Goldcar

Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en de belangrijkste in de toeristensector. Met meer dan 25 jaar ervaring beschikt het bedrijf momenteel over 28 autoverhuurfilialen op de belangrijkste luchthavens en toeristische bestemmingen op het Spaanse vasteland, de Balearen en de Canarische Eilanden.

Minimum leeftijd

Personen die een auto wensen te huren en besturen van Goldcar, moeten ouder dan 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een rijbewijs. Echter bestaat er een dagelijkse supplement tot de 25 jarige leeftijd of totdat men minimaal 4 jaar in het bezit is van zijn of haar rijbewijs. De huurders moeten dit supplement direct bij het afhalen van het voertuig op kantoor betalen. De mogelijkheid bestaat ook, dat de minimale leeftijd voor bepaalde categorien auto's minimaal 30 jaar is.


Auto reserveren via de website

Klanten hebben de mogelijkheid om auto's via de website van Goldcar te reserveren. Bij het maken van een reservering worden klanten automatisch ingeschreven op de site. Hierdoor hebben zij ook de mogelijkheid om hun gegevens en reserveringen te bekijken en eventueel te wijzigen op hun persoonlijke pagina. Daarnaast kunnen klanten zich ook gratis inschrijven via de Club Goldcar. Hierdoor kan men ook gebruik maken van exclusieve aanbiedingen.


Annulering- en wijzigingskosten

Bij Goldcar bestaan er geen annuleringskosten tot 24 uur voor het ophalen van de huurauto. Echter bestaan er ook bepaalde voorwaarden. Indien men gereserveerd heeft via een andere website (reisbureau, rentalcars.com etc.) dan dient men de algemene voorwaarden eerst goed door te nemen. De voorwaarden worden meestal per e- mail verstuurd of zijn terug te vinden op de website van het bedrijf waar de auto gehuurd is. Indien klanten een auto hebben gereserveerd via www.goldcar.es. dan bestaan er geen losten tot het laatste moment. Indien de klant meedoet aan een bepaalde aktie, dan kan het wel zo zijn, dat er bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Deze voorwaarden zullen direct kenbaar gemaakt worden bij het huren van een auto. Deze voorwaarden moet een klant accepteren alvorens de auto gehuurd kan worden. De voorwaarden ontvangt de klant samen met het reserveringsbewijs per e-mail.


Tariefsoorten en Brandstofbeleid

Bij Goldcar zijn er verschillende tariefsoorten waar klanten uit kunnen kiezen. Dit geldt ook voor het brandstofbeleid. Als eerst kunnen klanten kiezen voor het Full- Full tarief. In dit geval krijgt men het voertuig met een volle brandstoftank en de auto moet ook weer met een volle brandstoftank ingeleverd worden. Indien de auto niet met een volle brandstof tank wordt ingeleverd, dan zullen er een sanctie in rekening worden gebracht, naast de hoeveelheid brandstof die nodig is om de tank te vullen. Klanten kunnen ook kiezen voor het Flex- Fuel of Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht. Een derde optie is het Crazy Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht. Bij de reservering wordt het Crazy Smart tarief betaald. In dit geval is annulering of wijziging niet meer mogelijk. Klanten hebben het "Key 'n Go" pakket als vierde optie. Dit tarief VIP ophaal mogelijkheden met betrekking tot de sleutels van het voertuig. Klanten kunnen het voertuig ophalen bij een van de Key n' Go automaten en hierdoor wachtrijen vermijden. In dit pakket is de all- risk verzekering zonder eigen risico en het Full/ Full brandstofsysteem inbegrepen.


Met welke kaart betalen?

Klanten kunnen bij Goldcar alleen betalen met een debit- of creditcard. Er is geen mogelijkheid om de huur van een auto contact te betalen of middels een bankoverschrijving. Klanten kunnen betalen met kaarten van Visa en de Mastercard/ Maestro.


Contact gegevens

Telefonische boekingen T.: 902 119 726 Outside Spain: +34 965 943 186 Monday to Sunday from 9:00 to 23:00 Klantenservice T.: 902 109 113 Outside Spain: +34 965 943 186 Monday to Sunday from 9:00 to 23:00 From Italy: T.: 199 151 151 + 390 645 209 634 Monday to Saturday from 9:30 to 20:30 Pechhulp onderweg 24 uur T.:902 105 276 Itali: (+39) 0 689 970 585 Portugal: +351 70750 1990 Griekenland: (+30) 211 411 4552 Frankrijk: (+33) 0 811 360 937 Kroati: (+385) 1 775 71 87 Rodos: +30 2109461333 Malta: +356 79371938 / +356 99493177 Andorra: +376 347 555 Casablanca: +212 661 161 624 24 uur hulp , 365 dagen per jaar


Goldcar video


Artikelen over Goldcar

Auto huren bij Goldcar

Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en is een belangrijke aanbieder van huurauto’s in de toeristensector. Het bedrijf heeft al meer dan 25 jaar ervaring en beschikt momenteel over 28 vestigingen op de grote luchthavens en toeristische bestemmingen in Spanje, de Balearen en op de Canarische Eilanden. Goldcar dé autospecialist van Amstelveen Sind ... [...]

Goldcar Reviews

    Biggest thieves

    This for the second time in a row that they did not return my deposit. And they charge fuel, damage costs that did not exist. Also I am waiting for an answer for three months now. This is my last e-mail: Dear Sir/Madam, On 28/08/2020 I attempted to rent a car at your company Gold Car Gibraltar Airport. We were a group of 4 friends and already had a car. But as we entered Gibraltar we had to leave our car at La Linea. So we entered Gibraltar by foot as our car was due to administration not able to enter Gibraltar. We decided that it would be great if we could rent a car for in Gibraltar so that we could divide our group into 2 people. We found Goldcar online and booked a car for hire at "Gibraltar Airport". It took us 1.5 hour to find the Goldcar office as we were searching around Gibraltar Airport and at the Gibraltar customs. We called the general phone number after waiting for a very long time we had a man who answered our phone in English with an Indian accent. He told us that we needed to enter Gibraltar Airport inside and ask there. However this was the wrong information. A police officer told us that we need to leave Gibraltar (the UK) and need to enter Spain and to have a walk of 15min from the border to the Goldcar office. We found out that the "Goldcar Gibraltar Airport office" was not in Gibraltar at all, it was in another country: namely, La Linea Spain. We told our problem at your employee at the office after finding the office, finally. He told us that people very often get confused and make the same mistake. After finishing the payment we have received a FIAT Tipo(1784 LFX). After a delay of 2 hours we thought we can finally continue our trip into Gibraltar and perhaps book a hotel outside Gibraltar somewhere in Spain. However, our relief was only for a short term. After 4 hours the first gear and the reverse gear of the Fiat Tipo refused to work. So we were afraid to continue our route to our friends who had our own car in Algeciras. We returned the car at night to La Linea (office Gibraltar Airport) and found no one at the office. We tried to call the number we had to call but no one picked-up the phone. We called several times. So we left the car at the office and our friends came with our car all the way from Algeciras to La Linea to pick us up. Our stay was ruined, we lost time and we made extra costs because of our car rental at your company. So we decided to bring the car back on 29/8/2020 very early so we can continue our trip as it was the last day of our holiday. We explained the whole situation at 2 of your employees at the office. They apologized and told us we should contact the company by e-mail to get a refund. Also the employees told us at the office that it was not necessary to refuel the gas of the FIAT Tipo due to the bad circumstances. They told us: "no worry just leave the car here we will take the car and refuel it for you. You don't have to pay anything". So we told this sir that finally someone helped us and gave us some service and empathy. There were no charges, fees or costs left anymore. However, unfortunately this was not true. Because I have received an e-mail which said that I got a penalty for not refueling the gas and I got a very high gas ticket which is absolutely not true as we drove very few kilometres with the car. So the gas is not correct. I called the general phone number and this person told me that he cannot do something for me. So I called the Goldcar office at Gibraltar Airport and I got the employee who promised me that he would accept my car for free and not charge any fees or costs for the fuel or refueling. He told me I am very sorry this is a mistake. I am gonna return your money right now. This did not happen! Luckily, because I knew everything goes wrong at goldcar I made a videotape of my call with the man of the Goldcar office where he apologized and told me the refueling is absolutely for free and that this is a mistake from the company not his mistake. I have this conversation on tape. At this moment Goldcar charged me 175,95EU for a few hours car rental. I want a total refund. I hope you understand how very inconvenient this situation was for us. Especially because the whole situation costed us more money and time to solve it. In meanwhile we did not receive anything we wanted to pay for. And after it, it went evenly more wrong.

    Sterke punten
    There are nooooone

    Zwakke punten
    EVERYTHING: Stealing, fraud, lying, cheating, unhidden costs, lazy, no answering, fake customer service.

    huur hier nooit een wagen

    hopeloos slechte service

    Sterke punten
    zijn er niet

    Zwakke punten
    de wagens zijn niet in orde ze lichten mensen op geen klantenservice

    Let op ze proberen je altijd een oor aan te naaien

    Regelmatig gehuurd bij goldcar en dacht inmiddels alle trucjes wel een keertje meegemaakt te hebben maar toch weten ze telkens weer iets nieuws te bedenken. Nu weer €450 boete vanwege een veeg / doffe plek omdat ik met een zachte handveger opgedroogd stof verwijderd heb. NOOIT MEER.

    Sterke punten
    Liegen Bedriegen Smoesjes verzinnen

    You need to pay for speed line

    Bad!! We are in Alicante now waiting for almost an hour! They ask you to pay 35 euro for the “speed line “ otherwise you are just at the end of the line!! Stealing !!

    Zwakke punten
    They let you pay 35 euro in the line

    Zeer slechte ervaring met Goldcar

    Zeer slechte ervaring met Goldcar. Bij aankomst wilden ze de borg niet op twee kaarten accepteren en wilden ze ons 380€ laten betalen voor afbetaling. Na twee dagen knipperde onderhoudslampje in auto, ze wilden ons niet helpen. Ik moest dag besteden om naar Porto vliegveld te rijden en daar constateerden ze dat onderhoud niet goed was gedaan. Ze wilden vervangende auto meegeven vol schade. Moest ik zelf constateren en vastleggen. Veel dure vakantietijd en geld gekost. Na 8 maanden krijg ik incasso voor tolwegen, had ik afgekocht en hebben ze niet overgezet naar vervangende auto. Over gemailed en ze gaan uiteraard niet helpen. Diep en diep triest, nooit meer zaken mee doen. MJans

    Goldcar/Interrent sjoemelt met benzine

    Heb 1 keer auto gehuurd bij Goldcar en 2 keer bij Interrent. Beide maatschappijen zijn nu onderdeel van de Europcar groep. Bij Goldcar op Fuerteventura en bij Interrent op Gran Canaria hebben ze mij een auto met niet volle tank gegeven (ca 3/4 vol) terwijl ik vol had gecontracteerd. Mijn vermoeden is dat ze op deze manier iets bij proberen te verdienen en erop gokken dat klanten het niet tijdig opmerken. Mijn advies is dit altijd te controleren (naast een volledige inspectie van de auto vooraf met foto's van schades…)

    Zwakke punten
    gesjoemel met benzine heel beperkt personeel aanwezig bij aankomst en terugkeer

    Goldcar kost je uiteindelijk veel meer!

    Via rentalcars.com auto gehuurd bij Goldcar op de luchthaven van Rome. Kom je aan de verhuurbalie accepteren ze je creditcard niet omdat er geen voornamen op staan, maar alleen voorletters. Ze konden nu zogenaamd alleen de auto meegeven als ik full insurance erbij nam van €140,-. Ze weten dat je nergens anders heen gaat omdat je de huurprijs al bij boeking via internet heb betaald! Zijn een stel afzetters.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar. Uiteindelijk betaal je meer als bij een gerenommeerd bedrijf.

    Goldcar kost je uiteindelijk veel meer!

    Via rentalcars.com auto gehuurd bij Goldcar op de luchthaven van Rome. Kom je aan de verhuurbalie accepteren ze je creditcard niet omdat er geen voornamen op staan, maar alleen voorletters. Ze konden nu zogenaamd alleen de auto meegeven als ik full insurance erbij nam van €140,-. Je kan dan zeggen wat je wil, maar niets helpt. Ze weten dat je nergens anders heen gaat omdat je de huurprijs al bij boeking via internet heb betaald! Zijn een stel afzetters.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar. Uiteindelijk betaal je meer als bij een gerenommeerd bedrijf.

    Goldcar kost je uiteindelijk veel meer!

    Via rentalcars.com auto gehuurd bij Goldcar op de luchthaven van Rome. Kom je aan de verhuurbalie accepteren ze je creditcard niet omdat er geen voornamen op staan, maar alleen voorletters. Ze konden nu zogenaamd alleen de auto meegeven als ik full insurance erbij nam van €140,-. Je kan dan zeggen wat je wil, maar niets helpt. Ze weten dat je nergens anders heen gaat omdat je de huurprijs al bij boeking via internet heb betaald! Zijn een stel afzetters, nooit meer Goldcar.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar. Uiteindelijk betaal je meer als bij een gerenommeerd bedrijf.

    Goldcar: maffia

    We brachten de auto om 5 uur 's ochtends terug, zonder schade. We moesten de sleutels in een Dropbox doen. Er was geen medewerker om te checken. Dezelfde dag kregen we een foto toegestuurd van Goldcar met een duidelijk gefotoshopte schade: 300 euro. Diezelfde nacht, om half 1, dus 4,5 uur voordat de auto teruggebracht werd, was er al, ongezien, 300 euro van de creditcard gend. Hetzelfde bedrag als het schadebedrag. Mijn verzekeraar vroeg om een rekening. die heb ik nooit gekregen. De communicatie stopt gewoon. Huur nooit bij Goldcar het is maffia.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Je krijgt ook nog een auto vol schrammen mee.

    Goldcar, gouden oplichters!

    Bij inlevering auto liepen ze direct op het sleutelgat van de autodeur af. Alhoewel de auto automatische vergrendeling had en de deuren open stonden. Ze gaven aan dat er sporen van inbraak waren (terwijl onze auto voornamelijk bij hotel op beveiligde parking geparkeerd stond). 300 euro schade die niet werd gedekt door onze verzekering. Pure Oplichting

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Aansmeren extra verzekeringen. Zoeken naar schade die vervolgens niet gedekt blijkt.

    Verhalen van oplichting waar.

    Gekozen auto blijkt slechts een lokmiddel te zijn want voor wij aan de beurt waren hoorden we bij iedereen dat hun gekozen auto niet beschikbaar was, ondanks dat 27 augustus geen piekperiode is. Ook wij werden een veel kleinere wagen aangeboden aan dezelfde prijs en betaalden 25 euro meer voor een sedan ipv gekozen SUV voor familie van 5. Verplichte verzekering bij betaling daar is veel duurder dan eerder was vermeld. Huur zou slechts 85 euro kosten voor 5 dagen maar werd uiteindelijk 195+140 euro brandstofwaarborg. Die laatste 140 euro werd wel terugbetaald bij volle tank.

    Sterke punten
    + Snelle terugbezorging maar ze controleren de wagen pas als je weg bent dus je kan daar niet discussieren over kosten / schade die ze je plannen aan te rekenen... Terugbetaling geschiedt pas enkele dagen later... + Auto in uitstekende staat.

    Zwakke punten
    - Onvriendelijk personeel bij verhuurbalie. Vooral de blondine die de wachtnummers uitdeelde op 27/08 omstreeks 20:00. - Onverwachte meerkosten verzekering. - Minderwaardige auto aan meerkost.

    Pas op: oplichters

    Via Rental Cars geboekt bij Goldcar: allereerst wordt je een zogenaamd veel betere verzekering aangesmeerd dan diegene die je al via rental cars (full coverage!) kan nemen. Dit is dus GEEN betere deal, maar kost alleen heel veel extra! Daarnaast is bij het inleveren van de auto een fout gemaakt door Goldcar personeel mbt aantal gereden kilometers: dit zou 2000km meer zijn dan daadwerkelijk. Hoewel ik gelijk naar de balie ging (met foto's van kilometerstanden in mijn hand) en het personeel zei dat het wel gecorrigeerd zou worden, zijn er inmiddels honderden euro's extra van mijn creditcard card afgeschreven. Telefonische klantenservice zegt eerst dat het geregeld wordt, en daarna zeggen ze dat je een online request moet gaan indienen. En dan tot wel 30 dagen mag wachten op reactie. En dat terwijl het hun schuld/fout is. Mijn advies: HUUR HIER NIET! En doe je dat wel: zorg dat je overal foto's van hebt! BTW: de eind kilometerstand krijg je niet te zien op een contract oid, dus ze kunnen je alsnog proberen op te lichten.

    Sterke punten
    Prima auto, redelijk schoon en nieuw.

    Zwakke punten
    Klantenservice Baliemedewerkers Car park staff Kortom: je bent gewoon een lopende creditcard voor ze en ze hopen dat je niet protesteert of opgeeft omdat je veel moeite moet doen om je geld terug te krijgen.

    Dubbele verzekering betaald

    Mijn boeking gedaan via rentalcars. Daar de volledige verzekering genomen a 40. Toen ik de auto ging ophalen kreeg ik te horen dat dit bedrag maar de helft van de kosten voor de verzekering was en ik deze 40 nog eens moest betalen met belastingen en toeslagen erboven op, in totaal 69 euro. Omdat ik de verzekering al betaald had weigerde ik de extra kosten. Daarop zou er 1100 gereserveerd worden op mijn creditcard en zou ik bij elk krasje oid dit bedrag kwijt zijn. Uiteindelijk toch de 69 betaald met tegenzin. De reservering van 131 voor brandstof is wel volledig terug geboekt ondanks dat ik 50km voor het inleveren voor het laatst getankt heb.

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    personeel is onvriendelijk en geeft niet om de klanten

    goldcar

    had contract full full. Als ik de auto ging afhalen moest ik 104 waarborg betalen voor benzine? Breng auto terug vol met benzine nog 5 km met gereden.Betalen na twee weken maar 90 waarborg terug ! Ze zijden dat het taks was van luchthaven en iets van contract flexibele. Dieven zijn het, nooit van mijn leven huur ik daar nog een auto.

    Sterke punten
    nieuwe auto

    Zwakke punten
    Bedrog over geld

    Bewust bedriegen

    2 Citron Berlingo's via rentalcars besteld voor 10 dagen. Aangekomen bij de balie van Goldcar waren er geen Berlingo's of gelijkaardige auto's beschikbaar. Mijn stiefzoon werd een kleine wagen aangeboden. Ook aan mij werd een kleine wagen voorgesteld, maar met 2 kleine wagens kon de bagage niet mee. Dus bood men mij een groter wagen (Dacia Lodgy ) aan. Ik moest wel tekenen zoniet kon de bagage niet mee. Ik betaalde 566 meer dan de bij rentalcars afgesproken 215.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Bedriegerij

    slecht !

    Via rental cars een auto gehuurd bij Goldcar. Bij aankomst op de vluchthaven bleek ik niet mijn volledige voornaam te hebben ingevuld op het boekingsformulier. Dit was volgens Goldcar absoluut noodzakelijk, alleen de voorletters was niet genoeg. We konden "op onze kop gaan staan", we kregen de auto niet mee !!! De enige oplossing was om voor 117,00 een nieuwe boeking te maken. Daar was de medewerker van Goldcar welgeteld 4 minuten mee bezig. Wat een oplichterij !!! nooit meer Goldcar !!!

    Goldcar = oplichting

    We hadden een auto gehuurd bij Gold car via de website rental cars.com met daarbij horende full omnium verzekering Hiervoor hadden we 420 betaald voor 10 dagen Bij aankomst snacht in Malaga vragen ze het rijbewijs en visa kaart. Zonder enige uitleg vraagt de medewerker voor betaling van nog eens 263. Op mijn vraag vanwaar dit bedrag komt krijg ik ( achteraf bekeken ) een hoop leugens zoals 140 dieselkost die ik dan zou terug krijgen als ik de wagen terug vol binnenbreng 46 brandstoftoeslag en de rest zijn dan Spaanse belastingen. Uiteindelijk betaald...en handtekening op visa bakje geplaatst. Daarna vroeg hij om nog eens 83 te blokkeren op mijn visa met de uitleg dat dit was voor indien we de wagen te laat binnenbrachten... Na dit alles betaald te hebben steken ze je een Spaans contract in je handen. Via mail vond ik de dag erna het Engelstalige contract waaruit bleek dat ik belogen was. De 263 waren in hoofdzaak verzekeringen super relax cover en mega relax cover en de 83 was voor de brandstof De wagen was dus uiteindelijk meer dan dubbel verzekert... Bij het inleveren van de wagen hebben we een hele scne gemaakt en we waren er blijkbaar niet alleen met onze klachten. Personeel was uiteindelijk zeer onvriendelijk, niet behulpzaam en gaven al lachend door dat we maar elders moeten gaan als we niet tevreden waren NOOIT ga ik nog bij de bedriegers

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Criminele organisatie die hun klanten oplicht en weet dat je in een zwakke positie staat. Indien je geen extra verzekering hebt zullen ze achteraf waarschijnlijk schade aan de wagen claimen met bijhorende inhouding van de geblokkeerde waarborgen. Ze hebben je dus altijd liggen

    Corrupte organisatie

    Via Ryanair een auto gehuurd bij Goldcar zonder mij vooraf in te lezen in de recensies over dit bedrijf, er van uitgaande dat Ryanair haar klanten geen corrupte organisatie aanbiedt. De auto en allrisk verzekering via Ryanair betaald (129,- + 50,- verzekering). Bij aankomst op Gerona Airport wordt ons verteld dat deze betaling enkel is zodat zij de auto voor je 'reserveren' en dat de afgesloten verzekering niet geldig is in Spanje. Wij moesten een extra bedrag van EUR 427,- betalen voor diverse onduidelijke verplichtingen. Toen ik hier niet mee akkoord ging kreeg ik door de onvriendelijke- en opdringerige medewerker een Spaans contract met pen in mijn handen om te ondertekenen. Hier moest ik mee akkoord gaan zodat Goldcar EUR 3000,- van de creditcard haalde. Na weigering kreeg ik de keuze om OF de handtekening te plaatsen OF de 427,- te betalen. Anders zouden we de autosleutels niet meekrijgen en ons geld voor de zogenaamde 'reservering' kwijt zijn. Uiteindelijk heb ik de 427,- betaald en bij aankomst in het appartement bleken we te hebben betaald voor 'cobertura super', de aller duurste verzekering die zij hebben, een extra bestuurder (welke we niet hadden?) en voor, tot op heden nog steeds niet duidelijk wat het is, Fianca Targeta 100,-. Afgesproken werd een full-full beleid waarbij we de auto volgetankt meekregen en ook weer volgetankt terug moesten zetten. Als kers op de taart kreeg ik bij terugkomst thuis een mail dat we de auto niet hadden volgetankt en nog even 109,- konden overboeken vanwege het feit dat zij zogenaamd de auto moesten voltanken (50.- boete + 59,- benzinekosten). Uiteraard kunnen zij fluiten naar dit bedrag. Ik wil iedereen waarschuwen voor deze corrupte organisatie. Betaal liever een paar tientjes meer bij een gerenommeerd autoverhuurbedrijf in plaats van Goldcar. Uiteindelijk zal dit je tot vele honderden euro's aan oplichting schelen. Tevens vind ik het verbazingwekkend dat een luchtvaartmaatschappij als Ryanair een corrupt bedrijf als Goldcar via haar website aanbiedt. Onbegrijpelijk dat dit kan en mag.

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    -

    Don't use Goldcar or Rhodium

    Rhodium and Goldcar are apparently the same. Had the very bad experience with these guys. Rented a car at Malaga Airport. They charged my creditcard without my permission. They simply misuse the information when you give them your card for the deposit. They do not pick up the phone, provide you even with fake phone numbers, no reaction to emails. In all they only do one thing, misuse your credit card and steal money. If you want to be ripped off: This is the place to be.

    Sterke punten
    The car was OK

    Zwakke punten
    No communication, fraud, theft, whatever you want to call it. Once they've got hold of your money they vanish into thin air.

    Don't use Goldcar or Rhodium

    Rhodium and Goldcar are apparently the same. Had the very bad experience with these guys. Rented a car at Malaga Airport. They charged my creditcard without my permission. They simply misuse the information when you give them your card for the deposit. They do not pick up the phone, provide you even with fake phone numbers, no reaction to emails. In all they only do one thing, misuse your credit card and steal money. If you want to be ripped off: This is the place to be.

    Sterke punten
    The car was OK

    Zwakke punten
    No communication, fraud, theft, whatever you want to call it. Once they've got hold of your money they vanish into thin air.

    Criminals

    Please dont use this company People, please do not use this criminal organisation! They charge you with costs after you have returned the car! They can use your creditcard to do so! Please read an English article (from mailonline in may 2019) about criminal car rental companies!! Gold car is absolutely not to be trusted!! Dont let low prices fool you!

    Sterke punten
    Non, this company has just one goal! Cause as much financial damage to its customers as possible!

    Zwakke punten
    This is a criminal organisation! Please dont let them fool you. Dint use this company!!

    Goldcar oplichting Roma airport

    Auto via Ryanair gehuurd, dit was gunstig. Kom je aan de verhuurbalie accepteren ze je creditcard niet omdat er geen voornamen erop staan. (de bekende kleine letters) Had afgelopen jaar met dezelfde creditcard bij hun een auto gehuurd en dit jaar is die niet meer bij hun geldig. Zijn een stel afzetters, nooit meer Goldcar.

    Sterke punten
    Ze blijken goedkoop, maar je kunt naar je geld fluitenze

    Zwakke punten
    Ze zijn niet klantvriendelijk, en proberen je op allerlei manieren op te lichten.

    Pas op!

    Pas goed op bij Goldcar, ze verhuren je online tegen een zeer scherp tarief een mooie auto. Bij afhalen proberen ze je op alllerlei manieren extra's bij te verkopen. Als dit niet lukt laten ze je de borg betalen maar gebruiken de borg voor de extra's. Dit vullen ze in op het contract wat je niet te zien krijgt, je moet je handtekening onder het contract zetten op een digitaal kastje op de balie, je ziet het contract dus niet. Als je je sleutels krijgt en het opgevouwen contract in een mapje hopen ze dat je naar je auto gaat omdat je graag weg wilt van de balie vanwege het langdradige opdringerige personeel. Achteraf klagen helpt niet, ze erkenen geen enkele verantwoordelijkheid. BLIJF BIJ GOLDCAR WEG ! BOEVENCLUB!! OPLICHTERS!

    Sterke punten
    Website

    Zwakke punten
    Schade claimen die niet door jou is gemaakt. Extra's berkenen die je niet wilt.

    Oplichters

    Review Interrent en Goldcar proberen je altijd extra te laten betalen ga je hier aan de balie niet op in, of je geeft aan alles al betaald te hebben bij het boeken kan je kiezen... (balie luchthaven Girona) bijbetalen of geen auto ze lijken goedkoop maar zijn het niet! het zijn oplichters

    Sterke punten
    geen


Bezoek Goldcar

Schrijf je eigen review