Hertz - 70 Reviews

Last updated: 8 juli 2018
Hertz Logo

13% aanbevolen, 70 Reviews

  1. Hertz
  2. Voertuig huren
  3. Op vakantie
  4. Bestelbus huren
  5. Leeftijd bestuurders
  6. Extra kosten
  7. Contact gegevens
  8. Hertz Video
  9. Hertz Reviews
  10. Schrijf ook een review over Hertz

Niet tevreden over Hertz? Probeer dan eens SunnyCars.

Hertz

Welkom bij Hertz Autoverhuur. Huur nu een auto online bij één van onze wereldwijde vestigingen. Met meer dan 90 jaar ervaring in de auto- en bestelwagenverhuur, profiteert u van onze grote selectie huurauto's die direct te reserveren zijn. Herz.nl is de beste plek om uw auto te huren omdat u dan meteen gebruik kunt maken van de beste prijs en laatste aanbiedingen.U kunt kiezen of u meteen wilt betalen bij de reservering, of later wanneer u de auto heeft gehuurd en weer inlevert. Reserveer meteen!

Hertz Details

Hits: 3163

URL: https://www.hertz.nl/rentacar/reservation/

Categorieën: Internationale Autoverhuurders

Reviews: 70

Voertuig huren

Klanten kunnen bij Hertz terecht voor het huren van auto's, bestelbusjes en vrachtwagens. Dit bedrijf is wereldwijd vertegenwoordigd en is is overal te vinden. Via de website kunnen klanten eenvoudig hun gewenste voertuig reserveren en of huren. Op de website kan men ook zien wat het aanbod is en wat de kosten voor het huren van een auto zijn. Daarnaast kan men op de website ook profiteren van scherpe aanbiedingen.

Op vakantie

Klanten die op vakantie gaan en op de plaats van bestemming een auto willen huren, kunnen gerust een huurauto boeken op de website van Hertz. Men voorkomt onnodig verlies van vakantietijd door online alles te regelen. Het regelen van een huurauto op de plek van bestemming kan onnodig tijd kosten. Het kan ook voorkomen dat de auto, die de klant wilt huren, niet meer beschikbaar is.

Bestelbus huren

Indien klanten van plan zijn te verhuizen of iets groots moeten verplaatsen, dan kunnen zij een bestelbus huren bij Hertz. Bij Hertz kan men namelijk kiezen tussen kleine, maar ook grote busjes. Klanten kunnen zichzelf heel wat moeite besparen door een geschikte busje te huren. Vele malen op en neer rijden is in dit geval niet meer nodig. Daarnaast kan de huurauto of het busje afgeleverd worden op een andere locatie, dan het adres waar het afgehaald is geworden.

Leeftijd bestuurders

Om een auto te huren bij Hertz moet de bestuurder minimaal 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs. Daarnaast moet de bestuurder ook een geldige creditcard, bewijs van adresgegevens en een mobielnummer of e- mail adres doorgeven. Dit is van belang om de reserveringsgegevens op te kunnen sturen voor de klant.

Extra kosten

Behalve de kilometerkosten (indien van toepassing) worden er geen andere kosten in rekening gebracht mits de klant te maken krijgt met schade of een bekeuringen. Aan klanten wordt gevraagd om zuinig met de auto's om te gaan, de auto op tijd in te leveren en er voor te zorgen dat de brandstof tank ten minste kwart vol zit. Daarnaast is het verboden te roken in de auto en huisdieren mee te nemen. In geval van een ongeluk of als het voertuig beschadigd raakt, dan wordt aan klanten gevraagd om contact op te nemen met de klantenservice van Hertz.

Contact gegevens

Hertz is te bereiken via het telefoonnummer 070 770 9213 of via het e- mail adres [email protected]

Hertz Video

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/5jFPagd437M" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Hertz Acties & Nieuws

  • 15 januari 2015 Hertz Korting: 25% winter sale korting
    Reserveer voor 30 januari een auto bij Hertz en ontvang 30% korting. De code is geldig tijdens de huurperiode tot en met 31 maart 2015. Gebruik tijdens de boeking de volgende code: CPD code: 999940 Lees verder

Hertz reviews (69):

Hertz - Hertz zijn oplichters!

0

Review:
Auto gehuurd bij Hertz in Girona voor twee weken ad €229 via RyanAir, vooraf voldaan.
Na terugkomst blijkt er nog een extra €247 door Hertz te zijn afgeschreven. Zonder enige uitleg of specificatie. Klacht ingediend, maar Herz reageert niet.

HUUR NOOIT EEN AUTO BIJ HERTZ!!

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
oplichters!

Krings beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

Hertz - Extra verzekering zonder toestemming aangesmeerd -

0

Review:
Nooit huren via Hertz! Niettegenstaande ik dacht dat HERTZ een zeer goede reputatie had en ik de eerste keer absoluut geen problemen heb gehad, terug geboekt in oktober. Aangezien we een extra verzekering via Ryanair hadden afgesloten, laten weten aan de dame aan de balie dat we geen verzekering meer hoefden. Ons toch laten tekenen met extra verzekering op de afhaaldocumenten (zeer onduidelijk), met een extra 112 EUR tot gevolg... (Via de VISA-afrekening). Pas een maand later opgemerkt. Daarna gebeld naar de algemene helpdesk van HERTZ waar er een dame mij gewoon doodleuk meldt dat mijn man hiervoor wel getekend heeft. Op het meest onduidelijke document ooit! Pure oplichterij is het!!!! Echte afzetters bij HERTZ.

Sterke punten:
Geen wachtrijen maar waarschijnlijk te wijten aan het feit dat er, na een eerste slechte ervaring, niemand nog wilt boeken bij HERTZ.

Zwakke punten:
Te veel om op te noemen

Ellen Wyns beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

Hertz - Oplichters bij Herz

0

Review:
Het begint al bij de reviews zoals boven aangegeven.
56 revieuws, waarvan 8 positief! Hoe bestaat het.
Ook in mijn geval verzekeringsoplichting op het vliegveld in Malaga.
Vlotte babbel in de drukte, een paraafje hier, een paraafje daar en uiteindelijk ben je voor ruim € 400,— opgelicht.
Natuurlijk moet je opletten bij dit soort bedrijven, maar Hertz spant wel de kroon. Nooit bij Hert huren dus.

Zwakke punten:
Oplichter achter de balie in Malaga.

C. Broersm beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

Hertz - Pas op smerige oplichters Hertz Girona

0

Review:
Auto gehuurd via Sunny Cars bij Hertz,allereerst willen ze je een dure schadeverzekering aansmeren terwijl in de documenten van SC heel duidelijk staat vermeldt dat wij al een allrisk verzekering hadden afgesloten, de dame gaf nog even fijntjes aan dat als er ook maar wat aan de auto mankeerde bij terugkomst, ze ons 1300 euro van de creditcard kon inhouden.
De auto van tevoren geinspecteerd en daarbij diverse schades bij de balie gemeld omdat ze niet op het formulier waren aangegeven, de dame achter de balie gaf aan dat schades kleiner dan 10 cm niet gemeld hoefden te worden en krabbelde wat op het voertuig formulier.
Na 3 weken hebben wij de auto weer ingeleverd en er was verder niets mee aan de hand ,tot wij 8 weken later een
schadeclaim van Hertz in de brievenbus kregen waar er een schade werd gemeldt van 248 euro,de spoiler was
kapot/ beschadigd ,de foto was toegevoegd.
Deze schade had ik echter gemeld bij de balie voordat ik de auto meenam en was kleiner dan de 10 cm zoals de dame had aangegeven, nu was het dus wel een probleem geworden, wat je ook verder onderneemt en verklaart en foto,s ter bewijs aandraagt,het gaat Hertz alleen maar om geld!
Als je niet via hun een dure verzekering afsluit ben je standaard het haasje en krijg je een schade melding voor je kiezen.
Ik van meerdere kennissen dezelfde verhalen gehoord dus dit zijn maffia praktijken.
Huur nooit een auto via Hertz want dan wordt je opgelicht.
Hertz staat bij mij gelijk aan autoverhuur maffia.

Sterke punten:
Niets

Zwakke punten:
Super slechte service en oplichtings praktijken.

Fam Krake beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

Hertz - Hertz? - zucht-

0

Review:


Hertz, een zeer grote autoverhuurder met een slechte reputatie bij ons en die willen ze graag weer waarmaken. Nu tegen onze verwachting in via Sunny Cars -een tussenpersoon- hier terecht gekomen.
En daar begint de ellende al want en de autoverhuurder en Sunny Cars moeten aan je verdienen.

Bij Hertz in Oslo. Hertz dus; -zucht- meteen bij de balie een poging om een dure verzekering aan te smeren - die strandt- en de toon is gezet. "Oh ja Sunny Cars ja die verzekering zit er wel bij maar het eigen risico moet u als borg betalen en dan kunt u het later wel weer claimen bij SC." De Hertz medewerker heeft er al flink de pest in.

We krijgen een te kleine auto aangeboden die niet besteld is (audi a3 versus volvo v40), bij ons protest krijgen we een grotere auto aangeboden tegen een grove meerprijs. Sunny Cars klanten zijn overduidelijk niet welkom en niet gewaardeerd. Sunny Cars heeft geen alarm of hulplijn dus je moet je er zelf uitvechten met Hertz.

Parking lot helemaal afgelopen geen equivalent (wel compacter of groter).

Er volgt een patstelling, Hertz heeft maling aan ons en offreert 3 andere duurdere auto's, we krijgen geen upgrade omdat we Sunny Cars klant zijn (letterlijk gezegd). Sunny Cars is verder prepay dus het geld is al binnen (letterlijk gezegd). We zullen het moeten doen met wat Hertz ons wenst voor te schotelen.

Bijbetalen of niet weg kunnen dus, ook een Hertz Gold Card kan ze niet boeien. De verspilde tijd begint op te lopen en we kiezen voor een duurdere auto, meteen bijbetalen en doei! Helaas helaas had de vermoeidheid al toegeslagen, te laat gezien dat de tank niet helemaal vol zat, typisch Hertz, altijd geld aftroggelen.

Natuurlijk direct klachten ingediend, maar Hertz geeft niet thuis. Hertz zelf is al geen beste autoverhuurder maar met
Sunny Cars als tussenpersoon ben je niet eens welkom.

Toch proberen? Succes!

Sterke punten:
- altijd nieuwe auto's gehad
- hoewel je contractueel en financieel slecht af bent, ze blijven altijd beleefd en correct
- balie altijd in de buurt

Zwakke punten:
- het kan Hertz allemaal niet zo schelen
- groot log bedrijf, geen aandacht voor individuele klant
- geen volle tank en er niets aan doen
- verzekeringen aansmeren
- hogere klasse ter plekke noodzakelijk
- klantenservice? Ehh watte??

Robor beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

Hertz - "autohuurcriminaliteit" Hertz

0

Review:
Afgelopen meivakantie hebben we voor de allereerste keer in ons leven een auto gehuurd voor een vakantieweekje Nice. We hadden een all-inclusive pakket bij Dollar-Thrifty (dochter van Hertz) geboekt via Sunny Cars, dus konden zorgeloos met vakantie. We kwamen ‘s morgensvroeg aan in Nice, gaan naar de Hertzbalie die ook Dollar Thrifty afhandelde, hadden weinig mensen voor ons dus het ging allemaal vlot. We hadden een creditcard met de goede limiet, de medewerkster keek op haar scherm en constateerde terecht “u bent voor alles verzekerd”, en we kregen een klein reçu’tje ter parafering en ondertekening. In de veronderstelling dat dit voor onze borg was – al het andere was toch al betaald? – tekenden we. Na een week zonder problemen de auto ingeleverd; krijgen we na een paar dagen een afschrijving van 279 euro??? Dit aangekaart bij Sunny cars die dit voor ons ging onderzoeken, blijken we te hebben getekend voor 3 extra verzekeringen van 279 euro! (De autohuur inclusief verzekeringen bij Sunny Cars was notabene 235 euro!) Terwijl er met ons met geen woord is gesproken over extra verzekeringen afsluiten, wat we natuurlijk ook nooit gedaan zouden hebben met ons all-in pakket. En je zou toch denken dat je dit in een duidelijk contract voorgelegd krijgt, en dat er wordt uitgelegd waarvoor je tekent. Niet op een klein reçu’tje en in het Frans!

Sunnycars heeft het bij Dollar Thrifty aangekaart, maar omdat we getekend hadden kon Sunny Cars niets meer voor ons betekenen. We kregen wel een tegoedbon van 70 euro voor bij een volgende huur......

Uiteraard hebben we hierna 2 x een uitgebreide klachtenbrief gestuurd naar Dollar Thrifty (Hertz), en u voelt hem al aankomen; We kregen nul op rekest. Er wordt helemaal niet ingegaan op onze argumenten maar er wordt doodleuk gezegd: “Bij aanvang van de huur is u de mogelijkheid geboden extra verzekeringen te accepteren. U heeft voor deze mogelijkheden getekend aan de balie. Op grond van deze gegevens is de rekening correct en zien wij geen aanleiding om tot terugbetaling over te gaan. Bedankt voor uw begrip.”De mogelijkheid extra verzekeringen af te sluiten is ons echter absoluut nóóit geboden; zou je beeldmateriaal van de transactie kunnen terugzien zou je zonder geluid kunnen constateren dat er geen gesprek heeft plaatsvonden. Ik heb uiteraard geleerd een volgende keer als ik een auto huur van alles wat ik moet tekenen na te vragen wat het precies is, maar feit blijft dat Hertz, een marktleider in autoverhuur, zijn eigen klanten op deze manier nog een extra poot uitdraait!!

Sterke punten:
Als het goed gaat:
goedkoop,
all-inclusive,
duidelijk proces

Zwakke punten:
Als het fout gaat (zoals nu):
iedereen geeft niet thuis bij een klacht,
medewerkers zijn niet empathisch en handelen alleen volgens de regel,
voorlichting aan de balie is slecht,
zelfs een teruggave van een deel van het onterecht geïncasseerde bedrag wordt niet in overweging genomen,
etc

Hertz - benzinezwendel

0

Review:
Ik huurde via Car Hire Labs een auto bij Hertz in Timisoara, Roemenië. Afhalen ging vlot, terugbrengen ook. Maar enkele uren na thuiskomst kreeg ik telefoon dat ik diesel in de benzinetank zou hebben gedaan. Ik ben 100 % zeker dat dit niet waar is. Ik weet nog heel goed waar ik getankt heb en met welk pistool, en heb dit via Google Streetview duidelijk kunnen nakijken. Bovendien past een dieselvulpistool niet in een benzinewagen. En last but not least: na het tanken heb ik nog een kleine 10 km gereden zonder enig probleem. Volgens mijn eigen garage had de auto het geen 2 km uitgehouden. Helaas heb ik na het inleveren van de auto het bewijsje van het tanken weggegooid.
Toch bleef Hertz beweren dat ik verkeerd getankt had. Het zou me niet verwonderen dat ik niet de eerste klant ben die dit meemaakt.
Uiteindelijk kreeg ik een factuur van €158 voor het reinigen van de leidingen en het opnieuw voltanken. Zonder enige scrupule hebben ze €169 van mijn rekening gehaald. Gangsterpraktijken zijn het!

Zwakke punten:
Dit lijkt op oplichting!

peter beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

Hertz - onduidelijk

0

Review:
bij aankomst toronto
erg lastig om de al bestaande schade op te laten nemen. Controleer dus zelf enorm goed.
onduidelijkheid over het afgetankt afleveren. gevolg auto ingeleverd met een bijna volle tank en mag alsnog voor 50 dollar extra betalen.
Tel. is hertz niet bereikbaar minimaal 30 min in de wacht, reageren niet op klachten.
nooit meer hertz voor mij

Sterke punten:
geld innen

Zwakke punten:
al het overige.

martijn beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

Hertz - Alle alternatieven beter dan hertz Milaan

0

Review:
Uren, werkelijk uren moeten wachten bij Hertz Milaan. Een stel.mey kleine k8nderen heeft bijna vier uur.moeten wachten. Volledig onderbemand. Weinig begrip. Er zijn welgeteld drie balies open. Het enige welkom en begrip is een schouderophalen. De andere verhuurbedrijven hebben hun klanten reeds kunnen bedienen. Voortaan weer sixth. Wat een waardeloos bedrijf.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Totaal niet berekend op drukte.

B. PRO S beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

Hertz - waar blijft borg?

0

Review:
Waar blijft borg na ruim 2 weken. Volgens alg voorwaarden van Hertz krijg je borg gelijk terug bij inlevering van auto zonder problemen. Not dus! Auto te laat mee gekregen en met niet goed werkende brandstofmeter volgens de uitgifte medewerker van Hertz. Bij inleveren na te hebben afgetankt werd getwijfeld of ik wel had afgetankt door Hertz medewerker van Hertz Den Haag in Nederland. Wat een communicatie. En nu als pesterij borg niet terugstorten. Maffia.

Sterke punten:
Auto deed het beter dan het personeel. Geen haperingen.

Zwakke punten:
Zeer slechte service

van der Zw beveelt Hertz NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over Hertz

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou Hertz aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou Hertz aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek Hertz


DMCA.com Protection Status