Reviews over Autoverhuurders


    Borg word niet terugbetaald - Review over KM Vrij Huren

    Caddy was in orde. Inchecken duurde heel lang, ze moeten alles invoeren wat veel tijd in beslag neemt. Ik had de caddy 2 uurtjes nodig dus bracht hem dezelfde dag retour. Alles gecheckt, geen schade geen gedoe. Maar dan komt de afhandeling van de borg. Niet dus, er word gewoon niet terugbetaald. Gaat nu de derde week in dat ik op retour van mijn borg moet wachten. Heb politie al ingelicht en ga nu ook Tros Radar inlichten.

    Sterke punten
    Goedkoop=duurkoop. Had ik de reviews maar eerder gezien.

    Zwakke punten
    Ik vermoed dat ze de rekeningen betalen met de borg van de huurders, en dat je daarom of niet of veel te laat krijgt terugbetaald.

    JE KRIJGT JE BORG NIET TERUG!!! - Review over KM Vrij Huren

    Beste lezers, GEEN AUTO HUREN BIJ DIT BEDRIJF!!!! Ik ben nu 1 maand verder en ik heb nog steeds mijn borg van €850 niet ontvangen. Ik bel ze dagelijks, ze komen met 10000 smoesjes en geven aan dat ik het geld vandaag nog zal ontvangen, jullie raden het al... weer krijg ik niks teruggestort. Ze houden je letterlijk voor de gek, de laatste keer dat ik gebeld had hing ze de telefoon op!!!! Ik heb de politie gebeld en aangifte gedaan, we zijn nu gestart met een rechterlijke procedure. KORT SAMENGEVAT: GEEN AUTO HUREN BIJ DEZE OPLICHTERS!!!! Ps: geen ster

    Sterke punten
    Geen sterke kanten!

    Zwakke punten
    Alles, personeel tot aan de auto, het terugbetalen van je borg noem maar op...

    1 ster is nog teveel !! - Review over Avis

    1 ster is nog teveel !! Leugenaars en oplichters !! Hoe makkelijk is het om een gezin die in de nacht aankomt in Dubai een downgrade-auto mee te geven omdat de gehuurde auto niet beschikbaar is. ‘Morgen komen we hem omwisselen bij uw hotel’. Nou, ze moeten nog komen. En dat eeuwige gepik met die afkoop eigen risico hé……… aangeboden en aangevinkt bij de boeking maar bij het ophalen is er niets van bekent en/of terug te vinden. Na het doen van mijn beklag een hele nette mail dat ik echt één van de weinig klagende klanten ben en dat het opgelost gaat worden. NOT !! We trust this email finds you well. First off, please accept my most sincere apologies on behalf of the Avis Terminal 3 Team for the inconvenience and frustration the delay of your rental car replacement has caused you. Here at Avis, we pride ourselves on providing our customers with service that exceeds their expectations every day and we are truly sorry to hear that this is not the case for you this time around. Please rest assured we have already escalated your concern on the same to the concerned team and they will contact you to assist accordingly. Please do not hesitate to contact us should you have any other queries or require further assistance Bilha Murigu Customer Experience Executive 8 dagen met een ouwe auto gereden met meer dan 100.000 km op de teller, trillend over de snelweg, diverse storingslampen die branden op het dashboard en een tankmeter die niet werkt. Nooit, nooit, nooit meer AVIS huren !!

    Sterke punten
    NUL

    Zwakke punten
    Toeristen uitknijpen

    Nooit hier huren - Review over KM Vrij Huren

    Nooit hier huren, na een maand aandringen heb ik uiteindelijk de helft van mijn borg retour ontvangen. Er zou schade zijn. Gelukkig heb ik bij het inleveren de auto gefilmd dus ik ben benieuwd wat zij mijn advocaat te vertellen hebben straks.

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Belazeren je en betalen je borg niet uit

    Never again - Review over Goldcar

    Especially at Alicante Airport, this company sells very expensive insurances, even if you already had a very good extra insurrance with a car hire broker. If you already have an insurrance covering your own risk, tires, window shields etc. etc., then you don't need an insurrance of them (also twice as expensive). They let you pay 23 euro for the service to return your car with an empty tank, plus expensive fuel costs (without warning you theat you have to pay for it). They give you Spanish contract. They let you sign at a lcd display and paste your signature at the contract. Afterwards they give you the contract folded in three and don't show you and make clear what's on the contract. The car hire broker listed the car at Golcar about 10 euros less, but because of the very agressive way of selling additional insurrance, I paid about 90 euros more. I rent cars for over 20 years now. Never have I paid for an extra insurrance, but because the employer of Goldcar told us it was impossible the broker already had an insuracne covering important things Never, never, ever will I rent a car of this company.

    Sterke punten
    Long waiting lines

    Dik in orde - Review over EasyTerra

    Ondanks de negatieve reviews die ik her en der gelezen heb, koos ik toch voor EasyTerra en ik heb er geen spijt van gekregen. Een wijziging was zo gemaakt en de auto stond voor me klaar op de luchthaven van Malaga. Even wachten bij de balie van Europcar, sleutel ophalen en gaan. Stuk goedkoper dan rechtstreeks boeken, al kan dat komen doordat ik al twee maanden van te voren had geboekt?

    Sterke punten
    Makkelijke website, eenvoudig wijzigen

    Zwakke punten
    Weet ik zo niet

    Correct - Review over Stuur Autoverhuur

    Correct

    Sterke punten
    Correct

    Zwakke punten
    nvt

    Import auto uit Dortmund - Review over Vip Cars

    Voor een import auto had ik een autoambulance nodig. Na een aantal bedrijven gebeld te helpen besloot ik met VIP cars samen te werken. Alles was gericht op klanttevredenheid. Ik ben zeer tevreden. Klasse!!

    Sterke punten
    Betrouwbarheid Kennis van zaken.

    Zwakke punten
    Geen enkel zwakke punt kunnen ontdekken!

    Extra kosten in rekening brengen - NIET HUREN - Review over KM Vrij Huren

    Enige pluspunt is bakje personeel ! Voor de rest : Niet huren , borg na lang bellen pas voor deel terug , kosten in rekening brengen ( 2 keer de auto huur) waar geen toestemming voor was gegeven . NIET HuReN - goedkoop is duurkoop !!

    Sterke punten
    Balie personeel aardig

    Zwakke punten
    Voor de rest slecht , kwalitatief slechte auto’s , borg niet terugbetalen en extra kosten doorberekenen

    Technische slechte auto en gedwongen kosten - Review over KM Vrij Huren

    Heb een VW Caddy gehuurd , van Zoetermeer naar Utrecht gereden en daar de auto 30 min opknippen gezet . Toen ik verder wilde accu leeg (!!!). KM vrijhuren heeft toen reparateur gestuurd ( zou koste vrij zijn ) en achteraf €120 ,-, bijna 2 keer de huur waarde van mijn borg gehaald . Bijna crimineel en extern klantonvriendelijk. Geen discussie mogelijk !!

    Sterke punten
    Geen sterke punten behalve prijs

    Zwakke punten
    Technisch slechte auto , klachten dienst extreem onvriendelijk en toren hoge kosten zonder toestemming doorberekend !!

    VERMIJD ALS DE COVID!!!! - Review over Greenwheels

    Dit bedrijf is waardeloos. Het zijn oplichters en dieven die aanbetalingen vragen die ze NOOIT van plan zijn terug te betalen, dus VERMIJD DIT BEDRIJF TOT ALLE KOSTEN !!!! Hun klantenserviceteam is nutteloos en GEBRUIK dit bedrijf nogmaals NIET als u uw geld niet wilt verliezen of uw tijd verspild wilt hebben.

    Je moet geen haast hebben ..... - Review over KM Vrij Huren

    Nummer 3 in een wachtrij om een bestelbus op te halen, rij werd steeds langer, 3 kwartier tot een uur verder voordat we de bestelbus meekregen. Planning voor die dag begint in het nauw te komen. Ik vrees het ergste voor de tig mensen die nog na mij in de rij stonden voor een auto op zaterdagochtend. Uiteindelijk gelukt om in te lopen op planning waardoor bus nog terug kon diezelfde dag. Rekening wordt opgemaakt, borg zou binnen 7 dagen terugkomen... Niet dus. Na diverse keren bellen + email geld na ruim 2 weken terugontvangen (wat nog snel blijkt te zijn gelet op andere reviews...). Geeft geen vertrouwen om in de toekomst nog eens te huren. Dan maar iets meer betalen en weten dat afspraken wel na worden gekomen.

    Sterke punten
    Prijs is zonder meer goed (tot 1.000 km per dag km vrij). Als je veel moet rijden is het qua prijs de overweging waard. Wel geduld hebben .........

    Zwakke punten
    Service. Eerste half uur op zaterdagochtend was 1 persoon bezig mensen te helpen terwijl de rij mensen aanzienlijk was. Na verloop van tijd kwam er 1 iemand bij. Ik vermoed dat mensen na mij ruim een uur hebben moeten wachten. Nakomen van toezegging om borg te retourneren binnen 7 dagen wordt niet nagekomen. Diverse redenen gehoord van medewerkers waardoor e.e.a. niet meer geloofwaardig.

    Nooit hier huren! - Review over KM Vrij Huren

    Onderstaande verhalen kloppen. 3 weken geleden een busje gehuurd. Borg zou met 5 werkdagen teruggestort worden, daarna binnen 7 werkdagen. Daarna heb ik gebeld en aangegeven dat ik aangifte zou doen als het geld de week erna niet op de rekening stond, helaas geen effect. Nogmaals gebeld en boos geworden. Ik gaf aan dat ik bij het verhuurbedrijf zou gaan posten om klanten te waarschuwen. Medewerkster gaf aan me arrogant te vinden maar het bedrag stond wel dezelfde dag op de rekening. Tja, dan ben ik maar arrogant. Misschien de mogelijkheid instellen om geen sterren te geven? Is realistischer.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geven borg niet terug.

    OPLICHTING - Review over Sixt

    Een auto gehuurd bij SIXT hofplein, de auto is netjes terug gebracht. Alles is door de medewerkers gecontroleerd. 6 maanden later wordt er 400,- van mijn creditcard afgehaald met het verhaal dat er schade is gereden. Klopt natuurlijk helemaal niks van! Ze lichten je gewoon keihard op!

    Km vrij huren Amsterdam - Review over KM Vrij Huren

    Ik heb nu een paar keer bij kmvrij huren (Amsterdam) gehuurd en heb tot nu toe geen problemen gehad. Personeel is super vriendelijk en denkt altijd met mij mee. Ik ben vaak aan de last minute side, maar ze hebben toch altijd wel wat voor me en ook voor een goede prijs.

    Sterke punten
    Goede klantenservice

    Borg €947 niet terug na 3 maanden, NIET HUREN! - Review over KM Vrij Huren

    NIET HUREN bij dit bedrijf. Borg van 947 euro betaalt op 19 september 2020. Momenteel is het 7 december, bijna 3 maanden verder en heb mijn borg nog steeds niet ontvangen. Ik ben al 8 weken lang mails aan het schrijven en aan het bellen en iedere keer wordt het beloofd, maar tot op heden mijn geld niet terug. Ik heb het lang aangekeken, want ik houd er niet van om negatieve reviews te schrijven, maar nu wordt het te gek. Volgende stap is aangifte. Conclusie lijkt me duidelijk, niet huren hier.

    Zwakke punten
    NIET HUREN bij dit bedrijf. Borg van 947 euro betaalt op 19 september 2020. Momenteel is het 7 december, bijna 3 maanden verder en heb mijn borg nog steeds niet ontvangen. Ik ben al 8 weken lang mails aan het schrijven en aan het bellen en iedere keer wordt het beloofd, maar tot op heden mijn geld niet terug. Ik heb het lang aangekeken, want ik houd er niet van om negatieve reviews te schrijven, maar nu wordt het te gek. Volgende stap is aangifte. Conclusie lijkt me duidelijk, niet huren hier.

    Khan - Review over AutoHuren.nl

    Hi, I hope you are safe and healthy. I want to contribute a free of cost guest post (high quality) to your website. I would just expect you to give me a do-follow backlink within the main article. Please let me know if I shall send you some interesting topic ideas? Best, Sabahat Khan

    Sterke punten
    Hi, I hope you are safe and healthy. I want to contribute a free of cost guest post (high quality) to your website. I would just expect you to give me a do-follow backlink within the main article. Please let me know if I shall send you some interesting topic ideas? Best, Sabahat Khan

    Zwakke punten
    Hi, I hope you are safe and healthy. I want to contribute a free of cost guest post (high quality) to your website. I would just expect you to give me a do-follow backlink within the main article. Please let me know if I shall send you some interesting topic ideas? Best, Sabahat Khan

    Biggest thieves - Review over Goldcar

    This for the second time in a row that they did not return my deposit. And they charge fuel, damage costs that did not exist. Also I am waiting for an answer for three months now. This is my last e-mail: Dear Sir/Madam, On 28/08/2020 I attempted to rent a car at your company Gold Car Gibraltar Airport. We were a group of 4 friends and already had a car. But as we entered Gibraltar we had to leave our car at La Linea. So we entered Gibraltar by foot as our car was due to administration not able to enter Gibraltar. We decided that it would be great if we could rent a car for in Gibraltar so that we could divide our group into 2 people. We found Goldcar online and booked a car for hire at "Gibraltar Airport". It took us 1.5 hour to find the Goldcar office as we were searching around Gibraltar Airport and at the Gibraltar customs. We called the general phone number after waiting for a very long time we had a man who answered our phone in English with an Indian accent. He told us that we needed to enter Gibraltar Airport inside and ask there. However this was the wrong information. A police officer told us that we need to leave Gibraltar (the UK) and need to enter Spain and to have a walk of 15min from the border to the Goldcar office. We found out that the "Goldcar Gibraltar Airport office" was not in Gibraltar at all, it was in another country: namely, La Linea Spain. We told our problem at your employee at the office after finding the office, finally. He told us that people very often get confused and make the same mistake. After finishing the payment we have received a FIAT Tipo(1784 LFX). After a delay of 2 hours we thought we can finally continue our trip into Gibraltar and perhaps book a hotel outside Gibraltar somewhere in Spain. However, our relief was only for a short term. After 4 hours the first gear and the reverse gear of the Fiat Tipo refused to work. So we were afraid to continue our route to our friends who had our own car in Algeciras. We returned the car at night to La Linea (office Gibraltar Airport) and found no one at the office. We tried to call the number we had to call but no one picked-up the phone. We called several times. So we left the car at the office and our friends came with our car all the way from Algeciras to La Linea to pick us up. Our stay was ruined, we lost time and we made extra costs because of our car rental at your company. So we decided to bring the car back on 29/8/2020 very early so we can continue our trip as it was the last day of our holiday. We explained the whole situation at 2 of your employees at the office. They apologized and told us we should contact the company by e-mail to get a refund. Also the employees told us at the office that it was not necessary to refuel the gas of the FIAT Tipo due to the bad circumstances. They told us: "no worry just leave the car here we will take the car and refuel it for you. You don't have to pay anything". So we told this sir that finally someone helped us and gave us some service and empathy. There were no charges, fees or costs left anymore. However, unfortunately this was not true. Because I have received an e-mail which said that I got a penalty for not refueling the gas and I got a very high gas ticket which is absolutely not true as we drove very few kilometres with the car. So the gas is not correct. I called the general phone number and this person told me that he cannot do something for me. So I called the Goldcar office at Gibraltar Airport and I got the employee who promised me that he would accept my car for free and not charge any fees or costs for the fuel or refueling. He told me I am very sorry this is a mistake. I am gonna return your money right now. This did not happen! Luckily, because I knew everything goes wrong at goldcar I made a videotape of my call with the man of the Goldcar office where he apologized and told me the refueling is absolutely for free and that this is a mistake from the company not his mistake. I have this conversation on tape. At this moment Goldcar charged me 175,95EU for a few hours car rental. I want a total refund. I hope you understand how very inconvenient this situation was for us. Especially because the whole situation costed us more money and time to solve it. In meanwhile we did not receive anything we wanted to pay for. And after it, it went evenly more wrong.

    Sterke punten
    There are nooooone

    Zwakke punten
    EVERYTHING: Stealing, fraud, lying, cheating, unhidden costs, lazy, no answering, fake customer service.

    Huur hier niet! - Review over Centauro

    Bij ophalen auto naar extra verzekering "geduwd". Gelukkig verzekering bij Autoeurope afgesloten voor afkopen eigen risico. Bleek nodig. Bij inleveren mini schade aan de velg. Nauwelijks zichtbaar wel 300 euro van mijn creditcard af. Verdienen aan (oude?) schades. Lees de rest van de reviews over dit bedrijf; frauduleus. Eens maar nooit meer. 0 sterren bestaat niet maar is de enig juiste waardering

    Sterke punten
    De chauffeur van de shuttle, bijna verontschuldigend. Kreeg bijna het idee dat hij zich schaamde voor zijn werkgever

    Zwakke punten
    Boeven die auto's verhuren en hun medewerkers aanmoedigen om klanten te bedriegen. Schande!

    Avis Faro - Review over Avis

    Geboekt bij Sunnycars dus volledig verzekerd, een auto op luchthaven Faro.\\r\\nDeze werd geleverd door Avis . Voor ontvangst van de auto moest met de vinger getekend worden op een tablet. Na aankomst thuis was er door Avis 262,87 euro afgeboekt van de creditkaart voor allerlei verzekeringen .. Mijn handtekening is dus gebruikt voor een contract met een aantal verzekeringen waar ik geen toestemming voor gegeven heb. Jammer dat je helemaal niemand kunt vertrouwen in autoverhuurland.\\r\\nSuunycars doet hier niets mee omdat je getekend heb, maar zonder handtekening krijg je geen auto mee.

    Sterke punten
    Het zijn oplichters van de bovenste plank.

    Zwakke punten
    Eerlijkheid

    Betalen onterecht geint bedrag af van visa card - Review over AutoHuren.nl

    Auto online besteld op 17 okt voor 18 okt. Reservering ging mis en heb daarom een mail erachteraan gestuurd omdat ik met spoed de 18 een auto in wenen nodig had. Zei konden het bedrag niet afschrijven en moest de eerstvolgende dag contact opnemen met autohuren.nl. Helaas zou dat te laat zijn en heb een ander bedrijf benaderd wat wel communiceert. Ze hebben toch later het bedrag nog geint, een kwalijke zaak !

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    niet reageren en zeklf de fout niet erkennen.

    Borg na lange tijd en zeven keer bellen pas terug. - Review over KM Vrij Huren

    Huren ging op zich goed maar de borg geven ze niet terug. Eerst veranderen ze de voorwaarden (ipv na terugbrengen pas na zeven dagen de borg terug) dan na zeven dagen worden het zeven werkdagen, dan is het gestort maar duurt het twee dagen. dan staat het dezelfde dag erop. Dan na het weekend. dan is het in het weekend een storing bij de Rabobank geweest. enz enz. Daarbij als je de algemene huurvoorwaarden opleest (borg wordt op de dag van terugbrengen teruggestort) kennen ze die zelf niet. Na ruim twee weken bellen en op het laatst aangegeven dat ik aangifte ging doen stond het geld dezelfde dag op mijn rekening. Was voor mij meteen de laatste keer.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Ze kennen hun eigen voorwaarden niet en liegen aan de telefoon en veranderen elke keer de redenen waarom je je borg niet terug krijgt. Voorwaarden worden veranderd naargelang het ze uitkomt.

    Eigen clausules niet nakomen (Force Majeure) - Review over EasyTerra

    Griekenland is per vandaag in lockdown gegaan. Wij mogen het land niet betreden; vluchten zijn geannuleerd en het is in Griekenland voor de komende drie weken verboden om als toerist rond te rijden. Car rental moet volgens de website van de overheid ook verplicht dicht. Echter; Easyterra houdt het volledige bedrag zelf. Onder de Force Majeure clausule (overmacht door overheidsinterventies) in het contract heb ik recht op een volledige restitutie. Maar wanneer ik dit aanhaal hangen ze de telefoon op. Situatie is geescaleerd via de bank en creditcard maatschappij. Advies: doe geen zaken met Easyterra als tussenpersoon.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichting

    Vreselijk. - Review over InterRent

    Zeer slechte ervaring met interrent. Voor mijn reis naar Florence online een auto gehuurd. Vanwege eerdere negatieve ervaringen nu full coverage genomen. Aangekomen in Florence stond er een bullebak aan de balie die schreeuwde dat de full coverage niet van hun was. Ik moest 360 euro bijbetalen. Een schandaal werkelijk. Het nummer van de full coverage was op hun papier geprint en toch moest ik 2000 euro borg op m’n creditcard laten afschrijven. Ik belde vanaf de balie met Interrent en na mijn verhaal gehoord te hebben werd de verbinding verbroken. Daar sta je dan. Echt ongelofelijk. De intimiderende toon, de leugenachtige procedure is zeer onveilig. In de auto aangekomen stonk deze naar rook. Er was weken in gerookt. De auto was niet Schoon, en niet volgetankt zoals afgesproken maar was net over de helft. Schandalige intimiderende ervaring.

    Zwakke punten
    Oplichters

    Niet eerlijk en openlijk over annuleringskosten en houdt geld achter bij dubbele betaling die is veroorzaakt door eigen systeembeperkingen: - Review over SnappCar

    Eerste keer een auto gehuurd en betaald met creditcard. Na betaling bleek dat creditcardbetaling niet mogelijk was (door beperking in verwerkingssysteem Snappcar) en is nogmaals middels Ideal betaald. De terugbetaling liet ellendig lang op zich wachten en heeft meerdere reminders moeten kosten. Toen eenmaal de betaling was teruggestort stond helaas niet het juiste bedrag op de rekening aangezien bij de Ideal betaling een korting van 5 euro was verwerkt en bij de creditcard niet. Snappcar vond het in deze situatie redelijk om die 5 euro dan in te houden bij het terugstorten van de creditcardbetaling. Ondanks deze vervelende ervaring toch nog een tweede keer een auto willen huren via Snappcar echter door onvoorziene omstandigheden en in samenspraak met de verhuurder enkele uren voordat de huur in zou gaan toch moeten annuleren, volgens de verhuurder was dit geen probleem en zou het geld worden teruggestort. Snappcar zegt echter geen geld terug te storten en wijst voor annuleringen binnen 24 uur op het 'boetebeleid' welke verstopt staat in de algemene voorwaarden. Buiten dat het niet getuigd van enige service hadden we dit nooit kunnen weten aangezien de link naar het boetebeleid(gekke naam voor annuleringsvoorwaarden) zowel mobiel als via laptop niet werkt. Zie bijgevoegde screenshots van de niet werkende doorkliklink. Uiteindelijk is de onterecht ingehouden korting 'opgelost' door een tegoedbon van 10 te geven die wij waarschijnlijk nooit gaan gebruiken. Het geld voor de annulering hebben wij tot op heden niet teruggezien en wij zullen dan ook eventuele verdere stappen in overweging gaan nemen. Wij hebben daarbij meerdere malen gevraagd om een telefonische afstemming maar hier wordt tot op heden iedere keer niet op ingegaan.

    Sterke punten
    Gezien platform in contact met aardige verhuurder

    Zwakke punten
    Onduidelijkheid, oneerlijkheid, verstoppen achter voorwaarden die niet openlijk beschikbaar zijn