Genieten, relaxen en zoveel mogelijk zien? Met een huurauto van Sunny Cars heb je pas écht vakantie! Want een Sunny Car is all-in. Gegarandeerd géén extra toeslagen, maar 1 vast bedrag. Duidelijker en makkelijker kan niet. De voordelen van Sunny Cars op een rijtje:
  1. - Gratis wijzigen autohuur
  2. - Inclusief schadeverzekering, glas-banden-bodem-dakschadedekking én diefstalverzekering
  3. - Eerlijke tankregeling
  4. - Extra bestuurder voor je huurauto
  5. - Terugbetaling eigen risico bij schade of diefstal
  6. - Standaard 7 dagen huurauto in optie
  7. - Ongelimiteerde kilometers

Auto huren zonder waarborg

Bij Sunny Cars is het mogelijk om een auto te huren zonder creditcard of contante waarborg. Dit kunnen klanten doen middels het waarborg servicepakket. Met het 'geen waarborg' pakket hoeven klanten dus niet in het bezit te zijn van een creditcard op naam van de hoofdbestuurder. Sunny Cars neemt het risico voor de borg volledig over en staat garant bij de verhuurder. Bij het ophalen van de huurauto moet de klant alleen de voucher inleveren. Klanten moeten minimaal 5 dagen voor de huuraanvang een boeking plaatsen. Bij het boeken kan men voor de optie 'geen waarborg' kiezen. Vervolgens worden alle auto's getoond waar het mogelijk is om deze zonder waarborg op te halen.


Leeftijd bestuurders

Over het algemeen is de minimumleeftijd 23 jaar om een huurauto te mogen besturen. Dit verschilt steeds per land, categorie en lokale partner. Voor de grotere/ luxere auto's is men vaak strikter met betrekking tot de leeftijd van bestuurders. Meestal eisen autoverhuurders ook dat de bestuurder minimaal 1 of 2 jaar in het bezit moet zijn van een geldig rijbewijs. Behalve een minimum leeftijd hanteren sommige autoverhuurders ook een maximumleeftijd. Sunny Cars heeft geen invloed op de minimum leeftijd. Deze wordt bepaald door de verzekeraars en de lokale partner. De mogelijkheid bestaat om als 21 jarige bestuurder een auto te huren, maar in de meeste gevallen wordt er een extra toelage in rekening gebracht.


Extra bestuurder

In vrijwel alle landen is het mogelijk om een auto te huren met een extra bestuurder. Hiervoor moet in de meeste gevallen wel een toeslag betaald worden. Klanten kunnen ook kiezen voor het 'tweede bestuurder- of AD pakket'. In dit geval is een extra bestuurder altijd gratis bij de autohuurprijs inbegrepen. Het is wel belangrijk dat zowel de hoofdbestuurder als de andere bestuurder(s) het huurcontract ondertekenen. Hierdoor is iedereen optimaal verzekerd.


Pech met de huurauto

Het kan wel eens voorkomen, dat een klant pech heeft met de huurauto. Indien zo een geval zich voordoet, is het van belang dat de klant eerst contact opneemt met de lokale partner. De meeste partners hebben een 24-uursservice; het telefoonnummer vind men op het huurcontract van de lokale wagenparkaanbieder. Het wordt klanten afgeraden om zelf, zonder overleg, de wegenwacht in te schakelen. De kosten hiervan worden namelijk niet vergoed. Daarnaast is het ook mogelijk om contact op te nemen met Sunny Cars. Dit kan 24 uur per dag via het noodnummer: +31 23 5 699 690.


Contact gegevens

Sunny Cars is van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 - 20.00 uur, en op de zaterdag, van 09.00- 17.30 uur, te bereiken via het telefoonnummer 023 - 5 699 696. In noodgevallen kan men 24/7 contact opnemen met Sunny Cars via het nummer: +31 23 - 5 699 690


Informatie Sunny Cars

Sunny Cars biedt een all-in autopakket. De unieke all-in formule werkt heel simpel. All-in betekent ook echt all in! Bij Sunny Cars boek je van te voren je huurauto voor een duidelijke prijs. Alles is geregeld en betaald. Wanneer je de huurauto komt ophalen, heb je geen gedoe met extra kosten. Dat betekent dus geen verrassingen bij schade en niet betalen voor extra gereden kilometers. Je hoeft niet eens aan een verzekering te denken want alles is geregeld door Sunny Cars. Sunny Cars rekent enkel voor aanvullende wensen zoals 'One way huren', de huurauto laten afleveren bij jouw bestemming of een kinderzitje een toeslag. Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Daarom werkt Sunny Cars altijd volgens hun filosofie de Rent a Smile filosofie: All-inclusive, optimaal verzekerd en de allerbeste service. Dankzij deze aanpak is Sunny Cars in ruim 20 jaar gegroeid tot een van de grootste onafhankelijke Europese aanbieders in autohuur. Sunny Cars werkt uitsluitend met de beste partners ter wereld. Sunny Cars bezit zelf geen auto's, maar sluit contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan de strenge kwaliteit- en service-eisen van Sunny Cars voldoen. Bij Sunny Cars kan je in 120 landen en op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd een huurauto reserveren.


Ervaringen Sunny Cars

Sunny Cars is positief beoordeeld door Kassa. De redactie van Kassa onderzocht hoe je voordelig een huurauto kunt reserveren voor je vakantie. De uitkomst van dat onderzoek? Sunny Cars is is daadwerkelijk de goedkoopste autoverhuurder én echt als enige all-inclusive! Tevens heeft Sunny Cars de Vakantie Award 2016 gewonnen. Dat betekent dat Sunny Cars de beste autoverhuurder van 2016 is en dat hebben zij behaald met een rapportcijfer van 8,7. Sunny Cars valt regelmatig in de prijzen. Alle goede beoordelingen en awards worden op de website vermeld;een extra garantie dat je voor zorgeloos auto huren bij Sunny Cars aan het enige juiste adres bent! Ervaringen van klanten zijn ook te lezen op Vergelijkautoverhuurders.nl.


Kortingen

Bij Sunny Cars worden er géén boekingskosten of reserveringskosten berekend wanneer je een auto huurt. Ook betaal je geen extra kosten zoals bijvoorbeeld een toeslag wanneer je een creditcard gebruikt. Sunny Cars heeft regelmatig een aanbieding voor een bepaalde periode en/of op een bepaalde locatie. Deze actuele aanbiedingen om een auto te huren zijn te vinden op de homepagina van Sunny Cars. Indien er verlaagde tarieven zijn zie je dit ook direct terug in de prijs wanneer je een auto reserveert. Er worden regelmatig aanbiedingen en kortingcodes van Sunny Cars online aangeboden. Momenteel zijn er geen actiecodes of aanbiedingen beschikbaar.


Klachten

Sunny Cars werkt uitsluitend met de beste partners wereldwijd. Deze partners dienen altijd aan strenge kwaliteits- en service-eisen te voldoen. Daarom worden er concrete contractafspraken gemaakt. Er wordt vaak geevalueerd en bijgehouden hoeveel klachten er voor een aangesloten autoleverancier binnenkomen. Sunny Cars evalueert de ervaringen van klanten regelmatig. De beoordelingen van de klanten worden onderzocht en bij een negatieve ervaring wordt hiervan een rapport gemaakt. De resultaten worden tijdens de evaluatie met de autoleverancier besproken. Voldoet zo'n aangesloten partner niet (meer) aan de eisen van Sunny Cars? Of komen er teveel klachten binnen over dat de autoverhuurpartner? Dan wordt de samenwerking met deze partner beeindigt door Sunny Cars. Heb je klachten? Dien dan je klacht uiterlijk één maand na afloop van de gereserveerde dienst in. De klacht dient schriftelijk te worden ingediend bij Sunny Cars. Hieraan moeten de factuur, een kopie van het lokale huurcontract, betaalbewijzen en/of voucher door de huurder worden toegevoegd als bijlage. Bij de afhandeling van klachten zal Sunny Cars naar vermogen een bemiddelende rol vervullen tussen de verhuurder en de huurder. Een beoordeling delen over Sunny Cars kan ook altijd op Vergelijkautoverhuurders.nl.


Sunny Cars Video


Artikelen over SunnyCars

Een aanvullende verzekering op een huurauto is vaak weggegooid geld

Soms is het gewoon makkelijk om een auto te huren. Bijvoorbeeld omdat je eigen auto bij de garage staat of omdat je een grotere auto nodig hebt voor je autovakantie. Je kan een auto online reserveren. Soms heb je die mogelijkheid niet en ga je naar de balie van het lokale verhuurbedrijf. Dergelijke bedrijven willen ook wat verdienen aan de verhuur van een auto en zullen dan ook allerlei opties aan ... [...]

Auto huren bij Sunny Cars

Dit autoverhuurbedrijf biedt een alles in een pakket om een auto te huren. De unieke alles in een formule werkt heel eenvoudig. All-in betekent dat je ook alles in een krijgt en niet tegen verrassingen en kosten loopt bij het terugbrengen van de huurauto. Bij Sunny Cars heb je de mogelijkheid om je auto van te voren boeken voor een concrete prijs. Alles is geregeld en vooraf betaald. Wanneer je de ... [...]

Vroegboekers hebben nu nog meer voordeel bij SunnyCars

Onder het motto ‘hoogseizoen pech, al het voordeel weg’ is de vroegboekactie per 1 december van start gegaan bij SunnyCars. Klanten kunnen vanaf deze datum tijdelijk in aanmerking komen voor de gratis Flexservice. Dit is natuurlijk genoeg reden om een huurauto ruim van te voren te reserveren. Met deze tijdelijke gratis Flexservice kan men altijd nog kosteloos een reservering annuleren. ... [...]

SunnyCars Reviews

    teleurstellend

    Na het boeken van een auto bleek deze er niet te zijn bij aankomst.
    Bij het gedoe bij de balie natuurlijk gelijk het SunnyCars noodnummer gebeld. de medewerker van Sunnycars sprak slecht engels en had weinig toe te voegen aan de discussie met de baliemedewerker van de verhuurder. Uiteindelijk op zijn advies een duurdere auto geaccepteerd en met het advies om te klagen via een link die hij mij gemaild heeft.
    bij thuiskomst gereclameerd bij Sunnycars. maar die zijn niet van plan het teveel betaalde terug te betalen.
    Je betaalt bij hun dus voor diensten die je uiteindelijk niet gaat krijgen. Dus hier gaan we nooit meer boeken.

    Update 7 maart.
    Vandaag door Sunnycars gebeld en na uitleg van hetgeen er gebeurd is heeft Sunnycars besloten hetvteveel betaalde te vergoeden.
    Dus uiteindelijk naar tevredenheid opgelost.

    Sterke punten
    marketing

    Zwakke punten
    leveren niet waar je voor betaald

    klacht

    Wij hebben bij Sunny Cars een klacht ingediend i.v.m. het niet functioneren van een airco waarbij de lokale verhuurder/partner van Sunny Cars (Gold Car, Sicilië) nalatig is geweest in het verlenen van de beloofde dienst. Sunny Cars heeft dit opgepakt en na weken "onderzoek" geeft de lokale verhuurder aan dat de airco gewoon zou werkt en krijgen we vervolgens een email met uitleg over hoe een airco in een auto werkt. Buiten het feit dat wij ons niet serieus genomen voel, vind ik het een belediging (alsof we niet over de capaciteit beschikken hoe een airco werkt). Ik twijfel er ten zeerste aan of de verklaring van het partner bedrijf (Gold Car Sicilië) van Sunny Cars eerlijk is geweest (ruim een maand na dato). De afhandeling van de klacht vind ik zeer klantonvriendelijk aangezien we een flink bedrag hebben neergelegd voor de huurauto waarbij topservice gegarandeerd zou zijn. Een tegoedbon van €30,- bij Sunny Cars zelf is onder de maat in onze ogen.

    Zwakke punten
    zeer matige afhandeling van een klacht, klantonvriendelijk, onbetrouwbare partners

    Beware!

    We got scammed by sunnycars. We booked a car from Europcar through them, payed it and got the confirmation and the voucher. When we arrived to the airport at 11 pm Europcar told us our booking was cancelled and we didn't had a car. We didn't receive any cancellation mail from sunnycars. After hours on the phone with them they refused to take responsibility for this and try to find a solution to the problem. We were in Melbourne airport at midnight without a car and they wouldn't help us. Didn't got a response for my complaint yet, no refund, no compensation. Still waiting. This is unacceptable.

    Ga niet met sunnycars in zee

    Binnen een half uur na vertrek met een klapband langs de snelweg gestrand. Als je het noodnummer belt is er in eerste instantie niemand bereikbaar. Pas bij de 4e keer bellen krijg je iemand aan de tefoon die je het geniale advies geeft dat je maar langs de snelweg moet gaan lopen om op zoek te gaan naar een garage. Als je aangeeft dat dit geen optie is krijg je de vraag waar je precies staat. Exact aangegeven waar we stonden, krijg je als antwoord dat ze niet weten waar dat is en wordt de verbinding verbroken. Vervolgens nog een aantal keren gepoogd hulp te krijgen maar we hebben eerst 3 uur langs de snelweg moet wachten om vervolgens door de politie naar een veilige plek begeleid te worden met de opmerking dat je absoluut niet verder mag rijden en vervolgens daar nog 4 uur aan ons lot over gelaten. Toen we eindelijk weer bij het verhuurbedrijf kwamen, het was inmiddels 7 uren later en al 23.30, blijkt dat er geen vervangende auto is en mag je met je koffers op straat blijven bivakkeren want vervangende slaapplaatsen die nodig zijn door hun nalatigheid vallen niet onder de all in verzekering. De dag daarna hebben we dan ook nog tot in de middag bij het verhuurbedrijf moeten bivakkeren omdat niemand zich verantwoordelijk voelde actie te ondernemen. Uiteindelijk konden we 24 uur na aankomst eindelijk met een auto aan onze vakantie beginnen. Een sorry en tegemoetkoming in de extra gemaakte kosten hoeven we niet op te rekenen, zo all in is de verzekering niet. Dus wees wijs, ga niet met sunnycars in zee.

    Sterke punten
    Valse voorlichting geven en gestrande reizigers aan hun lot overlaten

    Zwakke punten
    Service verlenen

    Slechte behandeling door noodnummer Sunny cars

    Betaalde huurauto niet geleverd.......zoek het zelf ter plaatse maar uit......never nooit meer Sunny cars.......doei money

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ondeskundige en betaalde mederweksters noodnummer frontoffice

    Nooit meer Sunny cars

    Schandalig behandeld door noodnummer van hen........in Bari Italië aangekomen.....creditcard vergeten.......zoek het zelf maar uit daar.....tip maak gebruik van Stallone rent in Bari .......kun je terecht zo der cerditcard

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Barst maar als je niet aan de voorwaarden voldoet

Bezoek SunnyCars

Schrijf een review