Goldcar - 306 Reviews

Last updated: 11 november 2019
Goldcar Logo

7.3% aanbevolen, 306 Reviews

  1. Goldcar
  2. Minimum leeftijd
  3. Auto reserveren via de website
  4. Annulering- en wijzigingskosten
  5. Tariefsoorten en Brandstofbeleid
  6. Met welke kaart betalen?
  7. Contact gegevens
  8. Goldcar video
  9. Goldcar Reviews
  10. Schrijf ook een review over Goldcar

Niet tevreden over Goldcar? Probeer dan eens CarDelMar.

Goldcar

Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en de belangrijkste in de toeristensector. Met meer dan 25 jaar ervaring beschikt het bedrijf momenteel over 28 autoverhuurfilialen op de belangrijkste luchthavens en toeristische bestemmingen op het Spaanse vasteland, de Balearen en de Canarische Eilanden.

Goldcar Details

Hits: 2879

URL: http://www.goldcar.es/nl/

Categorieën: Tussenpersonen

Reviews: 306

Minimum leeftijd

Personen die een auto wensen te huren en besturen van Goldcar, moeten ouder dan 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een rijbewijs. Echter bestaat er een dagelijkse supplement tot de 25 jarige leeftijd of totdat men minimaal 4 jaar in het bezit is van zijn of haar rijbewijs. De huurders moeten dit supplement direct bij het afhalen van het voertuig op kantoor betalen. De mogelijkheid bestaat ook, dat de minimale leeftijd voor bepaalde categorieën auto's minimaal 30 jaar is.

Auto reserveren via de website

Klanten hebben de mogelijkheid om auto's via de website van Goldcar te reserveren. Bij het maken van een reservering worden klanten automatisch ingeschreven op de site. Hierdoor hebben zij ook de mogelijkheid om hun gegevens en reserveringen te bekijken en eventueel te wijzigen op hun persoonlijke pagina. Daarnaast kunnen klanten zich ook gratis inschrijven via de Club Goldcar. Hierdoor kan men ook gebruik maken van exclusieve aanbiedingen.

Annulering- en wijzigingskosten

Bij Goldcar bestaan er geen annuleringskosten tot 24 uur voor het ophalen van de huurauto. Echter bestaan er ook bepaalde voorwaarden. Indien men gereserveerd heeft via een andere website (reisbureau, rentalcars.com etc.) dan dient men de algemene voorwaarden eerst goed door te nemen. De voorwaarden worden meestal per e- mail verstuurd of zijn terug te vinden op de website van het bedrijf waar de auto gehuurd is.

Indien klanten een auto hebben gereserveerd via www.goldcar.es. dan bestaan er geen losten tot het laatste moment. Indien de klant meedoet aan een bepaalde aktie, dan kan het wel zo zijn, dat er bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Deze voorwaarden zullen direct kenbaar gemaakt worden bij het huren van een auto. Deze voorwaarden moet een klant accepteren alvorens de auto gehuurd kan worden. De voorwaarden ontvangt de klant samen met het reserveringsbewijs per e-mail.

Tariefsoorten en Brandstofbeleid

Bij Goldcar zijn er verschillende tariefsoorten waar klanten uit kunnen kiezen. Dit geldt ook voor het brandstofbeleid. Als eerst kunnen klanten kiezen voor het Full- Full tarief. In dit geval krijgt men het voertuig met een volle brandstoftank en de auto moet ook weer met een volle brandstoftank ingeleverd worden. Indien de auto niet met een volle brandstof tank wordt ingeleverd, dan zullen er een sanctie in rekening worden gebracht, naast de hoeveelheid brandstof die nodig is om de tank te vullen.

Klanten kunnen ook kiezen voor het Flex- Fuel of Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht.

Een derde optie is het Crazy Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht. Bij de reservering wordt het Crazy Smart tarief betaald. In dit geval is annulering of wijziging niet meer mogelijk.

Klanten hebben het "Key 'n Go" pakket als vierde optie. Dit tarief VIP ophaal mogelijkheden met betrekking tot de sleutels van het voertuig. Klanten kunnen het voertuig ophalen bij een van de Key n' Go automaten en hierdoor wachtrijen vermijden. In dit pakket is de all- risk verzekering zonder eigen risico en het Full/ Full brandstofsysteem inbegrepen.

Met welke kaart betalen?

Klanten kunnen bij Goldcar alleen betalen met een debit- of creditcard. Er is geen mogelijkheid om de huur van een auto contact te betalen of middels een bankoverschrijving. Klanten kunnen betalen met kaarten van Visa en de Mastercard/ Maestro.

Contact gegevens

Telefonische boekingen
T.: 902 119 726
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

Klantenservice
T.: 902 109 113
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

From Italy:
T.: 199 151 151
+ 390 645 209 634
Monday to Saturday from 9:30 to 20:30

Pechhulp onderweg 24 uur
T.:902 105 276
Italië: (+39) 0 689 970 585
Portugal: +351 70750 1990
Griekenland: (+30) 211 411 4552
Frankrijk: (+33) 0 811 360 937
Kroatië: (+385) 1 775 71 87
Rodos: +30 2109461333
Malta: +356 79371938 / +356 99493177
Andorra: +376 347 555
Casablanca: +212 661 161 624
24 uur hulp , 365 dagen per jaar

Goldcar video

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/T0xz5sNvt1Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Goldcar Acties & Nieuws

  • 6 februari 2017 Auto huren bij Goldcar
    Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en is een belangrijke aanbieder van huurauto’s in de toeristensector. Het bedrijf heeft al meer dan 25 jaar ervaring en beschikt momenteel over 28 vestigingen op de grote luchthavens en toeristische bestemmingen in Spanje, de Balearen en op de Canarische Eilanden. Goldcar dé autospecialist van Amstelveen Sind Lees verder

Goldcar reviews (304):

Goldcar - Goldcar: maffia

0

Review:
We brachten de auto om 5 uur 's ochtends terug, zonder schade. We moesten de sleutels in een Dropbox doen. Er was geen medewerker om te checken. Dezelfde dag kregen we een foto toegestuurd van Goldcar met een duidelijk gefotoshopte schade: 300 euro. Diezelfde nacht, om half 1, dus 4,5 uur voordat de auto teruggebracht werd, was er al, ongezien, 300 euro van de creditcard geïnd. Hetzelfde bedrag als het schadebedrag. Mijn verzekeraar vroeg om een rekening. die heb ik nooit gekregen. De communicatie stopt gewoon. Huur nooit bij Goldcar het is maffia.

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
Je krijgt ook nog een auto vol schrammen mee.

marij beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Goldcar, gouden oplichters!

0

Review:
Bij inlevering auto liepen ze direct op het sleutelgat van de autodeur af. Alhoewel de auto automatische vergrendeling had en de deuren open stonden. Ze gaven aan dat er sporen van inbraak waren (terwijl onze auto voornamelijk bij hotel op beveiligde parking geparkeerd stond). 300 euro schade die niet werd gedekt door onze verzekering. Pure Oplichting

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Aansmeren extra verzekeringen.
Zoeken naar schade die vervolgens niet gedekt blijkt.

Marcel beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Verhalen van oplichting waar.

0

Review:
Gekozen auto blijkt slechts een lokmiddel te zijn want voor wij aan de beurt waren hoorden we bij iedereen dat hun gekozen auto niet beschikbaar was, ondanks dat 27 augustus geen piekperiode is. Ook wij werden een veel kleinere wagen aangeboden aan dezelfde prijs en betaalden 25 euro meer voor een sedan ipv gekozen SUV voor familie van 5. Verplichte verzekering bij betaling daar is veel duurder dan eerder was vermeld. Huur zou slechts 85 euro kosten voor 5 dagen maar werd uiteindelijk 195+140 euro brandstofwaarborg. Die laatste 140 euro werd wel terugbetaald bij volle tank.

Sterke punten:
+ Snelle terugbezorging maar ze controleren de wagen pas als je weg bent dus je kan daar niet discussieren over kosten / schade die ze je plannen aan te rekenen... Terugbetaling geschiedt pas enkele dagen later...
+ Auto in uitstekende staat.

Zwakke punten:
- Onvriendelijk personeel bij verhuurbalie. Vooral de blondine die de wachtnummers uitdeelde op 27/08 omstreeks 20:00.
- Onverwachte meerkosten verzekering.
- Minderwaardige auto aan meerkost.

Buysse beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Pas op: oplichters

0

Review:
Via Rental Cars geboekt bij Goldcar: allereerst wordt je een zogenaamd veel betere verzekering aangesmeerd dan diegene die je al via rental cars (full coverage!) kan nemen. Dit is dus GEEN betere deal, maar kost alleen heel veel extra! Daarnaast is bij het inleveren van de auto een fout gemaakt door Goldcar personeel mbt aantal gereden kilometers: dit zou 2000km meer zijn dan daadwerkelijk. Hoewel ik gelijk naar de balie ging (met foto's van kilometerstanden in mijn hand) en het personeel zei dat het wel gecorrigeerd zou worden, zijn er inmiddels honderden euro's extra van mijn creditcard card afgeschreven. Telefonische klantenservice zegt eerst dat het geregeld wordt, en daarna zeggen ze dat je een online request moet gaan indienen. En dan tot wel 30 dagen mag wachten op reactie. En dat terwijl het hun schuld/fout is. Mijn advies: HUUR HIER NIET! En doe je dat wel: zorg dat je overal foto's van hebt! BTW: de eind kilometerstand krijg je niet te zien op een contract oid, dus ze kunnen je alsnog proberen op te lichten.

Sterke punten:
Prima auto, redelijk schoon en nieuw.

Zwakke punten:
Klantenservice
Baliemedewerkers
Car park staff
Kortom: je bent gewoon een lopende creditcard voor ze en ze hopen dat je niet protesteert of opgeeft omdat je veel moeite moet doen om je geld terug te krijgen.

Daan beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Dubbele verzekering betaald

0

Review:
Mijn boeking gedaan via rentalcars. Daar de volledige verzekering genomen a €40. Toen ik de auto ging ophalen kreeg ik te horen dat dit bedrag maar de helft van de kosten voor de verzekering was en ik deze €40 nog eens moest betalen met belastingen en toeslagen erboven op, in totaal €69 euro. Omdat ik de verzekering al betaald had weigerde ik de extra kosten. Daarop zou er €1100 gereserveerd worden op mijn creditcard en zou ik bij elk krasje oid dit bedrag kwijt zijn.
Uiteindelijk toch de €69 betaald met tegenzin.
De reservering van €131 voor brandstof is wel volledig terug geboekt ondanks dat ik 50km voor het inleveren voor het laatst getankt heb.

Sterke punten:
-

Zwakke punten:
personeel is onvriendelijk en geeft niet om de klanten

Ontevreden beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - goldcar

0

Review:
had contract full full. Als ik de auto ging afhalen moest ik 104 € waarborg betalen voor benzine? Breng auto terug vol met benzine nog 5 km met gereden.Betalen na twee weken maar 90 € waarborg terug ! Ze zijden dat het taks was van luchthaven en iets van contract flexibele. Dieven zijn het, nooit van mijn leven huur ik daar nog een auto.

Sterke punten:
nieuwe auto

Zwakke punten:
Bedrog over geld

danny beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Bewust bedriegen

0

Review:
2 Citroën Berlingo's via rentalcars besteld voor 10 dagen. Aangekomen bij de balie van Goldcar waren er geen Berlingo's of gelijkaardige auto's beschikbaar. Mijn stiefzoon werd een kleine wagen aangeboden. Ook aan mij werd een kleine wagen voorgesteld, maar met 2 kleine wagens kon de bagage niet mee. Dus bood men mij een groter wagen (Dacia Lodgy ) aan. Ik moest wel tekenen zoniet kon de bagage niet mee. Ik betaalde 566€ meer dan de bij rentalcars afgesproken 215€.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Bedriegerij

Victor Puy beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - slecht !

0

Review:
Via rental cars een auto gehuurd bij Goldcar.
Bij aankomst op de vluchthaven bleek ik niet mijn volledige voornaam te hebben ingevuld op het boekingsformulier.
Dit was volgens Goldcar absoluut noodzakelijk, alleen de voorletters was niet genoeg.
We konden "op onze kop gaan staan", we kregen de auto niet mee !!!
De enige oplossing was om voor € 117,00 een nieuwe boeking te maken. Daar was de medewerker van Goldcar welgeteld 4 minuten mee bezig.
Wat een oplichterij !!! nooit meer Goldcar !!!

jansen beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Goldcar = oplichting

0

Review:
We hadden een auto gehuurd bij Gold car via de website rental cars.com met daarbij horende full omnium verzekering Hiervoor hadden we 420€ betaald voor 10 dagen
Bij aankomst snacht in Malaga vragen ze het rijbewijs en visa kaart. Zonder enige uitleg vraagt de medewerker voor betaling van nog eens 263€.
Op mijn vraag vanwaar dit bedrag komt krijg ik ( achteraf bekeken ) een hoop leugens zoals 140€ dieselkost die ik dan zou terug krijgen als ik de wagen terug vol binnenbreng 46€ brandstoftoeslag en de rest zijn dan Spaanse belastingen. Uiteindelijk betaald...en handtekening op visa bakje geplaatst.
Daarna vroeg hij om nog eens 83€ te blokkeren op mijn visa met de uitleg dat dit was voor indien we de wagen te laat binnenbrachten...
Na dit alles betaald te hebben steken ze je een Spaans contract in je handen.
Via mail vond ik de dag erna het Engelstalige contract waaruit bleek dat ik belogen was. De 263€ waren in hoofdzaak verzekeringen super relax cover en mega relax cover en de 83€ was voor de brandstof
De wagen was dus uiteindelijk meer dan dubbel verzekert...
Bij het inleveren van de wagen hebben we een hele scène gemaakt en we waren er blijkbaar niet alleen met onze klachten. Personeel was uiteindelijk zeer onvriendelijk, niet behulpzaam en gaven al lachend door dat we maar elders moeten gaan als we niet tevreden waren
NOOIT ga ik nog bij de bedriegers

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Criminele organisatie die hun klanten oplicht en weet dat je in een zwakke positie staat.

Indien je geen extra verzekering hebt zullen ze achteraf waarschijnlijk schade aan de wagen claimen met bijhorende inhouding van de geblokkeerde waarborgen.

Ze hebben je dus altijd liggen

De Backer beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Corrupte organisatie

1

Review:
Via Ryanair een auto gehuurd bij Goldcar zonder mij vooraf in te lezen in de recensies over dit bedrijf, er van uitgaande dat Ryanair haar klanten geen corrupte organisatie aanbiedt. De auto en allrisk verzekering via Ryanair betaald (129,- + 50,- verzekering).

Bij aankomst op Gerona Airport wordt ons verteld dat deze betaling enkel is zodat zij de auto voor je 'reserveren' en dat de afgesloten verzekering niet geldig is in Spanje. Wij moesten een extra bedrag van EUR 427,- betalen voor diverse onduidelijke verplichtingen. Toen ik hier niet mee akkoord ging kreeg ik door de onvriendelijke- en opdringerige medewerker een Spaans contract met pen in mijn handen om te ondertekenen. Hier moest ik mee akkoord gaan zodat Goldcar EUR 3000,- van de creditcard haalde. Na weigering kreeg ik de keuze om OF de handtekening te plaatsen OF de 427,- te betalen. Anders zouden we de autosleutels niet meekrijgen en ons geld voor de zogenaamde 'reservering' kwijt zijn. Uiteindelijk heb ik de 427,- betaald en bij aankomst in het appartement bleken we te hebben betaald voor 'cobertura super', de aller duurste verzekering die zij hebben, een extra bestuurder (welke we niet hadden?) en voor, tot op heden nog steeds niet duidelijk wat het is, Fianca Targeta á 100,-.

Afgesproken werd een full-full beleid waarbij we de auto volgetankt meekregen en ook weer volgetankt terug moesten zetten. Als kers op de taart kreeg ik bij terugkomst thuis een mail dat we de auto niet hadden volgetankt en nog even 109,- konden overboeken vanwege het feit dat zij zogenaamd de auto moesten voltanken (50.- boete + 59,- benzinekosten). Uiteraard kunnen zij fluiten naar dit bedrag.

Ik wil iedereen waarschuwen voor deze corrupte organisatie. Betaal liever een paar tientjes meer bij een gerenommeerd autoverhuurbedrijf in plaats van Goldcar. Uiteindelijk zal dit je tot vele honderden euro's aan oplichting schelen. Tevens vind ik het verbazingwekkend dat een luchtvaartmaatschappij als Ryanair een corrupt bedrijf als Goldcar via haar website aanbiedt. Onbegrijpelijk dat dit kan en mag.

Sterke punten:
-

Zwakke punten:
-

Rick beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over Goldcar

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou Goldcar aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou Goldcar aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek Goldcar


Home » Tussenpersonen » Goldcar
DMCA.com Protection Status