Hertz Korting: 25% winter sale korting
Reserveer voor 30 januari een auto bij Hertz en ontvang 30% korting. De code is geldig tijdens de huurperiode tot en met 31 maart 2015. Gebruik tijdens de boeking de volgende code: CPD code: ... [...]
Klanten kunnen bij Hertz terecht voor het huren van auto's, bestelbusjes en vrachtwagens. Dit bedrijf is wereldwijd vertegenwoordigd en is is overal te vinden. Via de website kunnen klanten eenvoudig hun gewenste voertuig reserveren en of huren. Op de website kan men ook zien wat het aanbod is en wat de kosten voor het huren van een auto zijn. Daarnaast kan men op de website ook profiteren van scherpe aanbiedingen.
Klanten die op vakantie gaan en op de plaats van bestemming een auto willen huren, kunnen gerust een huurauto boeken op de website van Hertz. Men voorkomt onnodig verlies van vakantietijd door online alles te regelen. Het regelen van een huurauto op de plek van bestemming kan onnodig tijd kosten. Het kan ook voorkomen dat de auto, die de klant wilt huren, niet meer beschikbaar is.
Indien klanten van plan zijn te verhuizen of iets groots moeten verplaatsen, dan kunnen zij een bestelbus huren bij Hertz. Bij Hertz kan men namelijk kiezen tussen kleine, maar ook grote busjes. Klanten kunnen zichzelf heel wat moeite besparen door een geschikte busje te huren. Vele malen op en neer rijden is in dit geval niet meer nodig. Daarnaast kan de huurauto of het busje afgeleverd worden op een andere locatie, dan het adres waar het afgehaald is geworden.
Om een auto te huren bij Hertz moet de bestuurder minimaal 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs. Daarnaast moet de bestuurder ook een geldige creditcard, bewijs van adresgegevens en een mobielnummer of e- mail adres doorgeven. Dit is van belang om de reserveringsgegevens op te kunnen sturen voor de klant.
Behalve de kilometerkosten (indien van toepassing) worden er geen andere kosten in rekening gebracht mits de klant te maken krijgt met schade of een bekeuringen. Aan klanten wordt gevraagd om zuinig met de auto's om te gaan, de auto op tijd in te leveren en er voor te zorgen dat de brandstof tank ten minste kwart vol zit. Daarnaast is het verboden te roken in de auto en huisdieren mee te nemen. In geval van een ongeluk of als het voertuig beschadigd raakt, dan wordt aan klanten gevraagd om contact op te nemen met de klantenservice van Hertz.
Hertz is te bereiken via het telefoonnummer 070 770 9213 of via het e- mail adres [email protected].
Reserveer voor 30 januari een auto bij Hertz en ontvang 30% korting. De code is geldig tijdens de huurperiode tot en met 31 maart 2015. Gebruik tijdens de boeking de volgende code: CPD code: ... [...]
Verschrikkelijke klantenservic
De locatie en de autohuur is prima. De klantenservice is echt dramatisch. Het is onmogelijk hertz telefonisch te bereiken en kan alleen per mail. Per mail copy pasten ze antwoorden van de veelgestelde vragen en gaan ze niet in op je klacht. De chatfunctie is ook al beroerd, na een half uur wachten ben ik nog steeds de eerst wachtende.
Ik heb een bus gehuurd en ben naar zweden gegaan. Ik moet in zweden tol betalen in gothenburg.
Hertz krijgt een keer per maand een overzicht van the swedish transport agency van ALLE tol die al hun gehuurde auto's moeten betalen.
Omdat mijn tol op 1 juni was moet ik alle tol van alle gehuurde auto's over de hele maand juni betalen omdat blijkbaar hertz niet naar de hele bijlage kan kijken en ziet dat het een gecombineerde rekening is van al hun voertuigen.
En voor deze dienst betaal ik ook nog eens 32 euro administratiekosten.
Nu al tweemaal per mail uitgelegd wat het probleem is en dat ze de rekening moeten uitsplitsen en verdelen over de verschillende huurders.
Hun antwoord: als ik bezwaar heb tegen de heffing moet ik me wenden tot the swedish transport agency.
Ik betaal nu alle tol van alle huurders van hertz die in juni in zweden tol moeten betalen.....
Sterke punten
niet
Zwakke punten
klantenservice, bereikbaarheid
de soap die Hertz heet...
Ik probeerde in contact te komen met Hertz Dublin omdat ik iets in de huurauto had laten liggen. Alle mogelijkheden die de site biedt om in contact te komen met Hertz werken niet: mailformulier geeft, nadat je alle gegevens hebt ingevuld de boodschap: sorry maar we kunnen uw bericht niet versturen, stuur een mail...chat geeft telefoonnummer in Ierland dat "out of order" is en mail adres dat niet bestaat, telefoonnummer in Nederland dat bijna geheel uit keuzemenu's bestaat. Kies je de klantenservice dan krijg je weer eindeloze menu's die je alleen maar naar de site verwijzen.
Uiteindelijk kies je maar een menu wat er niets mee te maken hebt om maar iemand aan de lijn te krijgen en dat blijkt dan een zeer behulpzame jongen te zijn die, al hoewel hij over schademeldingen gaat, moeite doet en je doorverbind met Dublin. Ondertussen ben je wel 2 uur verder en heb je de eerste reclamemail van hertz al in je mail....gggrrrr
Sterke punten
prima auto
Zwakke punten
bereikbaarheid en service
Bad service
We asked to return the car in pisa a few hours later. They told us no problem but didnt mention we had to pay for a whole day extra. But that was logically the said. For 3 extra hours? Redicialous!
Sterke punten
Bad service
Zwakke punten
Bad service.