KM vrij huren - kilometer vrij bestelbus of auto huren - www.kmvrijhuren.nl
De kracht van kmvrijhuren.nl zit hem in de mogelijkheid om een busje te kunnen huren, zonder het aantal gereden kilometers te betalen. Dit is bij andere verhuurmaatschappijen vaak wel zo. Op deze manier kunt u tegen zeer aantrekkelijke prijzen lange afstanden afleggen.
Als u hierboven klikt op wagenpark, ziet u meteen alle mogelijke busjes die u bij ons kunt huren. Voor elke wens hebben wij wel een bestelbus te huur. Voor verhuizen een bus met veel laadruimte, of voor personenverhuur bussen met veel zitplaatsen. En uiteraard altijd mogelijkheid om kilometer vrij te huren.
Hiernaast kunt u meteen een offerte aanvragen om een interessante prijsopgaaf aan te vragen.
Caddy was in orde. Inchecken duurde heel lang, ze moeten alles invoeren wat veel tijd in beslag neemt. Ik had de caddy 2 uurtjes nodig dus bracht hem dezelfde dag retour. Alles gecheckt, geen schade geen gedoe. Maar dan komt de afhandeling van de borg. Niet dus, er word gewoon niet terugbetaald. Gaat nu de derde week in dat ik op retour van mijn borg moet wachten. Heb politie al ingelicht en ga nu ook Tros Radar inlichten.
Sterke punten Goedkoop=duurkoop. Had ik de reviews maar eerder gezien.
Zwakke punten Ik vermoed dat ze de rekeningen betalen met de borg van de huurders, en dat je daarom of niet of veel te laat krijgt terugbetaald.
Beste lezers, GEEN AUTO HUREN BIJ DIT BEDRIJF!!!! Ik ben nu 1 maand verder en ik heb nog steeds mijn borg van €850 niet ontvangen. Ik bel ze dagelijks, ze komen met 10000 smoesjes en geven aan dat ik het geld vandaag nog zal ontvangen, jullie raden het al... weer krijg ik niks teruggestort. Ze houden je letterlijk voor de gek, de laatste keer dat ik gebeld had hing ze de telefoon op!!!! Ik heb de politie gebeld en aangifte gedaan, we zijn nu gestart met een rechterlijke procedure. KORT SAMENGEVAT: GEEN AUTO HUREN BIJ DEZE OPLICHTERS!!!!
Ps: geen ster
Sterke punten Geen sterke kanten!
Zwakke punten Alles, personeel tot aan de auto, het terugbetalen van je borg noem maar op...
Nooit hier huren, na een maand aandringen heb ik uiteindelijk de helft van mijn borg retour ontvangen. Er zou schade zijn. Gelukkig heb ik bij het inleveren de auto gefilmd dus ik ben benieuwd wat zij mijn advocaat te vertellen hebben straks.
Sterke punten Goedkoop
Zwakke punten Belazeren je en betalen je borg niet uit
Enige pluspunt is bakje personeel !
Voor de rest : Niet huren , borg na lang bellen pas voor deel terug , kosten in rekening brengen ( 2 keer de auto huur) waar geen toestemming voor was gegeven .
NIET HuReN - goedkoop is duurkoop !!
Sterke punten Balie personeel aardig
Zwakke punten Voor de rest slecht , kwalitatief slechte auto’s , borg niet terugbetalen en extra kosten doorberekenen
Heb een VW Caddy gehuurd , van Zoetermeer naar Utrecht gereden en daar de auto 30 min opknippen gezet . Toen ik verder wilde accu leeg (!!!). KM vrijhuren heeft toen reparateur gestuurd ( zou koste vrij zijn ) en achteraf €120 ,-, bijna 2 keer de huur waarde van mijn borg gehaald . Bijna crimineel en extern klantonvriendelijk. Geen discussie mogelijk !!
Sterke punten Geen sterke punten behalve prijs
Zwakke punten Technisch slechte auto , klachten dienst extreem onvriendelijk en toren hoge kosten zonder toestemming doorberekend !!
Nummer 3 in een wachtrij om een bestelbus op te halen, rij werd steeds langer, 3 kwartier tot een uur verder voordat we de bestelbus meekregen. Planning voor die dag begint in het nauw te komen. Ik vrees het ergste voor de tig mensen die nog na mij in de rij stonden voor een auto op zaterdagochtend.
Uiteindelijk gelukt om in te lopen op planning waardoor bus nog terug kon diezelfde dag. Rekening wordt opgemaakt, borg zou binnen 7 dagen terugkomen...
Niet dus. Na diverse keren bellen + email geld na ruim 2 weken terugontvangen (wat nog snel blijkt te zijn gelet op andere reviews...). Geeft geen vertrouwen om in de toekomst nog eens te huren. Dan maar iets meer betalen en weten dat afspraken wel na worden gekomen.
Sterke punten Prijs is zonder meer goed (tot 1.000 km per dag km vrij). Als je veel moet rijden is het qua prijs de overweging waard. Wel geduld hebben .........
Zwakke punten Service. Eerste half uur op zaterdagochtend was 1 persoon bezig mensen te helpen terwijl de rij mensen aanzienlijk was. Na verloop van tijd kwam er 1 iemand bij. Ik vermoed dat mensen na mij ruim een uur hebben moeten wachten.
Nakomen van toezegging om borg te retourneren binnen 7 dagen wordt niet nagekomen. Diverse redenen gehoord van medewerkers waardoor e.e.a. niet meer geloofwaardig.
Onderstaande verhalen kloppen. 3 weken geleden een busje gehuurd. Borg zou met 5 werkdagen teruggestort worden, daarna binnen 7 werkdagen. Daarna heb ik gebeld en aangegeven dat ik aangifte zou doen als het geld de week erna niet op de rekening stond, helaas geen effect. Nogmaals gebeld en boos geworden. Ik gaf aan dat ik bij het verhuurbedrijf zou gaan posten om klanten te waarschuwen. Medewerkster gaf aan me arrogant te vinden maar het bedrag stond wel dezelfde dag op de rekening. Tja, dan ben ik maar arrogant. Misschien de mogelijkheid instellen om geen sterren te geven? Is realistischer.
Ik heb nu een paar keer bij kmvrij huren (Amsterdam) gehuurd en heb tot nu toe geen problemen gehad. Personeel is super vriendelijk en denkt altijd met mij mee. Ik ben vaak aan de last minute side, maar ze hebben toch altijd wel wat voor me en ook voor een goede prijs.
NIET HUREN bij dit bedrijf. Borg van 947 euro betaalt op 19 september 2020.
Momenteel is het 7 december, bijna 3 maanden verder en heb mijn borg nog steeds niet ontvangen. Ik ben al 8 weken lang mails aan het schrijven en aan het bellen en iedere keer wordt het beloofd, maar tot op heden mijn geld niet terug.
Ik heb het lang aangekeken, want ik houd er niet van om negatieve reviews te schrijven, maar nu wordt het te gek. Volgende stap is aangifte.
Conclusie lijkt me duidelijk, niet huren hier.
Zwakke punten NIET HUREN bij dit bedrijf. Borg van 947 euro betaalt op 19 september 2020.
Momenteel is het 7 december, bijna 3 maanden verder en heb mijn borg nog steeds niet ontvangen. Ik ben al 8 weken lang mails aan het schrijven en aan het bellen en iedere keer wordt het beloofd, maar tot op heden mijn geld niet terug.
Ik heb het lang aangekeken, want ik houd er niet van om negatieve reviews te schrijven, maar nu wordt het te gek. Volgende stap is aangifte.
Conclusie lijkt me duidelijk, niet huren hier.
Huren ging op zich goed maar de borg geven ze niet terug. Eerst veranderen ze de voorwaarden (ipv na terugbrengen pas na zeven dagen de borg terug) dan na zeven dagen worden het zeven werkdagen, dan is het gestort maar duurt het twee dagen. dan staat het dezelfde dag erop. Dan na het weekend. dan is het in het weekend een storing bij de Rabobank geweest. enz enz. Daarbij als je de algemene huurvoorwaarden opleest (borg wordt op de dag van terugbrengen teruggestort) kennen ze die zelf niet. Na ruim twee weken bellen en op het laatst aangegeven dat ik aangifte ging doen stond het geld dezelfde dag op mijn rekening. Was voor mij meteen de laatste keer.
Sterke punten geen
Zwakke punten Ze kennen hun eigen voorwaarden niet en liegen aan de telefoon en veranderen elke keer de redenen waarom je je borg niet terug krijgt. Voorwaarden worden veranderd naargelang het ze uitkomt.
De service en de medewerker in Zoetermeer was top , ALLEEN DE BORG KRIJG JE NIET TERUG GESTORT, na diverse telefonisch contact gehad te hebben en diverse smoezen aan gehoord nog steeds geen borg terug gehad , aan te raden om Aangifte te doen bij de Politie onder oplichting
MENSEN AUB HUUR GEEN AUTO BIJ KMVRIJHUREN. ZE KOMEN HUN BELOFTE NIET NA!!! IK HEB 3WEKEN LANG OP MIJN BORG GEWACHT UITEINDELIJK NA 10 TELEFOONGESPREKKEN BEN IK PERSOONLIJK LANGSGEWEEST IN LOCATIE DORDRECHT EN GECHANTEERD DAT IK AANGIFTE TEGEN ZE GA DOEN EN POLITIE GA INSCHAKELEN.ZE SCHROKKEN ZICH EEN PLETTER EN HEBBEN BINNEN 1MINUUT MIJN BORG OVERGEMAAKT EN GEZEGD DAT IK AUB NIET DE POLITIE MOEST BELLEN. DUS MENSEN ALS JE NET ALS IK DEZELFDE FOUT HEB GEMAAKT GA LANGS BIJ DE LOCATIE WAAR JE AUTO HEB GEHUURD EN GA ZE CHANTEREN !!! NOOIT MEER HUREN BIJ KMVRIJ !!!!
Niet huren bij dit bedrijf,
Op 18 augustus een bus gehuurd maar tot op heden mijn borg nog niet terug gehad . Elke week gebeld en dan beloven ze dat het overgemaakt gaat worden
De laatste 2 dagen nemen ze de telefoon niet meer op
Hetzelfde verhaal. Borg word niet terugbetaald. Pas toen ik dreigde een incassoprocedure te starten was het bedrag binnen een uur overgemaakt???? Ze kunnen het dus wel. Dit soort bedrijven gaan op een dag failliet. Ben blij dat het bedrijf niet failliet is gegaan terwijl mijn borg nog uit stond. (Overigens kregen we ook een vieze auto mee)
Ik heb hier 3 weken geleden een bus gehuurd en in goede staat terug gebracht .
Helaas na 3 weken nog steeds mijn borg niet terug gehad .
Als je belt krijg je allerlei smoesjes te horen .
Ronduit en K*T bedrijf. En dat is nog zacht uitgedrukt. Op 10 augustus een bus gehuurd. Ik zou mijn borg binnen 7 werkdagen terugkrijgen. We zitten nu bijna een maand en meerdere telefoongesprekken verder en nog steeds niks.
Allemaal slappe excuses en beloften die niet waargemaakt worden. De schuld afschuiven naar de bank, maar geen verantwoordelijkheid nemen.
Als je als bedrijf achterloopt met betalingen neem je zelf initiatief om deze klanten te benaderen, niet goedkoop met je vinger wijzen naar een ander die de fout maakt(bank).
Ik wacht nog steeds op mijn geld en geen haar op mijn hoofd die er aan denkt ooit nog iets te huren bij dit bedrijf en ik raad het elke lezer ook af!
Verder zag de locatie in Zoetermeer ook buitengewoon goedkoop en louche uit.
Ik zou willen dat ik nog minder dan 1 ster kon geven.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Slechte klantenservice
Geen verantwoordelijkheid
Slechte communicatie
Louche overkomen
Voertuig viel bijna uit elkaar, spiegels met ducktape vast, check engine lampje aan (is doorgegeven), waarschuwing dat de servicebeurt uitgevoerd moet worden.
In eerste instantie lijkt het een prima bedrijf, behulpzame medewerkers, relatief goedkope bussen en goede service. Maar dan de adder onder het gras: de borg. Men belooft de borg (in mijn geval €350) binnen 7 werkdagen terug te storten. Ik heb op 8 aug een bus gehuurd en vandaag de dag (1 sept) nog steeds geen borg gezien. Met de smoezen "problemen met de bank" en "ziek personeel" proberen ze het zo lang mogelijk te rekken. Daarnaast zijn ze moeilijk te bereiken en is het nummer van het hoofdkantoor geblokkeerd. Als kers op de taart sturen ze een factuur waarin staat dat er nog benzinekosten van de borg afgaan, ondanks dat ik zelf al had afgetankt en maar 50 van mijn 100 km had gebruikt. Niet KMvrij huren dus!
Heel slechte verhuurder betaald niet of heel moeilijk de borg terug. Dis niet huren
Zwakke punten Op 1 augustus een bus gehuurd met borg van 1500 euro. Volgens het bedrijf wordt de borg binnen 7 werkdagen terug gestort, maar nu zijn we op de 21ste dus 18 dagen verder en nog geen borg. De telefonistes werken mee met alle leugens over covid-19 2boekhouders ziek en storing bij de bank. Dit was precies hetzelfde verhaal 2 maanden geleden. Dom van me dat ik weer hebt gehuurd. Lang verhaal, maar NIET HUREN daar
Prima bus, makkelijk reserveren via de website.
Helaas is de borg na 2 weken nog steeds niet terug betaald. Eerst een smoes dat het aan de bank zou liggen, daarna dat hun boekhouder ziek zou zijn. Blijkbaar gebruiken ze deze smoezen vaker. Juridische procedure is inmiddels opgestart. Logischerwijs huur ik hier nooit meer een bus.
Ik heb een borg afgelegd van 1500,- euro. En tot op heden heb ik nog steeds mijn borg niet terug gekregen terwijl ik een factuur van ze heb gekregen met het bewijs dat ik mijn borg terug zou moeten krijgen. LET OP! Ik heb de auto gewoon schadeloos terug ingeleverd, zodat jullie niet denken van dit is iemand die schade heeft gereden en nu zit te zeiken over zijn borg ! Er wordt mij telkens beloofd dat ik mijn geld terug zal krijgen en dat ze vage problemen met de bank hebben. Ik heb zelf nog nooit zo een slechte klantenservice gezien. Ze kunnen niks op een normale manier uitleggen en geven elkaar heel de tijd de schuld. Ze komen telkens met hele vage argumenten waarbij je zelf denkt van een kind van 3 jaar had mij beter geholpen. Dit is oplichterij en machtsmisbruik. Ze proberen je aan het lijntje te houden en beloven dat ze volgende week je geld gaan overmaken. Wees voorzichtig en huur hier vooral niet. Mocht ik
Mijn geld niet zo snel mogelijk terug krijgen, dan worden er verdere stappen vernomen en dan kom ik langs bij jullie!
Wat een slechte service. Binnen 7 werkdagen zou de borg van maar liefst €350,- terug gestort worden. Nu meer dan 2 weken verder en nog geen cent gezien. Meerdere malen aan de telefoon gezeten met “klantenservice” maar van service valt er hier niet te spreken. Van het kastje naar de muur gestuurd. Elke keer is het morgen staat het echt op uw rekening. Nu is het of deze week of volgende week!! Belachelijk. Nooit meer huren bij dit bedrijf!!!
Borg zou volgens hun eigen voorwaarden binnen 7 werkdagen terug moeten zijn.. nu na bijna 3 weken bellen krijgen we steeds een week langer te horen en ze doen alsof het de normaalste zaak can de wereld is. Overal zijn kosten aan verbonden bij kmvrijhuren behalve aan hun fouten. Gaat niet om kleine bedragen van 5 euro en de klantenservice scheept je gewoon af als een stuk vuil. Nu word aan onze kant de advocaat er op gezet en de politie ingelicht van oplichtingspraktijken.
Sterke punten absoluut geen sterke punten
Zwakke punten alles wat je je maar kan voorstellen bij een verhuur bedrijf
2de keer in Dordrecht een bus gehuurd, maar na de 1ste had ik geen 2de keer moeten huren. Nu al 2 weken wachten op mijn borg van 1500 en zelfde smoes dat er een storing is bij de ABN. De 1ste keer was er een corona probleem met personeel. Het leuke van dit alles is dat de telefoniste ook mee liegt en nog boos wordt als je om je borg vraagt.
Dus conclusie NIET HUREN
Sterke punten Mooie bussen
Zwakke punten Je borg terug krijgen. Als het deze week niet geregeld is worden er verdere stappen ondernomen.
Ik heb een auto gehuurd voor mijn vakantie, ging allemaal super, tot het moment dat ik mijn borg van €1500,- terug zou moeten krijgen na 7 werkdagen. We zijn inmiddels bijna 3 weken later en nogsteeds niks ontvangen. Na meerdere malen bellen wordt er gezegd dat ik het deze week krijg, net als vorige week. Zoals ik ook in andere recensies lees wordt er indd gezegd dat er problemen zijn met de leidinggevende. Maar geld over maken in 2020 is niet de moeilijkste taak die er is. Pas op met huren ik hoop dat ik mijn borg nog terug krijg vanuit het bedrijf zelf. Scheelt weer wat rechtzaken... Kinderachtig dit!
Borg word niet terugbetaald
Caddy was in orde. Inchecken duurde heel lang, ze moeten alles invoeren wat veel tijd in beslag neemt. Ik had de caddy 2 uurtjes nodig dus bracht hem dezelfde dag retour. Alles gecheckt, geen schade geen gedoe. Maar dan komt de afhandeling van de borg. Niet dus, er word gewoon niet terugbetaald. Gaat nu de derde week in dat ik op retour van mijn borg moet wachten. Heb politie al ingelicht en ga nu ook Tros Radar inlichten.
Sterke punten
Goedkoop=duurkoop. Had ik de reviews maar eerder gezien.
Zwakke punten
Ik vermoed dat ze de rekeningen betalen met de borg van de huurders, en dat je daarom of niet of veel te laat krijgt terugbetaald.
JE KRIJGT JE BORG NIET TERUG!!!
Beste lezers, GEEN AUTO HUREN BIJ DIT BEDRIJF!!!! Ik ben nu 1 maand verder en ik heb nog steeds mijn borg van €850 niet ontvangen. Ik bel ze dagelijks, ze komen met 10000 smoesjes en geven aan dat ik het geld vandaag nog zal ontvangen, jullie raden het al... weer krijg ik niks teruggestort. Ze houden je letterlijk voor de gek, de laatste keer dat ik gebeld had hing ze de telefoon op!!!! Ik heb de politie gebeld en aangifte gedaan, we zijn nu gestart met een rechterlijke procedure. KORT SAMENGEVAT: GEEN AUTO HUREN BIJ DEZE OPLICHTERS!!!! Ps: geen ster
Sterke punten
Geen sterke kanten!
Zwakke punten
Alles, personeel tot aan de auto, het terugbetalen van je borg noem maar op...
Nooit hier huren
Nooit hier huren, na een maand aandringen heb ik uiteindelijk de helft van mijn borg retour ontvangen. Er zou schade zijn. Gelukkig heb ik bij het inleveren de auto gefilmd dus ik ben benieuwd wat zij mijn advocaat te vertellen hebben straks.
Sterke punten
Goedkoop
Zwakke punten
Belazeren je en betalen je borg niet uit
Extra kosten in rekening brengen - NIET HUREN
Enige pluspunt is bakje personeel ! Voor de rest : Niet huren , borg na lang bellen pas voor deel terug , kosten in rekening brengen ( 2 keer de auto huur) waar geen toestemming voor was gegeven . NIET HuReN - goedkoop is duurkoop !!
Sterke punten
Balie personeel aardig
Zwakke punten
Voor de rest slecht , kwalitatief slechte auto’s , borg niet terugbetalen en extra kosten doorberekenen
Technische slechte auto en gedwongen kosten
Heb een VW Caddy gehuurd , van Zoetermeer naar Utrecht gereden en daar de auto 30 min opknippen gezet . Toen ik verder wilde accu leeg (!!!). KM vrijhuren heeft toen reparateur gestuurd ( zou koste vrij zijn ) en achteraf €120 ,-, bijna 2 keer de huur waarde van mijn borg gehaald . Bijna crimineel en extern klantonvriendelijk. Geen discussie mogelijk !!
Sterke punten
Geen sterke punten behalve prijs
Zwakke punten
Technisch slechte auto , klachten dienst extreem onvriendelijk en toren hoge kosten zonder toestemming doorberekend !!
Je moet geen haast hebben .....
Nummer 3 in een wachtrij om een bestelbus op te halen, rij werd steeds langer, 3 kwartier tot een uur verder voordat we de bestelbus meekregen. Planning voor die dag begint in het nauw te komen. Ik vrees het ergste voor de tig mensen die nog na mij in de rij stonden voor een auto op zaterdagochtend. Uiteindelijk gelukt om in te lopen op planning waardoor bus nog terug kon diezelfde dag. Rekening wordt opgemaakt, borg zou binnen 7 dagen terugkomen... Niet dus. Na diverse keren bellen + email geld na ruim 2 weken terugontvangen (wat nog snel blijkt te zijn gelet op andere reviews...). Geeft geen vertrouwen om in de toekomst nog eens te huren. Dan maar iets meer betalen en weten dat afspraken wel na worden gekomen.
Sterke punten
Prijs is zonder meer goed (tot 1.000 km per dag km vrij). Als je veel moet rijden is het qua prijs de overweging waard. Wel geduld hebben .........
Zwakke punten
Service. Eerste half uur op zaterdagochtend was 1 persoon bezig mensen te helpen terwijl de rij mensen aanzienlijk was. Na verloop van tijd kwam er 1 iemand bij. Ik vermoed dat mensen na mij ruim een uur hebben moeten wachten. Nakomen van toezegging om borg te retourneren binnen 7 dagen wordt niet nagekomen. Diverse redenen gehoord van medewerkers waardoor e.e.a. niet meer geloofwaardig.
Nooit hier huren!
Onderstaande verhalen kloppen. 3 weken geleden een busje gehuurd. Borg zou met 5 werkdagen teruggestort worden, daarna binnen 7 werkdagen. Daarna heb ik gebeld en aangegeven dat ik aangifte zou doen als het geld de week erna niet op de rekening stond, helaas geen effect. Nogmaals gebeld en boos geworden. Ik gaf aan dat ik bij het verhuurbedrijf zou gaan posten om klanten te waarschuwen. Medewerkster gaf aan me arrogant te vinden maar het bedrag stond wel dezelfde dag op de rekening. Tja, dan ben ik maar arrogant. Misschien de mogelijkheid instellen om geen sterren te geven? Is realistischer.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Geven borg niet terug.
Km vrij huren Amsterdam
Ik heb nu een paar keer bij kmvrij huren (Amsterdam) gehuurd en heb tot nu toe geen problemen gehad. Personeel is super vriendelijk en denkt altijd met mij mee. Ik ben vaak aan de last minute side, maar ze hebben toch altijd wel wat voor me en ook voor een goede prijs.
Sterke punten
Goede klantenservice
Borg €947 niet terug na 3 maanden, NIET HUREN!
NIET HUREN bij dit bedrijf. Borg van 947 euro betaalt op 19 september 2020. Momenteel is het 7 december, bijna 3 maanden verder en heb mijn borg nog steeds niet ontvangen. Ik ben al 8 weken lang mails aan het schrijven en aan het bellen en iedere keer wordt het beloofd, maar tot op heden mijn geld niet terug. Ik heb het lang aangekeken, want ik houd er niet van om negatieve reviews te schrijven, maar nu wordt het te gek. Volgende stap is aangifte. Conclusie lijkt me duidelijk, niet huren hier.
Zwakke punten
NIET HUREN bij dit bedrijf. Borg van 947 euro betaalt op 19 september 2020. Momenteel is het 7 december, bijna 3 maanden verder en heb mijn borg nog steeds niet ontvangen. Ik ben al 8 weken lang mails aan het schrijven en aan het bellen en iedere keer wordt het beloofd, maar tot op heden mijn geld niet terug. Ik heb het lang aangekeken, want ik houd er niet van om negatieve reviews te schrijven, maar nu wordt het te gek. Volgende stap is aangifte. Conclusie lijkt me duidelijk, niet huren hier.
Borg na lange tijd en zeven keer bellen pas terug.
Huren ging op zich goed maar de borg geven ze niet terug. Eerst veranderen ze de voorwaarden (ipv na terugbrengen pas na zeven dagen de borg terug) dan na zeven dagen worden het zeven werkdagen, dan is het gestort maar duurt het twee dagen. dan staat het dezelfde dag erop. Dan na het weekend. dan is het in het weekend een storing bij de Rabobank geweest. enz enz. Daarbij als je de algemene huurvoorwaarden opleest (borg wordt op de dag van terugbrengen teruggestort) kennen ze die zelf niet. Na ruim twee weken bellen en op het laatst aangegeven dat ik aangifte ging doen stond het geld dezelfde dag op mijn rekening. Was voor mij meteen de laatste keer.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Ze kennen hun eigen voorwaarden niet en liegen aan de telefoon en veranderen elke keer de redenen waarom je je borg niet terug krijgt. Voorwaarden worden veranderd naargelang het ze uitkomt.
Oplichting
De service en de medewerker in Zoetermeer was top , ALLEEN DE BORG KRIJG JE NIET TERUG GESTORT, na diverse telefonisch contact gehad te hebben en diverse smoezen aan gehoord nog steeds geen borg terug gehad , aan te raden om Aangifte te doen bij de Politie onder oplichting
Sterke punten
Medewerkers zijn top
Zwakke punten
De borg krijg je niet terug
KAULO BORG
MENSEN AUB HUUR GEEN AUTO BIJ KMVRIJHUREN. ZE KOMEN HUN BELOFTE NIET NA!!! IK HEB 3WEKEN LANG OP MIJN BORG GEWACHT UITEINDELIJK NA 10 TELEFOONGESPREKKEN BEN IK PERSOONLIJK LANGSGEWEEST IN LOCATIE DORDRECHT EN GECHANTEERD DAT IK AANGIFTE TEGEN ZE GA DOEN EN POLITIE GA INSCHAKELEN.ZE SCHROKKEN ZICH EEN PLETTER EN HEBBEN BINNEN 1MINUUT MIJN BORG OVERGEMAAKT EN GEZEGD DAT IK AUB NIET DE POLITIE MOEST BELLEN. DUS MENSEN ALS JE NET ALS IK DEZELFDE FOUT HEB GEMAAKT GA LANGS BIJ DE LOCATIE WAAR JE AUTO HEB GEHUURD EN GA ZE CHANTEREN !!! NOOIT MEER HUREN BIJ KMVRIJ !!!!
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
GEEN
Geen borg terug
Niet huren bij dit bedrijf, Op 18 augustus een bus gehuurd maar tot op heden mijn borg nog niet terug gehad . Elke week gebeld en dan beloven ze dat het overgemaakt gaat worden De laatste 2 dagen nemen ze de telefoon niet meer op
Zwakke punten
Alles
Geen borg terugbetaald!
Ruim 2 weken en 3 telefoontjes na het huren van een busje geen borg teruggekregen.
Sterke punten
Redelijk goedkoop
Zwakke punten
borg niet terugbetaald
Nooit doen!
Hetzelfde verhaal. Borg word niet terugbetaald. Pas toen ik dreigde een incassoprocedure te starten was het bedrag binnen een uur overgemaakt???? Ze kunnen het dus wel. Dit soort bedrijven gaan op een dag failliet. Ben blij dat het bedrijf niet failliet is gegaan terwijl mijn borg nog uit stond. (Overigens kregen we ook een vieze auto mee)
Waardeloze zaak
Ik heb hier 3 weken geleden een bus gehuurd en in goede staat terug gebracht . Helaas na 3 weken nog steeds mijn borg niet terug gehad . Als je belt krijg je allerlei smoesjes te horen .
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Geen borg terug
Ronduit en K*T bedrijf. En dat is nog zacht uitgedrukt. Op 10 augustus een bus gehuurd. Ik zou mijn borg binnen 7 werkdagen terugkrijgen. We zitten nu bijna een maand en meerdere telefoongesprekken verder en nog steeds niks. Allemaal slappe excuses en beloften die niet waargemaakt worden. De schuld afschuiven naar de bank, maar geen verantwoordelijkheid nemen. Als je als bedrijf achterloopt met betalingen neem je zelf initiatief om deze klanten te benaderen, niet goedkoop met je vinger wijzen naar een ander die de fout maakt(bank). Ik wacht nog steeds op mijn geld en geen haar op mijn hoofd die er aan denkt ooit nog iets te huren bij dit bedrijf en ik raad het elke lezer ook af! Verder zag de locatie in Zoetermeer ook buitengewoon goedkoop en louche uit. Ik zou willen dat ik nog minder dan 1 ster kon geven.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slechte klantenservice Geen verantwoordelijkheid Slechte communicatie Louche overkomen Voertuig viel bijna uit elkaar, spiegels met ducktape vast, check engine lampje aan (is doorgegeven), waarschuwing dat de servicebeurt uitgevoerd moet worden.
KMvrij huren? Nee hoor
In eerste instantie lijkt het een prima bedrijf, behulpzame medewerkers, relatief goedkope bussen en goede service. Maar dan de adder onder het gras: de borg. Men belooft de borg (in mijn geval €350) binnen 7 werkdagen terug te storten. Ik heb op 8 aug een bus gehuurd en vandaag de dag (1 sept) nog steeds geen borg gezien. Met de smoezen "problemen met de bank" en "ziek personeel" proberen ze het zo lang mogelijk te rekken. Daarnaast zijn ze moeilijk te bereiken en is het nummer van het hoofdkantoor geblokkeerd. Als kers op de taart sturen ze een factuur waarin staat dat er nog benzinekosten van de borg afgaan, ondanks dat ik zelf al had afgetankt en maar 50 van mijn 100 km had gebruikt. Niet KMvrij huren dus!
Zwakke punten
Communicatie, borg terug betalen
Slechte verhuurder geeft je borg niet terug
Heel slechte verhuurder betaald niet of heel moeilijk de borg terug. Dis niet huren
Zwakke punten
Op 1 augustus een bus gehuurd met borg van 1500 euro. Volgens het bedrijf wordt de borg binnen 7 werkdagen terug gestort, maar nu zijn we op de 21ste dus 18 dagen verder en nog geen borg. De telefonistes werken mee met alle leugens over covid-19 2boekhouders ziek en storing bij de bank. Dit was precies hetzelfde verhaal 2 maanden geleden. Dom van me dat ik weer hebt gehuurd. Lang verhaal, maar NIET HUREN daar
Betalen de borg niet teru
Prima bus, makkelijk reserveren via de website. Helaas is de borg na 2 weken nog steeds niet terug betaald. Eerst een smoes dat het aan de bank zou liggen, daarna dat hun boekhouder ziek zou zijn. Blijkbaar gebruiken ze deze smoezen vaker. Juridische procedure is inmiddels opgestart. Logischerwijs huur ik hier nooit meer een bus.
Zwakke punten
komen betalingsverplichting niet na
Borg NIET TERUG
Ik heb een borg afgelegd van 1500,- euro. En tot op heden heb ik nog steeds mijn borg niet terug gekregen terwijl ik een factuur van ze heb gekregen met het bewijs dat ik mijn borg terug zou moeten krijgen. LET OP! Ik heb de auto gewoon schadeloos terug ingeleverd, zodat jullie niet denken van dit is iemand die schade heeft gereden en nu zit te zeiken over zijn borg ! Er wordt mij telkens beloofd dat ik mijn geld terug zal krijgen en dat ze vage problemen met de bank hebben. Ik heb zelf nog nooit zo een slechte klantenservice gezien. Ze kunnen niks op een normale manier uitleggen en geven elkaar heel de tijd de schuld. Ze komen telkens met hele vage argumenten waarbij je zelf denkt van een kind van 3 jaar had mij beter geholpen. Dit is oplichterij en machtsmisbruik. Ze proberen je aan het lijntje te houden en beloven dat ze volgende week je geld gaan overmaken. Wees voorzichtig en huur hier vooral niet. Mocht ik Mijn geld niet zo snel mogelijk terug krijgen, dan worden er verdere stappen vernomen en dan kom ik langs bij jullie!
Zwakke punten
Geven de borg niet TERUG!
SLECHT BEDRIJF OPLICHTERS
Wat een slechte service. Binnen 7 werkdagen zou de borg van maar liefst €350,- terug gestort worden. Nu meer dan 2 weken verder en nog geen cent gezien. Meerdere malen aan de telefoon gezeten met “klantenservice” maar van service valt er hier niet te spreken. Van het kastje naar de muur gestuurd. Elke keer is het morgen staat het echt op uw rekening. Nu is het of deze week of volgende week!! Belachelijk. Nooit meer huren bij dit bedrijf!!!
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Alles
oplichters
Borg zou volgens hun eigen voorwaarden binnen 7 werkdagen terug moeten zijn.. nu na bijna 3 weken bellen krijgen we steeds een week langer te horen en ze doen alsof het de normaalste zaak can de wereld is. Overal zijn kosten aan verbonden bij kmvrijhuren behalve aan hun fouten. Gaat niet om kleine bedragen van 5 euro en de klantenservice scheept je gewoon af als een stuk vuil. Nu word aan onze kant de advocaat er op gezet en de politie ingelicht van oplichtingspraktijken.
Sterke punten
absoluut geen sterke punten
Zwakke punten
alles wat je je maar kan voorstellen bij een verhuur bedrijf
Slechte verhuurder i.v.m. terug betaling borg
2de keer in Dordrecht een bus gehuurd, maar na de 1ste had ik geen 2de keer moeten huren. Nu al 2 weken wachten op mijn borg van 1500 en zelfde smoes dat er een storing is bij de ABN. De 1ste keer was er een corona probleem met personeel. Het leuke van dit alles is dat de telefoniste ook mee liegt en nog boos wordt als je om je borg vraagt. Dus conclusie NIET HUREN
Sterke punten
Mooie bussen
Zwakke punten
Je borg terug krijgen. Als het deze week niet geregeld is worden er verdere stappen ondernomen.
Pas op
Ik heb een auto gehuurd voor mijn vakantie, ging allemaal super, tot het moment dat ik mijn borg van €1500,- terug zou moeten krijgen na 7 werkdagen. We zijn inmiddels bijna 3 weken later en nogsteeds niks ontvangen. Na meerdere malen bellen wordt er gezegd dat ik het deze week krijg, net als vorige week. Zoals ik ook in andere recensies lees wordt er indd gezegd dat er problemen zijn met de leidinggevende. Maar geld over maken in 2020 is niet de moeilijkste taak die er is. Pas op met huren ik hoop dat ik mijn borg nog terug krijg vanuit het bedrijf zelf. Scheelt weer wat rechtzaken... Kinderachtig dit!
Sterke punten
Het huren
Zwakke punten
De borg