Reviews over Autoverhuurders


    No respect of the category and no service - Review over NizaCars

    1 star They do not respect the categorie, they imagine some dommages if you do not take theie extra insurrance. A company to avoid in malaga. The promised a detailed invoice of the reparation this week needed by my insurance company

    Helemaal Top! - Review over Luzcar

    Prima auto's voor een prima prijs. Auto 's morgens gebracht bij onze receptie, ff tekenen en op de laatste dag denk je: zullen de auto wel voor een bepaalde tijd wel in moeten leveren ergens? Nee hoor, gewoon eind van de avond sleutel afgeven bij onze receptie, waar de auto de volgende morgen wordt opgehaald. Lekker hoor.

    Sterke punten
    Geen gedoe! Alles perfect.

    Zwakke punten
    Prettiger zou het zijn als je de auto afgetankt krijgt en volgetankt weer terug zet ( nu met beetje benzine gekregen en met halve tank ingeleverd)

    HUUR NOOIT EEN AUTO VIA EASY TERRA - Review over EasyTerra

    Je huurt een auto met alles erop en er aan. In portugal bij het ophalen van de auto bij EUROPCAR moesten wij nog een extra verzekering afsluiten om het eigen risico af te dekken. Dit kost 250 euro. EasyTerra was op dat moment niet te bereiken. Dus toch maar die verzekering afgesloten anders kregen we de auto niet mee. Tijdens onze vakantie contact gehad met EASYTERRA en werd gezegd als we terug zijn we contact moesten opnemen met de klantenservice. Hier werden we totaal niet gehoord en ze kwamen met allerlei argumenten dat wij ons geld niet terug krijgen. BOEK NOOIT EEN AUTO BIJ EASYTERRA!!!!!

    Zwakke punten
    OPLICHTERS

    Opgelicht door sixt - Review over Sixt

    Ik had zelf verkeerd geboekt. 24/9 ipv 17/9. Kwam bij sixt om auto te halen die ik voor 3 dgn. had geboekt voor 184 euro. Volgend de medewerker was er nog maar 1 auto beschikbaar (corsa) terwijl de parkeerplaats vol stond met auto’s. Echter de prijs voor de 3 dgn wad nu 460 euro. Kon geen kant meer op aangezien het 2230 was. Voel me bijzonder opgelicht aangezien ik daarna online checkte wat het zou kosten als ik een dag later zou terugkomen en dat was 133 euro. Nog gezegd dat ik vaker bij sixt had gehuurd maar dat had geen positieve impact.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Prijs werd niet in scherm getoond maar op een stukje papier geschreven en dat geeft geen goed gevoel. Oplichting.

    oplichters - Review over EasyTerra

    Deze oplichters konden niet garanderen dat bij aankomst de auto er ook daadwerkelijk zou zijn. Uiteindelijk de auto geannuleerd. Blijkt dat deze boeven toch het geld van de credit card hebben afgeschreven. Heb met ze gebeld en gemaild en nu kunnen ze het annuleren met aftrek van 75 Euro kosten. Wat een oplichters.

    Sterke punten
    Op en top oplichters

    Zwakke punten
    Alles

    EasyTerror! - Review over EasyTerra

    Helaas, 0 sterren was niet mogelijk. Dit bedrijf zou eigenlijk EasyTerror moeten heten ipv EasyTerra. Vlak voor vertrek rijbewijs hoofdbestuurder verloren geraakt. EasyTerra wilde de bestuurder niet wijzigen! Verhuurbedrijf wilde bij aankomst direct kosteloos annuleren en een nieuwe reservering maken met een andere hoofdbestuurder, maar daarvoor moest EasyTerra de reservering op de creditcard vrijgeven. Dat weigerden ze ook. Vervolgens zijn we gedwongen om €300 boete te betalen, teneinde eveneens via EasyTerra een andere auto te kunnen huren bij zelfde verhuurbedrijf - terwijl het verhuurbedrijf EasyTerra niets in rekening heeft gebracht voor deze ongelukkige samenloop. De te huren auto (dit was overigens fysiek dezelfde auto) was ook nog eens veel duurder, zodat de schade uiteindelijk op €700 uitkwam (plus een vervelende start van de vakantie en uren vertraging). En bedankt EasyTerra!

    Sterke punten
    Zijn er niet.

    Zwakke punten
    Onvriendelijk, onbehulpzaam, oplichting.

    Terreur. Ik voel me bestolen! - Review over EasyTerra

    Helaas, 0 sterren was niet mogelijk. Dit bedrijf zou eigenlijk EasyTerror moeten heten ipv EasyTerra. Vlak voor vertrek rijbewijs hoofdbestuurder verloren geraakt. EasyTerra wilde de bestuurder niet wijzigen! Verhuurbedrijf wilde bij aankomst direct kosteloos annuleren en een nieuwe reservering maken met een andere hoofdbestuurder, maar daarvoor moest EasyTerra de reservering op de creditcard vrijgeven. Dat weigerden ze ook. Vervolgens zijn we gedwongen om €300 boete te betalen, teneinde eveneens via EasyTerra een andere auto te kunnen huren bij zelfde verhuurbedrijf - terwijl het verhuurbedrijf EasyTerra niets in rekening heeft gebracht voor deze ongelukkige samenloop. De te huren auto was ook nog eens veel duurder, zodat de schade uiteindelijk op €700 uitkwam (plus een vervelende start van de vakantie en uren vertraging). En bedankt EasyTerra!

    Bad service - Review over Hertz

    We asked to return the car in pisa a few hours later. They told us no problem but didnt mention we had to pay for a whole day extra. But that was logically the said. For 3 extra hours? Redicialous!

    Sterke punten
    Bad service

    Zwakke punten
    Bad service.

    Absoluut vermijden! - Review over AutoEurope

    Absoluut VERMIJDEN! Ik heb een geschil over een schade met Auto Europe, hierop heb ik via rechtsbijstand een advocate die via de formele weg de zaak aanvecht. Al 6 maanden lang NEGEERT Auto Europe deze zaak volledig; na meerdere brieven, belletjes, mails etc komt er GEEN ENKELE reactie. Telefonisch de juridische afdeling bereiken is mogelijk 2 dagen per week en de reactie daar is; het ligt bij onze juridische afdeling. Inhoudelijk wordt er niet gereageerd. De enige manier om deze zaak voort te zetten is via de Europese rechter. Ik vermoed dat Auto Europe deze werkwijze vaker hanteert om claims te vermijden, immers, welke consument kan een internationale rechtszaak financieren in zo'n geschil? Onbehoorlijk, schofterig en ontzettend naar voor de normale klant. Ik ben €3500,- kwijt, door een schade die door Auto Europe vergoed zou moeten worden. Absoluut niet mee in zee gaan, als er een probleem is; is er GEEN oplossing.

    Zwakke punten
    GEEN klantenservice of juridische afdeling bereikbaar.

    Expérience affreuse - Review over Delpaso Car Hire

    Expérience regrettable. Quand on a envie de traiter les clients comme des animaux, on va travailler à la ferme. Je n'ai jamais vu aussi malpoli, irrespectueux que cet agent de location de voiture. Après lui avoir demandé de parler poliment et de répondre à mes questions de manière courtoise, il commence à chuchoter en espagnol à lui-même. Et il n'a plus voulu me répondre. C'est quand même incroyable d'être aussi mauvais professionnellement. Changez votre profession si vous êtes incapable de répondre de manière courtoise à vos clients. J'ai dû demander à une autre personne de me répondre alors que l'autre était caché dans sa grotte ne voulant rien savoir. C'était vraiment pitoyable. De plus, un couple avec un bébé était avant moi et la famille est sortie écœurée du comportement de l'agent. La seule solution qu'on vous proposera quand quelque chose ne va pas, c'est de vous faire payer plus. Vous êtes capable de payer plus ? Pas de soucis, voici quelques morceaux de pains par terre que vous pouvez manger comme des pigeons. A fuir. Aucun professionnalisme et tant mieux aux personnes qui ont été satisfaits, vous êtes passés dans les mailles du filet quand je vois certaines notes. Quand je vois après mon expérience que la compagnie avait une note moyenne de 3.6/10 sur le site où j'ai commandé, ça m'a donné la leçon de regarder à deux fois avant de réserver mes vacances auprès d'une compagnie. Notes clients falsifiés pour attirer les touristes ? C'est une pratique qui devient courante. Méfiez-vous et allez chez quelqu'un d'autre.

    Oplichters - Review over AutoEurope

    340euro betaald in Bangkok. Geen auto. Extra kosten voot taxi van 70 euro.

    Sterke punten
    Geen, bagger

    Zwakke punten
    Alles

    Biggest scam - Review over CarTrawler Car Rental

    Dont book AXA insurance! Youre only covered for your windows and tires. Anything else happens, whether its your fault or not, you’re NOT covered! Just book at the desk and cover everything for an even lower amount. Pure scam this is!

    Zwakke punten
    Scam

    Waardeloze service - Review over Haffkamp campers

    Wij hadden een 6 persoons camper gehuurd om met de kids 3 weken door Europa te trekken, alles geregeld, campings geboekt, klaar voor het grote avontuur. 1 dag voor vertrek belt Haffkamp, dat de camper een week later pas beschikbaar is, of we even de helft van onze vakantie willen inleveren, geen enkel alternatief, geen enkele tegemoetkoming, nul empathie. Nog nooit zoiets meegemaakt. Geen woorden voor. Ook geen enkele nazorg of interesse, gaat ze alleen maar om de knikkers, slechte bedrijfsvoering.

    Zwakke punten
    Komen hun verplichtingen niet na, onbetrouwbaar.

    boeven - Review over Sicily By Car

    ver bad customer service of the main office!! do not rent your car here! on the road the rental car needed to be fixed, we tried to contact sicily by car a lot of times but got disconnected every time. we were stranded so had to act. went to a local garage to get it fixt. SicilyByCar will not pay those costs back. been trying for months, don't even answer. finally an answer: will pay nothing! because we did not follow procedure. how can we if we could not reach you??? 185 euro i payed and a full rental day gone... so watch out for this guys, they rip you off!!!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    je krijgt ze telefonisch niet te pakken, reageren niet op mail en weigeren gemaakte kosten te vergoeden zonder ook maar een beetje na te denken.. wat zouden bv de kosten zijn als we wel de juiste procedure hadden kunnen doorlopen...echt niet ok!!

    Top Brindisi - Review over Sixt

    Wat een verschil in service tussen verhuurbedrijven. Bij aankomst al kreeg ik door Leonardo na het zien van m'n Visa Gold pas direct een andere auto (Bmw1.18 M uitvoering ipv Dacia Sandero) die vervolgens alvast werd gestart voor de Airco (was 38 gr) en volledig ingesteld o Nederlandse bediening (navi etc) door Diego. Echt top service

    PURE OPLICHTERIJ - Review over DoYouSpain

    PURE OPLICHTERIJ! Ga aub NOOIT hier een auto huren; ik heb dit gedaan via DoYouSpain.com en dat is dus echt een gevalletje "goedkoop is duurkoop".... Korte samenvatting: kom je een paar uur later dan gepland aan op het vliegveld (Valencia in ons geval), dan wordt je uiteindelijk gewoon verteld dat je te laat bent en het contract nietig is verklaard (waar we wel al maanden van te voren alles voor betaald hadden). Het was na een lange discussie bij het pick-up point rond 23:00uur toen ze daar gewoon lieten staan en ons verder negeerden; we kregen geen auto mee, en er was geen vervanging of andere oplossing; dus kortom, geld kwijt en dus noodgedwongen een taxi moeten pakken naar ons vakantiehuisje 125km verderop (kosten 180 euro) en dag later een andere auto moeten huren voor 2x zoveel geld. Totale extra kosten 870 euro op onze vakantie, leuke start zo... En achteraf klacht indienen, bijna onmogelijk, onbereikbaar, geven niet thuis!! afschuwelijke ervaring! Dus nooit meer OK Mobility of DoYouSpain.com

    Sterke punten
    de prijs

    Zwakke punten
    ONBEREIKBAAR KLANTONVRIENDELIJK NUL KOMMA NUL FLEXIBEL GEEN RESPONS

    Bad company - Review over Sixt

    bad company, am used to otherwise. not professional. I spent over 4 weeks trying to get my deposit refunded. they can hardly be reached by telephone. Head office does not pick up phone. I live in the Netherlands, I had to go back to Germany specifically to get a story and then I am told again that they are going to do their best to make this right. I'm so angry. I had also forgotten my coat in the borrowed car, they would keep it until I would come to get it. They lost my coat. The only thing I got back then is: sorry, we can't find your coat anymore. Ridiculous! If I had lost something or made damage, a sorry was not enough, it had to be paid for. They promised to look for my coat, if they found it they would send it. I have said that I would like to have this sent to me at least free of charge, the employee had her doubts about that. NEVER returned to this company in Kleve in Germany.

    Dieven - Review over CarTrawler Car Rental

    Credit card stond niet op naam van bestuurder. Geen auto, geen refund. Eerste principe in handel is: geen dienst geleverd, geld terug. Dit zijn oplichters en dieven

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    In plaats van snel een busje huren, een hoop frustratie - Review over SnappCar

    Ik wilde snel een busje huren en daarom een account aangemaakt, maar ik kwam nooit langs de rijbewijs verificatie, wat ik ook probeerde, telkens de foutmelding dat mijn achternaam en verloopdatum niet leesbaar waren. Ben ik wel 2 uur mee bezig geweest, in alle standen (portrait, landscape) fotos gemaakt met mijn 48 megapixel camera. Van support hoef je ook niet veel te verwachten, automatische antwoorden en vervolgens sturen ze gewoon als antwoord de foutmelding die ik al 38 had gekregen, aaarggggh. Snel weer gedeinstalleerd, waardeloos.

    Sterke punten
    Geen idee

    Zwakke punten
    Niet te gebruiken

    Vieze en onveilige auto - Review over Adrem

    Nooit meer!

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Auto niet in goede staat. Voor mij daarmee onbetrouwbaar

    Speciale schoonmaakkosten - Review over Goldcar

    Na terugbrengen van mijn huurauto worden ineens speciale reinigingskosten van €72,00 in rekening gebracht. Vanwege wat gras en zand op de vloer voorin de auto. Schandalig

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Het zonder overleg en grond in rekening brengen van extra kosten

    Speciale schoonmaakkosten - Review over Goldcar

    Na terugbrengen van mijn huurauto worden ineens speciale reinigingskosten van €72,00 in rekening gebracht. Vanwege wat gras en zand op de vloer voorin de auto. Schandalig

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Het zonder overleg en grond in rekening brengen van extra kosten

    Gewoon niet huren hier!! - Review over KM Vrij Huren

    Beste mensen, huur hier simpelweg gewoon helemaal niks! Betalen borg of niet terug of te laat terug en dit na herhaaldelijk vaak vragen. Elke keer smoesjes en redenen om maar proberen de boel te rekken om maar geen geld terug te storten en dat over de rug van vele mensen. Normaal schrijf ik geen review maar nu wel omdat je hier simpel weg wordt belazerd en ze lang proberen je geld niet terug te hoeven storten totdat je "moeilijk" gaat doen en hoogstpersoonlijk langs komt in Zoetermeer.... Wees verstandig en ga naar een ander bedrijf.Betaal wat meer zonder dit soort praktijken. Nogmaals wil zeker niet mensen bang maken of bedrijven beschadigen maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 en huur hier gewoon niet!!!

    Sterke punten
    Mensen oplichten en bedriegen.

    Zwakke punten
    Lees mijn review en gewaarschuwd mens...

    Boeven , puur en puur slecht. - Review over OK Rent a Car

    OKRentACar, the umpteenth car rental company that tries to sell you a much too expensive insurance policy on the spot. I had already taken out insurance in advance for � 62,-. The car rental company tried to sell an insurance policy at the airport for �300. Advice, rent a car for a little more from a large reliable car rental company. And never rent a car from OKRentACar.

    Sterke punten
    Een nette en goede auto

    Zwakke punten
    Absoluut onbetrouwbaar en schandalige medewerkers bij de ontvangst van de auto. Bij het inleveren was er gelukkig een meer fatsoenlijke medewerker.

    verschrikkelijk bedrijf - Review over InterRent

    Ik heb slechte ervaring met deze kompani.wij hebben gereserveerd auto en toen wij kwamen onze auto meejnejmen bij de balie was niemand.Wij hebben gebeld en medewerker van Interrent zegt dat wij hebben geejn auto.Wij moeten taxi meenemen om naar onze hotel te gaan.Geld terug tot nu wij hebben niet gekregen.We hebben de auto niet ontvangen, maar we hebben veel geld verloren voor de telefoontjes die we moesten bellen.Klant contact medewerker praat geen Nederlands en English ook praat zij niet sou goed.

    Zwakke punten
    verschrikkelijk bedrijf