InterRent - 46 Reviews

Last updated: 5 november 2017
InterRent Logo

9.1% aanbevolen, 46 Reviews

  1. InterRent
  2. InterRent Reviews
  3. Schrijf ook een review over InterRent

Niet tevreden over InterRent? Probeer dan eens AB Car Rental.

InterRent

InterRent is the new international low cost car hire brand from the Europcar group.
We offer car hire at market leading prices with no compromise on customer service.

InterRent Details

Hits: 1084

URL: https://www.interrent.com/

Categorieën: Buitenlandse Autoverhuurders

Reviews: 46


InterRent reviews (45):

InterRent - autoverhuur InterRent Rome Ciampino

0

Review:
Goede wagen, snelle afhandeling van de documenten en overhandigen van de sleutel. Snelle shuttle van/naar luchthaven. Propere wagen.

Sterke punten:
Snelle service. Prima wagen.

Stefan beveelt InterRent aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Oplichterij met brandstof !

0

Review:
Uitdrukkelijk voor Interrent gekozen omdat op de reserveringsite staat VOL TOT VOL. Dus met volle tank meenemen en vol terugbrengen. Bij auto ophalen verplicht betalen voor volle tank. Volle tank in Spanje voor VW Polo kost maximaal € 53,- Afschrijving credit card € 101,-

Ophalen auto op Malaga Airport kostte meer dan een uur.

Sterke punten:
Nette auto

Zwakke punten:
Zie boven, bestolen voor € 48,- en lange wachttijd bij ophalen auto.

Paul beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Non reliable car renter

0

Review:
I returned 2 cars fully refilled at Ibiza airport on the 19th of October, byut Interrent chared me an extra fule express for 37 euro. Unacceptable.

Never again!!!

Bertil Kleis beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Waarschuwing: leveren niet waar je voor betaald

0

Review:
Daar sta je dan op het vliegveld met je gezin en geen auto die je gereserveerd hebt, sterker het enige dat beschikbaar is, is een fiat 500. Met mijn lengte best een grappig idee! Vergeet dan nog de rest van mijn gezin en bagage! Terwijl je een ford fiesta huurt!

Ze willen je wel upgraden maar dan moet je meteen weet 75 euro brandstof kopen plus verplichte verzekering! Totaal 6 maal het huur bedrag!

Bij de wilde konijnen af! Heb uiteindelijk een andere auto bij Goldcars gehuurd. Ben nog niet klaar met deze jokers!

Sterke punten:
Mooie kleur blauw in het logo.

Zwakke punten:
Tja, leveren waar je voor betaald?

Paul beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Nooit meer een auto huren bij Interrent

0

Review:
Via Cartrawler bij Interrent in Nice een huurauto gereserveerd. Aangekomen op de luchthaven bleek Interrent niet meer in de Rentalcar lounge (waar alle aanbieders zitten) maar elders. Bijna onvindbaar. Uiteindelijk gevonden op dak van parkeergarage. Er stond een hele rij wachtenden, velen net als wij lang gezocht, de uitgifte van de auto's was erg traag en te weinig personeel aanwezig in de bouwkeet. Na onze auto in ontvangst te hebben genomen en alle papieren getekend (poging om te laten betalen voor schoonmaak bij inlevering) parkeergarage uit. Bij uitgang bleek dat wij een uitrijkaart hadden moeten krijgen die wij niet hadden ontvangen. Keren en terug naar boven bleek niet mogelijk. Toen we uiteindelijk onze uitrijkaart hadden op weg naar plaats van bestemming circa 120 km van Nice verwijderd. Na 3 dagen gaf de huurauto aan dat er een motormanagement probleem was en reed hortend en stotend. Via de Interrent en verzekering werd geregeld dat de auto gemaakt zou worden, echter er kwam een oplader om de auto op te halen. Bij contact met Interrent werd ons gezegd naar Nice te komen voor andere auto (hoe zonder auto?). Een andere oplossing was er niet. Alleen in Nice bleek kantoor te zijn. Met hulp van goed frans sprekende kennis bleek via de verzekering een taxi geregeld te kunnen worden naar Frejus, alwaar een vervangende auto bij EuropCar klaar zou staan. Uitermate slechte, trage service van Interrent.

Sterke punten:
Geen enkel positief punt te noemen

Zwakke punten:
Onvindbaar op vluchthaven Nice
Lange wachttijd bij ontvangst
Geen uitrijkaart meegeven
Geen service als auto (buiten onze schuld) stuk gaat

Nooit meer!!

Peter beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - NOOIT MEER!!

0

Review:
Via Car del Mar een auto gehuurd bij Interrent Malaga.
Onze vlucht had vertraging, contact opgenomen met Interrent i.v.m. eventueel aankomen na sluitingstijd.
Bij vertraging zouden er geen extra kosten worden berekend als je na sluitingstijd de auto op zou halen. Uiteindelijk waren we nog voor 23.00 uur in het kantoor aanwezig. Uiteindelijk moesten we toch de extra kosten € 39,00 voldaan omdat we na 23.00 uur het kantoor verlieten. Via Car del Mar een allincusive Plus verzekering afgesloten. Volgens de baliemedewerker was dit niet van toepassing en moesten we een extra verzekering afsluiten of er werd € 1400,00 op onze creditcard gereserveerd. Op het formulier stond niet alle schade vermeld die wel op de auto aanwezig was. De baliemedewerker wilde niet meelopen, we moesten maar foto's nemen (in de donkere parkeergarage). De volgende dag Interrent gebeld en zij konden ons niet helpen, we moesten een email sturen. Een email gestuurd en als reactie ontvangen dat we binnen 10 dagen een antwoord zouden krijgen. Inmiddels 17 dagen verder, wederom gebeld, gechat en weer gemaild maar nog steeds geen antwoord. Uiteindelijk is alles al wel van onze rekening geschreven. Ook contact opgenomen met Car del Mar, zij garandeerde me dat we op en top verzekerd zijn en dat dat verkooppraktijken zijn van Interrent. Wij huren een aantal keren per jaar een auto en dat verloopt 9 vd 10x zonder problemen maar Interrent echt nooit weer. Zoals je aan de balie wordt "gechanteerd" en vervolgens niemand thuis is als je om duidelijkheid vraagt. Dit was eens en noooooit meer!! Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Sterke punten:
Die heb ik niet kunnen ontdekken maar ik hoop andere huurders wel.

Zwakke punten:
Onvriendelijk, dreigende taal, zwaar beschadigde auto's enz enz.

Jacob beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Wel een erg hoge prijs betaald

0

Review:
Bij aankomst bij het kantoor van Interrent bij de luchthaven van Porto kwam mijn vrouw er achter dat ze haar rijbewijs en creditkaart vergeten. Gelukkig had ik haar partner, wel mijn rijbewijs en creditkaart bij mij. Helaas gaf dit volgens de kleine lettertjesin de overeenkomst geen oplossing. Wij waren onze € 216,00 kwijt. We moesten ( we hadden in de hectiek geen andere oplossing) een nieuwe huurovereenkomst aan gaan. Vooruit dan maar! Bij de afrekening werd ons een rekening van € 380,00 voorgelegd. Hier viel naar beneden niets aan te doen.
We hebben het op dat moment maar geaccepteerd met tegenzin. We hadden in februari gekozen voor een 4 deurs Peugeot of vergelijkbaar. Wat stond er voor ons klaar? Een Fiat 500 met 2 deuren. Wij hebben daar heel veel hinder meegehad omdat we 2 wat oudere vrienden zouden ophalen.
De volgende dag heb ik via Interrent op mijn computer een auto proberen te huren die vergelijkbaar was met onze eerste Peugeot 4 deurs. Tot mijn grote verbazing was ik hiervoor € 180,00 kwijt voor een week.
Wat een nare smaak heb ik hier aan over gehouden. Voel me bedrogen. Ik wil eigenlijk € 200,00 terug!!!
Maar hoe doe ik dat? Wie biedt hulp?

Sterke punten:
Een lachende baliemedewerker
Snel inleveren van de auto.

Zwakke punten:
De gereserveerde auto stond niet klaar.
Er was toch wel een mogelijkheid te bedenken om mij 2e chauffeur te maken?
Te veel moeten betalen bij de nieuwe overeenkomst.
Een veel te groot verschil in geld t.o.v het internet.

Benedictus beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Prima service

0

Review:
Wij hebben een goede ervaring gehad bij Interrent Girona:
Aardige medewerkster, niet opdringerig, duidelijke uitleg. -Auto conform afspraak en in goede staat, een paar beschadigingen werden netjes aangegeven.
We kwamen wat later op de avond om de auto op te halen en hadden dus niemand voor (of na) ons en waren dus snel op pad. Ik kan me voorstellen dat wanneer het drukker is het ophalen wel wat lang duurt omdat het hele contractproces vrij uitgebreid is.

Sterke punten:
Aardig personeel, goede service, goede auto

Zwakke punten:
Locatie stukje van terminal en niet goed aangegeven.

Agnes beveelt InterRent aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Ver weg blijven van InterRent!!

0

Review:
BEWARE OF INTERRENT!! These people are incredible scam artists. Be very careful of what you agree upon and look at your bill very closely. The mail I sent them explains my case (and I will add their response when/if I receive it):

Dear InterRent,

Please allow me to file a complaint with you as I feel very, very much scammed by your personnel at Interrent Lisboa. Please allow me to explain:

We arrived at Interrent offices Lisboa at ca. 12.00 hrs on august 20th to pick up our car we rented. We had rented a VW Polo for 12 days for € 198,21 including VAT. As appeared that the VW Polo was probably too small for us (5 persons - 2 adults, 3 children), we requested what the cost would be for an upgrade to a bigger car and also the cost of an extra driver. The man behind the counter indicated that it would be € 180 extra. I specifically asked whether that was including the extra driver and he indicated yes. Although it would more or less double the cost of the initial rent, we agreed. He proceeded to ask whether I wanted additional insurance and the toll-service and I declined both. As he was so clear in stating that the extra cost was € 180 and was handling the paperwork I wasn’t sharp to check the ultimate bill (we had already been waiting in line for about 45 minutes…). To my dismay when I checked my creditcard today, I saw that the extra costs charged were not € 180 but € 299….!! Apparently the upgrade was ex VAT, the extra driver costs were not included as he had indicated and he added the toll-service costs that I was very clear about not wanting.

I am experienced enough to realize I cannot reclaim anything and that I should have been more aware and sharp. My feeling I could trust your man behind the counter was apparently misplaced and I had to be more suspicious. He deliberately lied to me (and 100% certain knows he did) and - in retrospect - was very handy in handing me the papers without pressing me to check. I understand the car rental business is low margin and you need your personnel to upsell, but the way this man swindled me is unfair and incorrect. I take it that a big upsell like this increases his bonus and that that the reason is to scam. But once again, I mainly find his behavior despicable and has faded away my trust in Interrent for now and the future. I hope at least that you can sort him out and avoid the experience I have had with other customers. To be honest, it feels terrible to be scammed like this and to realize I made a mistake of trusting someone I thought was trustworthy. So I will have a wine and forget and hope at least this mail can help change this kind of attitude at InterRent…

As promised, I would also post their response....

Dear Mr. vd Lee,

Thank you for contacting InterRent. Please apologize us for the delay on answering this message. Please find in attachment a copy of your rental agreement with the prices clearly stated and your signature accepting the costs. Once again we would like to express our most sincere apologies for any unpleasant situation experienced. Should you need any further information, queries or clarifications with regards to this, please feel free to contact us.

Kind Regards,
E. Torella- Customer Care| InterRent Customer Service Int.

And my response:

Dear E. Torella,
Thank you for humoring me on this rainy day in Holland! I would suggest you find another name for Customer Services…. Maybe ‘Bullsh*t Artists’ would more suit your department? Your reply is truly brilliant! Relaying me to your small print terms & conditions that would of taken me 20 minutes to read after waiting 45 minutes in the row in your office in response to my complaint… Really beautiful! You havent even read my complaint! No problem, I merely suggested in my complaint that you sort the man out who scammed me and I had hoped that you understand that this manner of trying to mislead customers will cost you more in the long run than it delivers at the short term extra revenue on the spot. Regards, R. vd Lee

Sterke punten:
tja... dat ze onderdeel van Europcar zijn waardoor mijn waardering van Europcar nu ook in het putje is...

Zwakke punten:
Onbetrouwbaar en zelfs tegen het oplichten aan....

R. vd Lee beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

InterRent - Interrent schandalig duur, extra kosten bij afhali

0

Review:
Online auto gehuurd middenklasse ( vw golf), full insurence.
Bij afhaling in Porto bleek de full insurence helemaal niks te betekenen... krassen, glasbreuk etc waren niet inbegrepen...franchise van 1700€. Zo konden we bijna niet anders dan een extra verzekering bij te nemen, bovenop nog allerlei kosten...zelfs car wash was niet inbegrepen. Geen uitleg van de baliemedewerker, niet vriendelijk.
In totaal heeft het ons 1000€ gekost voor een wagen te huren voor 12 dagen...nog nergens anders meegemaakt. Via mail kan je nergens terecht om een klacht in te dienen...een echte schande!

Sterke punten:
helemaal geen

Zwakke punten:
teveel om hier te vermelden

KoenDe Wil beveelt InterRent NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over InterRent

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou InterRent aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou InterRent aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek InterRent


DMCA.com Protection Status