CarDelMar - 84 Reviews

Last updated: 21 oktober 2018
CarDelMar Logo

25% aanbevolen, 84 Reviews

  1. CarDelMar
  2. Algemeen
  3. Waarborg
  4. Leeftijd bestuurders
  5. Wijzigen en annuleren van een boeking
  6. Benodigdheden
  7. Contactgegevens
  8. CarDelMar video
  9. CarDelMar Reviews
  10. Schrijf ook een review over CarDelMar

Niet tevreden over CarDelMar? Probeer dan eens RentalCars.

CarDelMar

CarDelMar is een jonge speler op de Nederlandse reisbureaumarkt en biedt wereldwijd huurauto?s aan in 60 landen en op meer dan 5.000 verhuurkantoren.

Op de Nederlandse markt onderscheidt Car Del Mar zich door een zeer aantrekkelijk laag prijsniveau, waardoor de huurauto?s van CarDelMar veelal tot wel 30% goedkoper zijn dan die van de gevestigde partijen. Dit ligt o.a. aan het feit dat de All-inclusive prijzen van CarDelMar écht all-inclusive zijn, d.w.z. zonder toeslagen voor de restitutie van het eigen risico in geval van schade, zonder reserveringskosten en zonder creditcardkosten.Daarnaast biedt CarDelMar een ongekende goede en snelle service.

CarDelMar Details

Hits: 6378

URL: http://www.cardelmar.nl/

Categorieën: Tussenpersonen

Reviews: 84

Algemeen

CarDelMar is een tussenpersoon in het verhuren van auto's en geniet het vertrouwen zowel de klant als de partners. Dit wordt vertaald in een aantal regels van 'Do's and Don'ts'. Deze definiëren de regels die in alle diensten toereikend moeten zijn, of het nu gaat om de keuze van autoverhuurbedrijven, waarmee samengewerkt wordt, de bestemming of de prijsbepaling. Daarnaast worden kwaliteit en klantenservice hoog in het vaandel gehouden bij CarDelMar.

Waarborg

De meeste klanten vragen zich of zij een waarborg moeten achterlaten bij het afhalen van een auto. Bij CarDelMar moeten klanten een creditcard tonen bij het afhalen van een auto. De lokale autoverhuurder zal dan een bepaald bedrag op de credit card blokkeren/ een pre- autorisatie bewerkstelligen om de vrijstelling in geval van schade of verlies van het voertuig te dekken. Een waarborg kan niet contant of middels een debit card betaald worden. De waarborg wordt weer vrijgegeven in geval er geen sprake is van schade of verlies van de huurauto.

Leeftijd bestuurders

Elke autoverhuurder legt een bepaalde leeftijdsbeperking vast per land en voertuigklasse. In de lokale voorwaarden staat precies aangegeven welke leeftijdsbeperking van toepassing is bij de desbetreffende autoverhuurder. In de lokale voorwaarden staat ook aangegeven hoe lang een bestuurder in het bezit moet zijn van een geldig rijbewijs en of er eventuele kosten in rekening worden gebracht voor jonge bestuurders. Voor jonge bestuurders worden meestal extra kosten in rekening gebracht omdat er een verhoogd risico is op ongevallen. Ook de eventuele leeftijdsbeperkingen voor oudere bestuurders kan men terug zien in de lokale voorwaarden.

Wijzigen en annuleren van een boeking

Klanten kunnen een boeking tot uiterlijk 24 uur voor de afhaaltermijn wijzigen of extra opties toevoegen aan de reservering. In dit geval kan gedacht worden aan een navigatiesysteem of een kinderzitje toevoegen aan de reservatie. Het wijzigen van een boeking kan via de Service Hotline via het telefoonnummer +49 (0)69 153 253 050 (vaste oproep in het Duitse netwerk, kosten variëren volgens provider).


Als klanten de boeking tot 24 uur vóór de huur willen annuleren, dan is het niet nodig te bellen. De huurwagen kan men annuleren in de login-zone "Mijn CarDelMar"

Benodigdheden

Klanten die een huurauto afhalen moeten een geldige rijbewijs, categorie B (Euro-norm) overleggen bij de lokale autoverhuurder. Het rijbewijs moet in het land van verhuur geldig zijn (rijbewijzen die in het land van de huur niet leesbaar zijn moeten door een internationaal rijbewijs worden begeleid). Meestal is het nodig dat de bestuurder resp. de bijkomend ingeschreven bestuurder(s) minstens één jaar, in sommige landen ook tot 3 jaar, in bezit is van een geldig rijbewijs. Daarnaast moet de bestuurder ook een paspoort/identiteitsbewijs en een credit card op zijn/haar naam overleggen. Hetzelfde geldt ook voor de bijkomende bestuurders.

Contactgegevens

CarDelMar is in Nederland van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 tot en met 18.00 uur te bereiken via het telefoonnummer: +31 (0) 707 709 161 (Landelijk tarief).

CarDelMar video

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/zT7yEipGTvM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


CarDelMar Acties & Nieuws

  • 6 maart 2015 CarDelMar - 10e verjaardag is 10% korting
    CarDelMar bestaat 10 jaar en heeft om het te vieren 10% korting op alle autohuur wereldwijd. Deze actie is geldig op alle boekingen die vóór 15 maart 2015 worden geboekt. CarDelMar is een jonge speler op de Nederlandse reisbureaumarkt en biedt wereldwijd huurauto's aan in 60 landen en op meer dan 5.000 verhuurkantoren. Lees verder

CarDelMar reviews (84):

CarDelMar - Annulering vlucht leidt tot annulering autohuur

0

Review:
Recent een annulering van de vlucht door Ryanair gehad, 10 minuten voor aankomst op Eindhoven Airport. Via Happycar.nl hadden we een auto geboekt bij OK rent a car in Valencia met de verplichte ‘’tussenstap’’ van Car del Mar.
In de trein terug bezig geweest een vlucht op zo kort mogelijke termijn te regelen. Dat lukte voor de volgende ochtend (zaterdag) vroeg van Schiphol. Daarna aan de autoverhuur begonnen. Dat was rond 20.00. Gebeld met het alarmnummer, hun 'Hotline'. Dit nummer is niet in gebruik. Tweede nummer gebeld: een voicemail die zei dat ze gesloten waren. Op hun website kon ik kijken wat de openingstijden waren. Ook kon ik e-mailen. Op internet staat vervolgens alleen dat de hotline of het alarmnummer bereikbaar was op ma-vrij 09:00 - 18:00.
Gebeld met OK Rent a Car maar die gaf aan niets te kunnen doen en dat ik het alleen via de broker Car del Mar kon oplossen. Op de opmerking dat de broker niet bereikbaar was kreeg ik een nummer maar dat was een nummer dat ik al had gebeld. De jongen zou wel een aantekening maken in het systeem dat ik had gebeld. De volgende dag bleek dat dat ook was gebeurd. Nog een mail gestuurd naar Happycar over het gebeuren en aangegeven dat wij de auto de volgende middag alsnog zouden ophalen.
Bij aankomst in de middag bij OK Rent a Car bleek de auto geannuleerd. De melding uit het systeem van hun hoofdkantoor was wel bekend zei ze maar de auto was geannuleerd door Car del Mar en zij kon daar niets aan veranderen. Tot overmaat van ramp hadden ze daar ook geen andere auto.
Via een andere verhuurder op de airport alsnog een auto gehuurd maar de hele grap heeft meer dan 4 uur van ons weekend gekost.
Bij thuiskomst een klacht ingediend en om restitutie verzocht via ons eerste aanspreekpunt Happycar. Car del Mar heeft nu tot keer de claim afgewezen vanwege no show.
Aan het feit dat zij een noodnummer hebben dat alleen ma-vr van 09.00-18-00 bereikbaar is hebben zij geen boodschap. De zaak nu overgedragen aan onze rechtsbijstand verzekeraar.
Deze praktijk is niet uniek voor Car del Mar. Alle websites werken op deze manier. Het is ongelooflijk dat een Europese Commissie hier geen werk van maakt. Alles is zo niet transparant en als klant heb je, omdat de broker altijd in een ander land zit dan waar jij in eerste instantie boekt, praktisch geen middelen om je claim terug te vorderen.
Deze klacht is meer dan bekend. Wordt er iets verbeterd? Nee. Het interesseert ze hoegenaamd niets. Het levert gewoon goed geld op voor alle betrokken partijen.

Sterke punten:
Prijs

Zwakke punten:
Geen service en bereikbaarheid buiten kantooruren
Slechte klachtenregeling
Misbruik maken van ''voorwaarden'' in geval van annuleren vlucht of vertraging

N.F. Oosti beveelt CarDelMar NIET aan bij vrienden/bekenden

CarDelMar - 100% Opnieuw met CarDelMar

0

Review:
In tegenstelling wat sommige reviews over CarDelMar zeggen, kunnen wij hier ons niet in vinden. Door een fout van een andere verhuurmaatschappij hadden wij geen auto tot onze beschikking. Uiteindelijk een andere auto gehuurd en de eerst volgende werkdag, CarDelMar gebeld en de situatie uitgelegd.
Zij gaven mij het gevoel dat alles in orde kwam en ik moest gaan genieten van de vakantie. Het was de eerste keer dat ik bij CDM een auto heb gehuurd, dus heel erg zeker ben je er niet van. Afijn, na de vakantie komt het uur van de waarheid dichter en dichterbij. Na wat mailcontact met CDM en het insturen van de rekening, kregen we het gevraagde gedeelte uitgekeerd.
Voor ons komt er geen andere verhuurmaatschappij meer op vakantie, alleen CDM! Wij zijn echt dik en dik tevreden met hun service!

Sterke punten:
Klantenservice na de vakantie; contactmomenten tijdens de vakantie; het geduld tijdens het mailen

Sander beveelt CarDelMar aan bij vrienden/bekenden

CarDelMar - Huur niet via Delmarcar bij Budget in Molyvos in L

0

Review:
Via Delmarcar een auto gehuurd bij Budgetcar in Molyvos, Lesbos.
Niet doen ! Oude Toyota Yaris uit 2007 met krassen en deuken.
Onvriendelijk personeel en geen steun van Delmarcar. Boek niet in Nederland maar gewoon ter plekke. Is goedkoper en je weet wat je krijgt !!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Valse beloften, geen service en duur.

J. Tuithof beveelt CarDelMar NIET aan bij vrienden/bekenden

CarDelMar - huurauto ineens niet beschikbaar

0

Review:
2 dagen na boeken heb ik nog niets gehoord en besluit zelf maar eens te bellen. Blijkt de huurauto ineens niet beschikbaar. "Oh, hebben ze u daar nog geen email van gestuurd," krijg ik te horen. "Kunt u iets doen"?, vraag ik. Ik moet hem overmorgen hebben en ik kan niet nog eens 2 dagen wachten op al dan niet bevestiging. "Nee, helaas. Auto's kunnen altijd ineens niet meer beschikbaar zijn". is het antwoord.

Ongelooflijk! Maar waar!

Sterke punten:
Geld verdienen via telefoongesprekken door klanten meer dan 10 minuten in de wacht te zetten

Zwakke punten:
Kunnen geen auto leveren. Bedrog

L. van Ber beveelt CarDelMar NIET aan bij vrienden/bekenden

CarDelMar - Slechte afhandeling

0

Review:
Via Car del Mar van 4t/m13 juni een auto gehuurd bij Maggiore in Milaan. Autohuur betaald aan Car del Mar. 325 euro Borg geresveerd op creditcard t.g.v. Maggiore. keurig gecanseld op 13 juni. Op 14 juni huurbedrag door Maggiore afgeboekt van de creditcard. Ik heb toen contact opgenomen met Car del Mar, hen ook bewijs stukken gestuurd. Na enig heen en weer gemail, niets meer van hen vernomen, zonder enig resultaat.

Grahmbeek beveelt CarDelMar NIET aan bij vrienden/bekenden

CarDelMar - SLECHT!

0

Review:
Als je hun service ooit nodig hebt, dan ben je de Sjaak want ze hebben echt een slechte helpdesk die nooit te bereiken is.

Sterke punten:
Niet

Zwakke punten:
Helpdesk

James beveelt CarDelMar NIET aan bij vrienden/bekenden

CarDelMar - Te mijden! De meest arrogante maatschappij ooit. M

0

Review:
Via cardelmar een auto gehuurd bij de co in Argentinië
Onze flight was delayed en zo kwamen wij een dag later aan in Buenos Aires
Op de voucher van cardelmar stond een telefoonnummer waarmee Cactus 7/7 24/24 kon bereikt worden
Vanuit Londen onmiddellijk gebeld van zodra delay bekend was, geen antwoord, nog 8 x geprobeerd, geen antwoord, sms gezonden en email naar cardelmar met verzoek cactus te contacteren (wat zij nooit gedaan heeft). Bij aankomst dag later op vliegveld BA 4.30h gewacht op bestelde auto. Deze was intussen verhuurd en wij kregen een oude vervangwagen totaal beschadigd aan de buitenkant (krassen...) Cactus verontschuldigde zich cardelmar heeft een verkeerd telefoonnummer opgegeven. Dus zij waren niet op de hoogte.
Nu komt de verachtelijke, arrogante service van Cardelmar. Op mijn ettelijke emails kreeg ik totaal geen antwoord. De Ceo gecontacteerd, plots beweging in de zaak, maar na een summier onderzoek, antwoord cardelmar op mijn vraag naar schadevergoeding (telefoons Londen nr BA, 4.30h wachten, oude wagen...) tgv. een bijzonder ernstige fout van cardelmar nl. verkeerd telefoonnummer opgegeven met als gevolg al onze problemen, wij geven geen schadevergoeding - zonder motivatie, zonder argumentatie - toppunt van botheid, arrogantie, machtsuitoefening. Al de bewijsmiddelen die ik overgemaakt had, al de emails, de verontschuldiging van Cactus, allemaal geen reden voor Cardelmar om ook maar enige uitleg te geven, zich zelfs maar te verontschuldigen. Alleen : We do not.
Verwerpelijk. Totale minachting van hun klant.
Misschien betaal je iets meer bij een andere autoverhuurder maar je wint op alle vlak door Cardelmar te vermijden. Die firma minacht haar huurders met een ongelooflijke dedain.


Sterke punten:
ik zou niet weten welke

Zwakke punten:
totale minachting voor haar huurders

johan beveelt CarDelMar NIET aan bij vrienden/bekenden

CarDelMar - One-way-fee duikt opeens op

0

Review:
CalDelMar is niet in staat geweest om de totale kosten van de huur goed weer te geven. Mijn boeking werd zo'n 50 procent duurder door een one-way-fee die ik aan de verhuurder moest betalen. Dit staat inderdaad en helaas in de 'kleine letters' van CarDelMar geschreven...

Roel beveelt CarDelMar NIET aan bij vrienden/bekenden

CarDelMar - CarDelMar slechte service bij problemen

1

Review:
Zolang je de auto huurt bij een betrouwbare verhuurder is er niets aan de hand om via CarDelMar te huren. Echter, als je huurt bij een onbetrouwbare verhuurder, in ons geval Goldcar en door deze verhuurder buiten onze schuld om op extra kosten gejaagd wordt, dan blijkt de service van CarDelMar al snel op te houden. 'Je hebt een contract getekend, dan kunnen wij niets meer doen.' Maar ik vind dat CarDelMar zich daar wel erg makkelijk van af maakt. Een stapje harder zetten voor hun klanten mag best. Voor mij een reden om de volgende keer niet meer voor CarDelMar te kiezen.

Sterke punten:
Vergelijkt meerdere aanbieders.

Zwakke punten:
Werkt met onbetrouwbare aanbieders.

CarDelMar - Nooit meer. De autoverhuurbedrijven waar Car Del M

0

Review:
De slechtste ervaring ooit die we hadden met autohuur. Car Del Mar werkt duidelijk samen met onbetrouwbare en malafide verhuurbedrijven. Dit hebben we mogen ervaren. Voor ons nooit meer Car Del Mar. Hoe cynisch het ook mag klinken. Bij het terugbrengen van de wagen waren er 2 inritten van de parking. De ene richting alle betere verhuurbedrijven de andere inrit de malafide. Ik had er een foto moeten van nemen. TIP: HUUR NOOIT BIJ GOLDCAR.
Het lijkt goedkoper tot je ter plaatse je wagen gaat afhalen:
onder druk laten ze je een bijkomende verzekering nemen + € 200 in ons geval. Reeds +- € 200 betaald aan Car Del Mar, samen € 400. Dit voor de smerigste auto ooit. Ongewassen extreme vlekken op zetels, lege ruitesproeiers, blutsen, geen goedeplank,... Het was op een zaterdag met gevolg CAR DEL MAR is NIET BEREIKBAAR in het weekend. = alle macht aan de verhuurder.

Sterke punten:
"goedkoper" tot je ter plaatse moet bijbetalen (misleiding tot en met !)

Zwakke punten:
Werkt samen met onbetrouwbare autoverhuurders. GOLDCAR ONBETROUWBAAR.
Zolang Car Del Mar samenwerkt met zulke bedrijven zal ik er NOOIT MEER huren en het ook iedereen afraden.

Jürgen beveelt CarDelMar NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over CarDelMar

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou CarDelMar aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou CarDelMar aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek CarDelMar


Home » Tussenpersonen » CarDelMar
DMCA.com Protection Status