Hertz - 78 Reviews

Last updated: 28 juni 2019
Hertz Logo

13.2% aanbevolen, 78 Reviews

  1. Hertz
  2. Voertuig huren
  3. Op vakantie
  4. Bestelbus huren
  5. Leeftijd bestuurders
  6. Extra kosten
  7. Contact gegevens
  8. Hertz Video
  9. Hertz Reviews
  10. Schrijf ook een review over Hertz

Niet tevreden over Hertz? Probeer dan eens SunnyCars.

Hertz

Welkom bij Hertz Autoverhuur. Huur nu een auto online bij één van onze wereldwijde vestigingen. Met meer dan 90 jaar ervaring in de auto- en bestelwagenverhuur, profiteert u van onze grote selectie huurauto's die direct te reserveren zijn. Herz.nl is de beste plek om uw auto te huren omdat u dan meteen gebruik kunt maken van de beste prijs en laatste aanbiedingen.U kunt kiezen of u meteen wilt betalen bij de reservering, of later wanneer u de auto heeft gehuurd en weer inlevert. Reserveer meteen!

Hertz Details

Hits: 3488

URL: https://www.hertz.nl/rentacar/reservation/

Categorieën: Internationale Autoverhuurders

Reviews: 78

Voertuig huren

Klanten kunnen bij Hertz terecht voor het huren van auto's, bestelbusjes en vrachtwagens. Dit bedrijf is wereldwijd vertegenwoordigd en is is overal te vinden. Via de website kunnen klanten eenvoudig hun gewenste voertuig reserveren en of huren. Op de website kan men ook zien wat het aanbod is en wat de kosten voor het huren van een auto zijn. Daarnaast kan men op de website ook profiteren van scherpe aanbiedingen.

Op vakantie

Klanten die op vakantie gaan en op de plaats van bestemming een auto willen huren, kunnen gerust een huurauto boeken op de website van Hertz. Men voorkomt onnodig verlies van vakantietijd door online alles te regelen. Het regelen van een huurauto op de plek van bestemming kan onnodig tijd kosten. Het kan ook voorkomen dat de auto, die de klant wilt huren, niet meer beschikbaar is.

Bestelbus huren

Indien klanten van plan zijn te verhuizen of iets groots moeten verplaatsen, dan kunnen zij een bestelbus huren bij Hertz. Bij Hertz kan men namelijk kiezen tussen kleine, maar ook grote busjes. Klanten kunnen zichzelf heel wat moeite besparen door een geschikte busje te huren. Vele malen op en neer rijden is in dit geval niet meer nodig. Daarnaast kan de huurauto of het busje afgeleverd worden op een andere locatie, dan het adres waar het afgehaald is geworden.

Leeftijd bestuurders

Om een auto te huren bij Hertz moet de bestuurder minimaal 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs. Daarnaast moet de bestuurder ook een geldige creditcard, bewijs van adresgegevens en een mobielnummer of e- mail adres doorgeven. Dit is van belang om de reserveringsgegevens op te kunnen sturen voor de klant.

Extra kosten

Behalve de kilometerkosten (indien van toepassing) worden er geen andere kosten in rekening gebracht mits de klant te maken krijgt met schade of een bekeuringen. Aan klanten wordt gevraagd om zuinig met de auto's om te gaan, de auto op tijd in te leveren en er voor te zorgen dat de brandstof tank ten minste kwart vol zit. Daarnaast is het verboden te roken in de auto en huisdieren mee te nemen. In geval van een ongeluk of als het voertuig beschadigd raakt, dan wordt aan klanten gevraagd om contact op te nemen met de klantenservice van Hertz.

Contact gegevens

Hertz is te bereiken via het telefoonnummer 070 770 9213 of via het e- mail adres [email protected]

Hertz Video

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/5jFPagd437M" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Hertz Acties & Nieuws

  • 15 januari 2015 Hertz Korting: 25% winter sale korting
    Reserveer voor 30 januari een auto bij Hertz en ontvang 30% korting. De code is geldig tijdens de huurperiode tot en met 31 maart 2015. Gebruik tijdens de boeking de volgende code: CPD code: 999940 Lees verder

Hertz reviews (77):

Hertz - tourist trap

0

Review:
upon returning i was told to pay 40 pound extra for cleaning the car. there was sand on the floor. ( no floormat was installed on the floor, this is the trap, you cannot clean it yourself easily by taking out the mat)

Employee very rude

don.t buy into the trap of paying for gas upfront against a cheaper rate; you can t return the tank empty ( almost impossible to plan) and the rest of the fuel if for hertz so... you make them a profit...

again, toursit trap all of these actions.

Sterke punten:
none

Hulzebos beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

Hertz - Belazerd door Hertz in Zuid Afrika

0

Review:
Belazerd door Hertz in Zuid Afrika met verborgen/vage kosten. Hertz ziet mij nooit weer terug! Gebruik nooit Hertz!

Bij het boeken van een Toyota Corolla kreeg ik een bevestiging van Euro 127 voor 10 dagen. Na het retourneren van de auto werd Euro 511 van mijn American Express kaart afgeschreven.

Mijn klacht e-mail naar Hertz in het Engels:

On 26-09-2018, I made a reservation on [www].Hertz[dot].nl to rent a Toyota Corolla for ten days so that I can travel from Johannesburg Oliver Thambo airport to Polokwane to visit my father. The rental period was from 27-09-2018 to 07-10-2019.



On 26-09-2018, I received an email confirmation of the reservation, the amount on the confirmation was ~R 2102.00 (€ 127.41). I have rented cars before from other companies when visiting South Africa. This time however, I decided to make use of Hertz because I have an American Express card. I used my American Express card to pay for the car rental when I made the reservation.



On 27-09-2018 I flew to Johannesburg Oliver Thambo from Amsterdam and landed at about 10:00 p.m. and I went directly to the Hertz office at the airport to pick up the car.



The person behind the desk at the Hertz office asked me for my American Express card and told me that a deposit is required but it will be credited to my card (upon returning the car). This seemed a little odd to me but the fact that the deposit will be credited to my card, did not make me question this any further, quite honestly, I was tired and just wanted to get the car and drive to Centurion where I slept for the night.



After ten days I returned the car to the Oliver Thambo Hertz office in the same condition as when I received it. On 07-10-2018, I took my flight back to Amsterdam.



Upon returning to The Netherlands, I received an invoice from Hertz (# 86736750&#8722;1), with a final amount of R 8444.08 (~ € 511,75). This amount is much higher than the original amount on the confirmation, to say the least. I was expecting some extra cost but not such a high amount.



When I look at the invoice sent to me by email, I see two services that do not make any sense to me:

1. SW of R 3130,40 (10 days X R 313,04)

2. PRE-AUTH of R 2000,00



That is an extra R 5130,40 which is a very high amount. Furthermore, I was not explicitly asked by anyone from Hertz if I wanted extra services when I took possession of the car on 26-09-2018.



Can Hertz South Africa explain why there is such a huge difference between the initial confirmation amount of ~R2102 and the final invoice amount of R 8444.08? Can they explain to me why have they (extra cost lines) been added to my invoice?



I believe that there must be a mistake on my invoice because I never agreed to extra services and yet I was invoiced R 5130,40 for the above-mentioned services.



Up to now I have had no response from Hertz to my complaint, just an automated e-mail.



Very dissatisfied customer.

Sterke punten:
Lijkt een eerlijk bedrijf te zijn maar belazerd eigen klanten.

Zwakke punten:
Belazerd eigen klanten.

Anton Venter beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

Hertz - Ruim anderhalf jaar na datum autohuur onterecht ge

0

Review:
Auto via Cardel mar gehuurd voor Tel Aviv Israël. Ruim anderhalf jaar later wordt er ten onrechte weer een bedrag afgeschreven met de mededeling dat we niet betaald zouden hebben. Ze reageren niet op onze mail en Car del mar doet ook niets. Schande.

Sterke punten:
Nvt

Zwakke punten:
Zie verhaal.

Elisabeth beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

Hertz - Fraduleuze zaken bij HERTZ!!

0

Review:
Had auto al betaald via Rentalcars, vervolgens crediteert Hertz nogmaals (en meer als dubbel!!) de kost van de wagen via mijn credit kaart! Klacht ingediend zonder ENKELE reactie. Vervolgens crediteren ze nogmaals 30 EUR van mijn credit kaart, een maand later. Zonder verdere toelichting! Reageren op geen enkele manier om mijn klacht! Ondertussen juridische stappen moeten ondernemen om mijn geld terug te krijgen!!!
Zeer frauduleuze zaken bij Hertz! Geef nooit je credit kaart aan hun want ze halen em zo leeg zonder toelichting!!

Sterke punten:
NIKS

Zwakke punten:
ALLES

Annick Duc beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

Hertz - Afzetters

0

Review:
Ik heb een auto gehuurd met hertz in Sevilla, en dit was echt een slechte ervaring. Het begon toen we de auto kregen. We hadden een korting op de site Booking. We hadden de tweede bestuurder gratis, bij de receptie zeiden ze dat dit niet waar was. Het zou € 113 zijn, ze houden geen rekening met kortingen Via Booning. Nadat ik zei dat dit niet eerlijk was en ik een klachtenformulier zou invullen, kregen we eindelijk onze korting. Al een uur later! Toen we onze auto terugbrachten (met een volle tank), vroegen ze om een &#8203;&#8203;ticked van het tankstation. Ze hadden ons niet gezegd dit ticket bij te houden, dus dat deden we niet. Ze vertelden ons dat we voor naft moesten betalen. Maar de tank was vol! Omdat ik weet da ze normaal veel aanreken voor de naft. Dus nogmaals, ik was gefrustreerd en ging naar de receptie. Verklaarde mijn probleem, aanvankelijk luisterden ze niet echt. Ze vertelden ons dat ze niets extra's aanrekenen voor het gas. Maar ze zouden dit niet schriftelijk opschrijven. Ik vertrouwde hen niet, dus heb ik geklaagd op twitter. In eerste instantie wouden ze me niet helpen, omdat de reservering was met Booking (en had een Booking klantnummer in plaats van een van hen). Toen gaven ze me een e-mail van het kantoor van Spanje. En nu deze week vragen ze extra een vergoeding, ze beweren dat ik de auto op een andere locatie heb afgezet dan heb afgehaald! Terwijl ik hem heb opgehaal en afgezet op de luchthaven. Ik ben in heel mijn leven in nog geen een ander Hertz kantoor geweest, en zal het zeker ook nooit doen!

Sterke punten:
Geen!

Zwakke punten:
Ze rekenen kosten aan, voor dingen die er niet zijn. Veranderen je factuur constant! Ook zonder dat je tekent of toestemming geeft!

Hertz - Praatjesmakers en afzetters

0

Review:
Bij het reserveren van de auto is niet duidelijk welke verzekeringen er precies in de prijs inbegrepen zijn. Hoewel we bij het reserveren alle mogelijke verzekeringen hadden aangevinkt, bleek dat bij het afhalen van de auto in Napels niet voldoende voor een volledige risicodekking. Medewerkers zijn praatjesmakers die erop getraind zijn om je extra verzekeringen aan te smeren. Omdat Zuid-Italië een risicogebied is, namen we alle extra's. Tijdens de reis werd er op een bewaakt parkeerterrein ingebroken in de auto en alle bagage gestolen. We wilden de schade aan de auto melden bij Hertz, maar het nummer van Hertz Assistance en de balie in Napels waren nooit bereikbaar. Hoofdkantoor in Milaan gebeld, waar men zei dat we dat maar in Napels moesten oplossen. Omdat er alleen maar een raampje ingetikt was, konden we verder rijden, maar stel dat je een ernstig probleem hebt (ongeval, motorpech). Je hebt dan extra betaald voor bijstand en eventueel een vervangauto, maar daar heb je niets aan omdat niemand de telefoon opneemt. De verzekeringen dekten alleen schade aan de auto en niet de gestolen bagage. Daarvoor was er nog een extra verzekering nodig, maar die werd ons nooit aangeboden. Bij het terugbrengen van de auto in Rome hebben we gemeld dat we niet tevreden waren over de service van Hertz, maar botsten op een muur van onverschilligheid.
Service is er alleen op gericht klanten zoveel mogelijk geld af te zetten. Was de eerste en allerlaatste keer dat we met Hertz in zee zijn gegaan.

Sterke punten:
Recente auto

Zwakke punten:
Geen duidelijke info over verzekeringen en extra's
Onbereikbaar als je ze nodig hebt

Johan De Sme beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

Hertz - Vervangende auto v8a Hertz

0

Review:
Ik heb ivm autopech in Duitsland in het dorp Deggendorf een auto kunnen krijgen als vervangend vervoer dit was allemaal zeer goed geregeld en ook de desbetreffende medewerkers daar hebben meer dan hun best voor ons gedaan, eigenlijk waren ze al gesloten maar toch hebben ze obs verder geholpen Dikke pluim voor vestiging gedeg63! Ook bij het inleveren in Utrecht werdt ik wederom keurig en snel geholpen dit was vestiging neutr60. Kortom goede ervaringen met Hertz ik zal dan ook sneller bij hun gaan huren door deze ervaring.

Sterke punten:
Goede service

Zwakke punten:
Geen

Jacqueline beveelt Hertz aan bij vrienden/bekenden

Hertz - Opgelicht in Bologna

0

Review:
Online bij Hertz een fiat 500 gehuurd in Bologna, kosten hiervan € 195, voor een week. Bij aankomst in bologna was het erg druk bij de service balie. Een van de drie medewerkers ging echter gewoon weg, waarschijnlijk omdat haar dient erop zat!!!!!
Als veiligheid wel een extra chauffeur besproken en het eigen risico afgekocht, kosten volgens de medewerkster € 160, totale kosten incl reservering € 355.
Bij terugkomst bleek de rekening echter € 750 te bedragen???
De specificatie van de kosten, € 60 extra bestuurder, € 266 kosten tbv afkoop eigen risico, € 67 brandstofkosten terwijl wel afgetankt is (helaas geen bewijsmateriaal), € 60 pechhulpdienst, € 60 lokale kosten. Daarnaast nog huurkosten en BTW.
Hoe is het mogelijk?
Wij hebben al jaren auto’s gehuurd op diverse vliegvelden in diverse landen, maar zijn nog nooit zo opgelicht !!!!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Na contact met Hertz is ons gebleken dat het indienen ban een klacht totaal geen nut heeft, medewerkers zijn goed opgeleid met vragen over bonnetjes, bewijsmateriaal en handtekeningen op contracten.
Dit zijn praktijken waar wij, na onze prachtige vakantie in een prachtig land, totaal geen zin in hebben.
Misschien dat deze review helpt, in ieder geval voor andere potentiële klanten van Hertz.
Ga nooit in zee met Hertz!!!!

Peter beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

Hertz - Hertz zijn oplichters!

0

Review:
Auto gehuurd bij Hertz in Girona voor twee weken ad €229 via RyanAir, vooraf voldaan.
Na terugkomst blijkt er nog een extra €247 door Hertz te zijn afgeschreven. Zonder enige uitleg of specificatie. Klacht ingediend, maar Herz reageert niet.

HUUR NOOIT EEN AUTO BIJ HERTZ!!

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
oplichters!

Krings beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

Hertz - Extra verzekering zonder toestemming aangesmeerd -

0

Review:
Nooit huren via Hertz! Niettegenstaande ik dacht dat HERTZ een zeer goede reputatie had en ik de eerste keer absoluut geen problemen heb gehad, terug geboekt in oktober. Aangezien we een extra verzekering via Ryanair hadden afgesloten, laten weten aan de dame aan de balie dat we geen verzekering meer hoefden. Ons toch laten tekenen met extra verzekering op de afhaaldocumenten (zeer onduidelijk), met een extra 112 EUR tot gevolg... (Via de VISA-afrekening). Pas een maand later opgemerkt. Daarna gebeld naar de algemene helpdesk van HERTZ waar er een dame mij gewoon doodleuk meldt dat mijn man hiervoor wel getekend heeft. Op het meest onduidelijke document ooit! Pure oplichterij is het!!!! Echte afzetters bij HERTZ.

Sterke punten:
Geen wachtrijen maar waarschijnlijk te wijten aan het feit dat er, na een eerste slechte ervaring, niemand nog wilt boeken bij HERTZ.

Zwakke punten:
Te veel om op te noemen

Ellen Wyns beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over Hertz

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou Hertz aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou Hertz aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek Hertz


DMCA.com Protection Status