Goldcar - 291 Reviews

Last updated: 8 juli 2019
Goldcar Logo

7.7% aanbevolen, 291 Reviews

  1. Goldcar
  2. Minimum leeftijd
  3. Auto reserveren via de website
  4. Annulering- en wijzigingskosten
  5. Tariefsoorten en Brandstofbeleid
  6. Met welke kaart betalen?
  7. Contact gegevens
  8. Goldcar video
  9. Goldcar Reviews
  10. Schrijf ook een review over Goldcar

Niet tevreden over Goldcar? Probeer dan eens CarDelMar.

Goldcar

Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en de belangrijkste in de toeristensector. Met meer dan 25 jaar ervaring beschikt het bedrijf momenteel over 28 autoverhuurfilialen op de belangrijkste luchthavens en toeristische bestemmingen op het Spaanse vasteland, de Balearen en de Canarische Eilanden.

Goldcar Details

Hits: 2770

URL: http://www.goldcar.es/nl/

CategorieŽn: Tussenpersonen

Reviews: 291

Minimum leeftijd

Personen die een auto wensen te huren en besturen van Goldcar, moeten ouder dan 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een rijbewijs. Echter bestaat er een dagelijkse supplement tot de 25 jarige leeftijd of totdat men minimaal 4 jaar in het bezit is van zijn of haar rijbewijs. De huurders moeten dit supplement direct bij het afhalen van het voertuig op kantoor betalen. De mogelijkheid bestaat ook, dat de minimale leeftijd voor bepaalde categorieën auto's minimaal 30 jaar is.

Auto reserveren via de website

Klanten hebben de mogelijkheid om auto's via de website van Goldcar te reserveren. Bij het maken van een reservering worden klanten automatisch ingeschreven op de site. Hierdoor hebben zij ook de mogelijkheid om hun gegevens en reserveringen te bekijken en eventueel te wijzigen op hun persoonlijke pagina. Daarnaast kunnen klanten zich ook gratis inschrijven via de Club Goldcar. Hierdoor kan men ook gebruik maken van exclusieve aanbiedingen.

Annulering- en wijzigingskosten

Bij Goldcar bestaan er geen annuleringskosten tot 24 uur voor het ophalen van de huurauto. Echter bestaan er ook bepaalde voorwaarden. Indien men gereserveerd heeft via een andere website (reisbureau, rentalcars.com etc.) dan dient men de algemene voorwaarden eerst goed door te nemen. De voorwaarden worden meestal per e- mail verstuurd of zijn terug te vinden op de website van het bedrijf waar de auto gehuurd is.

Indien klanten een auto hebben gereserveerd via www.goldcar.es. dan bestaan er geen losten tot het laatste moment. Indien de klant meedoet aan een bepaalde aktie, dan kan het wel zo zijn, dat er bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Deze voorwaarden zullen direct kenbaar gemaakt worden bij het huren van een auto. Deze voorwaarden moet een klant accepteren alvorens de auto gehuurd kan worden. De voorwaarden ontvangt de klant samen met het reserveringsbewijs per e-mail.

Tariefsoorten en Brandstofbeleid

Bij Goldcar zijn er verschillende tariefsoorten waar klanten uit kunnen kiezen. Dit geldt ook voor het brandstofbeleid. Als eerst kunnen klanten kiezen voor het Full- Full tarief. In dit geval krijgt men het voertuig met een volle brandstoftank en de auto moet ook weer met een volle brandstoftank ingeleverd worden. Indien de auto niet met een volle brandstof tank wordt ingeleverd, dan zullen er een sanctie in rekening worden gebracht, naast de hoeveelheid brandstof die nodig is om de tank te vullen.

Klanten kunnen ook kiezen voor het Flex- Fuel of Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht.

Een derde optie is het Crazy Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht. Bij de reservering wordt het Crazy Smart tarief betaald. In dit geval is annulering of wijziging niet meer mogelijk.

Klanten hebben het "Key 'n Go" pakket als vierde optie. Dit tarief VIP ophaal mogelijkheden met betrekking tot de sleutels van het voertuig. Klanten kunnen het voertuig ophalen bij een van de Key n' Go automaten en hierdoor wachtrijen vermijden. In dit pakket is de all- risk verzekering zonder eigen risico en het Full/ Full brandstofsysteem inbegrepen.

Met welke kaart betalen?

Klanten kunnen bij Goldcar alleen betalen met een debit- of creditcard. Er is geen mogelijkheid om de huur van een auto contact te betalen of middels een bankoverschrijving. Klanten kunnen betalen met kaarten van Visa en de Mastercard/ Maestro.

Contact gegevens

Telefonische boekingen
T.: 902 119 726
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

Klantenservice
T.: 902 109 113
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

From Italy:
T.: 199 151 151
+ 390 645 209 634
Monday to Saturday from 9:30 to 20:30

Pechhulp onderweg 24 uur
T.:902 105 276
Italië: (+39) 0 689 970 585
Portugal: +351 70750 1990
Griekenland: (+30) 211 411 4552
Frankrijk: (+33) 0 811 360 937
Kroatië: (+385) 1 775 71 87
Rodos: +30 2109461333
Malta: +356 79371938 / +356 99493177
Andorra: +376 347 555
Casablanca: +212 661 161 624
24 uur hulp , 365 dagen per jaar

Goldcar video

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/T0xz5sNvt1Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Goldcar Acties & Nieuws

  • 6 februari 2017 Auto huren bij Goldcar
    Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en is een belangrijke aanbieder van huurauto’s in de toeristensector. Het bedrijf heeft al meer dan 25 jaar ervaring en beschikt momenteel over 28 vestigingen op de grote luchthavens en toeristische bestemmingen in Spanje, de Balearen en op de Canarische Eilanden. Goldcar dé autospecialist van Amstelveen Sind Lees verder

Goldcar reviews (289):

Goldcar - Oplichters

1

Review:
Review
Interrent en Goldcar proberen je altijd extra te laten betalen ga je hier aan de balie niet op in, of je geeft aan alles al betaald te hebben bij het boeken kan je kiezen... (balie luchthaven Girona) bijbetalen of geen auto ze lijken goedkoop maar zijn het niet! het zijn oplichters

Sterke punten:
geen

B de Leeuw beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Prima!

0

Review:
Goede auto gehad.
Wel hun volledige verzekering genomen, was maar goed ook want iemand had dikke kras over de zijkant getrokken!
Geen probleem dus.Keurig deel geld terug gekregen van vooraf betaalde benzine( de volgende dag al); we konden tank ook leeg inleveren, maar er zat dus nog een flinke hoeveelheid in.
Zeer netjes en niet te zuinig berekend.
Goede service en aardig personeel!

Sterke punten:
Teruggave benzinegeld.
Aardig personeel.
Prima auto.

Zwakke punten:
Geen.

G.J.A. van beveelt Goldcar aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - oplichterspraktijken

0

Review:
Dit bedrijf kiest voor verleiding met lage huurprijzen en wanneer je de auto af gaat halen begint het circus met extra verzekeringen en veel druk uitoefenen om die te nemen. Niet gedaan want had bij online boeken reeds eigen risico afgedekt met extra verzekering. ( afsluiten daarvan absoluut niet transparant)
Wist bij afhalen de pincode niet van creditcard dus kreeg de auto niet mee ondanks allerlei andere mogelijke betaalmiddelen en desnoods cash. Huurbedrag + bedrag verzekering werd natuurlijk wel afgeschreven want werd gezien al no-show. Een heel fout verdienmodel bij dit bedrijf! Niet doen!!

Sterke punten:
Geen

r.gorrissen beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - OPLICHTERS, goedkoop = duurkoop

0

Review:
Je wordt opgelicht aan de balie (Palma de Mallorca airport). Dure verzekering wordt in rekening gebracht zonder te vragen en zonder uitleg. Ze maken gebruik van het feit dat het druk is en je dan zogenaamd snel helpen en het feit dat ze slecht onverstaanbaar Engels spreken.
Betaal en teken niet eerder dan dat je OP PAPIER hebt gezien waar je voor betaald.
Ik had all risk verzekering via carbroker HAPPYCAR / Cardelmar. Ik wist dat ik borg auto + brandstof moest betalen. Creditcard er in, ik moest tekenen op de pinautomaat. Vervolgens kreeg ik zonder uitleg Spaanse factuur/contract met hieronder de creditcard afrekening en mijn geprinte handtekening. Na vertaling (in hotel, had geen goed gevoel)zag ik pas dat er een verzekering van eur 155 bij was afgesloten. Omdat ik 's nachts aankwam kon ik pas volgende ochtend bellen met Klantenservice. Hier kom je niet verder. Ik moest maar naar het kantoor terug: 1.5 uur enkele reis terwijl ik maar 5 dagen vakantie heb! Bij ophalen auto in de garage was niemand aanwezig, auto vol krassen. Ik heb met mijn mobiel gefilmd. Bij terug brengen niemand aanwezig om je brandstof te checken. Bewaar bon van je laatste tankbeurt dus goed! Ik ben benieuwd hoeveel geld wordt teruggestort. OPLICHTERS, GEEN ZAKEN MEE DOEN

Sterke punten:
Niets of het moet oplichten zijn.

Zwakke punten:
Alles

Sandra beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Wat een oplichters!!

0

Review:
Alles wat GoldCar kan doen om geld af te troggelen, dat doen ze ook. Op 300 meter van het inleverpunt heb ik de auto overvol getankt. Wat denk je? Penalty natuurlijk en 83Ä door de pot getrokken. Dan de Ä1400 borg... Nog steeds niet terug. Ze wachten zo lang mogelijk (20 dgn) met de restitutie en hopen dat de volgende verhuurder(s) schade rijden. Zo kunnen ze het 2 of 3 dubbel verhalen.

Zijn echt smeerkezen; nooit meer GoldCar!

Sterke punten:
Goedkoop

Zwakke punten:
De rest

Hans beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Criminele praktijken

0

Review:
Haha ik kan niet eens fatsoenlijk uitleggen wat mijn klacht is omdat er steeds teveel tekens in het stukje staan. Nou ik geef het op, samengevat. Ik krijg nog 116 euro maar had nog veel erger gekund, Alle foefjes dachten we te omzeilen die ze op ons los lieten. dat een Transavia hier zijn naam aan koppelt!!!Nu nog steeds geld van 116, - de zgn deposit voor een volle tank niet retour . Wat een k...bedrijf. .... niet transparant en je moet haar op je tanden hebben! Nog nooit zo afgressief te woord gestaan!!!

Zwakke punten:
Alles

Femke Bos beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - GOLDCAR - SMEERLAPPEN

0

Review:
Auto gehuurd voor 2 dagen in Marseille tegen aantrekkelijk tarief van ca. 85 Euro. Tgv vertraging van mijn vlucht kwam ik 2 uur later aan dan gepland en werd me verteld dat ik daarom 95 Euro moest bijbetalen! Ik heb ze laten barsten en heb voor een paar tientjes meer bij Europcar een andere auto gehuurd. Zo behandel je je klanten toch niet!

Sterke punten:
GEEN

Zwakke punten:
Zoals een oud-collega eens over zijn ex zei: "Nice on the outside but rotten on the inside"

Lucassen beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Oplichters

0

Review:
Ze schijven onder het mom van borg een bedrag af van 470 euro. Echter blijkt dit een extra verzekering te zijn, diesel toeslag etc.

Dit vertellen ze je niet aan de balie uiteraard .

Hier dus niet huren.....

Sterke punten:
Nette auto

Zwakke punten:
Het verdien model is misleiding..

Oplichters beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Oplichting door Gold Car Rome Airport

0

Review:
Gold Car Rome Airport. Uiteraard proberen ze je weer allerlei extra verzekeringen aan te smeren. Niet genomen natuurlijk. Terug in Nederland werd er ineens Ä 35 van de creditcard afgeschreven. Zou op een tolweg hebben gereden en niet hebben betaalt. In contract staat dat ze mijn gegevens aan de tolweg mij. hadden verstrekt en daarvoor dat geld hadden geclaimd. Reclameren kon alleen naar een telefoonnummer in Spanje. Via via toch een email adres in Spanje achterhaalt. Kreeg een mooie foto van camera's boven de snelweg en de uitleg dat er in Italie op sommige snelwegen geen tolpoortjes waren, maar dat je dan binnen 48 uur op een postkantoor kon betalen. Bij navraag bij de ANWB bleek dit inderdaad het geval in Noord-Italie. Wij hadden echter alleen gereden tussen Rome en Napels v.v. Het geld is door de creditcard maatschappij terug betaald. Dit is wat je noemt OPLICHTING door Gold Car.

Sterke punten:
Goedkoop (is duurkoop)

Zwakke punten:
proberen je altijd extra verzekeringen aan te smeren. Onvriendelijk.

P. Reynder beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Ik was gewaarschuwd voor Goldcar

0

Review:
Auto gehuurd via Goldcar airport Almeria
Wij willen nl nooit problemen met verhuurbedrijven en nemen al 8 jaar bij verschillende verhuurbedrijven de dure verzekering. Bij Goldcar was dit 27,- per dag ongelooflijk maar toch gedaan.
De auto hoefde niet gecontroleerd te worden want wij hadden een full Insurance.
De auto zag er aan de binnen en buitenkant prima uit
Auto keurig ingeleverd en wat zien wij na enkele uren afgeschreven van onze credit card. 327 euro
waarom ?? Hoezo??
Gebeld met Goldcar. Dit zijn schoonmaakkosten voor de achterbank. (deze zou smerig zijn)
Wij zaten niet op de achterbank, zag er verder ook prima uit. Wat staat er in de kleine letters. Die heb ik nl ook gelezen. De binnenkant moet buitensporig vuil/besmeurd/vernield zijn!! Gevraagd om bewijs.

Ik kon een klacht indienen bij Goldcar. Ongelooflijk!!
Nooit meer Goldcar.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Alles!

Schrijf ook een review over Goldcar

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou Goldcar aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou Goldcar aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek Goldcar


Home Ľ Tussenpersonen Ľ Goldcar
DMCA.com Protection Status