Goldcar - 265 Reviews

Last updated: 14 november 2018
Goldcar Logo

7.2% aanbevolen, 265 Reviews

  1. Goldcar
  2. Minimum leeftijd
  3. Auto reserveren via de website
  4. Annulering- en wijzigingskosten
  5. Tariefsoorten en Brandstofbeleid
  6. Met welke kaart betalen?
  7. Contact gegevens
  8. Goldcar video
  9. Goldcar Reviews
  10. Schrijf ook een review over Goldcar

Niet tevreden over Goldcar? Probeer dan eens RentalCars.

Goldcar

Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en de belangrijkste in de toeristensector. Met meer dan 25 jaar ervaring beschikt het bedrijf momenteel over 28 autoverhuurfilialen op de belangrijkste luchthavens en toeristische bestemmingen op het Spaanse vasteland, de Balearen en de Canarische Eilanden.

Goldcar Details

Hits: 2497

URL: http://www.goldcar.es/nl/

Categorieën: Tussenpersonen

Reviews: 265

Minimum leeftijd

Personen die een auto wensen te huren en besturen van Goldcar, moeten ouder dan 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een rijbewijs. Echter bestaat er een dagelijkse supplement tot de 25 jarige leeftijd of totdat men minimaal 4 jaar in het bezit is van zijn of haar rijbewijs. De huurders moeten dit supplement direct bij het afhalen van het voertuig op kantoor betalen. De mogelijkheid bestaat ook, dat de minimale leeftijd voor bepaalde categorieën auto's minimaal 30 jaar is.

Auto reserveren via de website

Klanten hebben de mogelijkheid om auto's via de website van Goldcar te reserveren. Bij het maken van een reservering worden klanten automatisch ingeschreven op de site. Hierdoor hebben zij ook de mogelijkheid om hun gegevens en reserveringen te bekijken en eventueel te wijzigen op hun persoonlijke pagina. Daarnaast kunnen klanten zich ook gratis inschrijven via de Club Goldcar. Hierdoor kan men ook gebruik maken van exclusieve aanbiedingen.

Annulering- en wijzigingskosten

Bij Goldcar bestaan er geen annuleringskosten tot 24 uur voor het ophalen van de huurauto. Echter bestaan er ook bepaalde voorwaarden. Indien men gereserveerd heeft via een andere website (reisbureau, rentalcars.com etc.) dan dient men de algemene voorwaarden eerst goed door te nemen. De voorwaarden worden meestal per e- mail verstuurd of zijn terug te vinden op de website van het bedrijf waar de auto gehuurd is.

Indien klanten een auto hebben gereserveerd via www.goldcar.es. dan bestaan er geen losten tot het laatste moment. Indien de klant meedoet aan een bepaalde aktie, dan kan het wel zo zijn, dat er bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Deze voorwaarden zullen direct kenbaar gemaakt worden bij het huren van een auto. Deze voorwaarden moet een klant accepteren alvorens de auto gehuurd kan worden. De voorwaarden ontvangt de klant samen met het reserveringsbewijs per e-mail.

Tariefsoorten en Brandstofbeleid

Bij Goldcar zijn er verschillende tariefsoorten waar klanten uit kunnen kiezen. Dit geldt ook voor het brandstofbeleid. Als eerst kunnen klanten kiezen voor het Full- Full tarief. In dit geval krijgt men het voertuig met een volle brandstoftank en de auto moet ook weer met een volle brandstoftank ingeleverd worden. Indien de auto niet met een volle brandstof tank wordt ingeleverd, dan zullen er een sanctie in rekening worden gebracht, naast de hoeveelheid brandstof die nodig is om de tank te vullen.

Klanten kunnen ook kiezen voor het Flex- Fuel of Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht.

Een derde optie is het Crazy Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht. Bij de reservering wordt het Crazy Smart tarief betaald. In dit geval is annulering of wijziging niet meer mogelijk.

Klanten hebben het "Key 'n Go" pakket als vierde optie. Dit tarief VIP ophaal mogelijkheden met betrekking tot de sleutels van het voertuig. Klanten kunnen het voertuig ophalen bij een van de Key n' Go automaten en hierdoor wachtrijen vermijden. In dit pakket is de all- risk verzekering zonder eigen risico en het Full/ Full brandstofsysteem inbegrepen.

Met welke kaart betalen?

Klanten kunnen bij Goldcar alleen betalen met een debit- of creditcard. Er is geen mogelijkheid om de huur van een auto contact te betalen of middels een bankoverschrijving. Klanten kunnen betalen met kaarten van Visa en de Mastercard/ Maestro.

Contact gegevens

Telefonische boekingen
T.: 902 119 726
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

Klantenservice
T.: 902 109 113
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

From Italy:
T.: 199 151 151
+ 390 645 209 634
Monday to Saturday from 9:30 to 20:30

Pechhulp onderweg 24 uur
T.:902 105 276
Italië: (+39) 0 689 970 585
Portugal: +351 70750 1990
Griekenland: (+30) 211 411 4552
Frankrijk: (+33) 0 811 360 937
Kroatië: (+385) 1 775 71 87
Rodos: +30 2109461333
Malta: +356 79371938 / +356 99493177
Andorra: +376 347 555
Casablanca: +212 661 161 624
24 uur hulp , 365 dagen per jaar

Goldcar video

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/T0xz5sNvt1Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Goldcar Acties & Nieuws

  • 6 februari 2017 Auto huren bij Goldcar
    Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en is een belangrijke aanbieder van huurauto’s in de toeristensector. Het bedrijf heeft al meer dan 25 jaar ervaring en beschikt momenteel over 28 vestigingen op de grote luchthavens en toeristische bestemmingen in Spanje, de Balearen en op de Canarische Eilanden. Goldcar dé autospecialist van Amstelveen Sind Lees verder

Goldcar reviews (264):

Goldcar - Do not use Goldcar!

0

Review:
AVOID! DO NOT USE.
Booked and paid via rentalcar.com (also not very impressed with) but had to pay an additional 145 euro on a insurance at the desk to even get the car,  because the only credit card we had was in the name of the drivers wife. The car was in a pity state, side window popping out of the frame, warning light on the dashboard on all the time and a loose backseat.
Within a hour in the middle of nowhere we had a flat tyre, rang their road service but they were not bothered.
Spare tyre and jack in the boot but no locking wheel nut key. Replaced with the help of some friendly Maltese. 
total costs 370 euro for a 6 day rental. a whopping 61 euro a day

The worst experience we've had with a car hire company EVER!

Sterke punten:
Not a single one

Zwakke punten:
Rip off criminals

Tom beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Onbetrouwbaar en aggressieve verkoop Goldcar Porto

0

Review:
Bij aankomst vliegveld naar kantoor gezocht, bleek niet bemand moest buiten op de shuttlebus wachten. Duurde niet lang en na een kleine rit afgezet bij kantoor op een terrein waar vele rentacar bedrijven zitten. Na een korte wachttijd werd ik geholpen waarbij meteen werd gevraagd om verzekering af te sluiten. Deze had ik al dus ik vertelde dan ook dat ik dat niet wilde waarop dee dame chagrijnig reageerde dat het voor eigen risico was en een bedrag zou worden geblokkeerd op mijn ceeditkaart. Bij tentalcars was dat ook gemeld maar de 1200-€ was plots 1316 € geworden. Goed de auto was schoon maar stonk naar aigarettengebruik en de tank was niet vol. Men schreef op de bon dat maar 6/8 deel vol was en op hetzelfde niveau moest worden afgeleverd. Was niet afspraak volgens overeenkomst. Goed, na inlevering bleek alles goed te zijn dus ik dacht snel het geblokkeerde terug te krijgen. Dat duurde een dag of 5 om vervolgens te constateren dat er 75 € was afgeschreven. Waarom? Dat laten ze niet weten, je moet er zelf achteraan. (Moet dat nog doen). Dat is onbetrouwbaar en wat mij betreft NOOIT MEER.
WEES OP UW HOEDE

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Alleen maar

HARRIE beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Dieven

0

Review:
Had een al een verzekering afgesloten, deze werd niet geaccepteerd. Moest een erg dure verzekering bij hun afsluiten, anders kreeg ik geen auto mee.
Dat terwijl ze verplicht waren om de reeds afgesloten verzekering te accepteren. Erg ontvriendelijke behandeling bij de balie toen ik ze daarop wees. Heb echter eieren voor mijn geld gekozen, wetende dat dekosten vele malen hoger werden dan op hun website worden vermeld.
goldcar nooit weer!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Zie boven

Harry jans beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Ongeoorloofde credit card afschrijving

0

Review:
Na terugkomst was er €504 afgeschreven voor zogenaamde schade aan voertuig, aangezien we konden aantonen dat deze schade al aan het voertuig zat kregen we €400 terug, toen ik ging vragen waar de laatste €104 van was, kreeg ik een factuur te zien voor autohuur, terwijl ik die al betaald had, ben nu al 6 weken bezig om mijn geld terug te krijgen. Nooit meer bij hun huren!!!

Marcel Bru beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Never again

0

Review:
Zeer klantonvriendelijke organisatie, getraind om mensen extra onnodige verzekeringen aan te smeren.
Onbegrijpelijk dat brookers nog met deze organisatie willen samenwerken.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Klantonvriendelijk
Aggesieve verkoopmedewerker

Msry beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - GoldCar niet doen

0

Review:
Do not book with GoldCar. Their ataff is lying and unfriendly. We had to ring twice and wait 45 minutes before we were picked up at airport with shuttle bus.
Then we had to queue half hour after an unfriendly guy tried to intimidate us into buying extra expensive insurance. After I explained we already have additional insurance he told me I was crazy.
Our return flight was early in the morning and I saw that the office opened at 8am so I asked if it would be possible to return car earlier than that. He said this was possible and the shuttle bus would be there to bring us to airport.
When we brought back car before 8am: nobody there and no shuttle bus. When one staff arrived I was told to wait. There wewe 20 others waiting. By 8.20am I was getting anxious we wers going to miss the flight. I told staff about the promise that we would be able to drop off car before 8am. She told me I made it up.
She took her time searching for the tiniest scratch giving her an excuse to rip off insurance. Nothing was found but we will have to waith month to get deposit back.
We have rented cars with many companies in many countries. GoldCar was by far the worst.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Personeel

Stan beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Agressieve baliebediende - 3 maand na huur geld ge

0

Review:
Luchthaven Bergamo

De bediende aan de balie probeerde ons op een agressieve manier een verzekering aan te smeren van +-150 euro. Bij het aanhoren van et argument dat we reeds een externe verzekering hadden (40 euro) kregen we een blik van minachting toegeworpen, alsof we nog dommer waren geweest dan haar schoenzool. Ze gooide dan maar een vergelijkende tabel op de comptoir waaruit moest blijken dat een externe verzekering nergens toe dient en dat hun eigen, zwaar overprijsde, verzekering even waardevol was als een gezonde Italiaanse begroting. We hielden voet bij stuk en uiteindelijk, na het blokkeren van een borg 1250 euro op de kredietkaart, kregen we de autosleutel.

Over het nemen van de auto, de staat ervan en het inleveren heb ik geen klachten. Ik was niet van plan een slechte review te schrijven aangezien, buiten het vervelende moment bij het ophalen, alles goed was verlopen. Tot ik plots, drie maanden na het aflopen van de huurperiode, een mail ontving waarin stond dat goldcar meldde dat ze een boete hadden ontvangen en dat ze mij 55 euro gingen crediteren voor de administratieve afhandeling. In die mail was er geen spoor van de boete noch een omschrijving ervan. Een week later is het geld evenwel van mijn rekening gehaald. Blijkbaar kan Goldcar 3 maanden na de huurperiode nog altijd zomaar geld van rekeningen halen. Van de boete nog altijd geen spoor trouwens. Daarnaast heb je meer kans om de lotto te winnen dan om de klantendienst te bereiken. Online heb je al geen kans, want voor een bericht te sturen moet je bepaalde gegevens invoeren die onvindbaar zijn op de documenten of geeft de website een foutmelding. Telefonisch kun je het ook vergeten. Kortom: Goldcar is enkel aan te raden voor mensen die graag genaaid worden.

Sterke punten:
Er was een auto

Zwakke punten:
Service

Nicolas W beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - 12-10-2018 tot 18-10-2018 Auto gehuurd bij Transav

0

Review:
Bij het ophalen van de auto bij ColdCar werd ik gedwongen om een extra verzekering af te sluiten als ik dit niet zou doen kreeg de auto niet mee met de mededeling de verzekering die ik eerder bij cartrawler had afgesloten en betaald had was bij een tussen persoon werd mij medegedeeld en is niet geldig. Ook de luchthavenbelasting wat al eerder is ingehouden moest ik weer betalen Kon geen kant op daar voor de balie van ColdCar met familie (9 personen) Totale kosten autohuur voor 7 dagen €820,79 ingehouden creditcard bij GoldCar.
Eerder overeen gekomen bij Transavia-Rhodium Cartrawler” ingehouden creditcard €446,34.
SCHANDE COLDCAR

Sterke punten:
GEEN

Zwakke punten:
Veel schade aan de geleverde auto

Albert beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Thieves, criminals !!

0

Review:
Never hire here! These people are trained professional thieves aiming for your money. I have been robbed in the standard (Goldcar) way !
Read the total of reviews and after that stay away from them!!! You will always lose!

Sterke punten:
They are the best of thieves ! Can't be beaten!

Zwakke punten:
Too many

Arjen beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Hertz i love you !!!!

0

Review:
Ik ga ook eens op citytrip Marseille
16 uur bij goldcar ( vlucht tot 15.30)
zeggen ze : 11 u je auto is al vergeven is niet meer beschikbaar nu heb je voor €280 een grotere
Bah maarja met een grote diepe zucht doe je dat maar
Er waren enkele schrammen aan de auto
Heb nu zoveel spijt dat ik geen foto’s gemaakt heb
Ik lees al die negatieve reviews
Heb nu de angst dat ik nog meer opgelicht wordt
Wat een klojo’s

Sterke punten:
Nul

Mieke beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over Goldcar

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou Goldcar aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou Goldcar aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek Goldcar


Home » Tussenpersonen » Goldcar
DMCA.com Protection Status