Sinds 1973 werken wij oom u de beste Service en kwaliteit met autoverhuur. En Centauro rent a car zijn wij trots op het vertrouwen van onze klanten 40 jaar lang. Wij zijn begonnen in Benidorm, en un gaan we lang de hele spaanse kust.

Centauro Reviews

    Zeer slechte ervaring Centauro Alicante.

    Aller eerst hebben we bijna 1,5 uur staan wachten terwijl er voldoende balie personeel was. Maar die hadden het te druk met elkaar.Wij huren al 3 jaar bij Centauro op Ibiza altijd zeer coulant geholpen. Zo ook in Alicante dachten wij. Al 3 haar huren we een of 2 auto,s op basis hoogste verzekeringen vol is vol ook deze keer in Alicante. De dame achter de balie dacht daar anders over wij moesten een extra verzekering van €288 nemen anders waren wij bij een krasje de volledige borg van €1200 kwijt . Wij legden uit hoe we gehuurd hadden al 3 jaar maar zij bleef bij haar standpunt en werd zeer onbeleefd en zelf agressief . Wij hebben toen de extra verzekering genomen. Conclusie huur geen auto bij Centauro Alicante zowel ophalen als retour brengen geven geen vertrouwen

    Sterke punten
    Het kantoor in Spanje waar je boekt

    Zwakke punten
    De verschillen in personeel per boeking kantoor.

    Onbeschoft, intimiderend

    WARNING, DONT RENT A CAR HERE, HUUR HIER GEEN AUTO! Via booking.com gehuurd Heraklion Kreta, voucher na betaling gekregen waarin in het Grieks stond dat we nog 80 euro moesten betalen, niks op website hierover. Booking is altijd heel helder wat je moet betalen.Je kunt wel alles vragen na een betaling! In de twee uur dat we wachtten om het op te lossen waren 4 stellen, die het aan de stok hadden met betalingen, niet gemaakte gebreken van de auto, afgeschreven bedragen maar niet accepteren van creditcard voor de borg en dus gewoon je geld kwijt ook uren bezig.Vreselijk intimiderend en geld graaiende maatschappij. Politie is zelfs door ze gebeld. De politie was er duidelijk niet om opgelichte toeristen te helpen. Allemaal behandeld alsof we criminelen waren, kop houden en je telefoon inleveren om te kijken of je foto’s had gemaakt. Mochten niet praten! Heel intimiderend. Een dame van het personeel zat alles op te blazen terwijl ze zelf ongelooflijk onprofessioneel was maar wij mochten niks zeggen. Haar drie andere collega’s zeiden helemaal niets, vast niet de eerste keer hier en dat bleek ook uit de ervaringen bij autoverhuur op het internet. Stom, niet gecheckt.Wij moesten allemaal blijven omdat de camerabeelden bekeken moesten worden want volgens de zeer incompetente dame was iedereen grof geweest, echt niet, wel geïrriteerd omdat ze niet tot oplossingen willen komen. Ze beschuldigde iedereen met leugens. Bleek dus ook niet uit de beelden, die door de politie gecheckt werd, dus mochten allemaal gaan.Zeer intimiderende en onbeschofte manager die na 2 uur kwam opdagen en alles nog erger maakte. Drie jonge meisjes zijn s avonds huilend en in de middle of nowhere weggelopen, zij hebben er 5 uur doorgebracht zonder tot ook maar enige oplossing te komen. Onverantwoord, de manager en de politie ,wilden niet eens een taxi voor ze bellen. Wij durfden en wilden absoluut niet meer huren, geld kwijt maar beter dan na de verhuur een dikke afschrijving op mijn creditcard, vreselijke ervaring, wilde de auto niet eens meer gratis hebben. Je denkt toch niet dat ik nog een auto meeneem na zo’n afschuwelijke gebeurtenis.Het had ons zeer aangegrepen en waren enkele dagen flink van slag. Toen we de tussenpersoon ,een Grieks agency belden , via booking.com, maakte hij ons voor leugenaar uit, hij zou nooit een grieks voucher hebben gestuurd. Nou die stond gewoon in onze mail. Over de hele wereld een auto gehuurd maar dit nog nooit meegemaakt.

    Sterke punten
    Onbeschoft zijn en intimiderend

    Zwakke punten
    Alles, 1 ster is nog teveel

    Oplichting

    Gedachte lezers, Mijn vrouw en ik hebben een auto gehuurd bij Centaura Mietwagen Mallorca. Deze hebben wij op 17 juni opgehaald. Op 7 augustus is deze auto door ons weer ingeleverd. Op de auto hadden wij een full- options dekking genomen. Bij het ophalen van de auto moesten wij een contract tekenen waarbij wij zeiden dat we een rondje om de auto wilde lopen. De dame achter de toonbank zei dat als er nog vragen en opmerkingen, of geconstateerde schade is, dat we even binnen moesten komen. Dus toen wij bij de auto aankwamen was de auto rondom beschadigt met hier- en daar een deuk. Wij zijn daarop direct naar binnen gegaan om het contract aan te laten passen naar wens. Daarop zei de medewerkster dat ze niet achter haar toonbank vandaan gaat en dat het bekend is en dat de auto's geïnspecteerd zijn. De vrouw zei dat wij ons geen zorgen hoefden te maken en dat wij alleen moeten checken of het portiersslot niet beschadigd is omdat daar kosten op zitten als dat stuk is. (Soort mededeling van kleine lettertjes) Zij vertelde ons dat er een pijl op het contract staat dat aangeeft dat de auto beschadigd is. De auto op het contract was afgebeeld als een ronde cirkel wat met een pijl genoeg zou zijn. In mijn onvrede zijn wij in de auto gestapt naar ons hotel. Het was laat en we waren erg moe. Toen wij de auto op 7 augustus weer inleverde wilde dezelfde vrouw wel ineens mee en begon meteen luid te praten dat wij de auto afgeracht hadden. Ook bleef zij ontkennen dat zij dezelfde persoon was die de auto meegaf. Er ontstond een knallende woordenwisseling. Wij werden verteld dat wij moesten tekenen en dat het niet uitmaakt omdat wij all-risk verzekerd waren. Toen ik zei dat wij de schaden eenmaal niet gemaakt hadden, vertelde zij dat dan onze borg van duizendenvijftig euro kwijt zijn. Ook hadden wij geen tijd om op de politie te wachten omdat wij het vliegtuig zouden missen. Wij kregen ook te horen dat de schade hoger is dan onze borg en dat wij niet wegkomen. En ook waren wij afhankelijk van hun shuttle die ons naar het vliegveld moest brengen. Wij hadden geen keus dan alleen nog maar de handtekening te zetten en het op een akkoordje de verzekering te laten betalen. Dit is ons verhaal waarbij er geen andere keus overbleef. De verzekering is hierbij door Centaura opgelicht. Verder zijn wij natuurlijk niet van plan om met deze autoverhuurbedrijf verder te overleggen en willen uit ons eigen zak geen schade betalen. Verder weten wij nog niet of wij geld kwijtraken in verband met nader af te wachten reactie van de verzekering. Ik hoop zo mijn verhaal voldoende te hebben neergelegd. Huur daar liever geen auto! Maak altijd zeer gedetailleerde foto's. Met Android telefoon geschreven

    Zwakke punten
    Zij geven gewoonweg een compleet beschadigde auto mee en ze geven klanten succesvol de schuld dat je de auto verder hebt beschadigd. Zij lichten zo de verzekering op. De klant wordt op deze manieren vals besvhulgd (ook al volledig gedekt)

    oplichters

    net als velen hier opgelicht net als velen hier opgelicht net als velen hier opgelicht, geboekt via easy terra (welke uitdrukkelijk adviseert geen extra verzekering te nemen omdat ik alles had afgedekt bij hun al!) bij het ophalen zat de auto al vol krassen meer dan er op het formulier stonden aan geven na lang praten werd er wat bij getekend maar niet alles was niet nodig omdat de krasje teklein waren bij het inlevering wordt er een krasje op het wiel "ontdekt" kosten 300 euro we konden lang en kort praten maar die kras zat er volgens hun niet eerden op ons formulier sta dus ook 300 euro terug in Nederland wordt er nog eens 250 180 extra van onze visa af gehaald ja er was nog meer schade ontdekt na dat wij weg waren😁😁 wat een nep bedrijf NOOIT MEER! wij hebben gelukkig bij easy terra geboekt en daar kunnen wij onze geld terug krijgen omdat we een Uitgebreide dekking hadden genomen maar ik vindt dat als zo bedrijf gewoon nep schade gaat verhalen bij ons doen ze dat vast ook bij anderen en laten ze nooit iets maken aan de auto's maar geven elke keer weer iemand anders de schuld

    Oplichters

    Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer. In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct 300 euro op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail. Geen enkele service

    Oplichters

    Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer. In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct 300 euro op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail Niet dichtbij de airport Ze helpen met niets, geen enkele service

    Oplichters!

    Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer. In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct 300 euro op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed.

    Zwakke punten
    Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail Niet dichtbij de airport Ze helpen met niets, geen enkele service

    Oplichters!

    Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer! In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct 300 euro op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed!

    Zwakke punten
    Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail! Niet dichtbij de airport Ze helpen met niets, geen enkele service

    Oplichters!

    Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer! In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct € 300 op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed!

    Zwakke punten
    Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail! Niet dichtbij de airport Ze helpen met niets, geen enkele service

    Oplichters!

    Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer! In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct € 300 op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed, want anders kost t je meer dan je denkt! OPLICHTERS!

    Zwakke punten
    Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail! Niet dichtbij de airport Ze helpen met niets, geen enkele service

    Oplichters

    Wij hebben onze auto buiten de openingstijden ingeleverd (sleutel in de brievenbus) en veel foto's en een film gemaakt dat hij perfect in orde is achter gelaten. Nog geen dag later zag ik dat ze ons beschuldigen het slot stuk te hebben gemaakt. Ze sturen een heel onduidelijke foto van een slot door (waarop je niets, zelfs de kleur van de auto kan zien). Ze sturen ons zelf geen mail maar op de website zag ik een factuur van 300 euro, als je dit dus niet zelf nakijkt zijn ze weg met je geld zonder dat je er erg in hebt. Wij hebben in ons thuisland een goed verzekering en hebben dus zoals zovele geen verzekering bij hen genomen. Via mail krijg je gewoon geen antwoord, ik heb het bewijs op film dat het niet klopt maar krijg zelfs niet de kans deze te tonen.

    Sterke punten
    prijs op de website (later kom je bedrogen uit)

    Zwakke punten
    oplichting, onbeantwoorde mails

    Het voelt als oplichting!

    Nooit maar dan ook nooit daar een auto huren! Als je geen extra verzekering bij hun afsluit (ook al heb je die wel bij een ander afgesloten) dan word je geheid verantwoordelijk gesteld voor schade die niet door jou zijn gemaakt!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Oneerlijk en onterecht!

    WORST car rental ever

    WORST WORST WORST company EVER (and I did rent a lot of cars in my life) but THIS ONE, NO WORDS TO DESCRIBE! - Rental isn't at the airport. Turned out to wait for 30 minutes on a shuttle.. - We didn't received the car we booked?! - We had to pay 300 (!!) for damage we didn't make!!!

    Centauro oplichting

    Heel slechte ervaring mee! Auto gehuurd in januari in almeria! Voor 5 dagen 28 ! Bij ophalen zowat het mes op de keel gekregen en nog 113 moeten bij betalen voor verzekering en zogezegd 56 aan naft die ik zou terug krijgen bij het inleveren met volle tank! Je kan daar dus niemand bereiken bij centauro! Al 10 tallen mails verstuurd , tevergeefs , gewoon niet te bereiken! OP luchthaven zelf ook 1uur verspeeld met wachten op shuttle bus! Er zijn dus wel degelijk verhuur bedrijven die zich niet met maffia praktijken bezig houden! Centauro behoort daar dus niet bij!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Lang op shuttle wachten Benzine niet terug betaald Dure verzekering aangesmeerd of kreeg auto niet mee

    Slechte service

    Een maand geleden een auto gehuurd en het ging helemaal top. Mooie wagen en redelijk lage kosten. Helaas heb ik mijn sleutels in de huur auto liggen waar ik ps achter kwam toen ik in Nederland aangekomen was. Nu 4 weken na het inleveren van de auto na meer dan 10 mailtjes te hebben gestuurd krijg ik GEEN reactie van Centauro. Wanneer ik Centauro bel vertellen ze mij dat ze de sleutels hebben gevonden in de gehuurde auto maar dat ik MOET mailen en ze me telefonisch dus niet kunnen helpen. Dit heb ik meerdere keren aangegeven maar ze doen hier niks aan en zeggen dat ik nog een keer moet mailen terwijl ik ondertussen over de 10x gemaild heb en geen reactie krijg. Ik ben zwaar teleurgesteld over de erg slechte klantenservice en wens dit niemand toe. Het voelt alsof ze mijn mailtjes niet serieus nemen terwijl deze bos erg belangrijk voor mij is. Centauro als jullie dit lezen door jullie erg slechte klantenservice zijn jullie extra klanten kwijt. Groet Alex v W

    Sterke punten
    Goedkoop Eerlijk

    Zwakke punten
    Hele slechte service Lang wachten Niet reageren om mail/telefoon

    Pure oplichting

    Toen we in alicante aan kwamen en bij onze boeking bij tuifly een auto gehuurd hadden blijkbaar bij centauro, lieten ze ons de MasterCard vragen, wij in veronderstelling voor waarborg. We hebben al 2 x met hen geboekt en aan de balie deden ze heel lastig over bijkomende verzekering, maar telkens geweigerd. Nu zei ze niks en wij al content dat ze niet aandrong. Ze liet Mn man tekenen op zwart bakje, gaf ons papier en wij wisten niet wat smart cover betekende, ook geen acht opgeslagen omdat er ons niks gevraagd was. Nu blijkt dat er 292 euro van onze MasterCard gegaan is voor die smart cover.....ik heb al 2 x naar centauro gemaild hierover....telkens in het Engels zeggen ze ons dat die bedienden ons de uitleg geven ...... en nooit zomaar. Een pure schande om zo misbruik te maken. Ik laat het er niet bij. Zijn er nog mensen die in gelijkaardige situaties zitten en die hun geld kwijt zijn. Ik bekijk welke stappen ik kan zetten, want dat is pure oplichterij. We hebben huis in Spanje gekocht en in september ga ik in alicante met Mn papier en blijf ik daar lastig doen tot ik een verantwoordelijke krijg en ik ga verdere stappen tegen dat bedrijf zetten.

    Sterke punten
    Toeristen oplichten en zeer onvriendelijk en heel grof

    Zwakke punten
    Eerlijk zijn

    Oplichters!!

    Zeer slecht! Kijk uit, maak foto's voor je de auto huurt, van alles!!! Benzine meter, banden, velgen...ze naaien je echt een oor aan!! En eis dat ze vtv samen met je de auto nakijken, want dit dien ze niet altijd.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    ALLES. Kijk uit!!!

    Afrader

    Wij hebben hier een auto gehuurd in Olbia (Sardinie). Alleen als je een verzekering voor 20 euro per dag wilt afsluiten dan zou ik hier huren. Snelle service en goede auto. Wij hadden een verzekering via de tussenpersoon (Easyterra). Het begon heel vriendelijk maar toen het onderwerp op extra verzekering kwam werd het heel vervelend tot intimiderend aan toe. Ze zeiden dingen als: "als ik 600 euro voor een kras vraag die je niet hebt gezien kan je niks doen". En dit ging zo 20 minuten door op een vervelende en intimiderende toon. Toch geen extra verzekering genomen en bij inleveren geen problemen.

    Sterke punten
    Nieuwe schone auto

    Zwakke punten
    Intimidatie voor een dure verzekering

    Ga hier niet huren

    Dit is echt een malafide praktijk, dont hire your car here. They prentend te be cheap, You are going to throw your money away.

    Sterke punten
    Dieven zijn het

    Zwakke punten
    Alles aan dit bedrijf is zwak, er zijn geen goede punten te benoemen. Bespaar uw geld en ga liever in zee met een gerenomeerd bedrijd

    nooit weer!!!

    Ook wij hebben bij Centauro Rent a Car een auto geboekt. Via de site van Ryanair..waar wij de tickets boekten, ook gelijk een auto geboekt en betaald voor 2 weken. Op de site konden we gelijk ook een verzekering boeken en betalen. dat dus ook gelijk gedaan. Alles mee genomen naar de Balie van Centuauro in Alicante vluchthaven. Wat een drama kunnen ze daar maken!!!!! We moesten alsnog nog een keer een verzekering afsluiten van 18 euro per dag voor de auto van hun...dus 200 euro extra!!!! Dus niet zei ik....wij hebben al een verzekering en liet alle papieren zien. Nou toen begonnen de scheld partijen enz. Nu ben ik daar niet van onder de indruk en hield mijn poot stijf! Volgende keer echt een andere auto verhuurder. Ben ben dat de creditkaart ook nog wel misbruikt gaat worden aan het eind vd vakantie.

    Sterke punten
    Redelijk nieuwe auto met iets meer dan 5000km op de teller!

    Zwakke punten
    Slecht personeel....scheldpartijen...misbruik van de situatie maken. Verzekeringen dwangmatig verkopen...enz!!!

    Oplichters!!!

    Auto geboekt via Ryan air. Op voorhand betaald met Visa voor huur en volledige dekking. Aan de balie werd mij nogmaals volledige dekking aangemeerd. Toen wij deze niet wilden moesten wij alsnog 140,00 betalen voor iets ...... Door gebrekkig Engels niet duidelijk waar het dan voor was... FRAUDE!!!

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    Pure oplichting

    Super slecht , huur hier niet

    Als je ze belt krijg je iemand die Engels spreekt en geen Nederlands , ze gaan er vanuit dat je dus Engels spreekt Dus geen normale communicatie mogelijk Is geen aanrader om daar je auto te huren.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    LANGE WACHTTIJDEN

    Voor de 2e keer gehuurd bij Centauro, de eerste keer had ik geluk dat er maar een klant voor mij was maar nu moest ik meer dan een uur wachten en kreeg ik een vieze auto vol schades mee. Ook het terug brengen gaat slecht en degene die het hardst schreeuwt wordt het eerst geholpen. Het busje van en naar het vliegveld duurt ook lang. Voor mij was dit de laatste keer met Centauro

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    lange rijen, vieze auto, zoeken naar een busje voor het vervoer van en naar vliegveld.

    Watch out - FRAUDE

    To start off, after arriving around 12 PM, I had to wait for more than TWO hours before I got the car-keys. Only 2 employees and more than 50 customers waiting. Embarrassing!! I booked fuel full-full policy, nevertheless the car was only 75% full. When I finally picked up the car at the car park (after 2 oclock in the night), I had to check the car in a dark garage without any employee to assist. On my rental contract there were 2 damages marked which I actually saw. At drop-off I got charged for 2 (other) damages which I did not cause. One of them on the rear bumper. When I told the employee that that was the old damage I saw earlier and which was also marked on the contract, he just told me that the damage on the contract was a different one. There was simply no conversation possible with this very rude and impolite employee. The other damage he found was also on the rear bumper, but on the bottom, almost under the car. I don't know how I should have discovered this one without laying on the ground with a torch. Remarkable that the employee knew exactly where to look!! Its just not right and very nauseating. The cost for all this complete nonsense: E 450,-- I wonder how this guy can sleep at night, knowing that he rips off customers deliberately.

    Sterke punten
    None

    Zwakke punten
    FRAUDE - THIEVES

    Top bedrijf

    Al 3 maal auto gehuurd , top service ,eerlijke mensen .

    Sterke punten
    Vlot, eerlijk ,betrouwbaar , nette auto s ,niet duur ,goede service

    Zwakke punten
    Geen


Bezoek Centauro

Schrijf je eigen review