Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en de belangrijkste in de toeristensector. Met meer dan 25 jaar ervaring beschikt het bedrijf momenteel over 28 autoverhuurfilialen op de belangrijkste luchthavens en toeristische bestemmingen op het Spaanse vasteland, de Balearen en de Canarische Eilanden.

Minimum leeftijd

Personen die een auto wensen te huren en besturen van Goldcar, moeten ouder dan 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een rijbewijs. Echter bestaat er een dagelijkse supplement tot de 25 jarige leeftijd of totdat men minimaal 4 jaar in het bezit is van zijn of haar rijbewijs. De huurders moeten dit supplement direct bij het afhalen van het voertuig op kantoor betalen. De mogelijkheid bestaat ook, dat de minimale leeftijd voor bepaalde categorieën auto's minimaal 30 jaar is.


Auto reserveren via de website

Klanten hebben de mogelijkheid om auto's via de website van Goldcar te reserveren. Bij het maken van een reservering worden klanten automatisch ingeschreven op de site. Hierdoor hebben zij ook de mogelijkheid om hun gegevens en reserveringen te bekijken en eventueel te wijzigen op hun persoonlijke pagina. Daarnaast kunnen klanten zich ook gratis inschrijven via de Club Goldcar. Hierdoor kan men ook gebruik maken van exclusieve aanbiedingen.


Annulering- en wijzigingskosten

Bij Goldcar bestaan er geen annuleringskosten tot 24 uur voor het ophalen van de huurauto. Echter bestaan er ook bepaalde voorwaarden. Indien men gereserveerd heeft via een andere website (reisbureau, rentalcars.com etc.) dan dient men de algemene voorwaarden eerst goed door te nemen. De voorwaarden worden meestal per e- mail verstuurd of zijn terug te vinden op de website van het bedrijf waar de auto gehuurd is. Indien klanten een auto hebben gereserveerd via www.goldcar.es. dan bestaan er geen losten tot het laatste moment. Indien de klant meedoet aan een bepaalde aktie, dan kan het wel zo zijn, dat er bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Deze voorwaarden zullen direct kenbaar gemaakt worden bij het huren van een auto. Deze voorwaarden moet een klant accepteren alvorens de auto gehuurd kan worden. De voorwaarden ontvangt de klant samen met het reserveringsbewijs per e-mail.


Tariefsoorten en Brandstofbeleid

Bij Goldcar zijn er verschillende tariefsoorten waar klanten uit kunnen kiezen. Dit geldt ook voor het brandstofbeleid. Als eerst kunnen klanten kiezen voor het Full- Full tarief. In dit geval krijgt men het voertuig met een volle brandstoftank en de auto moet ook weer met een volle brandstoftank ingeleverd worden. Indien de auto niet met een volle brandstof tank wordt ingeleverd, dan zullen er een sanctie in rekening worden gebracht, naast de hoeveelheid brandstof die nodig is om de tank te vullen. Klanten kunnen ook kiezen voor het Flex- Fuel of Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht. Een derde optie is het Crazy Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht. Bij de reservering wordt het Crazy Smart tarief betaald. In dit geval is annulering of wijziging niet meer mogelijk. Klanten hebben het "Key 'n Go" pakket als vierde optie. Dit tarief VIP ophaal mogelijkheden met betrekking tot de sleutels van het voertuig. Klanten kunnen het voertuig ophalen bij een van de Key n' Go automaten en hierdoor wachtrijen vermijden. In dit pakket is de all- risk verzekering zonder eigen risico en het Full/ Full brandstofsysteem inbegrepen.


Met welke kaart betalen?

Klanten kunnen bij Goldcar alleen betalen met een debit- of creditcard. Er is geen mogelijkheid om de huur van een auto contact te betalen of middels een bankoverschrijving. Klanten kunnen betalen met kaarten van Visa en de Mastercard/ Maestro.


Contact gegevens

Telefonische boekingen T.: 902 119 726 Outside Spain: +34 965 943 186 Monday to Sunday from 9:00 to 23:00 Klantenservice T.: 902 109 113 Outside Spain: +34 965 943 186 Monday to Sunday from 9:00 to 23:00 From Italy: T.: 199 151 151 + 390 645 209 634 Monday to Saturday from 9:30 to 20:30 Pechhulp onderweg 24 uur T.:902 105 276 Italië: (+39) 0 689 970 585 Portugal: +351 70750 1990 Griekenland: (+30) 211 411 4552 Frankrijk: (+33) 0 811 360 937 Kroatië: (+385) 1 775 71 87 Rodos: +30 2109461333 Malta: +356 79371938 / +356 99493177 Andorra: +376 347 555 Casablanca: +212 661 161 624 24 uur hulp , 365 dagen per jaar


Goldcar video


Artikelen over Goldcar

Auto huren bij Goldcar

Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en is een belangrijke aanbieder van huurauto’s in de toeristensector. Het bedrijf heeft al meer dan 25 jaar ervaring en beschikt momenteel over 28 vestigingen op de grote luchthavens en toeristische bestemmingen in Spanje, de Balearen en op de Canarische Eilanden. Goldcar dé autospecialist van Amstelveen Sind ... [...]

Goldcar Reviews

    zeer goed bevallen

    Eerste keer dat ik bij Coldcar huurde was geen succes, door taal problemen.
    Maar ik heb nu drie keer een auto gehuurd en is mij zeer goed bevallen
    Als ik nu huur doe ik wel de extra verzekering er bij en dat bevalt mij goed,denk er wel om dat je aftankt.
    alle gehuurde autos waren prima, doe het zeker weer.

    Sterke punten
    gemakkelijk ophalen

    Zwakke punten
    De taal is wel lastig
    In het nederlands zou ideaal zijn ze zijn wel moeilijk te verstaan.

    Goede ervaring!!

    Voor ons goede ervaringen. Vorig jaar ook een auto gehuurd en dat ging prima. Ook dit jaar 2 weken geleden auto gereserveerd. Nu zag ik deze week dat ik 100 euro goedkoper zou uitkomen. Dus auto geannuleerd en binnen 2 dagen stond het geld terug op mijn creditcard. Nu voor huidig bedrag opnieuw de auto gereserveerd. Kijk ze proberen altijd een verzekering te verkopen maar Nee is ook een antwoord! Dus ik ga met veel vertrouwen mijn auto ophalen in Alicante Airport.

    250€ betaald geen auto

    We rented a car with Goldcar through Easyterra. Both companies are to be catalogued under economic malpractice and cheats. Upon arrival at the airport of Fiumicino we spent no less than 4 hours at Goldcar in an attempt to get the car we rented and paid upfront with our credit card. At Goldcar we were told an extra insurance was necessary, upon the rental fee another 200 euros! We wanted to pay but the credit card was refused: wrong pin. We are sure the correct pin was used and our bank confirmed that the credit card was ok and not blocked. They tried several times until the credit card was ‘apparently’ blocked. The bank said this was not correct. They even offered us to the check ‘with an app they have’ to see whether our code was correct. Of course we did not do this and from that point onward, the discussion became more fierce from their side and ended with the refusal to rent out the car to us, but also with the refusal to refund. Our offer to pay with my wife’s credit card, my bank card or cash was denied. They refused any further communication. Upon calling Easyterra and Goldcar several times, we got no help at all and the phone was thrown on the hook.We intend to take this further with a lawyer because these malpractises are no less than theft.

    Sterke punten
    Geen

    Sterke punten
    geen

    Eerlijke reviews

    Afschuwelijk. Stelletje oplichters bij Rome. Malafide praktijken. Nep reviews op hun eigen site die goed zijn. Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Ik krijg nog 280 euro van ze maar geen contact mogelijk.

    Sterke punten
    NIET

    Zwakke punten
    Malafide praktijken. Je krijgt geen autosleutel mee ondanks betaling. Extra verzekeren etc dan wel...express gaan bellen en je laten staan wachten bij de balie. Dit toneelstuk voeren ze elke dag op.

    Bedriegers

    Wij moesten nogmaals een verzekering afsluiten toen wij de auto gingen halen, dus opgelicht.
    Niet mee in zee gaan met dit bedrijf

    Scammers

    Charging extra Money without explaining. Unable to contact

    Look for all warnings at Google/ instagram reviews please. Worthless

    Zwakke punten
    Scammers, charging double money

    Scammers

    Charging extra Money without explaining. Unable to contact

    Look for all warnings at Google/ instagram reviews please. Worthless

    Zwakke punten
    Scammers, charging double money

    Oplichting of niet?

    Kijk uit met dit bedrijf. Auto geboekt echter geboekte auto was er niet. Ging om Citroen DS3. Hij had een Fiat500 voor ons. Een veel kleinere auto waar onze bagage niet in past. Na een heftige discussie waren onze keuzes beperkt tot: Of de 500 accepteren, of een upgrade naar een C3 of Geen auto met verlies van betaling bij reservering. Je hebt geen keus anders dan de upgrade te betalen....in mijn beleving Oplichting. Op ons vakantie adres hoorde ik vergelijkbare verhalen van vakantiegangers. Voor mij NOOIT meer goldcar

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    ze gebruiken goedkope boekingen om je op te lichten.

    Onvriendelijke en beledigend

    In de afdeling van Nice werden we op erg beledigende manier behandeld nadat er verwarring was over waar we de auto moesten terugbezorgen… alleen in Frankrijk komt personeel weg met zo’n brutaal gedrag

    GOLDCAR via RYANAIR at FARO airport - NEVER AGAIN !!!

    On 7th December 2021 I booked a rental car (€37,25 for 5 days) from Goldcar via Ryanair. On the arrival of our flight FR7412 at 20:20 local time on December 18th, we went to the Goldcar pick-up desk. There were about 10 people before us in the queue, and we had to wait for almost 2 hours before being served (Goldcar contract time 22:38)!!! This was a nightmare for my mother, as she is disabled, and as she can't stand or walk for a long time. She even needs assistance with a lift to get in and out of the airplane. She was sitting in a basic wheelchair from the airport, so not comfortable at all. Being in a rush after this long wait, I didn't pay enough attention at check-in, and when the clerk Carla asked me to enter my credit card code, I did so without thinking twice. I had to sign digital in a small box on a tablet, without seeing or reading the contract. I thought it was related to the expected €1600 deposit, but I actually paid €42.85 for all sorts of supplements that I didn't ask for, and which Carla didn't mention or ask, except for the e-toll. I paid amongst others €3.73 'airport tax' (which was clearly stated as 'included' in my booking confirmation from Ryanair), €10.16 'diesel supplement' (I DID NOT ASK for a diesel) and €12.20 'Smart return' (NO IDEA what this is, and I certainly DID NOT ASK for this either). The only thing that we discussed, and which I gave permission for, is the extra cost for the e-toll, a total of €8.75 (5 days). So I was charged €34.10 extra, without my agreement and without any explanation. I only saw this after the payment, when the clerk Carla asked me a second time to pay by credit card, for the deposit of the car. So what I thought I had just done...  The second transaction was for the deposit, but instead of €1600 she blocked €1823 on my CC. I had agreed for €1600 deposit for the car itself, and I read on a sign that for the e-toll a deposit of €75 was demanded. This had not been mentioned by Carla. And later I saw on the printed contract that there was also an extra deposit of €48 for the fuel? But then there was still €100 deposit missing ??? When I asked Carla about all this, she said there was nothing she could do about it, and that I should contact 'customer service'. She wrote the email address at the top of my printed contract ([email protected]).
    I booked a Nissan Juke (or similar) and got a Fiat 500X. The car itself was OK, with only 43.000 kms and with many options. The drop-off was fast and professional.
    But in the end I'm absolutely not happy with their way of handling check-in and payment, and I feel cheated by Goldcar. Check-in is absolutely unclear and (deliberately?) vague.
    This was definitely the first and the last time I booked a rental car via Ryanair (2 hrs queue) and with Goldcar (unclear handling).

    Oplichters!!!

    In plaats van 54 euro af te schrijven volgens de confirmation wordt er bijna 200 euro afgeschreven. Bij telefonisch contact wordt mij verteld dat ik moet betalen voor een upgrade, verzekering etc. Hier is absoluut niet over gesproken tijdens het ophalen van de auto. Probeer nog steeds mijn geld terug te krijgen

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters

    Oplichterij eerste klas

    Nog nooit meegemaakt... Bij geen enkele andere verhuurfirma... Auto geboekt mer verzekering, betaald, documenten bijen geen auto mmeekrijgen, bericht van betaling vd bank tonen en nog niet meekrijgen. 2x zoveel moeten betalen als de reeds betaalde dienst, met een uitleg die je niet verstaat en waar ze te snel praten. Ok, eerste keer en nooit meer! Ik raad het ook iedereen af, dit is pure oplichting. Enkele maanden geleden, via dezelfde dienst bij "ok, rent a car" geboekt. Auto ophalen en vertrekken, geen extra kosten. Dit is niet meer normaal.

    Zwakke punten
    De personeelsleden zijn, naar mijn mening, gewoon gedrilt om op te lichten. Zo komt het over.

    Goldcar. Pure oplichters geworden!

    Goldcar. Pure oplichters geworden!
    De truc; de goedkoopste tarieven communiceren via brokers als Doyouspain.com en rentalcars.com en daardoor bovenaan staan in de lijst met autoverhuurbedrijven.
    Je boekt vervolgens met je creditcard... MAAR op bestemming aangekomen moet je extra bedragen betalen omdat op diezelfde creditcard 'slechts' je initialen (en niet je volledige voornaam) staat! (heel gebruikelijk in Nederland!) Ineens zou je dus wel iemand anders kunnen zijn...terwijl je er ook mee hebt geboekt en kunt laten zien dat er mee betaald is...maar daar weigert Goldcar gehoor aan te geven of zelfs maar naar te kijken! Of je dus even een paar honderd Euro wil aftikken ....en doe je het niet, krijg je de auto niet mee...
    Goldcar is zeer onbetrouwbaar! U bent gewaarschuwd! Zeg het voort!
    En oh ja...Doyouspain.com (in mijn geval) weet er van...maar onderneemt natuurlijk niets...zij krijgen immers betaald per boeking...en werken dus graag mee aan deze zwendel.

    Sterke punten
    Het oplichten van klanten!

    Speciale schoonmaakkosten

    Na terugbrengen van mijn huurauto worden ineens speciale reinigingskosten van €72,00 in rekening gebracht. Vanwege wat gras en zand op de vloer voorin de auto. Schandalig

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Het zonder overleg en grond in rekening brengen van extra kosten

    Speciale schoonmaakkosten

    Na terugbrengen van mijn huurauto worden ineens speciale reinigingskosten van €72,00 in rekening gebracht. Vanwege wat gras en zand op de vloer voorin de auto. Schandalig

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Het zonder overleg en grond in rekening brengen van extra kosten

    NIET BOEKEN BIJ GOLDCAR

    NIET BOEKEN
    NIET BOEKEN! NIET BOEKEN!
    Ik kom aan op de luchthaven hebben ze mijn gereserveerde auto weggegeven!
    Wat nu? Ja u mag 3 dubbele betalen en bij een andere reserveren want wij hebben op dit moment geen auto staan, sorry. Met deze excuses van hun heb ik 2 dagen lang een auto moeten zoeken terwijl we gevangenen waren op de luchthaven met kinderen. GA NIET MET HUN IN ZEE! ZE HEBBEN MIJN VAKANTIE NAAR DE .... GEBRACHT!

    Sterke punten
    GEEN ENKEL!

    Zwakke punten
    ALLEENMAAR ZWAKKE PUNTEN

    waarschuwing

    Warning. As a former customer of Goldcar ,stopped using Goldcar in 2018 after a bad experience, I was unpleasantly surprised to receive a bill for 160 euro' s last week. Checking my account I noticed that the day before they took 160 euro's from my credit card. Checking the bill it was for administration costs for a rental period in 2016. No explanation what so ever. I contacted customer services. They once replied telling me they could not find the year 2016 in their own email. After that no more answers or replies from customer services. I Have changed my credit card now but it is unbelievable that Goldcar kept the information from my creditcard, given to them in good faith, and use it 5 years later to take money from my account and refuse to give an explanation. So if you ever have left your creditcard info with them I strongly advice to change your card or ask for a written statement that they will not use your credit card unauthorized. Ruud

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar

    opgelicht door Goldcar

    Ford Focus automatic gehuurd van 07/01/2021 tot 09/02/2021.
    Bij aankomst Alicante wordt gemeld dat gewenste auto niet voor handen is wegens ongeval.
    Andere is er niet. Voorgesteld een VW polo automatic ( klasse C1 ipv E). Compensatie zal gegeven worden, wordt niet gezegd hoeveel. enkele dagen later wordt 20 euro op onze rekening gestort.
    Wij betaalden 651 euro voor de Ford , VW Polo is normaal gezien veel goedkoper. Dit wordt gemeld aan Lara ( recepcioniste Goldcar) maar willen geen grotere compensatie geven.
    Dit is je reinste oplichting!! Nooit meer Goldcar.
    reserveringsnummer 20063398 Paul Vander Cruysse,
    Vrienden hadden gereserveerd bij Centauro en hebben geen probleem gehad, alles zoals besteld.
    volgende keer Centauro. wij hebben een buitenverblijf in Calpe en komen meermaals per jaar , dus...

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Niet leveren wat beloofd is en compensatie die niet in verhouding staat van wat betaald werd.Dit is niet de eerste keer!
    Oplichters

    Never again

    Especially at Alicante Airport, this company sells very expensive insurances, even if you already had a very good extra insurrance with a car hire broker. If you already have an insurrance covering your own risk, tires, window shields etc. etc., then you don't need an insurrance of them (also twice as expensive).

    They let you pay 23 euro for the service to return your car with an empty tank, plus expensive fuel costs (without warning you theat you have to pay for it).

    They give you Spanish contract.

    They let you sign at a lcd display and paste your signature at the contract. Afterwards they give you the contract folded in three and don't show you and make clear what's on the contract.

    The car hire broker listed the car at Golcar about 10 euros less, but because of the very agressive way of selling additional insurrance, I paid about 90 euros more.
    I rent cars for over 20 years now. Never have I paid for an extra insurrance, but because the employer of Goldcar told us it was impossible the broker already had an insuracne covering important things

    Never, never, ever will I rent a car of this company.

    Sterke punten
    Long waiting lines

    Biggest thieves

    This for the second time in a row that they did not return my deposit. And they charge fuel, damage costs that did not exist. Also I am waiting for an answer for three months now.

    This is my last e-mail:

    Dear Sir/Madam,

    On 28/08/2020 I attempted to rent a car at your company Gold Car Gibraltar Airport. We were a group of 4 friends and already had a car. But as we entered Gibraltar we had to leave our car at La Linea. So we entered Gibraltar by foot as our car was due to administration not able to enter Gibraltar. We decided that it would be great if we could rent a car for in Gibraltar so that we could divide our group into 2 people.

    We found Goldcar online and booked a car for hire at "Gibraltar Airport". It took us 1.5 hour to find the Goldcar office as we were searching around Gibraltar Airport and at the Gibraltar customs. We called the general phone number after waiting for a very long time we had a man who answered our phone in English with an Indian accent. He told us that we needed to enter Gibraltar Airport inside and ask there. However this was the wrong information. A police officer told us that we need to leave Gibraltar (the UK) and need to enter Spain and to have a walk of 15min from the border to the Goldcar office. We found out that the "Goldcar Gibraltar Airport office" was not in Gibraltar at all, it was in another country: namely, La Linea Spain.

    We told our problem at your employee at the office after finding the office, finally. He told us that people very often get confused and make the same mistake. After finishing the payment we have received a FIAT Tipo(1784 LFX). After a delay of 2 hours we thought we can finally continue our trip into Gibraltar and perhaps book a hotel outside Gibraltar somewhere in Spain. However, our relief was only for a short term. After 4 hours the first gear and the reverse gear of the Fiat Tipo refused to work. So we were afraid to continue our route to our friends who had our own car in Algeciras. We returned the car at night to La Linea (office Gibraltar Airport) and found no one at the office. We tried to call the number we had to call but no one picked-up the phone. We called several times. So we left the car at the office and our friends came with our car all the way from Algeciras to La Linea to pick us up. Our stay was ruined, we lost time and we made extra costs because of our car rental at your company.

    So we decided to bring the car back on 29/8/2020 very early so we can continue our trip as it was the last day of our holiday. We explained the whole situation at 2 of your employees at the office. They apologized and told us we should contact the company by e-mail to get a refund. Also the employees told us at the office that it was not necessary to refuel the gas of the FIAT Tipo due to the bad circumstances. They told us: "no worry just leave the car here we will take the car and refuel it for you. You don't have to pay anything". So we told this sir that finally someone helped us and gave us some service and empathy. There were no charges, fees or costs left anymore.

    However, unfortunately this was not true. Because I have received an e-mail which said that I got a penalty for not refueling the gas and I got a very high gas ticket which is absolutely not true as we drove very few kilometres with the car. So the gas is not correct. I called the general phone number and this person told me that he cannot do something for me. So I called the Goldcar office at Gibraltar Airport and I got the employee who promised me that he would accept my car for free and not charge any fees or costs for the fuel or refueling. He told me I am very sorry this is a mistake. I am gonna return your money right now. This did not happen! Luckily, because I knew everything goes wrong at goldcar I made a videotape of my call with the man of the Goldcar office where he apologized and told me the refueling is absolutely for free and that this is a mistake from the company not his mistake. I have this conversation on tape.

    At this moment Goldcar charged me 175,95EU for a few hours car rental. I want a total refund. I hope you understand how very inconvenient this situation was for us. Especially because the whole situation costed us more money and time to solve it. In meanwhile we did not receive anything we wanted to pay for. And after it, it went evenly more wrong.

    Sterke punten
    There are nooooone

    Zwakke punten
    EVERYTHING: Stealing, fraud, lying, cheating, unhidden costs, lazy, no answering, fake customer service.

    huur hier nooit een wagen

    hopeloos slechte service

    Sterke punten
    zijn er niet

    Zwakke punten
    de wagens zijn niet in orde
    ze lichten mensen op
    geen klantenservice

    Let op ze proberen je altijd een oor aan te naaien

    Regelmatig gehuurd bij goldcar en dacht inmiddels alle trucjes wel een keertje meegemaakt te hebben maar toch weten ze telkens weer iets nieuws te bedenken. Nu weer €450 boete vanwege een veeg / doffe plek omdat ik met een zachte handveger opgedroogd stof verwijderd heb. NOOIT MEER.

    Sterke punten
    Liegen
    Bedriegen
    Smoesjes verzinnen

    You need to pay for speed line

    Bad!! We are in Alicante now waiting for almost an hour! They ask you to pay 35 euro for the “speed line “ otherwise you are just at the end of the line!! Stealing !!

    Zwakke punten
    They let you pay 35 euro in the line

    Zeer slechte ervaring met Goldcar

    Zeer slechte ervaring met Goldcar. Bij aankomst wilden ze de borg niet op twee kaarten accepteren en wilden ze ons 380€ laten betalen voor afbetaling. Na twee dagen knipperde onderhoudslampje in auto, ze wilden ons niet helpen. Ik moest dag besteden om naar Porto vliegveld te rijden en daar constateerden ze dat onderhoud niet goed was gedaan. Ze wilden vervangende auto meegeven vol schade. Moest ik zelf constateren en vastleggen. Veel dure vakantietijd en geld gekost. Na 8 maanden krijg ik incasso voor tolwegen, had ik afgekocht en hebben ze niet overgezet naar vervangende auto. Over gemailed en ze gaan uiteraard niet helpen. Diep en diep triest, nooit meer zaken mee doen.
    MJans

    Goldcar/Interrent sjoemelt met benzine

    Heb 1 keer auto gehuurd bij Goldcar en 2 keer bij Interrent. Beide maatschappijen zijn nu onderdeel van de Europcar groep. Bij Goldcar op Fuerteventura en bij Interrent op Gran Canaria hebben ze mij een auto met niet volle tank gegeven (ca 3/4 vol) terwijl ik vol had gecontracteerd. Mijn vermoeden is dat ze op deze manier iets bij proberen te verdienen en erop gokken dat klanten het niet tijdig opmerken. Mijn advies is dit altijd te controleren (naast een volledige inspectie van de auto vooraf met foto's van schades…)

    Zwakke punten
    gesjoemel met benzine
    heel beperkt personeel aanwezig bij aankomst en terugkeer


Bezoek Goldcar

Schrijf een review