Mooi wagenpark met nieuwe busjes. Bereikbaarheid slecht - zeer smal straatje dat leidt naar parkeerplaats (ben benieuwd hoeveel schade hier al wordt gereden). Personeel achter balie meest vriendelijk. Personeel op het wagenpark ongemanierd. Ik heb zelf een kleine schade gereden (schampschot), betaal hier natuurlijk precies het bedrag voor wat onder het eigen risico valt (450 euro). Nooit een officiële verklaring ontvangen van beoordeelde schade. Meerdere malen documentatie opgevraagd, zowel per e-mail als per telefoon. Hier krijg ik helemaal geen enkele respons op. Komt allemaal erg onbetrouwbaar en onprofessioneel over. Ik ga nooit meer, zou het ook niemand aanbevelen.
Sterke punten Nieuwe busjes.
Vriendelijke mensen achter de balie
Al deze negatieve reviews over het bedrijf en nog steeds zijn ze operationeel. De positieve reviews zijn afkomstig van medewerkers en veel van hetzelfde ip-adres. Kan er iets tegen dit bedrijf ondernomen worden?
Meerdere malen auto gehuurd, onlangs auto enkele dagen later ingeleverd maar wel van te voren gebeld of ik de auto langer kon houden voor enkele dagen, was geen probleem.
afgelopen maandag weer gebeld voor een huurauto, kreeg ik als antwoord "u mag bij ons niet meer huren omdat u een auto te laat heeft ingeleverd " Notabene akkoord gehad tot langer behoud van de huurauto.
HALLO ! ADREM, u bestaat bij de gratie van uw klanten, zij betalen U !
Nog nimmer een bedrijf meegemaakt wat zo verwaand is
Ad rem adverteert met lage prijzen maar die zijn allemaal ex btw, plus er komen nog verzekering, kilometerkosten en Servicekosten bij. Was bijna 2 keer zoveel kwijt als ik dacht.
Ik heb een auto gehuurd van adrem en heb daarbij geen verzekering afgesloten om het eigen risico te dekken. Openstaand bedrag betaald en daarna factuur per mail ontvangen. Men had mij een verzekering in rekening gebracht, hierover was geen sprake bij de reservering. Iemand anders heeft de auto voor mij opgehaald en is niet in kennis gesteld over de verzekering. Natuurlijk geen geld terug ontvangen. Zet adrem maar in het rijtje van slechte verhuurders waar er meer dan voldoende van zijn!
Sterke punten Nette auto
Zwakke punten draaien verzekering aan zonder deze te hebben afgesproken
Bij aankomen bleek dat er op zondag een speciaal tarief gehanteerd wordt, wat zo'n 30% hoger ligt dan andere dagen. Daar bovenop komen allerlei andere kostenposten zoals verzekering, waarna nog even gemakkelijk 21% BTW wordt meegerekend. De uiteindelijke factuur rekende zelfs voor de eerste 100 gereden kilometers, terwijl op de website gesuggereerd wordt dat die bij de prijs in zitten. De prijs voor kilometers na de eerste 100 kwam ook niet overeen met geadverteerd, dit was 28 cent in plaats van 9 cent. Op de website adverteren ze met busverhuur van 30 euro per dag, de rekening was vier keer zo hoog. Daarnaast is Adrem (in Utrecht) op zondag dicht vanaf 12:00. Na 17:00 kan de bus pas teruggebracht worden en voor afrekenen moet men nog een keer terugkomen. Het busje zelf had overal schade en bluetooth en airco waren kapot. Al met al, ik ga nooit meer zaken doen met dit verschrikkelijke bedrijf.
In 1986 huurde ik voor het eerst een auto bij Adrem. Daarna heb ik duizenden kilometers afgelegd met auto's en busjes van dit unieke bedrijf.. En dat allemaal zonder een centje pijn en voor hele mooie tarieven. Eind juni weer een busje gehuurd om het huis van mijn overleden tante leeg te maken . Mooie, hagelnieuwe, bus meegekregen en geholpen door heerlijke mensen!
Sterke punten Flexibel als Barbapappa! Het is nog nooit voorgekomen dat iets niet kon of niet kon worden opgelost.
Zwakke punten Door de populariteit kan het soms druk zijn
Na eerst een uur in de rij te hebben gestaan, waren de sleutels van het busje dat ik zou huren kwijt. Vervolgens leek dit opgelost en werd ik naar buiten gestuurd om mijn busje op te halen. Hier werd iedereen die na mij aankwam, eerder geholpen. De werknemers waren zo snel weg dat steeds dat ik ook niet kon vragen hoe lang het ging duren. Ze kwamen dit ook niet zelf uitleggen. Twee andere mensen hadden hetzelfde probleem. Uiteindelijk pas na 2 uur(!) een busje. Bovendien komen er nog veel kosten bovenop de geadverteerde huurprijs, die ook nog eens exclusief BTW is. Ik raad het af om hier je busje te huren
Zwakke punten Lange wachttijden
Geen service
Veel kosten die niet worden vermeld
Mijn eerste indruk was rommelig. Huurkosten 19,95 voor 4 uurtjes, prima. Maar dan komen er 13,95 verzekeringskosten bij (met nog steeds 375 euro eigen risico). Maar: de benzine is inclusief! Haha, ja als je 0,23 per kilometer aftikt wel ja. Toen met de medewerker naar de bus, zo vies dat ik de schade niet eens goed kon beoordelen, duidelijk al een tijd niet gewassen. Een hoop schade aan de bus, dit is genoteerd. De binnenkant van de bus ook al lang niet schoon gemaakt, dikke laag aangekoekte stof op dashboard, airco stonk (niet goed onderhouden) en het stuur en de versnellingspook vettig. Hygiëne is sowieso heel belangrijk maar nu in de Corona crisis een must. Bij het afrekenen uiteindelijk met 39 km gereden 51,75 betaald, want er kwam ook nog 21% btw bij. De goedskoopste huurprijs van Utrecht, ja, zonder alle aders wel. De beste van Utrecht zeer zeker niet. Een keer nooit weer...
Voor een verhuizing huurden we een busje. Volgens de verhuurder was er na afloop schade en kregen we de borg niet terug. Protesteren hielp niet en bewijzen kun je niks. Alleen als we een positieve recensie zouden plaatsen kregen we ons geld terug... Regelrechte chantage! Geloof dus niet zomaar die positieve recensies. Advies: huur hier niet!
Voor een verhuizing huurden we een busje. Volgens de verhuurder was er na afloop schade en kregen we de borg niet terug. Protesteren hielp niet en bewijzen kun je niks. Alleen als we een positieve recensie zouden plaatsen kregen we ons geld terug... Regelrechte chantage! Geloof dus niet zomaar die positieve recensies. Advies: huur hier niet!
Adrem levert oude, beschadigde bussen. Ze doen er alles aan om jou te laten betalen voor oude schades. Dat lijkt wel hun verdienmodel. Ik zou iedereen aanraden om nooit bij Adrem te huren!
Afgelopen week weer 2 keer een bus gehuurd bij Adrem in Utrecht voor mijn bedrijf. Alles was weer vlot geregeld. Ik begrijp niet waarom sommige mensen proberen dit bedrijf zwart te maken. Het lijkt me niet meer dan logisch dat als je schade rijdt, dat er dan eigen risico betaald moet worden. Hetzelfde geldt ook voor de prijzen. Deze staan helder en duidelijk op hun website. Daar staat ook wat het per kilometer kost en dat de prijzen exclusief btw zijn. Het is gewoon een kwestie van goed lezen. Ik ben uiterst tevreden met Adrem in Utrecht (Maastricht weet ik niet) en voor de volgende keer kom ik hier zeker weer.
Sterke punten goedkoop
vriendelijk
grote diversiteit in auto's en bussen
betrouwbaar
Huge waiting lines, incredibly slow system, dirty vehicles, some smell like pee, and worst of all is the false advertisement. They tell you 1/10 of the actual price you will end up paying. In the end you will pay double of what you expect due to prices being omitted, or taxes not being included. Also, the employee which gave me the car said, first 50kms are free, and in the end i paid for it.
Zwakke punten - Expensive
- Dirty Cars
- Fake people
- Omitting the true prices
door sommige reviews wat voorzichtig geworden maar besloten het toch te doen en goed op te letten bij controles.Ik heb fotos en alles genomen maar achteraf bleek dit overbodig.
de bus werd uitvoerig gecontroleerd bij het meegeven
en het terug brengen ging snel en zonde gezeur.
was voor nog geen 4 tientjes klaar.
Niet vreemd dat Adrem zichzelf bestempelt als het goedkoopste autoverhuurbedrijf van Utrecht. Deze malafide onderneming wordt gerund door hinderlijk kalende proleten die vooral winst maken op het in rekening brengen van schade die de klant niet heeft gemaakt.
Ikzelf ben door dit galgenbroed €80,- armer. Bij het huren van een busje tbv een verhuizing moest ik enorm lang wachten op een medewerker die met mij de schade van het voertuig door zou gaan nemen. Naast dat deze medewerker een kapsel had dat voorzichtig betiteld zou kunnen worden als de naweeën van een kernramp, was hij allerminst vriendelijk. De grote schades van de bus werden in recordtempo genoteerd. Alle schades die hij had gemist en waar ik hem op wees werden met flinke tegenzin alsnog genoteerd.
Het verhuizen ging soepel en ondanks de nauwe straatjes waar Utrecht bekend om staat ondervond ik geen problemen met het manoeuvreren van de bus. Omstreeks half 6 was ik klaar. Helaas net te laat om de bus voor sluitingstijd van Adrem terug te brengen. Mij werd verteld de bus op het terrein te zetten en de sleutels in de brievenbus te deponeren. Case closed, zou je denken.
De volgende dag werd ik gebeld door een medewerker van Adrem. Deze wist mij te vertellen dat er ruim €80,- van mijn borg zou worden ingehouden wegens 'een pitje in de voorruit'. Uiteraard ging ik hier niet mee akkoord, aangezien ik bij het afleveren van de bus nog snel een rondje om het vehikel heb gemaakt om mogelijke verse schade te ontdekken. Die was er niet.
Toen ik aangaf graag langs te willen komen om de schade met mijn eigen ogen waar te kunnen nemen, werd mij doodleuk medegedeeld dat de bus al was verhuurd aan een volgende klant. Wel mocht ik het schadeformulier, dat de ochtend na mijn verhuizing door een medewerker was opgesteld, komen bekijken. Toen ik dat de volgende dag kwam doen was de bus wederom niet aanwezig. Omdat ik diezelfde dag op vakantie ging heb ik gevraagd aan een medewerker om een foto te maken van de schade aan de voorruit en deze naar me te mailen. "Natuurlijk, geen probleem."
Nu, ruim een maand later, heb ik nog steeds niks vernomen van deze notoire oplichters. Niet alleen is een bewijs van de geconstateerde schade nooit naar mij verstuurd, ook word ik compleet genegeerd als ik bel om verhaal te halen. Na tien minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik de moed opgegeven.
Juridisch heb je als klant geen poot om op te staan. Bij het huren van een bus ga je akkoord met de door Adrem opgestelde voorwaarden. Dat houdt in dat ze ongeremd (leuk woordgrapje) schade op je kunnen verhalen, ongeacht of ze bewijs hebben van deze schade. In mijn geval zou de schade ook ontstaan kunnen zijn in de periode tussen het terugbrengen van de bus en het verhuur aan een volgende klant. Of de schade is geconstateerd, God mag het weten. Bovendien is een pitje in veel gevallen het gevolg van veelvuldig gebruik van de auto, en daarmee de ruit. Iets waar alle verhuurbedrijven voor verzekerd zijn.
Het moraal van het verhaal is dat ik elk weldenkend mens afraad om een voertuig te huren bij Adrem Utrecht. Slinkse medewerkers met aftandse kapsels, een vervallen bedrijfspand, uitgeleefde bussen en waardeloze communicatie. Prima criteria voor een mislukte foute maffiafilm, niet voor een autoverhuurbedrijf.
Gisteren een verhuurbus bij Adrem gehuurd. Mooie, nieuwe,grote bus. Had pas 3.400 km op teller staan.
Hans is een aardige kerel, samen de bus op krassen gecontroleerd en de krassen werden netjes genoteerd. Ik ben erg tevreden en kom hier zeker terug.
Ik wilde bij een concurrent een bestelbusje ophalen, ik had al betaald. Kreeg de auto niet mee omdat de creditcard op naam van mijn vrouw staat.
Ik Adrem bellen, ik mocht meteen langskomen.
Zo geregeld met een bedrag aan borg.
Top bedrijf, ze hebben mijn dag gered.
Sterke punten Goede auto's
Snelle service
Uitleg en vriendelijk
Zwakke punten Onduidelijke toegang terrein, de brede toegangsdeur bleef dicht bij het in/uitrijden.
Tijd terug bus gehuurd en had geregend. Kort maar bus gehad ivm ophalen bank en binnen 2 uurtjes terug. Bus zat vol krassen bij ophalen en achterlicht kapot.
Sleutels ingeleverd maar had mijn zoontje bij me en kreeg mijn borg niet terug vanwege de krassen, sterker nog, ik moest schade betalen die er al zat. Nou dan zijn ze bij mij verkeerd. Ik heb niets geraakt en netjes gereden. Zoontje naar huis gebracht en alleen terug. Flink stennis gemaakt en uiteindelijk kantoor binnen gelopen. Kreeg driekwart borg terug.
Kijk dus uit met deze malloten die veel mensen bedonderen. Zij zijn mij vergeten, maar ik ben hun niet vergeten, dat is mijn garantie aan Adrem.
Dik tevreden!! Ik kom al jaren bij Adrem en ben absoluut tevreden over dit verhuurbedrijf. Prima service en vriendelijk personeel. Adrem in Utrecht is echt de goedkoopste verhuurder in Utrecht. Ze zijn veel goedkoper dan andere bedrijven en de brandstof is bij hun inbegrepen. Ga zo door.
Ook ik ben bedonderd door Adrem, die een enorm bedrag in rekening brengen voor een niet bestaande schade. Afhandeling verloopt meer dan moeizaam. Huur hier niet!
Sterke punten Slecht product goed vermarkt
Zwakke punten Slecht product
Slechte service
Oplichters
Vorige week een aantal meubels gekocht via Marktplaats en zat met het probleem van transport. Via internet kwam ik terecht bij Adrem in Utrecht. Ik werd vriendelijk te woord gestaan door een van de mewerkers. Binnen 2 uurtjes konden de meubels al opgehaald worden en op de plaats van bestemming gebracht worden. Dit was echt een super service. Van mij krijgen ze een dikke 10. Ga zo door.
Busje gehuurd voor 1 dagdeel (13:00 - 17:00); tenminste dat had ik gevraagd. Was om 16:15 terug. Men heeft vervolgens twee dagdelen in rekening gebracht (13:00 - 9:00), hetgeen ik op locatie betaald heb voordat het me opviel. Vervolgens heb ik hierover meerdere keren gebeld, met o.a. iemand van de administratie, maar er werd geen oplossing geboden. Van klantvriendelijkheid, of de klant het voordeel van de twijfel gunnen, heeft men nog nooit gehoord. Ik zou nog teruggebeld worden maar nooit meer wat van gehoord.
Sterke punten In eerste instantie vriendelijke ontvangst.
Zwakke punten Absoluut geen gevoel voor klantvriendelijkheid.
1.Bij vertrek was me gezegd dat ik wel 600 km met de diesel in de tank kon rijden na 290 km moest ik tanken.
2. Bij inlevering om 17.45 uur (sluit de afhandeling om 17.30) was de poort gesloten. Die zou open gaan tot 19.30 maar niemand reageerde toen ik met de bus voor een dichte poort stond. Ook nergens een intercom of telefoonnr. op het hek (staat hoogspanning op en terrein wordt bewaakt met herdershonden); lugubere ervaring
3. Wanden van verhuisbusje waren met platen afgedekt zodat je je spullen niet vast kon zetten.
4. Bij afrekenen volgende ochtend liet een baliemedewerker na mijn "goedemorgen" me zonder een woord te zeggen of op te kijken me ca 5 min staan terwijl hij in zijn PC- scherm verdiept was en er verder niemand stond te wachten.
5. Op de wand stond dat als je een positieve reactie op google achterlaat je kans maakt op 50 euro. Wat is een recensie dan waard.
6. Heb niet de indruk dat Adrem met 154,58 euro voor 305 km het laagste terief heeft.
Sterke punten De bus reed goed
Zwakke punten - nonchalante behandeling van de klant
- gehuisvest in soort gevangenis (hoogspanning + honden) waar je na je rit vergeefs kan staan wachten aan de poort
- m.i. niet de goedkoopste
- manipulatie van recensies door 50 euro te verloten onder positieven
Onbetrouwbaar en onprofessioneel
Mooi wagenpark met nieuwe busjes. Bereikbaarheid slecht - zeer smal straatje dat leidt naar parkeerplaats (ben benieuwd hoeveel schade hier al wordt gereden). Personeel achter balie meest vriendelijk. Personeel op het wagenpark ongemanierd. Ik heb zelf een kleine schade gereden (schampschot), betaal hier natuurlijk precies het bedrag voor wat onder het eigen risico valt (450 euro). Nooit een officiële verklaring ontvangen van beoordeelde schade. Meerdere malen documentatie opgevraagd, zowel per e-mail als per telefoon. Hier krijg ik helemaal geen enkele respons op. Komt allemaal erg onbetrouwbaar en onprofessioneel over. Ik ga nooit meer, zou het ook niemand aanbevelen.
Sterke punten
Nieuwe busjes. Vriendelijke mensen achter de balie
Zwakke punten
Onbetrouwbaar Onprofessioneel
Wat te doen met Adrem
Al deze negatieve reviews over het bedrijf en nog steeds zijn ze operationeel. De positieve reviews zijn afkomstig van medewerkers en veel van hetzelfde ip-adres. Kan er iets tegen dit bedrijf ondernomen worden?
Sterke punten
Sterk in oplichting
Zwakke punten
Alleen maar zwakke punten
Ronduit belachelijk bedrijf
Meerdere malen auto gehuurd, onlangs auto enkele dagen later ingeleverd maar wel van te voren gebeld of ik de auto langer kon houden voor enkele dagen, was geen probleem. afgelopen maandag weer gebeld voor een huurauto, kreeg ik als antwoord "u mag bij ons niet meer huren omdat u een auto te laat heeft ingeleverd " Notabene akkoord gehad tot langer behoud van de huurauto. HALLO ! ADREM, u bestaat bij de gratie van uw klanten, zij betalen U ! Nog nimmer een bedrijf meegemaakt wat zo verwaand is
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alles
Veel verborgen kosten
Ad rem adverteert met lage prijzen maar die zijn allemaal ex btw, plus er komen nog verzekering, kilometerkosten en Servicekosten bij. Was bijna 2 keer zoveel kwijt als ik dacht.
Zwakke punten
Misleidend
Slechte ervaring
Ik heb een auto gehuurd van adrem en heb daarbij geen verzekering afgesloten om het eigen risico te dekken. Openstaand bedrag betaald en daarna factuur per mail ontvangen. Men had mij een verzekering in rekening gebracht, hierover was geen sprake bij de reservering. Iemand anders heeft de auto voor mij opgehaald en is niet in kennis gesteld over de verzekering. Natuurlijk geen geld terug ontvangen. Zet adrem maar in het rijtje van slechte verhuurders waar er meer dan voldoende van zijn!
Sterke punten
Nette auto
Zwakke punten
draaien verzekering aan zonder deze te hebben afgesproken
Verborgen kosten en slechte service.
Bij aankomen bleek dat er op zondag een speciaal tarief gehanteerd wordt, wat zo'n 30% hoger ligt dan andere dagen. Daar bovenop komen allerlei andere kostenposten zoals verzekering, waarna nog even gemakkelijk 21% BTW wordt meegerekend. De uiteindelijke factuur rekende zelfs voor de eerste 100 gereden kilometers, terwijl op de website gesuggereerd wordt dat die bij de prijs in zitten. De prijs voor kilometers na de eerste 100 kwam ook niet overeen met geadverteerd, dit was 28 cent in plaats van 9 cent. Op de website adverteren ze met busverhuur van 30 euro per dag, de rekening was vier keer zo hoog. Daarnaast is Adrem (in Utrecht) op zondag dicht vanaf 12:00. Na 17:00 kan de bus pas teruggebracht worden en voor afrekenen moet men nog een keer terugkomen. Het busje zelf had overal schade en bluetooth en airco waren kapot. Al met al, ik ga nooit meer zaken doen met dit verschrikkelijke bedrijf.
Sterke punten
Ze zijn erg goed in oplichten.
Zwakke punten
Eerlijkheid, serviceverlening, duidelijkheid, klantbinding
Goede kwaliteit/prijs. Vriendelijk personeel
Snel en accuraat. Betaalbaar, let op exclusief btw Vriendelijk en behulpzaam personeel
Sterke punten
Centraal gelegen Accuraat. Geen getreuzel Kosten
Klant sinds
In 1986 huurde ik voor het eerst een auto bij Adrem. Daarna heb ik duizenden kilometers afgelegd met auto's en busjes van dit unieke bedrijf.. En dat allemaal zonder een centje pijn en voor hele mooie tarieven. Eind juni weer een busje gehuurd om het huis van mijn overleden tante leeg te maken . Mooie, hagelnieuwe, bus meegekregen en geholpen door heerlijke mensen!
Sterke punten
Flexibel als Barbapappa! Het is nog nooit voorgekomen dat iets niet kon of niet kon worden opgelost.
Zwakke punten
Door de populariteit kan het soms druk zijn
Lange wachttijd, slechte service
Na eerst een uur in de rij te hebben gestaan, waren de sleutels van het busje dat ik zou huren kwijt. Vervolgens leek dit opgelost en werd ik naar buiten gestuurd om mijn busje op te halen. Hier werd iedereen die na mij aankwam, eerder geholpen. De werknemers waren zo snel weg dat steeds dat ik ook niet kon vragen hoe lang het ging duren. Ze kwamen dit ook niet zelf uitleggen. Twee andere mensen hadden hetzelfde probleem. Uiteindelijk pas na 2 uur(!) een busje. Bovendien komen er nog veel kosten bovenop de geadverteerde huurprijs, die ook nog eens exclusief BTW is. Ik raad het af om hier je busje te huren
Zwakke punten
Lange wachttijden Geen service Veel kosten die niet worden vermeld
Dure grap, slechte service en vieze bus
Mijn eerste indruk was rommelig. Huurkosten 19,95 voor 4 uurtjes, prima. Maar dan komen er 13,95 verzekeringskosten bij (met nog steeds 375 euro eigen risico). Maar: de benzine is inclusief! Haha, ja als je 0,23 per kilometer aftikt wel ja. Toen met de medewerker naar de bus, zo vies dat ik de schade niet eens goed kon beoordelen, duidelijk al een tijd niet gewassen. Een hoop schade aan de bus, dit is genoteerd. De binnenkant van de bus ook al lang niet schoon gemaakt, dikke laag aangekoekte stof op dashboard, airco stonk (niet goed onderhouden) en het stuur en de versnellingspook vettig. Hygiëne is sowieso heel belangrijk maar nu in de Corona crisis een must. Bij het afrekenen uiteindelijk met 39 km gereden 51,75 betaald, want er kwam ook nog 21% btw bij. De goedskoopste huurprijs van Utrecht, ja, zonder alle aders wel. De beste van Utrecht zeer zeker niet. Een keer nooit weer...
Pas op: onbetrouwbare verhuurder
Voor een verhuizing huurden we een busje. Volgens de verhuurder was er na afloop schade en kregen we de borg niet terug. Protesteren hielp niet en bewijzen kun je niks. Alleen als we een positieve recensie zouden plaatsen kregen we ons geld terug... Regelrechte chantage! Geloof dus niet zomaar die positieve recensies. Advies: huur hier niet!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbetrouwbaar
Pas op: onbetrouwbare verhuurder
Voor een verhuizing huurden we een busje. Volgens de verhuurder was er na afloop schade en kregen we de borg niet terug. Protesteren hielp niet en bewijzen kun je niks. Alleen als we een positieve recensie zouden plaatsen kregen we ons geld terug... Regelrechte chantage! Geloof dus niet zomaar die positieve recensies. Advies: huur hier niet!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbetrouwbaar
Trap er niet in bij Adrem!
Adrem levert oude, beschadigde bussen. Ze doen er alles aan om jou te laten betalen voor oude schades. Dat lijkt wel hun verdienmodel. Ik zou iedereen aanraden om nooit bij Adrem te huren!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbeschoft personeel.
Adrem regelt het!
Afgelopen week weer 2 keer een bus gehuurd bij Adrem in Utrecht voor mijn bedrijf. Alles was weer vlot geregeld. Ik begrijp niet waarom sommige mensen proberen dit bedrijf zwart te maken. Het lijkt me niet meer dan logisch dat als je schade rijdt, dat er dan eigen risico betaald moet worden. Hetzelfde geldt ook voor de prijzen. Deze staan helder en duidelijk op hun website. Daar staat ook wat het per kilometer kost en dat de prijzen exclusief btw zijn. Het is gewoon een kwestie van goed lezen. Ik ben uiterst tevreden met Adrem in Utrecht (Maastricht weet ik niet) en voor de volgende keer kom ik hier zeker weer.
Sterke punten
goedkoop vriendelijk grote diversiteit in auto's en bussen betrouwbaar
Zwakke punten
vaak druk
Bad service/conditions
Huge waiting lines, incredibly slow system, dirty vehicles, some smell like pee, and worst of all is the false advertisement. They tell you 1/10 of the actual price you will end up paying. In the end you will pay double of what you expect due to prices being omitted, or taxes not being included. Also, the employee which gave me the car said, first 50kms are free, and in the end i paid for it.
Zwakke punten
- Expensive - Dirty Cars - Fake people - Omitting the true prices
positief verrast
door sommige reviews wat voorzichtig geworden maar besloten het toch te doen en goed op te letten bij controles.Ik heb fotos en alles genomen maar achteraf bleek dit overbodig. de bus werd uitvoerig gecontroleerd bij het meegeven en het terug brengen ging snel en zonde gezeur. was voor nog geen 4 tientjes klaar.
Sterke punten
goedkoop snel
Zwakke punten
zou ik niet weten
Malfide onderneming
Niet vreemd dat Adrem zichzelf bestempelt als het goedkoopste autoverhuurbedrijf van Utrecht. Deze malafide onderneming wordt gerund door hinderlijk kalende proleten die vooral winst maken op het in rekening brengen van schade die de klant niet heeft gemaakt. Ikzelf ben door dit galgenbroed €80,- armer. Bij het huren van een busje tbv een verhuizing moest ik enorm lang wachten op een medewerker die met mij de schade van het voertuig door zou gaan nemen. Naast dat deze medewerker een kapsel had dat voorzichtig betiteld zou kunnen worden als de naweeën van een kernramp, was hij allerminst vriendelijk. De grote schades van de bus werden in recordtempo genoteerd. Alle schades die hij had gemist en waar ik hem op wees werden met flinke tegenzin alsnog genoteerd. Het verhuizen ging soepel en ondanks de nauwe straatjes waar Utrecht bekend om staat ondervond ik geen problemen met het manoeuvreren van de bus. Omstreeks half 6 was ik klaar. Helaas net te laat om de bus voor sluitingstijd van Adrem terug te brengen. Mij werd verteld de bus op het terrein te zetten en de sleutels in de brievenbus te deponeren. Case closed, zou je denken. De volgende dag werd ik gebeld door een medewerker van Adrem. Deze wist mij te vertellen dat er ruim €80,- van mijn borg zou worden ingehouden wegens 'een pitje in de voorruit'. Uiteraard ging ik hier niet mee akkoord, aangezien ik bij het afleveren van de bus nog snel een rondje om het vehikel heb gemaakt om mogelijke verse schade te ontdekken. Die was er niet. Toen ik aangaf graag langs te willen komen om de schade met mijn eigen ogen waar te kunnen nemen, werd mij doodleuk medegedeeld dat de bus al was verhuurd aan een volgende klant. Wel mocht ik het schadeformulier, dat de ochtend na mijn verhuizing door een medewerker was opgesteld, komen bekijken. Toen ik dat de volgende dag kwam doen was de bus wederom niet aanwezig. Omdat ik diezelfde dag op vakantie ging heb ik gevraagd aan een medewerker om een foto te maken van de schade aan de voorruit en deze naar me te mailen. "Natuurlijk, geen probleem." Nu, ruim een maand later, heb ik nog steeds niks vernomen van deze notoire oplichters. Niet alleen is een bewijs van de geconstateerde schade nooit naar mij verstuurd, ook word ik compleet genegeerd als ik bel om verhaal te halen. Na tien minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik de moed opgegeven. Juridisch heb je als klant geen poot om op te staan. Bij het huren van een bus ga je akkoord met de door Adrem opgestelde voorwaarden. Dat houdt in dat ze ongeremd (leuk woordgrapje) schade op je kunnen verhalen, ongeacht of ze bewijs hebben van deze schade. In mijn geval zou de schade ook ontstaan kunnen zijn in de periode tussen het terugbrengen van de bus en het verhuur aan een volgende klant. Of de schade is geconstateerd, God mag het weten. Bovendien is een pitje in veel gevallen het gevolg van veelvuldig gebruik van de auto, en daarmee de ruit. Iets waar alle verhuurbedrijven voor verzekerd zijn. Het moraal van het verhaal is dat ik elk weldenkend mens afraad om een voertuig te huren bij Adrem Utrecht. Slinkse medewerkers met aftandse kapsels, een vervallen bedrijfspand, uitgeleefde bussen en waardeloze communicatie. Prima criteria voor een mislukte foute maffiafilm, niet voor een autoverhuurbedrijf.
Zwakke punten
- Slinkse medewerkers - Slechte communicatie - Klantonvriendelijk - Je reinste oplichterij - Zorgwekkende haardracht
Goed bedrijf
Gisteren een verhuurbus bij Adrem gehuurd. Mooie, nieuwe,grote bus. Had pas 3.400 km op teller staan. Hans is een aardige kerel, samen de bus op krassen gecontroleerd en de krassen werden netjes genoteerd. Ik ben erg tevreden en kom hier zeker terug.
Sterke punten
Mooie, grote bus. Niet duur
Zwakke punten
Nvt
Meteen een auto zonder reservering
Ik wilde bij een concurrent een bestelbusje ophalen, ik had al betaald. Kreeg de auto niet mee omdat de creditcard op naam van mijn vrouw staat. Ik Adrem bellen, ik mocht meteen langskomen. Zo geregeld met een bedrag aan borg. Top bedrijf, ze hebben mijn dag gered.
Sterke punten
Goede auto's Snelle service Uitleg en vriendelijk
Zwakke punten
Onduidelijke toegang terrein, de brede toegangsdeur bleef dicht bij het in/uitrijden.
Oplichters
Tijd terug bus gehuurd en had geregend. Kort maar bus gehad ivm ophalen bank en binnen 2 uurtjes terug. Bus zat vol krassen bij ophalen en achterlicht kapot. Sleutels ingeleverd maar had mijn zoontje bij me en kreeg mijn borg niet terug vanwege de krassen, sterker nog, ik moest schade betalen die er al zat. Nou dan zijn ze bij mij verkeerd. Ik heb niets geraakt en netjes gereden. Zoontje naar huis gebracht en alleen terug. Flink stennis gemaakt en uiteindelijk kantoor binnen gelopen. Kreeg driekwart borg terug. Kijk dus uit met deze malloten die veel mensen bedonderen. Zij zijn mij vergeten, maar ik ben hun niet vergeten, dat is mijn garantie aan Adrem.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Tuig vd riggel
Dik tevreden!
Dik tevreden!! Ik kom al jaren bij Adrem en ben absoluut tevreden over dit verhuurbedrijf. Prima service en vriendelijk personeel. Adrem in Utrecht is echt de goedkoopste verhuurder in Utrecht. Ze zijn veel goedkoper dan andere bedrijven en de brandstof is bij hun inbegrepen. Ga zo door.
Sterke punten
betrouwbaar scherpe tarieven vriendelijk
Zwakke punten
geen
Oplichters
Ook ik ben bedonderd door Adrem, die een enorm bedrag in rekening brengen voor een niet bestaande schade. Afhandeling verloopt meer dan moeizaam. Huur hier niet!
Sterke punten
Slecht product goed vermarkt
Zwakke punten
Slecht product Slechte service Oplichters
Top service
Vorige week een aantal meubels gekocht via Marktplaats en zat met het probleem van transport. Via internet kwam ik terecht bij Adrem in Utrecht. Ik werd vriendelijk te woord gestaan door een van de mewerkers. Binnen 2 uurtjes konden de meubels al opgehaald worden en op de plaats van bestemming gebracht worden. Dit was echt een super service. Van mij krijgen ze een dikke 10. Ga zo door.
Sterke punten
vriendelijk snel geregeld flexibel
Zwakke punten
-
Teveel berekend, geen oplossing geboden.
Busje gehuurd voor 1 dagdeel (13:00 - 17:00); tenminste dat had ik gevraagd. Was om 16:15 terug. Men heeft vervolgens twee dagdelen in rekening gebracht (13:00 - 9:00), hetgeen ik op locatie betaald heb voordat het me opviel. Vervolgens heb ik hierover meerdere keren gebeld, met o.a. iemand van de administratie, maar er werd geen oplossing geboden. Van klantvriendelijkheid, of de klant het voordeel van de twijfel gunnen, heeft men nog nooit gehoord. Ik zou nog teruggebeld worden maar nooit meer wat van gehoord.
Sterke punten
In eerste instantie vriendelijke ontvangst.
Zwakke punten
Absoluut geen gevoel voor klantvriendelijkheid.
Kies een andere verhuurder
1.Bij vertrek was me gezegd dat ik wel 600 km met de diesel in de tank kon rijden na 290 km moest ik tanken. 2. Bij inlevering om 17.45 uur (sluit de afhandeling om 17.30) was de poort gesloten. Die zou open gaan tot 19.30 maar niemand reageerde toen ik met de bus voor een dichte poort stond. Ook nergens een intercom of telefoonnr. op het hek (staat hoogspanning op en terrein wordt bewaakt met herdershonden); lugubere ervaring 3. Wanden van verhuisbusje waren met platen afgedekt zodat je je spullen niet vast kon zetten. 4. Bij afrekenen volgende ochtend liet een baliemedewerker na mijn "goedemorgen" me zonder een woord te zeggen of op te kijken me ca 5 min staan terwijl hij in zijn PC- scherm verdiept was en er verder niemand stond te wachten. 5. Op de wand stond dat als je een positieve reactie op google achterlaat je kans maakt op 50 euro. Wat is een recensie dan waard. 6. Heb niet de indruk dat Adrem met 154,58 euro voor 305 km het laagste terief heeft.
Sterke punten
De bus reed goed
Zwakke punten
- nonchalante behandeling van de klant - gehuisvest in soort gevangenis (hoogspanning + honden) waar je na je rit vergeefs kan staan wachten aan de poort - m.i. niet de goedkoopste - manipulatie van recensies door 50 euro te verloten onder positieven