Wij kunnen eassyterra nergens bereiken en krijgen geen gehoor op onze mails. Dat een bedrijf telefonisch niet bereikbaar is, is niet aanvaardbaar. Zij houden zonder reden geld in en geven verdere uitleg. Iemand die een telefoonnummer heeft hiervan. Ik ga verder naar testaankoop
Waag het niet zelf een foutje te maken hier, want van klantenservice, meedenken of enige menselijkheid/ coulance hebben ze hier nog nooit gehoord. Als je bij de verhuur aan de balie staat en tot de ontdekking komt dat je iets niet goed gelezen hebt, dan hang je. Er is niets mogelijk, wordt niet meegedacht, je bent gewoon al je geld kwijt en staat met lege handen. Als het nu zo was dat EasyTerra een betaalverplichting met de verhuurpartij had.. maar de verhuur was heel duidelijk dat zij in het geval dat ik de auto niet mee kreeg, ook niets betaald kregen. EasyTerra stak dus � 900 in hun zak voor helemaal niets, want zo staat het nu eenmaal in het contract. Als dat is hoe je graag met je klanten omgaat, verdien je ze m.i. niet.
Ik heb via Sunny Cars (via ANWB, waar ik klant ben) een Toyota C-HR gehuurd voor twee weken vakantie. Kosten: €790. Bewust gekozen voor deze auto, niet alleen om het comfort maar ook omdat ik deze graag wilde rijden.
Wat krijg ik bij aankomst bij de lokale verhuurder? Een Nissan Juke. Een goedkopere auto van een lager segment die ik bewust níet had gekozen. En om het nog erger te maken: deze auto stond gewoon op hun eigen site voor €100 minder.
Geen voorafgaande communicatie, geen keuze ter plaatse, niks. Toen ik Sunny Cars hierover benaderde, werd mijn klacht afgedaan met "het is uw probleem" omdat zij met lokale verhuurders werken. Alsof dat een geldig excuus is om mensen geld te laten betalen voor iets wat je niet levert.
Hun “coulance”? Een waardeloze voucher van €40 – terwijl ik hen de kans gaf om het netjes op te lossen door het werkelijke prijsverschil van €100 terug te storten. Ik had immers ook voor de Juke kunnen boeken en €100 bespaard, maar koos bewust voor de duurdere C-HR.
Sunny Cars heeft inmiddels niet meer gereageerd. Geen excuses. Geen uitleg. Geen compensatie. Alleen radiostilte.
Dit voelt als pure misleiding. Ik heb betaald voor een product dat niet is geleverd. Dat heet in andere sectoren gewoon oplichting.
Mijn advies: vermijd Sunny Cars. Je betaalt voor iets wat je misschien nooit krijgt, en de klantenservice doet alsof dat normaal is. Doe jezelf een plezier en kies een bedrijf dat wél levert wat je afspreekt.
Mijn ervaring met Sunny Cars was niet alleen teleurstellend, maar ronduit frustrerend. Wat begon als een ogenschijnlijk zorgeloze, all-in huur eindigde in een financiële en morele tegenvaller.
Bij aankomst bleek mijn gereserveerde auto niet beschikbaar. Er werd mij zonder overleg een “upgrade” aangeboden door partner *Europcar*, waarvan werd gezegd dat het geen extra kosten met zich mee zou brengen. Pas vier weken na terugkomst in Nederland* werd er echter alsnog een bedrag van €1600 afgeschreven voor deze zogenaamde upgrade – zonder enige aankondiging of communicatie.
Daarbovenop werden er ook extra kosten gerekend voor kilometers,terwijl Sunny Cars juist met onbeperkte kilometers adverteert. Deze aanpak is misleidend en voelt als bewuste misinformatie.
Wat voor mij de druppel was, is de manier waarop Sunny Cars vervolgens omgaat met klachten. Niet alleen werd ik volledig aan mijn lot overgelaten,ik werd ook op een kille, afstandelijke manier verwezen naar de partner die deze kosten had opgelegd. Geen empathie, geen verantwoordelijkheid, geen oplossing.
Ik vind Sunny Cars een onbeschoft en onbeleefd bedrijf dat zich expliciet medeplichtig maakt aan de oplichtingspraktijken van hun partners. Dat zij deze werkwijze toestaan en niets ondernemen, zegt alles over hun integriteit.
Ik zal nooit meer zaken doen met Sunny Cars en raad het ook iedereen af. Je denkt zekerheid te kopen, maar wat je krijgt is stress, onverwachte kosten en een bedrijf dat je in de kou laat staan.
En dan nog een update!
Eergisteren heeft europcar gewoon nog even doodleuk na 4 maanden nog eens €1100 van mijn creditcard afgeschreven!!
Blijf weg bij deze twee bedrijven en neem advocaat in handen om deze oplichters te
We hadden hier een sportage gehuurd, kregen een kuga, ze probeerden alleen naar meer te verkopen aan ons. De auto was smerig , beschadigd. Bij terug leveren probeerde ze alle schade op mij te verhalen, alle schade die er al zat. Schijnbaar ben je zelf verantwoordelijk om alle schade die er al op zit door te geven en moet je zelf een film maken van de hele auto enz. Ik had gelukkig een paar fotos gemaakt, maar dan gaan ze net zo lang zoeken tot ze een krasje ergens vinden. Puur oplichterij.
Sterke punten Niets
Zwakke punten Vieze auto
Beschadigd auto
Oplichters
After being changed for damage I did not cause, a 2-3cm scratch on the rim (473,92 Euros later) my year long troubles started with Sixt. I objected to the damage but agreed to pay (since I signed the contract agreeing to it), with the only request being the work order for repairing the damage. This however resulted in a response of "that is not a reason not to pay", which turned out to be a pattern where Sixt damage would respond with stuff that had no bearing to the previous emails, and considering it usually takes them weeks to respond to an email one would assume that they at least can respond on the actual content of the email.
But despite me stating numerous times in my emails for them to charge my card and just to send me the workorder (Them refusing and stating I need to do a bank transfer) they reported me to a credit collection agency, and despite me paying the collection agency they still continued chasing me for the payment. Switching tactics I started asking for photos of the vehicle from a previous damage, and after following up numerous times and phoning their customer service on a daily basis due to the lack of any responses, the damage claim was cancelled. If only this was the end of this whole ordeal.
Despite them cancelling the claim on 2 April my refund only occurred on 26 June (Almost 3 months later), and that only occurred because I had to do Sixt job and deal with the collection agency and then back to Sixt over and over again until my matter could be solved since Sixt refused to deal with their service partner.
I sent emails to the branch directly to get the photos 12 mails over 3 to 4 months - No response. I phoned and got their "Fraud" department email, sent 3 emails - No response. Along with a couple other mail trails, one over 50 emails long with very little to no responses. Overall I got the impression that Sixt does not care and set up their department and processes to make it as difficult as possible for you to resolve anything. And then we are not even talking about the contradicting stories and lies I have been told while dealing with this process, which of course they never wanted even investigate or do anything about
From start to finish this whole process took around 11 months, with them having my money for around 7 months. What a horror show and frustrating time, I will never use Sixt again and I urge you to also avoid them, there are a lot of other companies you can make use of.
If you are struggling with the same here is their damage accounting departments number (Since they turned off their phone and there is no way to get a hold of them directly and getting decent answers/ responses from them does not work) +31 23 741 24 35
(Ref: 9025237325)
Je boekt een benzineauto inclusief 2 baby stoeltjes en als je daar aankomt kan je eerst lang wachten voor je geholpen kan worden en mogen de babys niet binnen wachten maar buiten in de hitte (34 graden).
Als je dan aan de beurt bent blijken er alleen elektrische auto's te zijn wat een beperkende factor heeft gedurende de vakanties. Ook kan je een laadpas gebruiken om "onbeperkt" mee op te kunnen laden, wat eigenlijk per week of per bedrag het niet meer doet en je voor langs sixt moet om het weer te laten wisselen naar een nieuwe pas (waar maar enkele locaties van zijn op het eiland (het bedrijf van die pas spreekt geen Engels).
Dan komt het mooiste moment bij Sixt op Corsica: het inleveren van de auto. Het inleveren zelf ging probleemloos (ookal heb ik niet de digitale bevestiging ontvangen die ik zou moeten ontvangen).
Echter... Ik blijf maar herinneringen krijgen dat de auto niet is ingeleverd...
Verschillende keren contact met Sixt NL gehad en zij hebben hen gemaild, maar Corsica (Bastia), doet er niks mee lijkt het.
Als je via hun een speciale auto boekt (bijv Fiat500) dan kom je er pas achter bij ophalen dat deze niet beschikbaar is!! Wel hebben ze nog een Fiat500 cabrio maar dit kost €17,- p.dag extra (€17,- ex.btw bleek achteraf) Als je dan contact zoekt met SunnyCars duurt het ca 7 weken voor dat zij met hun oplossing komen!! Je krijgt een voucher van €75,- bij de volgende boeking… Voor ons nooit géén SunnyCars meer, boek wel rechtstreeks bij Hertz of EuropeCar. Wees gewaarschuwd!!!!
Sterke punten Dat ze gebakken lucht verkopen en daarna niet bereikbaar zijn!
goede ophaalservice vanaf de luchthaven. Zeer beroerde service bij ophalen auto: geen informatie over de andere auto dan was besteld; niet aangekondigde extra kosten als een deposit en een verzekering; bij inleveren auto extra kosten van 60 euro voor stofzuigen van de auto en na een dag is de deposit nog niet op de bankrekening teruggestort. Bij telefonische reclame wordt snel afgebroken met verzoek later terug te bellen
Helaas na de 7e keer schandalig, contract afgesloten en betaald van te voren, bij ophalen 40 euro extra voor buiten kantoor tijd de auto terug brengen, en 160 extra voor jong drivers terwijl mijn zoon reeds bekend is en zij wisten vlucht tijden, nu laatste dag telefoon van Nizacars met bedreiging dat de borg niet terug krijgen als de auto buiten kantoortijd ingeleverd wordt ??\\r\\nWij hebben maandag telefonische afspraak met politie Mallaga voor aangifte, ook krijgen hun een rechtzaak aan hun broek . 500 euro moeten zij betalen aan ons.\\r\\nGeen telefoon berijkheidmet hun en geen mails woord op gereageerd. blijkbaar liever hun klanten oplichten dan service verlenen geen enkele ster waard!
This is a criminal company that is trying to hold you responsible for damage you do not make. There is more then 800 Euro deposit!
I have pictures that proof the damage was already there and the still wanted me to sign for it!
Sterke punten Goedkoop, maar blijkt duurkoop
Zwakke punten This is a criminal company that is trying to hold you responsible for damage you do not make. There is more then 800 Euro deposit!
I have pictures that proof the damage was already there and the still wanted me to sign for it!
De medewerker kijkt de auto niet na bij vertrek, wij hebben wel alles goed gefilmd en er waren al deuken op de auto te zien.
Bij het inleveren van de auto krijgen wij later te horen dat wij 340 euro moeten betalen omdat er schade is aan de auto. Wij hebben het bewijs gestuurd naar Record Go maar hebben ons niet geantwoord.
OOK HEBBEN WIJ HET TANK GELD NIET TERUG GEKREGEN VAN BEIDE AUTOS!!!
STEL OPLICHTERS EN AFPERSERS NOOIT HUREN VAN DIT BEDRIJF
Oplichters in Nederland alles betaald Voucher Easy Terra was niet ok.
Moesten nog extra een verzekering betalen. Volle tank nier terug ontvangen.
Reageren niet op e-mail
Oplichters
Sterke punten Geen
Zwakke punten Slecht bereikbaar, lange wachttijd en niet klant vriendelijk.
Inleveren auto slecht geregeld
I made a trip with Record Go Barcelona Airport and I made pictures of the vehicle before I drove away. On these pictures there clearly was a damage visible, however Record Go Barcelona Airport still invoiced me for the damages.
I tried reaching out to RecordGo and VipCars, but I am not getting any response.
- The Vip Cars chat is stuck in "Connecting" for hours
- You cannot call RecordGo on the phone. An automated voice tells you to send an email and then hangs up
- The form on the RecordGo website is broken, I cannot get a response from anyone
Kocht een nieuwe camper bij hun. Verkoper top advies super eerlijk en recht door zee.
2 jaar later bij aflevering verkoper vertrokken bij aflevering net zoals meerdere mensen die ik daar kende? Heel verdacht . Gelukkig heb ik mijn aankoop nog kunnen redden daar. Lopen echt ongure types rond wat in het verleden een echt een betrouwbaar bedrijf leek. Na het afhalen met een vol luchtvering bleek hij echt niet te rijden zoals hij moet rijden qua comfort. Toch maar ff langs een ander limburgs bedrijf gebracht voor een second opinie , en wat blijkt mijn luchtvering is niet conform vb voorschrift gemonteerd waardoor er een onredelijk rijgedrag ontstaat..
Al met al blijf hier weg mensen.,
Sterke punten Helaas nu nu niks meer.
Zwakke punten Sorry maar na 150k betaald te hebben en meer als 2 jaar wachten op kenteken zijn er voor mij alleen maar zwakke punten, Kreeg een tankstation bloemetje van 8 euro mee en veel plezier . Wat denken die wel niet daar.????
auto gehuurd mer verzekering moest bij ophalen nog 378 euro betalen voor een exstra verzekering cartrawler doet niks voor je als door een van hun partners word opgelicht
3 weken lang huis met auto gehuurd. Over Huis super tevreden. Auto: Eerstvolgende dag na aankomst gebeld dat auto niet naar behoren liep. Weinig tot geen vermogen, trilling achterin wielen en een kofferbakdeksel je vast moest houden anders viel die op je hoofd. Pas na anderhalve week een vervangend voertuig ontvangen met iets meer vermogen. Zonder trilling, maar ook weer met een kofferbakdeksel die niet omhoog bleef, en ook weer op je hoofd viel. HR geeft aan op website jonge voertuigen te verhuren, en bij problemen snel een vervangend voertuig... Maar dat is dus helaas niet het geval. Nogmaals over huisje wel zeer tevreden.
Vandaag camper opgehaald ontvangst uiteraard vriendelijk .
Daarna uitleg gekregen door een niet welriekende medewerker.
Hij moest nog verhaal halen bij een andere medewerker die ook, Sorry stonk naar oud zweet. Zei nog tegen mijn man rijden eerst naar huis,was niet de bedoeling maar ff alles goed schoonmaken want daar schort het wel.al daar. Al met al slecht gevoel bij vertrek. Ik zal mijn 2e review plaatsen bij terugkomst.
Frauduleuze praktijken. Bij ophalen proberen ze met listige upselling hoge extra kosten aan te rekenen. Bij mij via een zogenaamde ‘gratis’ upgrade, graag tekenen op de iPad. Niet ingetrapt. Als je geen overpriced verzekering bij ze hebt gekocht dan zullen ze achteraf een reeds bestaande schade claimen voor schade die je niet snel ziet bij ophalen. .Koste mij €500 voor een kras onder de voorbumper. Frauduleuze bedrijfspolicy, lees alle reviews op Trustpilot en Tripadvisor en blijf ver weg van deze dieven.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Oplichten van klanten via niet genoemde hoge extra kosten en frauduleuze schadeclaims
Busje gehuurd mij DoYouSpain. Dan word je netjes opgehaald van het vliegveld naar verhuurbedrijf. Daar begint het. Je kan je schade alvast afkopen a 250 euro, maar je moet ook nog eens 150 borg betalen die krijg je terug als er geen schade is. Of er word €1200 ingehouden op je creditcard. Wij zijn omdat het onduidelijk was voor de afkoop gegaan a 250 euro. Foto's van het voertuig gemaakt 3 puntjes gevonden in de lak. Bij terug brengen kwam de beste man met nog een krasje van 1cm op de voorbumper onder in. Dit had je nooit kunnen vinden. Kosten €500,-
Deze krasje kunnen ze elke keer weer gebruiken. Mensen boek hier zeker niet bij. Zonde van het geld
Ik boekte voor het eerst een auto voor het buitenland, maar had per ongeluk geen EU pechhulp aangevinkt. Ik huur regelmatig en ik boekte het op gewoonte en miste dit dus. Nu kreeg ik toevallig ook pech met de auto waar een bedrijf mij geholpen heeft die Snappcar had ingehuurd. Nu krijg ik na 1 maand en flinke rekening van de kosten, begrijpelijk, maar ook een boete van 500 euro. In mijn ogen onwettelijk hoge boete. Uiteraard schermt Snappcar met standaard teksten als 'het staat in de algemene voorwaarden' etc, maar ik betaal al 100% van de kosten. Waarom alsnog 500 euro in rekening brengen? Niet dat iemand mij tijdens mijn vakantie erop had gewezen dat ik geen dekking had, want anders had ik voor het bedrag wat ik nu in rekening krijg makkelijk zelf iets goedkopers kunnen regelen, maar nee. Expres wachten zodat je de klant extra veel in rekening kan brengen. Lekker melken en melken van een onethisch bedrijf. Van mij hoor je geen positief woord meer!
Zwakke punten Onredelijke algemene voorwaarden en contactmogelijkheden.
They gave us a car which wasn't good and powerful enough to drive in Madeira. They did admit it when we asked about it. After that things went really bad! A long story short: We've been treated really bad and without any respect by the supervisor and some of her coworkers of OK Mobility in Madeira. They were talking in portugues about us and laughing about us, right in front of us. The supervisor kept us calling her every day for another car, which we asked for. She promised us another car on monday. On sunday she told us to call back on monday at 9.00. So we did. Her coworkers told us the supervisor was not there and was away for a holiday!!! How???!! Then her coworker asked us to call back in 15 minutes to see if she could help us. But our calls were NEVER answered. Even using another mobile phone did not solve the problem. They refussed to answer every Dutch number!! Calling the customer service of OK Mobility was also impossible. The number we got ànd the number mentioned at the website are not in use!!!
We feel really really bad. Be smart and don't rent a car at OK Mobility in Madeira!!
Slechte ervaring
Review over EasyTerraWij kunnen eassyterra nergens bereiken en krijgen geen gehoor op onze mails. Dat een bedrijf telefonisch niet bereikbaar is, is niet aanvaardbaar. Zij houden zonder reden geld in en geven verdere uitleg. Iemand die een telefoonnummer heeft hiervan. Ik ga verder naar testaankoop
Verschrikkelijk
Review over EasyTerraWaag het niet zelf een foutje te maken hier, want van klantenservice, meedenken of enige menselijkheid/ coulance hebben ze hier nog nooit gehoord. Als je bij de verhuur aan de balie staat en tot de ontdekking komt dat je iets niet goed gelezen hebt, dan hang je. Er is niets mogelijk, wordt niet meegedacht, je bent gewoon al je geld kwijt en staat met lege handen. Als het nu zo was dat EasyTerra een betaalverplichting met de verhuurpartij had.. maar de verhuur was heel duidelijk dat zij in het geval dat ik de auto niet mee kreeg, ook niets betaald kregen. EasyTerra stak dus � 900 in hun zak voor helemaal niets, want zo staat het nu eenmaal in het contract. Als dat is hoe je graag met je klanten omgaat, verdien je ze m.i. niet.
Sterke punten
Geld verdienen
Zwakke punten
Menselijkheid
Misleidend, onbetrouwbaar
Review over SunnyCarsIk heb via Sunny Cars (via ANWB, waar ik klant ben) een Toyota C-HR gehuurd voor twee weken vakantie. Kosten: €790. Bewust gekozen voor deze auto, niet alleen om het comfort maar ook omdat ik deze graag wilde rijden.
Wat krijg ik bij aankomst bij de lokale verhuurder? Een Nissan Juke. Een goedkopere auto van een lager segment die ik bewust níet had gekozen. En om het nog erger te maken: deze auto stond gewoon op hun eigen site voor €100 minder.
Geen voorafgaande communicatie, geen keuze ter plaatse, niks. Toen ik Sunny Cars hierover benaderde, werd mijn klacht afgedaan met "het is uw probleem" omdat zij met lokale verhuurders werken. Alsof dat een geldig excuus is om mensen geld te laten betalen voor iets wat je niet levert.
Hun “coulance”? Een waardeloze voucher van €40 – terwijl ik hen de kans gaf om het netjes op te lossen door het werkelijke prijsverschil van €100 terug te storten. Ik had immers ook voor de Juke kunnen boeken en €100 bespaard, maar koos bewust voor de duurdere C-HR.
Sunny Cars heeft inmiddels niet meer gereageerd. Geen excuses. Geen uitleg. Geen compensatie. Alleen radiostilte.
Dit voelt als pure misleiding. Ik heb betaald voor een product dat niet is geleverd. Dat heet in andere sectoren gewoon oplichting.
Mijn advies: vermijd Sunny Cars. Je betaalt voor iets wat je misschien nooit krijgt, en de klantenservice doet alsof dat normaal is. Doe jezelf een plezier en kies een bedrijf dat wél levert wat je afspreekt.
Wegblijven bij sunny cars
Review over SunnyCarsMijn ervaring met Sunny Cars was niet alleen teleurstellend, maar ronduit frustrerend. Wat begon als een ogenschijnlijk zorgeloze, all-in huur eindigde in een financiële en morele tegenvaller.
Bij aankomst bleek mijn gereserveerde auto niet beschikbaar. Er werd mij zonder overleg een “upgrade” aangeboden door partner *Europcar*, waarvan werd gezegd dat het geen extra kosten met zich mee zou brengen. Pas vier weken na terugkomst in Nederland* werd er echter alsnog een bedrag van €1600 afgeschreven voor deze zogenaamde upgrade – zonder enige aankondiging of communicatie.
Daarbovenop werden er ook extra kosten gerekend voor kilometers,terwijl Sunny Cars juist met onbeperkte kilometers adverteert. Deze aanpak is misleidend en voelt als bewuste misinformatie.
Wat voor mij de druppel was, is de manier waarop Sunny Cars vervolgens omgaat met klachten. Niet alleen werd ik volledig aan mijn lot overgelaten,ik werd ook op een kille, afstandelijke manier verwezen naar de partner die deze kosten had opgelegd. Geen empathie, geen verantwoordelijkheid, geen oplossing.
Ik vind Sunny Cars een onbeschoft en onbeleefd bedrijf dat zich expliciet medeplichtig maakt aan de oplichtingspraktijken van hun partners. Dat zij deze werkwijze toestaan en niets ondernemen, zegt alles over hun integriteit.
Ik zal nooit meer zaken doen met Sunny Cars en raad het ook iedereen af. Je denkt zekerheid te kopen, maar wat je krijgt is stress, onverwachte kosten en een bedrijf dat je in de kou laat staan.
En dan nog een update!
Eergisteren heeft europcar gewoon nog even doodleuk na 4 maanden nog eens €1100 van mijn creditcard afgeschreven!!
Blijf weg bij deze twee bedrijven en neem advocaat in handen om deze oplichters te
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Hele biel
OPLICHTERS! VRRMIJDEN.
Review over Record Go Rent a CarWe hadden hier een sportage gehuurd, kregen een kuga, ze probeerden alleen naar meer te verkopen aan ons. De auto was smerig , beschadigd. Bij terug leveren probeerde ze alle schade op mij te verhalen, alle schade die er al zat. Schijnbaar ben je zelf verantwoordelijk om alle schade die er al op zit door te geven en moet je zelf een film maken van de hele auto enz. Ik had gelukkig een paar fotos gemaakt, maar dan gaan ze net zo lang zoeken tot ze een krasje ergens vinden. Puur oplichterij.
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Vieze auto
Beschadigd auto
Oplichters
Avoid Sixt!
Review over SixtAfter being changed for damage I did not cause, a 2-3cm scratch on the rim (473,92 Euros later) my year long troubles started with Sixt. I objected to the damage but agreed to pay (since I signed the contract agreeing to it), with the only request being the work order for repairing the damage. This however resulted in a response of "that is not a reason not to pay", which turned out to be a pattern where Sixt damage would respond with stuff that had no bearing to the previous emails, and considering it usually takes them weeks to respond to an email one would assume that they at least can respond on the actual content of the email.
But despite me stating numerous times in my emails for them to charge my card and just to send me the workorder (Them refusing and stating I need to do a bank transfer) they reported me to a credit collection agency, and despite me paying the collection agency they still continued chasing me for the payment. Switching tactics I started asking for photos of the vehicle from a previous damage, and after following up numerous times and phoning their customer service on a daily basis due to the lack of any responses, the damage claim was cancelled. If only this was the end of this whole ordeal.
Despite them cancelling the claim on 2 April my refund only occurred on 26 June (Almost 3 months later), and that only occurred because I had to do Sixt job and deal with the collection agency and then back to Sixt over and over again until my matter could be solved since Sixt refused to deal with their service partner.
I sent emails to the branch directly to get the photos 12 mails over 3 to 4 months - No response. I phoned and got their "Fraud" department email, sent 3 emails - No response. Along with a couple other mail trails, one over 50 emails long with very little to no responses. Overall I got the impression that Sixt does not care and set up their department and processes to make it as difficult as possible for you to resolve anything. And then we are not even talking about the contradicting stories and lies I have been told while dealing with this process, which of course they never wanted even investigate or do anything about
From start to finish this whole process took around 11 months, with them having my money for around 7 months. What a horror show and frustrating time, I will never use Sixt again and I urge you to also avoid them, there are a lot of other companies you can make use of.
If you are struggling with the same here is their damage accounting departments number (Since they turned off their phone and there is no way to get a hold of them directly and getting decent answers/ responses from them does not work) +31 23 741 24 35
Sterke punten
None
Zwakke punten
Too many to mention
Huur geen auto in Bastia (Fra)
Review over SixtWat een bedrijf...
(Ref: 9025237325)
Je boekt een benzineauto inclusief 2 baby stoeltjes en als je daar aankomt kan je eerst lang wachten voor je geholpen kan worden en mogen de babys niet binnen wachten maar buiten in de hitte (34 graden).
Als je dan aan de beurt bent blijken er alleen elektrische auto's te zijn wat een beperkende factor heeft gedurende de vakanties. Ook kan je een laadpas gebruiken om "onbeperkt" mee op te kunnen laden, wat eigenlijk per week of per bedrag het niet meer doet en je voor langs sixt moet om het weer te laten wisselen naar een nieuwe pas (waar maar enkele locaties van zijn op het eiland (het bedrijf van die pas spreekt geen Engels).
Dan komt het mooiste moment bij Sixt op Corsica: het inleveren van de auto. Het inleveren zelf ging probleemloos (ookal heb ik niet de digitale bevestiging ontvangen die ik zou moeten ontvangen).
Echter... Ik blijf maar herinneringen krijgen dat de auto niet is ingeleverd...
Verschillende keren contact met Sixt NL gehad en zij hebben hen gemaild, maar Corsica (Bastia), doet er niks mee lijkt het.
Ik raadt huren bij hen daarom af.
Slecht geregeld en nooit meer!
Review over SunnyCarsAls je via hun een speciale auto boekt (bijv Fiat500) dan kom je er pas achter bij ophalen dat deze niet beschikbaar is!! Wel hebben ze nog een Fiat500 cabrio maar dit kost €17,- p.dag extra (€17,- ex.btw bleek achteraf) Als je dan contact zoekt met SunnyCars duurt het ca 7 weken voor dat zij met hun oplossing komen!! Je krijgt een voucher van €75,- bij de volgende boeking… Voor ons nooit géén SunnyCars meer, boek wel rechtstreeks bij Hertz of EuropeCar. Wees gewaarschuwd!!!!
Sterke punten
Dat ze gebakken lucht verkopen en daarna niet bereikbaar zijn!
Zwakke punten
Zie review!
Geldkloppers
Review over Krent CarrentBus niet 100 punten. Klantbehandeling waardeloos
Zwakke punten
Camera aan de weg en vertrouwt niemand. Hoge kosten
hidden costs
Review over Drivaliagoede ophaalservice vanaf de luchthaven. Zeer beroerde service bij ophalen auto: geen informatie over de andere auto dan was besteld; niet aangekondigde extra kosten als een deposit en een verzekering; bij inleveren auto extra kosten van 60 euro voor stofzuigen van de auto en na een dag is de deposit nog niet op de bankrekening teruggestort. Bij telefonische reclame wordt snel afgebroken met verzoek later terug te bellen
Sterke punten
ophaalservice luchthaven
Zwakke punten
communicatie, klantvriendelijkheid, eerlijkheid
Bagger
Review over AvisMega slecht bereikbaar (staat meerdere keren ruim een half uur in de wacht) en komen hun afspraken simpelweg niet na, meerdere keren niet.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbetrouwbaar
Nooit meer via doyouspain!
Review over DoYouSpainJe boekt en betaalt een huurauto maar eens daar blijkt dat je alles nog eens dubbel moet betalen! Het vertrouwen is weg. Nooit meer.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Brooker waarbij je nog eens betaalt!
Probleem bedrijf
Review over NizaCarsHelaas na de 7e keer schandalig, contract afgesloten en betaald van te voren, bij ophalen 40 euro extra voor buiten kantoor tijd de auto terug brengen, en 160 extra voor jong drivers terwijl mijn zoon reeds bekend is en zij wisten vlucht tijden, nu laatste dag telefoon van Nizacars met bedreiging dat de borg niet terug krijgen als de auto buiten kantoortijd ingeleverd wordt ??\\r\\nWij hebben maandag telefonische afspraak met politie Mallaga voor aangifte, ook krijgen hun een rechtzaak aan hun broek . 500 euro moeten zij betalen aan ons.\\r\\nGeen telefoon berijkheidmet hun en geen mails woord op gereageerd. blijkbaar liever hun klanten oplichten dan service verlenen geen enkele ster waard!
Zwakke punten
oplichtng
Pas op! Crimineel bedrijf!
Review over Green MotionThis is a criminal company that is trying to hold you responsible for damage you do not make. There is more then 800 Euro deposit!
I have pictures that proof the damage was already there and the still wanted me to sign for it!
Sterke punten
Goedkoop, maar blijkt duurkoop
Zwakke punten
This is a criminal company that is trying to hold you responsible for damage you do not make. There is more then 800 Euro deposit!
I have pictures that proof the damage was already there and the still wanted me to sign for it!
Stel oplichters !!!!!
Review over Record Go Rent a CarDe medewerker kijkt de auto niet na bij vertrek, wij hebben wel alles goed gefilmd en er waren al deuken op de auto te zien.
Bij het inleveren van de auto krijgen wij later te horen dat wij 340 euro moeten betalen omdat er schade is aan de auto. Wij hebben het bewijs gestuurd naar Record Go maar hebben ons niet geantwoord.
OOK HEBBEN WIJ HET TANK GELD NIET TERUG GEKREGEN VAN BEIDE AUTOS!!!
STEL OPLICHTERS EN AFPERSERS NOOIT HUREN VAN DIT BEDRIJF
Volle tank niet terug gestort
Review over Record Go Rent a CarOplichters in Nederland alles betaald Voucher Easy Terra was niet ok.
Moesten nog extra een verzekering betalen. Volle tank nier terug ontvangen.
Reageren niet op e-mail
Oplichters
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slecht bereikbaar, lange wachttijd en niet klant vriendelijk.
Inleveren auto slecht geregeld
False claims of Damages
Review over Record Go Rent a CarFalse claims of Damages
I made a trip with Record Go Barcelona Airport and I made pictures of the vehicle before I drove away. On these pictures there clearly was a damage visible, however Record Go Barcelona Airport still invoiced me for the damages.
I tried reaching out to RecordGo and VipCars, but I am not getting any response.
- The Vip Cars chat is stuck in "Connecting" for hours
- You cannot call RecordGo on the phone. An automated voice tells you to send an email and then hangs up
- The form on the RecordGo website is broken, I cannot get a response from anyone
Please never make use of their service
mijn 150 k slecht besteed
Review over Haffkamp campersKocht een nieuwe camper bij hun. Verkoper top advies super eerlijk en recht door zee.
2 jaar later bij aflevering verkoper vertrokken bij aflevering net zoals meerdere mensen die ik daar kende? Heel verdacht . Gelukkig heb ik mijn aankoop nog kunnen redden daar. Lopen echt ongure types rond wat in het verleden een echt een betrouwbaar bedrijf leek. Na het afhalen met een vol luchtvering bleek hij echt niet te rijden zoals hij moet rijden qua comfort. Toch maar ff langs een ander limburgs bedrijf gebracht voor een second opinie , en wat blijkt mijn luchtvering is niet conform vb voorschrift gemonteerd waardoor er een onredelijk rijgedrag ontstaat..
Al met al blijf hier weg mensen.,
Sterke punten
Helaas nu nu niks meer.
Zwakke punten
Sorry maar na 150k betaald te hebben en meer als 2 jaar wachten op kenteken zijn er voor mij alleen maar zwakke punten, Kreeg een tankstation bloemetje van 8 euro mee en veel plezier . Wat denken die wel niet daar.????
auto met verzekering gehuurd
Review over CarTrawler Car Rentalauto gehuurd mer verzekering moest bij ophalen nog 378 euro betalen voor een exstra verzekering cartrawler doet niks voor je als door een van hun partners word opgelicht
Sterke punten
makkelijk te boeken
Zwakke punten
zeer slechte klanten service
Slechte ervaring Hyundai I10
Review over Holiday Rentals Curacao3 weken lang huis met auto gehuurd. Over Huis super tevreden. Auto: Eerstvolgende dag na aankomst gebeld dat auto niet naar behoren liep. Weinig tot geen vermogen, trilling achterin wielen en een kofferbakdeksel je vast moest houden anders viel die op je hoofd. Pas na anderhalve week een vervangend voertuig ontvangen met iets meer vermogen. Zonder trilling, maar ook weer met een kofferbakdeksel die niet omhoog bleef, en ook weer op je hoofd viel. HR geeft aan op website jonge voertuigen te verhuren, en bij problemen snel een vervangend voertuig... Maar dat is dus helaas niet het geval. Nogmaals over huisje wel zeer tevreden.
Sterke punten
Vriendelijkheid medewerkers. \\r\\nPrachtige vakantiewoningen.
Zwakke punten
Oude huurauto\\\'s (Hyundai I10) met meerdere gebreken. \\r\\n\\r\\n
Niet erg verzorgd
Review over Haffkamp campersVandaag camper opgehaald ontvangst uiteraard vriendelijk .
Daarna uitleg gekregen door een niet welriekende medewerker.
Hij moest nog verhaal halen bij een andere medewerker die ook, Sorry stonk naar oud zweet. Zei nog tegen mijn man rijden eerst naar huis,was niet de bedoeling maar ff alles goed schoonmaken want daar schort het wel.al daar. Al met al slecht gevoel bij vertrek. Ik zal mijn 2e review plaatsen bij terugkomst.
Sterke punten
Nog niet ondekt
Zwakke punten
Riekende medewerkers bij ophalen.
Niet huren bij Sixt!
Review over SixtFrauduleuze praktijken. Bij ophalen proberen ze met listige upselling hoge extra kosten aan te rekenen. Bij mij via een zogenaamde ‘gratis’ upgrade, graag tekenen op de iPad. Niet ingetrapt. Als je geen overpriced verzekering bij ze hebt gekocht dan zullen ze achteraf een reeds bestaande schade claimen voor schade die je niet snel ziet bij ophalen. .Koste mij €500 voor een kras onder de voorbumper. Frauduleuze bedrijfspolicy, lees alle reviews op Trustpilot en Tripadvisor en blijf ver weg van deze dieven.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oplichten van klanten via niet genoemde hoge extra kosten en frauduleuze schadeclaims
OPLICHTERS NIET DEN
Review over DoYouSpainBusje gehuurd mij DoYouSpain. Dan word je netjes opgehaald van het vliegveld naar verhuurbedrijf. Daar begint het. Je kan je schade alvast afkopen a 250 euro, maar je moet ook nog eens 150 borg betalen die krijg je terug als er geen schade is. Of er word €1200 ingehouden op je creditcard. Wij zijn omdat het onduidelijk was voor de afkoop gegaan a 250 euro. Foto's van het voertuig gemaakt 3 puntjes gevonden in de lak. Bij terug brengen kwam de beste man met nog een krasje van 1cm op de voorbumper onder in. Dit had je nooit kunnen vinden. Kosten €500,-
Deze krasje kunnen ze elke keer weer gebruiken. Mensen boek hier zeker niet bij. Zonde van het geld
Sterke punten
Ophaal service
Zwakke punten
OPLICHTERS
Astronomische verborgen kosten
Review over SnappCarIk boekte voor het eerst een auto voor het buitenland, maar had per ongeluk geen EU pechhulp aangevinkt. Ik huur regelmatig en ik boekte het op gewoonte en miste dit dus. Nu kreeg ik toevallig ook pech met de auto waar een bedrijf mij geholpen heeft die Snappcar had ingehuurd. Nu krijg ik na 1 maand en flinke rekening van de kosten, begrijpelijk, maar ook een boete van 500 euro. In mijn ogen onwettelijk hoge boete. Uiteraard schermt Snappcar met standaard teksten als 'het staat in de algemene voorwaarden' etc, maar ik betaal al 100% van de kosten. Waarom alsnog 500 euro in rekening brengen? Niet dat iemand mij tijdens mijn vakantie erop had gewezen dat ik geen dekking had, want anders had ik voor het bedrag wat ik nu in rekening krijg makkelijk zelf iets goedkopers kunnen regelen, maar nee. Expres wachten zodat je de klant extra veel in rekening kan brengen. Lekker melken en melken van een onethisch bedrijf. Van mij hoor je geen positief woord meer!
Zwakke punten
Onredelijke algemene voorwaarden en contactmogelijkheden.
Bad service and no respect
Review over OK Rent a CarThey gave us a car which wasn't good and powerful enough to drive in Madeira. They did admit it when we asked about it. After that things went really bad! A long story short: We've been treated really bad and without any respect by the supervisor and some of her coworkers of OK Mobility in Madeira. They were talking in portugues about us and laughing about us, right in front of us. The supervisor kept us calling her every day for another car, which we asked for. She promised us another car on monday. On sunday she told us to call back on monday at 9.00. So we did. Her coworkers told us the supervisor was not there and was away for a holiday!!! How???!! Then her coworker asked us to call back in 15 minutes to see if she could help us. But our calls were NEVER answered. Even using another mobile phone did not solve the problem. They refussed to answer every Dutch number!! Calling the customer service of OK Mobility was also impossible. The number we got ànd the number mentioned at the website are not in use!!!
We feel really really bad. Be smart and don't rent a car at OK Mobility in Madeira!!