InterRent - 81 Reviews

Last updated: 26 februari 2019
InterRent Logo

7.9% aanbevolen, 81 Reviews

  1. InterRent
  2. InterRent Reviews
  3. Schrijf ook een review over InterRent

InterRent

InterRent is the new international low cost car hire brand from the Europcar group.
We offer car hire at market leading prices with no compromise on customer service.

InterRent Details

Hits: 1621

URL: https://www.interrent.com/

Categorieën: Buitenlandse Autoverhuurders

Reviews: 81


InterRent reviews (79):

InterRent - Bestolen door Interrent

0

Review:
Al meerdere keren zonder enig probleem bij Interrent (Marseille Aeroport) een huurauto gehuurd, altijd lekker snel en goedkoop.
Echter heb ik nu iets meegemaakt waardoor ik iedereen deze toko afraad!

Bij aankomst geholpen door vriendelijke dame, die geeft ons een gedeukte Hyundai i20 mee. Ik zie dat de auto veel meer butsen en krassen heeft dan op het contract aangegeven dus laat dit weten waarop zij het keurig aanvult en ondertekent.

Na een weekje, weinig mee gereden (bijna alleen stuk van AirPort naar huis), kom ik de auto terugbrengen. Ik sta in de rij bij Interrent en wordt doorverwezen naar collega van Goldcar (balie ernaast). Deze man begroet me niet, kijkt me niet aan en loopt met iPad naar de door mij geretourneerde huurauto. Ik vraag aan een andere Goldcar medewerker wat nu de bedoeling is en word toegesnauwd dat ik achter de meneer met iPad aan moet voor de controle van de auto. Eenmaal bij de auto aangekomen (die dus al flink wat schade had opgelopen door eerdere huurders) zakt de man direct door zn knieën en maakt foto’s van de velgen. Hij heeft het over een aantal krassen op 3 van de 4 velgen die door mij zouden zijn veroorzaakt. Ik geef aan dat er zoveel schade was aan de auto dat ik (en zijn vriendelijke conculega van de week ervoor) niet ook nog eens de velgen metaculeus hebben gecontroleerd. Eigen schuld dikke bult volgens hem en hij schuift me, eenmaal terug bij de balie, een contractje voor met daarop de schade aan 3 velgen en vraagt me te tekenen. Ik weiger maar hij zegt dat ik kan tekenen en in veld daarvoor mn verhaal kan doen om aan te geven dat ik het oneens ben. (Hij spreekt me telkens onbeleefd en in het Engels aan, terwijl ik vloeiend Frans praat en mn Engels niet top is, het lijkt hem allemaal weinig te interesseren).

Lang verhaal kort, ze houden me 300€ van de 900€ gereserveerde borg in op mn credit card en gunnen me verder geen blik of weerwoord wanneer ik daar mijn verhaal probeer te doen en ze uitleg dat ik die schade nooit heb kunnen veroorzaken.
Ik ga het er nier bij laten zitten, zeker ook omdat ik nu door Goldcar genaaid word terwijl ik een contract had met Interrent, Ik dis waanzinnig slecht geholpen ben én nu ineens een mail ontvang waarin de schade van 360€ nog eens wordt uitgelegd (huh 360€ het was toch 300€ zoals op getekende contractje?!)
Toen ik boos wegliep kreeg ik door de akelige iPad man nog een sarcastische en onprofessionele ‘bisous’ naar mn hoofd geslingerd. Het was dat ik mn vlucht niet wilde missen.....
Kortom , dieven zijn het!

Zwakke punten:
Je moet van ALLES foto’s hebben anders word je opgelicht.

Onbeleefd personeel.

Vaag bedrijf, onduidelijke eigenaar. interrent of Goldcar of europcar?!

Daniek beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - lees het contract goed door!

0

Review:
Auto gehuurd bij Interrent voor 3 dagen, via Rentalcars.com. Op de luchthaven van Fuerteventura naar de Interrent balie, daar werden we, vanwege drukte doorverwezen naar de balie van Goldcar (waar ik in het verleden slechter ervaring mee had). Blijkbaar is Interrent daar dus onderdeel van. Er stonden twee klanten aan de balie waarvan er een zei de politie te gaan bellen als het contract niet aangepast werd, de andere klant was ook boos. O oh, slecht begin. Mijn medewerker was vriendelijk en drong niet aan bij zijn verkooppraatje over extra verzekeringen, gelukkig.
Er wordt 850 euro geblokt van je creditcard voor eventuele schade.
Onoverzichtelijk formulier, vol getallen, die ik -dom- maar even voor lief nam, en handtekening zette.
Op het formulier stond 1 schade niet vermeld, dus heb die nog even laten constateren en aankruisen. Verder prima auto, VW Polo.
Ook inleveren van de auto verliep soepel en snel.
Bij thuiskomst werd na een week de ingehouden borg teruggestort op de creditcard. Echter, daar was plotseling 27 euro bijgekomen vanwege een upgrade van de auto. Plus nog 13 euro voor “smart return” en 3 voor een luchthaventax. Daarover was niets gezegd door de medewerker, om een upgrade had ik ook niet gevraagd. Ik was er vanuit gegaan dat ik via Rentalcars.com het gehele bedrag had voldaan.
Maar het stond wel op het contract, dus wijze les: dat contract goed doorlezen!
Na mailtje naar Rentalcars.com krijg ik het geld van de upgrade terug, dus dát is in ieder geval een goeie service.
Maar Interrent komt op mijn zwarte lijst, vanwege sneaky gedrag…

Sterke punten:
prima auto, makkelijk retourneren

Zwakke punten:
sneaky gedrag, dingen in het contract zetten waarover je niet vooraf geinformeerd wordt maar wel voor moet betalen. opletten dat je alle schade laat noteren.

Rene beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - hondsachtige behandeling door medewerker.

0

Review:
we landen mooi op tijd in ciampina Rome. we zoeken even en vinden snel de ingang van P5, daar komt de schuttlebus, die ons naar de huurauto brengt. je moet een nummer bellen, een mechanische stem zegt dat er 3 keuzemenu,s zijn. in totaal 5 keer gebeld en iedere keer hetzelfde verhaal.
uiteindelijk na meer als 1.5uur wachten komt een bus, deze rijd heel hard langs, we moeten 5oo meter terug en de bus is vol, met ons er bij 8 volwassenen en 2 baby,s.
voor de auto zijn we te laat, er zijn alleen grotere. niet accoord, dan geen auto. dus we rijden weg met een rondom geblutste auto. 25 nov. brengen we de auto terug, 13.10uur stop ik op de parking. deur op slot, vanaf13.oouur tot 16.oouur geen personeel, sleutel in een kast leggen. wachten tot16.oouur kan niet we vliegen om 17.25 naar keulen. nu mis ik 140euro op mijn credit kaart. dit is diefstal.

p.h.thijssen beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Faro airport

1

Review:
Geboekt via Ryanair bij Inter Rent met verzekering van AXA erbij. Tijdens het ophalen drong de medewerker aan op extra verzekering. Toen ik aangaf dat ik deze al had vertelde hij mij dat dit niet klopte. Moest een document ondertekenen waarin ik aangaf dat ik op de hoogte was. Zeer onvriendelijk medewerker.

Sterke punten:
- dicht bij vliegveld;
- weg brengen ging soepel

Zwakke punten:
- slechte auto. Fiat Punto. Is niet vooruit te branden. Auto was 5 maanden oud en had op 26 punten schade.
- service ver onder de maat, bij het onbeschofte af;
- lange wachttijd;
- iedere keer gedonder over de verzekering.

Frank beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Huur hier geen auto!

0

Review:
Mijn boeking stond niet in het systeem bij interrent in Nice. Bleek na 1,5 uur te komen door een aanpassing van hun systemen. Geen excuses. Wel een kleinere auto mee geven dan waarvoor ik betaald had. Schaamteloze oplichters. Volstrekt respectloos naar klanten.

Zwakke punten:
Oplichters

Harm Warri beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Uitstekend

0

Review:
Auto huren bij vliegveld Ljubljana. Zeer vriendelijk personeel, auto zo goed als nieuw, goede prijs. Zeer aanbevolen.

Sterke punten:
Alles was goed afgehandeld.

Zwakke punten:
Geen

Janja Kamp beveelt InterRent aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Nooit hierhuren!

0

Review:
Dit zijn oplichters. Je krijgt de auto met een volle tank en dan moet hij ook vol retour. Voor het inleveren heb ik de auto volgetankt (2 km voor de luchthaven) en bij het inleveren heb ik dit laten zien aan de medewerker. Vlak voor het instappen in het vliegtuig krijg ik via de mail een factuur binnen voor brandstofkosten. Bij thuiskomst heb ik contact opgenomen en wordt er gezegd dat de tank voor 5/8 leeg was. Bij het aandragen van bewijs wordt er niet meer gereageerd. Daarna via verschillende platforms klachten ingediend maar niemand kan je helpen. Dit is gewoon georganiseerde misdaad. Gezien ook alle andere negatieve beoordelingen en klachten over oplichting begrijp ik niet dat de lokale autoriteiten hier niet ingrijpen.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Alles

Pim beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Geen problemen gehad

0

Review:
Wij hadden een auto gehuurd bij Interrent op Tenerife Airport zuid, maar hadden wel geboekt bij een tussenpartij. Bij aankomst op het vliegveld meteen naar de balie gelopen, werden spoedig geholpen. Wel werd er geprobeerd extra verzekeringen aan te smeren, maar via de tussenpartij hadden wij alles al afgekocht dus dit was niet nodig. De vrouw achter de balie ging hier ook prima mee akkoord. Wel liep er niemand mee naar de auto, waardoor je zelf foto's moet maken indien er iets mis mee is. Wij hebben van elke kleine deuk en kras een foto gemaakt, voor de zekerheid. Verder was het prima. Ook het inleveren duurde iets langer. 20 min moeten wachten voor we aan de beurt waren, maar verder was alles prima toen ook vriendelijk geholpen. De borg had ik binnen 3 dagen terug (vrijdag ingeleverd, maandag borg alweer terug).

Ik had van te voren veel reviews gelezen over Interrent en was dus ook bang dat het fout zou gaan, maar dit was niet het geval bij ons gelukkig!

Sterke punten:
Geen problemen ondervonden.

InterRent - Oplichters

0

Review:
Toen ik de auto op Malaga Airport ophaalde viel me al op dat deze auto heel veel schade had, ik heb overal foto's van gemaakt. Toen ik de auto terugbracht vond de persoon Interrent 7 schades extra die niet op zijn formulier stond beweerde hij. Van de 7 kon ik er 4 ontkrachten omdat ik daar een foto van had. Hij wees de nummerplaat aan waar lak van afgebladderd was (ouderdom) en zei dat ik dat had gedaan, ik ontkende stellig, het was pure ouderdom. Uit 'coulance' zei hij dat ik die niet hoefde te betalen. Toen wees hij een kras op de velg aan, ik weet zeker dat ik die schade niet had gemaakt, maar kon het niet aantonen met een foto. Toen wees hij naar een gaatje op de achterbank. Daar had ik geen foto's van gemaakt toen ik de auto kreeg. Ik had dat gaatje wel gezien toen ik de dag eenmaal 1 dag had, maar er geen notie op geslagen. Volgens de man van Interrent had ik alles moeten controleren vooraf en ook overal fotos van moeten nemen. Ik had ook onder de motorkap moeten controleren beweerde hij. Ik bleef ontkennen dat ik hier verantwoordelijk voor was, maar hij bleef stug volhouden. Dit geintje heeft mij honderden euro's gekost. Het zijn oplichters en vullen lekker hun eigen portemonnee op deze manier. Een lekker zwaar beschadigde auto meegeven en dan zogenaamd extra schade vinden en daar de huurder voor laten opdraaien.

Sterke punten:
niets

Zwakke punten:
Lange wachttijden bij ophalen auto
Je krijgt de afgedankte auto 's van Europe Car mee, flink beschadigde en gedeukte auto's
Je wordt verantwoordelijk gemaakt voor schade aan de auto wat je niet hebt gedaan.
Koel en asociaal personeel

Priscilla beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Oplichters

1

Review:
Ik heb tientallen keren een auto gehuurd, maar ik ben niet eerder deze oplichtingspraktijken tegengekomen.
Dit bedrijf probeert slechts op een zeer onbeschofte en intimiderende wijze onnodige verzekeringen aan te smeren. Aan de balie op de luchthaven van Malaga probeerde men mij eerst te overtuigen dat de auto die ik gehuurd was veel te klein was. Ze wilden hem eigenlijk niet meegeven omdat ik dan achteraf zou klagen. Vervolgens deden ze er alles aan om aanvullende verzekeringen te verkopen, die ik niet wilde omdat ik zelf een doorlopende verzekering heb waarbij ik het eigen risico afgedekt heb. Dit zinde de dame van Interrent helemaal niet. Ze werd bijzonder agressief en dreigde zelfs even dat ik de auto niet mee zou krijgen. Voordat ik in de auto stapte heb ik gelukkig een stuk of 50 foto's en filmpjes gemaakt om de staat van de auto vast te leggen.
Toen ik de auto na een week weer kwam inleveren gaf de jongeman, die verantwoordelijk was voor de inname, aan dat ik me binnen moest melden. Direct kwam de dame die mij een week eerder hielp naar buiten. Het is duidelijk dat er een aantekening in het systeem wordt gemaakt als ze niets hebben kunnen verkopen.
De dame wees mij direct op een putje in de voorruit die dor mij veroorzaakt zou zijn. Gelukkig had ik daar een foto van genomen. Ook een tweede beschadiging kon ik op basis van mijn foto's weerleggen. Een derde beschadiging stond wel op een filmpje, maar dat vond de dame niet duidelijk genoeg. Toen ik haar vertelde dat ik nu de politie zou bellen, was het goed en kon ik gaan. Ik weet zeker, dat deze drie beschadigingen niet in het systeem van Interrent genoteerd zullen worden, zodat de volgende huurder hier ook weer mee geconfronteerd wordt. Overigens merkte ik dat ook de collega's van deze dame de klanten allerlei onnodige zaken probeerden aan te smeren.

Sterke punten:
Geen enkele!!

Zwakke punten:
Dit zijn je reinste oplichters. Waarschijnlijk krijgen de medewerkers van Interrent een bonus voor elke verkochte en onnodige verzekering of upgrade.

Theo beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over InterRent

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou InterRent aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou InterRent aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek InterRent


DMCA.com Protection Status