Reviews over Autoverhuurders


    Oplichters!!

    Review over CarTrawler Car Rental

    Via brussels transport een taxi geboekt die blijkbaar werd uitgevoerd door cartrawel.

    Eens op mijn bestemming lieten ze mij staan.

    Tot op vandaag van het kastje naar de muur gestuurd en geen geld terug gezien!!

    Oplichters!!

    Sterke punten
    Geen!!!!!!

    Zwakke punten
    Volledige service trekt op niets

    Goed bedrijf. Goede communicat

    Review over Pouw Rent Groningen Autoverhuur

    Mijn contactpersoon is Bas.
    Ik kan ieder verzekeren dat ik met enige ervaring met leasemaatschappijen er geen lease bedrijf is dat beter en helderder communiceerde dan dit bedrijf.
    Een fantastische service en gunstige prijzen. En dit alles geregeld in dit geval mijn contact persoon Bas.

    Gewoon super!

    Sterke punten
    Meedenken, afspraak is afspraak, prijzen. Bereikbaarheid.

    Zwakke punten
    Nog niet ondekt

    Komen afspraken niet na!

    Review over AutoHopper.nl

    Afspraken niet nagekomen.
    Niet tevreden over klanten service
    Voor mij geen volgende keer ook geen shortlease!!

    Sterke punten
    Altijd bereikbaar

    Zwakke punten
    Afspraken niet nageleefd

    Oplichting door Delpaso

    Review over Delpaso Car Hire

    Zoals reeds bij meerdere reviews van toepassing: oplichting daar voornamen voluit op de credit card dienen te staan en geen initialen. Mastercard hanteert initialen; EasyJet booking hanteert creditcard op naam van de bestuurder; naamgeving in NL is anders dan in Spanje en in US, Midden Oosten, Verre Oosten etc. maar niet voor Delpaso. Zij schrijven voor !! Kostte me € 207 extra (alles incl verzekeringen waren al geboekt en betaald met de zelfde credit card). O ja; logisch, de extra € 207 kon ik wel betalen met mijn credit card ?? Ver van wegblijven.

    Sterke punten
    Oplichting

    Zwakke punten
    Oplichting

    Nooit meer een auto huren

    Review over Greenwheels

    oor het eerst heb ik een auto gehuurd bij Greenwheels, maar dat was een grote fout!! NOOIT DOEN!! De auto wilde niet starten en meerdere mensen probeerden te helpen, zonder succes. De auto was bovendien smerig achtergelaten. Toen ik de hulplijn belde, moest ik lang wachten. Uiteindelijk kreeg ik de volgende dag iemand aan de lijn en vroeg ik netjes om de €119,95 terug te krijgen, aangezien ik de auto niet had kunnen gebruiken en mijn reservering binnen enkele minuten had geannuleerd. Ze deden daar echter erg moeilijk over en een week later beweerden ze dat ik het bedrag nooit had betaald. Ik moest al mijn bankafschriften opsturen om het te bewijzen. Dit is de slechtste service die ik ooit heb ervaren. Bij Sixt en MyWheels krijg je altijd uitstekende service, schone auto's en snelle telefonische ondersteuning. Huur nooit een auto bij Greenwheels.

    Zwakke punten
    slechte service, onvriendelijk

    Borg niet teruggestort

    Review over Sicily By Car

    Wij hebben in mei 2024 een auto gehuurd op het vliegveld van Florence en we waren aanvankelijk heel tevreden. Ze hadden de kortste rij en we werden snel geholpen en we kregen van mevrouw een upgrade omdat we met z'n vieren waren: een spiksplinternieuwe auto met nog maar 10 (!) kilometer op de teller. Het was inderdaad een prima auto, een week mee gereden zonder problemen en na een week weer vlot ingeleverd op het vliegveld. Totdat we er bij thuiskomst achter kwamen dat onze borg van 203 euro niet was teruggestort. Ik heb gebeld naar het hoofdkantoor. Daar zeiden ze dat dit niet mogelijk was en dat het bedrag gelijk wordt teruggestort zodra je de auto inlevert. Dit is dus niet zo. Vervolgens gebeld met de vestiging zelf op locatie vliegveld Florence, ook daar zeiden ze dat dit niet mogelijk is omdat ze geen bedrag innen, maar slechts een bedrag vastzetten op je creditcard die ze vervolgens weer deblokkeren als je de auto inlevert. Nog steeds hebben we onze borg niet terug. Ik heb mails hierover gestuurd maar geen reactie. Daarom een klacht over dit bedrijf.

    Sterke punten
    Autverhuur ging prima, goede service, vriendelijk personeel.

    Zwakke punten
    Lijken wel oplichters door 200 euro extra te innen door de borg niet terug te storten.

    Zeer slechte ervaring bij auto

    Review over Hertz

    Een auto gehuurd bij Hertz Rhodos Airport. Op 30 mei kreeg ik pech met mijn gehuurde auto. Hertz Rhodos airport heeft hierop een service wagen gestuurd. Auto bleek niet te repareren en werd afgesleept. Ons werd verteld maar een taxi te nemen naar onze vakantiewoning bijna 1 uur verder en morgen bij de dichtstbijzijnde vestiging van Hertz een vervangende auto te halen. Brengen etc was niet mogelijk. De dag erna bleek er geen auto beschikbaar te zijn en moesten we maar een taxi naar Rhodos Airport nemen. Kostte alles bij elkaar maar dan halve dag. Daar aangekomen wilde men niet de huurkosten vergoeden om van de plaats van de pech naar de villa te rijden met de taxi. De rekening voldeed niet aan de eisen. Hoewel het bedrag wel conform de afstand was. Dwz 70 euro voor eigen rekening en een vakantiedag verloren. Hertz had beter direct de eerste dag vervoer naar een locatie kunnen aanbieden waar wel een geschikte auto was. Ook de receptie toonde geen begrip en medewerking. Resultaat 70 euro kosten en een verloren vakantie dag. Problemen met auto’s kunnen voorkomen maar los het dan netjes op. Daarbij moesten wij continu achter Hertz aangaan en deed Hertz uit zichzelf niets. Men lost geen problemen op en laat de klant met alles zelf zitten.

    Zeer slecht

    Review over Krent Carrent

    Ben niet te spreken over dit bedrijf. Zij mogen het goed maken. Maar waarschijnlijk denken ze vooral aan hunzelf. Niet aardig, totaal onsympathiek bepaalde omgang.

    Zwakke punten
    Klantvriendelijkheid ver te zoeken. Oneigenlijke kosten.

    Misdadig

    Review over Delpaso Car Hire

    \\\\\\\\r\\\\\\\\nDel paso is een organisatie die op criminele wijze extra geld buit maakt. \\\\\\\\r\\\\\\\\nZe schrijven in hun voorwaarden dat je creditcard voorzien moet zijn van je voornaam. Plus schrijven ze dat het voor kan komen dat ze je pincode willen weten voor mogelijke transacties?\\\\\\\\r\\\\\\\\nNiemand heeft haar of zijn voornaam op de creditcard en daarmee liggen er direct briefjes klaar waarop ze schrijven wat je moet betalen anders krijg je de auto niet mee. \\\\\\\\r\\\\\\\\nMet ons vele mensen met hetzelfde probleem. Wij hoefden �maar� 120 e bij moeten betalen want we kregen dan ook een barrel mee. De andere vele malen hoger. Gelukkig hadden wij een verzekering die de 1200 aan risico dekte. \\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\nNooit meer naar deze criminele organisatie. \\\\\\\\r\\\\\\\\nDat de luchtvaartmaatschappij hiermee in zee gaat is ongelofelijk. \\\\\\\\r\\\\\\\\n

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Gebreken en afhandeling

    Review over Krent Carrent

    Verhuisbus gehuurd met gebreken aan de klepbediening. Afgesproken prijs niet overeenkomstig met daadwerkelijke factuurbedrag. Kosten aanzienlijk hoger uiteindelijk. Geen prettige samenwerking.
    Ga in het vervolg wel naar een ander.

    Sterke punten
    Ontvangst en parkeerruimte.

    Zwakke punten
    Hoge kosten en geen klantvriendelijkheid achteraf. Oud materieel.

    Dubbele huur

    Review over CarTrawler Car Rental

    op 3jan24 hebben we via Tix.nl bij jullie een auto geboekt en betaald met creditcard. 120.11 Euro en ook een afkoping van eigen risico via Axa a 38,99 Euro wordt via Tix.nl betaald. (zie bijlagen)
    Al mijn gegevens van naam / betaling / tenaamstelling zijn dus bij jullie bekend.
    Met dezelfde creditcard wilde ik op 30mrt24 bij DelPaso in Malaga de auto ophalen en de borg voldoen.

    Echter mijn creditcard wordt geweigerd omdat niet mijn volledige voornamen voluit op de kaart staan, maar slechts mijn initialen.
    Daar had men op 3jan24 geen enkele moeite mee.
    Ook bij navraag bij mijn bank ING heeft men nooit van dit soort uitsluitingen gehoord.

    Wij krijgen de auto niet mee: beleid! De volledige voornamen moeten op de kaart staan.
    Na enig gezucht en wat nu, is er opeens een oplossing. Er komt een voorgedrukt formulier (nieuw huurcontract) (zie bijlage) onder de toonbank vandaan. Indien we "een extra verzekering" betalen van 140 Euro dan krijgen we de auto wel mee en is er niets meer aan de hand en is ook alle eventuele schade 100% vergoed.

    Ergens in de middag op een ver weg industrieterrein voelen we ons zwaar onder druk gezet en moeten we helaas akkoord gaan.
    De auto is aan het eind van de huur 6apr24 netjes, onbeschadigd, met volle tank ingeleverd en geaccepteerd door Del Paso.

    Op 5apr24 rond 17:00 heb ik telefonisch contact gehad met CarTrawler met de Engels sprekende Mohamed.
    Hij zou me jullie beleid rond de creditcard acceptatie toesturen.
    Deze mail heb ik helaas niet gehad.

    Uiteindelijk zijn we het niet eens met de gang van zake eens en willen we bij deze het te veel betaalde bedrag van 140 euro terug gestort zien op onze rekening.

    Sterke punten
    De verhuurde auto was goed. Zag er netjes uit en reed goed.

    Zwakke punten
    Geen service, vage kleine lettertjes in contract, bij boeken de creditcard wel accepteren, voor borg dezelfde creditcard niet accepteren, niet nakomen van telefonisch gemaakte afspraken, niet reageren op mail.

    Zeer slechte ervaring

    Review over CarTrawler Car Rental

    Slechte service, niemand te bereiken bij aankomst, een uur moeten wachten, gedwongen om extra te betalen voor poetsen wagen terwijl de afgeleverde wagen niet proper was. Bij terugkeer klacht ingediend bij Cartrawler. Zero reavctie.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen reactie na klacht over verhuurfirma.

    Oplichters

    Review over Air Auto

    We hebben geboekt via sunny cars waar we GEEN klachten van hebben. Op de voucher stond als we de auto moeten inleveren buiten openingsuren we 40 euro moesten betalen. Daar aangekomen blijkt het 50 euro te zijn. Ondanks dat het nog 40 euro geafficheerd staat. Ze kunnen geen zinnige uitleg geven. Er wordt rap rap een papier ingevuld met de schade die er al aan de auto is. Ik maak wat foto's uit zekerheid. Bij het inleveren gaat de persoon gericht naar een plaats op de auto. Er wort schade gevonden aan de ONDERKANT van de auto. Onze auto wordt niet normaal gecontroleerd. Zelfs ruitenwissers worden op mogelijke gebruiksschade gecontroleerd. De schade die ze zeggen dat er nog niet was. Uiteraard ben ik niet op mijn buik gaan liggen toen ik de auto ging ophalen. We hebben deze schade niet veroorzaakt. Dit is een deuk. Dit zouden wij toch serieus gevoeld moeten hebben... Lijkt mij eerder dat ze Sunny cars willen oplichten omdat ze weten dat wij het geld van hen terug krijgen. Ook een ridicuul hoge waarborg van 1200 euro moesten we geven voor een super kleine auto (peugeot 208).Waarschuwing voor iedereen die toch daar huurt en de auto met nummerplaat BA01XR meekrijgt. De schade aan de onderkant van de auto was er al (Onder chauffeurzijde)

    Oplichters

    Review over Air Auto

    Autoleasebedrijf in Faro, PortugalOpen
    OVERZICHT
    GIDS
    REVIEWS
    FOTO'S
    OVER






    Review-overzicht van Google
    Reviews zijn niet geverifieerd
    5
    4
    3
    2
    1
    3,0
    (294)
    Alle
    vliegveld41
    creditcard19
    heffing16
    schade12
    +6
    Sofie Devriendt
    Local Guide·44 reviews·146 foto's
    2 uur geleden
    NIEUW
    Niet te vertrouwen! OPLICHTERS!!!!!
    We hebben geboekt via sunny cars waar we GEEN klachten van hebben. Op de voucher stond als we de auto moeten inleveren buiten openingsuren we 40 euro moesten …Meer
    Bonita Ringelberg
    6 reviews·1 foto
    3 dagen geleden
    NIEUW
    Bizar slecht!

    Helpen niet met het installeren van een baby zitje, want zijn geen babyzitje …Meer
    Luc Dierckx
    Local Guide·102 reviews·28 foto's
    een maand geleden
    Leuke locatie waar je de kracht van de oceaan kan horen, zitten en voelen.
    Foto 1 wordt beoordeeld door Luc Dierckx
    Foto 2 wordt beoordeeld door Luc Dierckx Foto 3 wordt beoordeeld door Luc Dierckx
    Inge Lemckert - van Stek
    10 reviews
    2 maanden geleden
    Ik heb 1 min punt voor airauto.Wij wilden voor 72 dagen een auto huren, hebben we ook gedaan, maar je kan niet langer dan 30 dagen aan 1 stuk huren dus eventueel weer naar faro rijden en de auto weer huren.Dit bleek dus niet nodig maar …Meer
    Sofie Devriendt
    Local Guide·44 reviews·146 foto's
    2 uur geleden
    NIEUW
    Niet te vertrouwen! OPLICHTERS!!!!!
    We hebben geboekt via sunny cars waar we GEEN klachten van hebben. Op de voucher stond als we de auto moeten inleveren buiten openingsuren we 40 euro moesten betalen. Daar aangekomen blijkt het 50 euro te zijn. Ondanks dat het nog 40 euro geafficheerd staat. Ze kunnen geen zinnige uitleg geven. Er wordt rap rap een papier ingevuld met de schade die er al aan de auto is. Ik maak wat foto's uit zekerheid. Bij het inleveren gaat de persoon gericht naar een plaats op de auto. Er wort schade gevonden aan de ONDERKANT van de auto. Onze auto wordt niet normaal gecontroleerd. Zelfs ruitenwissers worden op mogelijke gebruiksschade gecontroleerd. De schade die ze zeggen dat er nog niet was. Uiteraard ben ik niet op mijn buik gaan liggen toen ik de auto ging ophalen. We hebben deze schade niet veroorzaakt. Dit is een deuk. Dit zouden wij toch serieus gevoeld moeten hebben... Lijkt mij eerder dat ze Sunny cars willen oplichten omdat ze weten dat wij het geld van hen terug krijgen. Ook een ridicuul hoge waarborg van 1200 euro moesten we geven voor een super kleine auto (peugeot 208).Waarschuwing voor iedereen die toch daar huurt en de auto met nummerplaat BA01XR meekrijgt. De schade aan de onderkant van de auto was er al (Onder chauffeurzijde)

    Goldcar nooit meer huren

    Review over Goldcar

    I rented a car, for my wife, through Rentalcars.com, they arrange a car through Goldcar Sevilla, all the insurances were done through Rentalcars, but the desk in Sevilla, treaten my wife not to give the car without an expensive insurance with Goldcar, after an hour she paid the Goldcar insurance, My adive NEVER go through Goldcar, they are thiefs.

    Zwakke punten
    Totaal onbetrouwbare desk

    Oplichters bedrijf !!

    Review over SnappCar

    Ik heb een auto gehuurd bij SnappCar en dezelfde dag heb ik geanuleerd omdat ik ziek werd, daarna kreeg ik een e-mail van hun dat ze mijn geld niet terugbetalen . In hun voorwaarden stond niet echt duidelijk over het Annuleren .
    Ik moest ook €10 euro betalen voor wat weet ik eerlijk gezegd niet . Ik voel me echt opgelicht door SnappCar.

    Wees voorzichtig bij dit bedrijf met het huren van een auto, want ze vragen meer en extra geld dan een normale autoverhuur bedrijf.
    Bij een normale autohuur bedrijf huur je veel goedkoper een auto.

    WAARSCHUWING VOOR DIT BEDRIJF

    Review over RentCars.com

    Ik heb een auto bij Rentcars gereserveerd voor 14 dagen in Malta en alle informatie en rijbewijs ingevuld. We hebben met creditcard betaald. We kregen een bevestiging voor het reserveren van de auto en de verzekering.
    Toen we de auto kwamen ophalen kregen we de auto niet omdat de bestuurder ouder was dan 75. Dit stond niet eerder in de informatie vermeld en ze accepteerden mij als chauffeur.
    In de eerste communicatie vertelde Rentcars mij dat zij het geld zullen terugbetalen. Maar later weigerden ze het grootste verleden van de overeenkomst terug te betalen, dat was het verzekeringsgedeelte.
    Dus ik waarschuw jullie allemaal. Dit bedrijf wil niet altijd leveren, betaalt uw geld niet terug.
    Dit is gewoon OPLICHTING of wel FRAUDE
    Ik heb mijn boekingsgegevens naar Rentcars gestuurd.Maar zelfs op de mail reageren ze niet meer.

    Sterke punten
    Ze komen betrouwbaar over, maar HELAAS dat is maar schijn.

    Zwakke punten
    Ze hebben een Happiness afdeling: niet voor de klanten maar voor het eigen gewin.

    holiday car niet betrouwbaar

    Review over Holiday Cars

    zij doen zaken met Sire Price op Tenerife \\r\\ndat zijn grote oplichters ,\\r\\nHoliday Car is op de hoogte ,doet er niets mee \\r\\ndus ook oplichters ,en ik ben 604� armer

    Sterke punten
    niets komen niet voor de eerlijke klant op !\\r\\nliever zaken doen met fraudeurs

    Zwakke punten
    alles ,erkennen niet dat wij zijn opgelicht

    holiday car niet betrouwbaar

    Review over Holiday Cars

    zij doen zaken met Sire Price op Tenerife
    dat zijn grote oplichters ,
    Holiday Car is op de hoogte ,doet er niets mee
    dus ook oplichters ,en ik ben 604€ armer

    Sterke punten
    niets komen niet voor de eerlijke klant op !
    liever zaken doen met fraudeurs

    Zwakke punten
    alles ,erkennen niet dat wij zijn opgelicht

    Niet eens 1 ster waard

    Review over Record Go Rent a Car

    Deze maatschappij verdient nog niet eens 1 ster. Zij beheersen de knepen van pure oplichterij als geen ander. Eens ter plaatse word je de keuze gegeven een extra verzekering te nemen of een borg van 1100 euro te laten vast zetten. Op deze manier weet men bij het inleveren van de auto direct wie men kan "fucken" of wie niet. Waaronder wij dus!
    Bij het ophalen van de auto word er gezegd foto's te maken van de schade, wat wij ook deden van de carrosserie, de bumpers, de ramen,... Niet wetende dat bij het inleveren iemand als een echte Sherlock Holmes met zaklamp opzoek zou gaan naar het kleinste tikkeltje schade waar je op voorhand als huurder zelf nog niets eens aan denkt om naar op zoek te gaan! Hierbij heb ik het dan over een krasje op het plastieken wieldeksel van een fiat 500 waar ze waarschijnlijk bij de vorige huurder ook al gebruik van hebben gemaakt! Met andere woorden, zij weten dus heel goed waar men moet zoeken om extra geld uit iemand zijn zakken te slaan. En wat voor extra geld!!?? Voor dit kleine krasje (niet door ons veroorzaakt) DURVEN ze dan ook nog eens 181 euro rekenen PLUS 50 euro administratie kosten.
    Dit alles nadat wij zo zeker van ons stuk de luchthaven binnen reden omdat we enorm zorg hadden gedragen voor de auto. We zijn zelfs de luchthaven terug buiten gereden toen we realiseerden dat we vergaten te tanken, uit goede wil zijn we dus VOOR JULLIE nog gaan tanken op minder dan 3 km.
    Kortom wij zijn razend! Dat jullie als bedrijf met zulke methodes kunnen leven kan er bij ons niet in. Als ik hieronder in een andere review volledig hetzelfde voorval kan lezen maakt voor mij van jullie de perfecte definitie van georganiseerde misdaad.

    Mvg
    3 personen waarvan jullie het vertrouwen in de mensheid hebben doen verliezen.

    Borg niet terug

    Review over Greenwheels

    Greenwheels is een oplichtersbende. Ik had voor vrijdag 12 januari een auto nodig. Ik probeer dat op donderdag te regelen. Schrijf mezelf in, betaal 100 Euro borg en krijg vervolgens een mail dat mijn inschrijving aan een steekproef wordt onderworpen en dat dit 3 dagen kan duren. Daar heb ik dus niets aan en ik maak mijn inschrijving dus direct weer ongedaan. Kan ik gewoon doodleuk 8 weken op mijn borg gaan wachten. Schandalig!

    Zwakke punten
    Slechte communicatie

    Oplichters

    Review over SnappCar

    Het zijn oplichters zolang het verhuur goed gaat zal je geen last hebben zodra er iets is dan kan je ze niet bereiken en deactiveren ze je account zonder aan te geven waarom. Je kan ze ook niet bereiken.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Bedrijf zonder kwaliteit

    Oplichting pas op!

    Review over Centauro

    Pas op ! deze firma laat je betalen voor schade welke je niet hebt gemaakt als je niet extra nog een dure verzekering erbij afsluit. Lees de andere reviews, ze doen dit heel vaak ! 480€ waren we extra kwijt zonder deze schade te hebben gemaakt.

    Zwakke punten
    Hoge borg die ze vervolgens gebruiken om je op te lichten na afloop

    Complete misleiding

    Review over Car Flexi

    Ik dacht dat ik tegen een gunstig tarief een auto had gehuurd. Eenmaal aangekomen op hun kantoor moest ik nog extra betalen voor verzekering waardoor de huur dubbel werd. Wel betaald en de auto meegenomen omdat ik met me ouders op vakantie was in Malaga. Mijn ouders zijn op leeftijd waardoor ik noodgedwongen de auto heb meegenomen. Gelukkig daarna is alles goed gegaan. Had de auto voor 8 dagen. Kreeg het met een volle tank mee, heb het ook met een volle tank teruggeven. Maar ik zal NOOIT meer een auto bij ze huren. Uiteindelijk was ik het dubbele bedrag kwijt aan huur door die zgn verzekeringen.

    Simon

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Prijzen kloppen niet, je moet terplekke extra voor de verzekering betalen. Dit staat nergens op de site.

    Super slechte service oslo

    Review over Hertz

    Mijn dochter en een vriendin zijn wezen wandelen door de natuur van Noorwegen
    Om op hun bestemming te komen moesten ze 2 uur rijden van Oslo
    Bij de vlucht en bungalow hebben ze gelijk een auto geboekt bij hertz
    Ze hebben een prima week gehad
    Maar op de ochtend van de terug reis lag er 20 cm sneeuw
    En omdat ze vast stonden hebben de mensen van het park hun geholpen om op de weg te komen
    Maar werd gelijk gezegd dat ze absoluut niet met deze auto mochten rijden omdat er zomerbanden onder zaten
    Ze hebben hertz gebeld en die zei ook dat ze niet mochten rijden en dat de auto werd opgehaald
    Maar omdat er geen vervangend vervoer was moesten ze met de bus naar oslo omdat ze nu te laat voor de vlucht waren hebben ze extra kosten moeten maken zoals overboeking hotel en bus waren ze ruim 300 euro per persoon extra kwijt
    En nu geef HERTZ niet thuis omdat ze hadden moeten dat ze met zomerbanden niet in de sneeuw mogen rijden
    Ik raad iedereen aan om nooit bij hertz te huren dit is beneden elke service en verplichting van zo.n bedrijf

    Sterke punten
    Oplichten

    Zwakke punten
    Alles doen om hun schuld niet te erkennen