De houding van het personeel was van moment één onsympathiek, t.o.v. ons en ook t.o.v. andere klanten. Wij hadden geboekt via Ryanair, en wisten niet hoe of waar de auto moest afgahaald worden. Gelukkig wisten ze dat aan de balie van een concurent, Hertz, wel. Buiten vonden we het bisje, maar het zat vol, dus moetsen we even wachten tot ze terugkwamen. Toen ze terugkwamen zat het busje weer snel vol en twee mensen van een andere groep niet mee. Zij kregen kortaf te horen dat de chaufeur dan maar zelf terug moest komen met de huurauto, om hen op de luchthaven op te pikken. Dan in het kantoor ... er wordt iets gemopeld en een papiertje onder je neus geduwd waarop staat dat je €109 moet betalen als deposit voor de bezinnen en ook nog eens €1200 euro deposit moet geven als verzekering. Wij, zowel als andere mensen schrokken daarvan, want hadden via ryanair al een omniumverzekering en de info over de 1200 depost staat, zo ontdenkte we ter plaatse, in de kleine lettertje van het contract. Bij Centauro wisten ze dit echter maar al te goed. want er waren verschillende klanten die hetzelfde reageren, dus ze hadden al lang een oplossing kunnen vinden voor dit probleem. Maar hun manier van handelen en regaeren laat vermoeden dat er een systeem in zit, een manier om mensen te laten betalen voor auto's en dan de auto niet af te leveren. Toen wij en ook de mensen naast ons schrokken en (eerlijk gezegd met verheven stem maar niet rusiemakend) bewijs vroegen van wat zij in kogelpen op een post-it krabbelden, werden we meteen afgenauwd en werd meteen gezegd dat men niet meer met ons zou praten en we de auto niet kregen. Ik heb nadien meer dan een uur moeten smeken en mij onderdanig moeten opstellen om de wagen toch te krijgen. Ondertussen waren er nog mensen toegekomen, een groep van een vijftal mensen. Zij hadden twee uur vertraging met hun vlucht en omdat ze hun vluchtnummer blijkbaar niet goed hadden doorgegeven kregen ze hun auto niet. uiteindelijk is de politie gekomen en hebben die mensen een aangifte gedaan tegen Centauro. Het spreekt voor zich dat wij deze ervaring delen om anderen af te raden ooit bij centauro te huren.
Sterke punten
Auto's zijn goed in orde
Zwakke punten
(Vermoedelijk opzettelijk) totaal gebrek aan dienstverlenende houding van het personeel