Nieuwste Reviews

Sixt - Opgelicht

0

Review:
Bij inleveren van gehuurde auto was alles in orde. Logisch want ik heb geen schade gemaakt. Paar weken daarna een claim ontvangen. Er zou schade gemaakt zijn. Ik was hiervoor verzekerd. Maar ik heb geen schade gemaakt. Dus wordt ik opgelicht. Ben ik niet van n gediend. Was de eerste en laatste keer bij Sixt! Geef het en en neem geen risico.

Ruygrok beveelt Sixt NIET aan bij vrienden/bekenden

Firefly Car Rental - Nooit weer

0

Review:
Pas op met extra verzekeringen. Ze zijn niet betrouwbaar. En niet vriendelijk. Ik huur hier nooit weer een auto

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Alleen maar

Annelies beveelt Firefly Car Rental NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Goldcar - nooit meer

0

Review:
Via rentalcars een wagen gehuurd bij Goldcar.
Door een vertraging van de TUI vlucht, werden extra kosten aangerekend door Goldcar.
(+/_ 200 € extra kosten : ophalen van wagen na 23.00hr).

Laattijdige aankomst moet gemeld worden, maar Goldcar neem de telefoon niet op . E-mail wordt niet gelezen.
Dus men is altijd het slachtoffer.

De gehuurde wagen was een oude versleten Opel Astra met 100.000 km, vol met krassen en blutsen.


Zeer arogant en agressieve verkopers, die dreigen met de "no show " clausule toe te passen en proberen een extra verzekering te verkopen.

In plaats van waarborg van 1200 €, werd een waarborg van 1400€ afgehouden.

Sterk af te raden met deze firma te huren!!!!

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
onbetrouwbare firma. Oplichters.

jan beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Budget - Goochelen met papieren

0

Review:
Na in april een auto bij de luchtvaartmaatschappij te hebben gereserveerd.
Arriveerden wij op 17 juni op het vliegveld van Zagreb bij budget.
Dit was de eerste keer auto huur en was op m'n hoede helaas, een soort balletje, balletje met papieren.
Ik kreeg een A4 dubbel gevouwen in de breedte en moest mijn persoonlijke gegevens controleren ook de hoeveelheid in de tank en de auto zelf stond getekend op het formulier of ik even wilde tekenen voor ontvangst van de auto digitaal met een pen.
Vervolgens gegoochel met de creditcard en het bonnetje met de borgsom aan het papier geniet.
Ondertussen stond er op een 1/4 deel van de A4 (wat ik niet gezien had) een factuur van veel euros aan verzekeringen waar ik dus voor getekend had.
2 juli auto ingeleverd gisteren de factuur gehad en nu gezien dat dit bedrag op 2 juli is gereserveerd op m'n creditcard op 3 juli niet gezien.
Nu zal de lange weg beginnen om dat bedrag in m'n zak te houden.
Flinke kater na een mooie vakantie bedankt budget nooit meer.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Verzekeringsfraude

Alex beveelt Budget NIET aan bij vrienden/bekenden

Locauto - Hoge administratiekosten achteraf in rekening gebr

0

Review:
Van Locauto kregen we achteraf te horen dat we een verbaal hadden gekregen tijdens de huurperiode.
Locauto geeft al je gegevens dan door aan de politie en brengt daar even €50 aan administratiekosten voor in rekening

EuropCar - Oneerlijke klotefirma

0

Review:
Ik huurde een auto via autoeurope voor een week in Corfu.
Na meer dan een uur wachten bij "Green Motion" kon ik mijn auto ophalen. Tussen alle blinkende wagens stond een Fiat uno van 15 jaar oud. Geen 10cm zonder schram of bluts.(VW Polo hatchback of gelijkwaardig)
We telden meer dan 50 beschadigingen. Als ik zei dat ik die auto weigerde stonden ze te zwaaien met het contract dat ik zojuist tekende. Opeens spraken ze nog alleen Grieks. Via Autoeurope had ik een omnium verzekering afgesloten voor een wrak dat amper 50 Euro waard was. Ik heb wel geen enkel schrammetje bijgekregen en als ik de auto terugbracht keken ze alleen of de benzinetank gevuld was. Autoeurope kan daar niets aan doen. Ik heb veel geld betaald voor een wrak en krijg een schadevergoeding. Bedankt Klotefirma

Sterke punten:
Hun beloftes op het internet

Zwakke punten:
Alles

Lesag Dany beveelt EuropCar NIET aan bij vrienden/bekenden

Budget - Onterechte kosten achteraf van creditcard afgeschr

0

Review:
Aangezien wij al heel vaak auto’s gehuurd hebben in het buitenland. Zijn wij zeer allert en op de hoogte van de verkoop praatjes aan de balie bij ophalen van de auto. Zo ook afgelopen keer. Bij thuiskomt zien we dat er toch extra kosten in rekening zijn gebracht voor een extra uitbreide pechhulpdienst. Dit hebben wij absoluut niet afgesproken aan de balie. Na contact met Budget/Avis groep zeggen ze dat hier voor getekend hebben aan de balie. En krijgen meerdere A4 bladzijden toegestuurd. Ik kan het nergens terug vinden. Maar is ook haast niet te ontcijferen al die cijfertjes. Nogmaals meerdere malen contact opgenomen. Maar krijgen nul reactie. Nu Visa ingelicht en wordt vervolgd. Nooit bij Budget en of Avis huren. Bij Europe car nooit dit probleem gehad.

Sterke punten:
Niks

Zwakke punten:
Vreselijke lange wachtrij. Waarschijnlijk om de mensen zo veel mogelijk extra’s aan te smeren. Al zeg je nee, wordt het wel aan de huur toegevoegd. Zonder mondelinge toestemming. En een hele langzame auto. Je moest hem bijna de berg op duwen

Tom beveelt Budget NIET aan bij vrienden/bekenden

EuropCar - Bedonderd in Faro, Portugal

0

Review:
Met het hele gezin een weekje Portugal geboekt. Drie auto's gehuurd via Auto Europe. Alle verzekeringen e.d. vooraf geregeld. Een zgn. "Worry-free" contract. D.w.z. eigen risico afgekocht, een tweede bestuurder en meer van die kleine voordeeltjes. Echter, bij aankomst bij de Europcar balie begon het. Een extra verzekering om het eigen risico, en vooral de banden, bodem en de spiegels te verzekeren. Want dat was allemaal echt niet gedekt. De prijs, 114 Euro, dat bleek alleen later wel exclusief 23% btw. Zoals alle prijzen trouwens, kinderzitje, tolbadge. Alsof ik als particulier zonder btw kan huren. Maar goed, toch gedaan om alle gezeur te voorkomen. Een van onze auto's had een kinderzitje gehuurd. Nette auto's, niets mis mee. Ook het inleveren na een week ging prima. Maar toen, een week later kwamen de creditcard rekeningen. Toen bleek dat er bij mijn zoon een tweede bestuurder was berekend, en het kinderzitje bleek onherstelbaar beschadigd. Daar was bij inleveren niets van gezegd, trouwens hoe kan je, in een week, een stoeltje wat er niet uit is geweest en waar zes keer een kind van 15 maanden in is vervoerd onherstelbaar beschadigen. Extra kosten ong. 200 euro. En dan zit je hier in Nederland en moet je in discussie met de verhuurder. We hebben Auto europe gemaild met dit probleem en gevraagd of ze het konden uitzoeken, en zorgen dat dit opgelost werd.
We zijn nu ruim 5 weken en al een paar e-mails, verder en vandaag een bericht dat de 2e bestuurder is opgelost, dit word terug gestort. Ben benieuwd. Blijf ik het nog steeds een oplichtersbende vinden. Als je zo'n kunstje iedere week een keer flikt, verdient die auto zich drie keer in een jaar. Daar we die extra verzekering hadden konden ze ons niets aanrekenen voor de auto's, dat was afgekocht. En dan flikken ze je zo'n kunstje met dat stoeltje. Zoals ik al zei, je wordt bedonderd waar je bijstaat en je kan er niets aan doen. Ja, het hier melden, zodat andere mensen gewaarschuwd zijn voor dit soort praktijken. Zo blijkt die voordelige huurprijs toch een stuk hoger uit te vallen. wees gewaarschuwd.

Sterke punten:
Nette auto's, weinig kilometers en schoon.

Zwakke punten:
Lees mijn recensie. je word bedonderd

B. Huijsma beveelt EuropCar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Rental cars / Goldcar: oplichting

0

Review:
geboekt via rental cars een auto op airport malaga inclusief verzekering full coverage.
Bij aankomst in Malaga werd door een dame aan de balie gemeld dat deze verzekering niets waard was als we ter plekke geen verzekering bij Goldcar afsloten.
Daarnaast werden we geconfronteerd met andere onbekende toeslagen, waardoor we bijna € 200 moesten afrekenen, terwijl we al de autohuur en verzekering vooraf via Rental Cars hadden betaald.

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
Onbeschoft en Arrogant.
Gedwongen verzekering af te sluiten die ik ook al via rentalcars had afgesloten
Onverwacht in rekening brengen van allerlei toeslagen.
Bij hen terecht gekomen via Rentalcars.

Record Go Rent a Car - Criminele organisatie!!

0

Review:
Auto ingeleverd zonder schade. Je ontvangt bij thuiskomst doodleuk een mail voor schade van E 382,66. Wordt ingehouden van de E 1400 die werd geblokkeerd op je creditcard. Agressieve houding baliemedewerkers. Het verdienmodel van RecordGo is duidelijk, er wordt gestolen van je creditcard.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Oplichters

Mijanou Re beveelt Record Go Rent a Car NIET aan bij vrienden/bekenden