Mijn ervaring met Sunny Cars was niet alleen teleurstellend, maar ronduit frustrerend. Wat begon als een ogenschijnlijk zorgeloze, all-in huur eindigde in een financiële en morele tegenvaller.
Bij aankomst bleek mijn gereserveerde auto niet beschikbaar. Er werd mij zonder overleg een “upgrade” aangeboden door partner *Europcar*, waarvan werd gezegd dat het geen extra kosten met zich mee zou brengen. Pas vier weken na terugkomst in Nederland* werd er echter alsnog een bedrag van €1600 afgeschreven voor deze zogenaamde upgrade – zonder enige aankondiging of communicatie.
Daarbovenop werden er ook extra kosten gerekend voor kilometers,terwijl Sunny Cars juist met onbeperkte kilometers adverteert. Deze aanpak is misleidend en voelt als bewuste misinformatie.
Wat voor mij de druppel was, is de manier waarop Sunny Cars vervolgens omgaat met klachten. Niet alleen werd ik volledig aan mijn lot overgelaten,ik werd ook op een kille, afstandelijke manier verwezen naar de partner die deze kosten had opgelegd. Geen empathie, geen verantwoordelijkheid, geen oplossing.
Ik vind Sunny Cars een onbeschoft en onbeleefd bedrijf dat zich expliciet medeplichtig maakt aan de oplichtingspraktijken van hun partners. Dat zij deze werkwijze toestaan en niets ondernemen, zegt alles over hun integriteit.
Ik zal nooit meer zaken doen met Sunny Cars en raad het ook iedereen af. Je denkt zekerheid te kopen, maar wat je krijgt is stress, onverwachte kosten en een bedrijf dat je in de kou laat staan.
En dan nog een update!
Eergisteren heeft europcar gewoon nog even doodleuk na 4 maanden nog eens €1100 van mijn creditcard afgeschreven!!
Blijf weg bij deze twee bedrijven en neem advocaat in handen om deze oplichters te
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Hele biel