Green Motion - 26 Reviews

Last updated: 6 januari 2019
Green Motion Logo

8% aanbevolen, 26 Reviews

  1. Green Motion
  2. Green Motion Reviews
  3. Schrijf ook een review over Green Motion

Niet tevreden over Green Motion? Probeer dan eens SunnyCars.

Green Motion

Going green with Green Motion Car Hire = more miles for each and every tank of fuel which is better for your pocket and better for the environment! And don't forget, you'll have more money to spend on your holiday.

Green Motion Details

Hits: 430

URL: https://greenmotion.com/

CategorieŽn: Internationale Autoverhuurders

Reviews: 26


Green Motion reviews (25):

Green Motion - Vreselijk irritant

1

Review:
Auto geboekt via internet voor de helft van de prijs van mijn reguliere verhuurde Herz. Maar eens proberen. Op vliegveld van Katowice (Polen) op zoek naar de bali. volgens informatie moest het op het vliegveld zijn. Dus niet, je moet een taxi nemen, of Greenmotion bellen. Na lang zoeken een telefoonnummer gevonden. Gebeld, ja we zouden opgehaald worden. Leuk, maar de eerste irritatie was er toen al.
Op het bedrijf aangekomen stond er een hele mooie nieuwe Toyota klaar. Mooi, kunnen we weg...
Mis, een eindeloze hoeveelheid opmerkingen over krassen, schades, auto wassen na gebruik en het hoge eigen risico, kwam dan de vraag of we niet de extra verzekering wilden. Prijs was hoger dan de autohuur, maar we hadden al een slecht voorgevoel over de gehanteerde procedure na afloop van de huur. Prijslijst met alle mogelijke kosten van kapotte onderdelen en reparaties werd ook al verstrekt. Intimidatie. Toch die extra verzekering afgesloten, dan hadden we geen eigen risico.
Na twee weken gereden te hebben in een prima auto, weer ingeleverd. Vroeg aan de manager om een bewijs dat alles goed in orde was en er geen schade aan de auto was.
Dat kon hij niet aan me geven, want dan moest de auto eerst helemaal gewassen zijn en dat bewijs kon dan pas worden verstrekt. Brr, ik vond dit beangstigend omdat ze wel een pre autorisatie op mijn credit card hadden voor schades. Ging er niet mee accoord en gezegd dat ik de rest van de dag daar wel op het kantoor bleef wachten, totdat de wasbeurd klaar was en ik mijn gewenste vrijwaring had. Heeft ongeveer twee uur geduurd.
Gelukkig is het goed afgelopen, maar van alle pakweg 20 keer dat ik ergens een auto heb gehuurd (ook bij plaatselijke vehuurbedrijven) is dit een hele vervelende ervaring geweest. Bij Greenmotion kom ik nooit weer.

Aaldert Ko beveelt Green Motion NIET aan bij vrienden/bekenden

Green Motion - oplichters green motion glascow.

0

Review:
mijn handtekening, welke onder her huurcontract is gezet is dmv copy-paste onder een schade formulier terecht gekomen.

De schade is via creditcard van mijn rekening afgeschreven.

Ik had inderdaad een busje in de voorruit. We kwamen overeen dat het te repareren was. Inclusief 1 dag niet verhuren en transport werd de schade op 400,00 euro gesteld. Bij thuiskomst waren we 1600,-- armer.

Bij navraag kreeg ik een formulier met mijn handtekening welke dmv copy past er op was geplaatst.

tot op heden geen geld retour gekregen....

Sterke punten:
mooie auto

Zwakke punten:
aan alle kanten proberen ze je op te lichten.
- moest de auto leeg terug brengen...... je betaald altijd voor een volle tank, ook als deze nog gevuld is.

- de 2e berijder moest ik dubbel betalen!

- schade aan ruit was plotseling niet meeverzekerd.

- handtekening vervalst!!!

Green Motion - Nooit meer greenmotion.com of easyrentcars.com

0

Review:
Ook ik had online via www.easyrentcars.com een auto gehuurd en kwam toen uiteindelijk uit bij Green motion om de auto op te halen. Blijkt dus dat de 2 maatschappijen samenwerken.
Wanneer je arriveert blijkt de auto waarvoor je al een aanbetaling hebt gedaan niet meer aanwezig te zijn.
Ze hebben dan een grotere uitvoering voor jou aanwezig.
Maar hiervoor moet je dan in plaats van 400 euro 800 euro betalen. Op de website geef je ook aan dat je een volledige dekking hebt geselecteerd. Maar bij aankomt bij Green Motion blijkt dat dit niet de volledige dekking is en dat je voor een volledige dekking ook nog extra moet betalen. Wanneer je dat niet doet verwachten ze dat je ven 2500 Euro als dekking achter laat. Daarnaast hebben ze bij Green Motion ook nog een agressieve manier van verkopen, ze dwingen je bijna om de auto te huren. Daar hou ik dus ook niet van en heb dan ook af gezien van de huur. Het bedrag wat ik online al had betaald kreeg ik niet meer terug.
Hierna had ik nog met een ander koppel gesproken die de auto net terug had gebracht. Zij moesten nog 400 euro betalen bij het afleveren omdat er krassen op de auto geconstateerd waren. Maar zij hadden ook een volledige verzekering afgesloten waarin alles vergoed werd wanneer er schade opgelopen was. Dus niet....
Dit was het ergste autoverhuur bedrijf wat ik tot nu toe mee gemaakt heb, en dan heb ik al aardig wat auto's gehuurd.
Voor mij NOOIT meer Green Motion of www.easyrentcars.com.
Dus wees gewaarschuwd om hier iets te huren.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
- Onbeleefde medewerkers die alleen meer geld van je willen hebben.
- Slechte service
- Volledige verzekering oplichterij

Sven M beveelt Green Motion NIET aan bij vrienden/bekenden

Green Motion - Huur geen auto bij Greenmotion

1

Review:
De prijs die je online hebt gezien wordt bij het afhalen van de auto ongeveer verdubbeld, zelfs meer dan dat, door allerlei onduidelijke bijkomende kosten. Je staat voor het blok, bij het afhalen van de huurauto. Hier wordt misbruik van gemaakt. En niet omdat de klant zich niet goed heeft voorgelicht, nee, die onduidelijke bijkomende kosten zijn op de site niet te vinden. Mijn advies is; zoek een andere autoverhuurder. die geen zaken met Green Motion. Ze zijn niet eens schriftelijk of telefonisch te benaderen.

Sterke punten:
Uhhh...

Zwakke punten:
Voelt als opgelicht.

Niesthoven beveelt Green Motion NIET aan bij vrienden/bekenden

Green Motion - Prima service

0

Review:
Bij aankomst op de luchthaven (Glasgow) gebeld met het opgegeven telefoonnummer en binnen 10 minuten opgehaald door een vriendelijke chauffeur met de shuttle. Aan de receptie prima geholpen door de balie medewerker en binnen 15 minuten in de huurauto. Bij terugkomst wederom prima geholpen door vriendelijke mensen en weer teruggebracht Nasr de vertrekhal. Kortom : prima.

Sterke punten:
Service
Vriendelijk

Zwakke punten:
Geen

C J Cuiper beveelt Green Motion aan bij vrienden/bekenden

Green Motion - Greenmotion "eindhoven"

0

Review:
Ik kon wegens omstandigheden de auto niet op die geboekte dag ophalen,ik heb Greenmotion gebeld "geen gehoor" heb daarna holidaycars gebeld "geen gehoor"..enfijn email gestuurd dat ik de auto vlg dag zou ophalen.Volgende dag aangekomen bij Greenmotion kreeg ik te horen dat de auto is geanuleerd terwijl ik de auto voor 10 dagen had gereserveerd,en betaald!!! Volgens de dame niet al te vriendelijk kon ze niks voor me betekenen wel opnieuw een auto reserveren voor maar liefs 300 euro,terwijl ik al meerdere malen een auto bij hun heb gehuurd vind het belachelijk dat ze zo met hun klanten omgaan.

Sterke punten:
Niks

Zwakke punten:
Slechte service,onvriendelijk

Wanda beveelt Green Motion NIET aan bij vrienden/bekenden

Green Motion - Huur geen auto bij Greenmotion

0

Review:
Slechtste ervaring ooit. In Eindhoven auto gehuurd, prijs zou 121 Euro zijn. Je wordt gelokt met een lage prijs, maar....bij het afhalen van de auto moest ik uiteindelijk 342 Euro betalen, door allerlei onduidelijke, niet vooraf-gecommuniceerde kosten. De medewerkers daar zijn zeer onvriendelijk en er is nooit gereageerd op mijn mails. Telefonisch zijn ze al helemaal niet te bereiken. Ook Holidaycars.com, via welke site ik had geboekt, heeft niet voor me bemiddeld, alhoewel ze dit wel in mails beloofden. (U hoort binnen twee weken van ons...") Nee dus, het is nu oktober, en het huren van de auto was begin augustus. Echt nooit, nooit meer. Niet via Holidaycars en nooit meer een auto van Greenmotion. Afrader.

Sterke punten:
?

Zwakke punten:
-Onvriendelijke medewerkers, alleen uit op je geld.
-Gelokt met redelijke prijs, die uiteindelijk verdriedubbeld werd bij afhalen.
-Auto vies
-Verhuurbedrijf nauwelijks te vinden, buiten vliegveld.
-Doe ook geen zaken met Holidaycars, de site, zij helpen je niet, alhoewel ze het wel beloven.

Margot beveelt Green Motion NIET aan bij vrienden/bekenden

Green Motion - Verhuur auto

0

Review:
Zie slechte punten

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Onze vlucht naar Luton was geannuleerd. Dit heb ik onmiddellijk gemeld bij Green Motion. Wij konden mee met de daaropvolgende vlucht naar Luton , maar ook deze vlucht had een vertraging ( een uur) Ook dit heb ik gemeld bij Green Motion. Green Motion was dus op de hoogte van het moment dat wij zouden arriveren. Bij aankomst bleek de door ons gereserveerde auto niet meer beschikbaar. Wij konden wel een andere auto krijgen, maar die auto betekende een 'upgrade' en moest extra betaald worden. Na veel discussie (o.a. met als argument dat ik Green Motion constant op de hoogte heb gehouden van onze aankomsttijd) hoefde ik deze upgrade niet te betalen.
Toen wij weg wilden rijden met de auto (10 uur 's avonds) bleek er nauwelijks benzine in de auto te zitten en konden wij in het donker op zoek naar een benzinestation. Hoezo 'full to full policy'.
Toen wij de auto weer inleverden bleken er krasjes op de wieldoppen te zitten. In rekening gebrachte kosten : 260 pond!!! Dit gaf ons een zeer onbevredigend gevoel.
Kortom: geen aanrader, Green Motion in Luton Airport.

van Wiggen beveelt Green Motion NIET aan bij vrienden/bekenden

Green Motion - Green Motion are scammers

0

Review:
I rented a car from Green Motion via the website trip.com, to be picked up at London City Airport and drive it to Cambridge. I needed only to get to Cambridge; I left it there in a secured parking lot and drove it back to the rental location. So, I was driving it only on the highway and I am sure there was no occasion for any damage.
When I arrived at the location to pick up the car, there was already a furious customer complaining that he was being charged for a scratch which he claimed he didn't cause. Apparently it was a small scratch but he was being charged more than 250 pounds. I was a little alarmed. But, when they showed me the car I was getting, which was a new Toyota Yaris without any damage, I felt relieved. However, when I returned the car, the guy who checked it told me there is a damage. I thought it must be a misunderstanding. But, no; he showed me this minuscule marking on the edge of the wheel rim (less than one cm long and hardly visible; I have taken a photo) . I am absolutely sure the marking must have been there and I didn't notice it at the time of pickup because it was simply not visible. He told me I had to pay 135 pounds for the damage. I wonder how many customers before me have paid for the same damage! I was still there when another customer arrived and he was told that an inflator was missing from the trunk. He was extremely angry as he said that he had not even opened the trunk; so, it would have been impossible for anything to get lost from there.

Apparently, these guys offer low prices and then use this dirty trick to earn much more money than the rental fee, using damage insurance clause. It is easy money to earn as the scratches and damages are simply never repaired. I am a university professor and have been travelling all over the world since 1986 and have rented cars in places as far as Thailand, New Zealand, Chili, etc. etc. I have never had an accident or damage to a rented car. I am absolutely sure I didn't damage this time either.

Read similar stories about Green Motion in an article in The Guradian about them.

Sterke punten:
None

Zwakke punten:
They are scammers

Green Motion - Green Motion, zeer klantonvriendelijk

0

Review:
In Amsterdam een auto gereserveerd. Zou vanaf 17:30 opgehaald worden door de hoofdbestuurder en mij. Helaas kwam de hoofdbestuurder met een andere vlucht later aan. Door de onduidelijke beschrijving hoe bij het bedrijf op Schiphol te komen nam de hoofdbestuurder de verkeerde bus en stond dus 1 km verderop. Inmiddels was de ophaal termijn die eindigde om 19:30 bijna voorbij (nog 8 minuten over). Ik heb de situatie aan de medewerker uitgelegd, maar hij had er totaal geen boodschap aan. Ondanks het feit dat ik al 1.5 uur zat te wachten op de ophaallocatie en de medewerkers reeds had ingelicht lieten ze ons finaal in de kou staan, men deelde mee dat we te laat waren en maar ergens anders een auto moesten gaan huren, ook al hadden we reeds vooraf betaald. Het punt is dat begrip ver te zoeken was. Daarnaast was het bedrijf in mijn ogen ook op andere punten niet klantvriendelijk, zo praatte het personeel op een onprettige manier over andere klanten waar ik zelf bijzat, ook kon een normale begroeting er nauwelijks vanaf. Toen ik op de slechte klantvriendelijkheid van het bedrijf wees begon een van de medewerkers boos te worden en ik moest het pand maar verlaten of anders zou de politie gebeld worden. Zo'n slechte klantenservice heb ik nog nergens eerder gezien. Ik ben diep teleurgesteld in Green Motion Amsterdam-Schiphol, ik zal hier dus nooit meer een auto huren.

Sterke punten:
Totaal geen, enkel slechte ervaringen

Zwakke punten:
Klantonvriendelijk, zeer onprofessioneel gedrag.

J van den beveelt Green Motion NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over Green Motion

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou Green Motion aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou Green Motion aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek Green Motion


DMCA.com Protection Status