Goldcar - 237 Reviews

Last updated: 12 juli 2018
Goldcar Logo

8% aanbevolen, 237 Reviews

  1. Goldcar
  2. Minimum leeftijd
  3. Auto reserveren via de website
  4. Annulering- en wijzigingskosten
  5. Tariefsoorten en Brandstofbeleid
  6. Met welke kaart betalen?
  7. Contact gegevens
  8. Goldcar video
  9. Goldcar Reviews
  10. Schrijf ook een review over Goldcar

Niet tevreden over Goldcar? Probeer dan eens CarDelMar.

Goldcar

Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en de belangrijkste in de toeristensector. Met meer dan 25 jaar ervaring beschikt het bedrijf momenteel over 28 autoverhuurfilialen op de belangrijkste luchthavens en toeristische bestemmingen op het Spaanse vasteland, de Balearen en de Canarische Eilanden.

Goldcar Details

Hits: 2310

URL: http://www.goldcar.es/nl/

Categorieën: Tussenpersonen

Reviews: 237

Minimum leeftijd

Personen die een auto wensen te huren en besturen van Goldcar, moeten ouder dan 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een rijbewijs. Echter bestaat er een dagelijkse supplement tot de 25 jarige leeftijd of totdat men minimaal 4 jaar in het bezit is van zijn of haar rijbewijs. De huurders moeten dit supplement direct bij het afhalen van het voertuig op kantoor betalen. De mogelijkheid bestaat ook, dat de minimale leeftijd voor bepaalde categorieën auto's minimaal 30 jaar is.

Auto reserveren via de website

Klanten hebben de mogelijkheid om auto's via de website van Goldcar te reserveren. Bij het maken van een reservering worden klanten automatisch ingeschreven op de site. Hierdoor hebben zij ook de mogelijkheid om hun gegevens en reserveringen te bekijken en eventueel te wijzigen op hun persoonlijke pagina. Daarnaast kunnen klanten zich ook gratis inschrijven via de Club Goldcar. Hierdoor kan men ook gebruik maken van exclusieve aanbiedingen.

Annulering- en wijzigingskosten

Bij Goldcar bestaan er geen annuleringskosten tot 24 uur voor het ophalen van de huurauto. Echter bestaan er ook bepaalde voorwaarden. Indien men gereserveerd heeft via een andere website (reisbureau, rentalcars.com etc.) dan dient men de algemene voorwaarden eerst goed door te nemen. De voorwaarden worden meestal per e- mail verstuurd of zijn terug te vinden op de website van het bedrijf waar de auto gehuurd is.

Indien klanten een auto hebben gereserveerd via www.goldcar.es. dan bestaan er geen losten tot het laatste moment. Indien de klant meedoet aan een bepaalde aktie, dan kan het wel zo zijn, dat er bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Deze voorwaarden zullen direct kenbaar gemaakt worden bij het huren van een auto. Deze voorwaarden moet een klant accepteren alvorens de auto gehuurd kan worden. De voorwaarden ontvangt de klant samen met het reserveringsbewijs per e-mail.

Tariefsoorten en Brandstofbeleid

Bij Goldcar zijn er verschillende tariefsoorten waar klanten uit kunnen kiezen. Dit geldt ook voor het brandstofbeleid. Als eerst kunnen klanten kiezen voor het Full- Full tarief. In dit geval krijgt men het voertuig met een volle brandstoftank en de auto moet ook weer met een volle brandstoftank ingeleverd worden. Indien de auto niet met een volle brandstof tank wordt ingeleverd, dan zullen er een sanctie in rekening worden gebracht, naast de hoeveelheid brandstof die nodig is om de tank te vullen.

Klanten kunnen ook kiezen voor het Flex- Fuel of Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht.

Een derde optie is het Crazy Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht. Bij de reservering wordt het Crazy Smart tarief betaald. In dit geval is annulering of wijziging niet meer mogelijk.

Klanten hebben het "Key 'n Go" pakket als vierde optie. Dit tarief VIP ophaal mogelijkheden met betrekking tot de sleutels van het voertuig. Klanten kunnen het voertuig ophalen bij een van de Key n' Go automaten en hierdoor wachtrijen vermijden. In dit pakket is de all- risk verzekering zonder eigen risico en het Full/ Full brandstofsysteem inbegrepen.

Met welke kaart betalen?

Klanten kunnen bij Goldcar alleen betalen met een debit- of creditcard. Er is geen mogelijkheid om de huur van een auto contact te betalen of middels een bankoverschrijving. Klanten kunnen betalen met kaarten van Visa en de Mastercard/ Maestro.

Contact gegevens

Telefonische boekingen
T.: 902 119 726
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

Klantenservice
T.: 902 109 113
Outside Spain: +34 965 943 186
Monday to Sunday from 9:00 to 23:00

From Italy:
T.: 199 151 151
+ 390 645 209 634
Monday to Saturday from 9:30 to 20:30

Pechhulp onderweg 24 uur
T.:902 105 276
Italië: (+39) 0 689 970 585
Portugal: +351 70750 1990
Griekenland: (+30) 211 411 4552
Frankrijk: (+33) 0 811 360 937
Kroatië: (+385) 1 775 71 87
Rodos: +30 2109461333
Malta: +356 79371938 / +356 99493177
Andorra: +376 347 555
Casablanca: +212 661 161 624
24 uur hulp , 365 dagen per jaar

Goldcar video

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/T0xz5sNvt1Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Goldcar Acties & Nieuws

  • 6 februari 2017 Auto huren bij Goldcar
    Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en is een belangrijke aanbieder van huurauto’s in de toeristensector. Het bedrijf heeft al meer dan 25 jaar ervaring en beschikt momenteel over 28 vestigingen op de grote luchthavens en toeristische bestemmingen in Spanje, de Balearen en op de Canarische Eilanden. Goldcar dé autospecialist van Amstelveen Sind Lees verder

Goldcar reviews (236):

Goldcar - Goldcar - nooit meer

0

Review:
Via rentalcars een wagen gehuurd bij Goldcar.
Door een vertraging van de TUI vlucht, werden extra kosten aangerekend door Goldcar.
(+/_ 200 € extra kosten : ophalen van wagen na 23.00hr).

Laattijdige aankomst moet gemeld worden, maar Goldcar neem de telefoon niet op . E-mail wordt niet gelezen.
Dus men is altijd het slachtoffer.

De gehuurde wagen was een oude versleten Opel Astra met 100.000 km, vol met krassen en blutsen.


Zeer arogant en agressieve verkopers, die dreigen met de "no show " clausule toe te passen en proberen een extra verzekering te verkopen.

In plaats van waarborg van 1200 €, werd een waarborg van 1400€ afgehouden.

Sterk af te raden met deze firma te huren!!!!

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
onbetrouwbare firma. Oplichters.

jan beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Rental cars / Goldcar: oplichting

0

Review:
geboekt via rental cars een auto op airport malaga inclusief verzekering full coverage.
Bij aankomst in Malaga werd door een dame aan de balie gemeld dat deze verzekering niets waard was als we ter plekke geen verzekering bij Goldcar afsloten.
Daarnaast werden we geconfronteerd met andere onbekende toeslagen, waardoor we bijna € 200 moesten afrekenen, terwijl we al de autohuur en verzekering vooraf via Rental Cars hadden betaald.

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
Onbeschoft en Arrogant.
Gedwongen verzekering af te sluiten die ik ook al via rentalcars had afgesloten
Onverwacht in rekening brengen van allerlei toeslagen.
Bij hen terecht gekomen via Rentalcars.

Goldcar - Georganiseerde oplichting?

0

Review:
Ik dacht dat wij het slachtoffer waren geworden van een lokale Goldcar franchisenemer, maar na het lezen van diverse reviews lijkt het eerder om georganiseerde witte boorden criminaliteit te gaan. Ons verhaal begint met een niet geloven scherpe aanbieding via booking.com van hun dochterbedrijf rentalcars.com.
Voor 10 dagen een Ford Fiësta incl. All risk verzekering voor € 149. Bij aankomst op het vliegveld in Gran Canaria was de door ons al betaalde auto niet meer beschikbaar. We waren te laat en daarom hadden ze hem aan iemand anders meegegeven. We moesten bijbetalen voor een upgrade en anders waren we gewoon ons geld kwijt. Vervolgens zou de verzekering van rentalcars geen dekking geven bij een duurdere auto en alleen ook de echte schade vergoeden. Zij werkten echter met normbedragen van € 600 per krasje zo vertelde de weinig klantvriendelijk baliemedewerkster ons. Vervolgens werden we nog verrast met luchthaventoeslag en bijbetalen voor pechhulp. Dat laatste hoefde niet, maar dan zouden we zelf eventuele extra kosten moeten betalen. Tenslotte was er nog de fuel service, waarvoor wij vriendelijk hebben bedankt, maar die toch op de rekening stond bleek later. Je tekent op een mini tablet zogenaamd voor ontvangst van de sleutels, maar later blijkt dat ze zo je digitale handtekening hebben en die gewoon onder een contract printen. Al met al moesten we ter plekke nog even ruim € 370 aftikken. De credit card weigerde dienst (als ik andere reviews lees, komt dat bij Goldcar vaker bewust voor) , dus dan maar met de pinpas.
De auto, een VW Golf zat vol met krassen en deuken, hij had rechtsvoor duidelijk ergens tegen aan gezeten.
Na een paar dagen gaf de auto midden in de bergen de geest. Mijn leken diagnose is dat de rechter schokdemper was afgebroken, de auto maakte een verschrikkelijk metaal-op-metaalgeluid. Noodnummer gebeld en de pechhulp werd geregeld, kostte al met al wel een halve dag voordat we weer op weg waren. Toen ik bij het ophalen van de vervangende auto iets zei over de staat van de vorige, voelde men zich zwaar beledigd. Ze hadden alleen nieuwe auto's die 100% okay waren...ja ja.
Uiteraard geklaagd bij booking.com , maar die geven geen thuis. Zijn zelfs te beroerd om de klacht door te geleiden naar de collega's van rentalcars. Bij het boeken je presenteren ze zich als 1 bedrijf, maar bij problemen zoek je het als klant zelf maar uit. Vervolgens geklaagd bij rentalcars. Die verwijzen naar een formele klachtenprocedure, maar die kun je pas starten na afloop van de huurperiode. Dat gaan we dan maar doen van de week. Als ik alle reviews over Goldcar lees dan begrijp ik niet dat een onderdeel van booking.com daar nog zaken mee doet. Wel heel opvallend dat Goldcar op vele reviewsites echt heel slecht scoort, maar dat je op de site van rentalcars als laagste beoordeling een 5.6 vindt.

Zwakke punten:
Op de uitvoering van de pechhulp na, eigenlijk alles

Ruud beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - kinderstoeltjes

0

Review:
Bij Goldcar hadden we 2 autostoelen voor de kinderen gehuurd. Een groep 1 en de ander groep 0. Het zitje van groep 0 kwam letterlijk uit het jaar 0. Het leek een oude variant van de Maxi Cosi. Bleek uiteindelijk waardeloos ding te zijn. Tijdens het rijden begon onze zoon het op het schreeuwen te zetten. We hebben hem de hele vakantie niet meer in het stoeltje kunnen zetten. Hij zat er gewoon niet lekker in en begon per direct te krijsen.

Zwakke punten:
Kinderautostoeltjes

ivana beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Check goed je contract en de (hele) kleine lettert

0

Review:
Ook ik zal niet zo snel meer naar Goldcar gaan. Na het bekijken van mijn creditcard afschrift bleek er een hoog bedrag door Goldcar te zijn afgeschreven. Vooral de post "Nieuwe Auto" a € 30,- was een onaangename verassing. Na telefonisch contact met Goldcar werd mij verteld dat het in het contract stond en in de terms and conditions. Dat zal wel zo zijn maar ik zou het toch netter hebben gevonden als ik hier bij de balie op gewezen was. Denk ook niet dat er hier veel keuze in is. Ik heb niet gevraagd om een nieuwe auto, krijg een nieuwe auto beschikbaar gesteld maar mag hier onaangekondigd dus wel € 30,- voor aftikken.

Advies: Al is het nog zo druk op de luchthaven, is de rij met wachtend nog zo lang, verlang je ernaar om snel uit die drukte van de luchthaven te komen om van je vakantie te gaan genieten, neem je tijd om het contract wat je op de luchthaven krijgt goed door te nemen. Is voor mij een dure les die ik graag deel.

Sterke punten:
Prima auto en de initiële huur was niet te hoog.

Zwakke punten:
Verrassing achteraf is niet prettig. Ik vind dit een onaangename manier van zaken doen en ben gewend dat je met je besproken wordt wat je gaat betalen en waarom.

Goldcar - Goldcar nooit meer!!

0

Review:
Via Rentalcars.com hebben we een auto gehuurd bij de firma “goldcar”, op het vliegveld Ciampino in Rome. De huurovereenkomst betrof een Fiat 500 met een volledige Beschermingsverzekering van 7 juni t/m 25 juni. Totaal bedrag 407,86 euro (autohuur 265,40 euro, volledige bescherming 142,46 euro).
Op 7 juni hebben we ons gemeld bij Goldcar. Hier werd ons verteld dat we te laat waren met het ophalen van de auto. We hadden 12 uur aangevinkt en het was net na 17.00 uur dus noemden zij het een “no show”. Hier hebben wij idd over heen gelezen daar ik al vaak een auto heb gehuurd maar nog nooit een tijd van ophalen heb hoeven in te vullen. Over het vervallen van de vezekering en het “no show” verhaal is trouwens ook niks terug te lezen in de kleine lettertjes van Goldcar of Rentalcars. Redenatie ik huur een auto van 7 juni t/m 25 juni en als ik hem ophaal binnen de openingsuren zal het wel goed zijn, want hij is immers al volledig betaald. Niet dus!! Volgens de jongedame achter de balie “Ana” genaamd was de volledige verzekering vervallen doordat de tijd van ophalen afweek van het ingevulde bolletje van 12 uur. Heel raar verhaal antwoordde ik hierop waarop mevrouw ons te kennen gaf dat we zonder verzekering de auto niet meekregen. Ze verzocht ons de verzekering nogmaals te kopen via Goldcar dit keer. Dit weigerden we in eerste instantie en er werd geprobeerd contact te leggen met Rentalcars. Hier kreeg ik (achteraf weet ik nu ook waarom, waarover later meer) niemand te pakken maar werd doorverwezen naar een website.
Inmiddels stonden we al een tijdje verloren aan de balie en hadden we nog een eindje rijden voor de boeg naar het B&B waar men op ons wachtte. Besloten werd dan maar de verzekering nog een keer te betalen en ons hier later over te buigen hoe dit bedrag terug te declareren evt. Je staat op zo’n moment totaal machteloos, net een hectische reis achter de rug (met vertraging ook nog eens), in een vreemd land met mensen achter een klantenbalie die heel slecht engels spreken en dus moeilijk zijn te verstaan. Enfin de credit card werd in het pinapparaat gestopt en verzocht werd om 197,44 euro te betalen voor een nieuwe verzekering. Echter de pin werkte niet en ze zei dat de pas niet goed was. Een tweede poging werd gedaan en weer gebeurde er niets. Ik vertelde haar dat ik de kaart al 15 jaar bezit en dat er niks mee aan de hand is. Hier wou ze niks van weten. De gewone ING pas werd geprobeerd en warempel de 197,44 euro werden afgeschreven. We kregen echter niet de Fiat 500 mee die we hadden gehuurd maar een oude beschadigde Ford Fiesta vol krassen, en afbladderende lak. Deze auto kregen we mee omdat ze geen borg kon inhouden daar de credit card het niet deed, maar ze zou dit door de vingers zien en de oude barrel meegeven omdat deze toch al beschadigd was en we tenslotte all-in verzekerd waren!! Op het huurcontract stond dat we de auto 25 juni om 12 uur in moesten leveren. Toen ik zei dat we die zondag om 12 uur terug zouden zijn werd er lachend medegedeeld dat dat echt niet nodig was, later terugbrengen was opeens geen enkel probleem!! Na het compleet filmen en fotograferen van de schades gingen we na 18.30 uur eindelijk op pad.
De dag erna hebben we meteen de ING bank gebeld en het hele verhaal aan hun voorgelegd. De naam Goldcar was zelfs bij hun bekend en de jongeman aan de telefoon zei dat ze bij het pinnen met de credit card waarschijnlijk het apparaat uit hadden gezet, want met mijn credit card was niks aan de hand, bleek na controle door de bank. Kortom we waren voor 197,44 euro opgelicht door de firma Goldcar, waar we via Rentalcars terecht waren gekomen.
De woensdag na thuiskomst heb ik geprobeerd om contact op te nemen met Rentalcars. Dit is al een hele operatie op zich. Ik wil nl graag andere reizigers in forums en andere social media bewust maken van de praktijken van dergelijke bedrijven. Uiteraard niet zonder wederhoor van de bedrijven zelf. Na enige tijd lukte het om een medewerker van Rentalcars aan de lijn te krijgen, nl ene Jean Pierre (waarschijnlijk ook verzonnen). Hij luisterde naar mijn verhaal en vertelde dat de tijd van ophalen nageleefd diende te worden en dat je daar vaak een of twee uur speling op had. Onzin, want dan had dit ook in de kleine letters gestaan en daar stond het niet!! Hij wou er wel even naar kijken om een evt oplossing te zoeken. Hij vroeg mij naar de referentie van de boeking. Ik verzocht hem vriendelijk om de verbinding niet te verbreken omdat dit mij al vaker was overkomen bij dergelijke kritische telefoontjes, en ik dit behoorlijk onbeschoft vind. Maar quasi verbaasd zei hij dat ik alleen even in de wacht ging om iets uit te zoeken. En zoals verwacht verbrak na enige minuten de verbinding (hoe verassend). Diverse keren heb ik daarna nog geprobeerd om contact te krijgen. Na 40 minuten heb ik het tenslotte opgegeven en ben in de pen geklommen. Hoop dat het fatsoen er is om een reactie op deze praktijken te geven.
Maandag 2 juli wederom geprobeerd om contact te leggen met Rentalcars, nu kreeg ik ene Nina aan de lijn. Gevraagd werd of ik Jean Pierre (van het vorige gesprek) kon spreken. Na opvraging van mijn referentienummer werd ik in de wacht gezet en zoals verwacht werd wederom de verbinding verbroken.
Zal mijn verhaal bij elk forum aanbieden in de reisbranche om andere reizigers op deze louche praktijken te attenderen. Daar ik dit als oplichting zie en hoop daardoor toch vele medereizigers extra kosten te besparen. Mijn advies, geef liever iets meer uit en boek bij een betrouwbare aanbieder. Check eerst altijd op internet hoe de aanbieder aangeschreven staat alvorens er mee in zee te gaan.

Sterke punten:
Geen!!

Zwakke punten:
Amper verstaanbaar Engels.
Onbeschoft en Arrogant.
Riekt aan alle kanten naar oplichting.
Bij hen terecht gekomen via Rentalcars.

RPM Wilms beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Terible!

0

Review:
We hebben een auto gehuurd op Tenerife bij Goldcar. 130 euro voor 2 weken auto. Dachten wij....
Uiteindelijk hebben we ruim 550 euro betaald voor die 2 weken. Vreselijke service, kosten waar je niet onderuit kunt omdat we anders de aanbetaling van 130 euro kwijt zouden zijn.
Boek hier niet mensen!
Het is zo'n domper op je vakantie.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Oneerlijke voorstelling van zaken.
Ze houden je aanbetaling als soort van gijzeling. Ga je niet mee met al die andere waardeloze verplichte dingen, mag je je autohuur annuleren maar dan ben je wel het reeds betaalde bedrag kwijt.
Echt waar mensen: boek niet hier.
Wij zijn 2 redelijk slimme mensen maar we zijn zo opgelicht hier.....

Audrey beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Oneerlijke praktijken

0

Review:
Oneerlijke praktijken.
Auto geboekt met verzekering (niet rechtstreeks via goldcar).
Bij het afhalen deden ze heel moeilijk dat mijn verzekering niet goed was en ze probeerden me voor 2 dagen hun verzekering te verkopen (85 euro). Ik heb dit niet gedaan en uiteindelijk kreeg ik de auto mee. Ik moest wel nog 16 euro zogezegde luchthaventaks betalen. Ik kreeg een perfecte auto met maar 1000 km op de teller. Geen kras op te bespeuren.
Ik had een voorgevoel en ben zeer voorzichtig geweest met de auto. Bij het inleveren smorgens om 5u30 moest ik de sleutels in het onbeande kantoor inleveren. Er was niets aan de auto aan, maar 5 dagen later kreeg ik de melding dat er 150 euro moest betaald worden voor een kras op de auto. Zelfs geen bewijs, foto om dit te staven. Ze houden gewoon 150 euro van je borg in. Je kan goldcar niet contacteren om dit te protesteren. Heel oneerlijk allemaal maar ik vermoed dat dit net hun businessmodel is. Schandalig.

Sterke punten:
Goede nieuwe auto's.

Zwakke punten:
Oneerlijk businessmodel.
Bewuste oplichting

Smeyers beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Oplichters 1e klas

0

Review:
Via Cartrawler een auto gehuurd op Tenerife voor 14 dagen.

Bij de pick-up konden wij voor 238 euro (dit is meer dan de huur voor 2 weken) een All-risk verzekering kopen. Dit wilden wij niet. Vervolgens moest er dan een borg van 1100 euro van de credit card worden gehaald. Prima op zich tot dat dit een credit card op mijn naam moest zijn. De credit card van ons (wij zijn getrouwd en hebben een gezamenlijke rekening) staat op naam van mijn vrouw. Opties annuleren en opnieuw boeken voor 325 euro of de extra verzekering van 238 euro.

Ook bij cartrawler konden (wilden) ze de boeking niet op naam van mijn vrouw zetten.

GENAAID VOOR 238 EURO!!!!!!!

Sterke punten:
Kan echt niks bedenken anders dat de auto het gewoon doet.

Zwakke punten:
-niet klantgericht
-oplichting
-systemen zijn leidend, flexibiliteit staat niet in het woordenboek

J.G. beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Opgeleide oplichters

0

Review:
Vorige week huurden wij op de Luchthaven van Gran Canaria een wagen uit groep CC. We reserveerden deze reeds via hun eigen website, waar we, na eerste alle kleine lettertjes gelezen te hebben ook betaalden. Aangezien mijn partner 21 jaar oud is werd er een supplementaire toeslag voor jonge bestuurders gerekend van €7,95 per dag, die ook meteen al werd betaald. Verder stond er in de voorwaarden dat enkel een luchthaventaks van 8% nog verder zou aangerekend worden, wat we wisten.

Bij afhaling op de luchthaven werd ons echter ineens €2 per dag extra 'young drivers fee' gerekend, terwijl deze dus reeds betaald werd. Volgens de arrogante medewerkster (Asun was haar naam) moest deze toeslag betaald worden omdat mijn partner nog werd geteld als jonger dan 21. Toen we zeiden dat hij wel degelijk 21 is zei ze dat dit ook voor 21 het geval is, wat zeer duidelijk niet in de algemene voorwaarden staat (zie onderaan deze review). Na enige discussie en me kwaad gemaakt te hebben bleef ze bij haar punt en wou ze ons de wagen niet meegeven zonder het betalen van het supplement, war we dan maar deden.

Vervolgens kregen we een formulier waarop de beschadigingen van de wagen aangeduid stonden. Wanneer we zeiden dat we dit pas wilden tekenen nadat we de wagen zelf zagen, zei ze dat er iemand zou rondlopen op de parking die we konden aanspreken in het geval van andere beschadigingen.

Aangekomen aan de wagen bleek dit ook zeker het geval. Er waren heel wat meer krassen zichtbaar, maar van een medewerker was er op de (ver gelegen) parking geen spoor, waarop mijn partner weer naar het kantoor ging. Ondertussen kwamen ook de huurders van de wagen naast ons aan, waarbij het probleem nog erger was. Dit leek in mijn ogen erg hard op systematische oplichting. Uiteindelijk stuurden ze dan toch iemand vanuit het kantoor om de wagen na te kijken, die dit met zeer veel arrogantie in orde bracht.

Voor ons is het echter duidelijk... nooit huren wij nog met de oplichters van Goldcar.

Uit de algemene voorwaarden:

Leeftijden van 21 tot 24 jaar:
Groepen X/XG/4A/AA/BB/CC/CG/S/M: € 7,95 per dag met een maximum van € 96
Groepen D/DD/DE/DG/E/N/R: € 9,95 per dag met een maximum van € 120
Rest categorieën: € 25 per dag met een minimum toeslag van € 75 zonder maximum toeslag

Leeftijden van minder dan 21 jaar:
Groepen X/XG/4A/AA/BB/CC/CG/S/M: € 9,95 per dag met een maximum van € 120.
Rest categorieën: Huur niet toegestaan.
Alle bestuurders moeten hun rijbewijs minstens al 12 maanden hebben.

Sterke punten:
Geen. De auto rook bovendien naar bejaardentehuis.

Zwakke punten:
Liegen over beschadigingen
Extra ongerechtvaardigde kosten
Onbeleefde service
Stinkende wagen

Seppe beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over Goldcar

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou Goldcar aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou Goldcar aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek Goldcar


Home » Tussenpersonen » Goldcar
DMCA.com Protection Status