Nieuwste Reviews

InterRent - Interrent FARO

0

Review:
Auto gehuurd in pakket. Alles vooraf betaald. Easyjet had 5 uur vertraging, we hebben dit door het reisburo aan de autoverhuurder door laten geven. Aangekomen in Faro, geen aito meer in de bestelde klasse want u bent meer dan 4 uur te laat, daarna vervalt de reservering, ook al is deze al betaald!????!!! Uiteraard ook geen mail gekregen....WTF!...konden wel een grotere krijgen tegen bijbetaling. Na veel gezeik accoord, toen kwam er nog €1200 borg bij, €130 borg voor een volle tank, €18.70 voor het tolkastje/aanmelding en €75 borg snelweg..Ik wilde een foto van het contract nemen, flipten de twee aanwezige supervisors helemaal, dat was verboden, ze zouden de politie bellen, dus ik zei ok laat maar komen. Die kwam dus niet....Op mijn vraag of ze het normaal vonden om zo met klanten om te gaan en dat ze die dan zouden verliezen zeiden ze dat hun dat niet interesseerde! Bij de auto aangekomen was het een clio vol met deuken krassen etc. Er stonden 2 punten op de tekening!! Uiteindelijk over de 100 krassen en deuken geteld (werkte vroeger in aotospuiterij) andere auto hadden ze zogenaamd niet terwijl hele terrein vol stond met wel goede auto’s en ook nog in de klasse die er niet meer zou zijn.!! De man die moest noteren weigerde nog meer schades te noteren en liep uiteindelijk kwaad en al vloekend weg. Gezien het tijdstip en de vertragingen (dit kostte ook weer 1,5 uur)hebben we hem meegenomen en zelf de schade genoteerd en gefotografeerd en per mail bevestigd aan de reisorganisatie en interrent. Een grote oplichtersbende is het met zeer arrogant en onbeschoft personeel!! En ik heb al heel veel auto’s gehuurd in mijn leven over de hele wereld!!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Geen correcte afspraken, onbeschoft personeel, een geboekte en reeds betaalde auto gewoon doorverhuren...dubbel betaald dus...onder tijdsdruk geniepig met allerlei extra’s die expliciet niet gewenst zijn, slechte auto leveren...kortom mega onbetrouwbaar!!! Oplichters van kaliber.

Johan beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

Centauro - Pure oplichting

0

Review:
Toen we in alicante aan kwamen en bij onze boeking bij tuifly een auto gehuurd hadden blijkbaar bij centauro, lieten ze ons de MasterCard vragen, wij in veronderstelling voor waarborg. We hebben al 2 x met hen geboekt en aan de balie deden ze heel lastig over bijkomende verzekering, maar telkens geweigerd. Nu zei ze niks en wij al content dat ze niet aandrong. Ze liet Mn man tekenen op zwart bakje, gaf ons papier en wij wisten niet wat smart cover betekende, ook geen acht opgeslagen omdat er ons niks gevraagd was. Nu blijkt dat er 292 euro van onze MasterCard gegaan is voor die smart cover.....ik heb al 2 x naar centauro gemaild hierover....telkens in het Engels zeggen ze ons dat die bedienden ons de uitleg geven ...... en nooit zomaar. Een pure schande om zo misbruik te maken. Ik laat het er niet bij. Zijn er nog mensen die in gelijkaardige situaties zitten en die hun geld kwijt zijn. Ik bekijk welke stappen ik kan zetten, want dat is pure oplichterij. We hebben huis in Spanje gekocht en in september ga ik in alicante met Mn papier en blijf ik daar lastig doen tot ik een verantwoordelijke krijg en ik ga verdere stappen tegen dat bedrijf zetten.

Sterke punten:
Toeristen oplichten en zeer onvriendelijk en heel grof

Zwakke punten:
Eerlijk zijn

daenens ann beveelt Centauro NIET aan bij vrienden/bekenden

KM Vrij Huren - WAARDELOOS BEDRIJF

0

Review:

Vriendelijk aan het begin, maar gewoon een stelletje oplichters! Laten je voor de zogeheten rooksporen een rookboete betalen alhoewel de autostoelen vol met brandgaten zitten en de auto ongewassen / interieur zeer vies meegegeven. ONDERHOUD? Wat is dat? Auto banden die lek zijn en ik deze dagelijks moest oppompen.... Motor olie die spoedig mogelijk ververst moet worden en als dat niet genoeg is; de kofferklep die niet naar behoren functioneert. Discussie is niet mogelijk en het personeel is verschrikkelijk onprofessioneel. Ons advies, blijf bij hun uit de buurt!!

Voor ons never nooit meer een huurauto van KM vrij huren.

Sterke punten:
Geen!. Geen aanrader

A. Laghmiri beveelt KM Vrij Huren NIET aan bij vrienden/bekenden

AutoEurope - nieuw businessmodel Auto Europe

0

Review:
Via Autoeurope een auto gehuurd in Pisa, dachten we. Wel vaker een auto gehuurd en een creditcard volstond altijd. Dit keer dus niet. De verhuurder eiste dat ik een pincode zou intoetsen en aangezien ik die niet wist, kreeg ik de auto niet mee. Een ander Nederlands echtpaar voor mij ook niet. De verhuurder zei dat dit wel vaker gebeurde. Een mooie manier om geld te verdienen. We zijn 10 meter verder gelopen en hebben ter plekke een auto bij Herz gehuurd die de creditcard wel accepteerde.
Auto Europe weigert om de huur en het verzekeringsgeld terug te storten.
Advies: zie ook andere reviews en nader commentaar is niet nodig.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Gebrek aan inlevingsvermogen, flexibiliteit en eerlijkheid. Op de website staat dat een creditcard volstaat. Er staat niet dat een pincode nodig is. Er zijn al veel meer mensen tegenaan gelopen en toch veranderen ze het niet op de website zodat je adequaat voorbereid bent.

Alex Bos beveelt AutoEurope NIET aan bij vrienden/bekenden

RentalCars - Dubbele verzekering afgesloten

0

Review:
We hadden een auto gehuurd bij Rentalcars met volledige bescherming. Dit hadden we ook al betaald. € 265,90 voor de auto en €100,40 voor volledige bescherming incl spiegels, glas en hulp onderweg. In Sardinië moeten we ons hiervoor melden bij budgetcars. We laten de mailbevestiging zien en er wordt een formulier ingevuld. In gebrekkig Engels wordt er gecommuniceerd. Of we full protection willen. Dus wij zeggen weer, ja dat zit er bij in en laten weer de mail zien maar waar wederom niet naar wordt gekeken. Er worden allemaal kruisjes op het formulier gezet. Er wordt uitgelegd dat we de auto weer afgetankt moeten inleveren en wat dat kost als we dat niet doen. We willen ook dat we beiden kunnen rijden en ook daar moeten we voor betalen, wordt uitgelegd. Dat begrijpen we. Even een handtekening zetten en we rijden tevreden weg. Goed geregeld, snel en een hele leuke bijna nieuwe auto. Na 9 dagen brengen we de auto weer terug en dan blijkt dat we nog €555,32 moeten betalen. Dat komt dus neer op bijna €1000,- voor een Citroën C1! Nu blijkt dat Budgetcars ons nogmaals een verzekering voor volledige bescherming heeft laten afsluiten. Deze keer kost deze echter €330,-. Als we zeggen dat we dat al hadden zegt de baliemedewerker van budgetcars dat het hun auto’s zijn en dat rentalcar een broker is en dat budgetcars niets met de verzekering van rentalcars te maken heeft. We voelen ons opgelicht en bellen de volgende dag met rentalcars. Ze reageren heel begripvol en nemen onze klacht serieus. We hebben een aantal keer telefonisch contact maar het enige wat zij kunnen doen is ons die €100,40 terug geven. Heel nobel maar daar zijn we het niet mee eens. We willen die €330,- terug want die tweede verzekering hoefden we niet. Die hadden we al. We hebben afspraken gemaakt met rentalcars en wij vinden dat rentalcars er dan ook voor moet zorgen dat we datgene krijgen wat we betaald hebben. Niets meer en niets minder. Rentalcars heeft ons doorverwezen naar budgetcars, naar een stelletje oplichters. Omdat we getekend hebben, kunnen we het geld niet terug krijgen. Maar wij zijn er (naïef) vanuit gegaan dat we tekenden voor ontvangst van de auto. Bij ontvangst van een pakketje moet je ook tekenen dus het leek ons niet meer dan logisch. In de mail had Rentalcars ons ook wel mogen waarschuwen want het blijkt dat wij niet de enige zijn die dit overkomt.

Sterke punten:
We werden vriendelijk te woord gestaan en ze waren heel begripvol. Ze hebben twee keer telefonisch contact met ons opgenomen.

We krijgen het verzekeringsgeld van de verzekering die we met rentalcars hebben afgesloten, terug.

Zwakke punten:
Rentalcars belonen budgetcars voor hun oplichtingspraktijken door budgetcars hun gang te laten gaan met het afsluiten van dubbele verzekeringen.

Niet vooraf gewaarschuwd voor deze oplichtingspraktijken van Budgetcars.

Annie beveelt RentalCars NIET aan bij vrienden/bekenden

OK Rent a Car - Georganiseerde oplichterij in groene hesjes

0

Review:
Nooit eerder na 30 jaar gebruik van autoverhuurfirma’s heb ik zo’n oplichterij gezien. Dit bedrijf heeft als businessmodel om met goedkope tarieven klanten te lokken naar hun verhuurcentrale ver van de luchthaven en van alle publieke transport om je dan kosten aan te rekenen voor allerhande krasjes, te vroeg of te laat aankomen enz. Bij mij was het nog erger : ik kreeg een klapband nog geen 20 km. na mijn vertrek en kreeg te horen dat het niet hun schuld was maar de mijne en kreeg een extra rekening van 1.350 Euro. Het zijn oplichters : maak er nooit gebruik van !

Sterke punten:
Geen enkel

Zwakke punten:
Gebrekkig shuttle transport naar de luchthaven
Oneerlijke praktijken bij het vaststellen van zgn. Schade
Leveren van wagen met defecte band

Bruno VDM beveelt OK Rent a Car NIET aan bij vrienden/bekenden

Global Car Rent - oplichters

0

Review:
auto gehuurd via internet bij luchthaven Katowice in Polen.
bij aankomst heel verhaal dat het niet klopt maar zij zouden dit wel even regelen. dus op goed vertrouwen alles geannuleerd en een nieuwe verzekering met auto gehuurd.
bij thuiskomst blijkt er toch 2x autohuur en verzekering afgeschreven te zijn.

Sterke punten:
ze zijn goed in jou om te praten en daarmee op te lichten

Vincent beveelt Global Car Rent NIET aan bij vrienden/bekenden

Pouw Rent Groningen Autoverhuur - Beste service

0

Review:
Goeie service, zeer vriendelijk personeel ik raad iedereen Pouw verhuur aan top bedrijf

Sterke punten:
Alles

Zwakke punten:
Niet

Alberta beveelt Pouw Rent Groningen Autoverhuur aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Oplichters

1

Review:
Review
Interrent en Goldcar proberen je altijd extra te laten betalen ga je hier aan de balie niet op in, of je geeft aan alles al betaald te hebben bij het boeken kan je kiezen... (balie luchthaven Girona) bijbetalen of geen auto ze lijken goedkoop maar zijn het niet! het zijn oplichters

Sterke punten:
geen

B de Leeuw beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Oplichters

0

Review:
Review
Interrent en Goldcar proberen je altijd extra te laten betalen ga je hier aan de balie niet op in, of je geeft aan alles at betaald te hebben bij het boeken kan je kiezen... (balie luchthaven Girona) bijbetalen of geen auto ze lijken goedkoop maar zijn het niet! het zijn oplichters

Sterke punten:
Geen!

B de Leeuw beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden