Reviews van deze auteur

lees het contract goed door!

Review over InterRent

Auto gehuurd bij Interrent voor 3 dagen, via Rentalcars.com. Op de luchthaven van Fuerteventura naar de Interrent balie, daar werden we, vanwege drukte doorverwezen naar de balie van Goldcar (waar ik in het verleden slechter ervaring mee had). Blijkbaar is Interrent daar dus onderdeel van. Er stonden twee klanten aan de balie waarvan er een zei de politie te gaan bellen als het contract niet aangepast werd, de andere klant was ook boos. O oh, slecht begin. Mijn medewerker was vriendelijk en drong niet aan bij zijn verkooppraatje over extra verzekeringen, gelukkig.
Er wordt 850 euro geblokt van je creditcard voor eventuele schade.
Onoverzichtelijk formulier, vol getallen, die ik -dom- maar even voor lief nam, en handtekening zette.
Op het formulier stond 1 schade niet vermeld, dus heb die nog even laten constateren en aankruisen. Verder prima auto, VW Polo.
Ook inleveren van de auto verliep soepel en snel.
Bij thuiskomst werd na een week de ingehouden borg teruggestort op de creditcard. Echter, daar was plotseling 27 euro bijgekomen vanwege een upgrade van de auto. Plus nog 13 euro voor “smart return” en 3 voor een luchthaventax. Daarover was niets gezegd door de medewerker, om een upgrade had ik ook niet gevraagd. Ik was er vanuit gegaan dat ik via Rentalcars.com het gehele bedrag had voldaan.
Maar het stond wel op het contract, dus wijze les: dat contract goed doorlezen!
Na mailtje naar Rentalcars.com krijg ik het geld van de upgrade terug, dus dát is in ieder geval een goeie service.
Maar Interrent komt op mijn zwarte lijst, vanwege sneaky gedrag…

Sterke punten
prima auto, makkelijk retourneren

Zwakke punten
sneaky gedrag, dingen in het contract zetten waarover je niet vooraf geinformeerd wordt maar wel voor moet betalen. opletten dat je alle schade laat noteren.

reacties: