Welkom bij Hertz Autoverhuur. Huur nu een auto online bij één van onze wereldwijde vestigingen. Met meer dan 90 jaar ervaring in de auto- en bestelwagenverhuur, profiteert u van onze grote selectie huurauto's die direct te reserveren zijn. Herz.nl is de beste plek om uw auto te huren omdat u dan meteen gebruik kunt maken van de beste prijs en laatste aanbiedingen.U kunt kiezen of u meteen wilt betalen bij de reservering, of later wanneer u de auto heeft gehuurd en weer inlevert. Reserveer meteen!

Voertuig huren

Klanten kunnen bij Hertz terecht voor het huren van auto's, bestelbusjes en vrachtwagens. Dit bedrijf is wereldwijd vertegenwoordigd en is is overal te vinden. Via de website kunnen klanten eenvoudig hun gewenste voertuig reserveren en of huren. Op de website kan men ook zien wat het aanbod is en wat de kosten voor het huren van een auto zijn. Daarnaast kan men op de website ook profiteren van scherpe aanbiedingen.


Op vakantie

Klanten die op vakantie gaan en op de plaats van bestemming een auto willen huren, kunnen gerust een huurauto boeken op de website van Hertz. Men voorkomt onnodig verlies van vakantietijd door online alles te regelen. Het regelen van een huurauto op de plek van bestemming kan onnodig tijd kosten. Het kan ook voorkomen dat de auto, die de klant wilt huren, niet meer beschikbaar is.


Bestelbus huren

Indien klanten van plan zijn te verhuizen of iets groots moeten verplaatsen, dan kunnen zij een bestelbus huren bij Hertz. Bij Hertz kan men namelijk kiezen tussen kleine, maar ook grote busjes. Klanten kunnen zichzelf heel wat moeite besparen door een geschikte busje te huren. Vele malen op en neer rijden is in dit geval niet meer nodig. Daarnaast kan de huurauto of het busje afgeleverd worden op een andere locatie, dan het adres waar het afgehaald is geworden.


Leeftijd bestuurders

Om een auto te huren bij Hertz moet de bestuurder minimaal 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs. Daarnaast moet de bestuurder ook een geldige creditcard, bewijs van adresgegevens en een mobielnummer of e- mail adres doorgeven. Dit is van belang om de reserveringsgegevens op te kunnen sturen voor de klant.


Extra kosten

Behalve de kilometerkosten (indien van toepassing) worden er geen andere kosten in rekening gebracht mits de klant te maken krijgt met schade of een bekeuringen. Aan klanten wordt gevraagd om zuinig met de auto's om te gaan, de auto op tijd in te leveren en er voor te zorgen dat de brandstof tank ten minste kwart vol zit. Daarnaast is het verboden te roken in de auto en huisdieren mee te nemen. In geval van een ongeluk of als het voertuig beschadigd raakt, dan wordt aan klanten gevraagd om contact op te nemen met de klantenservice van Hertz.


Contact gegevens

Hertz is te bereiken via het telefoonnummer 070 770 9213 of via het e- mail adres [email protected]


Hertz Video


Artikelen over Hertz

Hertz Korting: 25% winter sale korting

Reserveer voor 30 januari een auto bij Hertz en ontvang 30% korting. De code is geldig tijdens de huurperiode tot en met 31 maart 2015. Gebruik tijdens de boeking de volgende code: CPD code: ... [...]

Hertz Reviews

    Afzetters

    Ik heb een auto gehuurd met hertz in Sevilla, en dit was echt een slechte ervaring. Het begon toen we de auto kregen. We hadden een korting op de site Booking. We hadden de tweede bestuurder gratis, bij de receptie zeiden ze dat dit niet waar was. Het zou € 113 zijn, ze houden geen rekening met kortingen Via Booning. Nadat ik zei dat dit niet eerlijk was en ik een klachtenformulier zou invullen, kregen we eindelijk onze korting. Al een uur later! Toen we onze auto terugbrachten (met een volle tank), vroegen ze om een ​​ticked van het tankstation. Ze hadden ons niet gezegd dit ticket bij te houden, dus dat deden we niet. Ze vertelden ons dat we voor naft moesten betalen. Maar de tank was vol! Omdat ik weet da ze normaal veel aanreken voor de naft. Dus nogmaals, ik was gefrustreerd en ging naar de receptie. Verklaarde mijn probleem, aanvankelijk luisterden ze niet echt. Ze vertelden ons dat ze niets extra's aanrekenen voor het gas. Maar ze zouden dit niet schriftelijk opschrijven. Ik vertrouwde hen niet, dus heb ik geklaagd op twitter. In eerste instantie wouden ze me niet helpen, omdat de reservering was met Booking (en had een Booking klantnummer in plaats van een van hen). Toen gaven ze me een e-mail van het kantoor van Spanje. En nu deze week vragen ze extra een vergoeding, ze beweren dat ik de auto op een andere locatie heb afgezet dan heb afgehaald! Terwijl ik hem heb opgehaal en afgezet op de luchthaven. Ik ben in heel mijn leven in nog geen een ander Hertz kantoor geweest, en zal het zeker ook nooit doen!

    Sterke punten
    Geen!

    Zwakke punten
    Ze rekenen kosten aan, voor dingen die er niet zijn. Veranderen je factuur constant! Ook zonder dat je tekent of toestemming geeft!

    "autohuurcriminaliteit" Hertz

    Afgelopen meivakantie hebben we voor de allereerste keer in ons leven een auto gehuurd voor een vakantieweekje Nice. We hadden een all-inclusive pakket bij Dollar-Thrifty (dochter van Hertz) geboekt via Sunny Cars, dus konden zorgeloos met vakantie. We kwamen ‘s morgensvroeg aan in Nice, gaan naar de Hertzbalie die ook Dollar Thrifty afhandelde, hadden weinig mensen voor ons dus het ging allemaal vlot. We hadden een creditcard met de goede limiet, de medewerkster keek op haar scherm en constateerde terecht “u bent voor alles verzekerd”, en we kregen een klein reçu’tje ter parafering en ondertekening. In de veronderstelling dat dit voor onze borg was – al het andere was toch al betaald? – tekenden we. Na een week zonder problemen de auto ingeleverd; krijgen we na een paar dagen een afschrijving van 279 euro??? Dit aangekaart bij Sunny cars die dit voor ons ging onderzoeken, blijken we te hebben getekend voor 3 extra verzekeringen van 279 euro! (De autohuur inclusief verzekeringen bij Sunny Cars was notabene 235 euro!) Terwijl er met ons met geen woord is gesproken over extra verzekeringen afsluiten, wat we natuurlijk ook nooit gedaan zouden hebben met ons all-in pakket. En je zou toch denken dat je dit in een duidelijk contract voorgelegd krijgt, en dat er wordt uitgelegd waarvoor je tekent. Niet op een klein reçu’tje en in het Frans!

    Sunnycars heeft het bij Dollar Thrifty aangekaart, maar omdat we getekend hadden kon Sunny Cars niets meer voor ons betekenen. We kregen wel een tegoedbon van 70 euro voor bij een volgende huur......

    Uiteraard hebben we hierna 2 x een uitgebreide klachtenbrief gestuurd naar Dollar Thrifty (Hertz), en u voelt hem al aankomen; We kregen nul op rekest. Er wordt helemaal niet ingegaan op onze argumenten maar er wordt doodleuk gezegd: “Bij aanvang van de huur is u de mogelijkheid geboden extra verzekeringen te accepteren. U heeft voor deze mogelijkheden getekend aan de balie. Op grond van deze gegevens is de rekening correct en zien wij geen aanleiding om tot terugbetaling over te gaan. Bedankt voor uw begrip.”De mogelijkheid extra verzekeringen af te sluiten is ons echter absoluut nóóit geboden; zou je beeldmateriaal van de transactie kunnen terugzien zou je zonder geluid kunnen constateren dat er geen gesprek heeft plaatsvonden. Ik heb uiteraard geleerd een volgende keer als ik een auto huur van alles wat ik moet tekenen na te vragen wat het precies is, maar feit blijft dat Hertz, een marktleider in autoverhuur, zijn eigen klanten op deze manier nog een extra poot uitdraait!!

    Sterke punten
    Als het goed gaat:
    goedkoop,
    all-inclusive,
    duidelijk proces

    Zwakke punten
    Als het fout gaat (zoals nu):
    iedereen geeft niet thuis bij een klacht,
    medewerkers zijn niet empathisch en handelen alleen volgens de regel,
    voorlichting aan de balie is slecht,
    zelfs een teruggave van een deel van het onterecht geïncasseerde bedrag wordt niet in overweging genomen,
    etc

    Hertz in Zadar

    De terugtocht uit Zadar naar Belgi? had voor ons ??n naar kantje. Ondanks het feit dat wij onze auto, een rode Hyundai, in optima forma hadden behandeld en geen noemenswaardige incidenten hadden meegemaakt dienden wij 230 euro (!) opleg te betalen voor een 'huge scratch on the car' die nauwelijks met het blote oog merkbaar was. De 'controleur' in kwestie nam een foto van ongeveer 10cm afstand om de 'scratch' toch maar heel duidelijk in beeld te hebben. 'The Paint, sir, is from the car' klonk het in schabouwelijk Engels. Heel toevallig toch dat we na landing vriendelijk het aanbod geweigerd hadden om nog een extra verzekering van 165 euro te nemen? Ik kan niet ontkennen dat 'the scratch' er inderdaad was op het einde van de reis en ik zou bij God niet weten hoe ze er gekomen is want ik had ze nauwelijks opgemerkt. Of echter een carrossier 230 euro moet verdienen aan een likje verf van 1 mm op 1 mm, daar heb ik mijn twijfels over. En of zo'n 'scratch' ?berhaupt hersteld wordt, daar kan ik me ook ernstige vragen over stellen. E?n ding is zeker. Ik noem de houding van Hertz Zadar zonder blikken of blozen een 'Old School Tourist Robbery'. Zo ga je de dag van vandaag niet om met klanten. De volgende keer dat ik met Ryan Air vlieg, zoek ik op de eindbestemming een andere verhuurder. Want mijn vertrouwen in Hertz staat onder het vriespunt. Ik vind dit allesbehalve een correcte manier vandoen. Ik raad in ieder geval iedereen aan: koop een vergrootglas want de 'huge scratsch' zal je heel moeilijk vinden :-)

    Positief: ze waren wel heel vriendelijk...

    Sterke punten
    Vriendelijk.

    Zwakke punten
    Er klopt iets niet.

Bezoek Hertz

Schrijf je eigen review