Goldcar - 224 Reviews

Last updated: 24 mei 2018
Goldcar Logo

8.4% aanbevolen, 224 Reviews

  1. Goldcar
  2. Minimum leeftijd
  3. Auto reserveren via de website
  4. Annulering- en wijzigingskosten
  5. Tariefsoorten en Brandstofbeleid
  6. Met welke kaart betalen?
  7. Contact gegevens
  8. Goldcar video
  9. Goldcar Reviews
  10. Schrijf ook een review over Goldcar

Niet tevreden over Goldcar? Probeer dan eens RentalCars.

Goldcar

Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en de belangrijkste in de toeristensector. Met meer dan 25 jaar ervaring beschikt het bedrijf momenteel over 28 autoverhuurfilialen op de belangrijkste luchthavens en toeristische bestemmingen op het Spaanse vasteland, de Balearen en de Canarische Eilanden.

Goldcar Details

Hits: 2232

URL: http://www.goldcar.es/nl/

CategorieŽn: Tussenpersonen

Reviews: 224

Minimum leeftijd

Personen die een auto wensen te huren en besturen van Goldcar, moeten ouder dan 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een rijbewijs. Echter bestaat er een dagelijkse supplement tot de 25 jarige leeftijd of totdat men minimaal 4 jaar in het bezit is van zijn of haar rijbewijs. De huurders moeten dit supplement direct bij het afhalen van het voertuig op kantoor betalen. De mogelijkheid bestaat ook, dat de minimale leeftijd voor bepaalde categorieën auto's minimaal 30 jaar is.

Auto reserveren via de website

Klanten hebben de mogelijkheid om auto's via de website van Goldcar te reserveren. Bij het maken van een reservering worden klanten automatisch ingeschreven op de site. Hierdoor hebben zij ook de mogelijkheid om hun gegevens en reserveringen te bekijken en eventueel te wijzigen op hun persoonlijke pagina. Daarnaast kunnen klanten zich ook gratis inschrijven via de Club Goldcar. Hierdoor kan men ook gebruik maken van exclusieve aanbiedingen.

Annulering- en wijzigingskosten

Bij Goldcar bestaan er geen annuleringskosten tot 24 uur voor het ophalen van de huurauto. Echter bestaan er ook bepaalde voorwaarden. Indien men gereserveerd heeft via een andere website (reisbureau, rentalcars.com etc.) dan dient men de algemene voorwaarden eerst goed door te nemen. De voorwaarden worden meestal per e- mail verstuurd of zijn terug te vinden op de website van het bedrijf waar de auto gehuurd is.

Indien klanten een auto hebben gereserveerd via www.goldcar.es. dan bestaan er geen losten tot het laatste moment. Indien de klant meedoet aan een bepaalde aktie, dan kan het wel zo zijn, dat er bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Deze voorwaarden zullen direct kenbaar gemaakt worden bij het huren van een auto. Deze voorwaarden moet een klant accepteren alvorens de auto gehuurd kan worden. De voorwaarden ontvangt de klant samen met het reserveringsbewijs per e-mail.

Tariefsoorten en Brandstofbeleid

Bij Goldcar zijn er verschillende tariefsoorten waar klanten uit kunnen kiezen. Dit geldt ook voor het brandstofbeleid. Als eerst kunnen klanten kiezen voor het Full- Full tarief. In dit geval krijgt men het voertuig met een volle brandstoftank en de auto moet ook weer met een volle brandstoftank ingeleverd worden. Indien de auto niet met een volle brandstof tank wordt ingeleverd, dan zullen er een sanctie in rekening worden gebracht, naast de hoeveelheid brandstof die nodig is om de tank te vullen.

Klanten kunnen ook kiezen voor het Flex- Fuel of Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht.

Een derde optie is het Crazy Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht. Bij de reservering wordt het Crazy Smart tarief betaald. In dit geval is annulering of wijziging niet meer mogelijk.

Klanten hebben het "Key 'n Go" pakket als vierde optie. Dit tarief VIP ophaal mogelijkheden met betrekking tot de sleutels van het voertuig. Klanten kunnen het voertuig ophalen bij een van de Key n' Go automaten en hierdoor wachtrijen vermijden. In dit pakket is de all- risk verzekering zonder eigen risico en het Full/ Full brandstofsysteem inbegrepen.

Met welke kaart betalen?

Klanten kunnen bij Goldcar alleen betalen met een debit- of creditcard. Er is geen mogelijkheid om de huur van een auto contact te betalen of middels een bankoverschrijving. Klanten kunnen betalen met kaarten van Visa en de Mastercard/ Maestro.

Contact gegevens

Telefonische boekingen
T.: 902 119 726
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

Klantenservice
T.: 902 109 113
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

From Italy:
T.: 199 151 151
+ 390 645 209 634
Monday to Saturday from 9:30 to 20:30

Pechhulp onderweg 24 uur
T.:902 105 276
Italië: (+39) 0 689 970 585
Portugal: +351 70750 1990
Griekenland: (+30) 211 411 4552
Frankrijk: (+33) 0 811 360 937
Kroatië: (+385) 1 775 71 87
Rodos: +30 2109461333
Malta: +356 79371938 / +356 99493177
Andorra: +376 347 555
Casablanca: +212 661 161 624
24 uur hulp , 365 dagen per jaar

Goldcar video

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/T0xz5sNvt1Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Goldcar Acties & Nieuws

  • 6 februari 2017 Auto huren bij Goldcar
    Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en is een belangrijke aanbieder van huurauto’s in de toeristensector. Het bedrijf heeft al meer dan 25 jaar ervaring en beschikt momenteel over 28 vestigingen op de grote luchthavens en toeristische bestemmingen in Spanje, de Balearen en op de Canarische Eilanden. Goldcar dé autospecialist van Amstelveen Sind Lees verder

Goldcar reviews (223):

Goldcar - Drie maal is scheepsrecht....geen Goldcar meer voo

0

Review:
Inmiddels voor de tweede keer ervaren dat Goldcar misbruik probeert te maken van je onwetendheid wanneer je een auto niet rechtstreeks huurt maar via een Broker. Op Tenerife trapte ik er in met als gevolg dat ik dubbel verzekerd was. Dit zou mij geen tweede keer gebeuren dus op Valencia zei ik direct NEE toen mij wederom een verzekering werd aangesmeerd. En hij bleef maar drammen en pushen. Hoe zat het dan bij diefstal? En bij pech? Hij was overtuigd dat we daar niet voor verzekerd waren. En dan maar de tweede bestuurder proberen aan te smeren, want wat nou als de eerste bestuurder plotseling ziek zou worden? Naarmate wij maar NEE bleven zeggen en wij geirriteerder raakten werd hij bijna boos op ons. We hadden een flex fuel afgesloten en dat betekende dat we een volle tank op voorhand betaalden en naar rato van wat er nog in zat het bedrag terug zouden ontvangen. Toen wij de auto in Alicante inleverden werd ons snibbig door een dame verteld dat het ons ook nog een boete van Ä 50,-- extra zou kosten. Wij schrokken! Zij zei dit zonder uberhaupt naar ons contract te kijken. Na een blik erop geworpen te hebben zei ze dat dat niet het geval was. Verder als laatste hebben ze de borg niet van onze credit card gereserveerd, maar in eerste instantie volledig geïnd. Kortom, laat je niet van de wijs brengen! Toen ik mijn ongenoegen in Tenerife deelde kreeg ik een visitekaartje van Goldcar met het verzoek voortaan rechtstreeks te boeken want dan kon ik dezelfde deal krijgen. Is dat misschien de tactiek om de brokers te ontmoedigen?

Sterke punten:
Prijs en nette auto's!

Zwakke punten:
Agressieve vervelende medewerkers bij de balies.

Mireille beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Gezeur over extra verzekering

0

Review:
Auto via Rentalcars geboekt met volledige bescherming. Er werd door de medewerker van Goldcar zeer aangedrongen op een extra verzekering en na onze veelvuldige weigering sloeg de stemming totaal om. Volgens hem vertelt Rentalcars niet het hele verhaal. Hij ging ook nog eens uitgebreid bellen met iemand hierover waardoor het allemaal erg lang duurde.
Bij het inleveren kon de navigatie het adres niet vinden. Uiteindelijk maar via Maps Goldcar ingegeven en toen het adres gevonden.
De auto werd minutieus gecontroleerd en in orde bevonden. De man die dit deed gevraagd waarom het 30 dagen kan duren eer de borg wordt gedeblokkeerd. Had volgens hem te maken met de hoogte van het bedrag.
Al met al geen fijne ervaring met Goldcar. Wij bevelen het niet aan.

Sterke punten:
Mooie nieuwe auto.

Zwakke punten:
Langdurige afhandeling bij auto afhalen vanwege een eventuele extra verzekering. Ook het aandringen hierop erg vervelend.

Adrie beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - bestolen door Goldcar

0

Review:
Ik huur regelmatig een auto op Alicante, laat mij zeggen een 10 tal keer per jaar ! Ik doe dit bij verschillende verhuurbedrijven via " DoYouSpain". Nog nooit problemen gehad tot ik bij Goldcar terecht kwam. Ik neem steeds een vol/vol fuel tank systeem. Bij Goldcar moest ik op voorhand extra betalen voor bijvulbeurt , die volgens het contract al in de prijs is inbegrepen.Dus 2x betalen !!
Ze respecteren het contract niet ! Het zijn bedriegers !!!
Je wordt afgeblaft met " niet betalen, geen auto " !!!
Dus, NOOIT nog met Goldcar !! Kijk goed je contract na want ze hebben u steeds liggen ! Zegge het verder !!

Sterke punten:
0/ 10
Bedriegers, nooit doen !!

Zwakke punten:
Nooit meer doen !!

De dobbele beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - zeer ontevreden

0

Review:
Onterechte schade wordt in rekening gebracht. Ze gaven aan dat we toch goed verzekerd waren, dus dat we de kosten wel konden verhalen. Klopt niets van, maar we wilden ons vliegtuig naar Nederland niet missen. Ik zou hier nooit weer een auto huren. We hadden vooraf alles betaald en het duurde toch ruim een uur voor we onze auto meekregen. Dan wil je ook graag gaan en kijk je misschien wat minder goed naar kleine schades die er al waren

Sterke punten:
Snelle ophaal- en wegbrengservice naar het vliegveld.

Zwakke punten:
Extra geld willen verdienen aan onterechte schades of opdringerige extra verzekeringen die je al hebt geboekt in Nederland!!

Susan beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Onterechte schade in rekening gebracht

0

Review:
Bij ophalen van 2 auto's in Heraklion bleek Goldcar toevallig 2 door ons ontdekte schades niet te hebben geregistreerd. Bij alle twee de auto's was al wel veel schade. Bij terugkomst liep de medewerker al snel naar een krasje toe waarvan ik zeker weet dat wij die niet hebben aangebracht. maar nog erger was dat hij zij dat wij de hoedenplank hadden verwijderd. Die had er natuurlijk nooit ingezeten en wat zouden wij ermee moeten? we hadden dat in een vakje moeten registreren van een in het Grieks opgesteld formulier. Voor de hoedenplank werd 500 euro !! in rekening gebracht. Ook bij de andere auto werd toevallig nog een schade gevonden. Totale schade 1250 euro. Goedkoop was voor ons dus duurkoop. Opvallend was dat de medewerker wel erg gewend was aan boze cliënten. Geen oogcontact maakte en op geen enkel argument in ging. Pas op met deze maatschappij die op het vliegveld ook geen standplaats voor het transferbusje mag hebben.

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
onterechte kosten in rekening brengen.
moeilijk te vinden transferbusje.
Geen normale communicatie.

Goldcar - Goldcar: wees heel voorzichtig en laat alles opsch

0

Review:
Mijn ervaring is alleen met Goldcar op Bilbao Airport (shuttle service). Ik heb hier diverse keren een auto gehuurd en altijd een (bijna) nieuwe, schone auto auto gekregen. Het personeel varieerde van vriendelijk en eerlijk tot irritant (het dametje bleef maar doorzagen dat ik hun verzekering moest nemen tot dat ik haar na de 3e of 4e keer duidelijk vertelde dat ze haar ..... hierover moest houden. Het lijkt alsof de verzekering Goldcar's manier om te verdienen op de rentals. Ik had een benzine auto besteld maar die hadden ze niet, alleen diesel. Hetzelfde dametje wilde mij hiervoor extra laten betalen, haar humeur werd er niet beter op toen ik aangaf dat niet te accepteren.

Ook altijd gezeur gehad over het geld, laatste keer was opeens Ä98 op mijn creditcard gecharged toen ik de auto had terug gebracht met volle tank en geen schade. Teruggave hiervan en de borg kwam pas 3 weken later nadat ik had aangegeven dat mijn advokaat (een Spaanse vriend van mij) dit op zou laten volgen!

Goldcar is veel goedkoper dan de andere car rentals. Als je toch een auto hier huurt zorg dan dat de kosten die op je credit kaart worden gecharged heel duidelijk op de huurovereenkomst staan uitgesplitst, inclusief of dit borg is of een betaling. De print op het formulier is niet duidelijk, laat het er met de hand opschrijven en tekenen.

Ook als je de auto terug brengt, probeer dat altijd zo te plannen dat het kantoor open is en check samen de auto. Als er geen schade is laat dit dan duidelijk op het formulier zetten, samen met de benzine stand, vooral als de tank vol is. Laat ook op het huur contract zetten wat de uiteindelijke afrekening is en wanneer het geld uiterlijk teruggestort zal zijn.

Zijn ze (veel) slechter dan andere verhuurders, misschien wel maar ik ben ook een keer Ä230 gecharged zonder enige opgaaf van redenen door een andere en meer gerenommeerde car rental!

Sterke punten:
Goedkoop

Zwakke punten:
Als je niet de volledige verzekering neemt wordt je credit card direct gecharged voor dit eigen risico (andere verhuurders blokkeren vaak dit bedrag, het wordt nogniet meteen gecharged).

Ondoorzichtige extra kosten worden zonder feedback gecharged op je credit card.

Vaak een hoop moeite om je geld terug te krijgen.

Als je een auto huurt voor lange tijd dan is de huur veel goedkoper. Overweeg dan of dit de moeite waard is. Voor kortere huur periodes loont het de moeite niet, ga ergens anders naar toe.

Goldcar - Eens een positieve review ...

0

Review:
Ik boek al enkele jaren bij Goldcar; wel rechtstreeks op hun website. Eerst via Valencia, laatste tijd steeds Alicante.
Hoogseizoen mei en laagseizoen oktober.
Prima website en goede prijzen.
Bij ophalen van de auto wel altijd opletten dat je geen extra's worden aangerekend die je niet nodig hebt/wil.
Dat proberen alle goedkope verhuurbedrijven; winst-maximalisatie.
Goldar in Alicante heeft meerdere balies, dus geen stress van achter je wachtende mensen...
Ook nooit problemen gehad met brandstof (neem wel full-full) noch beschadigingen. Ik controleer wel vooraf de beschadigingen en neem foto's.
Heb voor mei weer een Seat voor een bizar laag bedrag.
En ben lid geworden van hun Club,waarmee ik regelmatig een gratis extra bestuurder kan registreren.
Vreemde eend, zo'n positieve recensie. Maar mag ook wel eens een keer tussen alle problemen....

Sterke punten:
Prijs!
Prima nieuwe en nette auto's.
Op de luchthaven afhalen.
Meerdere balies: korte rij

Zwakke punten:
Pogingen je altijd een extra verzekering aan te smeren....

Mischa Klu beveelt Goldcar aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Autohuur Goldcar Spanje Lanzarote

0

Review:
Wij hebben in de kerstvakantie een auto gehuurd via Goldcar op Lanzarote.
We nemen bij het huren van een auto altijd een basis pakket zonder extra's of verzekeringen. Bij het ophalen van de auto werd ons niets gevraagd. Meestal moeten we een aantal keer zeggen: 'nee dat willen we echt niet'. De medewerkster gaf ons het pin apparaat en zei 'dit is voor de borg'. Inderdaad stond het bedrag van de borg op het scherm en toetsen we onze pincode in. De medewerkster pakte het apparaat geïrriteerd terug, rommelde wat en zei 'nog een keer je pin'. Bij thuiskomst bleek dat ze het bedrag van de borg gewijzigd had en ongevraagd een volledige dekking voor een verzekering had berekend. De auto huur was het dubbele bedrag van wat afgesproken was in het contract.
Thuis gebeld met Goldcar in Nederland en Spanje. Tevens tientallen klachten ingediend via de site en gemaild, je krijgt echter steeds een nietszeggende reactie. Zonder resultaat.
De creditcard maatschappij kan zien en heeft bevestigd dat eerst de borg is ingehouden en een paar tellen daarna het nieuwe bedrag, voor de volledige dekking, is ingehouden.
Graag jullie hulp bij deze kwestie waarin de klant glashard bedrogen wordt.

Sterke punten:
auto was netjes, schoon en goed

Zwakke punten:
We zijn bedrogen en we worden continue afgepoeierd door de klantenservice met onze klacht.

Carin & Fr beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Onterecht kosten voor schade aan voertuig ingehoud

0

Review:
Bij afhalen voertuig, schade aan medewerker Goldcar gemeld. Volgens hem niet nodig om te noteren want kleiner dan 1 euro muntstuk, krassen kleiner dan 5 cm, ... Enkel grotere schade moest op aanrijdingsformulier staan. Natuurlijk niet slim van me om dit te aanvaarden. Bij terugbrengen voertuig hield Goldcar Ä 500 van borg in voor deze schade. Kleine beschadigingen die dus al aanwezig waren bij het afhalen werden nu ineens beoordeeld alsof ik ze had aangebracht of tijdens het in mijn bezit hebben van het voertuig waren ontstaan. Het was ook heel opvallend hoe de medewerker die het voertuig moest inspecteren recht op zijn doel afging en direct die beschadingen zag.

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
alles, bende dieven.

Hugo Van G beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Oplichters

0

Review:
Rent the car with damage. On return charge me 150 EURO for existing damage. They are cheaters. This is their business model. Never rent from this company

Sterke punten:
No. E

Zwakke punten:
Cheaters

Cornelis Gij beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over Goldcar

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou Goldcar aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou Goldcar aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek Goldcar


Home Ľ Tussenpersonen Ľ Goldcar
DMCA.com Protection Status