Goldcar - 191 Reviews

Last updated: 26 september 2017
Goldcar Logo

8.7% aanbevolen, 191 Reviews

  1. Goldcar
  2. Minimum leeftijd
  3. Auto reserveren via de website
  4. Annulering- en wijzigingskosten
  5. Tariefsoorten en Brandstofbeleid
  6. Met welke kaart betalen?
  7. Contact gegevens
  8. Goldcar video
  9. Goldcar Reviews
  10. Schrijf ook een review over Goldcar

Niet tevreden over Goldcar? Probeer dan eens RentalCars.

Goldcar

Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en de belangrijkste in de toeristensector. Met meer dan 25 jaar ervaring beschikt het bedrijf momenteel over 28 autoverhuurfilialen op de belangrijkste luchthavens en toeristische bestemmingen op het Spaanse vasteland, de Balearen en de Canarische Eilanden.

Goldcar Details

Hits: 1836

URL: http://www.goldcar.es/nl/

Categorieën: Tussenpersonen

Reviews: 191

Minimum leeftijd

Personen die een auto wensen te huren en besturen van Goldcar, moeten ouder dan 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een rijbewijs. Echter bestaat er een dagelijkse supplement tot de 25 jarige leeftijd of totdat men minimaal 4 jaar in het bezit is van zijn of haar rijbewijs. De huurders moeten dit supplement direct bij het afhalen van het voertuig op kantoor betalen. De mogelijkheid bestaat ook, dat de minimale leeftijd voor bepaalde categorieën auto's minimaal 30 jaar is.

Auto reserveren via de website

Klanten hebben de mogelijkheid om auto's via de website van Goldcar te reserveren. Bij het maken van een reservering worden klanten automatisch ingeschreven op de site. Hierdoor hebben zij ook de mogelijkheid om hun gegevens en reserveringen te bekijken en eventueel te wijzigen op hun persoonlijke pagina. Daarnaast kunnen klanten zich ook gratis inschrijven via de Club Goldcar. Hierdoor kan men ook gebruik maken van exclusieve aanbiedingen.

Annulering- en wijzigingskosten

Bij Goldcar bestaan er geen annuleringskosten tot 24 uur voor het ophalen van de huurauto. Echter bestaan er ook bepaalde voorwaarden. Indien men gereserveerd heeft via een andere website (reisbureau, rentalcars.com etc.) dan dient men de algemene voorwaarden eerst goed door te nemen. De voorwaarden worden meestal per e- mail verstuurd of zijn terug te vinden op de website van het bedrijf waar de auto gehuurd is. Indien klanten een auto hebben gereserveerd via www.goldcar.es. dan bestaan er geen losten tot het laatste moment. Indien de klant meedoet aan een bepaalde aktie, dan kan het wel zo zijn, dat er bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Deze voorwaarden zullen direct kenbaar gemaakt worden bij het huren van een auto. Deze voorwaarden moet een klant accepteren alvorens de auto gehuurd kan worden. De voorwaarden ontvangt de klant samen met het reserveringsbewijs per e-mail.

Tariefsoorten en Brandstofbeleid

Bij Goldcar zijn er verschillende tariefsoorten waar klanten uit kunnen kiezen. Dit geldt ook voor het brandstofbeleid. Als eerst kunnen klanten kiezen voor het Full- Full tarief. In dit geval krijgt men het voertuig met een volle brandstoftank en de auto moet ook weer met een volle brandstoftank ingeleverd worden. Indien de auto niet met een volle brandstof tank wordt ingeleverd, dan zullen er een sanctie in rekening worden gebracht, naast de hoeveelheid brandstof die nodig is om de tank te vullen. Klanten kunnen ook kiezen voor het Flex- Fuel of Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht. Een derde optie is het Crazy Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht. Bij de reservering wordt het Crazy Smart tarief betaald. In dit geval is annulering of wijziging niet meer mogelijk. Klanten hebben het "Key 'n Go" pakket als vierde optie. Dit tarief VIP ophaal mogelijkheden met betrekking tot de sleutels van het voertuig. Klanten kunnen het voertuig ophalen bij een van de Key n' Go automaten en hierdoor wachtrijen vermijden. In dit pakket is de all- risk verzekering zonder eigen risico en het Full/ Full brandstofsysteem inbegrepen.

Met welke kaart betalen?

Klanten kunnen bij Goldcar alleen betalen met een debit- of creditcard. Er is geen mogelijkheid om de huur van een auto contact te betalen of middels een bankoverschrijving. Klanten kunnen betalen met kaarten van Visa en de Mastercard/ Maestro.

Contact gegevens

Telefonische boekingen T.: 902 119 726 Outside Spain: +34 965 943 186 Monday to Sunday from 9:00 to 23:00 Klantenservice T.: 902 109 113 Outside Spain: +34 965 943 186 Monday to Sunday from 9:00 to 23:00 From Italy: T.: 199 151 151 + 390 645 209 634 Monday to Saturday from 9:30 to 20:30 Pechhulp onderweg 24 uur T.:902 105 276 Italië: (+39) 0 689 970 585 Portugal: +351 70750 1990 Griekenland: (+30) 211 411 4552 Frankrijk: (+33) 0 811 360 937 Kroatië: (+385) 1 775 71 87 Rodos: +30 2109461333 Malta: +356 79371938 / +356 99493177 Andorra: +376 347 555 Casablanca: +212 661 161 624 24 uur hulp , 365 dagen per jaar

Goldcar video


Goldcar Acties & Nieuws

  • 6 februari 2017 Auto huren bij Goldcar
    Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en is een belangrijke aanbieder van huurauto’s in de toeristensector. Het bedrijf heeft al meer dan 25 jaar ervaring en beschikt momenteel over 28 vestigingen op de grote luchthavens en toeristische bestemmingen in Spanje, de Balearen en op de Canarische Eilanden. Goldcar dé autospecialist van Amstelveen Sind Lees verder

Goldcar reviews (190):

Goldcar - Goldcar, super geregeld

0

Review:
Ik ben samen met mijn vrouw op huwelijksreis geweest naar het prachtige Moraira (Spanje). We vlogen op Alicante en hebben dan ook een auto gehuurd via Goldcar. De auto hadden we gehuurd en geboekt en betaald in Nederland. We hadden de smart tarief ( 7 dagen voor €18) en daarnaast de super relax cover afgesloten voor €124.

Bij aankomst hadden ze de kleine auto's niet meer maar, we kregen een upgrade naar een grotere auto voor niets. Wel moesten we 60 euro betalen voor de volle tank en iets van 24 euro toeslag. Gelukkig heb ik me goed ingelezen en wist ik dat ik dit moest betalen.

Eenmaal aangekomen bij onze auto, merkte wij op dat de linkerkant flink wat schade had. Waarop ik een medewerker aansprak in de garage en vertelde mij dat als ik de super relax cover heb afgesloten ik mij geen zorgen hoefde te maken. Nou prima, maar toch wel even een filmpje gemaakt van de auto.

23-09-2017 hebben we de auto weee ingeleverd. En dit geheel zonder enkel probleem. Ik heb zelfs 2 dagen na thuis komst €35 euro op mijn rekening gestort gekregen van golcar voor de benzine die er nog in zat.

Kortom;

Goede snelle service
Niks geks mee gemaakt
Je moet gewoon goed voorbereid zijn bij Goldcar.
Ze stellen het wel op prijs als je de een beetje schoon inlevert.

Sterke punten:
Snelle service
Goedkoop
Vriendelijke mensen

Wes beveelt Goldcar aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Helaas; dit is een zeer fout verhurbedrijf!

0

Review:
Tijdens het ophalen van het ophalen van de huurauto (voor periode van 10 dagen) op Palma de Mallorca werd door de medewerker eerst aangegeven dat er een nieuwe belasting van toepassing was en vervolgens dat ik een een borg moest betalen voor de benzine en ander kosten. Oftewel 260 Euro extra kosten als reservering op de credit card.
Er werd geen woord gerept over een verzekering of iets dergelijks!! Die had ik dan namelijk geweigerd want ik had al een complete dekking geregeld & betaald via de tussenpersoon (Rentalcar.com).
Na de huurperiode werd er 110 Euro teruggeboekt (de benzine) en de rest bleek een super-cover insurance te zijn (die ik dus niet gevraagd had & die mij niet was medegedeeld (zelfs niet bij navraag aan de balie).
Oftewel "belogen en vervolgens bestolen".

Sterke punten:
Zeer goede leugenaars

Zwakke punten:
- De klant wordt belazerd
- Nadat ik via de tussenpersoon gepoogd heb om verhaal te halen geeft goldcar geen thuis.

Jos beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Zeer slecht bedrij!!!!

0

Review:
In Nederland hebben wij een auto gehuurd die wij op 4 juni 2017 hebben opgehaald in Pisa. In Nederland hebben wij een volledige dekking afgesloten op deze auto. Bij het afhalen van de auto gaf de medewerker te kennen dat wij een bedrag van € 268,95 moesten betalen. Wij zijn de Engelse niet geheel machtig maar had het vermoeden dat dit een extra verzekering betrof. Waarop ik te kennen heb gegeven dat ik niet goed begreep waar het om ging maar dat ik in Nederland een volledige dekking voor de auto had afgesloten. En ik geen extra verzekering wilde afsluiten. Ik heb hem meerdere malen verteld "I paid an all inclusive insurance in the Neterlands"! De balie bediende begon steeds onduidelijk en sneller in het Engels te praten en aangaf dat ik toch moest tekenen voor dit bedrag. Uiteindelijk toch maar getekend in de veronderstelling dat dit de borg was.

Tijdens onze reis kregen we een lekke band die niet gerepareerd kon worden en er een nieuwe band gemonteerd moest worden. In heb de monteur in de garage gevraagd om het s.o.s telefoonnummer van Goldcar te bellen. Hij kreeg een Engelssprekende dame aan de telefoon die hij niet kon verstaan omdat hij geen Engels sprak. Ik heb de dame verteld dat we een lekke band hadden waarop ze vroeg of deze niet gerepareerd kon worden. Ik heb haar verteld dat er een scheur in de band zat en niet kon worden gerepareerd en er een nieuwe band op moest. Ze vertelde mij dat ik er een nieuwe band op kon laten leggen maar dat ik de rekening van de band moest betalen en ik bij inlevering van de auto het bedrag terug zou ontvangen. Bij inlevering van de auto vertelde men ons dat dit bedrag binnenkort op mijn rekening zou worden gestort maar we hebben geen geld terugontvangen van de band. Na hierover geklaagd richting Goldcar per mail, werd er daarna niet meer gereageerd op mail. Oplichters zijn het, via mijn rechtsbijstand verzekering is het uiteindelijk gelukt. Huur hier nooit een auto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sterke punten:
Liegen en onbetrouwbaar!

Zwakke punten:
Ze begrijpen niet als ze op deze manier met de klanten omgaan dat dit slechte reclame oplevert. Een zeer slechte organisatie. Pas op voor dit bedrijf!

Harmsen beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Goldcar onbetrouwbaar

0

Review:
In juli 2017 via CarDelMar bij Goldcar een auto gehuurd inclusief volledige verzekering. Bij ophaling (Porto airport) probeerde Goldcar ons een extra verzekering op te dringen, daar zijn wij niet op in gegaan. Bij het betalen van de borg bleek onze creditcard onvoldoende limiet te hebben. Omdat wij voor vertrek gezorgd hadden voor voldoende limiet hebben wij de bankrekening gecheckt en daaruit bleek dat Goldcar al een bedrag had geblokkeerd op onze rekening. Vandaar dat wij aan de limiet zaten. Toen wij dit aan de Goldcar medewerker lieten zien gaf zij aan dat zij daar niets van wist. Tot onze verbazing was zij ook niet bereid dit verder te onderzoeken en moesten wij gewoon de borg betalen. Een andere creditcard aanbieden was ook geen optie in verband met andere tenaamstelling dan op het contract vermeld staat. En dan krijg je dus gewoon de auto niet mee. Geen klantenservice te bereiken op zaterdagavond, dus dan sta je daar met je gezin zonder auto. Maar dan blijkt er toch een oplossing te zijn: De extra verzekering van 250,- afsluiten via Goldcar. Dan is er geen borgbetaling nodig... Je krijgt toch het gevoel dat Goldcar dit met opzet doet. Uiteindelijk dan toch maar de verzekering betaald omdat je toch graag naar je vakantiebestemming wilt vertrekken, met het idee dat je dit later wel met de klantenservice op kan nemen omdat het allemaal een misverstand is. Wishful thinking. CarDelMar doet helemaal niets voor je, want je hebt een contract getekend. En de klantenservice van Goldcar weet helemaal niets van de reservering (die overigens op dezelfde dag is deblokkeerd, waarschijnlijk op het moment dat ik het contract tekende). Dus die is de lachende derde.

Sterke punten:
Geen.

Zwakke punten:
Onbetrouwbaar, heeft zaken niet op orde, slechte klantenservice.

Petra V beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Do not rent at goldcar, fraudulous company! Read t

0

Review:
Goldcar charged extra cost for creditcard holder being the driver, your people are not interested in the wishes of the client. This is stated after you have booked. They forced me to buy extra insurances whilst i already had full insurance coverage, company employees refused to check the car for damages before receivinn the car. The car was dirty, had many damages. I received no paperwork, only a portuguese scriblet that i could not read. If i did not sign it because i could not read it, i could not get a car. What was a 80 euro rent for a week ended up costing me 500 euro. This is pure fraud. I reported many complaints at different institutions. I will never do business again, and i will tell people what your company is about! Moreover the employees said that i had damages on my behalf of the car, without checking beforehand. How bizar is that? Never rent with this company!!!!

Sterke punten:
Non

Zwakke punten:
-Fraud
-500 euro extra costs
-Charging me with extra damages whilst the car was full of it before picking it up
-Employees do not walk with you for checking the car
-Car was dirty as fuck
-Horn of the car did not work, very dangerous
-Employees force you to buy extra insurances, if not they will not give you the car leaving you stranded
-Employees do not give a fuck about your wishes

P King beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Oude schade claimen

0

Review:
Zeer slechte ervaring, er zat oude schade op de auto maar omdat ze zelf bewust niet mee willen lopen om de auto te bekijken, zeggen ze dat het door jou komt en konden we een kleine € 400,- betalen. Medewerker gaf eerlijk toe "dat dat nu eenmaal zijn werk was". Hier zullen wij geen auto meer huren.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Slechte controle op auto's en vervolgens alles in rekening brengen

Donald beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - zeer slechte ervaring met Coldcar

0

Review:
Ze weten zich goed te verkopen via internet en aan de balie. Ze promoten de goedkoopste aanbieder te zijn. Maar ook hier geldt; goedkoop is duurkoop. Ze smeren je van alles aan op het moment dat je de huurauto afhaalt. De kleine auto is zogenaamd niet meer aanwezig. Vervolgens bieden ze een alternatief maar wel met opslag! Dit is alles wat we voor u kunnen doen wordt er dan gezegd. Tot slot weten ze je een torenhoge extra verzekering te verkopen (223 euro voor 11 dagen) door voorbeelden aan te reiken van schades. Vervolgens krijg je nog een afrekening van 50 euro omdat de achterbank vies was! Dit was enkel stofafzetting van schoenen. En ja, op Madeira was het stoffig. En dat er dan ook stof in de auto komt, is niet te voorkomen. Nog niet eerder gehad dat je de auto qua interieur schoon dient in te leveren na 11 dagen huur. Als je overweegt een auto te huren; ga niet voor deze mooipraters.

Sterke punten:
niet

Zwakke punten:
mooipraters en zorgen ervoor dat je uiteindelijk minimaal het dubbele betaalt t.o.v. oorspronkelijke aanbieding.

M. Dekker beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - nooit meer Goldcar

0

Review:
• Je verkrijgt als huurder geen (kopie) van formulier met bestaande schades in. Goldcar behoudt als enige het enkele exemplaar. Je hebt als huurder dus geen bewijs dat schade bij uitgifte van de auto reeds aanwezig was.
• Bij inleveren van de auto ontvang je geen bewijs van inlevering, geen bonnetje, geen afrekening. Je kunt dus nooit bewijzen dat je de auto zonder extra schade hebt ingeleverd. Je kunt uberhaupt niet bewijzen dat je de auto hebt ingeleverd.
• Goldcar behoudt echter de credit card reservering die ruim Eur 1000 is.
• Op emails wordt niet gereageerd.
• Wijzigen van het contract, bijvoorbeeld een dag extra, is een nachtmerrie.
• Telefonisch regelen is onmogelijk. Onduidelijk wat dit kost.
• Fysiek regelen van een verlenging is wel gelukt, maar geen bevestiging op papier. Na lang aandringen een handgeschreven aantekening met bedrijfsstempel gekregen. Geen duidelijkheid over extra kosten en penalties.
• Bij ophalen een wifi kastje aangeboden gekregen. Gratis volgens de medewerker. Uiteindelijk eur 50 belast gekregen op eindafrekening.
• Bij inleveren van wifi kastje wederom niets op papier voor huurder ter bevestiging van goed inleveren door huurder.
• Kortom: een niet service gerichte onderneming, die niet reageert op emails, de telefoon in Lissabon kantoor niet opneemt, die geen enkel bewijs op papier aan huurder geeft en die een reservering van ruim eur 1000 op creditcard achterhoudt, ook na inleveren van huurauto. Alle macht bij Goldcar.
• Deze onderneming verdient niet te bestaan.
• Vermijdt deze company.
• Ik ben niet de enige. Waardering goldcar op google is 1,7 uit 5 puntsschaal. (ofwel rapportcijfer 3,4). Een waanzinnig slechte klantwaardering.
• Nooit meer Goldcar. Nooit.

Sterke punten:
keurige auto

Zwakke punten:
Goldcar is uit op sterke eigen positie en zwakke klantpositie. Alle papieren in enkelvoud, die zij behouden. Zij geven je geen enkel document ter kwijting. Je kunt dus nooit bewijzen dat je uberhaupt de auto weer hebt ingeleverd of zonder extra schade hebt ingeleverd. Maar zij behouden wel een creditcard reservering achter. Dus zij hebben alle macht en als klant sta je machteloos.

peter beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Bad experience

0

Review:
Dear,

Car rental - contratto: 11212548 cliente: 9910784 Catania.

I rented a car. Good condition. No problem.
Yesterday i returned the car in Catania. The employee noticed a scratch on the plastic bumper.
With much imatination you can see something (?). When i picked up the car the employee told me: "we don't notice that as a damage" (?)
Goldcar will charge me 216 euro for this joke. Thats making easy money on
the client and no way to traet customers.
When i make a mistake, i will take my responsibility and pay for damage.
In this case they just want to make more profit
On my trip in sicili i had no incident whatever.
Every year i rent cars for holyday. I never had an experience like this. Very sad.

Kind regards
Peter Willems, Belgium


Sterke punten:
geen

willems pe beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Goldcar - Onbeschoft

1

Review:
De auto gehuurd in Nederland en alles geregeld. Bij aankomst op Sicillie zaten ze al niet in het luchthaven gebouw wat wel was aangegeven. Na vragen aan andere verhuurders Goldcar gevonden. De auto die gehuurd was hadden ze niet maar wel een vervangend model (goedkopere auto ) . Ik heb 7 x moeten aangeven dat ik geen extra verzekering wilde en de verhuurder bleef maar aandringen dat ik dan bij schade door derden of pech niet verzekerd of geholpen zou worden, toen we dit punt achter de rug hadden moest ik tekenen voor een volledig schade vrije auto, ik stelde voor eerst bij decauto te kijken voordat ik iets tekende, en toen begon het pas goed, ik moest eerst tekenen anders kreeg ik geen sleutel mee want dat was normaal in hun branche , na dit pertinent geweigerd te hebben mocht ik dan met een kopie van het formulier bij de auto kijken (zonder sleutel) bij de auto aangekomen bleek deze rondom schade te hebben, deuren met deuken, bumpers met serieuze krassen en deuken, dit aangegeven op het papier en weer lopend terug. De verhuurder zei dat ik dat nooit zelf had mogen constateren en verschuerde mijn ingevulde contract. Iemand van de verhuur moest dat controleren. Na een discussie hierover dat de auto schades had een nieuw formulier gekregen en met iemand van Goldcar naar de auto, daar na lang zeuren de zelfde schades als op het eerste formulier ingevuld en toen ik de auto dan eindelijk mee zou krijgen vond de verhuurder dat de spiegels niet schoon genoeg waren en hij liet iemand de auto "schoon" maken . De auto kwam na een kwartier net zo schoon terug als dat hij weg ging dus dit was duidelijk de klant ff pesten . 2,5 uur bezig geweest om een auto te krijgen. WAT EEN ONBETROUWBAAR SLECHT BEDRIJF .

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Niet vindbaar, arrogant, onbeleefd, niet eerlijk !

Erik beveelt Goldcar NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over Goldcar

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou Goldcar aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou Goldcar aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek Goldcar


Home » Tussenpersonen » Goldcar
DMCA.com Protection Status