EasyTerra Autohuur is een onafhankelijke prijsvergelijker op het gebied van autoverhuur. De prijzen van de bekende autoverhuur bedrijven worden in ons systeem vergeleken, zodat u als consument altijd tegen een gunstig tarief uw huurauto bij ons kunt boeken.

Easy Terra video


EasyTerra Reviews

  • After having had a bad experience with Easyterra partner Sicily by Car (SBC) I am sorry to say Easyterra has failed me. This partner (SBC) has one of the worst reviews on Trustpilot, yet somehow the reviews of this company on the Easyterra website are moderately to very positive... And I have never been asked to review my own experience. So to me it seems Easyterra.com uses fake reviews to hide the bad reputations of their partners.

    Sterke punten
    Easy booking

    Zwakke punten
    Bad partners
    bad aftercare
    fake reviews

    Door Tibanus op 27 mei 2020 Reageer
  • After having had a bad experience with Easyterra partner Sicily by Car (SBC) I am sorry to say Easyterra has failed me. This partner (SBC) has one of the worst reviews on Trustpilot, yet somehow the reviews of this company on the Easyterra website are moderately to very positive... And I have never been asked to review my own experience. So to me it seems Easyterra.com uses fake reviews to hide the bad reputations of their partners. I am also disappointed in aftercare and service because I got 2 traffic fines for which an administrative charge of 2x €62 was placed on my credit card, but there is no administrative service to be found to help me actually pay the fine or get this resolved...

    Sterke punten
    Easy booking

    Zwakke punten
    Bad partners
    bad aftercare
    fake reviews

    Door Tibanus op 27 mei 2020 Reageer
  • After having had a bad experience with Easyterra partner Sicily by Car (SBC) I am sorry to say Easyterra has failed me. This partner (SBC) has one of the worst reviews on Trustpilot, yet somehow the reviews of this company on the Easyterra website are moderately to very positive... And I have never been asked to review my own experience. So to me it seems Easyterra.com uses fake reviews to hide the bad reputations of their partners. I am also disappointed in aftercare and service because I got 2 traffic fines for which an administrative charge of 2x €62 was placed on my credit card, but there is no administrative service to be found to help me actually pay the fine or get this resolved...

    Sterke punten
    Easy booking

    Zwakke punten
    Bad partners
    bad aftercare
    fake reviews

    Door Tibanus op 27 mei 2020 Reageer
  • After having had a bad experience with Easyterra partner Sicily by Car (SBC) I am sorry to say Easyterra has failed me. This partner (SBC) has one of the worst reviews on Trustpilot, yet somehow the reviews of this company on the Easyterra website are moderately to very positive... And I have never been asked to review my own experience. So to me it seems Easyterra.com uses fake reviews to hide the bad reputations of their partners. I am also disappointed in aftercare and service because I got 2 traffic fines for which an administrative charge of 2x €62 was placed on my credit card, but there is no administrative service to be found to help me actually pay the fine or get this resolved...

    Sterke punten
    Easy booking

    Zwakke punten
    Bad partners, bad aftercare, fake reviews

    Door Tibanus op 27 mei 2020 Reageer
  • Na het huren van een auto via Easy Terra werd ik bij het afhalen van de auto geconfronteerd met enorme extra kosten (bijna gelijk aan de reeds betaalde huurprijs). Voordat ik iets heb getekend heb ik eerst contact met een medewerker van Easy Terra opgenomen. Ondanks dat Easy Terra aangaf dat alle verplichte verzekeringen reeds in de betaalde som waren meegenomen bleek dat ik lokaal (Tanger Marokko) niet verzekerd zou zijn. De medewerker van Easy Terra bevestigde dit en adviseerde me de verzekeringen te nemen. Ik adviseer dan ook NIET via Easy Terra te boeken om te voorkomen dat je met bijna dubbele kosten zit.
    Toen ik in Nederland terug kwam heb ik hier een klacht over ingediend. Antwoord van Easy terra was :,, je bent zelf akkoord gegaan met de extra kosten '' . Met andere woorden je hebt pech gehad.

    Zwakke punten
    Slechte klachtenafhandeling en verkeerde informatieverstrekking

    Door Abdel op 8 maart 2020 Reageer (2 reacties)
  • Een reservering gedaan via East Terra voor een huurauto bij FIREFLY in Barcelona. Gereserveerd onder de naam P. Achternaam. FIREFLY wilde deze reservering niet accepteren omdat op mijn rijbewijs Petrus stond en geen P. Eigenlijk te gek voor woorden maar Firefly had absoluut geen zin in samenwerking met EASYTERRA Dus nieuwe reservering voor meer centen. Easy Terra gebeld en inderdaad een Engelse dame die niets anders doet dan roepen dat je de boeking zelf gedaan hebt en dus zelf verantwoordelijk bent. Easy Terra treft geen enkele blaam en kunnen niets voor je doen. Ik heb er weer van geleerd. GOEDKOOP is toch echt DUURKOOP Geef een paar centen meer uit en je hebt geen discussie over verzekeringen en verkeerd ingevulde namen.Beter voor je gezondheid EASY TERRA ONCE BUT NEVER AGAIN !!

    Door Peter op 21 februari 2020 Reageer
  • Goedkoop is toch nog steeds DUURKOOP. Een reservering gedaan via East Terra voor een huurauto bij FIREFLY in Barcelona. Gereserveerd onder de naam P. Achternaam. FIREFLY wilde deze reservering niet accepteren omdat op mijn rijbewijs Petrus stond en geen P. Eigenlijk te gek voor woorden maar Firefly had absoluut geen zin in samenwerking met EASYTERRA Dus nieuwe reservering voor meer centen. Easy Terra gebeld en inderdaad een Engelse dame die niets anders doet dan roepen dat je de boeking zelf gedaan hebt en dus zelf verantwoordelijk bent. Easy Terra treft geen enkele blaam en kunnen niets voor je doen. Ik heb er weer van geleerd. GOEDKOOP is toch echt DUURKOOP Geef een paar centen meer uit en je hebt geen discussie over verzekeringen en verkeerd ingevulde namen.Beter voor je gezondheid EASY TERRA ONCE BUT NEVER AGAIN !!

    Door Peter op 21 februari 2020 Reageer
  • Goedkoop is toch nog steeds DUURKOOP. Een reservering gedaan via East Terra voor een huurauto bij FIREFLY in Barcelona. Gereserveerd onder de naam P. Achternaam. FIREFLY wilde deze reservering niet accepteren omdat op mijn rijbewijs Petrus stond en geen P. Eigenlijk te gek voor woorden maar Firefly had absoluut geen zin in samenwerking met EASYTERRA Dus nieuwe reservering voor meer centen. Easy Terra gebeld en inderdaad een Engelse dame die niets anders doet dan roepen dat je de boeking zelf gedaan hebt en dus zelf verantwoordelijk bent. Easy Terra treft geen enkele blaam en kunnen niets voor je doen. Ik heb er weer van geleerd. GOEDKOOP is toch echt DUURKOOP Geef een paar centen meer uit en je hebt geen discussie over verzekeringen en verkeerd ingevulde namen.Beter voor je gezondheid EASY TERRA ONCE BUT NEVER AGAIN !!

    Door Peter op 21 februari 2020 Reageer
  • Ik schrik een beetje van de negatieve reviews. Wij huren al jaren via easy Terra auto's in Amerika en nooit problemen gehad. Weleens wat gedoe gehad bij een verhuurmaatschappij(Dollar) maar dat gaat buiten hun om

    Door Rene op 16 januari 2020 Reageer
  • Het is lastig om een betaalbare auto in Nieuw Zeeland te huren, EasyTerra kwam met een mooi bod bij Trfity, een goed bedrijf dus geen probleem. Helaas, na 4 dagen nog niets gehoord, na lang aan de lijn te hebben 'gehangen' en 2x de supervisor gecontacteerd te hebben bleek dat de boeking niet was doorgekomen, jammer dan, geen oplossing of coulance..... En nu, inmiddels prijzen 150% van eerdere boeking..... Wat een ballen tent, adres in NL maar helpdesk Engels, zover het daar voor door kon gaan.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    - beloven maar niet nakomen
    - nul service

    Door LD op 6 januari 2020 Reageer
  • Het is lastig om een betaalbare auto in Nieuw Zeeland te huren, EasyTerra kwam met een mooi bod bij Trfity, een goed bedrijf dus geen probleem. Helaas, na 4 dagen nog niets gehoord en maar eens bellen, na lang aan de lijn te hebben 'gehangen' en 2x de supervisor gecontacteerd te hebben bleek dat de boeking niet was doorgekomen, jammer dan, geen oplossing of coulance..... En nu, inmiddels prijzen 150% van eerdere boeking..... Wat een ballen tent, adres in NL maar helpdesk Engels, zover het daar voor door kon gaan.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    - beloven maar niet nakomen
    - nul service

    Door LD op 6 januari 2020 Reageer
  • Het is lastig om een betaalbare auto in Nieuw Zeeland te huren, EasyTerra kwam met een mooi bod bij Trfity, een goed bedrijf dus geen probleem. Helaas, na 4 dagen nog niets gehoord en maar eens bellen, na lang aan de lijn te hebben 'gehangen' en 2x de supervisor gecontacteerd te hebben bleek dat de boeking niet was doorgekomen, jammer dan, geen oplossing of coulance..... En nu, inmiddels prijzen 150% van eerdere boeking..... Wat een ballen tent, adres in NL maar helpdesk Engels, zover het daar voor door kon gaan.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    - beloven maar niet nakomen
    - nul service

    Door LD op 6 januari 2020 Reageer
  • By EasyTerra een auto gehuurd voor de vakantiebestemming. Bij aankomst werd direct getracht een dure verzekering aan te smeren. Wanneer hier geen gebruik van werd gemaakt, diende een borg van €1100 te betalen. Na 5x de vraag hetzelfde te hebben beantwoord, was desbetreffende medewerker ervan overtuigd dat ik echt geen verzekering wilde en ermee akkoord ging op de borg middels credit card te betalen.

    Bij ontvangst van de auto zat de auto vol met gebruiksschade, waarbij de grotere krassen en deuken op het check-in formulieren waren aangegeven. Voor de zekerheid van twijfelgevallen toch maar een foto gemaakt, omdat ik al een naar voorgevoel had.

    Aan het eind van de vakantie de auto netjes bij het depot schadevrij ingeleverd. Tot mijn verbazing krijg ik binnen enkele uren een mail waarin wordt vermeld dat er schade geconstateerd, welke aan mij is toegekend en dat men het bedrag direct van de creditcard reservering heeft afgeschreven. Als bewijs wordt een check-out formulier, zonder mijn handtekening, plus een foto waarop geen zichtbare schade te zien is, toegevoegd aan de mail.

    Bij thuiskomst getracht om met de verhuurmaatschappij in contract te komen, echter bleek dat dit alleen mogelijk is middels de tussenpartij, welke in dit geval EasyTerra is. Aansluitend het hele verhaal aan EasyTerra voorgelegd inclusief tegenbewijs. Een aantal maanden en diverse reclamaties verder, volgt eindelijk antwoord, maar helaas niet het antwoord wat ik had verwacht. EasyTerra claimt de schade gegrond en daarmee is de kous af. Men ziet het check-out formulier, wat mijn handtekening niet bevat, aansluitend met een foto waarop geen zichtbare schade te zien is, als voldoende bewijs. Wanneer ik EasyTerra erop wijs dat dit juridisch onjuist is en hen vriendelijk verzoek de casus opnieuw te bekijken, is hun antwoord dat dit niet mogelijk is, tenzij ik nieuw tegenbewijs aanlever. Het is een contradictie om enig tegenbewijs voor niet zichtbare schade aan te leveren, echter lijkt EasyTerra dit niet zo belangrijk te vinden.

    Enige vorm van bemiddeling en objectiviteit is dus afwezig. De standaard policy is dat de verhuurder in haar gelijk staat en dat de klant het tegendeel moet bewijzen. Los van het feit dat dit in strijd is met Europese wet- en regelgeving, toont het aan dat EasyTerra enkel haar focus heeft op de commerciële belangen en niet op de rechten van, en haar plichten richting de consument.

    Tip: hanteer EasyTerra puur als prijsvergelijker en doe vervolgens direct zaken met de verhuurder. Overige toegevoegde waardes zijn er namelijk niet.

    Ps. inmiddels heb ik mijn credit card maatschappij ingeschakeld, welke gelukkig wel enige vorm van klantenservice kent.

    Door Sander op 18 december 2019 Reageer
  • We huren vaak een auto en waren benieuwd hoe Easyterra zou bevallen. We hebben onze auto vandaag weer ingeleverd en super goede ervaring met Easyterra. Ook de prijs is beduidend lager dan bij andere verhuurders. Heb eerder ook een keer getest met annuleren en ook dat ging probleemloos.

    Sterke punten
    Gemakkelijk boeken, gemakkelijk annuleren en lage prijs.

    Zwakke punten
    Geen.

    Door Wim op 25 november 2019 Reageer
  • Huurauto geregeld via Easy Terra. Ging makkelijk. Systeem geeft echter zelf standaard 10:00 uur aan. Omdat ik ook mijn vluchtnummer moest vermelden, daar niet verder op gelet. Bij vertraagde aankomst in Alicante naar balie van verhuurbedrijf Interrent. Tot mijn verbijstering krijg ik te horen dat er door Easy Terra een No Show verklaring is afgegeven waardoor ik dus geen huurauto mee krijg op basis van de afgesloten overeenkomst met Easy Terra. Na een aantal pogingen iemand van de Klantenservice in Nederland aan de telefoon gekregen. Die zegt doodleuk, u had moeten laten weten dat u pas later zou arriveren. Op uw contract staat 10:00 uur. Toen ik het daar niet mee eens was en Neen, neen, neen zei, gaf medewerker " Oh, gaan we zo beginnen" en hing gewoon op. Wat een waardeloze klojo. Sorry voor het taalgebruik, maar zo voelde ik mij. Mooi 83 euro kwijt. Nu zelf een auto moeten huren inclusief verzekering en vele honderden euro's duurder uit. Heb klacht ingediend bij Easy Terra, maar als ik de reviews lees kan ik mooi fluiten naar mijn geld.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie bovenstaande tekst

    Door Inge Kampstr op 23 september 2019 Reageer
  • Nooit meer,

    Vandaag auto opgehaald in Alicante, 300 euro extra moeten betalen of kregen auto niet mee, we hadden een Renault Megan gevraagd, maar kregen een andere mee die er mee instemde van grote.

    door een fout van ons geef ik toe kan ons credit kaart maar tot 1250 euro, en moeste 1400euro in borg geven.dan moetsten we maar 300euro extra betalen en was het voor hen goed, we zegden bij betalen in borg? NEEN GEWOON EXTRA KOST!!!!!!
    vermits we een uur vertraging hebben gehad en tijdig op onze afspraak moeten zijn maar gedaan dan, echt heel dat verhuur daar AFZETTERS GEEN ANDER WOORDEN

    Sterke punten
    MENSEN die moe zijn van de korte nachtrust leeg melken

    Door Werner op 23 september 2019 Reageer
  • Door omstandigheden het volgende vliegtuig moeten pakken, dit direct netjes doorgebeld zoals Easy Terra aangeeft om te doen. Maar bij aankomst auto verhuurkantoor in Malta blijkt dat zo'n kantoor de auto niet vasthoud dit ivm verzekering.
    Bij Easy Terra krijg je dan geen geld terug.

    Sterke punten
    Geld halen

    Zwakke punten
    Geld teruggeven indien geen dienst wordt geleverd.

    Door Ron op 21 september 2019 Reageer (1 reactie)
  • Auto reserveren en betaling verliep snel en zonder problemen.

    De beantwoording van een vraag rondom hoge extra kosten door Avis staat na twee keer telefoneren en drie e-mails nog steeds open. Als ik de reviews lees, dan zal de vraag mogelijk voor altijd onbeantwoord blijven.

    Ik ga visa opdracht geven het betaalde bedrag weer terug te boeken.

    Zeer ergerlijk!

    Sterke punten
    Sorry, irritatie staat op dit moment voorop.

    Zwakke punten
    Slechte bereikbaarheid / geen opvolging vragen rondom facturering.

    Door Guus Feron op 6 augustus 2019 Reageer
  • Niet huren bij dit bedrijf!
    Een Volkswagen up geboekt vanuit huis. Daar aangekomen op het vliegveld van Berlijn was deze niet beschikbaar
    Kon uit allemaal grote auto’s kiezen. Dat willen ze graag natuurlijk maar had er geen interesse in
    Uiteindelijk een fiat 500 meegenomen en een ruim bedrag extra afgeschreven/betaald
    Zij blijven in gebreke dat jouw gereserveerde auto er niet iis en vervolgens neem je een soortgelijke klasse en betaal je flink bij
    Bij klachten /mail enz geven ze niet thuis

    Door Jacqueline P op 8 mei 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • tijdens de eerste gele hesjes dag met een hoop toestanden en 4ltr benzine tekort, Euro 9 moeten betalen + Euro 50 boete.

    DIEVENBENDEN

    Je wordt genaaid


    Probeerden ook nog bij afhalen auto in Lyon de auto huur te laten betalen, die al 2 weken daar voor al was voldaan

    Sterke punten
    Zooitje oplichters.

    Zwakke punten
    Dievenzooi

    Door D.Brandt op 7 januari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Pas op voor EasyTerra (Auto Europe) en huur geen auto's via deze jongens.
    Leek allemaal mooi, auto verhuur via site met een worry-free verzekering. Geen zorgen en lekker op vakantie, niet. Met Worry-free denk je de eigenrisico af, zeggen ze.
    Maar ze betalen deze nooit terug en bijna alle onderdelen van de auto vallen buiten de Worry-free verzekering in de T&C kleine letters te lezen.
    Oplichters dus.

    Sterke punten
    Oplichting

    Zwakke punten
    Service

    Door Barryisboos op 17 december 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • ik heb via Easy Terra in de eerste week van augustus een auto gehuurd bij Global in Gdansk. een week na het inleveren van de huurauto kreeg ik bericht van Global dat er aan de door mij ingeleverde auto schade was geconstateerd. Vervolgens werd het schadebedrag afgeboekt van mijn creditcard. Omdat ik de auto via Easy Terra had geboekt met de clausule dat het eigen risico was gedekt, heb ik aan hen een verzoek gedaan om het bedrag dat van mijn credit card was afgeboekt aan mij te vergoeden. Op verzoek van Easy Terra heb ik alle bewijs stukken aan hen gestuurd. Het is nu 26 oktober en ik heb nog steeds geen geld. Ik heb een aantal keren gebeld met easy Terra en iedere keer weer is het een langdurige geschiedenis om überhaupt iemand aan de lijn te krijgen.

    Sterke punten
    lage prijs

    Zwakke punten
    erg slechte service. Auto huren gaat snel bij Easy Terra, als er daarna problemen zijn is de stress groot omdat ineens niemand beschikbaar is.

    Door Karel Fleurke op 27 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Aangekomen in LA. Zeer onduidelijk waar shuttle zou komen. Uiteindelijk na 45 min wachten komt shuttle aan. Onvriendelijk en arrogant personeel bij autoverhuur bedrijf. Wilden niet helpen met autostoeltje ivm aansprakelijkheid. Dat snap ik, maar de manier erop was walgelijk. Vervolgens ging de huurauto na 1 dag stuk. Kan gebeuren. Klantenservice te afschuwelijk voor woorden. Meerdere telefoontjes; iedere keer hetzelfde. We werden na 30-45 min praten opgehangen! Te asociaal voor woorden. Vervolgens met de Nederlandse versie contact gehad; gewoon ook opgehangen worden na 35 min. En in ieder telefoontje was dit niet omdat we onbeleefd waren aan de telefoon, want dan zou ik het nog enigszins snappen. Per email reageert easyterra en het verhuurbedrijf niet. Ik kan alleen maar zeggen; boek NOOOOOOIT bij deze organisatie! Mijn man en ik reizen heel de wereld af en huren overal auto's. Van Zuid Amerika tot aan nieuw zeeland en alles was er tussen zit. Wij hebben letterlijk nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. En in mijn leven nog nooit zo'N asociale bedrijfsvoering meegemaakt. Echt walgelijk.

    Sterke punten
    Werkelijk NIETS

    Zwakke punten
    SLECHTSTE BEDRIJFSVOERING OOIT.
    MEEST ASOCIALE KLANTENSERVICE OOIT.
    WALGELIJK!!

    Door P van Dink op 27 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zeer slechte ervaring met Easyterra ;-(
    De door Easyterra vooraf ingevulde pick-up tijd van 10 uur was mij bij het reserveren van een huurauto volledig ontgaan.
    Nadat we dus enkele uren te laat op Madeira vliegveld waren om de gehuurde en betaalde auto op te halen, werd onze reservering als no-show aangemerkt.
    Hier staat niets van in de Alg. Voorwaarden. Om het contract van de betaalde gehuurde auto te "re-activeren" werd een schandalige € 175 gevraagd !!! Bijna 2 keer zo veel als het reeds betaalde huurbedrag !
    Op geen enkele manier werd coulance getoond of meegedacht om een oplossing te vinden. Zeer slechte service en een "no-go" wat mij betreft.
    Hoezo "Easy" Terra ?

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Totaal kant onvriendelijk en niet service gericht.

    Door P. Koehorst op 24 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • !! SLECHTE ERVARING !!
    Onze auto bleek ergens anders te staan, waardoor wij geen auto konden krijgen. Op de site staan namelijk twee dezelfde plaatsen erg slecht en onduidelijk aangegeven! Wij hadden een auto voor 9 dagen gehuurd en op de tweede dag hebben wij dit geannuleerd. Wij hebben 419 euro voor deze auto betaald en een cent weer gekregen. !! ERG SLECHT !! Toen wij op internet keken naar recensies (wat we veel eerder moesten doen) zagen we al dat dit veel vaker was gebeurd, en dat Easyterra gewoon erg moeilijk doet. Ze zijn ook erg slecht te bereiken via de telefoon. Ik sta ongeveer 20 min in de wacht als ik iemand wil spreken. Ook heb ik twee keer gehad dat de verbinding word verbroken. Ik hoop dat mensen dit lezen en dat ze goed nadenken wanneer ze hier een auto willen boeken.

    Sterke punten
    Ze zijn goed in oplichterij

    Zwakke punten
    Zie bovenstaand

    Door Kim op 3 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek EasyTerra

Schrijf je eigen review