InterRent is the new international low cost car hire brand from the Europcar group. We offer car hire at market leading prices with no compromise on customer service.

InterRent Reviews

  • Nooit meer Auto Europe en/of Interrent. Een auto gehuurd voor bijna €450,00. Buiten mijn schuld om vertraging gehad. Op het moment dat ik de auto wilde ophalen was ik te laat en was de auto niet meer beschikbaar. De enige oplossing was een nieuwe auto huren voor bijna €700,00. Klacht ingediend, aangegeven dat het een no show was (zoals geadviseerd door Auto Europe en Interrent) meer dan 10x gebeld en ze verwijzen naar elkaar en niemand reageert! Bij de huur van de 2e auto was alles afgekocht (all risk en tolwegen) en wordt ik maanden later geconfronteerd met een aanmaning van een deurwaarder of ik ook nog eens €50 aan tolkosten moet overmaken. Voor mij, en iedereen die ik spreek (Dat zijn heeeel veel mensen) nooit meer zaken doen met 1 van beide bedrijven.

    Door Paulo op 11 mei 2020 Reageer
  • Als je de auto hebt ingeleverd dan zie je thuis dat ze de prijs maar even verdubbeld hebben en.het van je rekening hebben gehaald:,gangsters [email protected]@

    Door Boeykens op 8 januari 2020 Reageer
  • Had ik het internet maar eerst gelezen...

    Via expedia een pakket inclusief auto en alle bijbehorende verzekeringen afgesloten.

    Eenmaal aangekomen bij interrent fuerteventura bleek je met deze verzekering niet te mogen rijden in fuerteventura (what!!!!).

    Hierdoor uiteindelijk 300 euro meer moeten betalen. Personeel is erg onvriendelijk en zodra het om geld draai spreken ze ineens slecht engels en je krijgt de documentatie in het Spaans.

    Eenmaal de auto gekregen bleek de tank leeg en vol schade. Persoon wilde de schade niet bij langs hier maar foto's van gemaakt. Op hoop van zegen want we moeten hem nog inleveren..

    Door Panman op 8 januari 2020 Reageer
  • This rental car company is terrible!!

    I rented a car at Ljubljana airport in Slovenia.
    The 1st car they prepared was already broken.
    When I drove the car, I heard engine noise.

    I asked them to change to another car.

    The second car was no problem.
    But 2 month after returning the car, they charged me over 500€!! although I have never damaged it.

    I can't understand why they informed me so late!

    On top of that, the attached photos shows just tiny something.
    It would be quite difficult to identify whether it is damage or dirt.

    I have mailed them to confirm it, but they haven't replied.

    If I had used the 1st car, they would have charged me more for the engine noise.

    Now I am disputing them.

    They are redicuous!!

    Zwakke punten
    liar, and fraud

    Door Hiro op 6 januari 2020 Reageer
  • This rental car company is terrible!!

    I rented a car at Ljubljana airport in Slovenia.
    The 1st car they prepared was already broken.
    When I drove the car, I heard engine noise.

    I asked them to change to another car.

    The second car was no problem.
    But 2 month after returning the car, they charged me over 500€!! although I have never damaged it.

    I can't understand why they informed me so late!

    On top of that, the attached photos shows just tiny something.
    It would be quite difficult to identify whether it is damage or dirt.

    I have mailed them to confirm it, but they haven't replied.

    If I had used the 1st car, they would have charged me more for the engine noise.

    Now I am disputing them.

    They are redicuous!!

    Zwakke punten
    liar, and fraud

    Door Hiro op 6 januari 2020 Reageer
  • Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Liegen, verborgen kosten, onduidelijk, vragen ontwijken, lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons )

    Door Ramonvdmeulen op 20 december 2019 Reageer
  • Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Liegen, verborgen kosten, onduidelijk, vragen ontwijken, lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons )

    Door Ramon op 20 december 2019 Reageer
  • Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.

    Sterke punten
    Op het eerste oogpunt een vriendelijke medewerker die de auto weer in ontvangst neemt.

    Zwakke punten
    Lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons), onduidelijke antwoorden, vragen worden ontweken, paar weken na inlevering (we hebben ons gehouden aan de voorwaarden, volle tank, optijd, geen schade) zijn er vage kosten in rekening gebracht.

    Door Ramon op 20 december 2019 Reageer
  • Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.

    Sterke punten
    Op het eerste oogpunt een vriendelijke medewerker die de auto weer in ontvangst neemt.

    Zwakke punten
    Lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons), onduidelijke antwoorden, vragen worden ontweken, paar weken na inlevering (we hebben ons gehouden aan de voorwaarden, volle tank, optijd, geen schade) zijn er vage kosten in rekening gebracht.

    Door Ramon van der Meulen op 20 december 2019 Reageer
  • Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.

    Sterke punten
    Op het eerste oogpunt een vriendelijke medewerker die de auto weer in ontvangst neemt.

    Zwakke punten
    Lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons), onduidelijke antwoorden, vragen worden ontweken, paar weken na inlevering (we hebben ons gehouden aan de voorwaarden, volle tank, optijd, geen schade) zijn er vage kosten in rekening gebracht.

    Door Ramon van der Meulen op 20 december 2019 Reageer
  • Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.

    Sterke punten
    Op het eerste oogpunt een vriendelijke medewerker die de auto weer in ontvangst neemt.

    Zwakke punten
    Lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons), onduidelijke antwoorden, vragen worden ontweken, paar weken na inlevering (we hebben ons gehouden aan de voorwaarden, volle tank, optijd, geen schade) zijn er vage kosten in rekening gebracht.

    Door Ramón van der Meulen op 20 december 2019 Reageer
  • Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.

    Sterke punten
    Op het eerste oogpunt een vriendelijke medewerker die de auto weer in ontvangst neemt.

    Zwakke punten
    Lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons), onduidelijke antwoorden, vragen worden ontweken, paar weken na inlevering (we hebben ons gehouden aan de voorwaarden, volle tank, optijd, geen schade) zijn er vage kosten in rekening gebracht.

    Door Ramón van der Meulen op 20 december 2019 Reageer
  • Eerste keer en NOOIT meer interrent! Een volledige bekraste auto moeten meenemen, het was snachts dus het park was er niemand aanwezig, om dan erna in een weer leeg park hem te moeten neerzetten. Een uur erna krijg ik al mail dat de wagen 4 schades heeft van 150€ per stuk. Ronduit SCHANDALIG! de auto was volledig bekrast en op het schade rapport stonden overal x'jes. Deze auto heeft op een parking bij ons verblijf geparkeerd gestaan. Ik ga hier verder mee! huur NOOIT een auto bij interrent

    Sterke punten
    niets positief

    Zwakke punten
    teveel van de creditcard halen, niemand aanwezig, dure schades vaststellen die er al waren.

    OPLICHTERS TOT EN MET

    Door Stephanie op 1 oktober 2019 Reageer
  • Een werk-congres in Nice centrum loopt wat uit en ik arriveer op de luchthaven van Nice 2 uur later dan afgesproken. De auto die ik wilde oppikken was op voorhand betaald. Aan de verhuurbalie van Interrent Nice staat een zeer lange wachtrij met enkele klanten die erg veel tijd innemen. Na 1,5 uur wachten ben ik eindelijk aan de beurt.
    De medewerker van Interrent Nice deelt mij mee "je moest de auto afhalen binnen de 3 uur, je bent nu 0,5 uur te laat, dit is een no-show en daardoor is je reservatie vervallen."
    Ik was wel degelijk binnen de 3 uur afhaaltijd aanwezig in het verhuurkantoor en daarenboven was de huurauto al betaald ... Trouwens van die periode van 3 uur afhaaltijd stond er nergens iets in mijn contract via Ryanair Car Hire.
    Mijn auto was dus opnieuw verhuurd terwijl ik in de wachtrij vóór de balie stond ... Na een groot theater door de medewerker van Interrent Nice slaagde hij er toch nog in een andere auto op te snorren MAAR dan moest ik wel 200 € opleggen ... Dit was 3 maal het oorspronkelijke reeds betaalde bedrag ! Ik ben hier natuurlijk niet op ingegaan.
    Interrent Nice en misschien zelfs Interrent in algemeen is zeer onbetrouwbaar, échte schurkenstreken. Als je nog kan, direct annuleren en andere autoverhuurder nemen. Ik huur wereldwijd al gedurende 25 jaar auto's maar dit had ik nog nooit meegemaakt ... in de wachtrij vervalt je reservatie !!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Door Luc B op 22 september 2019 Reageer
  • Vergelijkbaar met andere reviews. Alles goed geregeld van te voren maar bij aankomst bleek dat de borg van 1220 euro niet gesplitst betaald mocht worden (wij hebben 2x creditcard limiet van 1000, dit was bij andere verhuurders nooit een probleem) waardoor wij de borg moesten pinnen. Bij inleveren van de auto zou de borg binnen 'a few days' worden terugbetaald. Inmiddels zijn we 'a few weeks' verder, maar nog geen cent terug gezien. Ik ben in staat om terug te vliegen om eigenhandig mijn borg op te gaan halen. Na telefoontjes en mailtjes, horen wij nu verder niks meer. Schandalig! Weten ook niet hoe we dit nu nog moeten oplossen.

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Zie review

    Door Suzan op 28 augustus 2019 Reageer
  • Boeking in Mallorca. Heel goedkoop maar medewerkers zijn onvriendelijk en ongeinteresseerd (helpen niet maar blijven op hun computerscherm kijken), praten Spaans onderling over de klanten.

    Bovendien Super Cover verzekering afgesloten maar volgens de medewerker niet. Bijgevolg volledig eigen risico als borg moeten geven + 140 euro alvast afgeboekt voor brandstof (nog nooit meegemaakt).

    Bij retourneren wordt de auto niet samen gecontroleerd dus je loopt een risico dat er plotseling schade wordt geconstateerd. Dit verliep echter zonder problemen (gelukkig).

    Door Pascal op 7 augustus 2019 Reageer
  • Op 13 juli 22:50lt zijn we in Lissabon aangekomen,via Car del mar hadden we een auto gehuurd. Bij Interent konden we de auto ophalen. aangekomen bij Interent begon de medewerker meteen te pushen om een extra verzekering te nemen. Hiermee gingen wij niet akkoord. Toen begon hij te zoeken naar foutjes van ons. De creditcard staat op beide namen van ons (we hebben ook een gezamenlijke rekening) Dit was niet goed volgens hem en we kregen de auto niet meer mee. Tenzij, wij een bedrag meer dan de autohuur al zelf was gingen betalen. Daar sta je dan midden in de nacht. Je kunt geen kant meer op en niemand is meer te bereiken. Dus toch maar betalen. Achteraf, ook niet slim van ons geweest. je kunt fluiten naar je centen.
    Waardeloze firma, vroeger de beruchte Goldcar

    Sterke punten
    geen sterke punten, niets absoluut niet huren daar. Oplichters

    Zwakke punten
    slechte service, oplichting, onvriendelijk, onbeschoft,
    oude auto. Moest in het donker tekenen voor de auto, hoe kun je nu in het donker een auto checken op schade .
    Bij inlevering moest je digitaal tekenen voor iets wat je niet kunt lezen. Ik snap ook niet dat firma's zoals Car del Mal in zee gaat met deze boeven.

    Door Pennings op 3 augustus 2019 Reageer
  • Auto gehuurd in pakket. Alles vooraf betaald. Easyjet had 5 uur vertraging, we hebben dit door het reisburo aan de autoverhuurder door laten geven. Aangekomen in Faro, geen aito meer in de bestelde klasse want u bent meer dan 4 uur te laat, daarna vervalt de reservering, ook al is deze al betaald!????!!! Uiteraard ook geen mail gekregen....WTF!...konden wel een grotere krijgen tegen bijbetaling. Na veel gezeik accoord, toen kwam er nog €1200 borg bij, €130 borg voor een volle tank, €18.70 voor het tolkastje/aanmelding en €75 borg snelweg..Ik wilde een foto van het contract nemen, flipten de twee aanwezige supervisors helemaal, dat was verboden, ze zouden de politie bellen, dus ik zei ok laat maar komen. Die kwam dus niet....Op mijn vraag of ze het normaal vonden om zo met klanten om te gaan en dat ze die dan zouden verliezen zeiden ze dat hun dat niet interesseerde! Bij de auto aangekomen was het een clio vol met deuken krassen etc. Er stonden 2 punten op de tekening!! Uiteindelijk over de 100 krassen en deuken geteld (werkte vroeger in aotospuiterij) andere auto hadden ze zogenaamd niet terwijl hele terrein vol stond met wel goede auto’s en ook nog in de klasse die er niet meer zou zijn.!! De man die moest noteren weigerde nog meer schades te noteren en liep uiteindelijk kwaad en al vloekend weg. Gezien het tijdstip en de vertragingen (dit kostte ook weer 1,5 uur)hebben we hem meegenomen en zelf de schade genoteerd en gefotografeerd en per mail bevestigd aan de reisorganisatie en interrent. Een grote oplichtersbende is het met zeer arrogant en onbeschoft personeel!! En ik heb al heel veel auto’s gehuurd in mijn leven over de hele wereld!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen correcte afspraken, onbeschoft personeel, een geboekte en reeds betaalde auto gewoon doorverhuren...dubbel betaald dus...onder tijdsdruk geniepig met allerlei extra’s die expliciet niet gewenst zijn, slechte auto leveren...kortom mega onbetrouwbaar!!! Oplichters van kaliber.

    Door Johan op 20 juli 2019 Reageer
  • Review
    Interrent en Goldcar proberen je altijd extra te laten betalen ga je hier aan de balie niet op in, of je geeft aan alles at betaald te hebben bij het boeken kan je kiezen... (balie luchthaven Girona) bijbetalen of geen auto ze lijken goedkoop maar zijn het niet! het zijn oplichters

    Sterke punten
    Geen!

    Door B de Leeuw op 8 juli 2019 Reageer
  • Pas terug van Malaga. Sluit mij aan bij alle negatieve reviews. Eén grote oplichterskliek, ben honderden euro's meer kwijt als gedacht. De auto was ok , maar stiekem bedrag innen van je creditkaart zonder daar openlijk over te communiceren is walgelijk. Ik acht Europe var daar medeverantwoordelijk voor

    Sterke punten
    Auto was veel duurder maar ok.
    Goed bedachte oplichtingspraktijken.

    Zwakke punten
    Oplichtersbende

    Door R.Ruiters op 19 mei 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Drie maanden geleden boekten we een vliegticket inclusief autohuur bij Expedia voor zes dagen naar Fuerteventura. De auto was gehuurd bij Interrent, vooruit betaald en verzekerd. Nadat we geboekt hadden gingen we op ons gemak de reviews bekijken van Interrent, daar schrokken wij enorm van. Toch dachten wij: als we goed opletten kunnen ze ons geen overbodige verzekeringen aansmeren, dus we waagden het er op. Bij het loket aangekomen werden wij vriendelijk ontvangen, we gaven onze creditkaart en moesten op een draagbaar apparaat een digitale handtekening zetten.
    Een formulier werd uitgeprint, dichtgevouwen en met de autosleutel overhandigd. Dat ging vlot en viel erg mee, dachten we.
    Toen we naar de auto liepen vouwden we het formulier open en tot onze schrik zagen we dat er van alles in rekening was gebracht, extra verzekeringen, benzine, smart return, en nog een aantal onduidelijke bedragen. De digitale handtekening was onder het formulier geplaatst, zonder dat we het hadden kunnen lezen. Afgezien van de vooruitbetaling was er € 214,= van de creditkaart afgetrokken.
    In eerste instantie hij dachten wij: zullen we het maar laten gaan? Dan moet je terug naar het loket en misschien weer in de rij gaan staan. Toch zijn we teruggegaan en hebben de man aan het loket om opheldering gevraagd.
    Aanvankelijk beweerde hij het gezegd te hebben, hij sprak een soort Spanglish, en of wij wel de voorwaarden goed hadden gelezen. Dat had ik, want ik was thuis al op het ergste voorbereid en had alle voorwaarden precies doorgelezen.
    Ondanks de wachtenden in de rij achter mij moest ik toch met enige stemverheffing zeggen dat ik al die overbodige extras niet wilde en dat ik alleen wenste wat ik besteld had. De man sputterde tegen dat hij dan verplicht was een groot bedrag als borg van de creditcard af te trekken. Ik zei dat ik daar geen bezwaar tegen had, naar later bleek wat is dit € 921,= Hij vroeg mij opnieuw een digitale handtekening te zetten op zijn apparaat, maar weer kon ik niet lezen waar ik voor tekende en twijfelend heb ik het maar gedaan.
    We zochten waar de auto moest staan en werden vriendelijk ontvangen door een man die de auto aanwees. Toen ik vroeg waar het formulier was waar eventuele beschadigingen van de auto op genoteerd stonden, keek hij mij verbaasd aan en zei: u bent toch overal voor verzekerd? Op mijn verzoek printte hij een schadeformulier uit waar ik de eventuele beschadigingen op moest intekenen. De auto had slechts 8000 km gereden en zag er prima uit, hoewel de achterkant enigszins in het donker stond zag ik geen beschadigingen. Uiteindelijk tevreden reden wij het terrein af.
    Het was een prima auto, zelfs met Apple CarPlay. Bij het inleveren van de auto vroeg ik of hij hem helemaal wilde controleren en hoewel hij het niet nodig vond, deed hij dat. Ik vroeg hem om een bevestiging. Het ontvangstbewijs zou hij mij per e-mail sturen en dat gebeurde na 1 dag. De borgsom werd na een dag of twee weer teruggestort.

    Sterke punten
    Uitstekende, zo goed als nieuwe auto met Apple CarPlay

    Zwakke punten
    Digitale handtekening zetten op een apparaat, zonder dat je kunt zien waar je voor tekent. Als het contract wordt uitgeprint staan allerlei extra’s op die van je creditcard zijn afgetrokken.

    Door Nick op 18 april 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij de pick-up van mijn huurwagen zijn er verdoken kosten aangesmeerd onder het mom van "brandstof-waarborg".
    Deze opties waren totaal niet nodig en werden toch op een listige en smerige manier aan mij onwetend "verkocht".

    Sterke punten
    Het zijn gehaaide oplichters

    Zwakke punten
    Het is een onbetrouwbare verhuurmaatschappij

    Door Hardy op 4 april 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Al meerdere keren zonder enig probleem bij Interrent (Marseille Aeroport) een huurauto gehuurd, altijd lekker snel en goedkoop.
    Echter heb ik nu iets meegemaakt waardoor ik iedereen deze toko afraad!

    Bij aankomst geholpen door vriendelijke dame, die geeft ons een gedeukte Hyundai i20 mee. Ik zie dat de auto veel meer butsen en krassen heeft dan op het contract aangegeven dus laat dit weten waarop zij het keurig aanvult en ondertekent.

    Na een weekje, weinig mee gereden (bijna alleen stuk van AirPort naar huis), kom ik de auto terugbrengen. Ik sta in de rij bij Interrent en wordt doorverwezen naar collega van Goldcar (balie ernaast). Deze man begroet me niet, kijkt me niet aan en loopt met iPad naar de door mij geretourneerde huurauto. Ik vraag aan een andere Goldcar medewerker wat nu de bedoeling is en word toegesnauwd dat ik achter de meneer met iPad aan moet voor de controle van de auto. Eenmaal bij de auto aangekomen (die dus al flink wat schade had opgelopen door eerdere huurders) zakt de man direct door zn knieën en maakt foto’s van de velgen. Hij heeft het over een aantal krassen op 3 van de 4 velgen die door mij zouden zijn veroorzaakt. Ik geef aan dat er zoveel schade was aan de auto dat ik (en zijn vriendelijke conculega van de week ervoor) niet ook nog eens de velgen metaculeus hebben gecontroleerd. Eigen schuld dikke bult volgens hem en hij schuift me, eenmaal terug bij de balie, een contractje voor met daarop de schade aan 3 velgen en vraagt me te tekenen. Ik weiger maar hij zegt dat ik kan tekenen en in veld daarvoor mn verhaal kan doen om aan te geven dat ik het oneens ben. (Hij spreekt me telkens onbeleefd en in het Engels aan, terwijl ik vloeiend Frans praat en mn Engels niet top is, het lijkt hem allemaal weinig te interesseren).

    Lang verhaal kort, ze houden me 300€ van de 900€ gereserveerde borg in op mn credit card en gunnen me verder geen blik of weerwoord wanneer ik daar mijn verhaal probeer te doen en ze uitleg dat ik die schade nooit heb kunnen veroorzaken.
    Ik ga het er nier bij laten zitten, zeker ook omdat ik nu door Goldcar genaaid word terwijl ik een contract had met Interrent, Ik dis waanzinnig slecht geholpen ben én nu ineens een mail ontvang waarin de schade van 360€ nog eens wordt uitgelegd (huh 360€ het was toch 300€ zoals op getekende contractje?!)
    Toen ik boos wegliep kreeg ik door de akelige iPad man nog een sarcastische en onprofessionele ‘bisous’ naar mn hoofd geslingerd. Het was dat ik mn vlucht niet wilde missen.....
    Kortom , dieven zijn het!

    Zwakke punten
    Je moet van ALLES foto’s hebben anders word je opgelicht.

    Onbeleefd personeel.

    Vaag bedrijf, onduidelijke eigenaar. interrent of Goldcar of europcar?!

    Door Daniek op 26 februari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Auto gehuurd bij Interrent voor 3 dagen, via Rentalcars.com. Op de luchthaven van Fuerteventura naar de Interrent balie, daar werden we, vanwege drukte doorverwezen naar de balie van Goldcar (waar ik in het verleden slechter ervaring mee had). Blijkbaar is Interrent daar dus onderdeel van. Er stonden twee klanten aan de balie waarvan er een zei de politie te gaan bellen als het contract niet aangepast werd, de andere klant was ook boos. O oh, slecht begin. Mijn medewerker was vriendelijk en drong niet aan bij zijn verkooppraatje over extra verzekeringen, gelukkig.
    Er wordt 850 euro geblokt van je creditcard voor eventuele schade.
    Onoverzichtelijk formulier, vol getallen, die ik -dom- maar even voor lief nam, en handtekening zette.
    Op het formulier stond 1 schade niet vermeld, dus heb die nog even laten constateren en aankruisen. Verder prima auto, VW Polo.
    Ook inleveren van de auto verliep soepel en snel.
    Bij thuiskomst werd na een week de ingehouden borg teruggestort op de creditcard. Echter, daar was plotseling 27 euro bijgekomen vanwege een upgrade van de auto. Plus nog 13 euro voor “smart return” en 3 voor een luchthaventax. Daarover was niets gezegd door de medewerker, om een upgrade had ik ook niet gevraagd. Ik was er vanuit gegaan dat ik via Rentalcars.com het gehele bedrag had voldaan.
    Maar het stond wel op het contract, dus wijze les: dat contract goed doorlezen!
    Na mailtje naar Rentalcars.com krijg ik het geld van de upgrade terug, dus dát is in ieder geval een goeie service.
    Maar Interrent komt op mijn zwarte lijst, vanwege sneaky gedrag…

    Sterke punten
    prima auto, makkelijk retourneren

    Zwakke punten
    sneaky gedrag, dingen in het contract zetten waarover je niet vooraf geinformeerd wordt maar wel voor moet betalen. opletten dat je alle schade laat noteren.

    Door Rene op 12 februari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • we landen mooi op tijd in ciampina Rome. we zoeken even en vinden snel de ingang van P5, daar komt de schuttlebus, die ons naar de huurauto brengt. je moet een nummer bellen, een mechanische stem zegt dat er 3 keuzemenu,s zijn. in totaal 5 keer gebeld en iedere keer hetzelfde verhaal.
    uiteindelijk na meer als 1.5uur wachten komt een bus, deze rijd heel hard langs, we moeten 5oo meter terug en de bus is vol, met ons er bij 8 volwassenen en 2 baby,s.
    voor de auto zijn we te laat, er zijn alleen grotere. niet accoord, dan geen auto. dus we rijden weg met een rondom geblutste auto. 25 nov. brengen we de auto terug, 13.10uur stop ik op de parking. deur op slot, vanaf13.oouur tot 16.oouur geen personeel, sleutel in een kast leggen. wachten tot16.oouur kan niet we vliegen om 17.25 naar keulen. nu mis ik 140euro op mijn credit kaart. dit is diefstal.

    Door p.h.thijssen op 28 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek InterRent

Schrijf je eigen review