Goldcar - 279 Reviews

Last updated: 15 maart 2019
Goldcar Logo

7.6% aanbevolen, 279 Reviews

  1. Goldcar
  2. Minimum leeftijd
  3. Auto reserveren via de website
  4. Annulering- en wijzigingskosten
  5. Tariefsoorten en Brandstofbeleid
  6. Met welke kaart betalen?
  7. Contact gegevens
  8. Goldcar video
  9. Goldcar Reviews
  10. Schrijf ook een review over Goldcar

Niet tevreden over Goldcar? Probeer dan eens CarDelMar.

Goldcar

Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en de belangrijkste in de toeristensector. Met meer dan 25 jaar ervaring beschikt het bedrijf momenteel over 28 autoverhuurfilialen op de belangrijkste luchthavens en toeristische bestemmingen op het Spaanse vasteland, de Balearen en de Canarische Eilanden.

Goldcar Details

Hits: 2610

URL: http://www.goldcar.es/nl/

Categorieën: Tussenpersonen

Reviews: 279

Minimum leeftijd

Personen die een auto wensen te huren en besturen van Goldcar, moeten ouder dan 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een rijbewijs. Echter bestaat er een dagelijkse supplement tot de 25 jarige leeftijd of totdat men minimaal 4 jaar in het bezit is van zijn of haar rijbewijs. De huurders moeten dit supplement direct bij het afhalen van het voertuig op kantoor betalen. De mogelijkheid bestaat ook, dat de minimale leeftijd voor bepaalde categorieën auto's minimaal 30 jaar is.

Auto reserveren via de website

Klanten hebben de mogelijkheid om auto's via de website van Goldcar te reserveren. Bij het maken van een reservering worden klanten automatisch ingeschreven op de site. Hierdoor hebben zij ook de mogelijkheid om hun gegevens en reserveringen te bekijken en eventueel te wijzigen op hun persoonlijke pagina. Daarnaast kunnen klanten zich ook gratis inschrijven via de Club Goldcar. Hierdoor kan men ook gebruik maken van exclusieve aanbiedingen.

Annulering- en wijzigingskosten

Bij Goldcar bestaan er geen annuleringskosten tot 24 uur voor het ophalen van de huurauto. Echter bestaan er ook bepaalde voorwaarden. Indien men gereserveerd heeft via een andere website (reisbureau, rentalcars.com etc.) dan dient men de algemene voorwaarden eerst goed door te nemen. De voorwaarden worden meestal per e- mail verstuurd of zijn terug te vinden op de website van het bedrijf waar de auto gehuurd is.

Indien klanten een auto hebben gereserveerd via www.goldcar.es. dan bestaan er geen losten tot het laatste moment. Indien de klant meedoet aan een bepaalde aktie, dan kan het wel zo zijn, dat er bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Deze voorwaarden zullen direct kenbaar gemaakt worden bij het huren van een auto. Deze voorwaarden moet een klant accepteren alvorens de auto gehuurd kan worden. De voorwaarden ontvangt de klant samen met het reserveringsbewijs per e-mail.

Tariefsoorten en Brandstofbeleid

Bij Goldcar zijn er verschillende tariefsoorten waar klanten uit kunnen kiezen. Dit geldt ook voor het brandstofbeleid. Als eerst kunnen klanten kiezen voor het Full- Full tarief. In dit geval krijgt men het voertuig met een volle brandstoftank en de auto moet ook weer met een volle brandstoftank ingeleverd worden. Indien de auto niet met een volle brandstof tank wordt ingeleverd, dan zullen er een sanctie in rekening worden gebracht, naast de hoeveelheid brandstof die nodig is om de tank te vullen.

Klanten kunnen ook kiezen voor het Flex- Fuel of Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht.

Een derde optie is het Crazy Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht. Bij de reservering wordt het Crazy Smart tarief betaald. In dit geval is annulering of wijziging niet meer mogelijk.

Klanten hebben het "Key 'n Go" pakket als vierde optie. Dit tarief VIP ophaal mogelijkheden met betrekking tot de sleutels van het voertuig. Klanten kunnen het voertuig ophalen bij een van de Key n' Go automaten en hierdoor wachtrijen vermijden. In dit pakket is de all- risk verzekering zonder eigen risico en het Full/ Full brandstofsysteem inbegrepen.

Met welke kaart betalen?

Klanten kunnen bij Goldcar alleen betalen met een debit- of creditcard. Er is geen mogelijkheid om de huur van een auto contact te betalen of middels een bankoverschrijving. Klanten kunnen betalen met kaarten van Visa en de Mastercard/ Maestro.

Contact gegevens

Telefonische boekingen
T.: 902 119 726
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

Klantenservice
T.: 902 109 113
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

From Italy:
T.: 199 151 151
+ 390 645 209 634
Monday to Saturday from 9:30 to 20:30

Pechhulp onderweg 24 uur
T.:902 105 276
Italië: (+39) 0 689 970 585
Portugal: +351 70750 1990
Griekenland: (+30) 211 411 4552
Frankrijk: (+33) 0 811 360 937
Kroatië: (+385) 1 775 71 87
Rodos: +30 2109461333
Malta: +356 79371938 / +356 99493177
Andorra: +376 347 555
Casablanca: +212 661 161 624
24 uur hulp , 365 dagen per jaar

Goldcar video

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/T0xz5sNvt1Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Goldcar Acties & Nieuws

  • 6 februari 2017 Auto huren bij Goldcar
    Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en is een belangrijke aanbieder van huurauto’s in de toeristensector. Het bedrijf heeft al meer dan 25 jaar ervaring en beschikt momenteel over 28 vestigingen op de grote luchthavens en toeristische bestemmingen in Spanje, de Balearen en op de Canarische Eilanden. Goldcar dé autospecialist van Amstelveen Sind Lees verder

Goldcar reviews (278):

Goldcar - fraude - oplichting

0

Review:
auto online geboekt RENTAL CARS , bij aankomst luchthaven Sevilla was de balie gesloten en werden wij doorverwezen naar GOLDCAR .Daar deelden zij mede dat ik opnieuw een verzekering moest nemen daar zij op dat gebied niets te maken hadden met RENTALCARS . Ik weigerde nog eens een verzekering te nemen + was juist dezelfde auto 30% DUURDER .Bij terugkomst was ik nog niet uit mijn auto of er stond al iemand van GOLDCAR die me op 1 seconde zei : " it does't look good with your car " waarop ik antwoorde "what's wrong ? " Bleek er een ster rechts boven in het raam te zijn , deze hadden wij ook al opgemerkt toen we 5 min aan het rijden waren en stom om niet terug te keren en dit te melden.Ik zag aan de arrogante persoon dat deze het wist dat er een ster in het raam was maar zij liet mij weten dat dit niet op het formulier stond en ik deze zou moeten betalen , DIT IS PURE OPLICHTERIJ !! In het bureau melden ze mij dat dit 670 EUR gaat kosten …. VUILE OPLICHTERS ZIJN HET GOLDCAR EN RENTALCAR !! Huur NOOIT een auto daar ! Als ze mij durven aanrekenen stuur ik dit bericht ALLE weken op zoveel mogelijk internet sites tot ze het geld terug geven …

Zwakke punten:
fraudeurs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lenssens p beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Goldcar, oplichters zijn het!!

0

Review:
OPLICHTERS TEN TOP EN NOG AGRESSIEF OOK!
vorige week auto gehuurd op pisa AirPort .
Man was amper te verstaan en vroeg of mijn verzekering compleet was. Ja was mijn antwoord , ik heb een full coverpakket van autoeurope. Verder niets meer gezegd en toen ik vroeg waarom ik moest betalen was het voor de borg en dat kreeg ik weer terug. Nog om een schadeformulier van de auto gevraagd maar dat was niet nodig.
Wat blijkt die kerel heeft stilzwijgend een extra verzekering berekend. Kerel heeft niet gevraagd voor een extra verzekering of wat dan ook.
Aantal jaren terug zelfs bedreigt door medewerker goldcar vandaar dat ik er geen zaken meer mee wil doen. Hadden gehuurd bij interrrent maar kwamen uit bij goldcar. Wat een malafidebedrijf en het ergste is dat ze deze wanpraktijken gewoon toelaten, absurd!
HUUR NOOIT BIJ GOLDCAR!! &#128078;&#128078;&#128078;&#128545;

Sterke punten:
Absoluut nul

Zwakke punten:
Alles

Angelique beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Oneerlijke praktijken

0

Review:
Dit is de 2e keer dat ik bij coldcar een auto inlever waar een “zogenaamde” schade opzit.
2 jaar geleden in Reus Spanje en nu in Valencia Spanje.
Dit keer kreeg ik een auto mee vol met schade.Een bijbehorend papier vol kruisjes. Opvallend was een kapot achterlicht die voor mijn gevoel niet zichtbaar was op papier.
Ben dus teruggegaan en heb licht laten zien.Als antwoord kreeg ik “is in the system”!
Heb toch maar foto gemaakt.
Bij inleveren was achterlicht ineens “not in the system”
Gelukkig had ik mijn foto. Daarna vond coldcar een kras op plastic ondervoorkant.Nu weet ik zeker dat dat niet door mij gekomen is, maar ‘s avonds in garage kon ik dat niet zien c.q. fotograferen.Ik had me al voorgenomen nooit meer coldcar te nemen, maar ze bestaan ook onder andere namen, zodoende ben ik er ingestonken.
Voor dit soort grappen ben ik verzekerd maar deze praktijken maakt onze verzekeringen steeds duurder!
Voor mij nooit meer Coldcar en ik ben ook meer allert op ondermaatschappijen die toch gewoon coldcar zijn!

Sterke punten:
Vallen weg tegen slechte punten

Zwakke punten:
Vaak “zogenaamde” schade

Martin de Ruiter beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Opgelicht door Goldcar

0

Review:
17 jan 2018 een auto gehuurd bij Goldcar Gran Canaria. Via Carflexi.com.
WAARSCHUWING: huur geen auto bij dit bedrijf. Zeer slechte ervaring opgedaan. Goldcar berekent zonder dit aan te geven allerlei extra verzekeringen en services. Op vragen hierover wordt geantwoord dat dit een borgsom is die slechts geblokkeerd is en geretourneerd zal worden. Daarbij sprak de baliemedewerker (opzettelijk?) zeer onverstaanbaar Engels.
Uiteindelijk viel de prijs ruim twee keer zo hoog uit als vooraf afgesproken. Reclameren achteraf heeft geen zin omdat het contract is ondertekend. Gezien ander reviews is dit bedrijfspolitiek. DOE DUS GEEN ZAKEN MET DIT BEDRIJF!!

Sterke punten:
Snelle afhandeling, goede auto.

Zwakke punten:
Beleid van het bedrijf. Goldcar heeft als doel een auto te verhuren met zoveel mogelijk overbodige verzekeringen en extra's. Onduidelijk sprekend personeel. Leugenachtige communicatie. Dure autohuur.

Ton beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Goldcar!! Niet doen !!

0

Review:
Dit is het meest waardeloze auto verhuurbedrijf wat er bestaat. Wij hebben hier meerdere keren auto gehuurd, en iedere keer het gezeur over extra verzekeringen en alles wat anders niet verzekerd zou zijn. De laatste keer kregen wij een auto (Mini) mee die bij ophalen allerlei beschadigingen had. Gelukkig overal ter plaatse foto's van gemaakt, en wat denk je? Bij thuiskomst claimen ze € 620,- schade die al aan de auto zat bij ophalen. Een advies aan toekomstige huurders,,,,huur hier NIET!!! Het zijn oplichters en ze zijn zeer dubieus te noemen. Kijk eens op de site van Caramba cars, alleen maar positieve post. GOLDCAR...NOOIT MEER !!

Sterke punten:
Geen!!!!

Zwakke punten:
Alles!!!

Wim beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Drama in Malaga

0

Review:
Wij hebben een auto gehuurd in Malaga. Bij afhalen was het donker en we hebben een schade niet gezien, wel bij aankomst in ons hotel. We gingen er van uit dat dit wel bij GOLDCAR bekend zou zijn in hun dossier. Bij inleveren werd er direct gezegd € 400, daarna ging men met een bijzondere lamp direct naar een plaats op het voorportier, daar zat een kras, die niet met het blote oog te zien was, weer € 400. We hebben hier tegen geprotesteerd en er werd direct € 400 vanaf gedaan en naderhand was het helemaal geen probleem meer en werd geen schade gerekend. Bij thuiskomst was de creditcard belast voor € 550 voor drie schades, blijkbaar ook nog een kapotte band.
Op de foto's die werden bijgeleverd stond de achterklep, geen idee waarom en een foto van een band met een spijker, van welke auto? Na protest ontvingen wij € 160 terug omdat wij "overcharged" waren. Wij zijn opgelicht en bedrogen. Tijdens ons gebruik is er niets met de auto gebeurd. Schades die men constateerde veranderden constant en men wist direct bij binnenkomst waar men moest kijken. Deze schades zijn al door meerdere huurders betaald. Kortom NOOIT meer GOLDCAR.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Het zijn oplichters, het is een criminele organisatie

Herberighs beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - lange wacchttijd

0

Review:
thuis een auto gereserveerd en een heel account aangemaakt op de luchthaven van tenerive moest het hele verhaal weer in de computer worden ingevoerd, duurde uren mede doordat er een lange wachtrij voor de bali stond, de helpster weinig engels kon en er ook nog niet lang werkte, hoge borg wat misschien problemen bij andere klanten gaf die geen goede creditcard hadden, eindelijk een formulier gekregen toen weer naar het afhaalpunt waar weer een hele lange rij stond gelukkig kreeg een medewerker door dat wij al een auto gehuurd hadden dus heeft die ons een auto gegeven helaas geen alfa maar een golf, kortom waarom een account aanmaken met duidelijk een huurnummer hier wordt niet naar gekeken

Sterke punten:
inleveren geen problemen

Zwakke punten:
lange wachttijden
hoge borg
3 x pinnen voor huurprijs, volle tank benzine, en 1500 euro borg dit schep verwarring

kim beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - auto via goldcar murcia

0

Review:
via de website goldcar auto geboekt,en betaald pas bij levering.Op de luchthaven hadden we later pas gezien dat er twee dingen bij waren aangerekend, smart return en extra new, bij deze gemaild via Messenger een zekere victoria,uitgelegd dat we dit later hadden gezien, en niet hadden bijgevraagd, en na enkele keren gechat te hebben met haar, hebben wij het bedrag teruggestort gekregen via onze visa kaart.Let gewoon even op bij de luchthaven met het contract,heb je geen extra verzekering,dan reserveren ze u de borg*plus nog de brandstof fuel fuel,is de tank vol bij levering,houden ze die niet in, neem gewoon foto van uw dachboard meter vd brandstof bij het begin vd autohuur en bij het einde.Als je het voertuig haalt, controleren ze samen met u of de wagen schade of geen schade heeft, neem voor u zelf ook foto's bij het afhalen,en bij het terugbrengen word er ook gecontroleerd,indien alles ok, word uw borg al snel ter plaatse gedeblokkeerd.Wij hebben in murcia luchthaven nog even langs de bali terug moeten gaan voor enkele dingen, maar deze werden goed opgelost;Wees vooral vriendelijk,dat doen zij ook;Wij zijn ondanks de vele negatieve beoordelingen die we daarvoor hadden gelezen, bij goldcar in murcia zeer goed geholpen;Maar de persoon die voor ons het meeste heeft gedaan is VICTORIA die kan je bereiken, bij eventueel een probleem, met Facebook en dan via Messenger stuur je een bericht;SUPER GOED ik hoop dat ze dit ook leest

Sterke punten:
We hadden een probleem met ons contract, en deze werd heel goed en vriendelijk opgelost in de luchthaven van murcia janvier;
We hadden snel onze wagen, deze werd op voorand goed gechekt .Ook bij het binnenleveren word er goed nagekeken;Onze borg die ze gereserveerd hadden, werd direct ter plaatse geanulleerd, de wagen was schadevrij terug gebracht;Wij zijn alvast een tevreden klant

Zwakke punten:
Kijk goed uw contract na, betaal alleen voor het gene dat je hebt geboekt,luchthaventax komt later altijd bij.
Kijk goed uw ticket na,bij betaling aan de balie want soms komt er wat bij,dit is omdat er zoveel verschillende contracten bestaan,waar ook de baliemedewerker niets van weet,en het automatisch in het systeem staat,wil je die extra niet, gewoon even melden, ze annuleren het ter plaatse
Uw borg van 1100 euro word geblokkeerd, maar hou er rekening mee dat er de brandstof bij komt,deze bij een volle teruggebrachte tank,word deze direct terug vergoed.
Het zijn geen zwakke punten, alleen punten om rekening mee te houden
Een echt zwak punt heb ik niet

vlemincx p beveelt Goldcar aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Een deceptie

0

Review:
Wij waren op Mallorca en huurden een auto.
We deden dit via RentalCars.

Zoals overal komen er bij de prijs van een paar euro per dag diverse kosten bovenop (laat gewoon direct zien op welke kosten we uitkomen). Tot zover prima, dit wordt ook gecommuniceerd door RentalCars. We kwamen uit op een redelijk bedrag.

Wat tegenvalt is dat RentalCars communiceert dat het bedrag All Inclusive is. Op het vliegveld in Mallorca echter blijkt dat Goldcar toch extra kosten rekent, waardoor het ineens geen redelijke, maar een hoge prijs blijkt te zijn.

Op dat moment kom je net aan en wil je naar je vakantieadres, dus daar wordt voor mijn gevoel misbruik van gemaakt.

De formulieren die je moet tekenen zijn in het Spaans (die taal spreken en lezen we niet, mag dat überhaupt wel? Waar tekenen we eigenlijk voor?).

RentalCars neemt geen verantwoordelijkheid door te verwijzen naar Goldcar. Goldcar verwijst naar de getekende overeenkomst en doet het daarmee af.

Geen van beide bedrijven doet moeite om transparant te zijn over de kosten die ze rekenen en lijken hun verdienmodel (mede) te baseren op onwetendheid van de klant. Ze lijken een vage constructie bewust in het leven te houden, om zo maximaal van de klant te kunnen profiteren (lees: zo hoog mogelijke kosten te rekenen).

Sterke punten:
We kregen een splinternieuwe auto. Het wegbrengen van de auto verliep soepel.

Zwakke punten:
- slechte voorlichting
- in rekening brengen van extra kosten
- documentatie niet op orde (alleen in het Spaans)
- ze geven mij het gevoel dat ze vooral van mij als klant willen profiteren, in plaats van mij iets aan te bieden waar ik ze dan graag voor wil betalen.

W.K. beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Ophalen / inleveren Goldcar huurauto

0

Review:
Pas op met auto huren.
Controleer (bij het ophalen) ALTIJD de gehele auto op beschadigingen en maak Foto's / video's (zo belangrijk).
Want bij het inleveren vinden ze altijd beschadigingen die ze zelf op het ophaal formulier niet hebben vermeld.
De enige manier om die truckdoos te tackelen zijn de bewijzen door de foto's/video's te tonen die U heeft gemaakt bij het ophalen van de huurauto.
Bij het inleveren ALTIJD bij de inspectie van de Goldcar medewerker blijven.
Want ze zeggen altijd dat het nog wel even kan duren omdat ze het te druk hebben.
Dus gewoon blijven wachten (anders wordt je een oor aangenaait met hoge kosten te betalen).

Sterke punten:
De redelijke prijs

Zwakke punten:
Ze proberen je ALTIJD te belazeren.
Ze proberen (vaak agressief) je altijd een extra verzekering te verkopen (veel te dure).
Zeer klant onvriendelijk personeel

tulling beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over Goldcar

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou Goldcar aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou Goldcar aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek Goldcar


Home » Tussenpersonen » Goldcar
DMCA.com Protection Status