Sinds 1973 werken wij oom u de beste Service en kwaliteit met autoverhuur. En Centauro rent a car zijn wij trots op het vertrouwen van onze klanten 40 jaar lang. Wij zijn begonnen in Benidorm, en un gaan we lang de hele spaanse kust.

Centauro Reviews

  • net als velen hier opgelicht
    net als velen hier opgelicht
    net als velen hier opgelicht, geboekt via easy terra (welke uitdrukkelijk adviseert geen extra verzekering te nemen omdat ik alles had afgedekt bij hun al!) bij het ophalen zat de auto al vol krassen meer dan er op het formulier stonden aan geven na lang praten werd er wat bij getekend maar niet alles was niet nodig omdat de krasje teklein waren bij het inlevering wordt er een krasje op het wiel "ontdekt" kosten 300 euro we konden lang en kort praten maar die kras zat er volgens hun niet eerden op ons formulier sta dus ook 300 euro terug in Nederland wordt er nog eens 250 180 extra van onze visa af gehaald ja er was nog meer schade ontdekt na dat wij weg waren😁😁 wat een nep bedrijf NOOIT MEER! wij hebben gelukkig bij easy terra geboekt en daar kunnen wij onze geld terug krijgen omdat we een Uitgebreide dekking hadden genomen maar ik vindt dat als zo bedrijf gewoon nep schade gaat verhalen bij ons doen ze dat vast ook bij anderen en laten ze nooit iets maken aan de auto's maar geven elke keer weer iemand anders de schuld

    Door mar op 8 januari 2020 Reageer
  • Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer. In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct 300 euro op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail. Geen enkele service

    Door Marian op 6 januari 2020 Reageer
  • Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer. In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct 300 euro op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail
    Niet dichtbij de airport
    Ze helpen met niets, geen enkele service

    Door Marian op 6 januari 2020 Reageer
  • Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer. In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct 300 euro op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed.

    Zwakke punten
    Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail
    Niet dichtbij de airport
    Ze helpen met niets, geen enkele service

    Door Marian op 6 januari 2020 Reageer
  • Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer! In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct 300 euro op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed!

    Zwakke punten
    Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail!
    Niet dichtbij de airport
    Ze helpen met niets, geen enkele service

    Door Marian op 6 januari 2020 Reageer
  • Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer! In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct € 300 op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed!

    Zwakke punten
    Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail!
    Niet dichtbij de airport
    Ze helpen met niets, geen enkele service

    Door Marian op 6 januari 2020 Reageer
  • Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer! In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct € 300 op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed, want anders kost t je meer dan je denkt! OPLICHTERS!

    Zwakke punten
    Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail!
    Niet dichtbij de airport
    Ze helpen met niets, geen enkele service

    Door Marian op 6 januari 2020 Reageer
  • Wij hebben onze auto buiten de openingstijden ingeleverd (sleutel in de brievenbus) en veel foto's en een film gemaakt dat hij perfect in orde is achter gelaten.
    Nog geen dag later zag ik dat ze ons beschuldigen het slot stuk te hebben gemaakt. Ze sturen een heel onduidelijke foto van een slot door (waarop je niets, zelfs de kleur van de auto kan zien). Ze sturen ons zelf geen mail maar op de website zag ik een factuur van 300 euro, als je dit dus niet zelf nakijkt zijn ze weg met je geld zonder dat je er erg in hebt.
    Wij hebben in ons thuisland een goed verzekering en hebben dus zoals zovele geen verzekering bij hen genomen.
    Via mail krijg je gewoon geen antwoord, ik heb het bewijs op film dat het niet klopt maar krijg zelfs niet de kans deze te tonen.

    Sterke punten
    prijs op de website (later kom je bedrogen uit)

    Zwakke punten
    oplichting, onbeantwoorde mails

    Door Melis op 8 november 2019 Reageer
  • Nooit maar dan ook nooit daar een auto huren! Als je geen extra verzekering bij hun afsluit (ook al heb je die wel bij een ander afgesloten) dan word je geheid verantwoordelijk gesteld voor schade die niet door jou zijn gemaakt!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Oneerlijk en onterecht!

    Door Silla op 3 november 2019 Reageer (1 reactie)
  • WORST WORST WORST company EVER (and I did rent a lot of cars in my life) but THIS ONE, NO WORDS TO DESCRIBE!

    - Rental isn't at the airport. Turned out to wait for 30 minutes on a shuttle..
    - We didn't received the car we booked?!
    - We had to pay € 300 (!!) for damage we didn't make!!!

    Door Eline op 23 september 2019 Reageer
  • Heel slechte ervaring mee!
    Auto gehuurd in januari in almeria! Voor 5 dagen €28 ! Bij ophalen zowat het mes op de keel gekregen en nog €113 moeten bij betalen voor verzekering en zogezegd €56 aan naft die ik zou terug krijgen bij het inleveren met volle tank! Je kan daar dus niemand bereiken bij centauro! Al 10 tallen mails verstuurd , tevergeefs , gewoon niet te bereiken! OP luchthaven zelf ook 1uur verspeeld met wachten op shuttle bus! Er zijn dus wel degelijk verhuur bedrijven die zich niet met maffia praktijken bezig houden! Centauro behoort daar dus niet bij!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Lang op shuttle wachten
    Benzine niet terug betaald
    Dure verzekering aangesmeerd of kreeg auto niet mee

    Door Deprez natha op 30 juli 2019 Reageer
  • Een maand geleden een auto gehuurd en het ging helemaal top. Mooie wagen en redelijk lage kosten. Helaas heb ik mijn sleutels in de huur auto liggen waar ik ps achter kwam toen ik in Nederland aangekomen was. Nu 4 weken na het inleveren van de auto na meer dan 10 mailtjes te hebben gestuurd krijg ik GEEN reactie van Centauro. Wanneer ik Centauro bel vertellen ze mij dat ze de sleutels hebben gevonden in de gehuurde auto maar dat ik MOET mailen en ze me telefonisch dus niet kunnen helpen. Dit heb ik meerdere keren aangegeven maar ze doen hier niks aan en zeggen dat ik nog een keer moet mailen terwijl ik ondertussen over de 10x gemaild heb en geen reactie krijg.
    Ik ben zwaar teleurgesteld over de erg slechte klantenservice en wens dit niemand toe. Het voelt alsof ze mijn mailtjes niet serieus nemen terwijl deze bos erg belangrijk voor mij is. Centauro als jullie dit lezen door jullie erg slechte klantenservice zijn jullie extra klanten kwijt.
    Groet Alex v W

    Sterke punten
    Goedkoop
    Eerlijk

    Zwakke punten
    Hele slechte service
    Lang wachten
    Niet reageren om mail/telefoon

    Door Alex op 25 juli 2019 Reageer
  • Toen we in alicante aan kwamen en bij onze boeking bij tuifly een auto gehuurd hadden blijkbaar bij centauro, lieten ze ons de MasterCard vragen, wij in veronderstelling voor waarborg. We hebben al 2 x met hen geboekt en aan de balie deden ze heel lastig over bijkomende verzekering, maar telkens geweigerd. Nu zei ze niks en wij al content dat ze niet aandrong. Ze liet Mn man tekenen op zwart bakje, gaf ons papier en wij wisten niet wat smart cover betekende, ook geen acht opgeslagen omdat er ons niks gevraagd was. Nu blijkt dat er 292 euro van onze MasterCard gegaan is voor die smart cover.....ik heb al 2 x naar centauro gemaild hierover....telkens in het Engels zeggen ze ons dat die bedienden ons de uitleg geven ...... en nooit zomaar. Een pure schande om zo misbruik te maken. Ik laat het er niet bij. Zijn er nog mensen die in gelijkaardige situaties zitten en die hun geld kwijt zijn. Ik bekijk welke stappen ik kan zetten, want dat is pure oplichterij. We hebben huis in Spanje gekocht en in september ga ik in alicante met Mn papier en blijf ik daar lastig doen tot ik een verantwoordelijke krijg en ik ga verdere stappen tegen dat bedrijf zetten.

    Sterke punten
    Toeristen oplichten en zeer onvriendelijk en heel grof

    Zwakke punten
    Eerlijk zijn

    Door daenens ann op 18 juli 2019 Reageer
  • Zeer slecht! Kijk uit, maak foto's voor je de auto huurt, van alles!!! Benzine meter, banden, velgen...ze naaien je echt een oor aan!!
    En eis dat ze vtv samen met je de auto nakijken, want dit dien ze niet altijd.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    ALLES. Kijk uit!!!

    Door S.vd Meulen op 4 juli 2019 Reageer
  • Wij hebben hier een auto gehuurd in Olbia (Sardinie). Alleen als je een verzekering voor 20 euro per dag wilt afsluiten dan zou ik hier huren. Snelle service en goede auto. Wij hadden een verzekering via de tussenpersoon (Easyterra). Het begon heel vriendelijk maar toen het onderwerp op extra verzekering kwam werd het heel vervelend tot intimiderend aan toe. Ze zeiden dingen als: "als ik 600 euro voor een kras vraag die je niet hebt gezien kan je niks doen". En dit ging zo 20 minuten door op een vervelende en intimiderende toon. Toch geen extra verzekering genomen en bij inleveren geen problemen.

    Sterke punten
    Nieuwe schone auto

    Zwakke punten
    Intimidatie voor een dure verzekering

    Door Arjan op 1 juli 2019 Reageer
  • Dit is echt een malafide praktijk, dont hire your car here. They prentend te be cheap, You are going to throw your money away.

    Sterke punten
    Dieven zijn het

    Zwakke punten
    Alles aan dit bedrijf is zwak, er zijn geen goede punten te benoemen. Bespaar uw geld en ga liever in zee met een gerenomeerd bedrijd

    Door Carlos op 27 juni 2019 Reageer
  • Ook wij hebben bij Centauro Rent a Car een auto geboekt.
    Via de site van Ryanair..waar wij de tickets boekten, ook gelijk een auto geboekt en betaald voor 2 weken. Op de site konden we gelijk ook een verzekering boeken en betalen. dat dus ook gelijk gedaan. Alles mee genomen naar de Balie van Centuauro in Alicante vluchthaven. Wat een drama kunnen ze daar maken!!!!! We moesten alsnog nog een keer een verzekering afsluiten van 18 euro per dag voor de auto van hun...dus 200 euro extra!!!! Dus niet zei ik....wij hebben al een verzekering en liet alle papieren zien. Nou toen begonnen de scheld partijen enz. Nu ben ik daar niet van onder de indruk en hield mijn poot stijf! Volgende keer echt een andere auto verhuurder. Ben ben dat de creditkaart ook nog wel misbruikt gaat worden aan het eind vd vakantie.

    Sterke punten
    Redelijk nieuwe auto met iets meer dan 5000km op de teller!

    Zwakke punten
    Slecht personeel....scheldpartijen...misbruik van de situatie maken. Verzekeringen dwangmatig verkopen...enz!!!

    Door Yvonne op 5 juni 2019 Reageer
  • Auto geboekt via Ryan air.
    Op voorhand betaald met Visa voor huur en volledige dekking.
    Aan de balie werd mij nogmaals volledige dekking aangemeerd.
    Toen wij deze niet wilden moesten wij alsnog 140,00 betalen voor iets ...... Door gebrekkig Engels niet duidelijk waar het dan voor was...

    FRAUDE!!!

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    Pure oplichting

    Door Conchita op 22 mei 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Als je ze belt krijg je iemand die Engels spreekt en geen Nederlands , ze gaan er vanuit dat je dus Engels spreekt
    Dus geen normale communicatie mogelijk
    Is geen aanrader om daar je auto te huren.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Klop op 13 mei 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Voor de 2e keer gehuurd bij Centauro, de eerste keer had ik geluk dat er maar een klant voor mij was maar nu moest ik meer dan een uur wachten en kreeg ik een vieze auto vol schades mee. Ook het terug brengen gaat slecht en degene die het hardst schreeuwt wordt het eerst geholpen. Het busje van en naar het vliegveld duurt ook lang. Voor mij was dit de laatste keer met Centauro

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    lange rijen, vieze auto, zoeken naar een busje voor het vervoer van en naar vliegveld.

    Door LEO STEIJGER op 19 april 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • To start off, after arriving around 12 PM, I had to wait for more than TWO hours before I got the car-keys. Only 2 employees and more than 50 customers waiting. Embarrassing!!
    I booked fuel full-full policy, nevertheless the car was only 75% full.
    When I finally picked up the car at the car park (after 2 o’clock in the night), I had to check the car in a dark garage without any employee to assist.
    On my rental contract there were 2 damages marked which I actually saw.
    At drop-off I got charged for 2 (other) damages which I did not cause. One of them on the rear bumper. When I told the employee that that was the old damage I saw earlier and which was also marked on the contract, he just told me that the damage on the contract was a different one. There was simply no conversation possible with this very rude and impolite employee. The other damage he found was also on the rear bumper, but on the bottom, almost under the car. I don't know how I should have discovered this one without laying on the ground with a torch. Remarkable that the employee knew exactly where to look!! It’s just not right and very nauseating.
    The cost for all this complete nonsense: E 450,--
    I wonder how this guy can sleep at night, knowing that he rips off customers deliberately.

    Sterke punten
    None

    Zwakke punten
    FRAUDE - THIEVES

    Door Bert op 9 april 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Al 3 maal auto gehuurd , top service ,eerlijke mensen .

    Sterke punten
    Vlot, eerlijk ,betrouwbaar , nette auto s ,niet duur ,goede service

    Zwakke punten
    Geen

    Door Bunders op 19 januari 2019 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Heb auto gehuurd in Alicante bij Centauro van 19 tot 26/12/2018. Had Vol/Vol tank betaald, toch werd een bedrag van 51€ voor "fuel cost" + 1.050€ franchise als borgsom van mijn kredietkaart afgetrokken. Die zou terugbetaald worden bij inleveren van de auto.
    Bij het inleveren liep het mis. Na meer dan 15 min op zijn knieën en op zijn buik met zaklamp ontdekte de controleur een schrametje van minder dan 10 cm in een velg die niet door mij werd veroorzaakt. Hiervoor werd 300€ van mijn kredietkaart afgehouden. Pure oplichterij! Boek dus nooit meer met Centauro. Ze vinden altijd wel iets om u te doen betalen. Bij afname de auto dubbel goed controleren is de boodschap

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters

    Door Lammens op 3 januari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • vorigeweek een auto gehuurd, terug gebracht met halve tank, was in de verondestelling dat ik de helft van de 80€ borg terug zou krijgen maa bleek helaas 15€ te zijn er ging 25€ bijvul kosten nog vanaf ,pure oplichting, nooit meer huren bij centauro!
    Ze probeerde ook nog een duurdere auto aan mij te verhuren omdat de gevraagde auto nog niet klaar stond, waarop ik zei ik wacht wel, tot mijn verbazing kreeg ik de duurdere auto voor de zelfde prijs?
    wat is dat voor een beleid?
    voor mij geen centauro meer!

    Door rob Pronk op 19 december 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Auto gehuurd bij Centauro Lissabon, Smart pakket geregeld en tolvignet. Keurig netjes opgehaald en naar de auto gebracht. Auto was uitstekend en terug brengen ging ook heel soepeltjes. Binnen 2 dagen het resterende bedrag terug, dat is bij andere verhuurbedrijven wel anders. Volgende keer weer Centauro!

    Sterke punten
    Goede service en fijn dat je een auto kunt huren zonder enorme borgsom

    Door E. Looman op 9 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek Centauro

Schrijf je eigen review