CarTrawler Car Rental


CarTrawler Car Rental Reviews

  • Via Cartrawler auto gereserveerd in Alicante, auto ophalen bij Firefly, kon auto alleen meekrijgen door papier te tekenen, resultaat was extra verzekering die ik al had via Cartrawel en Axa . Voor 100 euro int zak gezet!

    Sterke punten
    Afzetters

    Zwakke punten
    Idem

    Door Marien Gustaaf op 17 april 2020 Reageer
  • Via Cartrawler auto gereserveerd in Alicante, auto ophalen bij Firefly, kon auto alleen meekrijgen door papier te tekenen, resultaat was extra verzekering die ik al had via Cartrawel en Axa . Voor 100 euro int zak gezet!

    Sterke punten
    Afzetters

    Zwakke punten
    Idem

    Door Marien Gustaaf op 17 april 2020 Reageer
  • Via Cartrawler auto gereserveerd in Alicante, auto ophalen bij Firefly, kon auto alleen meekrijgen door papier te tekenen, resultaat was extra verzekering die ik al had via Cartrawel en Axa . Voor 100 euro int zak gezet!

    Sterke punten
    Afzetters

    Zwakke punten
    Idem

    Door Marien Gustaaf op 17 april 2020 Reageer
  • Reservering is niet terug te vinden. Geen enkele mogelijkheid om deze te annuleren omwille van Coronavirus. Een voorschot werd reeds van rekening gehouden en waarschijnlijk gaat de rest volgen. Niemand weet van iets. Geen correcte maatschappij.

    Sterke punten
    Geen .....zijn afzetters

    Door Monique op 13 maart 2020 Reageer
  • We hebben auto gehuurd Catania (Sicilië) voor de Paasvakantie. Door Coronavirus en verbod reizen naar Italië wensen we te annuleren. Geen enkele mogelijkheid om te annuleren. Niemand is op de hoogte enz. ons boekingsnummer is er niet enz. Een voorschot werd reeds van onze rekening afgehouden en en waarschijnlijk volgt de rest.

    Sterke punten
    Geen enkel sterk punt....zoals iemand reeds schreef...afzetters.

    Door Monique Theyskens op 13 maart 2020 Reageer
  • We hebben auto gehuurd Catania (Sicilië) voor de Paasvakantie. Door Coronavirus en verbod reizen naar Italië wensen we te annuleren. Geen enkele mogelijkheid om te annuleren. Niemand is op de hoogte enz. ons boekingsnummer is er niet enz. Een voorschot werd reeds van onze rekening afgehouden en en waarschijnlijk volgt de rest. Geen correcte maatschappij, oneerlijke praktijken.

    Sterke punten
    Geen enkel sterk punt....zoals iemand reeds schreef...afzetters.

    Door Monique Theyskens op 13 maart 2020 Reageer
  • Boekte via de site van KLM bij Cartrawler een auto, af te halen op vliegveld Toulouse. Boeking was maanden van tevoren, alle bedragen voor huur en verzekering werden afgeschreven van mijn creditkaart en kort voor de reis kreeg ik een voucher per e-mail plus instructies voor het afhalen van de auto op het vliegveld van Toulouse. Toen wij ons daar meldden op zaterdag 27 juli en ik alle benodigde documenten liet zien werd kregen we te horen dat wij géén auto zouden meekrijgen. Het is mij nooit duidelijk geworden wat de reden was. Cartrawler heeft nooit gereageerd op mijn klachten. Alleen automatische berichtjes waar je niet op kon reageren. Ook KLM ontkende enige betrokkenheid ze gaven mij wel een tel.nr. van Cartrawler in Den Haag. Dat hielp niet ik werd direct doorgeschakeld naar een callcenter waar een bijzonder slecht Engels sprekende man mij te woord stond. Hij was "very sorry" en er zou gegarandeerd binnen 30 dagen "een manager" contact opnemen. Dit nooit is gebeurd. Het geld heb ik kunnen storneren. Maar dat maakt mijn bedorven vakantie niet goed en al helemaal niet het vieze gevoel dat ik te maken heb gehad met een stel criminelen. Mijn advies: boek nooit bij Cartrawler. En: op alle documenten die ik in het kader van mijn boeking van Cartrawler ontving stond het logo van KLM. Schande voor onze "nationale trots".

    Door Autohuurder op 17 januari 2020 Reageer
  • Boekte via de site van KLM bij Cartrawler een auto, af te halen op vliegveld Toulouse. Boeking was maanden van tevoren, alle bedragen voor huur en verzekering werden afgeschreven van mijn creditkaart en kort voor de reis kreeg ik een voucher per e-mail plus instructies voor het afhalen van de auto bij een bedrijf dat zich noemt 'Firefly' op het vliegveld van Toulouse. Toen wij ons daar meldden op zaterdag 27 juli en ik alle benodigde documenten liet zien werd ons te verstaan gegeven dat wij géén auto zouden meekrijgen. Het is mij nooit duidelijk geworden wat de reden was dat ik de geboekte en betaalde auto niet meekreeg. Cartrawler heeft nooit gereageerd op mijn klachten. Alleen automatische berichtjes waar je niet op kon reageren. Ook KLM ontkende enige betrokkenheid maar gaven mij wel een tel.nr. van Cartrawler in Den Haag. Dat hielp niet ik werd direct doorgeschakeld naar een callcenter waar een bijzonder slecht Engels sprekende man mij te woord stond. Hij was "very sorry" en er zou gegarandeerd binnen 30 dagen "een manager" contact opnemen. Onnodig te zeggen dat dit nooit is gebeurd. Het geld heb ik kunnen storneren. Maar dat maakt mijn bedorven vakantie niet goed en al helemaal niet het vieze gevoel dat ik te maken heb gehad met een stel criminelen. Mijn advies: boek nooit bij Cartrawler. En: op alle documenten die ik in het kader van mijn boeking van Cartrawler ontving stond het logo van KLM. Schande voor onze "nationale trots".

    Sterke punten
    Geen enkel

    Zwakke punten
    Oplichting, geldroof

    Door Autohuurder op 17 januari 2020 Reageer
  • Boekte via de site van KLM bij Cartrawler een auto, af te halen op vliegveld Toulouse. Boeking was maanden van tevoren, alle bedragen voor huur en verzekering werden afgeschreven van mijn creditkaart en kort voor de reis kreeg ik een voucher per e-mail plus instructies voor het afhalen van de auto bij een bedrijf dat zich noemt 'Firefly' op het vliegveld van Toulouse. Toen wij ons daar meldden op zaterdag 27 juli en ik alle benodigde documenten liet zien werd ons te verstaan gegeven dat wij géén auto zouden meekrijgen. De baliemedewerkster ratelde in onverstaanbaar Engels, maar Frans sprak ze ook slecht. Het is mij nooit duidelijk geworden wat de reden was dat ik de geboekte en betaalde auto niet meekreeg. Uiteindelijk huurden we een auto bij Avis, die voor de periode wel bijna € 300 duurder was. Cartrawler heeft nooit gereageerd op mijn klachten. Alleen automatische berichtjes waar je niet op kon reageren. Ook KLM liet het helemaal afweten, ontkende enige betrokkenheid maar gaven mij wel een tel.nr. van Cartrawler in Den Haag. Dat hielp niet ik werd direct doorgeschakeld naar een callcenter waar een bijzonder slecht Engels sprekende man mij te woord stond. Hij was "very sorry" en er zou gegarandeerd binnen 30 dagen "een manager" contact opnemen. Onnodig te zeggen dat dit nooit is gebeurd. Het geld heb ik kunnen storneren. Maar dat maakt mijn bedorven vakantie niet goed en al helemaal niet het vieze gevoel dat ik te maken heb gehad met een stel criminelen. Mijn advies: boek nooit bij Cartrawler. En oh ja: op alle documenten die ik in het kader van mijn boeking van Cartrawler ontving stond het logo van KLM. Schande voor onze "nationale trots".

    Sterke punten
    Geen enkel

    Zwakke punten
    Oplichting, geldroof

    Door Autohuurder op 17 januari 2020 Reageer
  • Boekte via de site van KLM bij Cartrawler een auto, af te halen op vliegveld Toulouse. Boeking was maanden van tevoren, alle bedragen voor huur en verzekering werden afgeschreven van mijn creditkaart en kort voor de reis kreeg ik een voucher per e-mail plus instructies voor het afhalen van de auto bij een bedrijf dat zich noemt 'Firefly' op het vliegveld van Toulouse. Toen wij ons daar meldden op zaterdag 27 juli en ik alle benodigde documenten liet zien werd ons te verstaan gegeven dat wij géén auto zouden meekrijgen. De baliemedewerkster ratelde in onverstaanbaar Engels, maar Frans sprak ze ook slecht. Het is mij nooit duidelijk geworden wat de reden was dat ik de geboekte en betaalde auto niet meekreeg. Uiteindelijk huurden we een auto bij Avis, die voor de periode wel bijna € 300 duurder was. Cartrawler heeft nooit gereageerd op mijn klachten. Alleen automatische berichtjes waar je niet op kon reageren. Ook KLM liet het helemaal afweten, ontkende enige betrokkenheid maar gaven mij wel een tel.nr. van Cartrawler in Den Haag. Dat hielp niet ik werd direct doorgeschakeld naar een callcenter waar een bijzonder slecht Engels sprekende man mij te woord stond. Hij was "very sorry" en er zou gegarandeerd binnen 30 dagen "een manager" contact opnemen. Onnodig te zeggen dat dit nooit is gebeurd. Het geld heb ik kunnen storneren. Maar dat maakt mijn bedorven vakantie niet goed en al helemaal niet het vieze gevoel dat ik te maken heb gehad met een stel criminelen. Mijn advies: boek nooit bij Cartrawler. En oh ja: op alle documenten die ik in het kader van mijn boeking van Cartrawler ontving stond het logo van KLM. Schande voor onze "nationale trots".

    Sterke punten
    Geen enkel

    Zwakke punten
    Oplichting, geldroof

    Door Autohuurder op 17 januari 2020 Reageer
  • Slechte ervaring! Via cheaptickets auto gehuurd, nog een wijziging voor vertrek doorgegeven (deze was blijkbaar niet verwerkt door Car Trawler) en daardoor geen auto kunnen huren. Geld van de huurauto weg, slechte service aan de telefoon en receptie van de car rental. Cheaptickets kan niks doen geven zij aan. Uiteindelijk ergens anders een auto moeten huren. Nooit weer!

    Zwakke punten
    Service Niet klantvriendelijk Niet oplossingsgericht

    Door Pot op 22 oktober 2019 Reageer (1 reactie)
  • Via KLM hadden mijn vrouw en ik een auto gereserveerd bij Goldcar op het vliegveld van Florence met ingang van 24 augustus. De aanbetaling van ruim € 250 liep via Car Trawler, die ook het voucher voor de huurauto toestuurde. Toen wij ons meldden bij het kantoor van Goldcar kregen we de auto niet mee. Reden: mijn volledige voornaam op paspoort en rijbewijs kwam niet overeen met mijn roepnaam op de boekingsdocumenten. Maar in de boekingsprocedure was nooit gevraagd de voornaam conform paspoort te vermelden, zoals dat bijvoorbeeld wel bij het boeken van een vliegticket gebeurt. De baliemedewerker van Goldcar stelde zich bijzonder bot op. Hij kon niets regelen voor de terugbetaling. Daarvoor moest ik bij Car Trawler zijn en hij weigerde mij een document te geven waarin stond dat ik de auto niet had meegekregen. Na wat rondbellen kreeg ik het nummer van de internationale klantenservice van Car Trawler in Italië. Maar daar was van service geen sprake. Ik kreeg alleen bandje te horen met een Italiaans ratelende man, waar ik niets van begreep, daarna een vrouw dien ook een heel verhaal afstak en tot slot een muziekje Ook latere pogingen leverden geen contact op met een levend persoon. Ik heb nu kort na onze vakantie de rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld in een poging het geld terug te krijgen. Onbegrijpelijk dat KLM deze oplichters als een soort partner laat figureren op hun site.

    Sterke punten
    geen enkele

    Zwakke punten
    klantonvriendelijk en het geheel ademt een sfeer van oplichting

    Door Wim op 16 september 2019 Reageer
  • Middels Vueling een vliegticket plus auto gehuurd. Wordt bevestigd per e-mail door vuelingcars ad CarTrawler.com Hierin wordt duidelijk aangegeven dat: "benodigd is een creditcard met genoeg dekking € 2178 ". Bij afhalen van de auto op Barcelona airport wordt plots 2 creditcards gevraagd (nog nooit eerder meegemaakt). Gevolg geen auto en geen geld terug. Vueling schuift het door naar en CarTrawler verwijst naar e.o.a. kleinlettertjesdocument. Dit is simpel misleiding/oplichting.

    Door H. Angel op 16 september 2019 Reageer
  • Had via site KLM auto gehuurd bij Cartrawler. Reservering werd geaccepteerd, alle benodigde documenten werden toegemaild en kort van te voren het voucher. De aanbetaling van €25, de resterende autohuur en het bedrag voor de verzekering werden ook probleemloos afgeschreven. Auto afhalen en na twee weken terugbrengen op vliegveld Toulouse Blagnac. Bij een piepklein kantoortje van 'Firefly'. (Inmiddels weet ik dat dit een merk is van Hertz). Toen wij ons meldden legden we de gevraagde documenten voor aan de baliemedewerkster: de voucher, paspoort, rijbewijs, Visakaart. Alles geldig, authentiek, onbeschadigd en dik in orde. Daar lag dan ook het probleem niet. Wat wel het probleem was is nog steeds niet duidelijk. Ik spreek vloeiend Engels en redelijk goed Frans maar de woordenstroom van de medewerkster was onverstaanbaar. We kregen de gehuurde auto niet mee. NIET. Geen auto. Niets. We hadden dus geen vervoer en stonden daar met al onze bagage. Bij Avis een auto gehuurd en bijna het dubbele bedrag moeten betalen. Cartrawler emails gestuurd, geen reactie. KLM gemaild, wel een reactie, heel voorspelbaar, zij staan overal buiten. Ja ja. Maar de voucher droeg wel het KLM-logo. Ik ben hier nog niet mee klaar. Ik wil mijn geld volledig terug plus het meerdere da ik aan Avis heb betaald. Op internet vind je 100-en klachten over Cartrawler. Dat KLM haar goed naam laat bezoedelen door zo'n oplichtersbende!

    Sterke punten
    Op het oog correcte afhandeling van de boeking.

    Zwakke punten
    Contractbreuk, in gebreke gebleven. Gevraagd dienst niet geleverd.

    Door Autohuurder op 16 augustus 2019 Reageer
  • we kwamen de auto te laat ophalen, was gereserveerd om 10 ur, we kamen m om 16 uur halen. Blijkt dat de reservering is geannuleerd, dit terwijl alles op voorhand was betaald. Het ergste is, dat je het geld ook niet terug krijgt, echt belachelijk. wat n oplichters. "staat in de algemene condities, alsof dan alles maar mag".

    Zwakke punten
    oplichters zijn het

    Door Schulte op 29 juli 2019 Reageer
  • Ik heb nu al 2 reviews geschreven maar krijg nergens antwoord ; auto met deuken en krassen, een trillend stuur, 57.000 km op de teller, lege tank, en een formulier 20 euro schoonmaken en personeel waarvan ik het idee had dat ik in een aflevering van gomorra zat, bij de firma Wow, vreselijk onbeschoft en ik ben nog nooit zo geintimideerd, afgrijselijk met zn vieren om je heen komen staan schreeuwen op een afgelegen industrieterrein, zo erg dat ik mijn locatie naar vrienden heb gemaild, en na het invullen van de enquete heb ik van de firma cartrawler ook niks meer gehoord

    Sterke punten
    van gomorra zat, bij de firma Wow, vreselijk onbeschoft en ik ben nog nooit zo geintimideerd, afgrijselijk met zn vieren om je heen komen staan schreeuwen op een afgelegen industrieterrein, zo erg dat ik mijn locatie naar vrienden heb gemaild, en na het invullen van de enquete heb ik van de firma cartrawler ook niks meer gehoord

    Zwakke punten
    DOE NOOIT EEN AUTO HUREN BIJ WOW .AFGRIJSELIJKE ERVARING, GEHUURD VIA TRANSAVIA EN DIE ZEGGEN DAT CARTRAWLER EEN PARTNER IS MAAR DAT ZIJ ER NIETS AAN KUNNEN DOEN,BEDANKT TRANSAVIA

    Door johnbuijsman op 23 juli 2019 Reageer
  • Al in de wachtrij vroeg men naar mijn creditcard en kreeg ik te horen dat ze die niet zouden aanvaarden. Ik moest maar eens mijn documenten goed lezen. (daar stond inderdaad dat bij aanbieden van een creditcard zonder reliefcijfers men het recht had de auto te weigeren en er desgevallend geen retributie mogelijk was) In de pogingen om een oplossing te vinden hoorde ik hen voortdurend verwijzen naar de 'broker'. Ik wist toen nog niet dat dit Car Trawler was. Het verhuurloket discussieerde met de medewerker van Ryanair (of was het Car Trawler?) dat ze enkel toepassing maakten van de eigen regel van de broker. Op het loket stond nochthans duidelijk aangegeven dat ze ook elektronische creditkaarten aanvaarden. Uiteindelijk ging de boeking tijdens de onderhandeling offline en kon er helemaal niets meer gebeuren. Het verhuurbedrijf beweerde dat zijn niet profiteerden van het geld. Dat ook zij geen geld zouden zien omdat ze geen auto hadden verhuurd. Wie int het geld dan wel in zo'n situatie?

    Sterke punten
    /

    Zwakke punten
    Ondoorzichtige procedure. Wie is het aanspreekpunt? Autovia, Ryanair, Car Trawler?

    Door Dirk S. op 2 juli 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • In NL via Corendonsite doorverwijzing via Cartrawler autogehuurd bij Goldcar op Ibiza. Aldaar kregen we auto niet mee om dat initialen op rijbewijs anders zijn dan volledige naam in paspoort!!!! Dus geen auto mee. Na reclameren bij Cartrawler nog steeds geen geld terug, duurt nu l 3 maand. Zeer slechte service of zelfs beduvelarij.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte berijkbaarheid Bang dat we naar geld kunnen fluiten en dat noem ik beduvelarij

    Door Rob op 9 juni 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Groot probleem om na de huur periode je reservering op je creditcard terug te krijgen. Blijft er gerust 21 dagen staan. Card geblokkeerd. Shit zooi. Voortaan bij een ander.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    customer care and communication. Helpdesk somewhere in india speeks english very quick.

    Door paul op 13 mei 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • 2 x betaald voor huurauto ivm doorstart

    Sterke punten
    Geen enkele sterke punten

    Zwakke punten
    Agressieve verkoopmethode. Uiteindelijk hebben we door een doorstart 2x voor de huurauto en verzekering MOETEN betalen! We waren door de doorstart 1 uur te laat om de huurauto op te halen... Telefonisch 36 minuten in de wacht en geen enkele empathie Nogmaals WAARDELOOS

    Door Scholten op 1 maart 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • geboekt via budget air dachten dat het goed geregeld was. Car trawler schrijft onterecht bedragen af van onze credit kaart niet te bereiken uiteraard. nooit weer.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Door G vd w op 15 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • In april huurden wij een auto op Sicilië via Vliegwinkel/Car Trawler. De kosten hadden wij van tevoren betaald. Aanvullend hebben we nog een eigenrisico verzekering afgesloten. We hebben bijna 2 uur moeten wachten voor het afhalen van de auto. Na afloop werd een additioneel aanzienlijk bedrag afgeschreven van de creditcard voor "peace of mind", een soort verzekering, begrijpen we nu. Dat hebben ze op de factuur er tussen gefoezeld, zonder verdere toelichting of papieren. Er is een zeer slechte klachtafhandeling, niet of zeer traag reageren met non-informatie. En natuurlijk geven ze niet thuis voor de klacht.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Zeer lange wachttijd bij ophalen. Ongewenste "peace of mind" (verzekering voor iets onduidelijks, zonder toelichting of papieren) opleggen. Na klacht onbehoorlijk lange wachttijden voor niet informatieve antwoorden. Geen tegemoetkoming.

    Door Jetty op 22 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Auto gehuurd voor 1 dag Ze hebben 2 dagen in rekening gebracht Komen zeer laat op emails terecht, zijn niet van plan een refund te doen, komen in niets tegemoet en denken absoluut niet met de klant mee. Belachelijk slecht. Niet mee in zee gaan.

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    ALLES

    Door Rudy op 16 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Afgelopen 4 weken diverse keren geprobeerd een Nederlandstalige medewerker aan de lijnte krijgen. Steeds erg lang moeten wachten en worden niet teruggebeld. Uiteindelijk ons probleem voor gelegd over autoverhuur op Sicilië en geen oplossing gekregen, wordt ook niet meegedacht! Nooit weer Cartrawler!!!

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    slecht bereikbaar, niet meedenken, geen moeite doen om een oplossing te vinden.

    Door Bea de Jong op 14 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • We hebben een auto gehuurd via car trawler. De auto werd geleverd door Call Car op vliegveld van Tel Aviv. We moesten lang wachten ( kan gebeuren) en kregen minimale uitleg over de auto. Man weigerde een gezamenlijke inspectie van de auto te doen. De auto had op meerdere plaatsen schade maar was niet op het formulier aangetekend. Schade met foto's aangetoond en met tegenzin werd er wat genoteerd. Met inleveren alsnog gedoe over oude schade waarvoor ze mij verantwoordelijk wilde stellen. Uiteindelijk dat niet hoeven betalen. Om dit soort reden heb ik een hekel om een auto te huren. bij elkaar slechte service

    Sterke punten
    prijs was goed auto reed goed

    Zwakke punten
    service proberen te verdienen aan oude schades

    Door jacob kops op 14 mei 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek CarTrawler Car Rental

Schrijf je eigen review