Holiday Cars is bemiddelaar in wereldwijde zorgeloze autoverhuur. Als partner van ondermeer Hertz, Europcar, Budget, Alamo en Dollar Rent a Car bieden ze een netwerk aan van meer dan 13.200 bestemmingen in 118 landen. De unieke zoekmachine voor huurauto?s vergelijkt het aanbod op prijs, voorwaarden en locaties. De beschikbaarheid wordt dagelijks bijgewerkt, zodat de autotypes en prijzen die getoond worden ook daadwerkelijk overeenkomen met datgene wat de klant uiteindelijk betaalt. Bovendien biedt Holiday Cars een NoRisk Garantie, die eigen risico in geval van schade, diefstal of inbraak uitsluit. Of uw bezoeker nu een huurauto nodig heeft voor een weekend dicht bij huis, een week in Spanje of een maand in de Verenigde Staten. Holiday Cars biedt altijd de juiste keuze!

Holiday Cars video


Holiday Cars Reviews


  • Slechte service en onflexibele houding

    Bij het afhalen van de auto,12 maart j.l. ontstond er een probleem bij de locale verhuurder Green Motion ,Krakau airport. Ik A.M (Initialen) had auto online gereserveerd ,reisde samen met mijn zus, C.C, met dezelfde achternaam. Omdat de creditcard van mijn zus geregistreerd was( ik heb er geen) kon ik vlg Green Motion niet rijden ivm de verzekering,dus verzocht om mijn zus als hoofdbestuurder op contract te vermelden, dat kon vlg de regels ook allemaal niet., alleen als we een betaling zouden doen van 75 euro, zogenaamd voor verzekeringkosten.( ik had al een extra no risk verzekering via Holiday cars afgesloten). Telefonisch kontakt opgenomen met noodnummer Holiday cars, medewerker zou eenvoudigweg een aangepaste reservering kunnen doormailen op naam van mijn zus, nietwaar? Ze heeft notabene dezelfde achternaam , het ging alleen om aanpassing van de Initialen, A.M. aanpassen in C.C. .Dat werd geweigerd en gewezen op regels. Prima dat er regels zijn, maar de onflexibele houding en toepassen van stugge regels stellen mij zeer teleur. Als er geld op tafel zou komen waren de problemen ineens wel oplosbaar? Wij waren overigens niet de enige klanten die op dat moment dezelfde problemen hadden en dat was notabene een getrouwd echtpaar. Het zou Holiday Cars sieren de regelgeving nog eens te bekijken en aan te passen of in ieder geval in redelijkheid flexibeler mee om te gaan ( de kleine regeltjes,ons allen bekend) Voor ons geen Holiday Cars meer, frequente reizigers zijn wij en huren dan ook vaak een auto.

    Sterke punten
    verdient geen ster

    Zwakke punten
    verdient geen ster

    Door AM op 30 maart 2020 Reageer
  • Ik had een auto gehaald voor afhaling in Larnaca-Cyprus. De vlucht vanuit Brussel naar Athene was evenwel te laat zodat ik de aansluiting miste in Athene en pas met de volgende vlucht aangekomen ben in Cyprus.
    Ik heb de autoverhuurder 'KEM' wel telefonisch verwittigd in Athene (dus eerder dan het voorziene tijdstip dat ik in Cyprus zou aankomen) al hebben ze dit achteraf ontkend. Ik kon dit evenwel aantonen op mijn telefoon dat ik 1'37" met Kem had gesproken, maar de medewerkers lijden daar aan collectief geheugenverlies en het bewijs op mijn telefoon was voor hen niet correct.
    Omdat ik bijna 2 u te laat in Larnaca aangekomen ben (ik kon ook 2 boardpasses tonen) werd dit aanzien als no show en was ik mijn auto en geld kwijt.
    Ik had de auto voor 9 dagen gehuurd maar kon bij een andere verhuurder een nieuwe auto zoeken.
    Ik heb ca 15 keer naar Holiday Autos gebeld, schriftelijk klacht ingediend en na een dikke 2 weken krijg je dan een antwoord dat de autoverhuurder niet verantwoordelijk is voor een te late vlucht.

    Ik zou deze firma ten allen prijze afraden. Dit lijkt op georganiseerde oplichting en er zijn voldoende reviews te vinden die dit kunnen staven.

    Sterke punten
    geen enkel

    Zwakke punten
    zijn dikwijls niet bereikbaar in het Nederlands
    klacht indien via de site is bijzonder moeilijk


    Door Frank D op 16 oktober 2019 Reageer
  • Wij hadden via internet auto gehuurd voor in Tarragona en vooruit betaald. Bij aankomst op de luchthaven kregen we van de lokale verhuurder de auto niet mee omdat de creditcard voor de borg op mijn naam staat en ik mijn man als de hoofdbestuurder had opgegeven. We hebben alles geprobeerd, laten zien dat we een gezamenlijke rekening hebben, geprobeerd met de bankpas de borg vooruit te betalen, maar niks hielp.
    We hebben drie dagen geprobeerd in contact te komen met Holiday Cars voor een oplossing. Slechte verbinding met vage gesprekken naar ik meen uit Roemenië. Het heeft niets opgeleverd en we konden mooi opnieuw een auto huren. Nu moet ik er wel bij vertellen dat het idd op de bevestiging stond dat creditcard en hoofdbestuurder gekoppeld moeten zijn.. Wees dus gewaarschuwd.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Waardeloze communicatie, totale onbereidwilligheid om probleem op te lossen. We zijn gewoon ons geld voor de autohuur kwijt, enkel en alleen omdat de creditcard op alleen mijn naam staat en niet op naam van mijn man, die als hoofdbestuurder stond aangegeven.

    Door E. Swart op 25 augustus 2019 Reageer
  • Holiday Cars bemiddelt naar Gold Car (zie revieuws) en dat zijn een stelletje oplichters (brengen fake schades in rekening, breng je de auto vol terug maar krijg je het benzinegeld niet terug). Als je dan ook je klacht bij Holiday Cars indient krijg je geen reactie tot twee maanden later een standaard briefje (dat zij niet aansprakelijk zijn), gaan niet op de inhoud in en er staat ook geen naam bij wie dit geschreven heeft (zal wel niemand zijn want tekst is ook niet persoonlijk, ze spreken je aan met je e-,mail adres!).

    Dus....nooit meer doen!

    Sterke punten
    niet kunnen ontdekken!

    Zwakke punten
    malafide club (inclusief de verhuurbedrijven)

    Door Anneke op 22 juli 2019 Reageer
  • Slecht! Omdat ze met zeer slechte verhuurpartners werken waarbij je aan alle kanten genaaid wordt. Gebruik voor je eigen gemoedsrust een goede online rental broker. Die bestaan echt! Alle classics worden uit de kast getrokken om je bij te laten betalen: extra gedwongen verzekeringen, brandstof toeslagen, hoge borg etc etc etc. En Holiday Cars doet vervoglens niks. Kortom: vermijden!

    Sterke punten
    x

    Zwakke punten
    Werken met kansloze en zeer discutabele partner verhuurbedrijven. Dat dit soort bedrijven vandaag de dag nog bestaan met alle social media en internet, is mij een raadsel.

    Door Jeroen op 19 juni 2019 Reageer
  • Zonder problemen auto gehuurd
    Zeer vriendelijke mensen bij het ophalen van de auto.

    Sterke punten
    Klantvriendelijk.

    Zwakke punten
    Geen

    Door Rachid op 25 februari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Do NOT use them. Despite paying for the full insurance the local agency (Alamo) wanted a deposit of EUR21,475 (yes not a typo, 21k). Like most people I can’t cover the full value of a car on my credit card and so I had to pay for full insurance at the local agency (Alamo) which cost more then the rental price to begin with.

    I contacted HolidayCars and they didn’t care and just blamed the local supplier.

    I repeat don’t use Holiday cars or double the price in your head to account for the fact that the local providers will extort full insurance from you again.

    Sterke punten
    None

    Zwakke punten
    You will be extorted for insurance at the local provider

    Door Darren op 9 februari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • gewoon malafide organisatie die je enkel het geld uit je zak wil halen!!!
    mensen aub boek hier nooit!!!!
    wij kregen een aftandse auto vol krassen en dan willen ze je eerst een verzekering aansmeren om je bang te maken dat je bij de minste kras 200€ gaat moeten betalen, tot je de auto in kwestie ziet!! gewoon schandalig
    ik had een auto waar al veel in gerookt was...foto's van schade maak je vooraf foto van, maar hoe kan je sigarettengeur fotograferen?
    dus, bij aflevering 'sir, you smoked in the car...50€ wordt van je visa gehaald' geen pardon en ook niets te tekenen....dan een radio maar zonder antenne...
    dus ganse week geen muziek...
    toen ik mailde voor terugbetaling van de totaal onterecht afgetrokken 50€, kreeg ik antwoord maar wordt niet terugbetaald....
    mensen aub, boek niet met deze firma tenzij je echt gekloot wil zijn...…….
    ik ga alvast volgende week test aankoop contacteren, want mensen bedriegen op reis, dat doet zeer....
    ECHT TE VERMIJDEN HIER!!! wordt vervolgd na contact test aankoop.....

    stefan Heynderickx
    de firma zelf zal me wel al kennen van de mails die ik stuurde, maar steeds zonder oplossing of compensatie...of ja, ik ga 10% korting krijgen op mijn volgende boeking??? terwijl ik nu zie dat ze iedereen 15% korting geven ….wat een kloteboel is dat daar, niet boeken, ik laat meer weten na mijn onderhoud met 'testaankoop'....

    Sterke punten
    onder nul!!

    Zwakke punten
    zie hierboven

    Door heynderickx op 6 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • bij ophalen voertuig zeer onvriendelijk en arrogant te woord gestaan. Kregen een auto in een lagere prijsklasse (renault Capture ipv Nissan Quasqai) en geen discussie mogelijk. 'Similar' heeft bij hen een eigen betekenis. Als dezelfde hoeveelheid koffers er in gaan dan staan ze volgens hen in hun recht, ook al is de huurprijs van de Captur veel lager.
    Ik mocht annuleren, maar wat doe je met kleine kinderen in de snikhete zon en geen idee waar je dan heen moet voor een auto. NOOIT meer bij dit bedrijf huren.
    Ik was trouwens niet de enige huurder die klaagde, er waren een aantal Portugezen behoorlijk aan het schreeuwen.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    klantonvriendelijk, niet oplossingsgricht, machtspositie.

    Door ruud op 2 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij huurden een wagen een jaar op voorhand, ook de betaling werd toen voldaan. Na anderhalf uur aanschuiven werd ons vlug een scherm getoond waar we moesten tekenen. Een paar lijnen Italiaans en een paar keer met je vinger het scherm aanraken. Er werd nooit iets gezegd van een verzekering. De volgende dag kregen we ons contract, in het Frans ipv Nederlands of Engels, met een extra kost van 421 euro aan verzekering. We stuurden dezelfde dag nog een mail dat we niet akkoord waren met deze verzekering dat er nooit iets vermeld werd door de dame achter de balie. Die is PUUR DIEFSTAL! We kregen geen reactie. Op de luchthaven (bij terugkomst) zelfs met de verantwoordelijke gesproken, die dan plots een half uur verdween in de hoop dat we onze vlucht moesten halen en het hadden opgegeven, maar kon niet echt helpen. Terug thuis contact opgenomen met Holiday Cars maar ook daar willen ze niet helpen. Wij gaan ervan uit dat we een betrouwbare firma krijgen die ons een auto verhuurd via Holiday Cars. We zijn zeker niet de enige met dit probleem, dit merken we hier en op hun facebookpagina. We gaan het er zeker niet bij laten. Deze oplichters moeten stoppen! BOEK NOOIT MET HOLIDAY CARS! én vraag ter plaatse zeker eerst het volledige contract. Wij huren al meer dan 10 jaar en dit was de eerste keer dat het digitaal gebeurde. Ze stralen eerst vertrouwen uit door je een nummertje te laten nemen en iemand extra te zetten om je gegevens al in te vullen zodat het 'vlugger' vooruit gaat maar ondertussen BEDRIEGEN ze je waar je bijstaat! SCHANDE!

    Sterke punten
    KUNNEN GOED LIEGEN EN BEDRIEGEN

    Zwakke punten
    ZIJN GEEN MENSEN OM MEE SAMEN TE WERKEN!

    Door C. De Wolf op 30 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Het verhuurbedrijf waar holiday cars ons had onder gebracht bleek na heel veel vragen ver buiten het vliegveld te zitten. Er zou een pendelbus vertrekken maar het was niet duidelijk waar dan. Uiteindelijk toch een busje gevonden op een vreemde plek en de chauffeur overtuigd ons toch mee te nemen. Maar hij kende t verhuurbedrijf niet en wou t eigenlijk niet doen. Wat bleek, het verhuurbedrijf was gezeteld waar hij ons liet uitstappen en hij kende het niet eens. Omdat we niet in de gelegenheid waren te tanken en dat hebben gezegd, zou de verhuurder tanken. Was geen probleem. En dat geloof ik! Er werd ons ruim 100 euro meer in rekening gebracht als dat de duurste brandstof kostte. Na beklag bij holidaycars lag de fout natuurlijk bij ons. Het was netjes geweest als ze erkend hadden dat verhuurder optimorent verkeerd gehandeld had in plaats van de schuld bij ons te leggen.Uiteindelijk waren we meer geld kwijt aan de eindafrekening als aan t huren van de auto!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    moeilijk te bereiken als t geen kantooruren zijn. Weten absoluut niks van de verhuurder. Zijn niet thuis als je beklag doet en je mail komt niet verder als de eerste kantoorklerk!
    Er zijn genoeg andere verhuurbedrijven. Kies er daar een van!

    Door berdine op 22 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Schandalig dit ! Deze krokusvakantie 2 auto's gehuurd via Bookingmonkey / Holidaycars af te halen op Verona airport bij Budget / Avis. Expliciet bij Bookingmonkey / Holidaycars vooraf gevraagd om winterbanden en geen sneeuwkettingen, was duurder maar ok. Ook aangegeven dat indien dit niet mogelijk was de deal ook niet doorging.

    Keurig een bevestiging ontvangen, maar aangekomen op de luchthaven bleken de auto's helemaal niet beschikbaar. Bovendien bleek het aan ons verkochte helemaal niet te kunnen omdat het niet in het assortiment zit van de autoverhuurder ter plaatse (categorie nepartikel).

    Uiteindelijk 270 Euro bij moeten betalen om toch één auto met winterbanden te kunnen krijgen. Wij doen nooit meer zaken met Bookingmonkey / Holidaycars want ze verkopen nepartikelen die niet bestaan en laten je dan aan de balie extra bijbetalen.

    Iemand soortgelijke ervaringen? Ik hoor het graag.

    Sterke punten
    Geen, niet aan beginnen, alleen de ergernis is gegarandeerd.

    Zwakke punten
    Website met producten die uiteindelijk niet blijken te bestaan, amateurs...

    Door Marc op 10 mei 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Holiday Cars doet voorkomen alsof je de auto voor je klaar staat op de of nabij de luchthaven. Jammer dat als je bij de daadwerkelijke verhuurder bent het gaat gebeuren. Onder het inboezemen van de nodige angst (betalen van 3.000,-- euro) moet je voor de tweede keer je no risk polis afsluiten!
    Ondanks de afspraak volle tank mee, volle tank terug, wat je ook doet, brengen ze toch brandstof in rekening. Verder is er nog een niet herleidbaar bedrag van ruim 19,-- afgeschreven.
    Advies: ga nooit met deze organisatie in zee. Neem even de extra tijd om op je plaats van bestemming een auto te huren. De kosten zijn het zelfde of mogelijk nog minder!

    Sterke punten
    geen!!!

    Zwakke punten
    Slechte voorlichting. Holiday Cars pakt zijn bemiddelingskosten en verwijst als er problemen zijn naar de daadwerkelijke verhuurder.

    Door Pim Vermeulen op 23 februari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Nadat ik had aangegeven dat ik geen eigen risicoverzekering wilde, werd het bedrag van die verzekering toch aan het totaalbedrag toegevoegd.

    Zwakke punten
    In het overzicht van de ingevoerde gegevens staat letterlijk: "Eigen risico verzekering Niet inbegrepen".
    Tóch wordt het totaalbedrag na het akkord gaan met de betaling verhoogd met het bedrag van de verzekering.

    Door JG Hoehne Sp op 30 december 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Aangekomen op de luchthaven krijg je geen auto of 1250 euro borg staan. De verhuurder wil niks met ze te doen hebben de gehuurde auto is er helemaal niet. Het noodnummer 24/7 is fake. Begin er niet aan jebent je geld kwijt.

    Sterke punten
    Gehaaide bandieten

    Zwakke punten
    Dat ik zelf zo stom kon zijn.

    Door Joop op 22 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Duidelijke makkelijke website

    Sterke punten
    Erg tevreden over goede service

    Zwakke punten
    Geen

    Door C van Doorn op 13 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zeer slechte tussenpersoon!
    ik had via dit bedrijf bij Goldcar voor mijn vriendin een auto gehuurd. Toen ze de auto inleverde, kreeg ze geen eindrapport, dat vond ik al verdacht. Thuisgekomen bleek, dat er op de eerste verhuur dag geld van haar rekening is geschreven en bij navraag was dit zogenaamd omdat ze de tank niet zou hebben volgegooid. Knap dat je dat al op de eerste verhuur dag weet. Goldcar zou bewijs toesturen, maar dat hebben ze niet gedaan, simpel omdat dat er niet is. Contact opgenomen met holidaycars.com, die hebben de zaak eerst een maand onnodig laten liggen, daarna kwamen ze met allerlei vragen en moest ik allerlei dingen toesturen en het eind van het liedje is, dat ze met hetzelfde verhaal komen als Goldcar en niets kunnen doen. Aan zo'n tussenpersoon die bovendien met zulke oplichters werkt, heb je dus helemaal niets. Ben zwaar teleurgesteld in dit bedrijf en zal het ook echt niemand aanbevelen

    Sterke punten
    goedkoop

    Zwakke punten
    werkt met oplichters samen
    laat de boel onnodig lang liggen
    werkt totaal niet mee om een oplossing te vinden

    Door Inkie op 11 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Goedkope site, de huur verliep prima. Echter achteraf alleen maar ellende. Het bedrijf Centauro, waarbij Holidaycars de auto heeft geboekt, heeft ineens onterecht bedragen afgeschreven van mijn creditcard. Dat terwijl de auto netjes en afgetankt is ingeleverd. Ook geen boetes gereden Holidaycars helpt mij als gedupeerde totaal niet en geven aan dat het onverwachte servicekosten, tolwegen en benzinekosten zijn. Daarnaast:
    - Ze reageren pas na een maand op emails, soms langer
    - Ze lichten niet goed toe waarom de extra gemaakt kosten precies zijn (Ze geven aan dat het tolwegen zijn, terwijl deze vooraf zijn afgekocht, hier is ook bewijs van)
    - De kosten op de eindafrekening komen niet overeen met het factuur wat ik heb ontvangen van Centauro
    Ik heb het gevoel dat ze zoveel klachten krijgen, dat ze geen zin/tijd hebben om het te verwerken. Bespaar je de moeite, betaal een paar tientjes meer en ga naar de concurrent. Uiteindelijk ben je goedkoper uit.

    Sterke punten
    Niet, ze lijken goedkoop maar uiteindelijk betaal je meer

    Zwakke punten
    Alles na de verhuur

    Door Sander op 8 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • prima verhuur site

    Door Frema Berso op 6 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Onlangs heb ik een auto gehuurd bij HolidayCars voor een lang weekend weg naar Dubai. De website werkte goed en de prijzen waren goedkoop in vergelijking met andere aanbieders. Totaal geen problemen met ophalen of terug brengen

    Sterke punten
    goed werkende website
    goede prijzen
    makkelijk en snel geboekt
    geen problemen bij afhalen & inleveren huurauto

    Zwakke punten
    -

    Door Henk op 6 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Prima bedrijf, komt de gemaakte afspraken na. Heb geen problemen ondervonden

    Sterke punten
    Duidelijke voorwaarden en komt afspraken na

    Zwakke punten
    Geen ondervonden

    Door Janneke op 3 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Voor onze vakantie naar Italië vlogen we naar Bologna. Van te voren hadden we een auto geboekt via Holiday Cars. Toen we aankwamen hadden we het eigenlijk zo gevonden en het was binnen een paar minuten geregeld. Dezelfde ervaring hadden we toen we vlogen naar Alicante, wederom was alles goed verlopen.

    Sterke punten
    Makkelijk vergelijken, overzichtelijk en boeken is zo geregeld.

    Zwakke punten
    -

    Door Cas op 3 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Kijk uit voor je zaken doet met Holiday Auto's, dit is geen Nederlandse partij en ze doen ook zaken met louche verhuurbedrijven. Als de voorwaarden van de verhuurmaarschappij afwijken van die van Holiday Autos wordt dit niet vermeld op de voucher en ben je niet beschermd. Het kan dan zomaar zo zijn dat je bij aankomst geen auto krijgt om dat je meer dan x minuten na de gereserveerde tijd aankomt of dat je auto overboekt is. Je kunt dan fluiten naar je geld. Niet boeken dus via holiday autos. Beter ga je direct naar de huurmaatschappij zodat de voorwaarden duidelijk zijn.

    Sterke punten
    Makkelijke boeking

    Zwakke punten
    Geen bescherming
    Doen zaken met louche verhuurbedrijven
    Onbetrouwbare voorwaarden

    Door Tim op 28 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Complete rip-off, zero service, system did not work and we could not pick up the car, no money back.

    Zwakke punten
    Unethical

    Door Ines Lindner op 22 september 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Doe het niet. Per ongeluk toch een reservering gemaakt, 1.100 euro afboeken op je cc of geen auto. Het laatste dus. Boos, woedend, helpen doet het niet. Nu mijn aanbetaling zien terug te krijgen...

    Sterke punten
    niets

    Zwakke punten
    alles

    Ja, ik zou Holiday Cars aan niemand aanbevelen

    Door Loes op 28 augustus 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek Holiday Cars

Schrijf je eigen review