Goldcar - 286 Reviews

Last updated: 17 mei 2019
Goldcar Logo

7.4% aanbevolen, 286 Reviews

  1. Goldcar
  2. Minimum leeftijd
  3. Auto reserveren via de website
  4. Annulering- en wijzigingskosten
  5. Tariefsoorten en Brandstofbeleid
  6. Met welke kaart betalen?
  7. Contact gegevens
  8. Goldcar video
  9. Goldcar Reviews
  10. Schrijf ook een review over Goldcar

Niet tevreden over Goldcar? Probeer dan eens CarDelMar.

Goldcar

Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en de belangrijkste in de toeristensector. Met meer dan 25 jaar ervaring beschikt het bedrijf momenteel over 28 autoverhuurfilialen op de belangrijkste luchthavens en toeristische bestemmingen op het Spaanse vasteland, de Balearen en de Canarische Eilanden.

Goldcar Details

Hits: 2696

URL: http://www.goldcar.es/nl/

Categorieën: Tussenpersonen

Reviews: 286

Minimum leeftijd

Personen die een auto wensen te huren en besturen van Goldcar, moeten ouder dan 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een rijbewijs. Echter bestaat er een dagelijkse supplement tot de 25 jarige leeftijd of totdat men minimaal 4 jaar in het bezit is van zijn of haar rijbewijs. De huurders moeten dit supplement direct bij het afhalen van het voertuig op kantoor betalen. De mogelijkheid bestaat ook, dat de minimale leeftijd voor bepaalde categorieën auto's minimaal 30 jaar is.

Auto reserveren via de website

Klanten hebben de mogelijkheid om auto's via de website van Goldcar te reserveren. Bij het maken van een reservering worden klanten automatisch ingeschreven op de site. Hierdoor hebben zij ook de mogelijkheid om hun gegevens en reserveringen te bekijken en eventueel te wijzigen op hun persoonlijke pagina. Daarnaast kunnen klanten zich ook gratis inschrijven via de Club Goldcar. Hierdoor kan men ook gebruik maken van exclusieve aanbiedingen.

Annulering- en wijzigingskosten

Bij Goldcar bestaan er geen annuleringskosten tot 24 uur voor het ophalen van de huurauto. Echter bestaan er ook bepaalde voorwaarden. Indien men gereserveerd heeft via een andere website (reisbureau, rentalcars.com etc.) dan dient men de algemene voorwaarden eerst goed door te nemen. De voorwaarden worden meestal per e- mail verstuurd of zijn terug te vinden op de website van het bedrijf waar de auto gehuurd is.

Indien klanten een auto hebben gereserveerd via www.goldcar.es. dan bestaan er geen losten tot het laatste moment. Indien de klant meedoet aan een bepaalde aktie, dan kan het wel zo zijn, dat er bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Deze voorwaarden zullen direct kenbaar gemaakt worden bij het huren van een auto. Deze voorwaarden moet een klant accepteren alvorens de auto gehuurd kan worden. De voorwaarden ontvangt de klant samen met het reserveringsbewijs per e-mail.

Tariefsoorten en Brandstofbeleid

Bij Goldcar zijn er verschillende tariefsoorten waar klanten uit kunnen kiezen. Dit geldt ook voor het brandstofbeleid. Als eerst kunnen klanten kiezen voor het Full- Full tarief. In dit geval krijgt men het voertuig met een volle brandstoftank en de auto moet ook weer met een volle brandstoftank ingeleverd worden. Indien de auto niet met een volle brandstof tank wordt ingeleverd, dan zullen er een sanctie in rekening worden gebracht, naast de hoeveelheid brandstof die nodig is om de tank te vullen.

Klanten kunnen ook kiezen voor het Flex- Fuel of Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht.

Een derde optie is het Crazy Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht. Bij de reservering wordt het Crazy Smart tarief betaald. In dit geval is annulering of wijziging niet meer mogelijk.

Klanten hebben het "Key 'n Go" pakket als vierde optie. Dit tarief VIP ophaal mogelijkheden met betrekking tot de sleutels van het voertuig. Klanten kunnen het voertuig ophalen bij een van de Key n' Go automaten en hierdoor wachtrijen vermijden. In dit pakket is de all- risk verzekering zonder eigen risico en het Full/ Full brandstofsysteem inbegrepen.

Met welke kaart betalen?

Klanten kunnen bij Goldcar alleen betalen met een debit- of creditcard. Er is geen mogelijkheid om de huur van een auto contact te betalen of middels een bankoverschrijving. Klanten kunnen betalen met kaarten van Visa en de Mastercard/ Maestro.

Contact gegevens

Telefonische boekingen
T.: 902 119 726
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

Klantenservice
T.: 902 109 113
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

From Italy:
T.: 199 151 151
+ 390 645 209 634
Monday to Saturday from 9:30 to 20:30

Pechhulp onderweg 24 uur
T.:902 105 276
Italië: (+39) 0 689 970 585
Portugal: +351 70750 1990
Griekenland: (+30) 211 411 4552
Frankrijk: (+33) 0 811 360 937
Kroatië: (+385) 1 775 71 87
Rodos: +30 2109461333
Malta: +356 79371938 / +356 99493177
Andorra: +376 347 555
Casablanca: +212 661 161 624
24 uur hulp , 365 dagen per jaar

Goldcar video

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/T0xz5sNvt1Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Goldcar Acties & Nieuws

  • 6 februari 2017 Auto huren bij Goldcar
    Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en is een belangrijke aanbieder van huurauto’s in de toeristensector. Het bedrijf heeft al meer dan 25 jaar ervaring en beschikt momenteel over 28 vestigingen op de grote luchthavens en toeristische bestemmingen in Spanje, de Balearen en op de Canarische Eilanden. Goldcar dé autospecialist van Amstelveen Sind Lees verder

Goldcar reviews (284):

Goldcar - Criminele praktijken

0

Review:
Haha ik kan niet eens fatsoenlijk uitleggen wat mijn klacht is omdat er steeds teveel tekens in het stukje staan. Nou ik geef het op, samengevat. Ik krijg nog 116 euro maar had nog veel erger gekund, Alle foefjes dachten we te omzeilen die ze op ons los lieten. dat een Transavia hier zijn naam aan koppelt!!!Nu nog steeds geld van 116, - de zgn deposit voor een volle tank niet retour . Wat een k...bedrijf. .... niet transparant en je moet haar op je tanden hebben! Nog nooit zo afgressief te woord gestaan!!!

Zwakke punten:
Alles

Femke Bos beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - GOLDCAR - SMEERLAPPEN

0

Review:
Auto gehuurd voor 2 dagen in Marseille tegen aantrekkelijk tarief van ca. 85 Euro. Tgv vertraging van mijn vlucht kwam ik 2 uur later aan dan gepland en werd me verteld dat ik daarom 95 Euro moest bijbetalen! Ik heb ze laten barsten en heb voor een paar tientjes meer bij Europcar een andere auto gehuurd. Zo behandel je je klanten toch niet!

Sterke punten:
GEEN

Zwakke punten:
Zoals een oud-collega eens over zijn ex zei: "Nice on the outside but rotten on the inside"

Lucassen beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Oplichters

0

Review:
Ze schijven onder het mom van borg een bedrag af van 470 euro. Echter blijkt dit een extra verzekering te zijn, diesel toeslag etc.

Dit vertellen ze je niet aan de balie uiteraard .

Hier dus niet huren.....

Sterke punten:
Nette auto

Zwakke punten:
Het verdien model is misleiding..

Oplichters beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Oplichting door Gold Car Rome Airport

0

Review:
Gold Car Rome Airport. Uiteraard proberen ze je weer allerlei extra verzekeringen aan te smeren. Niet genomen natuurlijk. Terug in Nederland werd er ineens € 35 van de creditcard afgeschreven. Zou op een tolweg hebben gereden en niet hebben betaalt. In contract staat dat ze mijn gegevens aan de tolweg mij. hadden verstrekt en daarvoor dat geld hadden geclaimd. Reclameren kon alleen naar een telefoonnummer in Spanje. Via via toch een email adres in Spanje achterhaalt. Kreeg een mooie foto van camera's boven de snelweg en de uitleg dat er in Italie op sommige snelwegen geen tolpoortjes waren, maar dat je dan binnen 48 uur op een postkantoor kon betalen. Bij navraag bij de ANWB bleek dit inderdaad het geval in Noord-Italie. Wij hadden echter alleen gereden tussen Rome en Napels v.v. Het geld is door de creditcard maatschappij terug betaald. Dit is wat je noemt OPLICHTING door Gold Car.

Sterke punten:
Goedkoop (is duurkoop)

Zwakke punten:
proberen je altijd extra verzekeringen aan te smeren. Onvriendelijk.

P. Reynder beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Ik was gewaarschuwd voor Goldcar

0

Review:
Auto gehuurd via Goldcar airport Almeria
Wij willen nl nooit problemen met verhuurbedrijven en nemen al 8 jaar bij verschillende verhuurbedrijven de dure verzekering. Bij Goldcar was dit 27,- per dag ongelooflijk maar toch gedaan.
De auto hoefde niet gecontroleerd te worden want wij hadden een full Insurance.
De auto zag er aan de binnen en buitenkant prima uit
Auto keurig ingeleverd en wat zien wij na enkele uren afgeschreven van onze credit card. 327 euro
waarom ?? Hoezo??
Gebeld met Goldcar. Dit zijn schoonmaakkosten voor de achterbank. (deze zou smerig zijn)
Wij zaten niet op de achterbank, zag er verder ook prima uit. Wat staat er in de kleine letters. Die heb ik nl ook gelezen. De binnenkant moet buitensporig vuil/besmeurd/vernield zijn!! Gevraagd om bewijs.

Ik kon een klacht indienen bij Goldcar. Ongelooflijk!!
Nooit meer Goldcar.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Alles!

Goldcar - Oplichters!!!

0

Review:
Zoals hieronder ook al veelvuldig omschreven, huur niet via goldcar want het zijn gewoon oplichters!
We hadden een fors focus gehuurd bij de luchthaven alicante. We kregen de sleutel van een auto vol met schade. Omdat we bang waren wat over het hoofd te zien hebben we overal foto’s en een filmpje van de auto gemaakt.
Na onze vakantie kregen we een mail met een bedankje dat we voor goldcar hadden gekozen en een rekening van 350 euro omdat we het slot zouden hebben kapot gemaakt...
na het bekijken van onze foto’s en filmpjes bleek dit al zo te zijn geweest bij het ophalen van de auto. Gold car hier een mail overgestuurd maar je krijgt gewoon geen reactie. Uiteindelijk na drie weken een korte mail met dat we moesten bewijzen dat die foto’s en filmpjes bij afhalen gemaakt zijn. Dit bewijs terug gemaild echter gewoon geen reactie meer.... Het bedrag is door gold car gewoon van onze visa afgeschreven. Hier nu via visa verdere stappen op aan t ondernemen.
Nooit nooit geen gold car meer voor ons!!!

Sasja beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - fraude - oplichting

0

Review:
auto online geboekt RENTAL CARS , bij aankomst luchthaven Sevilla was de balie gesloten en werden wij doorverwezen naar GOLDCAR .Daar deelden zij mede dat ik opnieuw een verzekering moest nemen daar zij op dat gebied niets te maken hadden met RENTALCARS . Ik weigerde nog eens een verzekering te nemen + was juist dezelfde auto 30% DUURDER .Bij terugkomst was ik nog niet uit mijn auto of er stond al iemand van GOLDCAR die me op 1 seconde zei : " it does't look good with your car " waarop ik antwoorde "what's wrong ? " Bleek er een ster rechts boven in het raam te zijn , deze hadden wij ook al opgemerkt toen we 5 min aan het rijden waren en stom om niet terug te keren en dit te melden.Ik zag aan de arrogante persoon dat deze het wist dat er een ster in het raam was maar zij liet mij weten dat dit niet op het formulier stond en ik deze zou moeten betalen , DIT IS PURE OPLICHTERIJ !! In het bureau melden ze mij dat dit 670 EUR gaat kosten …. VUILE OPLICHTERS ZIJN HET GOLDCAR EN RENTALCAR !! Huur NOOIT een auto daar ! Als ze mij durven aanrekenen stuur ik dit bericht ALLE weken op zoveel mogelijk internet sites tot ze het geld terug geven …

Zwakke punten:
fraudeurs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lenssens p beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Goldcar, oplichters zijn het!!

0

Review:
OPLICHTERS TEN TOP EN NOG AGRESSIEF OOK!
vorige week auto gehuurd op pisa AirPort .
Man was amper te verstaan en vroeg of mijn verzekering compleet was. Ja was mijn antwoord , ik heb een full coverpakket van autoeurope. Verder niets meer gezegd en toen ik vroeg waarom ik moest betalen was het voor de borg en dat kreeg ik weer terug. Nog om een schadeformulier van de auto gevraagd maar dat was niet nodig.
Wat blijkt die kerel heeft stilzwijgend een extra verzekering berekend. Kerel heeft niet gevraagd voor een extra verzekering of wat dan ook.
Aantal jaren terug zelfs bedreigt door medewerker goldcar vandaar dat ik er geen zaken meer mee wil doen. Hadden gehuurd bij interrrent maar kwamen uit bij goldcar. Wat een malafidebedrijf en het ergste is dat ze deze wanpraktijken gewoon toelaten, absurd!
HUUR NOOIT BIJ GOLDCAR!! &#128078;&#128078;&#128078;&#128545;

Sterke punten:
Absoluut nul

Zwakke punten:
Alles

Angelique beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Oneerlijke praktijken

0

Review:
Dit is de 2e keer dat ik bij coldcar een auto inlever waar een “zogenaamde” schade opzit.
2 jaar geleden in Reus Spanje en nu in Valencia Spanje.
Dit keer kreeg ik een auto mee vol met schade.Een bijbehorend papier vol kruisjes. Opvallend was een kapot achterlicht die voor mijn gevoel niet zichtbaar was op papier.
Ben dus teruggegaan en heb licht laten zien.Als antwoord kreeg ik “is in the system”!
Heb toch maar foto gemaakt.
Bij inleveren was achterlicht ineens “not in the system”
Gelukkig had ik mijn foto. Daarna vond coldcar een kras op plastic ondervoorkant.Nu weet ik zeker dat dat niet door mij gekomen is, maar ‘s avonds in garage kon ik dat niet zien c.q. fotograferen.Ik had me al voorgenomen nooit meer coldcar te nemen, maar ze bestaan ook onder andere namen, zodoende ben ik er ingestonken.
Voor dit soort grappen ben ik verzekerd maar deze praktijken maakt onze verzekeringen steeds duurder!
Voor mij nooit meer Coldcar en ik ben ook meer allert op ondermaatschappijen die toch gewoon coldcar zijn!

Sterke punten:
Vallen weg tegen slechte punten

Zwakke punten:
Vaak “zogenaamde” schade

Martin de Ruiter beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Opgelicht door Goldcar

0

Review:
17 jan 2018 een auto gehuurd bij Goldcar Gran Canaria. Via Carflexi.com.
WAARSCHUWING: huur geen auto bij dit bedrijf. Zeer slechte ervaring opgedaan. Goldcar berekent zonder dit aan te geven allerlei extra verzekeringen en services. Op vragen hierover wordt geantwoord dat dit een borgsom is die slechts geblokkeerd is en geretourneerd zal worden. Daarbij sprak de baliemedewerker (opzettelijk?) zeer onverstaanbaar Engels.
Uiteindelijk viel de prijs ruim twee keer zo hoog uit als vooraf afgesproken. Reclameren achteraf heeft geen zin omdat het contract is ondertekend. Gezien ander reviews is dit bedrijfspolitiek. DOE DUS GEEN ZAKEN MET DIT BEDRIJF!!

Sterke punten:
Snelle afhandeling, goede auto.

Zwakke punten:
Beleid van het bedrijf. Goldcar heeft als doel een auto te verhuren met zoveel mogelijk overbodige verzekeringen en extra's. Onduidelijk sprekend personeel. Leugenachtige communicatie. Dure autohuur.

Ton beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over Goldcar

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou Goldcar aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou Goldcar aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek Goldcar


Home » Tussenpersonen » Goldcar
DMCA.com Protection Status