Goldcar - 250 Reviews

Last updated: 15 september 2018
Goldcar Logo

7.7% aanbevolen, 250 Reviews

  1. Goldcar
  2. Minimum leeftijd
  3. Auto reserveren via de website
  4. Annulering- en wijzigingskosten
  5. Tariefsoorten en Brandstofbeleid
  6. Met welke kaart betalen?
  7. Contact gegevens
  8. Goldcar video
  9. Goldcar Reviews
  10. Schrijf ook een review over Goldcar

Niet tevreden over Goldcar? Probeer dan eens RentalCars.

Goldcar

Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en de belangrijkste in de toeristensector. Met meer dan 25 jaar ervaring beschikt het bedrijf momenteel over 28 autoverhuurfilialen op de belangrijkste luchthavens en toeristische bestemmingen op het Spaanse vasteland, de Balearen en de Canarische Eilanden.

Goldcar Details

Hits: 2435

URL: http://www.goldcar.es/nl/

Categorieën: Tussenpersonen

Reviews: 250

Minimum leeftijd

Personen die een auto wensen te huren en besturen van Goldcar, moeten ouder dan 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een rijbewijs. Echter bestaat er een dagelijkse supplement tot de 25 jarige leeftijd of totdat men minimaal 4 jaar in het bezit is van zijn of haar rijbewijs. De huurders moeten dit supplement direct bij het afhalen van het voertuig op kantoor betalen. De mogelijkheid bestaat ook, dat de minimale leeftijd voor bepaalde categorieën auto's minimaal 30 jaar is.

Auto reserveren via de website

Klanten hebben de mogelijkheid om auto's via de website van Goldcar te reserveren. Bij het maken van een reservering worden klanten automatisch ingeschreven op de site. Hierdoor hebben zij ook de mogelijkheid om hun gegevens en reserveringen te bekijken en eventueel te wijzigen op hun persoonlijke pagina. Daarnaast kunnen klanten zich ook gratis inschrijven via de Club Goldcar. Hierdoor kan men ook gebruik maken van exclusieve aanbiedingen.

Annulering- en wijzigingskosten

Bij Goldcar bestaan er geen annuleringskosten tot 24 uur voor het ophalen van de huurauto. Echter bestaan er ook bepaalde voorwaarden. Indien men gereserveerd heeft via een andere website (reisbureau, rentalcars.com etc.) dan dient men de algemene voorwaarden eerst goed door te nemen. De voorwaarden worden meestal per e- mail verstuurd of zijn terug te vinden op de website van het bedrijf waar de auto gehuurd is.

Indien klanten een auto hebben gereserveerd via www.goldcar.es. dan bestaan er geen losten tot het laatste moment. Indien de klant meedoet aan een bepaalde aktie, dan kan het wel zo zijn, dat er bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Deze voorwaarden zullen direct kenbaar gemaakt worden bij het huren van een auto. Deze voorwaarden moet een klant accepteren alvorens de auto gehuurd kan worden. De voorwaarden ontvangt de klant samen met het reserveringsbewijs per e-mail.

Tariefsoorten en Brandstofbeleid

Bij Goldcar zijn er verschillende tariefsoorten waar klanten uit kunnen kiezen. Dit geldt ook voor het brandstofbeleid. Als eerst kunnen klanten kiezen voor het Full- Full tarief. In dit geval krijgt men het voertuig met een volle brandstoftank en de auto moet ook weer met een volle brandstoftank ingeleverd worden. Indien de auto niet met een volle brandstof tank wordt ingeleverd, dan zullen er een sanctie in rekening worden gebracht, naast de hoeveelheid brandstof die nodig is om de tank te vullen.

Klanten kunnen ook kiezen voor het Flex- Fuel of Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht.

Een derde optie is het Crazy Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht. Bij de reservering wordt het Crazy Smart tarief betaald. In dit geval is annulering of wijziging niet meer mogelijk.

Klanten hebben het "Key 'n Go" pakket als vierde optie. Dit tarief VIP ophaal mogelijkheden met betrekking tot de sleutels van het voertuig. Klanten kunnen het voertuig ophalen bij een van de Key n' Go automaten en hierdoor wachtrijen vermijden. In dit pakket is de all- risk verzekering zonder eigen risico en het Full/ Full brandstofsysteem inbegrepen.

Met welke kaart betalen?

Klanten kunnen bij Goldcar alleen betalen met een debit- of creditcard. Er is geen mogelijkheid om de huur van een auto contact te betalen of middels een bankoverschrijving. Klanten kunnen betalen met kaarten van Visa en de Mastercard/ Maestro.

Contact gegevens

Telefonische boekingen
T.: 902 119 726
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

Klantenservice
T.: 902 109 113
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

From Italy:
T.: 199 151 151
+ 390 645 209 634
Monday to Saturday from 9:30 to 20:30

Pechhulp onderweg 24 uur
T.:902 105 276
Italië: (+39) 0 689 970 585
Portugal: +351 70750 1990
Griekenland: (+30) 211 411 4552
Frankrijk: (+33) 0 811 360 937
Kroatië: (+385) 1 775 71 87
Rodos: +30 2109461333
Malta: +356 79371938 / +356 99493177
Andorra: +376 347 555
Casablanca: +212 661 161 624
24 uur hulp , 365 dagen per jaar

Goldcar video

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/T0xz5sNvt1Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Goldcar Acties & Nieuws

  • 6 februari 2017 Auto huren bij Goldcar
    Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en is een belangrijke aanbieder van huurauto’s in de toeristensector. Het bedrijf heeft al meer dan 25 jaar ervaring en beschikt momenteel over 28 vestigingen op de grote luchthavens en toeristische bestemmingen in Spanje, de Balearen en op de Canarische Eilanden. Goldcar dé autospecialist van Amstelveen Sind Lees verder

Goldcar reviews (249):

Goldcar - Creditcard truuk

0

Review:
Op de luchthaven Reus via Transavia (Cartrawler) auto gehuurd bij Rodium. Bij Het ophalen bleek het Goldcar/Rodium te zijn. Voor de huur van de auto vroeg men een borg van 1100 euro op de creditcard. Wist ik van te voren dus de creditcard gebruikt. Kreeg vervolgens op het apparaat van Goldcar een foutmelding te zien. 3 keer geprobeerd, nog niks. Ik kon de auto dus niet meekrijgen. Baliemedewerkster bood aan dat ik de auto alsnog mee zou krijgen als ik een extra verzekering nam van 150 euro en de 1100 euro borg gewoon zou pinnen.....
Ik vetrouwde het meteen al niet en belde de noodlijn van de ING. De mevrouw daar vertelde dat mijn creditcard in orde was en zag dat ik bij Goldcar 3 pogingen tot transactie had gedaan. Zij vertelde mij dat dit heel veel gebeurt bij Goldcar. Zij hebben hun apparaten zo ingesteld dat ze creditcards weigeren om klanten voor het blok te zetten. Doel: het aansmeren van de extra verzekering.
Hierop alles geannuleerd bij Goldcar, 178 euro die ik al had betaald kreeg ik niet terug natuurlijk. Maar goed ik was natuurlijk niet van plan om meer dan 1200 euro te pinnen daar. Rodium of Goldcar: nooit een auto bij huren!
Vervolgens naar de naastgelegen balie van Firefly (Hertz) gegaan. Toen ik vroeg of Firefly de boel ook bedondert net als de buren begon de mevrouw daar heel hard nee te schudden. Ze wist precies wat ik bedoelde......
En inderdaad: voor 178 euro een week een auto, zonder verdere borg en met 0 eigen risico.

Goldcar - Niet huren daar ,oplichters.

0

Review:
Bij het ophalen wilden we geen verzekering,komen er vaak en hebben nog nooit schade gehad.bij controlle bleek er meer schade dan op formulier dus dame erbij gehaald,de schade aan de zijkant van de deur gaf niks zei ze ,want alleen de buitenkant telt,nou bij terugbrengen dachten ze daar anders over,de andere schade heeft ze wel netjes op formulier gezet.man bleef fot,s maken en we zouden na anderhalf uur bericht krijgen wat het gaat kosten,dat hebben we nooit gehad ,wel 300 euro van creditcard afgehaald en op mail hebben ze nooit geantwoord dus geen uitleg van werkelijke kosten,die schade was vrijwel zeker al door vorige huurder betaald.we hadden al meer verhalen van hun gehoord ,maar nu zijn wij dus de klos.gaan er nooit maar dan ook nooit meer heen ,alleen volgende maand om nog even aan de Bali mijn ongenoegen te uiten en vragen waarom ze nooit antwoorden en om mijn gegevens te laten verwijderen uit hun systeem,wees gewaarschuwd .ook voor nieuwe auto hebben we extra moeten betalen .nog nooit eerder van gehoord,zag het later op de bon.

Sterke punten:
Geen enkele,onbeschoft zo voel ik me als klant behandeld

Zwakke punten:
Geven geen enkele reactie op vragen over schade ,doodstil is het in Valencia.

Wil beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Don't rent with this company

0

Review:
We were traveling with a group of three. There was not enough credit on the creditcard of the main driver to pay for the deposit. They were not willing to accept the credit card of the extra driver. So we were forced to buy an outrageous expensive insurance. It's a scam. Don't rent a car with this company. You are thinking you have a great deal, but at the end you are paying big bucks.

Sterke punten:
Nothing

Zwakke punten:
Selling you an outrageous expensive insurance

Dan beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Goldcars zijn oplichters en super onbeleefd!

0

Review:
Ze vinden iedere keer een manier om je extra kosten af te stelen. Of ze blokkeren je creditcard door 3x een foutieve code voor je in te voeren, en dan MOET je een nieuwe autohuur afsluiten voor honderden euro's extra!

Oplichters, bedriegers, onbeschofte medewerkers!

Sterke punten:
GEEN

Zwakke punten:
Oplichters
Bedriegers
Bedreigingen
Brutaal
Onbeschofte medewerkers

Folkert beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Oplichters

0

Review:
I rented a car from Goldcar/Rhodium at Rome airport 11-19 august 2018. First they did not want to give me a car unless I paid 200 euro extra for full insurance coverage which I did not want. The reason given was that my full first name was not printed on the credit card only the initial. This is never the case on a credit card.
Then when I asked the persons name and to speak to his supervisor, they refused to give me a car at all. We had to call the police to get them to give us a car but only after we agreed to pay the extra insurance costs of 200 euro.
This is truly stealing. If they donot want to rent cars without full insurance coverage, they should not offer them!!!

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
We werden onbeleefd behandeld en opgelicht.

Wil Hofmei beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - never goldcar

0

Review:
Don't trust that company !! They are cheaters !!!!

andré beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - €71 for 10 days - Final charge was €501 after all

0

Review:
We booked a car for 10 days at a cost of €71, which was a bargain with Goldcar Murcia (airport).
When we got there, they tried to sell us a different insurance where they make the excess charge €0 rather than €1400. I think the cost of this was about €180, which was just ridiculous. They also said they charge €250 for every scratch bigger than about 2 or 3 cm.
At this point I realised how they make their money, it’s either on the insurance or fictitious charges for damage.
When they then showed us the paperwork showing a flatplan of the car, with all damage already marked on it, there was 12 crosses marking where damage is already in place (these were pretty small scratches). To me this meant that they had already taken €3,000 from punters for minor damage. But this money isn’t for redoing paintwork. This goes straight in their pocket.
This started to set alarm bells ringing in my mind, so when I got the car I photographed all the panels and the wheels. I didn’t check them all off against the paperwork, which I really should have done.
When we returned the car, we handed in the key at the desk but there was no-one there to look over the body work.
A few days later we got the full bill. They had already taken the money, which was an extra €250 for a scratch and €180 for cleaning.
The small print does say the car must be returned in the same state as when you received it. When we got it, it really was in a showroom condition in terms of clean, which means that unless you get the car valet cleaned, they can charge you a cleaning cost. In reality no-one will have time and equipment to clean it thoroughly. I don’t think they’ll charge everyone, but it just means they have the right to for whatever reason they feel appropriate.
Luckily we had the photos showing the damage to the car when we got it, so when they sent their photos, we sent ours showing the same damage. We explained how the cleaning was excessive too.
They refunded part of the cost of cleaning reducing it from €180 to €60 and said that this was an error, but with regards to the damage, there was no timestamp on the photo, so I replied with another email showing a timestamp with the photo.
After weeks of waiting, and many phone calls – you cannot speak to customer services, you have to send them emails, which you then get ‘not read’ receipts back. So I submitted this again via the online portal as suggested, but you cannot attach images. I finally got an email back saying they have looked into this and they cannot take this any further despite not being able to look at the photo. There really was not way of communicating with them, so I left it up to Nationwide building society to sort out, as charged to my credit card. Goldcar gave a response back with a copy of the contract and photos of the damage. I then replied to nationwide again with exactly the same details, which they sent back to Goldcar. After about a month, they decided to refund the full €430.
So overall, they initially refunded me €120, and then refunded the full disputed about of €430. A total refund of €550. I only spent €501 in total, so overall they paid me €49 and gave me a car for free for 10 days. It cost me a lot of time sorting all this out, so still not happy.
If Goldcar want this money back, they are welcome to ask and I’ll say that I have investigated and cannot take this any further, while leaving many weeks before replying.

Sterke punten:
Car provided in show room condition (although small print says you have to return the car in the same condition, which unless you have it valeted, is pretty much impossible when you're in a holiday flat and can't even get a vacuum cleaner to the car - therefore expect cleaning charges)
ONE BIG CON

Zwakke punten:
Extra hidden costs like cleaning and fictitious scratches.
No customer services to talk to when you want to dispute charges.
Selling of extra insurance at a rediculous rate.
Ability for them to charge you whatever they want once you sign the contract.
Very expensive (although advertised very cheaply)
Business model doesn't make money from the rental, but the insurance and cleaning etc.

Martin beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Slechte ervaring met Goldcar Malaga

0

Review:
We hadden via DoYouSpain een auto gehuurd voor 2 wkn met full insurance en volle tank. Van DoYoSpain hadden we een uitdraai met de full insurance en vermelding dat de autohuur zou proberen alsnog extra verzekering af te laten sluiten. Dat klopte idd maar wij hielden voet bij stuk en bleven aangeven al een verzekering te hebben. De baliemedewerkster was behoorlijk geïrriteerd en vervolgens zouden we de borg van mijn creditcard betalen. Dat kon niet omdat mijn man de autobestuurder was en alleen de bestuurder zijn creditcard gebruikt kon worden. We konden een full insurance afsluiten dan kregen we de auto mee. DoYouSpain gebeld en de medewerker gaf aan dat de huurovereenkomst niet wijzigbaar was (wat klopte) maar zij wel de full insurance terug konden boeken en wij dan alsnog een full insurance bij Goldcar konden nemen. Dit hebben we uiteindelijk gedaan wat ons uiteindelijk € 200 meer kostte (er werd opeens ook luchthavenbelasting, bedrijfskosten en Mega Relax Cover berekend zonder enig overleg of dat dit ergens werd aangegeven) maar binnen een dag hadden we het bedrag van DoYouSpain wel terug. We kregen een Skoda fabio mee met heel wat krassen en deukjes waarvan we foto’s hadden genomen bij vertrek. Uiteindelijk hebben we de borg terug ontvangen maar nooit meer Goldcar!!! Oplichters zijn!!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Teveel om op te noemen!

Karin beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Smerige vuile ratten

0

Review:
Mijn nek haren staan nog overeind.
In Rome ciampino bij goldcar een auto gehuurd ik kan nu precies hetzelfde gaan vertellen als al de klachten hierboven vermeld(heb namelijk precies hetzelfde meegemaakt). Mensen NIET intrappen ongelooflijk dat ze hier mee weg blijven komen eerste klas oplichters!!!!!!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Alles

Goldcar - Nooit meer Goldcar voor mij!

0

Review:

Nooit meer Goldcar voor mij. Na afhalen aan de balie op palma de mallorca zonder iets aan te geven een peperdure verzekering aangesmeerd gekregen.
In nederland dit natuurlijk allang geregeld en voor deze praktijken gewaarschuwd...maar toch...

Er werd een reservering op creditcard genomen van ruim € 330 en na auto inleveren en thuiskomst dit pas verrekend samen met de benzine.
De benzine verrekenen is logisch maar ongevraagd een verzekering van ruim € 185 inhouden is smerig. boeven!!

NOOIT MEER GOLDCAR.

Sterke punten:
Prima splinternieuwe auto gekregen.

Zwakke punten:
Oplichters nadien.

Martin Bre beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over Goldcar

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou Goldcar aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou Goldcar aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek Goldcar


Home » Tussenpersonen » Goldcar
DMCA.com Protection Status