Nieuwste Reviews

Goldcar - Oplichters

0

Review:
Ook wij werden aan de balie gedwongen om een extra verzekering te sluiten voor het geval de motor of onderdelen daarvan het zou begeven. Men was dus al van plan ons een barrel mee te geven waar onvoldoende onderhoud aan is gedaan. De auto bleef het doen maar door de agressief opgedrongen extra verzekering voelen wij ons opgelicht. Nooit meer Goldcar. Dit was onze allerslechtste ervaring met een auto huren.

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
agressief afgedwongen extra verzekering of geen auto mee

Martijn beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

CarDelMar - Bedrog over all-in premuim-verzekering

0

Review:
Bij het boeken via Cardelmar krijg ik de aanvullende premium-verzekering er gratis bij en dat staat ook vermeld op mijn boekingsbevestiging die ik de zelfde dag vooruit moet betalen. Omdat direct boeken bij de autoverhuurder - maar dan zonder aanvullende verzekering - slechts 3 euro goedkoper is stuur ik voor de zekerheid deze laatste een mail met de vraag of de verzekering door Cardelmar ook echt geldt. Het antwoord is NEE. Op de sites van Cardelmar staan overal links naar de klantenservice maar na ruim 2 uur is het nog niet gelukt om doorgeschakeld te worden naar het vragenformulier of dit lukt een enkele maal wel en vervolgens heb ik alles opgeschreven en wordt de verzending geblokkeerd omdat ik niet aangemeld zou zijn op de site terwijl ik juist met dit doel mij heb geregistreerd en welkom ben geheten. Het is om gek van te worden!! Ook zou ik telefonisch contact kunnen opnemen maar het noodzakelijke telefoonnummer krijg ik niet te zien. Uiteindelijk is het mij gelukt om een mail te versturen met mijn vraag hoe het nu eigenlijk zit met die verzekering. Al dagen wacht ik op een antwoord. Ondertussen heb ik maar bij de echte verhuurder direct geboekt. Cardelmar belooft veel maar doet niets en wat die gratis verzekering betreft, dat is gewoon bedrog. Ik had bijna vooruit betaald. Betaal nooit vooruit en zeker niet bij Cardelmar.

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
Liegen over verzekering
Vragen betaling vooraf
Klantenservice vrijwel niet bereikbaar, telefonisch al helemaal niet
Reageren niet op toegezonden e-mail

Martijn beveelt CarDelMar NIET aan bij vrienden/bekenden

Car Trawler - onterecht afschrijvingen

0

Review:
geboekt via budget air dachten dat het goed geregeld was. Car trawler schrijft onterecht bedragen af van onze credit kaart niet te bereiken uiteraard. nooit weer.

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
alles

G vd w beveelt Car Trawler NIET aan bij vrienden/bekenden

Sixt - Ongelooflijk lange wachttijd op Curaçao op

0

Review:
Bizar we staan nu al meer dan een uur in de rij terwijl er slecht 4 klanten voor ons waren. Er is 1 juffrouw achter de balie en die moet ook meelopen naar de auto dus dan staat er niemand. Ontzettend balen we zijn nog lang niet in de auto!!!!
Er staan nog 4 klanten achter ons. Dat wordt nachtwerk

Zwakke punten:
Wachttijd in Curacaovoor de balie om de van te voren gereserveerde auto op te pikken

Smid-Scherin beveelt Sixt NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Do not use Goldcar!

0

Review:
AVOID! DO NOT USE.
Booked and paid via rentalcar.com (also not very impressed with) but had to pay an additional 145 euro on a insurance at the desk to even get the car,  because the only credit card we had was in the name of the drivers wife. The car was in a pity state, side window popping out of the frame, warning light on the dashboard on all the time and a loose backseat.
Within a hour in the middle of nowhere we had a flat tyre, rang their road service but they were not bothered.
Spare tyre and jack in the boot but no locking wheel nut key. Replaced with the help of some friendly Maltese. 
total costs 370 euro for a 6 day rental. a whopping 61 euro a day

The worst experience we've had with a car hire company EVER!

Sterke punten:
Not a single one

Zwakke punten:
Rip off criminals

Tom beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Firefly Car Rental - OPLICHTERS EN DIEVEN

0

Review:
Ik had van 1 tot 9 oktober een wagen geboekt in Barcelona Prat via Rentalcars.com.voor een deftige prijs met volledige omnium.
Bij afhalen beweren ze bij Firefly dat deze omnium niet alles dekt en ik bij hen een verzekering moest afsluiten ,het zijn Spanjaarden of analfabetische Cataloniers die met moeite zich verstaanbaar maken in Engelse of Franse taal.
Bij gevolg dat bij mijn afrekening van de kredietkaart sowieso het dubbele betaald heb .
Grotere oplichters en dieven heb ik nooit tegengekomen in de wereld van Car rental
Een tip mocht je vliegen op Barcelona ,land je op Terminal 1 maar moet gepakt en gezakt tijdens een 10 minuten durende Shuttle rit naar Terminal 2...maar dat staat ook nergens vermeld ...KORTOM HUUR GEEN AUTO BIJ FIREFLY ...HET ZIJN FLIEREFLUITERS

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
veel

Daniel beveelt Firefly Car Rental NIET aan bij vrienden/bekenden

RentalCars - gewoon ter plekke huren.

0

Review:
Als je hier in Nederland via Rentalcars een specifieke auto in het buitenland wil huren (enige maanden tevoren) kom je bedrogen uit. Ter plaatse in het buitenland blijkt de verhuurder, Alamo, die specifieke auto niet te hebben, en bieden ze je in eerste instantie een totaal ander auto te huur aan. Als je protesteert wijzen ze in het contract op de term ´of iets dergelijks´.
Als je de auto aangeboden huurauto weigert komen ze na een tijdje met een veel duurdere exemplaar van het type dat je via Rentalcars had gehuurd, en eenmaal terug thuis een tijd later blijkt deze duurdere auto twee keer meer te kosten aan huur en zijn er allerlei dubbele verzekeringen afgesloten. Gewoon de auto huren ter plekke, is mijn advies dan weet je waar je aan toe bent.

Zwakke punten:
Beloofd via advertentie een specifieke auto, maar die krijg je niet.

Elizabeth beveelt RentalCars NIET aan bij vrienden/bekenden

Firefly Car Rental - Onterecht de zenuwen voor soepele verhuur

0

Review:
Ik kreeg de zenuwen van alle reviews die ik las voordat ik boekte bij Firefly Pisa. Toch geboekt, eerst nog Cardelmar en Firefly gebeld om te vragen hoe het zat met de verzekeringsverhalen die ik overal las. Bij het ophalen van de auto alles van binnen en buiten gefilmd, om niet achteraf vage schades aan m'n broek te krijgen.

Uiteindelijk was dit een bijzonder zorgeloze autohuur, zelfs met de wissel die halverwege moest plaatsvinden. Bij het ophalen kregen we te horen dat we een 'upgrade' kregen naar een grotere auto. Altijd leuk, maar de auto die we meekregen had wel wat mankementjes (achterdeur kon niet open, radio viel spontaan uit). Dat namen we voor lief, want dat we niet de topauto's uit de pool zouden krijgen bij FireFly, daar hadden we al wel op gerekend. We kregen geen verzekering aangesmeerd, waren binnen no time op pad.

Toen de auto nog meer tegen begon te sputteren hebben we in Florence de auto omgewisseld. Wederom waren we voorbereid op het ergste, maar het personeel was uitzonderlijk vriendelijk (hele lieve dame van Hertz Florence) en zonder enig probleem, en enigszins tot onze verbazing, kregen we een andere auto mee.

Bij het terugbrengen weer voorbereid op gesteggel over schades, dus hebben we de auto overdag teruggebracht, in plaats van 's ochtends vroeg voor onze vlucht terug. Pas toen wij er zelf om vroegen is er iemand naar de auto gaan kijken om de schade op te nemen, en hebben we zonder problemen een eindafrekening meegekregen. Een maand later (zo lang staat er nou eenmaal voor) ook de borg in zijn geheel weer terug.

Kortom, in ons geval voor niets zo argwanend geweest.

Sterke punten:
Goedkoop, goede service.

Zwakke punten:
Auto's zijn niet beste uit de pool.

Mulder beveelt Firefly Car Rental aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Huur hier geen auto!

0

Review:
Mijn boeking stond niet in het systeem bij interrent in Nice. Bleek na 1,5 uur te komen door een aanpassing van hun systemen. Geen excuses. Wel een kleinere auto mee geven dan waarvoor ik betaald had. Schaamteloze oplichters. Volstrekt respectloos naar klanten.

Zwakke punten:
Oplichters

Harm Warri beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Onbetrouwbaar en aggressieve verkoop Goldcar Porto

0

Review:
Bij aankomst vliegveld naar kantoor gezocht, bleek niet bemand moest buiten op de shuttlebus wachten. Duurde niet lang en na een kleine rit afgezet bij kantoor op een terrein waar vele rentacar bedrijven zitten. Na een korte wachttijd werd ik geholpen waarbij meteen werd gevraagd om verzekering af te sluiten. Deze had ik al dus ik vertelde dan ook dat ik dat niet wilde waarop dee dame chagrijnig reageerde dat het voor eigen risico was en een bedrag zou worden geblokkeerd op mijn ceeditkaart. Bij tentalcars was dat ook gemeld maar de 1200-Ä was plots 1316 Ä geworden. Goed de auto was schoon maar stonk naar aigarettengebruik en de tank was niet vol. Men schreef op de bon dat maar 6/8 deel vol was en op hetzelfde niveau moest worden afgeleverd. Was niet afspraak volgens overeenkomst. Goed, na inlevering bleek alles goed te zijn dus ik dacht snel het geblokkeerde terug te krijgen. Dat duurde een dag of 5 om vervolgens te constateren dat er 75 Ä was afgeschreven. Waarom? Dat laten ze niet weten, je moet er zelf achteraan. (Moet dat nog doen). Dat is onbetrouwbaar en wat mij betreft NOOIT MEER.
WEES OP UW HOEDE

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Alleen maar

HARRIE beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden