auto bij deze oplichters.
Wilde info over verhuur .
Niemand die me echt kon helpen .Liepen een man en vrouw rond die alleen maar oog hadden voor hun electrische sigaretten. Weinig kennis en moelijke communicatie.
Sterke punten Groot wagenpark deels slecht schoon
Zwakke punten Wij zouden op basis eerste bezoek geen camper durven huren met gebrek aan kennis en uitstraling van de eigenaar volgens ons
Annuleren kan niet. Onmogelijk. Ook al weet je dat het non-refundable is, wil je toch je reservering uit het systeem hebben om andere een kans te geven doe auto te huren en om zeker te zijn dat je daarna niet voor onverwachte verrassingen komt te staan. Wat een amateurs of wellicht profiteurs. Daar moet ik nog achter komen...
Would like to address the circumstances surrounding the agreed rental with EasyTerra and Goldccar : billed to my account for unjustified reasons and due to their lack of cooperation.
On the day I picked up the vehicle, I was informed that it needed to be returned clean. However, traveling to the airport inevitably makes the exterior of the car dusty, and there are no cleaning services available in the vicinity of the airport.
To my surprise, upon returning the vehicle, I was charged additional fees for the exterior not being cleaned. I view this as not being part of the agreement with EasyTerra-Goldcar and perceive it as a tactic to present a low rental price that ultimately becomes more expensive.
In the spirit of mutual cooperation and in light of the agreed rental price, I fully tried to get a refund of the amount charged. No success.
Furthermore, I requested that any future pricing clearly indicate if there are expected additional costs associated with local rentals -as this kind of issues
Sterke punten fast rental - if no much clients present
Zwakke punten not client friendly, not following offer - provided bigger car as not been requested, hidden costs and rude during discussion with customer, unpredictable, bad quality cars
Bij de boeking een mooie prijs gekregen, maar door medische omstandigheden niet mogelijk om te reizen. Toen ik de boeking wilde annuleren bleek ineens dat de boeking niet te annuleren is!!! Vragen medische gegevens met privacy gevoelige informatie om eventueel medewerking te verlenen voor de annulering. Krijg mijn geld niet terug, nooit een auto bij boeken!!!
Na een beurt bleek er een lekkage te zijn . Bij een ander bedrijf laten beoordelen.
Wat bleek de olieschroef niet vastgedraaid. Nota bene ook apk daar laten uitvoeren. Afkeur wegens olie lekkage ?.
Naar een ander bedrijf in zuid limburg gegaan wat op maps goed stond aangegeven en kreeg een factuur voor schoonmaken en controle op lekkage op apk voor een paar tientjes. Mensen blijf weg bij deze oplichters.
Sterke punten Heb ik niet kunnen ontdekken in het verleden was dit een goed bedrijf maar de mensen die ik vertrouwde zie ik niet meer daar.
Zwakke punten In mijn opinie is alles waardeloos nu .
Op bezoek geweest door een onbekwaam persoon geholpen.\\r\\nWist niks van de uitleg en hoe of wat van de afkoop eigen risico verzekering. Slecht gevoel bij dit bedrijf.
Sterke punten Niet kunnen beoordelen
Zwakke punten Bijna alles bij een eerste keer huren op Google maps goede beoordeling met specifieke werknemers maar na navraag over die mensen was het antwoord die werken hier niet .\\r\\nWekt bij mij wantrouwen kan zo\\\'n bedrijf recensies kopen of hoe gaat zoiets?
Autohuur betaald plus verzekering. Er zou bij afhalen enkel 42 euro betaald moeten worden.
Echter bij afhalen, moest ik 576 euro betalen! Waaronder een verzekering van 271 euro.....
Zero stars for Autohuren.nl / EasyTerra – terrible service and communication
We booked a fully insured, all-inclusive rental car through Autohuren.nl. However, when we arrived in Sardinia, the local rental company refused to accept our credit card because the names were not written in full, but only displayed as initials. We were shocked, as this requirement was never mentioned in the terms and conditions of the company we booked through.
Despite using a valid Dutch credit card (and even trying an American Express card), they still would not accept it. As a result, we were forced to pay an additional €150 for another insurance policy.
Surprised and frustrated, we immediately called the emergency number listed on our voucher from Autohuren.nl — but no one answered. We were completely abandoned without any support, and had no choice but to sign the contract and pay the €150 extra in order to take the car.
We sent several emails right away but received no reply during the weekend.
Later, when we finally got in touch with Autohuren.nl, they claimed they could not help us because we had signed the rental contract in Sardinia. However, the fault lies entirely with them: they were unreachable at the critical moment, even though they later claimed to offer weekend support. We provided proof that we had called them without success, but they took no responsibility. This is absolutely disgraceful and shows a complete lack of service.
The original rental cost was already over €600 for just three days, and having to pay another €150 on top is outrageous. Moreover, there were very few alternatives available for a 7-seater vehicle, and refusing the car would have meant losing the full rental amount, a risk we could not take.
The service and communication from Autohuren.nl were extremely poor. They are clearly not aware of the specific requirements set by their local partners.
We strongly advise against booking with Autohuren.nl / EasyTerra.
Wij stonden met pech in België
Na een telefoontje konden we meteen komen
Werden geweldig geholpen ook tijdens de rit daarheen werden we gebeld of alles goed ging
Volgende dag nogmaals gevraagd langs te komen of alles oke was
Hele fijnetop monteurs en zeer vriendelijke eigenaar
Auto geboekt met verzekering
Bij afhalen bij ok mobility bleek hij niet verzekerd te zijn. Door een probleem met onze creditcard kregen we de auto niet mee.
Doyouspain was die dag niet bereikbaar.
Een dag later was ons probleem met de creditcard opgelost, maar toen kregen we de auto niet meer mee. Contract was vervallen zeiden ze, en we krijgen ons geld niet terug.
Ze verbreken de verbinding als je ze er op aanspreekt.
Op zondag 13 april jl. huurden mijn vriend en ik een busje bij Diks. Ik heb in de afgelopen jaren vaker gehuurd bij Diks en weet hoe het er werkt. Tot vorige week aan toe was ik bijzonder tevreden. Echter, in de ochtend van 13 april hebben mijn vriend en ik in onze regio drie meubelstukken opgehaald. Daarna reden we terug naar Amsterdam. Het was inmiddels einde ochtend. De laadruimte van de bus is apart van de cabine en in de cabine waren drie zitplaatsen. Ik zat op de bestuurdersplek, mijn vriend tegen de andere deur aan. Het midden van de cabine was dus leeg. In de cabine hebben wij niets veranderd aan de setting, ik heb alleen het stuur/ pedalen/ schakelpook aangeraakt.
Om uit te laden parkeerden we tussen de middag met de knipperlichten aan een kwartier in Amsterdam. We zetten de meubels in huis, ik gaf de poes eten en liep naar de boom op de hoek om de hond te laten plassen. Mijn vriend wachtte in de bus. Na dit kwartier wilde de bus niet meer starten. Omdat we ons niet konden voorstellen dat het de accu betrof, we hadden immers de hele ochtend gereden en niets extra's aan gezet, belden we Diks en die verwees ons naar hun Pechhulp. De Pechhulp kwam en hielp ons op weg. Op het formulier noteerde hij "starthulp gegeven". We moesten nog meer ophalen, vervolgden onze weg en brachten aan het eind van de middag de bus terug. Normaal gesproken ontvang ik mijn borg keurig terug na enkele dagen, maar deze keer ontving ik een factuur om bij te betalen, onder andere voor €350,- pechhulp! Nu weet ik dat als je de schade zelf veroorzaakt, je voor de pechhulp betaalt. Maar in dit geval zijn wij van mening niets zelf te hebben veroorzaakt. Wij hebben niets aan gezet in de cabine of de laadruimte, mogelijk is de accu verouderd, want een kwartier stilstaan met knipperlichten moet normaal gesproken kunnen. Om deze reden heb ik meerdere malen mijn verhaal aan Diks gemaild, maar ik blijf standaard hetzelfde riedeltje terugkrijgen, namelijk dat ik nu eenmaal een contract heb getekend en dat ik moet betalen. Ik ben het hiermee oneens, om bovenstaande redenen. Niet alleen voel ik me niet serieus genomen in mijn klacht, ook voelt dit als een groot onrecht naar een trouwe huurder.
Sterke punten Grote verhuurcapaciteit
Zwakke punten standaard afhandeling zonder oog voor persoonlijk leed
This is stupid and the customer care sucks.
No value for customer and no value for their time. No respect for customer booking.
I booked vehicle more than 10 days earlier to move my house.
Now i cant do and my whole weekend and my moving plan is ruined because there is no vehicle. I booked for morning 7.30 and its 2.30 and no vehicle.
Try reaching Customer care is almost to impossible.
Niet huren bij Sixt!
Review over SixtFrauduleuze praktijken. Bij ophalen proberen ze met listige upselling hoge extra kosten aan te rekenen. Bij mij via een zogenaamde ‘gratis’ upgrade, graag tekenen op de iPad. Niet ingetrapt. Als je geen overpriced verzekering bij ze hebt gekocht dan zullen ze achteraf een reeds bestaande schade claimen voor schade die je niet snel ziet bij ophalen. .Koste mij €500 voor een kras onder de voorbumper. Frauduleuze bedrijfspolicy, lees alle reviews op Trustpilot en Tripadvisor en blijf ver weg van deze dieven.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oplichten van klanten via niet genoemde hoge extra kosten en frauduleuze schadeclaims
OPLICHTERS NIET DEN
Review over DoYouSpainBusje gehuurd mij DoYouSpain. Dan word je netjes opgehaald van het vliegveld naar verhuurbedrijf. Daar begint het. Je kan je schade alvast afkopen a 250 euro, maar je moet ook nog eens 150 borg betalen die krijg je terug als er geen schade is. Of er word €1200 ingehouden op je creditcard. Wij zijn omdat het onduidelijk was voor de afkoop gegaan a 250 euro. Foto's van het voertuig gemaakt 3 puntjes gevonden in de lak. Bij terug brengen kwam de beste man met nog een krasje van 1cm op de voorbumper onder in. Dit had je nooit kunnen vinden. Kosten €500,-
Deze krasje kunnen ze elke keer weer gebruiken. Mensen boek hier zeker niet bij. Zonde van het geld
Sterke punten
Ophaal service
Zwakke punten
OPLICHTERS
Astronomische verborgen kosten
Review over SnappCarIk boekte voor het eerst een auto voor het buitenland, maar had per ongeluk geen EU pechhulp aangevinkt. Ik huur regelmatig en ik boekte het op gewoonte en miste dit dus. Nu kreeg ik toevallig ook pech met de auto waar een bedrijf mij geholpen heeft die Snappcar had ingehuurd. Nu krijg ik na 1 maand en flinke rekening van de kosten, begrijpelijk, maar ook een boete van 500 euro. In mijn ogen onwettelijk hoge boete. Uiteraard schermt Snappcar met standaard teksten als 'het staat in de algemene voorwaarden' etc, maar ik betaal al 100% van de kosten. Waarom alsnog 500 euro in rekening brengen? Niet dat iemand mij tijdens mijn vakantie erop had gewezen dat ik geen dekking had, want anders had ik voor het bedrag wat ik nu in rekening krijg makkelijk zelf iets goedkopers kunnen regelen, maar nee. Expres wachten zodat je de klant extra veel in rekening kan brengen. Lekker melken en melken van een onethisch bedrijf. Van mij hoor je geen positief woord meer!
Zwakke punten
Onredelijke algemene voorwaarden en contactmogelijkheden.
Bad service and no respect
Review over OK Rent a CarThey gave us a car which wasn't good and powerful enough to drive in Madeira. They did admit it when we asked about it. After that things went really bad! A long story short: We've been treated really bad and without any respect by the supervisor and some of her coworkers of OK Mobility in Madeira. They were talking in portugues about us and laughing about us, right in front of us. The supervisor kept us calling her every day for another car, which we asked for. She promised us another car on monday. On sunday she told us to call back on monday at 9.00. So we did. Her coworkers told us the supervisor was not there and was away for a holiday!!! How???!! Then her coworker asked us to call back in 15 minutes to see if she could help us. But our calls were NEVER answered. Even using another mobile phone did not solve the problem. They refussed to answer every Dutch number!! Calling the customer service of OK Mobility was also impossible. The number we got ànd the number mentioned at the website are not in use!!!
We feel really really bad. Be smart and don't rent a car at OK Mobility in Madeira!!
Geen klantenservice
Review over EasyTerraAuto via EasyTerra gehuurd bij Autorent in Izmir. Bij afhalen auto bleek er in het systeem te staan dat de auto nog betaald moest worden en ik kreeg de mededeling dat dit vaker gebeurt bij EasyTerra en dat ik dit bij terugkeer maar met ze op moest nemen. Ook bleek tijdens de vakantie dat de borg van mijn creditcard was afgeschreven en in plaats van gereserveerd. Bij terugkomst in Nederland geprobeerd telefonisch contact op te nemen met EasyTerra. Dit is echter volstrekt onmogelijk. Na 2 dagen bellen hooguit een computerstem die meldt dat er geen Nederlands sprekende servicemedewerker beschikbaar is. Na de klacht meermaals via Internet ingediend te hebben omdat hij steeds als afgehandeld werd beschouwd eindelijk het geld van de dubbel betaalde huur en de borg, in etappes, teruggekregen. De extra kosten ad. € 35,— door koersverschillen wil EasyTerra niet vergoeden. Hoezo ‘Worry-Free” huren.
Sterke punten
Goedkoop
Zwakke punten
Geen klantenservice
Geen telefonische bereikbaarheid
Geen klantenservice
Review over EasyTerraAuto via EasyTerra gehuurd bij Autorent in Izmir. Bij afhalen auto bleek er in het systeem te staan dat de auto nog betaald moest worden en ik kreeg de mededeling dat dit vaker gebeurt bij EasyTerra en dat ik dit bij terugkeer maar met ze op moest nemen. Ook bleek tijdens de vakantie dat de borg van mijn creditcard was afgeschreven en in plaats van gereserveerd. Bij terugkomst in Nederland geprobeerd telefonisch contact op te nemen met EasyTerra. Dit is echter volstrekt onmogelijk. Na 2 dagen bellen hooguit een computerstem die meldt dat er geen Nederlands sprekende servicemedewerker beschikbaar is. Na de klacht meermaals via Internet ingediend te hebben omdat hij steeds als afgehandeld werd beschouwd eindelijk het geld van de dubbel betaalde huur en de borg, in etappes, teruggekregen. De extra kosten ad. € 35,— door koersverschillen wil EasyTerra niet vergoeden. Hoezo ‘Worry-Free” huren.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Geen telefonische bereikbaarheid
Geen zicht op de partijen waarbij ze autoâs huren
Nemen geen verantwoordelijkheid
Stank overlast
Review over Haffkamp campersCamper gehuurd moest 4 weken wachten op retour borg. Daarnaast uitleg erg summier bij vertrek door onwetend personeel heel erg jong en heel eerlijk samen met hun in de camper beiden roken niet erg fris.
Nog heel beleefd beschreven.
Camper was schoon volgens hun.
Niks was minder waar.thuis ff matrassen eruit om in te laden alleen maar stof en haren.
We moesten dus eerst zelf echt schoonmaken en de zweetgeur van beide jongens was er nog steeds niet uit. Al met al een dik minpunt bij deze verhuurder. Verder een mooie vakantie gehad zonder problemen.
Sterke punten
Veel campers.en dichtbij
Zwakke punten
Slechte uitleg en onwetend personeel en onprettige ervaring bij ophalen qua leeftijd en lichamelijke verzorging. Voor ons niet meer daar huren..helaas was lekker dichtbij.
Record Go: Onbetrouwbaar
Review over Record Go Rent a CarZeer slechte service – nog steeds geen terugbetaling na meer dan een maand
Record go is zonder twijfel een van de meest onbetrouwbare bedrijven waarmee ik ooit te maken heb gehad.
Ik heb mijn reservering geannuleerd op 28 april 2025. De annulering werd bevestigd en er werd beloofd dat de terugbetaling binnen 7 werkdagen zou plaatsvinden. We zijn nu meer dan een maand verder – en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Ik heb meerdere keren contact opgenomen via e-mail en telefoon. Elke keer kreeg ik hetzelfde standaardantwoord: "Het is in behandeling." Maar niemand lijkt verantwoordelijkheid te nemen en er gebeurt gewoon niets. Alleen loze beloftes en copy-paste reacties.
Dit is niet alleen slechte service, het is bijna oplichting. Je kunt niet zomaar het geld van klanten houden na een correcte annulering en hopen dat ze het opgeven.
Ik heb intussen mijn bank ingeschakeld en overweeg verdere stappen. Dit bedrijf is chaotisch, onprofessioneel en duidelijk niet te vertrouwen. Als je om je geld geeft, vermijd Record go ten koste van alles.
Sterke punten
/
Hoe zo service?
Review over Stuur Autoverhuurvoor hemelvaartsdag een verhuisbus gehuurd. we kregen echter vrij snel pech en stonden we in centrum op straat. de meegeleverde telefoonnummers bij pech leverden het volgende op: stuur zelf niet bereikbaar, anwb kon niets betekenen vanwege geen contract met stuur, pechhulp niet bereikbaar, mercedespechhulp kon niets beteken omdat we geen chassisnummer konden vinden in de boekjes of op ruit, politie gaf ons via rdw wel het chassisnummer. na 2 uur te hebben gebeld en nul resultaat, kwam er toevallig vriend langs fietsen: hij zag dat de koppeling vast zat en we daardoor niet konden schakelen en niet voor of achteruit konden. probleem voor nu opgelost ja. via mercedes gehoord dat stuur het onderhoud voor deze bus niet had gevoerd. Het schakelen bleef moeizaam gaan.\\r\\nDe volgende dag heeft stuur mijn klachten aangehoord en vond slappe excuses voldoende. hoop dat ze iets met de feedback gaan doen
Zwakke punten
geen contact mogelijk bij pech. stuur zelf niet bereikbaar en andere pechhulporganisaties konden of mochten geen pechhulp bieden ivm geen contract of onvoldoende gegevens over de bus\\r\\nkwaliteit - onderhoudsstaat auto
Super ervaring
Review over Diks AutoverhuurWij zijn met ons team op pad gegaan naar Maastricht! Super goed geholpen op locatie en een schone en fijne auto meegekregen. Goede ervaring en komen zeker weer terug
Sterke punten
Nieuwe auto's
Fijne service
Oplichters!!
Review over HertzSmerige oplichters!
Via onze vliegmaatschappij hebben we 3 Ford Kuga’s gehuurd bij Hertz. Eenmaal bij aankomst bleken deze auto’s niet klaar te staan en is ons 3 Ford Focussen aangeboden, ZONDER extra kosten. Dit is nog expliciet nagevraagd. Vervolgens moesten wij nog verplicht uit 1 van de 3 verzekeringspakketten kiezen.
Er werd een bon uitgedraaid waar extra kosten op stonden, die werden uitgelegd als borg, en ons gevraagd om te tekenen. Je raad het al.. achteraf maken we extra kosten voor een auto upgrade.
Door de klantenservice worden we niet geholpen. Ze verschuilen zich achter het feit dat ze ‘er niet bij waren’.
Zielig om als groot bedrijf of deze manier geld te verdienen. Nooit meer Hertz.
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Alles
Jammer dit was altijd goed?
Review over Haffkamp campersNa jarenlang hier klant geweest te zijn kwamen we voor een afspraak te maken, Wat blijkt de mevrouw die altijd de boekhouding deed nu achter de receptie zit.\\r\\nVoor ons een vreemd gevoel, Bij navragen waar de medewerkers waren die wij vertrouwden kregen we te horen dat ze er niet meer werkten.\\r\\nWij moeten dan toch op zoek naar een ander bedrijf in limburg om onze camper te onderhouden.\\r\\nDe 1 ster komt door de lange wachttijd en het niet mededelen aan klanten dat de vertrouwde contactpersonen verdwenen zijn . Met name R.vd A vonden wij altijd super in zijn duidelijke communicatie en oprecht advies.
Sterke punten
Helaas niet meer kunnen ontdekken
Zwakke punten
Lange wachttijden en geen goede adviseur meer aanwezig
Oplichters, Niet huren hier !
Review over GoldcarOp het vliegveld van Malaga hebben wij een auto gehuurd. Allereerst pushten ze ons om een verzekering af te sluiten. Gelukkig hebben wij dat niet gedaan. Toen we de auto een week later inleverden, stond ik erop dat ze een rondje om de auto liepen om te zien dat er geen schade aan de auto was. Zeer onvriendelijk te woord gestaan en ze wilden niet meelopen. Toen we thuis kwamen, kregen wij na 2 dagen een bericht dat we schade hadden gemaakt. Dat was pertinent niet het geval. Normaal contact met Goldcar was niet mogelijk. Het geld is afgeschreven en we hadden geen poot om op te staan. Schijnbaar is dit hun verdienmodel. Huur nooit een auto bij deze oplichters.
Wat een belabberd bedrijf
Review over Haffkamp campersWilde info over verhuur .
Niemand die me echt kon helpen .Liepen een man en vrouw rond die alleen maar oog hadden voor hun electrische sigaretten. Weinig kennis en moelijke communicatie.
Sterke punten
Groot wagenpark deels slecht schoon
Zwakke punten
Wij zouden op basis eerste bezoek geen camper durven huren met gebrek aan kennis en uitstraling van de eigenaar volgens ons
Nul toegevoegde waarde voor kl
Review over DoYouSpainAnnuleren kan niet. Onmogelijk. Ook al weet je dat het non-refundable is, wil je toch je reservering uit het systeem hebben om andere een kans te geven doe auto te huren en om zeker te zijn dat je daarna niet voor onverwachte verrassingen komt te staan. Wat een amateurs of wellicht profiteurs. Daar moet ik nog achter komen...
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbetrouwbaar en slechte service
Scam offer
Review over GoldcarWould like to address the circumstances surrounding the agreed rental with EasyTerra and Goldccar : billed to my account for unjustified reasons and due to their lack of cooperation.
On the day I picked up the vehicle, I was informed that it needed to be returned clean. However, traveling to the airport inevitably makes the exterior of the car dusty, and there are no cleaning services available in the vicinity of the airport.
To my surprise, upon returning the vehicle, I was charged additional fees for the exterior not being cleaned. I view this as not being part of the agreement with EasyTerra-Goldcar and perceive it as a tactic to present a low rental price that ultimately becomes more expensive.
In the spirit of mutual cooperation and in light of the agreed rental price, I fully tried to get a refund of the amount charged. No success.
Furthermore, I requested that any future pricing clearly indicate if there are expected additional costs associated with local rentals -as this kind of issues
Sterke punten
fast rental - if no much clients present
Zwakke punten
not client friendly, not following offer - provided bigger car as not been requested, hidden costs and rude during discussion with customer, unpredictable, bad quality cars
Zeer slecht bedrijf
Review over DoYouSpainBij de boeking een mooie prijs gekregen, maar door medische omstandigheden niet mogelijk om te reizen. Toen ik de boeking wilde annuleren bleek ineens dat de boeking niet te annuleren is!!! Vragen medische gegevens met privacy gevoelige informatie om eventueel medewerking te verlenen voor de annulering. Krijg mijn geld niet terug, nooit een auto bij boeken!!!
Sterke punten
Zijn er niet.
Zwakke punten
Zeer klant onvriendelijk
Laat je camper niet onderhoude
Review over Haffkamp campersNa een beurt bleek er een lekkage te zijn . Bij een ander bedrijf laten beoordelen.
Wat bleek de olieschroef niet vastgedraaid. Nota bene ook apk daar laten uitvoeren. Afkeur wegens olie lekkage ?.
Naar een ander bedrijf in zuid limburg gegaan wat op maps goed stond aangegeven en kreeg een factuur voor schoonmaken en controle op lekkage op apk voor een paar tientjes. Mensen blijf weg bij deze oplichters.
Sterke punten
Heb ik niet kunnen ontdekken in het verleden was dit een goed bedrijf maar de mensen die ik vertrouwde zie ik niet meer daar.
Zwakke punten
In mijn opinie is alles waardeloos nu .
Onbekwaam
Review over Haffkamp campersOp bezoek geweest door een onbekwaam persoon geholpen.\\r\\nWist niks van de uitleg en hoe of wat van de afkoop eigen risico verzekering. Slecht gevoel bij dit bedrijf.
Sterke punten
Niet kunnen beoordelen
Zwakke punten
Bijna alles bij een eerste keer huren op Google maps goede beoordeling met specifieke werknemers maar na navraag over die mensen was het antwoord die werken hier niet .\\r\\nWekt bij mij wantrouwen kan zo\\\'n bedrijf recensies kopen of hoe gaat zoiets?
Oplichters!
Review over DoYouSpainAutohuur betaald plus verzekering. Er zou bij afhalen enkel 42 euro betaald moeten worden.
Echter bij afhalen, moest ik 576 euro betalen! Waaronder een verzekering van 271 euro.....
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Oplichters
0 stars
Review over AutoHuren.nlZero stars for Autohuren.nl / EasyTerra – terrible service and communication
We booked a fully insured, all-inclusive rental car through Autohuren.nl. However, when we arrived in Sardinia, the local rental company refused to accept our credit card because the names were not written in full, but only displayed as initials. We were shocked, as this requirement was never mentioned in the terms and conditions of the company we booked through.
Despite using a valid Dutch credit card (and even trying an American Express card), they still would not accept it. As a result, we were forced to pay an additional €150 for another insurance policy.
Surprised and frustrated, we immediately called the emergency number listed on our voucher from Autohuren.nl — but no one answered. We were completely abandoned without any support, and had no choice but to sign the contract and pay the €150 extra in order to take the car.
We sent several emails right away but received no reply during the weekend.
Later, when we finally got in touch with Autohuren.nl, they claimed they could not help us because we had signed the rental contract in Sardinia. However, the fault lies entirely with them: they were unreachable at the critical moment, even though they later claimed to offer weekend support. We provided proof that we had called them without success, but they took no responsibility. This is absolutely disgraceful and shows a complete lack of service.
The original rental cost was already over €600 for just three days, and having to pay another €150 on top is outrageous. Moreover, there were very few alternatives available for a 7-seater vehicle, and refusing the car would have meant losing the full rental amount, a risk we could not take.
The service and communication from Autohuren.nl were extremely poor. They are clearly not aware of the specific requirements set by their local partners.
We strongly advise against booking with Autohuren.nl / EasyTerra.
Zo bijzonder dat dit kon
Review over Haffkamp campersWij stonden met pech in België
Na een telefoontje konden we meteen komen
Werden geweldig geholpen ook tijdens de rit daarheen werden we gebeld of alles goed ging
Volgende dag nogmaals gevraagd langs te komen of alles oke was
Hele fijnetop monteurs en zeer vriendelijke eigenaar
Zeker het aanbevelen waard
TOP
OPLICHTERS
Review over DoYouSpainAuto geboekt met verzekering
Bij afhalen bij ok mobility bleek hij niet verzekerd te zijn. Door een probleem met onze creditcard kregen we de auto niet mee.
Doyouspain was die dag niet bereikbaar.
Een dag later was ons probleem met de creditcard opgelost, maar toen kregen we de auto niet meer mee. Contract was vervallen zeiden ze, en we krijgen ons geld niet terug.
Ze verbreken de verbinding als je ze er op aanspreekt.
Ga niet met ze in zee
Echte oplichters
Sterke punten
Oplichters
Zwakke punten
Niet bereikbaar
Onrecht
Review over Diks AutoverhuurOp zondag 13 april jl. huurden mijn vriend en ik een busje bij Diks. Ik heb in de afgelopen jaren vaker gehuurd bij Diks en weet hoe het er werkt. Tot vorige week aan toe was ik bijzonder tevreden. Echter, in de ochtend van 13 april hebben mijn vriend en ik in onze regio drie meubelstukken opgehaald. Daarna reden we terug naar Amsterdam. Het was inmiddels einde ochtend. De laadruimte van de bus is apart van de cabine en in de cabine waren drie zitplaatsen. Ik zat op de bestuurdersplek, mijn vriend tegen de andere deur aan. Het midden van de cabine was dus leeg. In de cabine hebben wij niets veranderd aan de setting, ik heb alleen het stuur/ pedalen/ schakelpook aangeraakt.
Om uit te laden parkeerden we tussen de middag met de knipperlichten aan een kwartier in Amsterdam. We zetten de meubels in huis, ik gaf de poes eten en liep naar de boom op de hoek om de hond te laten plassen. Mijn vriend wachtte in de bus. Na dit kwartier wilde de bus niet meer starten. Omdat we ons niet konden voorstellen dat het de accu betrof, we hadden immers de hele ochtend gereden en niets extra's aan gezet, belden we Diks en die verwees ons naar hun Pechhulp. De Pechhulp kwam en hielp ons op weg. Op het formulier noteerde hij "starthulp gegeven". We moesten nog meer ophalen, vervolgden onze weg en brachten aan het eind van de middag de bus terug. Normaal gesproken ontvang ik mijn borg keurig terug na enkele dagen, maar deze keer ontving ik een factuur om bij te betalen, onder andere voor €350,- pechhulp! Nu weet ik dat als je de schade zelf veroorzaakt, je voor de pechhulp betaalt. Maar in dit geval zijn wij van mening niets zelf te hebben veroorzaakt. Wij hebben niets aan gezet in de cabine of de laadruimte, mogelijk is de accu verouderd, want een kwartier stilstaan met knipperlichten moet normaal gesproken kunnen. Om deze reden heb ik meerdere malen mijn verhaal aan Diks gemaild, maar ik blijf standaard hetzelfde riedeltje terugkrijgen, namelijk dat ik nu eenmaal een contract heb getekend en dat ik moet betalen. Ik ben het hiermee oneens, om bovenstaande redenen. Niet alleen voel ik me niet serieus genomen in mijn klacht, ook voelt dit als een groot onrecht naar een trouwe huurder.
Sterke punten
Grote verhuurcapaciteit
Zwakke punten
standaard afhandeling zonder oog voor persoonlijk leed
Horrible service
Review over SnappCarThis is stupid and the customer care sucks.
No value for customer and no value for their time. No respect for customer booking.
I booked vehicle more than 10 days earlier to move my house.
Now i cant do and my whole weekend and my moving plan is ruined because there is no vehicle. I booked for morning 7.30 and its 2.30 and no vehicle.
Try reaching Customer care is almost to impossible.