InterRent - 86 Reviews

Last updated: 20 juli 2019
InterRent Logo

7.4% aanbevolen, 86 Reviews

  1. InterRent
  2. InterRent Reviews
  3. Schrijf ook een review over InterRent

Niet tevreden over InterRent? Probeer dan eens Firefly Car Rental.

InterRent

InterRent is the new international low cost car hire brand from the Europcar group.
We offer car hire at market leading prices with no compromise on customer service.

InterRent Details

Hits: 1754

URL: https://www.interrent.com/

Categorieën: Buitenlandse Autoverhuurders

Reviews: 86


InterRent reviews (84):

InterRent - Interrent FARO

0

Review:
Auto gehuurd in pakket. Alles vooraf betaald. Easyjet had 5 uur vertraging, we hebben dit door het reisburo aan de autoverhuurder door laten geven. Aangekomen in Faro, geen aito meer in de bestelde klasse want u bent meer dan 4 uur te laat, daarna vervalt de reservering, ook al is deze al betaald!????!!! Uiteraard ook geen mail gekregen....WTF!...konden wel een grotere krijgen tegen bijbetaling. Na veel gezeik accoord, toen kwam er nog €1200 borg bij, €130 borg voor een volle tank, €18.70 voor het tolkastje/aanmelding en €75 borg snelweg..Ik wilde een foto van het contract nemen, flipten de twee aanwezige supervisors helemaal, dat was verboden, ze zouden de politie bellen, dus ik zei ok laat maar komen. Die kwam dus niet....Op mijn vraag of ze het normaal vonden om zo met klanten om te gaan en dat ze die dan zouden verliezen zeiden ze dat hun dat niet interesseerde! Bij de auto aangekomen was het een clio vol met deuken krassen etc. Er stonden 2 punten op de tekening!! Uiteindelijk over de 100 krassen en deuken geteld (werkte vroeger in aotospuiterij) andere auto hadden ze zogenaamd niet terwijl hele terrein vol stond met wel goede auto’s en ook nog in de klasse die er niet meer zou zijn.!! De man die moest noteren weigerde nog meer schades te noteren en liep uiteindelijk kwaad en al vloekend weg. Gezien het tijdstip en de vertragingen (dit kostte ook weer 1,5 uur)hebben we hem meegenomen en zelf de schade genoteerd en gefotografeerd en per mail bevestigd aan de reisorganisatie en interrent. Een grote oplichtersbende is het met zeer arrogant en onbeschoft personeel!! En ik heb al heel veel auto’s gehuurd in mijn leven over de hele wereld!!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Geen correcte afspraken, onbeschoft personeel, een geboekte en reeds betaalde auto gewoon doorverhuren...dubbel betaald dus...onder tijdsdruk geniepig met allerlei extra’s die expliciet niet gewenst zijn, slechte auto leveren...kortom mega onbetrouwbaar!!! Oplichters van kaliber.

Johan beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Oplichters

0

Review:
Review
Interrent en Goldcar proberen je altijd extra te laten betalen ga je hier aan de balie niet op in, of je geeft aan alles at betaald te hebben bij het boeken kan je kiezen... (balie luchthaven Girona) bijbetalen of geen auto ze lijken goedkoop maar zijn het niet! het zijn oplichters

Sterke punten:
Geen!

B de Leeuw beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Oplichters

0

Review:
Pas terug van Malaga. Sluit mij aan bij alle negatieve reviews. Eén grote oplichterskliek, ben honderden euro's meer kwijt als gedacht. De auto was ok , maar stiekem bedrag innen van je creditkaart zonder daar openlijk over te communiceren is walgelijk. Ik acht Europe var daar medeverantwoordelijk voor

Sterke punten:
Auto was veel duurder maar ok.
Goed bedachte oplichtingspraktijken.

Zwakke punten:
Oplichtersbende

R.Ruiters beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Uiteindelijk kwam alles goed

0

Review:
Drie maanden geleden boekten we een vliegticket inclusief autohuur bij Expedia voor zes dagen naar Fuerteventura. De auto was gehuurd bij Interrent, vooruit betaald en verzekerd. Nadat we geboekt hadden gingen we op ons gemak de reviews bekijken van Interrent, daar schrokken wij enorm van. Toch dachten wij: als we goed opletten kunnen ze ons geen overbodige verzekeringen aansmeren, dus we waagden het er op. Bij het loket aangekomen werden wij vriendelijk ontvangen, we gaven onze creditkaart en moesten op een draagbaar apparaat een digitale handtekening zetten.
Een formulier werd uitgeprint, dichtgevouwen en met de autosleutel overhandigd. Dat ging vlot en viel erg mee, dachten we.
Toen we naar de auto liepen vouwden we het formulier open en tot onze schrik zagen we dat er van alles in rekening was gebracht, extra verzekeringen, benzine, smart return, en nog een aantal onduidelijke bedragen. De digitale handtekening was onder het formulier geplaatst, zonder dat we het hadden kunnen lezen. Afgezien van de vooruitbetaling was er € 214,= van de creditkaart afgetrokken.
In eerste instantie hij dachten wij: zullen we het maar laten gaan? Dan moet je terug naar het loket en misschien weer in de rij gaan staan. Toch zijn we teruggegaan en hebben de man aan het loket om opheldering gevraagd.
Aanvankelijk beweerde hij het gezegd te hebben, hij sprak een soort Spanglish, en of wij wel de voorwaarden goed hadden gelezen. Dat had ik, want ik was thuis al op het ergste voorbereid en had alle voorwaarden precies doorgelezen.
Ondanks de wachtenden in de rij achter mij moest ik toch met enige stemverheffing zeggen dat ik al die overbodige extras niet wilde en dat ik alleen wenste wat ik besteld had. De man sputterde tegen dat hij dan verplicht was een groot bedrag als borg van de creditcard af te trekken. Ik zei dat ik daar geen bezwaar tegen had, naar later bleek wat is dit € 921,= Hij vroeg mij opnieuw een digitale handtekening te zetten op zijn apparaat, maar weer kon ik niet lezen waar ik voor tekende en twijfelend heb ik het maar gedaan.
We zochten waar de auto moest staan en werden vriendelijk ontvangen door een man die de auto aanwees. Toen ik vroeg waar het formulier was waar eventuele beschadigingen van de auto op genoteerd stonden, keek hij mij verbaasd aan en zei: u bent toch overal voor verzekerd? Op mijn verzoek printte hij een schadeformulier uit waar ik de eventuele beschadigingen op moest intekenen. De auto had slechts 8000 km gereden en zag er prima uit, hoewel de achterkant enigszins in het donker stond zag ik geen beschadigingen. Uiteindelijk tevreden reden wij het terrein af.
Het was een prima auto, zelfs met Apple CarPlay. Bij het inleveren van de auto vroeg ik of hij hem helemaal wilde controleren en hoewel hij het niet nodig vond, deed hij dat. Ik vroeg hem om een bevestiging. Het ontvangstbewijs zou hij mij per e-mail sturen en dat gebeurde na 1 dag. De borgsom werd na een dag of twee weer teruggestort.

Sterke punten:
Uitstekende, zo goed als nieuwe auto met Apple CarPlay

Zwakke punten:
Digitale handtekening zetten op een apparaat, zonder dat je kunt zien waar je voor tekent. Als het contract wordt uitgeprint staan allerlei extra’s op die van je creditcard zijn afgetrokken.

Nick beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Walgelijke autoverhuurder

0

Review:
Bij de pick-up van mijn huurwagen zijn er verdoken kosten aangesmeerd onder het mom van "brandstof-waarborg".
Deze opties waren totaal niet nodig en werden toch op een listige en smerige manier aan mij onwetend "verkocht".

Sterke punten:
Het zijn gehaaide oplichters

Zwakke punten:
Het is een onbetrouwbare verhuurmaatschappij

Hardy beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Bestolen door Interrent

0

Review:
Al meerdere keren zonder enig probleem bij Interrent (Marseille Aeroport) een huurauto gehuurd, altijd lekker snel en goedkoop.
Echter heb ik nu iets meegemaakt waardoor ik iedereen deze toko afraad!

Bij aankomst geholpen door vriendelijke dame, die geeft ons een gedeukte Hyundai i20 mee. Ik zie dat de auto veel meer butsen en krassen heeft dan op het contract aangegeven dus laat dit weten waarop zij het keurig aanvult en ondertekent.

Na een weekje, weinig mee gereden (bijna alleen stuk van AirPort naar huis), kom ik de auto terugbrengen. Ik sta in de rij bij Interrent en wordt doorverwezen naar collega van Goldcar (balie ernaast). Deze man begroet me niet, kijkt me niet aan en loopt met iPad naar de door mij geretourneerde huurauto. Ik vraag aan een andere Goldcar medewerker wat nu de bedoeling is en word toegesnauwd dat ik achter de meneer met iPad aan moet voor de controle van de auto. Eenmaal bij de auto aangekomen (die dus al flink wat schade had opgelopen door eerdere huurders) zakt de man direct door zn knieën en maakt foto’s van de velgen. Hij heeft het over een aantal krassen op 3 van de 4 velgen die door mij zouden zijn veroorzaakt. Ik geef aan dat er zoveel schade was aan de auto dat ik (en zijn vriendelijke conculega van de week ervoor) niet ook nog eens de velgen metaculeus hebben gecontroleerd. Eigen schuld dikke bult volgens hem en hij schuift me, eenmaal terug bij de balie, een contractje voor met daarop de schade aan 3 velgen en vraagt me te tekenen. Ik weiger maar hij zegt dat ik kan tekenen en in veld daarvoor mn verhaal kan doen om aan te geven dat ik het oneens ben. (Hij spreekt me telkens onbeleefd en in het Engels aan, terwijl ik vloeiend Frans praat en mn Engels niet top is, het lijkt hem allemaal weinig te interesseren).

Lang verhaal kort, ze houden me 300€ van de 900€ gereserveerde borg in op mn credit card en gunnen me verder geen blik of weerwoord wanneer ik daar mijn verhaal probeer te doen en ze uitleg dat ik die schade nooit heb kunnen veroorzaken.
Ik ga het er nier bij laten zitten, zeker ook omdat ik nu door Goldcar genaaid word terwijl ik een contract had met Interrent, Ik dis waanzinnig slecht geholpen ben én nu ineens een mail ontvang waarin de schade van 360€ nog eens wordt uitgelegd (huh 360€ het was toch 300€ zoals op getekende contractje?!)
Toen ik boos wegliep kreeg ik door de akelige iPad man nog een sarcastische en onprofessionele ‘bisous’ naar mn hoofd geslingerd. Het was dat ik mn vlucht niet wilde missen.....
Kortom , dieven zijn het!

Zwakke punten:
Je moet van ALLES foto’s hebben anders word je opgelicht.

Onbeleefd personeel.

Vaag bedrijf, onduidelijke eigenaar. interrent of Goldcar of europcar?!

Daniek beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - lees het contract goed door!

0

Review:
Auto gehuurd bij Interrent voor 3 dagen, via Rentalcars.com. Op de luchthaven van Fuerteventura naar de Interrent balie, daar werden we, vanwege drukte doorverwezen naar de balie van Goldcar (waar ik in het verleden slechter ervaring mee had). Blijkbaar is Interrent daar dus onderdeel van. Er stonden twee klanten aan de balie waarvan er een zei de politie te gaan bellen als het contract niet aangepast werd, de andere klant was ook boos. O oh, slecht begin. Mijn medewerker was vriendelijk en drong niet aan bij zijn verkooppraatje over extra verzekeringen, gelukkig.
Er wordt 850 euro geblokt van je creditcard voor eventuele schade.
Onoverzichtelijk formulier, vol getallen, die ik -dom- maar even voor lief nam, en handtekening zette.
Op het formulier stond 1 schade niet vermeld, dus heb die nog even laten constateren en aankruisen. Verder prima auto, VW Polo.
Ook inleveren van de auto verliep soepel en snel.
Bij thuiskomst werd na een week de ingehouden borg teruggestort op de creditcard. Echter, daar was plotseling 27 euro bijgekomen vanwege een upgrade van de auto. Plus nog 13 euro voor “smart return” en 3 voor een luchthaventax. Daarover was niets gezegd door de medewerker, om een upgrade had ik ook niet gevraagd. Ik was er vanuit gegaan dat ik via Rentalcars.com het gehele bedrag had voldaan.
Maar het stond wel op het contract, dus wijze les: dat contract goed doorlezen!
Na mailtje naar Rentalcars.com krijg ik het geld van de upgrade terug, dus dát is in ieder geval een goeie service.
Maar Interrent komt op mijn zwarte lijst, vanwege sneaky gedrag…

Sterke punten:
prima auto, makkelijk retourneren

Zwakke punten:
sneaky gedrag, dingen in het contract zetten waarover je niet vooraf geinformeerd wordt maar wel voor moet betalen. opletten dat je alle schade laat noteren.

Rene beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - hondsachtige behandeling door medewerker.

0

Review:
we landen mooi op tijd in ciampina Rome. we zoeken even en vinden snel de ingang van P5, daar komt de schuttlebus, die ons naar de huurauto brengt. je moet een nummer bellen, een mechanische stem zegt dat er 3 keuzemenu,s zijn. in totaal 5 keer gebeld en iedere keer hetzelfde verhaal.
uiteindelijk na meer als 1.5uur wachten komt een bus, deze rijd heel hard langs, we moeten 5oo meter terug en de bus is vol, met ons er bij 8 volwassenen en 2 baby,s.
voor de auto zijn we te laat, er zijn alleen grotere. niet accoord, dan geen auto. dus we rijden weg met een rondom geblutste auto. 25 nov. brengen we de auto terug, 13.10uur stop ik op de parking. deur op slot, vanaf13.oouur tot 16.oouur geen personeel, sleutel in een kast leggen. wachten tot16.oouur kan niet we vliegen om 17.25 naar keulen. nu mis ik 140euro op mijn credit kaart. dit is diefstal.

p.h.thijssen beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Faro airport

1

Review:
Geboekt via Ryanair bij Inter Rent met verzekering van AXA erbij. Tijdens het ophalen drong de medewerker aan op extra verzekering. Toen ik aangaf dat ik deze al had vertelde hij mij dat dit niet klopte. Moest een document ondertekenen waarin ik aangaf dat ik op de hoogte was. Zeer onvriendelijk medewerker.

Sterke punten:
- dicht bij vliegveld;
- weg brengen ging soepel

Zwakke punten:
- slechte auto. Fiat Punto. Is niet vooruit te branden. Auto was 5 maanden oud en had op 26 punten schade.
- service ver onder de maat, bij het onbeschofte af;
- lange wachttijd;
- iedere keer gedonder over de verzekering.

Frank beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Huur hier geen auto!

0

Review:
Mijn boeking stond niet in het systeem bij interrent in Nice. Bleek na 1,5 uur te komen door een aanpassing van hun systemen. Geen excuses. Wel een kleinere auto mee geven dan waarvoor ik betaald had. Schaamteloze oplichters. Volstrekt respectloos naar klanten.

Zwakke punten:
Oplichters

Harm Warri beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over InterRent

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou InterRent aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou InterRent aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek InterRent


DMCA.com Protection Status