EasyTerra Autohuur is een onafhankelijke prijsvergelijker op het gebied van autoverhuur. De prijzen van de bekende autoverhuur bedrijven worden in ons systeem vergeleken, zodat u als consument altijd tegen een gunstig tarief uw huurauto bij ons kunt boeken.

Easy Terra video


EasyTerra Reviews

  • Ik schrik een beetje van de negatieve reviews. Wij huren al jaren via easy Terra auto's in Amerika en nooit problemen gehad. Weleens wat gedoe gehad bij een verhuurmaatschappij(Dollar) maar dat gaat buiten hun om

    Door Rene op 16 januari 2020 Reageer
  • Het is lastig om een betaalbare auto in Nieuw Zeeland te huren, EasyTerra kwam met een mooi bod bij Trfity, een goed bedrijf dus geen probleem. Helaas, na 4 dagen nog niets gehoord, na lang aan de lijn te hebben 'gehangen' en 2x de supervisor gecontacteerd te hebben bleek dat de boeking niet was doorgekomen, jammer dan, geen oplossing of coulance..... En nu, inmiddels prijzen 150% van eerdere boeking..... Wat een ballen tent, adres in NL maar helpdesk Engels, zover het daar voor door kon gaan.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    - beloven maar niet nakomen
    - nul service

    Door LD op 6 januari 2020 Reageer
  • Het is lastig om een betaalbare auto in Nieuw Zeeland te huren, EasyTerra kwam met een mooi bod bij Trfity, een goed bedrijf dus geen probleem. Helaas, na 4 dagen nog niets gehoord en maar eens bellen, na lang aan de lijn te hebben 'gehangen' en 2x de supervisor gecontacteerd te hebben bleek dat de boeking niet was doorgekomen, jammer dan, geen oplossing of coulance..... En nu, inmiddels prijzen 150% van eerdere boeking..... Wat een ballen tent, adres in NL maar helpdesk Engels, zover het daar voor door kon gaan.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    - beloven maar niet nakomen
    - nul service

    Door LD op 6 januari 2020 Reageer
  • Het is lastig om een betaalbare auto in Nieuw Zeeland te huren, EasyTerra kwam met een mooi bod bij Trfity, een goed bedrijf dus geen probleem. Helaas, na 4 dagen nog niets gehoord en maar eens bellen, na lang aan de lijn te hebben 'gehangen' en 2x de supervisor gecontacteerd te hebben bleek dat de boeking niet was doorgekomen, jammer dan, geen oplossing of coulance..... En nu, inmiddels prijzen 150% van eerdere boeking..... Wat een ballen tent, adres in NL maar helpdesk Engels, zover het daar voor door kon gaan.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    - beloven maar niet nakomen
    - nul service

    Door LD op 6 januari 2020 Reageer
  • By EasyTerra een auto gehuurd voor de vakantiebestemming. Bij aankomst werd direct getracht een dure verzekering aan te smeren. Wanneer hier geen gebruik van werd gemaakt, diende een borg van €1100 te betalen. Na 5x de vraag hetzelfde te hebben beantwoord, was desbetreffende medewerker ervan overtuigd dat ik echt geen verzekering wilde en ermee akkoord ging op de borg middels credit card te betalen.

    Bij ontvangst van de auto zat de auto vol met gebruiksschade, waarbij de grotere krassen en deuken op het check-in formulieren waren aangegeven. Voor de zekerheid van twijfelgevallen toch maar een foto gemaakt, omdat ik al een naar voorgevoel had.

    Aan het eind van de vakantie de auto netjes bij het depot schadevrij ingeleverd. Tot mijn verbazing krijg ik binnen enkele uren een mail waarin wordt vermeld dat er schade geconstateerd, welke aan mij is toegekend en dat men het bedrag direct van de creditcard reservering heeft afgeschreven. Als bewijs wordt een check-out formulier, zonder mijn handtekening, plus een foto waarop geen zichtbare schade te zien is, toegevoegd aan de mail.

    Bij thuiskomst getracht om met de verhuurmaatschappij in contract te komen, echter bleek dat dit alleen mogelijk is middels de tussenpartij, welke in dit geval EasyTerra is. Aansluitend het hele verhaal aan EasyTerra voorgelegd inclusief tegenbewijs. Een aantal maanden en diverse reclamaties verder, volgt eindelijk antwoord, maar helaas niet het antwoord wat ik had verwacht. EasyTerra claimt de schade gegrond en daarmee is de kous af. Men ziet het check-out formulier, wat mijn handtekening niet bevat, aansluitend met een foto waarop geen zichtbare schade te zien is, als voldoende bewijs. Wanneer ik EasyTerra erop wijs dat dit juridisch onjuist is en hen vriendelijk verzoek de casus opnieuw te bekijken, is hun antwoord dat dit niet mogelijk is, tenzij ik nieuw tegenbewijs aanlever. Het is een contradictie om enig tegenbewijs voor niet zichtbare schade aan te leveren, echter lijkt EasyTerra dit niet zo belangrijk te vinden.

    Enige vorm van bemiddeling en objectiviteit is dus afwezig. De standaard policy is dat de verhuurder in haar gelijk staat en dat de klant het tegendeel moet bewijzen. Los van het feit dat dit in strijd is met Europese wet- en regelgeving, toont het aan dat EasyTerra enkel haar focus heeft op de commerciële belangen en niet op de rechten van, en haar plichten richting de consument.

    Tip: hanteer EasyTerra puur als prijsvergelijker en doe vervolgens direct zaken met de verhuurder. Overige toegevoegde waardes zijn er namelijk niet.

    Ps. inmiddels heb ik mijn credit card maatschappij ingeschakeld, welke gelukkig wel enige vorm van klantenservice kent.

    Door Sander op 18 december 2019 Reageer
  • We huren vaak een auto en waren benieuwd hoe Easyterra zou bevallen. We hebben onze auto vandaag weer ingeleverd en super goede ervaring met Easyterra. Ook de prijs is beduidend lager dan bij andere verhuurders. Heb eerder ook een keer getest met annuleren en ook dat ging probleemloos.

    Sterke punten
    Gemakkelijk boeken, gemakkelijk annuleren en lage prijs.

    Zwakke punten
    Geen.

    Door Wim op 25 november 2019 Reageer
  • Huurauto geregeld via Easy Terra. Ging makkelijk. Systeem geeft echter zelf standaard 10:00 uur aan. Omdat ik ook mijn vluchtnummer moest vermelden, daar niet verder op gelet. Bij vertraagde aankomst in Alicante naar balie van verhuurbedrijf Interrent. Tot mijn verbijstering krijg ik te horen dat er door Easy Terra een No Show verklaring is afgegeven waardoor ik dus geen huurauto mee krijg op basis van de afgesloten overeenkomst met Easy Terra. Na een aantal pogingen iemand van de Klantenservice in Nederland aan de telefoon gekregen. Die zegt doodleuk, u had moeten laten weten dat u pas later zou arriveren. Op uw contract staat 10:00 uur. Toen ik het daar niet mee eens was en Neen, neen, neen zei, gaf medewerker " Oh, gaan we zo beginnen" en hing gewoon op. Wat een waardeloze klojo. Sorry voor het taalgebruik, maar zo voelde ik mij. Mooi 83 euro kwijt. Nu zelf een auto moeten huren inclusief verzekering en vele honderden euro's duurder uit. Heb klacht ingediend bij Easy Terra, maar als ik de reviews lees kan ik mooi fluiten naar mijn geld.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie bovenstaande tekst

    Door Inge Kampstr op 23 september 2019 Reageer
  • Nooit meer,

    Vandaag auto opgehaald in Alicante, 300 euro extra moeten betalen of kregen auto niet mee, we hadden een Renault Megan gevraagd, maar kregen een andere mee die er mee instemde van grote.

    door een fout van ons geef ik toe kan ons credit kaart maar tot 1250 euro, en moeste 1400euro in borg geven.dan moetsten we maar 300euro extra betalen en was het voor hen goed, we zegden bij betalen in borg? NEEN GEWOON EXTRA KOST!!!!!!
    vermits we een uur vertraging hebben gehad en tijdig op onze afspraak moeten zijn maar gedaan dan, echt heel dat verhuur daar AFZETTERS GEEN ANDER WOORDEN

    Sterke punten
    MENSEN die moe zijn van de korte nachtrust leeg melken

    Door Werner op 23 september 2019 Reageer
  • Door omstandigheden het volgende vliegtuig moeten pakken, dit direct netjes doorgebeld zoals Easy Terra aangeeft om te doen. Maar bij aankomst auto verhuurkantoor in Malta blijkt dat zo'n kantoor de auto niet vasthoud dit ivm verzekering.
    Bij Easy Terra krijg je dan geen geld terug.

    Sterke punten
    Geld halen

    Zwakke punten
    Geld teruggeven indien geen dienst wordt geleverd.

    Door Ron op 21 september 2019 Reageer (1 reactie)
  • Auto reserveren en betaling verliep snel en zonder problemen.

    De beantwoording van een vraag rondom hoge extra kosten door Avis staat na twee keer telefoneren en drie e-mails nog steeds open. Als ik de reviews lees, dan zal de vraag mogelijk voor altijd onbeantwoord blijven.

    Ik ga visa opdracht geven het betaalde bedrag weer terug te boeken.

    Zeer ergerlijk!

    Sterke punten
    Sorry, irritatie staat op dit moment voorop.

    Zwakke punten
    Slechte bereikbaarheid / geen opvolging vragen rondom facturering.

    Door Guus Feron op 6 augustus 2019 Reageer
  • Niet huren bij dit bedrijf!
    Een Volkswagen up geboekt vanuit huis. Daar aangekomen op het vliegveld van Berlijn was deze niet beschikbaar
    Kon uit allemaal grote auto’s kiezen. Dat willen ze graag natuurlijk maar had er geen interesse in
    Uiteindelijk een fiat 500 meegenomen en een ruim bedrag extra afgeschreven/betaald
    Zij blijven in gebreke dat jouw gereserveerde auto er niet iis en vervolgens neem je een soortgelijke klasse en betaal je flink bij
    Bij klachten /mail enz geven ze niet thuis

    Door Jacqueline P op 8 mei 2019 Reageer
  • tijdens de eerste gele hesjes dag met een hoop toestanden en 4ltr benzine tekort, Euro 9 moeten betalen + Euro 50 boete.

    DIEVENBENDEN

    Je wordt genaaid


    Probeerden ook nog bij afhalen auto in Lyon de auto huur te laten betalen, die al 2 weken daar voor al was voldaan

    Sterke punten
    Zooitje oplichters.

    Zwakke punten
    Dievenzooi

    Door D.Brandt op 7 januari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Pas op voor EasyTerra (Auto Europe) en huur geen auto's via deze jongens.
    Leek allemaal mooi, auto verhuur via site met een worry-free verzekering. Geen zorgen en lekker op vakantie, niet. Met Worry-free denk je de eigenrisico af, zeggen ze.
    Maar ze betalen deze nooit terug en bijna alle onderdelen van de auto vallen buiten de Worry-free verzekering in de T&C kleine letters te lezen.
    Oplichters dus.

    Sterke punten
    Oplichting

    Zwakke punten
    Service

    Door Barryisboos op 17 december 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • ik heb via Easy Terra in de eerste week van augustus een auto gehuurd bij Global in Gdansk. een week na het inleveren van de huurauto kreeg ik bericht van Global dat er aan de door mij ingeleverde auto schade was geconstateerd. Vervolgens werd het schadebedrag afgeboekt van mijn creditcard. Omdat ik de auto via Easy Terra had geboekt met de clausule dat het eigen risico was gedekt, heb ik aan hen een verzoek gedaan om het bedrag dat van mijn credit card was afgeboekt aan mij te vergoeden. Op verzoek van Easy Terra heb ik alle bewijs stukken aan hen gestuurd. Het is nu 26 oktober en ik heb nog steeds geen geld. Ik heb een aantal keren gebeld met easy Terra en iedere keer weer is het een langdurige geschiedenis om überhaupt iemand aan de lijn te krijgen.

    Sterke punten
    lage prijs

    Zwakke punten
    erg slechte service. Auto huren gaat snel bij Easy Terra, als er daarna problemen zijn is de stress groot omdat ineens niemand beschikbaar is.

    Door Karel Fleurke op 27 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Aangekomen in LA. Zeer onduidelijk waar shuttle zou komen. Uiteindelijk na 45 min wachten komt shuttle aan. Onvriendelijk en arrogant personeel bij autoverhuur bedrijf. Wilden niet helpen met autostoeltje ivm aansprakelijkheid. Dat snap ik, maar de manier erop was walgelijk. Vervolgens ging de huurauto na 1 dag stuk. Kan gebeuren. Klantenservice te afschuwelijk voor woorden. Meerdere telefoontjes; iedere keer hetzelfde. We werden na 30-45 min praten opgehangen! Te asociaal voor woorden. Vervolgens met de Nederlandse versie contact gehad; gewoon ook opgehangen worden na 35 min. En in ieder telefoontje was dit niet omdat we onbeleefd waren aan de telefoon, want dan zou ik het nog enigszins snappen. Per email reageert easyterra en het verhuurbedrijf niet. Ik kan alleen maar zeggen; boek NOOOOOOIT bij deze organisatie! Mijn man en ik reizen heel de wereld af en huren overal auto's. Van Zuid Amerika tot aan nieuw zeeland en alles was er tussen zit. Wij hebben letterlijk nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. En in mijn leven nog nooit zo'N asociale bedrijfsvoering meegemaakt. Echt walgelijk.

    Sterke punten
    Werkelijk NIETS

    Zwakke punten
    SLECHTSTE BEDRIJFSVOERING OOIT.
    MEEST ASOCIALE KLANTENSERVICE OOIT.
    WALGELIJK!!

    Door P van Dink op 27 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zeer slechte ervaring met Easyterra ;-(
    De door Easyterra vooraf ingevulde pick-up tijd van 10 uur was mij bij het reserveren van een huurauto volledig ontgaan.
    Nadat we dus enkele uren te laat op Madeira vliegveld waren om de gehuurde en betaalde auto op te halen, werd onze reservering als no-show aangemerkt.
    Hier staat niets van in de Alg. Voorwaarden. Om het contract van de betaalde gehuurde auto te "re-activeren" werd een schandalige € 175 gevraagd !!! Bijna 2 keer zo veel als het reeds betaalde huurbedrag !
    Op geen enkele manier werd coulance getoond of meegedacht om een oplossing te vinden. Zeer slechte service en een "no-go" wat mij betreft.
    Hoezo "Easy" Terra ?

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Totaal kant onvriendelijk en niet service gericht.

    Door P. Koehorst op 24 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • !! SLECHTE ERVARING !!
    Onze auto bleek ergens anders te staan, waardoor wij geen auto konden krijgen. Op de site staan namelijk twee dezelfde plaatsen erg slecht en onduidelijk aangegeven! Wij hadden een auto voor 9 dagen gehuurd en op de tweede dag hebben wij dit geannuleerd. Wij hebben 419 euro voor deze auto betaald en een cent weer gekregen. !! ERG SLECHT !! Toen wij op internet keken naar recensies (wat we veel eerder moesten doen) zagen we al dat dit veel vaker was gebeurd, en dat Easyterra gewoon erg moeilijk doet. Ze zijn ook erg slecht te bereiken via de telefoon. Ik sta ongeveer 20 min in de wacht als ik iemand wil spreken. Ook heb ik twee keer gehad dat de verbinding word verbroken. Ik hoop dat mensen dit lezen en dat ze goed nadenken wanneer ze hier een auto willen boeken.

    Sterke punten
    Ze zijn goed in oplichterij

    Zwakke punten
    Zie bovenstaand

    Door Kim op 3 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Een auto gehuurd in Lissabon via de site van easyterra, wel gelijk eigen risico etc afgekocht via een verzekering. De reservering was bij Budget. Afhandeling op het vliegveld ging prima, geen verkooppraatjes of extra verzekeringen etc. We kregen zelfs een gratis upgrade (van een corsa naar een BMW!). Op mijn credit card werd alleen een bedrag gereserveerd voor de benzine (totaal EUR 100). Extra bestuurder moest ter plekke geregeld worden kosten EUR 29. Binnen paar dagen na de huurperiode was het gereserveerde bedrag op mijn credit card geannuleerd. Een week na thuiskomst ontving ik de originele factuur per post. Prima ervaring!

    Sterke punten
    Goede afhandeling, prima service, geen verborgen kosten, gratis upgrade

    Zwakke punten
    Geen

    Door Andrea op 25 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Auto met volledige verzekeringen geboekt, onbeperkt aantal kilometers... en bij het afhalen in Edinburg bedonderd.
    We hadden dus blijkbaar geen verzekeringen, de creditcard was hiertoe onvoldoende gedekt. Extra kosten: meer dan 1000 euro.
    Easy Terra is met geen mogelijkheid telefonisch te bereiken. Na 3x 10 minuten met afgrijselijke klassieke muziek als wachtmuziekje, word je doodleuk met een 'error' de verbinding verbroken.

    Oplichterij van de bovenste plank.

    Sterke punten
    Geen - nooit boeken hier.

    Zwakke punten
    Je boekt verzekeringen, maar krijgt ze niet.
    Zijn niet bereikbaar voor commentaar.

    Door Petra op 14 augustus 2018 Reageer (2 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zeer slechte ervaring met easy terra, verschuilen zich achter lokale autoverhuurder op sicilie (locauto catania) en neemt klant niet serieus: 'De auto had geen technische
    mankementen...' zegt easy terra en locauto...Tuurlijk, wij staan samen met onze vrienden (die hadden gereserveerd en een goede ervaring hadden...) op een nationale feestdag op een berg in the middle of nowhere op sicilie en besluiten om 'zomaar' te zeggen dat onze auto het niet meer doet (staat ook op de display van de auto)? Shame on you easy terra! Ik reserveer in ieder geval nooit via jullie.

    Sterke punten
    Ik kan ze niet vinden...

    Zwakke punten
    Het slappe excuus om zich achter locauto catania te schuilen, die blijken ook al niet zo positief eruit te komen als je de reviews moet geloven.

    Door P. van kaath op 9 augustus 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Door klene letertjes verdient dit bedrijf geld
    Ik heb geen dienst van hun kunnen krijgen maar wel moeten betalen
    Raad ik echt niet

    Sterke punten
    Oplichting

    Zwakke punten
    Goede service

    Door Вит op 25 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Op 11 januari heb ik bij Easy Terra een huurauto gereserveerd.

    Dit is volledig verkeerd gegaan en ik heb er geen gebruik van kunnen maken en heb onterecht kosten gemaakt:

    - Op 15 juni 2018 heb ik mij om ca 11.15 uur gemeld op het aangegeven kantoor van de verhuurder: Interrent, Florence Peretola Airport
    - Ik kreeg te horen dat ik te laat was. Ik had er om 10.00 uur moeten zijn (hoe kan dit als het vliegtuig pas om 10.40 uur arriveert?) om de gereserveerde auto op te halen. Deze was inmiddels vergeven (??!!!)
    - Ik kreeg een andere, duurdere auto aangeboden. Ik kon niet anders dan deze accepteren.
    - Bovendien werd mij op zeer agressieve wijze een aanvullende verzekering aangepraat die ik geweigerd heb. Ik was immers al verzekerd.
    - Er was verwarring over de kosten en bij de betaling ging het fout met mijn creditkaart. Deze werd 24 uur geblokkeerd.
    - Ik wilde desnoods een overnachting in Florence boeken om de volgende dag de nieuw gereserveerde auto op te halen. Dit kon niet omdat ik nu niet zou kunnen betalen. Ik had wel voldoende cash en beschikte ook over een Masterkaart. Dit werd geweigerd
    - Ik kreeg het advies om via Easy Terra mijn reservering te laten wijzigingen naar een dag later.
    - Ik heb zeer lang telefonisch (+31850012744) “in de wacht gestaan” alvorens ik door een zeer slecht Engels sprekende persoon te woord werd gestaan.
    - Ik heb getracht het probleem uit te leggen en heb haar verzocht de reservering om te zetten naar 16 juni dan wel ervoor zorg te dragen dat ik de door mij gemaakte kosten terug zou krijgen.
    - Door het gebrekkige Engels van de dame van Easy Terra lukte dit niet. En nog erger: zij verbrak het gesprek met “Thank for calling” en brak af.
    - Omdat er bij Interrent én bij Easy Terra geen begrip was én geen mogelijkheid om tot een oplossing te komen, ben ik door Interrent verwezen naar Sicily by Car.
    - Ik heb daar voor dezelfde periode een auto moeten huren voor het schandalige bedrag van € 784,49 exclusief € 300,- borg (die ik nog terug moet krijgen).

    Ikk heb inmiddels een claim weggelegd bij Easy Terra. Deze is afgewezen met de smoes dat de dame aan de telefoon (na overleg met haar leidinggevende) mij geantwoord zou hebben dat overboeking niet zou kunnen. Ik was immers te laat v oor mijn eerste afspraak (????). Dit is niet juist, want de dame verstond cq begreep mij niet eens

    Ook vertelt men mij doodleuk dat ik geen geldige credit card had. Terwijl men wél in januari de betaling van het huurbedrag met deze kaart heeft geaccepteerd én heeft afgeschreven.

    Na veel heen en weer gemail, kreeg ik een mailtje van ene meneer Tjeerd Kramer. Of ik hem maar even wilde emailen. Heb ik gedaan: ik zit nog op respons te wachten...

    Kortom: wil je zorgeloos op reis: ga dan zeker NIET in zee met Easy Terra. De toegevoegde waarde van deze "bemiddelde club" is nul. In feite ben je véél duurder uit dan rechtstreeks bij de verhuurder huren

    Sterke punten
    Volstrekt geen.

    Zwakke punten
    Zie bovenstaande

    Door Wim van Heel op 17 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Aangekomen bij het autoverhuurbedrijf waren er wat problemen waardoor de boeking op een andere naam gezet moest worden.
    De service-lijn van EasyTerra gebeld, maar na 30! minuten in de wacht gestaan te hebben werd de verbinding verbroken. Na in het keuze-menu optie 2 te kiezen (belt u voor schade oid. kies 2), wordt mij vriendelijk verteld dat ik buiten de kantoortijden van EasyTerra belde (deze zijn op werkdagen tussen 09:00 en 13:00). Het was echter gewoon 11 uur 's morgens op de donderdag. Nog een aantal keer geprobeerd te bereiken, maar niemand nam op.
    De auto was wel gereserveerd, maar bij problemen of vragen geeft Easy Terra niet thuis. Kortom, boek liever niet bij EasyTerra, want als je problemen krijgt, worden die niet door hun behandeld of opgelost en kan je je eigen portemonnee nog een keer trekken.

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    Niet bereikbaar.

    Door Freek op 11 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Auto gehuurd in nederland voor madeira, nog gebeld hoe het zat met de creditcardblokkade van €1599,- nee dit was hooguit €250,- , dus niet, aangekomen op de bestemming, als ik de €1599,- niet reserveren wilde en geen super CDW afsloot van €199,- kreeg ik geen auto.
    Waardeloos Easyterra, erg jammer, want het zag er bij vertrek goed uit.
    Dus mijn advies, kijk uit met deze oplichters.

    Sterke punten
    Mooie site, maar trap er niet in

    Zwakke punten
    Afhandeling is waardeloos, heel slecht,

    Door B. de With op 5 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Als je de auto ophaald in ons geval op Lanzarote AirPort, moet je nog eens extra 200% verzekeringen betalen.
    Terwijl we bij EasyTerra het meest uitgebreide dekkingspakket hadden gekozen. Letterlijk dekking eigen risico en ook bij schade aan glas wielen, dak en onderkant.
    Maar nee hoor toen we de voucher kregen stond er dat we €1400,00 eigen risico moesten reserveren op mijn creditkaart. Ik gebeld, niks geen Nederlands bedrijf! Alleen slecht Engels sprekende dame die ook niet veel geduld had! Zij legde uit dat alles gedekt was en als er iets met de auto gebeurde schreef GOLDCAR het van onze creditkaart af en kregen wij het retour via Easyterra.
    Toen we de auto ophaalde bij Goldcar moesten we meer dan 200% extra betalen. Het bleek dat de afgesloten verzekering toch niet genoeg was. Daar kwam nog bij dat we verplicht waren om €110,00 aan benzinekosten op mijn creditkaart te reserveren en dan kregen we retour wat niet was verbruikt!! We hebben de auto voor het vliegveld helemaal volgetankt en toch kregen we maar €71,00 terug gestort. Wat een oplichters dubbele verzekeringen laten betalen en benzinegeld niet geheel terug krijgen. Heel erg slecht! NOOIT BOEKEN BIJ DEZE OPLICHTERS.

    Sterke punten
    GEEN!!!

    Zwakke punten
    Heeeeeeel veeeeeeel zie hierboven!

    Door Monique C op 14 december 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek EasyTerra

Schrijf je eigen review