Al meer dan 56 jaar is Auto Europe marktleider in wereldwijde autoverhuur. De laatste jaren hebben wij onze service uitgebreid: op meer dan 8.000 verhuurlocaties in meer dan 130 landen wereldwijd bemiddelen wij huurauto's, motoren, sportwagens en luxeauto's en transfer en chauffeur en services.


Algemeen

Auto Europe is een autohuurbemiddelaar, die zorgt voor kortingen en speciale tarieven bij zowel lokale autoverhuurbedrijven alsook bekende internationale autoverhuurbedrijven zoals Hertz, Avis en Europcar. Auto Europe is onafhankelijk en is geen vertegenwoordiger van een bepaald autoverhuurbedrijf. De naam en het adres van het verhuurbedrijf waar de auto wordt gehuurd, staan bovenaan de voucher vermeld.


Wijziging- of annuleringskosten

Auto Europe hanteert geen annulering- of wijzigingskosten, tenzij de annulering 48 uur voor het begin van de huurperiode van de auto wordt doorgegeven. Indien een reservering wordt gewijzigd, dan is het op dat moment geldende tarief van toepassing. Er is geen restitutie mogelijk wanneer de boeking van de huurauto 48 uur voor het begin van de huurperiode wordt geannuleerd. Er is tevens geen restitutie mogelijk als Auto Europe pas na de geplande ophaaldatum over de annulering is geÔnformeerd. Bij annulering als gevolg van een officiŽle Force Majeur zal Auto Europe slechts 30 euro aan administratiekosten in rekening brengen. Auto Europe kan niet overgaan tot restitutie indien de klant bij het ophalen van de huurauto geen geldig rijbewijs kan overleggen. Daarnaast is restitutie ook niet mogelijk indien de klant geen geldige creditcard aan de balie kan overleggen. Ook wanneer de huurauto eerder wordt ingeleverd is er geen restitutie mogelijk.


Verzekering

Veel klanten vragen zich af hoe het staat met de verzekering als zij een auto gaan huren. Wanneer klanten via een autohuurbemiddelaar een auto huren, dan wordt de verzekering verzorgt door de autoverhuurder waar de klant de auto in ontvangst neemt. Auto Europe geeft klanten een overzicht van de belangrijkste voorwaarden hun voucher.


Vouchers

Bij het afhalen van een huurauto moeten klanten hun Auto Europe voucher overleggen. Deze vouchers bevatten specifieke informatie betreffende de gereserveerde huurauto, het tarief en andere gegevens. Indien klanten een telefonische reservering plaatsen, dan wordt de voucher direct na de betaling gemaild of gefaxt. Indien klanten online betalen, dan wordt de voucher direct na de betaling naar hen gemaild. Ten tijde van het ophalen van de huurauto, wordt er ter plaatse een huurovereenkomst opgesteld. De voucher is geen huurovereenkomst. De hoofdbestuurder van de auto dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort, rijbewijs en een creditcard op eigen naam. Dit in verband met de borgstelling ter plaatse.


Leeftijd bestuurders

De autoverhuurbedrijven hebben vereisen allemaal een minimumleeftijd bij hoofd- en extra bestuurders. De minimumleeftijd verschilt per land, verhuurbedrijf en autocategorie. In de meeste gevallen wordt er een toeslag in rekening gebracht voor jonge bestuurders.


Contactgegevens

Auto Europe Deutschland GmbH Landsberger Str. 155 80687 MŁnchen Duitsland HRB 149828 AG MŁnchen Reserveringsafdeling Gratis telefoonnummer: 0800 - 022 75 47 Telefoonnummer vanuit het buitenland: 0049 (0)89 220 615 53 Openingstijden: Ma t/m vrij: 08.30u tot 20.00u Zat: 09.00u tot 20.00u Zon- en feestdagen: 09.00u tot 20.00u E-mail: [email protected] Klantenservice Gratis telefoonnummer: 0800 - 022 75 47 Openingstijden: Ma t/m vrij: 09.00u tot 13.00u Zat en zo: Gesloten


Informatie over AutoEurope

Auto Europe werkt samen met een groot aantal internationale verhuurbedrijven, zoals Avis, Budget, Europcar en Hertz evenals met verschillende lokale autoverhuurders. AutoEurope heeft meer dan 8.000 locaties wereldwijd! De missie van Auto Europe is de beste service en een goed product aanbieden. Dankzij zestig jaar ervaring in de autoverhuurbranche weet Auto Europe goed in te spelen op de wensen en behoeften van klanten. Bij AutoEurope ben je terecht voor huurauto, camper, motorfiets, chauffeur services. AutoEurope heeft onverslaanbare tarieven en is de enige in haar soort als het aankomt op concurrerende prijzen op het gebied van autohuur. AutoEurope is altijd op zoek naar manieren om haar klanten de beste prijzen aan te bieden. Vind u bijvoorbeeld bij concurrent een goedkoper tarief? Dan zal AutoEurope haar best doen om dit te overtreffen. Auto Europe streeft ernaar om haar klanten van begin tot einde naar volle tevredenheid van dienst te zijn. Een klantgerichte service staat hoog in vaandel.


Ervaringen AutoEurope

De ervaringen van voorgaande klanten zijn te lezen op de website van AutoEurope. Op vergelijkautoverhuurders.nl zijn ook altijd beoordelingen te lezen over AutoEurope. De service van AutoEurope worden over het algemeen positief ervaren.


Klachten

De ervaringen van klanten zijn op de website van Auto Europe te lezen. Hier leest u de meest recente beoordelingen van Auto Europe klanten. Op de website kunt u gebruik maken van een menu waarmee je eenvoudig het land en de stad kan selecteren. Hierna verschijnt er een overzicht van de meest recente beoordelingen. Wil je een ervaring delen? Laat dan jouw beoordeling achter op Auto Europe en vergelijkautoverhuurders.nl.


Kortingen

Geldige aanbiedingen november 2016: De herfst sale van Hertz - Boek nu en bespaar tot 25%*! Via Auto Europe kan je profiteren van voordelige prijzen bij Hertz voor de beste kwaliteit. Indien u uiterlijk 14 november 2016 boekt en de huurauto uiterlijk 15 december 2016 ophaalt bespaart u met de herfst sale van Hertz tot wel 25%*! Weekend Special vanaf 38 euro Start jouw weekend voordelig met de Weekend Specials. Bovendien bespaar je extra wanneer je tijdens het weekend boekt; de prijzen zijn tijdens het weekend vaak goedkoper dan door de week. Gratis GPS op diverse bestemmingen Met deze upgrade bespaar je niet alleen geld, maar ook tijd omdat je met een GPS geen onnodige omwegen zal maken. Niet alle huurauto's hebben een ingebouwd navigatiesysteem. Je hebt de mogelijkheid om te kiezen om deze uitrusting aan je reservering toe te voegen. En nu kan dat zonder extra kosten! Tweede bestuurder inclusief de huurprijs! Boek nu en bespaar met de aanbieding "Tweede bestuurder gratis". Soms is er een situatie waarin een extra bestuurder een uitkomst is. Het kan natuurlijk ook voorkomen dat meerdere personen de huurauto willen rijden. Met het gebruik van deze aanbieding hoeft u zich geen zorgen te maken over de extra kosten. Boek deze aanbieding in ťťn van bestemmingen op de website en optimaliseer uw autohuur! Klanten van Auto Europe profiteren nu op diverse bestemmingen van gratis upgrades. Een upgrade kan variŽren van een grotere categorie, tot een huurauto met een extra uitrusting. Dat betekent dus dat je een kleine auto kan huren en gratis kan upgraden naar een grotere auto met extra uitrustingen. Autoverhuur aanbiedingen in de USA | Gold Rate Bespaar op je volgende reis naar Noord-Amerika en boek de Gold Rate aanbieding van Auto Europe! Je kan deze aanbieding alleen boeken in de USA en in Canada. Lees meer over deze fantastische aanbieding op de website en wat je moet weten over een auto huren in de USA!


Auto Europe Video


Artikelen over AutoEurope

Auto huren bij Auto Europe

Auto Europe is een autohuur bemiddelaar, die zorgt voor aantrekkelijke kortingen en tarieven bij lokale en internationale autoverhuurbedrijven. Het bedrijf is onafhankelijk en geen vertegenwoordiger van een bepaald autoverhuurbedrijf. De naam en het adres van het autoverhuurbedrijf waar je de auto w [...]

AutoEurope Reviews

  • Na het huren van een auto via Auto Europe/ Easy Terra werd ik bij het afhalen van de auto geconfronteerd met enorme extra kosten (bijna gelijk aan de reeds betaalde huurprijs). Voordat ik iets heb getekend heb ik eerst contact met een medewerker van Auto Europe opgenomen. Ondanks dat Auto Europe/ Easy Terra aangaf dat alle verplichte verzekeringen reeds in de betaalde som waren meegenomen bleek dat ik lokaal (Tanger Marokko) niet verzekerd zou zijn. De medewerker van Auto Europe bevestigde dit en adviseerde me de verzekeringen te nemen. Ik adviseer dan ook NIET via Auto Europe of Easy Terra te boeken om te voorkomen dat je met bijna dubbele kosten zit. Toen ik in Nederland terug kwam heb ik hier een klacht over ingediend. Antwoord van Auto Europe/Easy terra was :,, je bent zelf akkoord gegaan met de extra kosten '' . Met andere woorden je hebt pech gehad.

    Zwakke punten
    slechte klachtenafhandeling en verkeerde informatievoorziening waardoor extra kosten

    Door Abdel op 8 maart 2020 Reageer
  • Na de eerste goede ervaring: auto via Orlando gebruikt nu via Autoeurope bij Interrent op Lanzarorte terecht gekomen. Deze voeren geen verhuurovereenkomst van Autoeurope uit maar bedienen zicht van overrulings techniek en hanteren slinkse manieren waarbij geld afgetroggeld word -onder supervisie van AutoEurop- die zich hieraan conformeerd.

    Door mackla op 4 maart 2020 Reageer
  • Na de eerste goede ervaring: auto via Orlando gebruikt nu via Autoeurope bij Interrent op Lanzarorte terecht gekomen. Deze voeren geen verhuurovereenkomst van Autoeurope uit maar bedienen zicht van overrulings techniek en hanteren slinkse manieren waarbij geld afgetroggeld word -onder supervisie van AutoEurop- die zich hieraan conformeerd.

    Door mackla op 4 maart 2020 Reageer
  • Huur auto verzekerd door Auto Europe DE. Laatste nacht voor het inleveren van de auto is er in de auto ingebroken. De deur was hierdoor beschadigd. Ik kwam hier pas achter bij het inleveren van de auto. Helaas geen tijd meer om een proces verbaal op te laten maken omdat er een vlucht gehaald moest worden. Alle gegevens met foto's aangeleverd en ik krijg elke keer het volgende antwoord terug. " Wij moeten u helaas mededelen dat de door u gemelde schade niet door Auto Europe gerestitueerd kan worden. De reden dat er op dit moment niet uitgekeerd kan worden, is dat u ons niet van alle noodzakelijke informatie heeft voorzien. Conform uw beschrijving was er een derde partij betrokken bij het ongeluk. " Dit is dus een copy paste antwoord wanneer er een schadeclaim wordt ingediend en er geen papieren zijn van een 3de partij. Ze kijken of alle papieren compleet zijn. Wanneer ze geen papieren van een 3de partij zien gaan ze niet over tot uitkeren en krijg je een copy paste in je mailbox. Echter heb ik geen ongeluk gehad maar is er ingebroken en heb ik helaas niet de gegevens van de persoon die in de auto heeft ingebroken. Dit is voor Auto Europe DE genoeg reden om er niet verder naar te kijken en niet uit te keren ondanks meerdere uitgebreide mailtjes te sturen met duidelijke uitleg over wat er gebeurd is. Aangevuld met foto's van de schade waarop te zien is dat de deur van de auto van de bovenzijde is geforceerd om binnen te breken.

    Sterke punten
    oplichten

    Zwakke punten
    Begrijpend lezen. Service. Humaan.

    Door John A op 29 februari 2020 Reageer
  • Huur auto verzekerd door Auto Europe DE. Laatste nacht voor het inleveren van de auto is er in de auto ingebroken. De deur was hierdoor beschadigd. Ik kwam hier pas achter bij het inleveren van de auto. Helaas geen tijd meer om een proces verbaal op te laten maken omdat er een vlucht gehaald moest worden. Alle gegevens met foto's aangeleverd en ik krijg elke keer het volgende antwoord terug. " Wij moeten u helaas mededelen dat de door u gemelde schade niet door Auto Europe gerestitueerd kan worden. De reden dat er op dit moment niet uitgekeerd kan worden, is dat u ons niet van alle noodzakelijke informatie heeft voorzien. Conform uw beschrijving was er een derde partij betrokken bij het ongeluk. " Dit is dus een copy paste antwoord wanneer er een schadeclaim wordt ingediend en er geen papieren zijn van een 3de partij. Ze kijken of alle papieren compleet zijn. Wanneer ze geen papieren van een 3de partij zien gaan ze niet over tot uitkeren en krijg je een copy paste in je mailbox. Echter heb ik geen ongeluk gehad maar is er ingebroken en heb ik helaas niet de gegevens van de persoon die in de auto heeft ingebroken. Dit is voor Auto Europe DE genoeg reden om er niet verder naar te kijken en niet uit te keren ondanks meerdere uitgebreide mailtjes te sturen met duidelijke uitleg over wat er gebeurd is. Aangevuld met foto's van de schade waarop te zien is dat de deur van de auto van de bovenzijde is geforceerd om binnen te breken.

    Sterke punten
    oplichten

    Zwakke punten
    Begrijpend lezen. Service. Humaan.

    Door John A op 29 februari 2020 Reageer
  • Bij aankomst in Bologna bleken een tweetal gereserveerde en betaalde huurauto‚Äôs niet (meer) beschikbaar omdat we iets toelaat arriveerden op de luchthaven en met 2 kleine kinderen (2 en 3 jaar) ons te laat melden bij het loket, waar we overigens eerst meer dan een half uur moesten wachten op voorgangers bij het loket. Te laat en dus geen auto. Weg bijna 400 Euro. Diefstal, een gebrek aan flexibiliteit en inlevingsvermogen. Nooit, maar dan ook nooit zaken doen met Dit bedrijf en dat raad ik een ieder aan.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Buitengewoon zwak op alle fronten, behalve het innen van geld zonder dienstverlening

    Door A. Meer op 10 oktober 2019 Reageer
  • Via Autoeurope een auto gehuurd in Pisa, dachten we. Wel vaker een auto gehuurd en een creditcard volstond altijd. Dit keer dus niet. De verhuurder eiste dat ik een pincode zou intoetsen en aangezien ik die niet wist, kreeg ik de auto niet mee. Een ander Nederlands echtpaar voor mij ook niet. De verhuurder zei dat dit wel vaker gebeurde. Een mooie manier om geld te verdienen. We zijn 10 meter verder gelopen en hebben ter plekke een auto bij Herz gehuurd die de creditcard wel accepteerde. Auto Europe weigert om de huur en het verzekeringsgeld terug te storten. Advies: zie ook andere reviews en nader commentaar is niet nodig.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Gebrek aan inlevingsvermogen, flexibiliteit en eerlijkheid. Op de website staat dat een creditcard volstaat. Er staat niet dat een pincode nodig is. Er zijn al veel meer mensen tegenaan gelopen en toch veranderen ze het niet op de website zodat je adequaat voorbereid bent.

    Door Alex Bos op 16 juli 2019 Reageer
  • Vanwege een website fout werd er 3x een bedrag van mijn creditcard afgetrokken. Toen ik in Portugal aankwam by Europcar, moest ik extra betalen bij de receptie voor nogmaals een verzekering. (Klantenservice kon niet zien of er voor een verzekering was betaald.) Ik word nu steeds heen en weer gestuurd om mijn teveel van mijn cc afgeschreven geld terug te krijgen. Deze website is onbetrouwbaar. autoeurope.de

    Door Edwin op 5 december 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • een stelletje volksverlakkers, dan zijn het. Wij waren in de veronderstelling een complete autoverzekering zonder eigen risico en verdere kosten afgesloten te hebben. Achteraf wordt ‚ā¨ 118,69 van onze creditcard geboekt door Innerrent, een zogenaamde partner-package. Een verzekering die het eigen risico bij schade reduceert. Hoezo? Wij hadden toch bij Auto Europe een complete verzekering afgesloten? We hebben nergens voor getekend ter plekke toen we de auto ophaalde maar toch wordt dit bedrag zomaar van je creditcard gehaald. En waarschijnlijk zullen ze ook nog juridisch in hun recht staan, zo slinks zijn ze wel. Had je de kleine letters maar moeten lezen, maar laten we wel wezen wie doet dat of wie snapt dat. Maar deze sneaky praktijken van Interrent worden vooraf niet door Auto Europe vermeld, zij laten je in de veronderstelling alles goed en compleet geregeld te hebben. Nooit maar dan ook nooit meer zaken doen met Auto Europe of Interrent. Ben benieuwd of ze de ballen hebben deze review te publiceren. MdV

    Sterke punten
    geen, zo doe je geen zaken!

    Zwakke punten
    zie review

    Door MdV op 18 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Drama! -

    Dubbele afschrijving op onze credit card, maar vervolgens (al 6 weken) niet meer bereikbaar per mail en telefoon.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Klachtenafhandeling, helpdesk, customer service, bereikbaarheid.

    Door Frank op 18 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Very bad experience via Auto-Europe. I have rented a car for 300 euro at Auto-Europe. Subsequently, when handing in the car at Dublin I had to sign for confirmation. Apparently this was also a bill for an additional charge of 270 euro from Budget rental company. Very dodgy way of doing business from both Budget car as Auto-Europe

    Sterke punten
    None

    Door Tom op 7 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • We wachten al weken en weken op een reactie op onze vraag waarom ons eigen risico niet wordt terugbetaald terwijl we hiervoor verzekerd waren bij Autoeurope. Hun agent van RecordGo heeft ten onrechte 250 euro teveel afgeschreven bij ons

    Sterke punten
    Nu even geen

    Zwakke punten
    Komen niet met reactie

    Door Dekkers op 23 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij aankomst in USA bleek dat wij niet voldoende verzekerd waren volgens Advantage. Er moest een verzekering bij voor mechanische problemen met de auto! Dat was onze zorg en niet van het verhuurbedrijf. De auto was niet schoon. Tijdens onze reis stond ineens op de display van de auto : Change engine oil soon. Wij hebben met bemiddeling van een bezinepomphouder contact gehad met Advantage. Daar gaf men aan dat wij nog 500 miles konden rijden en dat wij dan beslist de olie moesten verversen. In een dorpje gezocht naar een garages. Moeilijk een garage te vinden die het op dat moment voor je het olie verversen zou willen doen. Om half 6 P.M. vonden wij een garage die ons ter wille wilde zijn. ( De gehele middag een garage gezocht die ons zou kunnen helpen, De vierde garage was raak.). Bij het afleveren van de auto moesten wij in de rij aansluiten. Er is geen apart loket voor afhandelen van je klachten. Bij het inleveren van de auto met veel moeite dit euvel doorgesproken en men zou zien of men het bedrag zou willen storten op onze rekening. Na een week hebben wij het bedrag terug maar geen vergoeding van de dag die voor ons natuurlijk alleen maar zoeken was naar een garage.

    Door Birgitta op 17 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Het is ONMOGELIJK OM EEN FACTUUR TE KRIJGEN OP NAAM VAN UW BEDRIJF!!! Hoe zo iets mogelijk is, is mij een raadsel. Hun smoes is dat de facturatie dient te gebeuren via de firma die de wagen levert, maar zeggen omgekeerd dat wij aan hen geen betaling doen en zij bijgevolg geen factuur kunnen bezorgen. Kreeg wel een factuur op mijn eigen naam (die moet u invullen bij de aanvraag van de wagen) maar een factuur op mijn bedrijf met btwnummer was onmogelijk.

    Sterke punten
    geen, dit is simpelweg oplichting.

    Zwakke punten
    hoe een bedrijf zich zo iets kan veroorloven is mij een raadsel. Mijn betaling werd wel degelijk uitgevoerd door mijn firma, maar zij weigeren een factuur op te stellen op een firma.

    Door de prijk gee op 20 mei 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • De vlucht naar Bari had een kleine vertraging (30 minuutjes). Dit werd het excuus om te claimen dat geen wagen beschikbaar was en dat moest bijbetaald worden. Hoewel de algemene voorwaarden van AE duidelijk stellen dat er tot 2 uur vertraging geen enkel probleem is, kom men niets doen en moest de airline gecontacteerd worden... Omdat we geen negatieve energie in dit verhaal wilden steken hebben we de extra cost gewoon betaald aan AVIS. De mensen van AVIS waren van in het begin duidelijk: "problemen met AutoEurope: excuses, maar wij proberen zelfs niets meer te doen. Telkens weer dezelfde problemen."

    Sterke punten
    niets

    Zwakke punten
    georganiseerde fraude.

    Door Kris VDE op 1 mei 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Tot 2 keer toe geld afgeschreven van mijn creditcard zonder het leveren van een auto. In beide gevallen zijn mijn reserveringen geannuleerd zonder duidelijke reden. Zo kreeg ik de onderstaande e-mail. Bij het bellen met de verhuurder bleek deze informatie niet te kloppen. Slechte service, personeel niet behulpzaam, etc.. Nooit meer een auto reserveren via deze maatschappij. Dit is de mail die ik kreeg: Helaas is uw huurauto geweigerd bij de lokale verhuurder omdat deze niet op voorraad was bij de lokale verhuurder door het hoogseizoen. Uw reservering is daardoor automatisch geannuleerd. U zult het reeds betaalde bedrag binnen 10 werkdagen terug zien op uw bankrekening. Ik hoop u hiermee voldoende ge√Įnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen via e-mail of via onze gratis servicelijn 0800 0202757. Hartelijke groeten, Constance -- HAPPYCAR Service HAPPYCAR GMBH Gro√üe Reichenstra√üe 27 20457 Hamburg HRB 117039 | USt-ID DE 275 466 164 Bedrijfsleiders: Robert Sch√ľtze, Anna Lena Mibach E-Mail: [email protected] Tel Nr: 0049(0)40 609 43 0327 Kosteloze servicelijn: 0800 ‚Äď 0202757 www.happycar.nl

    Sterke punten
    Geen!

    Zwakke punten
    Het geld wordt direct van je creditcard ge√Įncasseerd, maar er wordt geen auto geleverd. Vervolgens kan je naar je geld fluiten.! Personeel niet behulpzaam en onge√Įnteresseerd.

    Door Abdel op 23 september 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Lijkt goedkoop en goed totdat er iets misgaat. Autoeurope is slecht bereikbaar (alleen 's ochtends!) dus een ramp als je in het buitenland zit. Daarnaast is de klachtafhandeling zeer slecht. Men reageert niet op mails en sommige medewerkers zijn ronduit onbeschoft aan de telefoon. Ik wacht nog steeds op een refund op mijn credit card, 3 maanden na mijn autohuur

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Zeer slechte klachtafhandeling

    Door vincent op 21 augustus 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • We hadden via easyterra (auto europe) een auto geboekt bij Centauro in Alicante, √©√©n maal aangekomen kregen we de auto niet mee omdat ik mijn pin niet meer wist van mijn creditcard, echter mijn vrouw had wel haar card met pin mee maar deze mocht niet gebruikt worden. We kregen de auto niet mee, en we mochten ook niet de bestuurder omzetten naar de naam van mijn vrouw. Omdat we al een ruim een uur moesten wachten bij de balie was de huurtijd al gaan lopen. Niks was mogelijk. Uiteindelijk easyterra Autoeurope gebeld en de medewerker kon de gehuurde auto annuleren voor 60 euro, en een nieuwe huur auto boeken bij Car to Go. Echter de annulering is nooit doorgevoerd sterker nog onze auto is aan iemand anders meegegeven met de naam van ons als bestuurder en de creditcard van een totaal ander persoon.We krijgen geen geld terug want Centauro zegt doodleuk dat wij de auto hebben opgehaald. Oplichters zijn het. Klantservice 7x gebeld telkens iemand anders, er wordt niets opgelost, voor ons nooit meer AutoEurope of Centauro.

    Zwakke punten
    Ze lossen geen problemen op willen ook geen moeite doen.

    Door Marcel Daman op 4 augustus 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij autoeurope kun je zonder probleem je boeking doen en betalen via AMEX, helaas bij Gold-Car (via de autoeurope geboekt) niet. Waardoor we de auo niet meekkregen en kunne fluiten naar ons geld! belachelijk. In de kleine lettertjes stond wel dat gold-car geen AMEX accepteerd maar dan moet je wel hee specifiek lezen om dat op te vallen. blunder van AMEX/gold-car en zeker autoeurope!

    Door Scholtmeijer op 1 juli 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij huurden een auto in Johannesburg voor 6 weken bij First door bemiddeling (en betaling) van autoeurope. Uitdrukkelijk hadden wij 2 crossborders aangevraagd. Bij aankomst waren die crossborders NIET opgemaakt en - daar het zaterdag was - moesten wij wachten tot de maandag om verder te kunnen reizen naar Botswana. Na klacht bij Autoeurope, gaven zij ons een compensatie van 35 euro te innen bij een volgende boeking Maar nu blijkt dat deze compensatie een vergiftigd geschenk is en sterk naar bedrog neigt. Deze compensatie kan niet ingebracht worden bij een online boeking en bijgevolg moet de boeking via de klantendienst. En nu komt de aap uit de mouw. Dezelfde boeking kost on line 307 euro en bij de klantendienst 348 euro. Bij contactname met auto-europe hieromtrent kreeg ik als antwoord : heel normaal (zonder bijkomende uitleg) Dus compensatie 35 euro maar meerprijs (gedwongen) 41 euro. Winst -7 euro. Verlies 7 euro Compensatie a la autoeurope. Schandelijk!

    Door brauwers op 14 februari 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Schande dat zo'n bedrijf bestaat. Stelen van hun gebruikers. Ze werken samen met Easy Terra nog zo'n slecht bedrijf en hun voorwaardens zijn niet gelijk en duidelijk. Had online netjes betaald met mn prepaid Visa kaart kom ik aan bij de bali van het uiteindelijke auto verhuur bedrijf en wordt mijn pas geweigerd voor de borg. Dus auto niet mee gekregen en paar dagen later ga ik toch kijken op mn afschriften...en ja hoor Auto Europe/Easy Terra heeft gewoon het hele bedrag gehouden en willen ze het niet terug geven omdat ze verwijzen naar hun voorwaardens die niet kloppen. Gelukkig wilde mijn creditcard bedrijf goed meewerken en ook het auto verhuur bedrijf die mijn kaart had geweigerd. Echt stelen vind ik dit en dat dit kan in Nederland is een schande. Ga nooit meer via een van jullie websites een auto huren.

    Sterke punten
    Geen!

    Zwakke punten
    Alles. Dit bedrijf samen met Easy Terra zouden een boete moeten krijgen door de overheid en achter tralies zitten. Hun voorwaardens zijn super onduidelijk en je weet niet via welk bedrijf je uiteindelijk huurt. Ze hebben geld van mij gestolen zonder een huur auto te leveren en ze willen dat niet terug geven. Had via Easy Terra geboekt en netjes betaald maar de afschrijving was via Auto Europe gedaan. Hun customer service is ZERO en wordt gerund door mensen uit het Oostblok die amper Nederlands of Engels spreken. DIEVEN ZIJN JULLIE en ik hoop dat andere mensen dit kunnen lezen hoe Auto Europe en Easy Terra mensen oplichten !!!

    Door Don op 26 december 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • We huren al jaren bij verschillende maatschappijen een auto voor onze vakantie - meestal in Italie. Dit jaar weer via rentalcars.com, een overkoepelende organisatie welke meerdere verhuurders representeert. Dit jaar bij SicilyByCar (blijkt achteraf AuroEurope te zijn) uitgekomen. Afhalen duurde erg lang - terwijl alle gegevens al bekend zijn door online reservering. Uiteraard proberen ze je dan nog allerlei extra dekkingen/garanties aan te smeren die je al een keer bij Rentalcars hebt afgenomen. Maar de smerigste streek is m.i. het afschrijven van een volle brandstoftank terwijl hij netjes is ingeleverd met nagenoeg zelfde tankstand als bij ophalen. Omdat we een vroege vlucht hadden was inleveren alleen mogelijk door de sleutel in een kluisje te droppen (slechte service op drukke luchthaven). Gelukkig maken we overal foto's van bij ophalen en inleveren, dus via CC maatschappij de zaak betwist. Dit duurt echter maanden dus dit is autohuur met een kater. Geen aanrader, dus doe je voordeel en ga voor een andere verhuurder.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    lange wachtijden slechte bereikbaarheid onduidelijk welke maatschappij er nu eigenlijk achter SicilyByCars zit onterechte afschrijving brandstof

    Door Jac op 24 december 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • De laatste miskleun was op Sardini√ę deze zomer, auto gehuurd voor 2 weken alles vooruit betaald en door omstandigheden willen we 1 dag later de auto ophalen. Eerst in de lange rij bij AE die dan meld dat je bij Goldcar moet zijn. Buiten het gebouw op een ander terrein. Daar aangekomen, de auto is er niet u bent te vroeg, was 14.00 uur en stond 15.00 op de voucher. 15.00 weer terug en toen was het, u auto had gisteren opgehaald moeten worden, nu heb ik niks en ik kan ook niks voor u doen. Ga maar naar AE of bel ze maar. Uiteindelijk iemand aan de telefoon van AE, geeft u mij maar even de man van Goldcar. Teruggelopen en de telefoon over gegeven, waarna ze volgens mij heel gezellig hebben geklets alleen toen ik de telefoon weer terug kreeg was de enige boodschap: de auto is er niet meer en uw geld bent u kwijt, punt uit! Kunt u ons nog helpen, NEEN zoek het zelf maar uit op het vliegveld. In Amerika had ik ook al eens iets met ze gehad maar hoopte dat het een incident was. Mensen laat je niet verleiden door die paar euro die ze goedkoper lijken want je wordt alsnog belazerd. Het is een grote criminele organisatie die beweren ook nog niets met elkaar te maken te hebben, maar let op AutoEurope en AutoEuropa hebben niet allen het zelfde logo maar het zijn ook dezelfde bandieten. Ik heb al heel vaak in vele landen auto's gehuurd maar dit is echt de eerste keer dat ik het nodig vindt mensen te waarschuwen voor deze oplichterij.

    Sterke punten
    Hele goede en verleidelijke internetsite, maar de adders onder het gras zie je niet!

    Zwakke punten
    Niet te vertrouwen, geen contact mee te krijgen, verwijzen altijd naar anderen of buitenlandse kantoren. Er is geen Nederlands nummer wat je vanuit het buitenland kunt bellen! Kom je te laat , pech geld weg! Vooraf allemaal mooie praatjes maar ter plekke ben je overgeleverd aan soms duistere bedrijfjes met lelijke streken.

    Door Gregor B op 1 december 2016 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Klacht ingediend, omdat op papier de auto 30 minuten te laat was ingeleverd (discutabel) en daarvoor meer kosten werden gerekend dan het totale bedrag van drie dagen autohuur. Auto Europe klantenservice beantwoord deze klacht pas 5 weken na het indienen en zeggen dan doodleuk: "Wij willen u er nogmaals op attent maken dat, ten tijde van het ophalen van de huurauto, er een huurovereenkomst ondertekend dient te worden. Zodra u deze overeenkomst heeft ondertekend, houdt dit in dat u akkoord bent gegaan met de voorwaarden. De huurovereenkomst is een overeenkomst tussen u en de verhuurder ter plaatse. Het is daardoor voor Auto Europe helaas onmogelijk om een van de bovengenoemde kosten bij de verhuurder terug te vorderen." Kortom, verwacht geen snelle respons en geen hulp bij geschillen met de verhuurder. Auto Europe >>> GEEN AANRADER!!! (Het verhuurbedrijf zelf, Keddy/Europcar toonde wel begrip en heeft de situatie trouwens wel goed opgelost binnen 3 dagen, de extra rekening is kwijt gescholden, zo hoort het!)

    Zwakke punten
    Klantenservie, Klachtbemiddeling, responssnelheid, alleen tussenpersoon.

    Door Rene Delden op 4 november 2016 Reageer (3 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Via AutoEurope een auto gehuurd in Porto. De verhuurder aldaar , Drive and Go , wilde de auto niet meegeven want mijn pincode bij mijn creditcard zou niet kloppen. Ik moest full insurance betalen ( a 180 euro voor 8 dagen ) anders kreeg ik de auto niet mee. Bij thuiskomst in NL bleek mijn creditcard gewoon te werken met deze pincode. De goed geprijste auto werd zo een heel dure auto. Mijn klacht bij AutoEurope werd afgedaan als mijn eigen fout. NOOIT meer Auto Europe en Drive and GO.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Uiteidelijk DUUURKOOP

    Door Harrie Pook op 2 november 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek AutoEurope

Schrijf je eigen review