InterRent is the new international low cost car hire brand from the Europcar group. We offer car hire at market leading prices with no compromise on customer service.

InterRent Reviews

    schade wat er al was

    Eerste keer en NOOIT meer interrent! Een volledige bekraste auto moeten meenemen, het was snachts dus het park was er niemand aanwezig, om dan erna in een weer leeg park hem te moeten neerzetten. Een uur erna krijg ik al mail dat de wagen 4 schades heeft van 150€ per stuk. Ronduit SCHANDALIG! de auto was volledig bekrast en op het schade rapport stonden overal x'jes. Deze auto heeft op een parking bij ons verblijf geparkeerd gestaan. Ik ga hier verder mee! huur NOOIT een auto bij interrent

    Sterke punten
    niets positief

    Zwakke punten
    teveel van de creditcard halen, niemand aanwezig, dure schades vaststellen die er al waren.

    OPLICHTERS TOT EN MET

    In de lange wachtrij vervalt mijn reservatie ...

    Een werk-congres in Nice centrum loopt wat uit en ik arriveer op de luchthaven van Nice 2 uur later dan afgesproken. De auto die ik wilde oppikken was op voorhand betaald. Aan de verhuurbalie van Interrent Nice staat een zeer lange wachtrij met enkele klanten die erg veel tijd innemen. Na 1,5 uur wachten ben ik eindelijk aan de beurt.
    De medewerker van Interrent Nice deelt mij mee "je moest de auto afhalen binnen de 3 uur, je bent nu 0,5 uur te laat, dit is een no-show en daardoor is je reservatie vervallen."
    Ik was wel degelijk binnen de 3 uur afhaaltijd aanwezig in het verhuurkantoor en daarenboven was de huurauto al betaald ... Trouwens van die periode van 3 uur afhaaltijd stond er nergens iets in mijn contract via Ryanair Car Hire.
    Mijn auto was dus opnieuw verhuurd terwijl ik in de wachtrij vóór de balie stond ... Na een groot theater door de medewerker van Interrent Nice slaagde hij er toch nog in een andere auto op te snorren MAAR dan moest ik wel 200 € opleggen ... Dit was 3 maal het oorspronkelijke reeds betaalde bedrag ! Ik ben hier natuurlijk niet op ingegaan.
    Interrent Nice en misschien zelfs Interrent in algemeen is zeer onbetrouwbaar, échte schurkenstreken. Als je nog kan, direct annuleren en andere autoverhuurder nemen. Ik huur wereldwijd al gedurende 25 jaar auto's maar dit had ik nog nooit meegemaakt ... in de wachtrij vervalt je reservatie !!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Wacht nog steeds op mijn borg...

    Vergelijkbaar met andere reviews. Alles goed geregeld van te voren maar bij aankomst bleek dat de borg van 1220 euro niet gesplitst betaald mocht worden (wij hebben 2x creditcard limiet van 1000, dit was bij andere verhuurders nooit een probleem) waardoor wij de borg moesten pinnen. Bij inleveren van de auto zou de borg binnen 'a few days' worden terugbetaald. Inmiddels zijn we 'a few weeks' verder, maar nog geen cent terug gezien. Ik ben in staat om terug te vliegen om eigenhandig mijn borg op te gaan halen. Na telefoontjes en mailtjes, horen wij nu verder niks meer. Schandalig! Weten ook niet hoe we dit nu nog moeten oplossen.

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Zie review

    Slechte service en onvriendelijk

    Boeking in Mallorca. Heel goedkoop maar medewerkers zijn onvriendelijk en ongeinteresseerd (helpen niet maar blijven op hun computerscherm kijken), praten Spaans onderling over de klanten.

    Bovendien Super Cover verzekering afgesloten maar volgens de medewerker niet. Bijgevolg volledig eigen risico als borg moeten geven + 140 euro alvast afgeboekt voor brandstof (nog nooit meegemaakt).

    Bij retourneren wordt de auto niet samen gecontroleerd dus je loopt een risico dat er plotseling schade wordt geconstateerd. Dit verliep echter zonder problemen (gelukkig).

    oplichters, nooit huren bij Interent

    Op 13 juli 22:50lt zijn we in Lissabon aangekomen,via Car del mar hadden we een auto gehuurd. Bij Interent konden we de auto ophalen. aangekomen bij Interent begon de medewerker meteen te pushen om een extra verzekering te nemen. Hiermee gingen wij niet akkoord. Toen begon hij te zoeken naar foutjes van ons. De creditcard staat op beide namen van ons (we hebben ook een gezamenlijke rekening) Dit was niet goed volgens hem en we kregen de auto niet meer mee. Tenzij, wij een bedrag meer dan de autohuur al zelf was gingen betalen. Daar sta je dan midden in de nacht. Je kunt geen kant meer op en niemand is meer te bereiken. Dus toch maar betalen. Achteraf, ook niet slim van ons geweest. je kunt fluiten naar je centen.
    Waardeloze firma, vroeger de beruchte Goldcar

    Sterke punten
    geen sterke punten, niets absoluut niet huren daar. Oplichters

    Zwakke punten
    slechte service, oplichting, onvriendelijk, onbeschoft,
    oude auto. Moest in het donker tekenen voor de auto, hoe kun je nu in het donker een auto checken op schade .
    Bij inlevering moest je digitaal tekenen voor iets wat je niet kunt lezen. Ik snap ook niet dat firma's zoals Car del Mal in zee gaat met deze boeven.

    Interrent FARO

    Auto gehuurd in pakket. Alles vooraf betaald. Easyjet had 5 uur vertraging, we hebben dit door het reisburo aan de autoverhuurder door laten geven. Aangekomen in Faro, geen aito meer in de bestelde klasse want u bent meer dan 4 uur te laat, daarna vervalt de reservering, ook al is deze al betaald!????!!! Uiteraard ook geen mail gekregen....WTF!...konden wel een grotere krijgen tegen bijbetaling. Na veel gezeik accoord, toen kwam er nog €1200 borg bij, €130 borg voor een volle tank, €18.70 voor het tolkastje/aanmelding en €75 borg snelweg..Ik wilde een foto van het contract nemen, flipten de twee aanwezige supervisors helemaal, dat was verboden, ze zouden de politie bellen, dus ik zei ok laat maar komen. Die kwam dus niet....Op mijn vraag of ze het normaal vonden om zo met klanten om te gaan en dat ze die dan zouden verliezen zeiden ze dat hun dat niet interesseerde! Bij de auto aangekomen was het een clio vol met deuken krassen etc. Er stonden 2 punten op de tekening!! Uiteindelijk over de 100 krassen en deuken geteld (werkte vroeger in aotospuiterij) andere auto hadden ze zogenaamd niet terwijl hele terrein vol stond met wel goede auto’s en ook nog in de klasse die er niet meer zou zijn.!! De man die moest noteren weigerde nog meer schades te noteren en liep uiteindelijk kwaad en al vloekend weg. Gezien het tijdstip en de vertragingen (dit kostte ook weer 1,5 uur)hebben we hem meegenomen en zelf de schade genoteerd en gefotografeerd en per mail bevestigd aan de reisorganisatie en interrent. Een grote oplichtersbende is het met zeer arrogant en onbeschoft personeel!! En ik heb al heel veel auto’s gehuurd in mijn leven over de hele wereld!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen correcte afspraken, onbeschoft personeel, een geboekte en reeds betaalde auto gewoon doorverhuren...dubbel betaald dus...onder tijdsdruk geniepig met allerlei extra’s die expliciet niet gewenst zijn, slechte auto leveren...kortom mega onbetrouwbaar!!! Oplichters van kaliber.

    Oplichters

    Review
    Interrent en Goldcar proberen je altijd extra te laten betalen ga je hier aan de balie niet op in, of je geeft aan alles at betaald te hebben bij het boeken kan je kiezen... (balie luchthaven Girona) bijbetalen of geen auto ze lijken goedkoop maar zijn het niet! het zijn oplichters

    Sterke punten
    Geen!

    Oplichters

    Pas terug van Malaga. Sluit mij aan bij alle negatieve reviews. Eén grote oplichterskliek, ben honderden euro's meer kwijt als gedacht. De auto was ok , maar stiekem bedrag innen van je creditkaart zonder daar openlijk over te communiceren is walgelijk. Ik acht Europe var daar medeverantwoordelijk voor

    Sterke punten
    Auto was veel duurder maar ok.
    Goed bedachte oplichtingspraktijken.

    Zwakke punten
    Oplichtersbende

    Uiteindelijk kwam alles goed

    Drie maanden geleden boekten we een vliegticket inclusief autohuur bij Expedia voor zes dagen naar Fuerteventura. De auto was gehuurd bij Interrent, vooruit betaald en verzekerd. Nadat we geboekt hadden gingen we op ons gemak de reviews bekijken van Interrent, daar schrokken wij enorm van. Toch dachten wij: als we goed opletten kunnen ze ons geen overbodige verzekeringen aansmeren, dus we waagden het er op. Bij het loket aangekomen werden wij vriendelijk ontvangen, we gaven onze creditkaart en moesten op een draagbaar apparaat een digitale handtekening zetten.
    Een formulier werd uitgeprint, dichtgevouwen en met de autosleutel overhandigd. Dat ging vlot en viel erg mee, dachten we.
    Toen we naar de auto liepen vouwden we het formulier open en tot onze schrik zagen we dat er van alles in rekening was gebracht, extra verzekeringen, benzine, smart return, en nog een aantal onduidelijke bedragen. De digitale handtekening was onder het formulier geplaatst, zonder dat we het hadden kunnen lezen. Afgezien van de vooruitbetaling was er € 214,= van de creditkaart afgetrokken.
    In eerste instantie hij dachten wij: zullen we het maar laten gaan? Dan moet je terug naar het loket en misschien weer in de rij gaan staan. Toch zijn we teruggegaan en hebben de man aan het loket om opheldering gevraagd.
    Aanvankelijk beweerde hij het gezegd te hebben, hij sprak een soort Spanglish, en of wij wel de voorwaarden goed hadden gelezen. Dat had ik, want ik was thuis al op het ergste voorbereid en had alle voorwaarden precies doorgelezen.
    Ondanks de wachtenden in de rij achter mij moest ik toch met enige stemverheffing zeggen dat ik al die overbodige extras niet wilde en dat ik alleen wenste wat ik besteld had. De man sputterde tegen dat hij dan verplicht was een groot bedrag als borg van de creditcard af te trekken. Ik zei dat ik daar geen bezwaar tegen had, naar later bleek wat is dit € 921,= Hij vroeg mij opnieuw een digitale handtekening te zetten op zijn apparaat, maar weer kon ik niet lezen waar ik voor tekende en twijfelend heb ik het maar gedaan.
    We zochten waar de auto moest staan en werden vriendelijk ontvangen door een man die de auto aanwees. Toen ik vroeg waar het formulier was waar eventuele beschadigingen van de auto op genoteerd stonden, keek hij mij verbaasd aan en zei: u bent toch overal voor verzekerd? Op mijn verzoek printte hij een schadeformulier uit waar ik de eventuele beschadigingen op moest intekenen. De auto had slechts 8000 km gereden en zag er prima uit, hoewel de achterkant enigszins in het donker stond zag ik geen beschadigingen. Uiteindelijk tevreden reden wij het terrein af.
    Het was een prima auto, zelfs met Apple CarPlay. Bij het inleveren van de auto vroeg ik of hij hem helemaal wilde controleren en hoewel hij het niet nodig vond, deed hij dat. Ik vroeg hem om een bevestiging. Het ontvangstbewijs zou hij mij per e-mail sturen en dat gebeurde na 1 dag. De borgsom werd na een dag of twee weer teruggestort.

    Sterke punten
    Uitstekende, zo goed als nieuwe auto met Apple CarPlay

    Zwakke punten
    Digitale handtekening zetten op een apparaat, zonder dat je kunt zien waar je voor tekent. Als het contract wordt uitgeprint staan allerlei extra’s op die van je creditcard zijn afgetrokken.

    Walgelijke autoverhuurder

    Bij de pick-up van mijn huurwagen zijn er verdoken kosten aangesmeerd onder het mom van "brandstof-waarborg".
    Deze opties waren totaal niet nodig en werden toch op een listige en smerige manier aan mij onwetend "verkocht".

    Sterke punten
    Het zijn gehaaide oplichters

    Zwakke punten
    Het is een onbetrouwbare verhuurmaatschappij

    Bestolen door Interrent

    Al meerdere keren zonder enig probleem bij Interrent (Marseille Aeroport) een huurauto gehuurd, altijd lekker snel en goedkoop.
    Echter heb ik nu iets meegemaakt waardoor ik iedereen deze toko afraad!

    Bij aankomst geholpen door vriendelijke dame, die geeft ons een gedeukte Hyundai i20 mee. Ik zie dat de auto veel meer butsen en krassen heeft dan op het contract aangegeven dus laat dit weten waarop zij het keurig aanvult en ondertekent.

    Na een weekje, weinig mee gereden (bijna alleen stuk van AirPort naar huis), kom ik de auto terugbrengen. Ik sta in de rij bij Interrent en wordt doorverwezen naar collega van Goldcar (balie ernaast). Deze man begroet me niet, kijkt me niet aan en loopt met iPad naar de door mij geretourneerde huurauto. Ik vraag aan een andere Goldcar medewerker wat nu de bedoeling is en word toegesnauwd dat ik achter de meneer met iPad aan moet voor de controle van de auto. Eenmaal bij de auto aangekomen (die dus al flink wat schade had opgelopen door eerdere huurders) zakt de man direct door zn knieën en maakt foto’s van de velgen. Hij heeft het over een aantal krassen op 3 van de 4 velgen die door mij zouden zijn veroorzaakt. Ik geef aan dat er zoveel schade was aan de auto dat ik (en zijn vriendelijke conculega van de week ervoor) niet ook nog eens de velgen metaculeus hebben gecontroleerd. Eigen schuld dikke bult volgens hem en hij schuift me, eenmaal terug bij de balie, een contractje voor met daarop de schade aan 3 velgen en vraagt me te tekenen. Ik weiger maar hij zegt dat ik kan tekenen en in veld daarvoor mn verhaal kan doen om aan te geven dat ik het oneens ben. (Hij spreekt me telkens onbeleefd en in het Engels aan, terwijl ik vloeiend Frans praat en mn Engels niet top is, het lijkt hem allemaal weinig te interesseren).

    Lang verhaal kort, ze houden me 300€ van de 900€ gereserveerde borg in op mn credit card en gunnen me verder geen blik of weerwoord wanneer ik daar mijn verhaal probeer te doen en ze uitleg dat ik die schade nooit heb kunnen veroorzaken.
    Ik ga het er nier bij laten zitten, zeker ook omdat ik nu door Goldcar genaaid word terwijl ik een contract had met Interrent, Ik dis waanzinnig slecht geholpen ben én nu ineens een mail ontvang waarin de schade van 360€ nog eens wordt uitgelegd (huh 360€ het was toch 300€ zoals op getekende contractje?!)
    Toen ik boos wegliep kreeg ik door de akelige iPad man nog een sarcastische en onprofessionele ‘bisous’ naar mn hoofd geslingerd. Het was dat ik mn vlucht niet wilde missen.....
    Kortom , dieven zijn het!

    Zwakke punten
    Je moet van ALLES foto’s hebben anders word je opgelicht.

    Onbeleefd personeel.

    Vaag bedrijf, onduidelijke eigenaar. interrent of Goldcar of europcar?!

    lees het contract goed door!

    Auto gehuurd bij Interrent voor 3 dagen, via Rentalcars.com. Op de luchthaven van Fuerteventura naar de Interrent balie, daar werden we, vanwege drukte doorverwezen naar de balie van Goldcar (waar ik in het verleden slechter ervaring mee had). Blijkbaar is Interrent daar dus onderdeel van. Er stonden twee klanten aan de balie waarvan er een zei de politie te gaan bellen als het contract niet aangepast werd, de andere klant was ook boos. O oh, slecht begin. Mijn medewerker was vriendelijk en drong niet aan bij zijn verkooppraatje over extra verzekeringen, gelukkig.
    Er wordt 850 euro geblokt van je creditcard voor eventuele schade.
    Onoverzichtelijk formulier, vol getallen, die ik -dom- maar even voor lief nam, en handtekening zette.
    Op het formulier stond 1 schade niet vermeld, dus heb die nog even laten constateren en aankruisen. Verder prima auto, VW Polo.
    Ook inleveren van de auto verliep soepel en snel.
    Bij thuiskomst werd na een week de ingehouden borg teruggestort op de creditcard. Echter, daar was plotseling 27 euro bijgekomen vanwege een upgrade van de auto. Plus nog 13 euro voor “smart return” en 3 voor een luchthaventax. Daarover was niets gezegd door de medewerker, om een upgrade had ik ook niet gevraagd. Ik was er vanuit gegaan dat ik via Rentalcars.com het gehele bedrag had voldaan.
    Maar het stond wel op het contract, dus wijze les: dat contract goed doorlezen!
    Na mailtje naar Rentalcars.com krijg ik het geld van de upgrade terug, dus dát is in ieder geval een goeie service.
    Maar Interrent komt op mijn zwarte lijst, vanwege sneaky gedrag…

    Sterke punten
    prima auto, makkelijk retourneren

    Zwakke punten
    sneaky gedrag, dingen in het contract zetten waarover je niet vooraf geinformeerd wordt maar wel voor moet betalen. opletten dat je alle schade laat noteren.

    hondsachtige behandeling door medewerker.

    we landen mooi op tijd in ciampina Rome. we zoeken even en vinden snel de ingang van P5, daar komt de schuttlebus, die ons naar de huurauto brengt. je moet een nummer bellen, een mechanische stem zegt dat er 3 keuzemenu,s zijn. in totaal 5 keer gebeld en iedere keer hetzelfde verhaal.
    uiteindelijk na meer als 1.5uur wachten komt een bus, deze rijd heel hard langs, we moeten 5oo meter terug en de bus is vol, met ons er bij 8 volwassenen en 2 baby,s.
    voor de auto zijn we te laat, er zijn alleen grotere. niet accoord, dan geen auto. dus we rijden weg met een rondom geblutste auto. 25 nov. brengen we de auto terug, 13.10uur stop ik op de parking. deur op slot, vanaf13.oouur tot 16.oouur geen personeel, sleutel in een kast leggen. wachten tot16.oouur kan niet we vliegen om 17.25 naar keulen. nu mis ik 140euro op mijn credit kaart. dit is diefstal.

    Faro airport

    Geboekt via Ryanair bij Inter Rent met verzekering van AXA erbij. Tijdens het ophalen drong de medewerker aan op extra verzekering. Toen ik aangaf dat ik deze al had vertelde hij mij dat dit niet klopte. Moest een document ondertekenen waarin ik aangaf dat ik op de hoogte was. Zeer onvriendelijk medewerker.

    Sterke punten
    - dicht bij vliegveld;
    - weg brengen ging soepel

    Zwakke punten
    - slechte auto. Fiat Punto. Is niet vooruit te branden. Auto was 5 maanden oud en had op 26 punten schade.
    - service ver onder de maat, bij het onbeschofte af;
    - lange wachttijd;
    - iedere keer gedonder over de verzekering.

    Huur hier geen auto!

    Mijn boeking stond niet in het systeem bij interrent in Nice. Bleek na 1,5 uur te komen door een aanpassing van hun systemen. Geen excuses. Wel een kleinere auto mee geven dan waarvoor ik betaald had. Schaamteloze oplichters. Volstrekt respectloos naar klanten.

    Zwakke punten
    Oplichters

    Nooit hierhuren!

    Dit zijn oplichters. Je krijgt de auto met een volle tank en dan moet hij ook vol retour. Voor het inleveren heb ik de auto volgetankt (2 km voor de luchthaven) en bij het inleveren heb ik dit laten zien aan de medewerker. Vlak voor het instappen in het vliegtuig krijg ik via de mail een factuur binnen voor brandstofkosten. Bij thuiskomst heb ik contact opgenomen en wordt er gezegd dat de tank voor 5/8 leeg was. Bij het aandragen van bewijs wordt er niet meer gereageerd. Daarna via verschillende platforms klachten ingediend maar niemand kan je helpen. Dit is gewoon georganiseerde misdaad. Gezien ook alle andere negatieve beoordelingen en klachten over oplichting begrijp ik niet dat de lokale autoriteiten hier niet ingrijpen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Oplichters

    Toen ik de auto op Malaga Airport ophaalde viel me al op dat deze auto heel veel schade had, ik heb overal foto's van gemaakt. Toen ik de auto terugbracht vond de persoon Interrent 7 schades extra die niet op zijn formulier stond beweerde hij. Van de 7 kon ik er 4 ontkrachten omdat ik daar een foto van had. Hij wees de nummerplaat aan waar lak van afgebladderd was (ouderdom) en zei dat ik dat had gedaan, ik ontkende stellig, het was pure ouderdom. Uit 'coulance' zei hij dat ik die niet hoefde te betalen. Toen wees hij een kras op de velg aan, ik weet zeker dat ik die schade niet had gemaakt, maar kon het niet aantonen met een foto. Toen wees hij naar een gaatje op de achterbank. Daar had ik geen foto's van gemaakt toen ik de auto kreeg. Ik had dat gaatje wel gezien toen ik de dag eenmaal 1 dag had, maar er geen notie op geslagen. Volgens de man van Interrent had ik alles moeten controleren vooraf en ook overal fotos van moeten nemen. Ik had ook onder de motorkap moeten controleren beweerde hij. Ik bleef ontkennen dat ik hier verantwoordelijk voor was, maar hij bleef stug volhouden. Dit geintje heeft mij honderden euro's gekost. Het zijn oplichters en vullen lekker hun eigen portemonnee op deze manier. Een lekker zwaar beschadigde auto meegeven en dan zogenaamd extra schade vinden en daar de huurder voor laten opdraaien.

    Sterke punten
    niets

    Zwakke punten
    Lange wachttijden bij ophalen auto
    Je krijgt de afgedankte auto 's van Europe Car mee, flink beschadigde en gedeukte auto's
    Je wordt verantwoordelijk gemaakt voor schade aan de auto wat je niet hebt gedaan.
    Koel en asociaal personeel

    Oplichters

    Ik heb tientallen keren een auto gehuurd, maar ik ben niet eerder deze oplichtingspraktijken tegengekomen.
    Dit bedrijf probeert slechts op een zeer onbeschofte en intimiderende wijze onnodige verzekeringen aan te smeren. Aan de balie op de luchthaven van Malaga probeerde men mij eerst te overtuigen dat de auto die ik gehuurd was veel te klein was. Ze wilden hem eigenlijk niet meegeven omdat ik dan achteraf zou klagen. Vervolgens deden ze er alles aan om aanvullende verzekeringen te verkopen, die ik niet wilde omdat ik zelf een doorlopende verzekering heb waarbij ik het eigen risico afgedekt heb. Dit zinde de dame van Interrent helemaal niet. Ze werd bijzonder agressief en dreigde zelfs even dat ik de auto niet mee zou krijgen. Voordat ik in de auto stapte heb ik gelukkig een stuk of 50 foto's en filmpjes gemaakt om de staat van de auto vast te leggen.
    Toen ik de auto na een week weer kwam inleveren gaf de jongeman, die verantwoordelijk was voor de inname, aan dat ik me binnen moest melden. Direct kwam de dame die mij een week eerder hielp naar buiten. Het is duidelijk dat er een aantekening in het systeem wordt gemaakt als ze niets hebben kunnen verkopen.
    De dame wees mij direct op een putje in de voorruit die dor mij veroorzaakt zou zijn. Gelukkig had ik daar een foto van genomen. Ook een tweede beschadiging kon ik op basis van mijn foto's weerleggen. Een derde beschadiging stond wel op een filmpje, maar dat vond de dame niet duidelijk genoeg. Toen ik haar vertelde dat ik nu de politie zou bellen, was het goed en kon ik gaan. Ik weet zeker, dat deze drie beschadigingen niet in het systeem van Interrent genoteerd zullen worden, zodat de volgende huurder hier ook weer mee geconfronteerd wordt. Overigens merkte ik dat ook de collega's van deze dame de klanten allerlei onnodige zaken probeerden aan te smeren.

    Sterke punten
    Geen enkele!!

    Zwakke punten
    Dit zijn je reinste oplichters. Waarschijnlijk krijgen de medewerkers van Interrent een bonus voor elke verkochte en onnodige verzekering of upgrade.

    Corrupte zaak!

    Auto gehuurd via Rentalcars.com. De auto bleek van InterRent. Wij kwamen aan op de luchthaven Munchen. Bleek dat creditcard niet geaccepteerd werd van zus bestuurder met dezelfde naam. We moesten dit afkopen voor €25 per dag. Na even twijfelen wilden we dit toch. Toen werd ons medegedeeld dat de balie dicht was, dus dat het €50 extra ging kosten. Ook extra kosten €50 voor over de grens. Uiteindelijk €280 extra betaald voor autohuur 5 dagen. We werden schofterig behandeld, waarbij er gedreigd werd met politie. We kregen een auto mee met een Slowaaks nummerbord terwijl we in Duitsland waren. Corrpute mensen. Nooit huren!
    En aan de reviews te zien waren wij niet de enige. RentalCars zelf was ook slecht bereikbaar, later zei iemand dat via het Engelse menu er wel een telefoonlijn is, moet je maar net weten...

    Sterke punten
    geen, niet doen!

    Zwakke punten
    corrupt, veel kosten achteraf, zeer slecht behandeld, zeer klantonvriendelijk.

    Oplichting

    Huren bij Interrent (onderdeel Europcar) is sterk af te raden! LNg verhaal kort: wachttijd van ca. 3 uur bij afhalen, vervelende discussie over extra zogenaamd benodigde verzekeringen (ook al had ik al voldoende verzekering geboekt) en last but not least een onterechte schadeclaim bij inleveren van €210 terwijl de auto al helemaal ‘verrot’ was en ze mijn foto als bewijs van al aanwezige schade niet voldoende duidelijk achtten!
    Nooit meer Interrent (en europcar en easyterra!)!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer klantonvriendelijk.
    Zeer kostbaar/duur achteraf!

    Interrent is a criminal organisation.

    Interrent is a criminal organisation. Deliberately providing misleading information. Crooks.

    Sterke punten
    None

    HUUR NIET BIJ INTERRENT

    HUUR NIET BIJ INTERRENT
    Op vakantie in Malaga. Via Ryanair auto gehuurd bij Interrent. Ontzettend lang wachten bij het ophalen sleutel. Contract Ryanair was niet goed genoeg en er moest worden bij verzekerd. Slechts 27 euro eenmalig. Uiteindelijk bleek dat 27 euro per dag te zijn. Klacht ingediend per e-mail maar daar wordt niet op gereageerd (behalve een automatische respons). Oplichters.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    slechte ophaalservice
    slechte klantenservice
    bedrijf zou onderzocht moeten worden ivm bewuste verkeerde informatie voorziening

    Klantonvriendelijk

    Net niet volle tank levert een boete op van € 50. Klagen bij Interent of moedermaatschappij Europcars is zinloos. Beiden reageren botweg niet op emails.

    Sterke punten
    Snel en goedkoop

    Zwakke punten
    Klantonvriendelijk

    Slechste ervaring ooit!!!

    Via easyterra een auto gehuurd bij interrent. Bij het ophalen van de huurauto wou de medewerker me een verzekering aansmeren en als ik het niet af ging nemen zal de contract verlopen bij een ongeluk. Deze verzekering zal mij +/- €150 kosten en dan zal ik vervangend vervoer en wegenwachtservice krijgen mocht er wat gebeuren. Ik heb hier niet voor gekozen, nadat ik dit liet merken sloeg de medewerker zijn humeur om in een chagerijnig iets.
    Eenmaal sleutel ontvangen gingen we de auto controleren met een dame die op verschillende punten schade liet zien en maakte aantekeningen ervan, prima.
    Alleen bij het inleveren van de auto bleek er op de aantekeningen te staan dat de auto “krasjes” had en dit stond in het Spaans blijkbaar. Terwijl er een stuk kapot was van de bumper. Na een lange discussie met degene die de auto gecontroleerde zijn we naar de balie van interrent gegaan om dit te melden dat het niet klopt maar deze persoon wist precies hoe hij hiermee moest omgaan. Ze zijn op elkaar ingespeeld en zijn alleen uit op je geld en niet op de service die ze zouden moeten leveren.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Dit hele bedrijf is een zwakke punt en niet te geloven dat dit bedrijf van europcar is

    interrent = oplichters

    Ik heb een auto gehuurd in Malaga via AutoEurope met volledige verzekering zonder franchise en optie Full/Full. Alles is betaald.
    Dan krijg ik een voucher dat de auto kan opgehaald worden bij interrent.
    Daar bevestigd men mij dat alles al is betaald, maar ik moet 100 euro "voorzien" via de kredietkaart. Dit om de kosten te kunnen dekken indien de wagen niet Full werd afgeleverd.
    Ik dien ook een contract te tekenen.
    Thuisgekomen wordt er een bedrag van 51,03 afgehouden.
    Via AutoEurope vraag ik waarom? Na meer dan 1 maand krijg ik de uitleg dat ik ter plaatse een contract heb getekend met een extra service, nl ASP. Ze leggen mij de factuur voor. Maar ikzelf heb deze factuur nooit ontvangen. En AutoEurope beweert dat ik daar zelf heb voor gekozen, en het bedrag kan dus niet terug geëist worden.
    Je reinste oplichting!

    Zwakke punten
    oplichting


Bezoek InterRent

Schrijf een review