Goldcar - 273 Reviews

Last updated: 13 januari 2019
Goldcar Logo

7.8% aanbevolen, 273 Reviews

  1. Goldcar
  2. Minimum leeftijd
  3. Auto reserveren via de website
  4. Annulering- en wijzigingskosten
  5. Tariefsoorten en Brandstofbeleid
  6. Met welke kaart betalen?
  7. Contact gegevens
  8. Goldcar video
  9. Goldcar Reviews
  10. Schrijf ook een review over Goldcar

Niet tevreden over Goldcar? Probeer dan eens CarDelMar.

Goldcar

Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en de belangrijkste in de toeristensector. Met meer dan 25 jaar ervaring beschikt het bedrijf momenteel over 28 autoverhuurfilialen op de belangrijkste luchthavens en toeristische bestemmingen op het Spaanse vasteland, de Balearen en de Canarische Eilanden.

Goldcar Details

Hits: 2552

URL: http://www.goldcar.es/nl/

Categorieën: Tussenpersonen

Reviews: 273

Minimum leeftijd

Personen die een auto wensen te huren en besturen van Goldcar, moeten ouder dan 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een rijbewijs. Echter bestaat er een dagelijkse supplement tot de 25 jarige leeftijd of totdat men minimaal 4 jaar in het bezit is van zijn of haar rijbewijs. De huurders moeten dit supplement direct bij het afhalen van het voertuig op kantoor betalen. De mogelijkheid bestaat ook, dat de minimale leeftijd voor bepaalde categorieën auto's minimaal 30 jaar is.

Auto reserveren via de website

Klanten hebben de mogelijkheid om auto's via de website van Goldcar te reserveren. Bij het maken van een reservering worden klanten automatisch ingeschreven op de site. Hierdoor hebben zij ook de mogelijkheid om hun gegevens en reserveringen te bekijken en eventueel te wijzigen op hun persoonlijke pagina. Daarnaast kunnen klanten zich ook gratis inschrijven via de Club Goldcar. Hierdoor kan men ook gebruik maken van exclusieve aanbiedingen.

Annulering- en wijzigingskosten

Bij Goldcar bestaan er geen annuleringskosten tot 24 uur voor het ophalen van de huurauto. Echter bestaan er ook bepaalde voorwaarden. Indien men gereserveerd heeft via een andere website (reisbureau, rentalcars.com etc.) dan dient men de algemene voorwaarden eerst goed door te nemen. De voorwaarden worden meestal per e- mail verstuurd of zijn terug te vinden op de website van het bedrijf waar de auto gehuurd is.

Indien klanten een auto hebben gereserveerd via www.goldcar.es. dan bestaan er geen losten tot het laatste moment. Indien de klant meedoet aan een bepaalde aktie, dan kan het wel zo zijn, dat er bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Deze voorwaarden zullen direct kenbaar gemaakt worden bij het huren van een auto. Deze voorwaarden moet een klant accepteren alvorens de auto gehuurd kan worden. De voorwaarden ontvangt de klant samen met het reserveringsbewijs per e-mail.

Tariefsoorten en Brandstofbeleid

Bij Goldcar zijn er verschillende tariefsoorten waar klanten uit kunnen kiezen. Dit geldt ook voor het brandstofbeleid. Als eerst kunnen klanten kiezen voor het Full- Full tarief. In dit geval krijgt men het voertuig met een volle brandstoftank en de auto moet ook weer met een volle brandstoftank ingeleverd worden. Indien de auto niet met een volle brandstof tank wordt ingeleverd, dan zullen er een sanctie in rekening worden gebracht, naast de hoeveelheid brandstof die nodig is om de tank te vullen.

Klanten kunnen ook kiezen voor het Flex- Fuel of Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht.

Een derde optie is het Crazy Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht. Bij de reservering wordt het Crazy Smart tarief betaald. In dit geval is annulering of wijziging niet meer mogelijk.

Klanten hebben het "Key 'n Go" pakket als vierde optie. Dit tarief VIP ophaal mogelijkheden met betrekking tot de sleutels van het voertuig. Klanten kunnen het voertuig ophalen bij een van de Key n' Go automaten en hierdoor wachtrijen vermijden. In dit pakket is de all- risk verzekering zonder eigen risico en het Full/ Full brandstofsysteem inbegrepen.

Met welke kaart betalen?

Klanten kunnen bij Goldcar alleen betalen met een debit- of creditcard. Er is geen mogelijkheid om de huur van een auto contact te betalen of middels een bankoverschrijving. Klanten kunnen betalen met kaarten van Visa en de Mastercard/ Maestro.

Contact gegevens

Telefonische boekingen
T.: 902 119 726
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

Klantenservice
T.: 902 109 113
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

From Italy:
T.: 199 151 151
+ 390 645 209 634
Monday to Saturday from 9:30 to 20:30

Pechhulp onderweg 24 uur
T.:902 105 276
Italië: (+39) 0 689 970 585
Portugal: +351 70750 1990
Griekenland: (+30) 211 411 4552
Frankrijk: (+33) 0 811 360 937
Kroatië: (+385) 1 775 71 87
Rodos: +30 2109461333
Malta: +356 79371938 / +356 99493177
Andorra: +376 347 555
Casablanca: +212 661 161 624
24 uur hulp , 365 dagen per jaar

Goldcar video

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/T0xz5sNvt1Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Goldcar Acties & Nieuws

  • 6 februari 2017 Auto huren bij Goldcar
    Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en is een belangrijke aanbieder van huurauto’s in de toeristensector. Het bedrijf heeft al meer dan 25 jaar ervaring en beschikt momenteel over 28 vestigingen op de grote luchthavens en toeristische bestemmingen in Spanje, de Balearen en op de Canarische Eilanden. Goldcar dé autospecialist van Amstelveen Sind Lees verder

Goldcar reviews (272):

Goldcar - lange wacchttijd

0

Review:
thuis een auto gereserveerd en een heel account aangemaakt op de luchthaven van tenerive moest het hele verhaal weer in de computer worden ingevoerd, duurde uren mede doordat er een lange wachtrij voor de bali stond, de helpster weinig engels kon en er ook nog niet lang werkte, hoge borg wat misschien problemen bij andere klanten gaf die geen goede creditcard hadden, eindelijk een formulier gekregen toen weer naar het afhaalpunt waar weer een hele lange rij stond gelukkig kreeg een medewerker door dat wij al een auto gehuurd hadden dus heeft die ons een auto gegeven helaas geen alfa maar een golf, kortom waarom een account aanmaken met duidelijk een huurnummer hier wordt niet naar gekeken

Sterke punten:
inleveren geen problemen

Zwakke punten:
lange wachttijden
hoge borg
3 x pinnen voor huurprijs, volle tank benzine, en 1500 euro borg dit schep verwarring

kim beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - auto via goldcar murcia

0

Review:
via de website goldcar auto geboekt,en betaald pas bij levering.Op de luchthaven hadden we later pas gezien dat er twee dingen bij waren aangerekend, smart return en extra new, bij deze gemaild via Messenger een zekere victoria,uitgelegd dat we dit later hadden gezien, en niet hadden bijgevraagd, en na enkele keren gechat te hebben met haar, hebben wij het bedrag teruggestort gekregen via onze visa kaart.Let gewoon even op bij de luchthaven met het contract,heb je geen extra verzekering,dan reserveren ze u de borg*plus nog de brandstof fuel fuel,is de tank vol bij levering,houden ze die niet in, neem gewoon foto van uw dachboard meter vd brandstof bij het begin vd autohuur en bij het einde.Als je het voertuig haalt, controleren ze samen met u of de wagen schade of geen schade heeft, neem voor u zelf ook foto's bij het afhalen,en bij het terugbrengen word er ook gecontroleerd,indien alles ok, word uw borg al snel ter plaatse gedeblokkeerd.Wij hebben in murcia luchthaven nog even langs de bali terug moeten gaan voor enkele dingen, maar deze werden goed opgelost;Wees vooral vriendelijk,dat doen zij ook;Wij zijn ondanks de vele negatieve beoordelingen die we daarvoor hadden gelezen, bij goldcar in murcia zeer goed geholpen;Maar de persoon die voor ons het meeste heeft gedaan is VICTORIA die kan je bereiken, bij eventueel een probleem, met Facebook en dan via Messenger stuur je een bericht;SUPER GOED ik hoop dat ze dit ook leest

Sterke punten:
We hadden een probleem met ons contract, en deze werd heel goed en vriendelijk opgelost in de luchthaven van murcia janvier;
We hadden snel onze wagen, deze werd op voorand goed gechekt .Ook bij het binnenleveren word er goed nagekeken;Onze borg die ze gereserveerd hadden, werd direct ter plaatse geanulleerd, de wagen was schadevrij terug gebracht;Wij zijn alvast een tevreden klant

Zwakke punten:
Kijk goed uw contract na, betaal alleen voor het gene dat je hebt geboekt,luchthaventax komt later altijd bij.
Kijk goed uw ticket na,bij betaling aan de balie want soms komt er wat bij,dit is omdat er zoveel verschillende contracten bestaan,waar ook de baliemedewerker niets van weet,en het automatisch in het systeem staat,wil je die extra niet, gewoon even melden, ze annuleren het ter plaatse
Uw borg van 1100 euro word geblokkeerd, maar hou er rekening mee dat er de brandstof bij komt,deze bij een volle teruggebrachte tank,word deze direct terug vergoed.
Het zijn geen zwakke punten, alleen punten om rekening mee te houden
Een echt zwak punt heb ik niet

vlemincx p beveelt Goldcar aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Een deceptie

0

Review:
Wij waren op Mallorca en huurden een auto.
We deden dit via RentalCars.

Zoals overal komen er bij de prijs van een paar euro per dag diverse kosten bovenop (laat gewoon direct zien op welke kosten we uitkomen). Tot zover prima, dit wordt ook gecommuniceerd door RentalCars. We kwamen uit op een redelijk bedrag.

Wat tegenvalt is dat RentalCars communiceert dat het bedrag All Inclusive is. Op het vliegveld in Mallorca echter blijkt dat Goldcar toch extra kosten rekent, waardoor het ineens geen redelijke, maar een hoge prijs blijkt te zijn.

Op dat moment kom je net aan en wil je naar je vakantieadres, dus daar wordt voor mijn gevoel misbruik van gemaakt.

De formulieren die je moet tekenen zijn in het Spaans (die taal spreken en lezen we niet, mag dat überhaupt wel? Waar tekenen we eigenlijk voor?).

RentalCars neemt geen verantwoordelijkheid door te verwijzen naar Goldcar. Goldcar verwijst naar de getekende overeenkomst en doet het daarmee af.

Geen van beide bedrijven doet moeite om transparant te zijn over de kosten die ze rekenen en lijken hun verdienmodel (mede) te baseren op onwetendheid van de klant. Ze lijken een vage constructie bewust in het leven te houden, om zo maximaal van de klant te kunnen profiteren (lees: zo hoog mogelijke kosten te rekenen).

Sterke punten:
We kregen een splinternieuwe auto. Het wegbrengen van de auto verliep soepel.

Zwakke punten:
- slechte voorlichting
- in rekening brengen van extra kosten
- documentatie niet op orde (alleen in het Spaans)
- ze geven mij het gevoel dat ze vooral van mij als klant willen profiteren, in plaats van mij iets aan te bieden waar ik ze dan graag voor wil betalen.

W.K. beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Ophalen / inleveren Goldcar huurauto

0

Review:
Pas op met auto huren.
Controleer (bij het ophalen) ALTIJD de gehele auto op beschadigingen en maak Foto's / video's (zo belangrijk).
Want bij het inleveren vinden ze altijd beschadigingen die ze zelf op het ophaal formulier niet hebben vermeld.
De enige manier om die truckdoos te tackelen zijn de bewijzen door de foto's/video's te tonen die U heeft gemaakt bij het ophalen van de huurauto.
Bij het inleveren ALTIJD bij de inspectie van de Goldcar medewerker blijven.
Want ze zeggen altijd dat het nog wel even kan duren omdat ze het te druk hebben.
Dus gewoon blijven wachten (anders wordt je een oor aangenaait met hoge kosten te betalen).

Sterke punten:
De redelijke prijs

Zwakke punten:
Ze proberen je ALTIJD te belazeren.
Ze proberen (vaak agressief) je altijd een extra verzekering te verkopen (veel te dure).
Zeer klant onvriendelijk personeel

tulling beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - goede ervaringen met Goldcar

0

Review:
Voor de derde maal bij Goldcar een auto gehuurd.Nu in Malta voor 7 dagen, via Carrentals.com.
Bij aankomst op vliegveld vriendelijk ontvangen bij de balie ne snelle afhandeling. Geen gezeur over verzekering (die had ik ergens anders afgesloten, dus niet via Goldcar).
Omdat het type niet beschikbaar was, kreeg ik gratis een update. Geen extra kosten: het bedrag wat ik met Carrentals.com had afgerekend daar bleef het bij.

Ophalen auto op parkeerplaats, ging vlot zonder problemen.
Auto, wat ouder, maar reed uitstekend. Rammelde wat maar dat kan ook niet anders gezien de wegen op Malta.

Inleveren zonder problemen. Zat een deuk in de bumper, hier en daar wat krasjes. Toen ik aangaf dat die er al op zaten (was ook zo!), was het akkoord.

Later ook geen bedrag afgetrokken van gereserveerd bedrag op creditcard, ondanks dat de benzine half vol was (overigens ook ontvangen met halve tank, dat aangegeven bij inlevering: geen probleem).

Al met al, ook deze derde keer, zeer tevreden over Goldcar. Geen verborgen extra kosten bij afhalen (of inleveren). Volgende keer opnieuw met Goldcar.

Sterke punten:
service
helder kostenplaatje
vriendelijk personeel

Zwakke punten:
geen

han engels beveelt Goldcar aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Goldcar A’dam: deposito dieven en oplichters

0

Review:
Goldcar Amsterdam zijn oplichters en deposito dieven, vooral 'manager' L.K. van Goldcar.

De klant betekent niks voor ze, alleen extra geld aftroggelen. Hun prijzen lijken laag, maar na afloop kom je van een koude kermis thuis omdat zij jouw ‘deposito geld beheren’. Wat dat betreft sta je machteloos. Huur nooit een auto bij Goldcar Amsterdam want ze stelen ongegeneerd geld van je deposito. Vertrouw ze niet.

Drie weken lang een auto gehuurd bij Goldcar in Amsterdam op Schiphol tegen een schijnbaar goede prijs. Na deze periode wilde ik verlengen, en heb ik de auto nog langer telefonisch via mevr. Denise van Goldcar Amsterdam verlengd: dit zou tegen hetzelfde dagtarief worden doorgezet; een mailbevestiging was niet nodig volgens haar.

Na het inleveren van de auto heeft Goldcar Amsterdam zonder reden een bedrag van 100 euro van het gereserveerde deposito op mijn creditcard ingehouden.

Na meerdere keren aanschrijven dat ze te weinig geld hadden terugbetaald, heeft manager L.K. uiteindelijk op een verschrikkelijk brutale en klantonvriendelijke manier beantwoord dat ik een uitzonderlijk goed tarief had in de eerste periode en dat ze blijkbaar achteraf toch maar zelf besloten hadden om het tarief zonder mij op de hoogte te stellen te verhogen. Als ik het teruggestortte bedrag niet had nagerekend, dan was ik er nooit achtergekomen. Er is daadwerkelijk besloten om ongegeneerd geld te stelen. Ik heb duidelijk gemaakt dat dit niet kan en dat ze niet allleen hun afspraken niet nakomen maar ook daadwerkelijk klanten duperen. Het gaat mij ook niet om het bedrag, maar wel om het principe.

Dhr. L.K. is een uitzonderlijk onvriendelijke en meest anti-klantgerichte persoon op aarde, bovendien een grote bedrieger die alles doet om klanten weg te jagen voor een paar euro. Ik zou mij als bedrijf schamen om een dergelijk persoon in contact te brengen met klanten. Hij heeft de mailwisseling afgekapt door letterlijk te stellen dat ‘hij geenszins van plan is mij in enig opzicht tegemoet te komen’. Ik heb nog nooit zo iets brutaals gehoord. Ik zou mij schamen als ik Goldcar was.

Mevrouw D. van Goldcar Amsterdam met wie de afspraken zijn gemaakt heeft besloten geen enkele keer inhoudelijk op mijn mails te reageren of toe te geven dat de afspraken niet eenzijdig door Goldcar veranderd hadden mogen worden. Wekenlang heeft zij zich onthouden van antwoord. Ik ben ook zeer teleurgesteld in Denise. Dit is geen service. Dit is pure oplichterij en als klant sta je machteloos omdat zij met de deposito blijkbaar vrijuit kunnen doen wat ze willen. Hoe goedkoop ze ook mogen zijn, ik zou nooit van mijn leven meer een auto huren van Goldcar Amsterdam.

Dhr. L.K. is een pure dief. Huur nooit bij Goldcar Amsterdam.

Sterke punten:
Geen positief woord meer over. Het leek goed en positief te beginnen, maar dit heeft Goldcar vakkundig de nek om weten te draaien

Zwakke punten:
-Oplichters en dieven
-Gaan over lijken voor een paar euro extra
-Klantgericht werken en denken komt niet in hun woordeboek voor
-Schaamteloos brutaal
-Verkeerd medewerkersbeleid, vooral op management
-Geen management die klanten kan behouden en positief verassen, meedenken of oplossen, maar alleen maar erger maken.

A.B. beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Klacht

0

Review:
Bij GOLDCAR Malag auto in donkere garage in ontvangst genomen. Bij aankomst hotel gezien dat voorbumper is beschadigd. Wij namen aan dat dit reeds in hun bestand zat.
Bij inlevering roept men direct € 400, waarna men met een speciale lamp direct naar een voor het blote oog onzichtbaar krasje op het voorportier gaat ( blijkbaar wist men dit al te zitten), nog eens € 400.
Na protest liet men eerst € 400 vallen en daarna ook de 2e € 400. Alles geregeld... dus niet. Van creditkaart werden drie bedragen afgeschreven 2x€ 200 en € 150 voor een spijker in een band. Als bewijs kregen wij foto's van een band, willekeurig?, en van de kofferdeksel??? Nadat wij een klacht hebben ingediend boekte men € 160 terug omdat ze ons overcharged hadden. Ook Rental Cars onze contractor gaf niet thuis. Wij hadden extra schades niet verzekerd en daarom waren wij het haasje. Het personeelslid moet blijkbaar dagelijks geld ophalen.

Pure oplichterij!
Er is absoluut niets met onze auto gebeurt.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Volslagen onbetrouwbaar.

van Tiggel beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Oplichters

0

Review:
Ook wij werden aan de balie gedwongen om een extra verzekering te sluiten voor het geval de motor of onderdelen daarvan het zou begeven. Men was dus al van plan ons een barrel mee te geven waar onvoldoende onderhoud aan is gedaan. De auto bleef het doen maar door de agressief opgedrongen extra verzekering voelen wij ons opgelicht. Nooit meer Goldcar. Dit was onze allerslechtste ervaring met een auto huren.

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
agressief afgedwongen extra verzekering of geen auto mee

Martijn beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Do not use Goldcar!

0

Review:
AVOID! DO NOT USE.
Booked and paid via rentalcar.com (also not very impressed with) but had to pay an additional 145 euro on a insurance at the desk to even get the car,  because the only credit card we had was in the name of the drivers wife. The car was in a pity state, side window popping out of the frame, warning light on the dashboard on all the time and a loose backseat.
Within a hour in the middle of nowhere we had a flat tyre, rang their road service but they were not bothered.
Spare tyre and jack in the boot but no locking wheel nut key. Replaced with the help of some friendly Maltese. 
total costs 370 euro for a 6 day rental. a whopping 61 euro a day

The worst experience we've had with a car hire company EVER!

Sterke punten:
Not a single one

Zwakke punten:
Rip off criminals

Tom beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Onbetrouwbaar en aggressieve verkoop Goldcar Porto

0

Review:
Bij aankomst vliegveld naar kantoor gezocht, bleek niet bemand moest buiten op de shuttlebus wachten. Duurde niet lang en na een kleine rit afgezet bij kantoor op een terrein waar vele rentacar bedrijven zitten. Na een korte wachttijd werd ik geholpen waarbij meteen werd gevraagd om verzekering af te sluiten. Deze had ik al dus ik vertelde dan ook dat ik dat niet wilde waarop dee dame chagrijnig reageerde dat het voor eigen risico was en een bedrag zou worden geblokkeerd op mijn ceeditkaart. Bij tentalcars was dat ook gemeld maar de 1200-€ was plots 1316 € geworden. Goed de auto was schoon maar stonk naar aigarettengebruik en de tank was niet vol. Men schreef op de bon dat maar 6/8 deel vol was en op hetzelfde niveau moest worden afgeleverd. Was niet afspraak volgens overeenkomst. Goed, na inlevering bleek alles goed te zijn dus ik dacht snel het geblokkeerde terug te krijgen. Dat duurde een dag of 5 om vervolgens te constateren dat er 75 € was afgeschreven. Waarom? Dat laten ze niet weten, je moet er zelf achteraan. (Moet dat nog doen). Dat is onbetrouwbaar en wat mij betreft NOOIT MEER.
WEES OP UW HOEDE

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Alleen maar

HARRIE beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over Goldcar

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou Goldcar aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou Goldcar aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek Goldcar


Home » Tussenpersonen » Goldcar
DMCA.com Protection Status