Op Sixt.nl voordelig een auto huren betekent voor u premium autoverhuur. Sixt autoverhuur is wereldwijd en in Europa één van de leidende autoverhuur bedrijven en is ook in Nederland ruim vertegenwoordigd met vestigingen. In veel plaatsen vindt u bij Sixt Autoverhuur een ruim aanbod aan nieuwe en luxe huurauto's.

Reserveren

Klanten van Sixt kunnen een huurauto online reserveren. De online huurauto reservering vindt plaats in 'Real Time', wat betekent dat de klant direct na de reservering een bevestiging van de boeking krijgt. Klanten profiteren daarnaast ook van gunstige internet prijzen, die veel lager zijn dan de offline tarieven. Een online reservering kan tot uiterlijk 2 uur voor het afhalen van de auto en uiterlijk 4 uur voor Boels-vestigingen. Voor jeeps en cabrio's geldt een reserveringstermijn van minimaal 24 uur van tevoren.


Leeftijd bestuurders

Voor het huren van een auto in Nederland is de minimum leeftijd 21 jaar. Daarnaast moet de huurder minimaal 2 jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs. Voor de luxere auto groepen zoals de PDMR en hoger is de minimum leeftijd 25 jaar.


Betaling

Klanten kunnen met hun creditcard voor de huurauto bij de desbetreffende vestiging waar de auto opgehaald moet worden. Met opgaaf van de creditcard gegevens zijn klanten gegarandeerd van hun reservering, echter wordt de betaling pas afgerond bij de vestiging waar de auto opgehaald moet worden.


Sixt Cards

Klanten van Sixt kunnen ook speciale klant kaarten aanvragen. Een persoonlijke Sixt Express Card kan eenvoudig via het internet aangevraagd worden. Onder het kopje 'services' kan men kiezen voor 'Sixt Express'. Vervolgens moet het online formulier ingevuld worden. Hierna kan men klikken op 'aanvraag versturen'. Hetzelfde document moet ook ondertekend opgestuurd worden naar Sixt. De Sixt Express Card wordt dan per omgaande naar de klant gestuurd. Als houder van de Sixt Express Card kunnen klanten profiteren van de volgende voordelen: - Tijdverslindende huurformaliteiten en vervelende wachtrijen voor de balie vermijden. - Het self service aanbod zoals CarExpress via een automaat of een mobiele telefoon gebruiken. - Extra bonusmiles of punten ontvangen via de verschillende partners van Sixt.


Diefstal

In geval van diefstal van de huurauto wordt aan klanten geadviseerd om als eerst aangifte te doen bij de politie en de diefstal te melden bij Sixt via het telefoonnummer: 023-5698656.


Facturatie

Het ontvangen van de factuur van Sixt kan op verschillende manieren. Klanten kunnen ervoor kiezen om de rekening via post of via e- mail te ontvangen. Daarnaast hebben zij ook de mogelijkheid om online een kopie van de rekening op te vragen. Bovendien is het ook mogelijk om direct bij iedere Sixt verhuurlocatie of bij een Sixt Quick-Check-In automaat de huurauto te betalen.


Contact gegevens

Voor Reserveringen, vragen over reserveringen of gedurende de huur, kunnen klanten contact opnemen met Sixt via het telefoonnummer: +31 (0)23 56 986 56 of het e- mail adres: reservations-benelux(at)sixt.com Voor feedback, vragen over een factuur of na de huur kunnen klanten contact opnemen met Sixt via het e- mail adres: service-benelux(at)sixt.com Voor schademeldingen (Internationaal), kunnen klanten direct contact opnemen met de hotline via het telefoonnummer: +31 (0)23 56 986 56 of via het e- mail adres: damage-benelux(at)sixt.com


Informatie over Sixt

Bij Sixt ben je terecht voor de beste auto's. Wereldwijd vind je in circa 100 landen meer dan 4000 filialen waar je een auto kan huren. Op vrijwel elke internationale luchthaven is er een Sixt autoverhuur te vinden. Bij aankomst staat jouw gereserveerde auto al voor je klaar. Handig toch? Sixt autoverhuur heeft een groot aanbod voertuigen en je vindt gegarandeerd een iets wat bij jou past. Ga je voor een busje, een luxe auto, een SUV, een sportieve auto of een cabrio? Kijk snel naar de mogelijkheden bij de vestiging van jouw keuze. Voor een leenauto of een motor ben je ook terecht bij Sixt. Hiervoor kan je altijd telefonisch contact opnemen of simpelweg een van de filialen bezoeken. Wil je nog extra opties? Tijdens het reserveringsproces, heb je de mogelijkheid om voor allerlei extra opties zoals een kinderzitje of een navigatiesysteem te kiezen. In Nederland zijn er al meer dan 40 locaties van Sixt autoverhuur. Sixt is niet alleen goedkoop, maar ook erg betrouwbaar. De auto's zijn gemiddeld niet meer dan een halfjaar oud. Hierdoor ben je verzekerd van kwaliteit. Bij Sixt autoverhuur is het zelfs mogelijk om voor een langer termijn een auto te huren. Bijvoorbeeld wanneer je tijdelijk geen eigen vervoer hebt door een ongeluk. De auto kan compleet geleverd worden met kinderstoeltjes en een navigatiesysteem. Studenten krijgen bij Sixt Autoverhuur een leuke studentenkorting!


Ervaringen Sixt

Wanneer je een huurauto nodig hebt, denk je al snel aan bekende autoverhuurbedrijven zoals Sixt. De keuze is vaak vanwege het internationale karakter en naamsbekendheid van zulke bedrijven. Wanneer een keuze hebt gemaakt, is het nog de vraag of dit daadwerkelijk een positieve of een negatieve ervaring wordt. Wat zijn de ervaringen met Sixt autoverhuur? En zijn de ervaringen in Nederland even positief als in het buitenland? Tijdens jouw vakantie wil je tenslotte wel goed verzekert zijn van een goed huurauto. Op vergelijkautoverhuurders.nl kan je de ervaringen lezen van klanten van Sixt autoverhuur. Heb jij een ervaring die je wil delen? Laat dan jouw beoordeling achter op vergelijkautoverhuurders.nl


Klachten

Op de website van Sixt is er een aparte pagina waar je een klacht, compliment of suggestie kan indienen. Wanneer je een klacht hebt waarmee je (dringend) geholpen wenst te worden, dan is het een snellere keuze om telefonisch contact op te nemen met een vestiging van Sixt autoverhuur in jouw omgeving. Bij het terugbrengen van de auto kan je een klacht indienen over een auto. De medewerkers van Sixt zullen proberen samen met jou een passende oplossing te vinden.


Kortingen

Sixt autoverhuur heeft altijd topaanbiedingen met scherpe prijzen. De aanbiedingen zijn maar voor een beperkte periode geldig en hebben speciale voorwaarden, afgestemd op de periode van het jaar. Op de website is een overzicht van de actuele aanbiedingen.


Sixt Video


Artikelen over Sixt

Voordelen van een auto huren bij Sixt

Van de ene bestemming naar de andere op zakenreis of vakantie. Er zijn verschillende manieren waarop je op jouw bestemming kunt komen tijdens een vakantie of zakenreis. Door alle keuzeaanbod kan het soms moeilijk worden om een keuze te maken. Ga je met een taxi naar al je bestemmingen of neem je de bus? Elke vorm van reizen heeft zijn voor- en nadelen. Maar het handigste is toch om een auto te hur ... [...]

Auto huren bij Sixt

Bij autoverhuurbedrijf Sixt ben je terecht voor de beste huurauto's. In ruim 100 landen ter wereld zijn er meer dan 4000 vestigingen waar je een auto kan huren. Op vrijwel elke internationale luchthaven is er een Sixt autoverhuur te vinden. Wanneer je reserveert staat bij aankomst jouw gereserveerde auto al voor je klaar. Op deze manier kun je zonder tijdverlies jouw reis voortzetten bijvoorb ... [...]

Sixt Reviews

    Brindisi - Bari: stay away from Sixt

    Brindisi, rented nice car for € 700 to enjoy a relaxed week Pugli. At a reliable company (I then thought). At arrival clearly mentioned, "no extras, already arranged everything". Without any information, no contracte shown (neither sent in email), that lady-thief/thug added several extras for about the same amount. Only found out once money was gone. File complaint....nothing.....reminded.....nothing....etc. STAY AWAY there

    Sterke punten
    consitenly bad service

    Zwakke punten
    book extras without permission, deliberate theft.

    Nooit meer bij Sixt huren!

    Aangekomen op Pisa ging ik enthousiast de auto ophalen. Daar aangekomen bleek dat de auto er niet was en ik gratis een upgrade kreeg. Maar ik moest wel €302.- via mijn creditcard afrekenen en borg van €380.- De €302-. (Minus de €225 die ik al betaald had) was omdat ze mij zonder toestemming een prepaid fuel aangesmeerd had. Ik moest de auto zo leeg mogelijk terugbrengen want zij hadden goedkopere benzine prijzen. Toen ik de auto terugbracht vroeg ik hoe dit zat en gelukkig was er een medewerkster die mij dit uitlegde. Hierna raakte ik dus geïrriteerd en dit had ze heel snel door en kreeg ik een creditnota. Wat een waardeloos bedrijf als je zo klanten probeert op te lichten. Ik zal hier nooit meer een auto huren!

    Sterke punten
    Je verkeerd inlichten

    Zwakke punten
    De waarheid spreken

    Worst company ever - FRAUD - DO not take the risk or you will PAY IT

    IT does not deserve the 1 star... DO NOT BOOK with them, they are going to abuse the agreement and charge you for non existing damage. Sneaky fraudulent company who confirmed to you on spot that all is fine and 2 weeks later send you a bill for a damage you are not responsible for or maybe the damage is not even existing... But this is not the worst, you cannot contest and you do not have any way to contact them... When you call, they hang up, when you write emails they do not reply. DO NOT take the risk, they are absolutely outrageous, this is the biggest fraud I experienced DO NOT do it, it will cost you way more then you think!

    offer

    Bent u op zoek naar een lening om de rekening te betalen, een huis te kopen, enz. U kunt contact met ons opnemen via e-mail [email protected] omdat we leningen verstrekken die zo laag zijn als 2% rente, we geven ook lang- en kortlopende leningen waarmee u ook contact kunt opnemen ons via whats app nummer +393924698291 voor meer informatie Bedankt Beheer

    Meer dan slechte service @ Curacao

    Wij hebben tijdens onze huwelijksreis een auto geboekt via Sixt tijdens ons verblijf op Curacao. 10 dagen zouden we genieten van de auto en erop uit trekken. Helaas was het direct de 1e dag al raak, en werd onze volledige bumper (helaas kan ik geen foto meesturen) gestolen, en dit terwijl het een 'bewaakte' parkeerplaats zou moeten zijn bij Kokomo beach. Ruim een uur moeten wachten op de soort toeristen ANWB, die maakte allerlei foto's en vervolgens nog wachten op de toeristen politie op aangifte op te maken. Die belde met Sixt en vertelde ons dat we terug moesten naar de plek waar wij gehuurd hadden, wij braaf terug naar het vliegveld maar daar aangekomen bleek dat we naar het hoofdkantoor aan de andere kant van Willemstad moesten zijn, maar qua tijd gingen we dat niet meer redden. Gelukkig wel andere (maar vieze) auto meegekregen en de volgende dag naar Willemstad om de aangifte af te geven. Hier vroegen we ook hoe het zat met eigen risico maar werd ons verzekerd dat dit kan gebeuren en dat we de borg gewoon terug krijgen, wij heel blij en verder genieten van onze vakantie. Eenmaal thuis bleek echter dat de borg 2x was afgeschreven, waarvan 1x volledig was vastegehouden door Sixt, $850.- een hele berg geld dus. We hebben 4x moeten bellen met Curacao vanuit Nederland en elke keer iemand anders aan de telefoon die vertelde dat we geduld moesten hebben, het afgehandeld zou worden, we geld nog terug zouden krijgen en tot slot een boze dame die zei dat wij het zelf moesten betalen. Conclusie; $400,- extra kwijt aan onze vakantie... Meest vervelende is de bizar slechte communicatie met de medewerkers en blijkbaar ook medewerkers onderling. Wij gaan in ieder geval NOOIT meer iets huren via Sixt!

    Sterke punten
    Direct andere auto beschikbaar

    Zwakke punten
    - Bijzonder slechte communicatie - Alle collega's zeggen en vertellen iets anders. Zowel tijdens het verblijf als achteraf vanuit Nederland als je met hen belt - Zeer traag in afhandeling van de schade - Sterke vermoedens van 'achterdeur criminaliteit'

    Ik vertrouw Sixt niet meer

    We huurden een auto bij Sixt op Faro AirPort. Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen een update aangeboden. In ruil daarvoor hoefden wij niet zelf te tanken, maar zouden zij dat voor ons doen tegen een aantrekkelijke literprijs. Wat we bij het inleveren pas hoorden was dat je dan wel je hele tank moet leegrijden. Wij hadden nog een halve tank over en zijn het geld daarvoor kwijt. Wat nog veel kwalijker was, was dat er schade in rekening werd gebracht die wij niet hadden veroorzaakt. Een krasje op een wieldop. Kost me zo even €119,13 extra. Gezien de andere reviews vrees ik dat dit het verdienmodel is en dat vind ik zeer kwalijk.

    Sterke punten
    Auto was prima, nog geen half jaar oud

    Zwakke punten
    Foute voorlichting over update en schade in rekening brengen die wij niet veroorzaakt hebben.

    Opgelicht door SIXT

    SIXT heeft mij opgelicht. Auto opgehaald op het vliegveld van Heatrow en de auto moest weer ingeleverd worden op het vliegveld van Bristol. Toen ik weer thuis was zag ik dat SIXT een bedrag van bijna 400 euro extra heeft afgeschreven van mijn creditcard. Dit kon geen schade of het niet aftanken zijn. Na het contract grondig te hebben bestudeerd kon ik achter halen dat SIXT mij op slinkse wijze een upgrade in rekening heeft gebracht. Ik heb nooit om een upgrade gevraagd en upgrade is ook niet ter sprake gekomen, ik kon tussen twee autos kiezen daarbij werd gezegd dat de Peugeot iets groter is. Uiteindelijk wordt het contract geprint (0.5 m kassapapier, met enorm veel getallen), de baliemedewerker omcirkeld een aantal (in zijn ogen) belangrijke zaken. Zoals inleveradres, totaal bedrag etc. Maar hij heeft niet de upgrade omcirkelt en ook niet benoemd. Omdat de auto door mijn werkgever is gehuurd kon ik op basis van het totaal bedrag niet weten dat er iets niet klopte. En het feit dat ik de auto elders moest inleveren, was dit voor SIXT een uitgerekend moment om deze truc uit te halen. Nadarhand via de website klacht ingediend, nooit een reactie ontvangen. Werkgever heeft contact gezocht met SIXT en zij hebben alleen het contract opgestuurd gekregen (uiteraard zonder de omcirkelde bedragen). Het komt er op neer dat ik een Peugeot gereden heb maar een premium class Land Rover betaald heb. Volgens de SIXT website is de auto waarin ik in reed gewoon uit het standaard assortiment. Het was de eerst keer dat ik SIXT had, maar het is zeker de laatste keer.

    Sterke punten
    misleiding tactieken

    Zwakke punten
    te veel om op te noemen

    nooit meer Sixt

    I rented a car in May 2019 Madeira Funchal via Thomas cook Belgium and Sixt BNL. Order confirmation came from Sixt Portugal. The car was an automatic one (that I did not ordered). After a few orders driving, I had a bad feeling with the gearing and returned the car. Sixt replaced the car as it was important for them that I trusted the car. 3 months later they sent me an invoice of 2000 for damages on the gearing and deducted that amount from my account as they have my credit card information. This is a "fraud" practice. I sent multi mails by they continue saying that I caused the damage. We are now November and nothing is solved! Sixt is a company using unfair practices. Unbelievable that people wants to work for such company unless they maybe have the same mentality. I claimed this to the European commission for the consumer in Brussels ( ECC) . I hope that they can help me.

    Sterke punten
    Snel om je van alles aan te smeren,

    Zwakke punten
    unfair company never book a car with them

    Een slechtere autoverhuurder bestaat er niet

    De slechtste autoverhuurder !!! Elke 3 maanden huur ik in Luxemburg een auto voor 2 of 3 weken. Omdat Sixt de enige is, die luxe auto's aanbiedt, reserveer ik een maand op voorhand een BMW X5. Bij aankomst hebben ze natuurlijk die auto niet en bieden ze mij een Volkswagen Touareg aan (10.000 minder in aankoop en niet dezelfde klasse) die vol electronische fouten zat, ruitenwisser werkte niet. Als je hen dan vraagt om een kleine compensatie, krijg je van die onbeschofte Marokkaanse bediende een antwoord dat het zijn schuld niet is. Die achterlijke probeerde het nog in mijn schoenen te schuiven. Ik ga 21 september terug voor 3 weken en wil mijn beslissing niet van n onbeschofte bediende laten afhangen en reserveer een BMX X5 M50 via sixt.fr die mij binnen de twee dagen een bevestiging zouden mailen. Omdat ik na een week nog niets kreeg, heb ik zelf een email gestuurd, die nu een week later nog steeds niet beantwoord is. Ofwel bluffen ze met luxe auto's en ze hebben er geen, ofwel is SIXT de meest klantonvriendelijke verhuurmaatschappij die er bestaat

    Boek NOOIT bij SIXT

    Zeer slechte ervaringen. Chaotisch en druk bij aanmelding. Vriendelijke dame maar gebrekkig Engels, duidelijk gedrild in het aansmeren van extra dingen cq. zeer verbaasd reagerend als je die niet nam. Dan denk je "het zal wel, OK dan doe maar". Auto met verzekering, benzine en snelwegvignet uiteindelijk ongeveer 2x zo duur als geadverteerd. Als ik dat had geweten had ik niet voor SIXT gekozen. Heb de auto vluchtig genspecteerd bij vertrek op deuken, krassen etc.. Je staat daar in 30 graden met een gezin dat al drie kwartier heeft staan wachten buiten tot het eindelijk geregeld was. Inspectie: was zo op het eerste oog niks te zien. Buiten geen medewerker van SIXT te bekennen op de parkeerplaats. Je krijgt binnen je sleutels met Hij staat daar en daar, tot ziens. Bij terugkomst wezen ze op een lichte beschadiging onder de spoiler onder de achterbumper. Je moest zo'n beetje op je knien cq handen en voeten om die te zien. Zo bekijk je geen auto die staat te glimmen bij vertrek. Je loopt er omheen maar dan zie je deze niet, zo laag als hij zat. Die schade hebben wij in ieder geval niet veroorzaakt. Dan had ik het zeker gemerkt. En ook gemeld. Er zat ook gras onderaan de auto (dan moest je echt op je buik) terwijl we helemaal niet van het asfalt geweest zijn, sowieso weinig mee gereden. Kortom al bestaande schade. Lang verhaal kort: ter plekke was geen discussie mogelijk, men verschuilde zich achter het hoofdkantoor, en 'afdeling car-damage' mijdt iedere inhoudelijke (mail)discussie en brengt 235 euro in rekening. Kortom: je wordt goedkoop gelokt en vervolgens geraffineerd verneukt. Nooit meer SIXT. Zet deze review alsjeblieft online om andere huurders ellende te besparen Kijk ook even op de reviewsite Trustpilot, zoek op SIXT.com. 70% (!!!) geeft ze de slechtste waardering van 1 ster. Verborgen kosten bij aanmelding, geld niet teruggeven & schade constateren op plekken die je bij een normale inspectie niet ziet (onderkant bumper & dorpels, wielkasten, zelfs onder de vloermatten bij eentje etc) zijn schering en inslag - overal ter wereld!! Helaas niet vooraf gezien, dan was ik nooit met ze in zee gegaan. Hopelijk voor jou of voor kennissen nog wel op tijd!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    -Prijs op vergelijkingssites is een lokkertje - je bent zo honderden euros duurder uit -Bij afhalen auto lang wachten en verborgen kosten. Let vooral op verzekering, benzine en BTW! -Bij terugbrengen auto worden je bestaande schades in de maag gesplitst op plekken waar je bij een normale inspectie vooraf niet kijkt (onderkant auto etc.)

    Klootzakken, stelen je geld (juli 2019)

    Sixt in Dublin Airport is using their costumers to earn extra cash. We are very disappointed customers. We were driving in Ireland few days ago.. suddenly a tiny stone (for sure smaller than a coin) hit the windshield. When we went to return the car the employee of Sixt told us that we have to pay for the damage that was caused by the stone. The damage was barely visible. They said we were the ones driving the car so we are responsible for the damage caused by the stone. We will receive the bill soon. Probably gonna be around 100 euro's if we're lucky. Please tell me Sixt how come you find this fair?! The roads in Ireland suck and you let your customers pay for this. How can I prevent such a thing from happening?! Never will we rent from Sixth again and neither should anyone else!!! Unless you are ready to pay way more than was the deal. Nice way to earn some extra cash Sixth. You money sucking company. Using some poor students, you should be ashamed of yourselves!

    Sterke punten
    We hadden een auto.

    Zwakke punten
    Ze jatten je geld.. + borg van 1500 euro. Geven je de schuld van dingen die je niet onder controle hebt. Idioot gewoon. Erg idioot..

    Super tevreden

    15juni n auto gehuurd bij sixt op Barcelona airport....geen creditcard nodig gewoon met de pinpas betaald...18juni teruggebracht en 20juni stond de borg al op mn rekening. Had eigenlijk n auto gehuurd bij budget cars maar kreeg hem niet mee omdat ik de pincode van mn creditcard niet wist...was geen andere mogelijkheid om de borg te betalen...Super onvriendelijk en niet meedenkend personeel bij budget... Wel super tevreden over sixt... Volgende x weer...

    Sterke punten
    Klantvriendelijk....betalen met pinpas...geen problemen achteraf...borg snel terug..

    Zwakke punten
    Geen...

    Blijf ver weg uit hun buurt

    Absurde bedragen worden van je rekening geschreven! Een klein steenslag pitje in een raam werd naar hun zeggen opgelost door het hele raam te vervangen. Discussie was niet mogelijk. Van te voren was gevraagd of het allemaal verzekerd was, maar blijkbaar dus niet. Contact hier over is zeer slecht en denk niet dat dit een los geval was, het betrof meerdere auto's met de zelfde uitkomst in ons gezelschap. Dit keer was het in Polen, Wroclaw, maar in onze omgeving wordt er met een grote boog om Sixt gelopen. Lees de reviews en blijf bij ze vandaan!!!

    Sterke punten
    geen!

    Zwakke punten
    Slechte communicatie, vooral gericht om goedkope verhuur prijzen te compenseren bij schades

    7 uitstekende ervaringen gehad bij Sixt

    In de afgelopen 2 jaar zeven keer gehuurd bij Sixt (2x Nederland, 2x GB, 1x Duitsland, 1x Portugal en 1x Georgi). Iedere keer snel geholpen, vriendelijke medewerkers aan de balie. Heb ook nooit gezeik gehad met de betaling. Er werd nooit wat extra berekend achteraf. Ja, soms probeerden ze een extra verzekering aan te smeren maar na n keer "nee" bleven ze niet pushen. Er zal vast eens wat mis gaan bij Sixt maar ik kan mezelf niet herkennen in sommige reviews hier. Voor mij in ieder geval ook in de toekomst alleen maar Sixt (tenzij het prijsverschil dermate groot is dat het zinvol is om bij een ander te huren).

    Sterke punten
    Vriendelijke service aan de balie en schone auto's van hoge kwaliteit (vaak premium merken zoals BMW/Mercedes)

    Zwakke punten
    Tja, vaak wel wat duurder dan de andere verhuurders. Maar dan heb je tenminste geen gezeik.

    opgelicht

    Na een dag huren, hebben we de auto 'full' afgetankt. Krijgen toch nog een naheffing van 50 euro, daarnaast is een bedrag voor extra verzekering ook van de creditcard afgeboekt. totale kosten een dag huur van een middenkasser 200 euro

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Oplichters.

    Huur nooit bij Sixt

    Ik reserveer ruim van te voren een Jaguar I-Pace. Als ik op schiphol de auto ga afhalen, blijkt dat niet te kunnen met een debit-card. Dan maar een e-Golf. Alle gegevens ingevoerd, betaald met mijn pin-pas. Echter het contract wordt niet geprint. Wel huur+borg betaald, echter geen auto. Het bedrag wordt niet automatisch teruggeboekt. Geen supervisor voor een override. Met de toezegging dat mijn geld op maandag terugbetaald wordt vertrek ik maar met de trein. Een week later, mijn geld nog steeds op de rekening van Sixt. Je zal het geld maar nodig hebben!

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Slechte informatiesystemen. Slechte procedures. Zeer klant onvriendelijk.

    Pure criminelen

    HUUR NOOIT MAAR DAN OOK ECHT NOOIT EEN AUTO BIJ SIXT. Pure criminelen die gewoon geld van je creditcard afschrijven zonder toestemming vanwege niet door mij gereden schade. Claim kwam pas na 9 maanden nadat ik de auto gehuurd heb. Omdat ze je creditcard gegevens hebben kunnen ze het zo afschrijven. Ze reageren op geen enkele manier op de vraag waarop dit 9 maanden nadien gebeurd. Ze beroepen zich alleen op "Term & Conditions". In dit geval was het een auto die ik gehuurd heb in Faro Portugal en teruggebracht heb ik Porto. 1 ster is nog te veel maar moet je kiezen om een review te kunnen maken. Nogmaals huur nooit een auto bij Sixt!!!!! Een gewaarschuwd mens....

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    te veel om op te noemen

    Daniel Sixt bij Tenerife south is een oplichter

    Opgelicht door extra verzekering en toeslagen van 100 euro toe te voegen op bon en klant met opzet van de wijs brengen. Tankservice achteraf van visa afschrijven terwijl het VOL-Vol was.

    Sterke punten
    niets!!!!!!!!!!! alleen de auto zelf

    Zwakke punten
    Slechte communicatie

    Lousy

    good morning, yesterday I had my first car rental experience with Sixt. Unfortunately a bad one! Just in advance: I am a very experienced traveler who has been traveling business and private for more than 40 years all over the world. I have gained experience with most car rental companies, but it has been a long time since a car rental company tried to mislead me like that. I had rented a car through rentalcars.com. 2 drivers, all insurances, no personal risks, in short: the whole package. At the desk I met an extremely aggressive Sixt employee who had only one goal: to mislead me as a customer with wrong information and to sell unnecessary extras. At the desk next to me I heard the Sixt employee telling the same story to an unsuspecting customer. So it is apparently business pollicy. Very unfortunate and completely unnecessary. Customers today are sufficiently assertive to not be misled easily. So: just provide good and reliable service and ease of use. I am convinced that you will achieve a higher return with that strategy. Greetings Ger Glezer

    Sterke punten
    None

    Zwakke punten
    Agressive employees

    Nooit weer

    Wat een rot bedrijf. De servicedesk hing tot 2x toe op ipv doorverbinden. Een foto van 2e ID zou voldoende zijn. Maar bij aankomst in Groningen was de onvriendelijke medewerker niet hulpzaam of meedenkend. Zonder auto dus terwijl we door mijn schoonouders uit Steenwijk van Norg naar Groningen waren gereden. NOOIT WEER. Daarnaast is het scannen van mijn ID in hun pc niet gewenst. Hoe fraude gevoelig is dat????

    Zwakke punten
    Klantvriendelijkheid meedenken empathie En een dubbele ID naast een creditcard: doe normaal!

    Ongelooflijk lange wachttijd op Curaao op woensdag 14 nov

    Bizar we staan nu al meer dan een uur in de rij terwijl er slecht 4 klanten voor ons waren. Er is 1 juffrouw achter de balie en die moet ook meelopen naar de auto dus dan staat er niemand. Ontzettend balen we zijn nog lang niet in de auto!!!! Er staan nog 4 klanten achter ons. Dat wordt nachtwerk

    Zwakke punten
    Wachttijd in Curacaovoor de balie om de van te voren gereserveerde auto op te pikken

    Erg tevreden!

    Door alle slechte reviews (over iedere autoverhuurder trouwens) toch wel enigzins getwijfeld over het wel of niet huren van een auto in Malaga. Toch gedaan bij Sixt en alles verzekerd, behalve de roadside protection. Het kost een paar centen, maar dan heb je ook een zo goed als nieuwe auto die super rijdt en het afleveren was zo gebeurd. De auto werd gecontroleerd en zonder problemen konden we naar ons vliegtuig. Geen lastig personeel, geen gezeur over krasjes, alles prima. Maar ja, dan heb je dus ook wel alles netjes verzekerd. Aanbiedingen van nog geen 30,- voor een week klinken niet voor niets te mooi om waar te wezen natuurlijk. Je huurt van een bedrijf en een bedrijf kan niet bestaan zonder geld te verdienen dus dan weet je dat ze het op een andere manier gaan proberen. Dus advies: gewoon verzekeren bij de maatschappij dan is er niks aan de hand! Ophalen en afleveren was overigens zonder te moeten wachten.

    Sterke punten
    Beleefd personeel Goede auto Snel ophalen en afleveren Geen gezeur achteraf

    Zwakke punten
    Vrij duur, maar daardoor dus wel volledig verzekerd zonder eigen risico.

    Opgelicht

    Bij inleveren van gehuurde auto was alles in orde. Logisch want ik heb geen schade gemaakt. Paar weken daarna een claim ontvangen. Er zou schade gemaakt zijn. Ik was hiervoor verzekerd. Maar ik heb geen schade gemaakt. Dus wordt ik opgelicht. Ben ik niet van n gediend. Was de eerste en laatste keer bij Sixt! Geef het en en neem geen risico.

    Oplichters

    Alles wat ze maar kunnen verzinnen wordt op je eindafrekening geplaatst en direct van je creditcard afgeschreven. Allemaal kosten die bij het huren op internet niet worden weergegeven of volgens de voorwaarden gewoon bij de prijs in zouden zitten. Extra kilometers tegen 0,65 berekend, terwijl er 0,40 in de voorwaarden staat. Als je er achteraan gaat, corrigeren ze de factuur, maar dat neemt voor mij weg dat ik mij opgelicht voel!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Kosten achteraf

    Slechte service

    We hebben half mei een auto gehuurd op Belfast airport en een week later weer ingeleverd. Nu, 7 weken later, hebben we nog de borgsom niet teruggestort gekregen!! Kortom, huur geen auto bij SIXT!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Ze doen niet wat ze beloven.


Bezoek Sixt

Schrijf je eigen review