Ik heb een auto gehuurd met hertz in Sevilla, en dit was echt een slechte ervaring. Het begon toen we de auto kregen. We hadden een korting op de site Booking. We hadden de tweede bestuurder gratis, bij de receptie zeiden ze dat dit niet waar was. Het zou 113 zijn, ze houden geen rekening met kortingen Via Booning. Nadat ik zei dat dit niet eerlijk was en ik een klachtenformulier zou invullen, kregen we eindelijk onze korting. Al een uur later! Toen we onze auto terugbrachten (met een volle tank), vroegen ze om een ticked van het tankstation. Ze hadden ons niet gezegd dit ticket bij te houden, dus dat deden we niet. Ze vertelden ons dat we voor naft moesten betalen. Maar de tank was vol! Omdat ik weet da ze normaal veel aanreken voor de naft. Dus nogmaals, ik was gefrustreerd en ging naar de receptie. Verklaarde mijn probleem, aanvankelijk luisterden ze niet echt. Ze vertelden ons dat ze niets extra's aanrekenen voor het gas. Maar ze zouden dit niet schriftelijk opschrijven. Ik vertrouwde hen niet, dus heb ik geklaagd op twitter. In eerste instantie wouden ze me niet helpen, omdat de reservering was met Booking (en had een Booking klantnummer in plaats van een van hen). Toen gaven ze me een e-mail van het kantoor van Spanje. En nu deze week vragen ze extra een vergoeding, ze beweren dat ik de auto op een andere locatie heb afgezet dan heb afgehaald! Terwijl ik hem heb opgehaal en afgezet op de luchthaven. Ik ben in heel mijn leven in nog geen een ander Hertz kantoor geweest, en zal het zeker ook nooit doen!
Sterke punten
Geen!
Zwakke punten
Ze rekenen kosten aan, voor dingen die er niet zijn. Veranderen je factuur constant! Ook zonder dat je tekent of toestemming geeft!