Nieuwste Reviews

Goldcar - Goldcar, super geregeld

0

Review:
Ik ben samen met mijn vrouw op huwelijksreis geweest naar het prachtige Moraira (Spanje). We vlogen op Alicante en hebben dan ook een auto gehuurd via Goldcar. De auto hadden we gehuurd en geboekt en betaald in Nederland. We hadden de smart tarief ( 7 dagen voor €18) en daarnaast de super relax cover afgesloten voor €124.

Bij aankomst hadden ze de kleine auto's niet meer maar, we kregen een upgrade naar een grotere auto voor niets. Wel moesten we 60 euro betalen voor de volle tank en iets van 24 euro toeslag. Gelukkig heb ik me goed ingelezen en wist ik dat ik dit moest betalen.

Eenmaal aangekomen bij onze auto, merkte wij op dat de linkerkant flink wat schade had. Waarop ik een medewerker aansprak in de garage en vertelde mij dat als ik de super relax cover heb afgesloten ik mij geen zorgen hoefde te maken. Nou prima, maar toch wel even een filmpje gemaakt van de auto.

23-09-2017 hebben we de auto weee ingeleverd. En dit geheel zonder enkel probleem. Ik heb zelfs 2 dagen na thuis komst €35 euro op mijn rekening gestort gekregen van golcar voor de benzine die er nog in zat.

Kortom;

Goede snelle service
Niks geks mee gemaakt
Je moet gewoon goed voorbereid zijn bij Goldcar.
Ze stellen het wel op prijs als je de een beetje schoon inlevert.

Sterke punten:
Snelle service
Goedkoop
Vriendelijke mensen

Wes beveelt Goldcar aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Helaas; dit is een zeer fout verhurbedrijf!

0

Review:
Tijdens het ophalen van het ophalen van de huurauto (voor periode van 10 dagen) op Palma de Mallorca werd door de medewerker eerst aangegeven dat er een nieuwe belasting van toepassing was en vervolgens dat ik een een borg moest betalen voor de benzine en ander kosten. Oftewel 260 Euro extra kosten als reservering op de credit card.
Er werd geen woord gerept over een verzekering of iets dergelijks!! Die had ik dan namelijk geweigerd want ik had al een complete dekking geregeld & betaald via de tussenpersoon (Rentalcar.com).
Na de huurperiode werd er 110 Euro teruggeboekt (de benzine) en de rest bleek een super-cover insurance te zijn (die ik dus niet gevraagd had & die mij niet was medegedeeld (zelfs niet bij navraag aan de balie).
Oftewel "belogen en vervolgens bestolen".

Sterke punten:
Zeer goede leugenaars

Zwakke punten:
- De klant wordt belazerd
- Nadat ik via de tussenpersoon gepoogd heb om verhaal te halen geeft goldcar geen thuis.

Jos beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

DoYouSpain - Doyouspain EN GOLDCAR ziin echte OPLICHTERS

0

Review:
Net als bij bijna iedereen die een auto via doyouSpain bij Goldcar huurt , voortaan te noemen "duo list en bedrog" komt voor dezelfde problemen te staan. Ten eerste heb ik een extra verzekering op de site van doyouspain afgesloten bij Allianz de: Platina Huuautoverzekering. Terwijl op de site vermeld staat dat je voledig verzekerd bent adviseren ze op het laatst toch nog de bovengenoemde verzekering te nemen. Bij aankomst op het vliegveld van Mallaga begonnen de problemen. De verzekering is niet goed de kilometers zijn beperkt tot 90 Km. Per dag, de tweede bestuurder is niet gratis ( was een actie toen ik boekte tweede driver gratis). Of ik maar even 398,88 bij wilde betalen. Hiervan was 150,00 euro terecht omdat ik de auto op het vliegveld van Alicante inleverde. En als ik daar problemen mee had kreeg ik de auto niet mee. En daarbij kreeg ik te horen dat ik niet bij goldcar gehuurd had maar bij doyouspain. En daar moest ik maar
reclameren. Door dit alles was het al vrij laat geworden en moesten we nog 70 Km rijden naar onze bestemming. De volgende morgen zag ik pas wat voor een oud barrel ik meegekregen had. Overal beschadigd en gedeukt ruitenwisserbladen die helemaal versleten waren, boordcomputer kapot. Tank maar voor driekwart vol enz. Ik rij al 50 jaar ongeveer 35000 km per jaar. En huur regelmatig in vele landen maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Daarom maar een mailtje naar, zoals op de site is aangegeven, info@doyouspain verzonden. Heb na 10 dagen nog niets gehoord. Dus met heel veel moeite een telefoonnummer van doyouspain gevonden en gebeld. Blijkt het e-mailadres noreplay te zijn. Ook lekker geregeld door duo list en bedrog. Nu zit ik, na dat telefoontje, alweer 4 dagen te wachten op antwoord wat ik volgens Vicente zou krijgen. Een welgemeend advies aan iedereen:

BOEK NIET BIJ DOYOUSPAIN

Sterke punten:
Hebben ze niet.

Autohuurders worden massaal opgelicht door het duo DoyouSpain in samenwerking met GOLDCARS.

DUO LIST EN BEDROG.

Zwakke punten:
Autohuurders worden massaal opgelicht door het duo DoyouSpain in samenwerking met GOLDCARS.

DUO LIST EN BEDROG.

Andre Drie beveelt DoYouSpain NIET aan bij vrienden/bekenden

HappyCar - Oplichting!!

0

Review:
In Milaan blijkt onze gehuurde auto niet beschikbaar, maar ons wordt een upgrade beloofd. Na verloop van tijd krijgen we een paar papieren in het Italiaans voorgehouden om tr ondertekenen. Op de formulieren staat een bedrag van ongeveer 600 euro, wat precies overeenkomt met de vooraf betaalde huurprijs bij Happycars plus de gevraagde reservering van de benzinekosten.....Bij terugkomst blijkt er niets van een upgrade en moeten we 600 euro extra betalen....vast wat naief, maar aardige baliemedewerkster had het toch echt over een gratis upgrade....Happycar reageert per mail....we kunnen niets doen, u heeft getekend (Italiaans document van paar pagina's, waar ik overigens ook geen copie van heb mee gekregen in de envelop met huurpapieren.....huur al 20 jaar autos over de hele wereld, maar nooit zo beetgenomen. Voelt als complete oplichting.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Pure oplichting. Nooit mee in zee gaan.

Rob Leurs beveelt HappyCar NIET aan bij vrienden/bekenden

AutoEurope - abdel.boutakbach@ing.nl

0

Review:
Tot 2 keer toe geld afgeschreven van mijn creditcard zonder het leveren van een auto. In beide gevallen zijn mijn reserveringen geannuleerd zonder duidelijke reden. Zo kreeg ik de onderstaande e-mail. Bij het bellen met de verhuurder bleek deze informatie niet te kloppen. Slechte service, personeel niet behulpzaam, etc.. Nooit meer een auto reserveren via deze maatschappij.

Dit is de mail die ik kreeg:

Helaas is uw huurauto geweigerd bij de lokale verhuurder omdat deze niet op voorraad was bij de lokale verhuurder door het hoogseizoen. Uw reservering is daardoor automatisch geannuleerd. U zult het reeds betaalde bedrag binnen 10 werkdagen terug zien op uw bankrekening.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen via e-mail of via onze gratis servicelijn 0800 0202757.

Hartelijke groeten,

Constance
--
HAPPYCAR Service
HAPPYCAR GMBH
Große Reichenstraße 27
20457 Hamburg
HRB 117039 | USt-ID DE 275 466 164
Bedrijfsleiders: Robert Schütze, Anna Lena Mibach
E-Mail: boeking@happycar.nl
Tel Nr: 0049(0)40 609 43 0327
Kosteloze servicelijn: 0800 – 0202757
www.happycar.nl

Sterke punten:
Geen!

Zwakke punten:
Het geld wordt direct van je creditcard geïncasseerd, maar er wordt geen auto geleverd. Vervolgens kan je naar je geld fluiten.! Personeel niet behulpzaam en ongeïnteresseerd.

Abdel beveelt AutoEurope NIET aan bij vrienden/bekenden

SnappCar - Registratie afgewezen

0

Review:
Ik heb me jaren geleden proberen te registreren. Maar bij controle werd ik afgewezen. De medewerkers van SnappCar hadden geen inzage in de reden van afwijzing. Erg vreemd allemaal.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Geen duidelijke prijs zichtbaar bij de auto’s op de site.

Registratie is een probleem.

Hung Tran beveelt SnappCar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Zeer slecht bedrij!!!!

0

Review:
In Nederland hebben wij een auto gehuurd die wij op 4 juni 2017 hebben opgehaald in Pisa. In Nederland hebben wij een volledige dekking afgesloten op deze auto. Bij het afhalen van de auto gaf de medewerker te kennen dat wij een bedrag van € 268,95 moesten betalen. Wij zijn de Engelse niet geheel machtig maar had het vermoeden dat dit een extra verzekering betrof. Waarop ik te kennen heb gegeven dat ik niet goed begreep waar het om ging maar dat ik in Nederland een volledige dekking voor de auto had afgesloten. En ik geen extra verzekering wilde afsluiten. Ik heb hem meerdere malen verteld "I paid an all inclusive insurance in the Neterlands"! De balie bediende begon steeds onduidelijk en sneller in het Engels te praten en aangaf dat ik toch moest tekenen voor dit bedrag. Uiteindelijk toch maar getekend in de veronderstelling dat dit de borg was.

Tijdens onze reis kregen we een lekke band die niet gerepareerd kon worden en er een nieuwe band gemonteerd moest worden. In heb de monteur in de garage gevraagd om het s.o.s telefoonnummer van Goldcar te bellen. Hij kreeg een Engelssprekende dame aan de telefoon die hij niet kon verstaan omdat hij geen Engels sprak. Ik heb de dame verteld dat we een lekke band hadden waarop ze vroeg of deze niet gerepareerd kon worden. Ik heb haar verteld dat er een scheur in de band zat en niet kon worden gerepareerd en er een nieuwe band op moest. Ze vertelde mij dat ik er een nieuwe band op kon laten leggen maar dat ik de rekening van de band moest betalen en ik bij inlevering van de auto het bedrag terug zou ontvangen. Bij inlevering van de auto vertelde men ons dat dit bedrag binnenkort op mijn rekening zou worden gestort maar we hebben geen geld terugontvangen van de band. Na hierover geklaagd richting Goldcar per mail, werd er daarna niet meer gereageerd op mail. Oplichters zijn het, via mijn rechtsbijstand verzekering is het uiteindelijk gelukt. Huur hier nooit een auto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sterke punten:
Liegen en onbetrouwbaar!

Zwakke punten:
Ze begrijpen niet als ze op deze manier met de klanten omgaan dat dit slechte reclame oplevert. Een zeer slechte organisatie. Pas op voor dit bedrijf!

Harmsen beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Holiday Cars - Complete rip-off

0

Review:
Complete rip-off, zero service, system did not work and we could not pick up the car, no money back.

Zwakke punten:
Unethical

InterRent - Wel een erg hoge prijs betaald

0

Review:
Bij aankomst bij het kantoor van Interrent bij de luchthaven van Porto kwam mijn vrouw er achter dat ze haar rijbewijs en creditkaart vergeten. Gelukkig had ik haar partner, wel mijn rijbewijs en creditkaart bij mij. Helaas gaf dit volgens de kleine lettertjesin de overeenkomst geen oplossing. Wij waren onze € 216,00 kwijt. We moesten ( we hadden in de hectiek geen andere oplossing) een nieuwe huurovereenkomst aan gaan. Vooruit dan maar! Bij de afrekening werd ons een rekening van € 380,00 voorgelegd. Hier viel naar beneden niets aan te doen.
We hebben het op dat moment maar geaccepteerd met tegenzin. We hadden in februari gekozen voor een 4 deurs Peugeot of vergelijkbaar. Wat stond er voor ons klaar? Een Fiat 500 met 2 deuren. Wij hebben daar heel veel hinder meegehad omdat we 2 wat oudere vrienden zouden ophalen.
De volgende dag heb ik via Interrent op mijn computer een auto proberen te huren die vergelijkbaar was met onze eerste Peugeot 4 deurs. Tot mijn grote verbazing was ik hiervoor € 180,00 kwijt voor een week.
Wat een nare smaak heb ik hier aan over gehouden. Voel me bedrogen. Ik wil eigenlijk € 200,00 terug!!!
Maar hoe doe ik dat? Wie biedt hulp?

Sterke punten:
Een lachende baliemedewerker
Snel inleveren van de auto.

Zwakke punten:
De gereserveerde auto stond niet klaar.
Er was toch wel een mogelijkheid te bedenken om mij 2e chauffeur te maken?
Te veel moeten betalen bij de nieuwe overeenkomst.
Een veel te groot verschil in geld t.o.v het internet.

Benedictus beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

CarDelMar - CarDelMar slechte service bij problemen

0

Review:
Zolang je de auto huurt bij een betrouwbare verhuurder is er niets aan de hand om via CarDelMar te huren. Echter, als je huurt bij een onbetrouwbare verhuurder, in ons geval Goldcar en door deze verhuurder buiten onze schuld om op extra kosten gejaagd wordt, dan blijkt de service van CarDelMar al snel op te houden. 'Je hebt een contract getekend, dan kunnen wij niets meer doen.' Maar ik vind dat CarDelMar zich daar wel erg makkelijk van af maakt. Een stapje harder zetten voor hun klanten mag best. Voor mij een reden om de volgende keer niet meer voor CarDelMar te kiezen.

Sterke punten:
Vergelijkt meerdere aanbieders.

Zwakke punten:
Werkt met onbetrouwbare aanbieders.