OK Rent a Car, car hire in Ibiza and Mallorca with the latest models on the market Discover us! Our greatest asset is the innovation in our fleet, offering the latest models of the rental market in your car, at the best price. Premieres car during your holiday in Majorca and Ibiza!


OK Rent a Car Reviews

    Kies niet voor OK

    Foto’s gemaakt van schade voor we gingen rijden omdat er niemand is die meekijkt als je de auto ophaalt dit gaat allemaal via mail. Bij het inleveren wordt dit ons aangerekend je bent je borg kwijt en bewijs het maar via de mail wordt ons gezegd. Achteraf als je de reviews leest zie je dat we niet de enigen zijn…… een dure les.

    Sterke punten
    We kregen een grotere auto mee dan we geboekt hadden.

    Zwakke punten
    Oneerlijk.
    Besteel geen mensen. Verhoog dan je huurprijzen wat.

    dubbele verzekering

    alles oke, we kregen zelfs een splinternieuwe wagen
    Maar we hadden een platinum verzekering vooraf betaald en geregeld en had dat bewijsje ook mee, we moesten terplekke nog een waarborg van onze creditcard laten vastzetten, maar volgens hun was mijn mastercard een debietkaart?
    dus moest ik nogmaals een 220 euro ter plekke betalen.
    Ik ging mijn geld terug zien als ik mailde naar DoYouItaly
    Maar na enkele mails bij thuiskomst heb ik het opgegeven.

    Dus zeker niet tevreden, was het opzettelijk of waren perongeluk fout, geen idee.
    Maar wel zeer jammer

    Sterke punten
    geen goede communicatie

    Zwakke punten
    let op met contracten tekenen en betalen

    Oplichters!!!

    Ook in ben erin getrapt... Had ik de reviews hier voor die tijd maar gelezen voor ik in zee ging met OK Mobility op Mallorca, dan had ik het NOOIT gedaan.

    Mijn verhaal is hetzelfde verhaal als die van zoveel andere opgelichten hier: een verzekering die ze je aan proberen te smeren; en als je deze niet neemt dat je een andere auto dan die je hebt geboekt meekrijgt die reeds beschadigd is; Het schadeformulier dat je pas per email te zien krijgt NADAT je de auto hebt opgehaald; Het ophalen van de auto in een donkere garage, terwijl er geen medewerkers beschikbaar zijn; En dan bij het terugbrengen 'schade' in rekening brengen die nauwelijks te zien is en op de velgen die er al zat. En dan ook nog erg onvriendelijke medewerkers die je lang laten wachten als je terugbrengt op het aangegeven tijdstip, en bij het uiteindelijke inleveren van de auto tegen je snauwen. En dus keihard tegen je staan te liegen over reeds bestaande schade.

    Wat een bende oplichters! NOOIT MEER EN AAN ANDEREN ADVISEER IK NOOIT AKEN TE DOEN MET DIT BEDRIJF !!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen, maar de belangrijkste is de toerekening aan jou van reeds bestaande schade.

    DO NOT BOOK

    AVOID THIS CAR HIRE COMPANY is my opinion.

    I got the distinct impression that they are FRAUDSTERS after I returned the car and they charged me €411 for a small round dent the size of a Euro which was already on the car when they gave it to me. OK Mobility didn’t provide any paperwork showing dents or scratches at the time of the hire; it was after dark and in an underground car park so I’m not sure I could have photographed the dent had I tried. I saw the dent first thing the following morning in daylight, so I’m certain it was there at the time of hire the night before.

    I told OK Mobility that I suspect they charge for the same dent over and over to different customers, which they denied.

    At the same time, I returned my car, another customer was being charged for damage that they claimed already existed. Since they too didn’t take a photo at the time of hire, so they too were going to have to pay.

    I suspect this company generates more income from this kind of thing than from car hire charges.

    Zwakke punten
    They appear to be SCAMMERS/FRAUDSTERS

    Scammers at Alicante airport

    Paid in advance for a car for 8 days inclusive full insurance. After arriving on Alicante Airport we didn’t get oud reserved car and we also didn’t get our money back. They wanted us to delete our booking and make a new reservation for a very expensive car for a lot of money extra. After 6 days we still didn’t get a car and had to take a taxi every day. They still don’t want to give us our money back.

    Zwakke punten
    Scammers

    Altijd rechtsreeks boeken!

    Wat hier fout gaat, gezien de vele reacties, is dat mensen boeken via derden als doyouspain, expedia, booking en daar dan een verzekering bij kopen via AXA, Allianz e. d.

    Fout!

    Gebruik deze sites alleen om prijzen te vergelijken en boek rechtstreeks bij de autoverhuurder zelf!

    Als je bij OK Mobility zelf de auto hebt gereserveerd en bij hen zelf een aanvullende verzekering hebt genomen, dan ben je van het gezeik af.

    Een verzekering via een derde partij is namelijk niet tussen jou en de autoverhuurder. Het is tussen jou en de derde partij. Dus jij mag de vastgestelde schade betalen via de borg en het terug vervolgens zien te halen bij AXA, Allianz e.d.

    Maar heb je de auto bij OK Mobility zelf verzekerd, bij het boeken op hun eigen site, dan snijden ze in eigen vlees als ze rare schades gaan claimen.

    Dus nogmaals: boek rehtstreeks bij Nizacar, rechtstreeks bij OK Mobility, rechtstreeks bij Firefly, rechtstreeks bij Sixt, whatever maar NIET via Ryanair, of pricewise, of rentacar, dus nooit via een derde partij een auto huren.

    Sterke punten
    Moderne auto’s.

    Zwakke punten
    Geen balie in terminal.

    Scam company!!

    When you pay a deposit you have to wait 31 days to get it back pure scam unbelievable!!

    Sterke punten
    None

    Total rib off company

    Unfair company. The car was supposed to have no scrathes. I was asked to collect it in a dark garage. I found several scrathes of which I made pictures. At the return of the car it became clear that I missed two. They charged me 660 euro for something I didn't do. Pure robbery.

    Zwakke punten
    Unfair company not interested in fair play

    Schandalige oplichters

    Geboekt via Booking.com met verzekering. Aangekomen op vliegveld auto op gehaald. Althans eerst werden we bijna gedwongen om een extra verzekering af te sluiten. Dit ging op een zeer dwingende en agressieve manier. Uiteindelijk niet afgesloten ivm de reeds afgesloten verzekering via Booking.com
    1700 euro borg geblokkeerd op onze creditcard. Auto was netjes en samen met verhuurder bekeken. Klein plekje op bumper welke genoteerd is. Daarna een 20 tal minuten gewacht in de auto omdat men de auto's die erom heen stonden niet weg wilde halen. Tank leeg (actieradius 62 km) en geen uitleg hoe van het terrein weg te komen. Het enige wat er af kon was dat we crazy waren géén verzekering bij hem te hebben afgesloten. Ook was de auto niet echt schoon.

    Bij terugkomst de auto goed schoon laten maken en daarna ingeleverd. Ook teveel brandstof terug gedaan om maar géén gezeur te hebben. Dat terug geven was echt te bizar voor woorden. Ik weet 100 procent zeker dat er géén schade door ons is gemaakt maar de meneer van OK mobility liep meteen naar de verste voordeur en zag een kras! Deze heeft hij in een split second gemaakt met de plastic hanger van de contactsleutel. Ik moest 4 keer kijken om iets te zien en kon het grote deel weg vegen met mijn vinger....... ze hebben 700 euro afgeschreven van mijn creditcard. Ware oplichters welke opgepakt zouden moeten worden.

    Sterke punten
    Géén

    Zwakke punten
    Oplichters

    OK Cars : DIEVEN

    Bij het inleveren van de auto in Alicante stelden zij bij OK Cars blijkbaar vast dat er iets ontbrak in de koffer. Zij konden mij niet duidelijk maken wat, maar zij hebben onmiddellijk 410 euro afgenomen van onze borg. Ik heb ondertussen diverse mails gestuurd maar hun antwoord is zeer laconiek : wij hebben gehandeld volgens ons systeem. Voor mij is het zeer duidelijk : OK Cars zijn regelrechte oplichters en dieven.

    Sterke punten
    Ogenschijnlijk lage huurprijs

    Zwakke punten
    Het zijn regelrechte dieven en oplichters

    OK Cars zijn dieven

    Ik heb een auto gehuurd bij OK Cars op de luchthaven van Alicante.
    Bij de teruggave stelden zij vast dat er iets ontbrak in de koffer van de auto. Het is voor mij nog altijd niet duidelijk wat zij juist bedoelden.Er kan onmogelijk iets uit de koffer redenen zijn in de periode dat wij de auto gehuurd hebben want wij hebben de koffer niet gebruikt.
    Echter, zij hebben zonder meer 510 euro afgetrokken van onze borg.
    Het zijn regelrechte dieven.
    Dus : huur aub nooit een auto bij OK Cars.
    Lode

    Sterke punten
    ‘De snelheid waarmee zij het geld van de toeristen aftroggelen’

    Zwakke punten
    Het zijn echte dieven

    Boeven , puur en puur slecht.

    OKRentACar, the umpteenth car rental company that tries to sell you a much too expensive insurance policy on the spot. I had already taken out insurance in advance for � 62,-. The car rental company tried to sell an insurance policy at the airport for �300. Advice, rent a car for a little more from a large reliable car rental company. And never rent a car from OKRentACar.

    Sterke punten
    Een nette en goede auto

    Zwakke punten
    Absoluut onbetrouwbaar en schandalige medewerkers bij de ontvangst van de auto. Bij het inleveren was er gelukkig een meer fatsoenlijke medewerker.

    Ik huur nooit meer bij OK rent a car!

    Deze zomer hebben wij voor onze vakantie een auto bij OK-Rent-A-Car in Santiago de Compostela gehuurd (via Expedia).

    Bij aankomst op het vliegveld hebben wij de via de website beloofde shuttlebus niet kunnen vinden (geen enkele bewegwijzering). Wij hebben op eigen kosten een taxi naar het bedrijf moeten nemen (ook een uitdaging: adres en telefoonnummers website klopten niet).

    Omdat wij vanuit Spanje ook naar Portugal wilden met de auto moesten wij extra verzekering bijbetalen. Dit bleek 150% (!!!!!) van het bedrag te zijn waarvoor wij hadden geboekt.

    Medewerkster op locatie was een erg onvriendelijke dame.

    Kortom, wat ons betreft klantenservice 0,0!!

    Expedia vindt dat zij haar verplichtingen goed is nagekomen. OK-Rent-A-Car heeft niet meer gereageerd op onze schriftelijke klacht achteraf.

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    Zie hierboven!

    OkRent? NOT OkRent zul je bedoelen!

    Dieven en afzetters. Stelen je geld en proberen je voor nog eens ruim drie keer dat bedrag op te lichten, ondanks dat je allang betaald hebt voor een auto. Ze laten je met je gezin op een zaterdag avond gestrand op een industrieterrein als je niet ingaat op hun oplichting. Via aangifte en verzekering gaan we ons geld terughalen, maar als je wil dat je onbeschoft behandeld en bestolen wordt, ga dan vooral naar NotOk RentABrik. Waardeloos bedrijf met waardeloos volk, dieven, tegen de muur met dat tuig.

    Sterke punten
    Geen enkele, het enige sterke punt wat ze hebben is dat ze je alleen via de telefoon durven vertellen dat ze je geld jatten, die slappe etters op locatie durven je dat niet in je gezicht te vertellen..

    Zwakke punten
    Alleen maar. Heel dat bedrijf bestaat uit stelende slappe etters en laffe honden.

    Slechte service en wanpraktijken

    Wachtrijen immens lang ...je mag 18€ extra betalen om "iets sneller" geholpen te worden. Blijven aandringen voor nog een extra verzekering bij hun van 220€ maar wij zeiden neen want wij hadden al voor extra verzekering betaalt. Met lang gezicht mochten we dan kredietkaart voor waarborg van 1200€ geven. Er was een probleem met mijn visa kaart "raar ...juiste code ingeven en toch error krijgen ???" Dus geblokkeerd. (Op andere reviews dit nu achteraf ook gelezen). Wij wouden dan 2de visa gebruiken op naam van 2de bestuurder. Dit mocht niet ...tenzij we die extra verzekering van 220 € wel betaalden. Niet gedaan en zonder auto mogen vertrekken s nachts om 1u.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte service, onvriendelijk, pure afzetterij

    Niet OK Rent a Car

    Wij hebben 4 weken geleden via DoYouSpain een auto gehuurd voor onze vakantie in Spanje. Wij hebben bewust gekozen voor een VW Golf 5 deurs of vergelijkbaar; met
    3 volwassenen en 3 grote koffers geen overbodige luxe.

    De verhuur van de auto was ondergebracht bij OK Rent a Car. De ellende begon al direct bij het ophalen van de auto op vliegveld Madrid.
    Bij de balie, die na lang zoeken in de hoek van een hotel bleek te zijn verstopt, was slechts 1 medewerker actief. Gelukkig waren wij de tweede in een wachtrij, die steeds langer werd. Niet verrassend; de overige 2 medewerkers achter de balie trokken zich
    niets aan van de lange wachtrij, en waren ongelooflijk druk met werkzaamheden waar ik geen touw aan vast kon knopen.
    Ondanks het feit dat wij de boeking in Nederland al geregeld en betaald hadden, werd deze procedure aan de balie nog eens helemaal over gedaan. Na 50 minuten hadden
    wij uiteindelijk een sleutel in handen! Maar het werd nog gekker. Bij aankomst in de kelder, waar de auto’s opgehaald werden, vroeg ik aan de ongeïnteresseerde medewerker waar mijn auto stond. Aansluitend moesten wij de auto zelf opzoeken in een slecht verlichte garage door daar rond te lopen en door aanklikken van de autosleutel er achter zien te komen waar de auto stond! Na nog eens 20 minuten rondstruinen hadden we de auto gevonden.
    Vreemd genoeg moesten wij ook zelf in de nauwelijks verlichte ruimte de schade controleren op de auto. Toen ik daar merkte dat ik een Dacia Sandero gehuurd had, heb ik direct bezwaar gemaakt bij de medewerker van OK Rent a Car. Die haalde slechts zijn schouders op, en deed alsof hij geen Engels verstond. Omdat wij geen tijd meer hadden om er langer bij stil te staan, onze dochter zouden wij ophalen op vliegveld Malaga, heb ik de auto uit nood maar geaccepteerd.

    Over de auto zal ik kort zijn. In geen enkel opzicht voldeed deze auto aan de verwachtingen die ik bij een VW Golf had. Dat is ook niet mogelijk: alleen al de verkoopprijzen van de Dacia en de VW Golf liggen mijlenver uit elkaar. We hebben hachelijke situaties meegemaakt in parkeergarages, waarbij ik letterlijk een aanloop met de auto moest nemen om op het volgende parkeerdek te komen. Te gek voor woorden!

    Ik heb na terugkomst enkele mails verstuurd naar DoYouSpain, waarbij ik mijn beklag heb gedaan. Daarin stel ik ook dat ik teveel betaald heb voor de geleverde auto, en een verhuurbedrag op basis van een Dacia Sandero correct zou zijn. Maar geheel in stijl heb ik uiteraard geen enkele reactie ontvangen!

    Ik heb inmiddels veel negatieve reacties op internet gelezen over DoYouSpain en OK Rent a Car. Ik sluit mij daar volledig bij aan. Mijn advies: ga niet met deze partijen in zee, ondanks het feit dat ze in veel gevallen de goedkoopste zijn.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie review

    Geen probleem

    Wij hebben voor twee weken een auto gehuurd, in Madrid bij OK. Kregen een andere auto dan eigenlijk geboekt maar wel van hetzelfde type. Geen probleem dus. Bij het boeken een extra verzekering genomen, was niet veel extra qua prijs. Gratis extra bestuurder, 3000 km vrij en vol terug. Bij het ophalen geen probleem en bij het 'droppen' ook niet. Toch meer dan 2500 km gereden voor weinig. Eerlijk gezegd vond ik de service uitstekend en waren ze heel vriendelijk en behulpzaam. Klinkt misschien gek na het lezen van al die schokkende berichten maar ik zou het zo weer doen. Overigens heb ik de auto wel via 'Auto Europe' gehuurd en hun ook gebeld om te vragen of het wel betrouwbaar was allemaal. Ze zeiden dat als er iets mocht zijn ik hun kon bellen en zij het zouden regelen met OK.

    Sterke punten
    Vriendelijk
    Volgens afspraak
    Prima auto

    Zwakke punten
    Je moet op je hoede blijven en je indekken met wat extra verzekering.

    Bedrog met MasterCard

    Auto gehuurd in Valencia.
    Toen we aankwamen kwam het shuttlebusje op het afgesproken tijdstip naar de afgesproken plek. So far so good.
    In het verhuurkantoor moesten we meer dan een uur wachten voor we geholpen werden.
    De man achter de balie liet me eerst €89 betalen omdat we de auto in Alicante zouden inleveren. Dat was vooraf zo te lezen in het contract. Dan liet hij me €107 betalen voor de benzine. Die zou ik terugkrijgen als ik de auto volgetankt zou binnen brengen. Nu, meer dan 3 weken later, heb ik dat bedrag nog steeds niet ontvangen. Ik heb ondertussen wel al het afschrift van het benzinestation en een foto van het dashboard doorgestuurd.
    Omdat ik vooraf via Easyterra een verzekering had genomen, weigerde ik een extra verzekering. Daarop zei de man dat hij €1200 zou blokkeren op m’n MasterCard. Dat was geen probleem want ik had de limiet vooraf laten verhogen voor dit soort zaken. Toch gaf de man aan dat het bedrag niet geblokkeerd kon worden. Ik kon niet anders dan de extra verzekering van €198 te betalen. Omdat dit op een zaterdag was, moest ik tot maandag wachten om m’n bank te contacteren. Toen ik dat deed, werd ik pas echt boos. Er was niet alleen voldoende krediet aanwezig, meer nog, de €1200 werd wel degelijk geblokkeerd maar na 2 minuten werd dit door OK Rent geannuleerd zodat ze mij die extra verzekering konden aansmeren. Ik heb zelf verschillende malen contact proberen opnemen met OK Rent (telefoon, contactformulier op de site, e-mail) maar ik kreeg geen gehoor. Tot ik dinsdagmorgen plots wakker gebeld werd door een mevrouw die voor OK Rent werkte. Blijkbaar hadden ze ons ook nog eens de verkeerde auto meegegeven. Ik maakte van de gelegenheid gebruik om tegen deze vrouw mijn beklag en verhaal over het gesjoemel met m’n MasterCard te hebben. Zij zei dat zulke zaken niet door de beugel konden en dat de jongens serieus zou aangepakt worden en dat ik de €198 zou terug krijgen als ik het bewijs van de bank zou doorsturen via de klantendienst. In de meer dan 4 weken sinds de huurperiode gestart is, heb ik hen al op alle mogelijke manieren proberen te contacteren, heb ik alle mogelijke bewijzen doorgestuurd maar tot op heden kreeg ik geen reactie.
    Easyterra, via wie ik oorspronkelijk huurde, zei me pas in actie te kunnen treden nadat de huurperiode beëindigd was. Tot dan had ik goede hoop op een rechtzetting en het terugbetalen van het geld van de benzine. Helaas, bijna 3 weken na afloop van de huurperiode, kom ik niet veel verder dan wat heen en weer mailen, het nog eens doormailen en/of oploaden van alle documenten die ik sindsdien verzamelde.
    Wat een vermoeiend gedoe. De huurauto heeft de hele tijd als een schaduw boven onze vakantie gehangen. Ik voelde me zo unfair behandeld en het bedrag van meer dan €300 in totaal was een serieuze hap uit mijn vakantiebudget. Als ik het op voorhand had geweten, had ik daar nooit een auto gehuurd.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    - geld brandstof werd niet teruggestort
    - geeft aan dat de borg niet geblokkeerd kan worden op de MasterCard terwijl dit wel mogelijk was
    - rekent extra verzekering aan
    - niet bereikbaar via telefoon/mail...

    Georganiseerde oplichterij in groene hesjes

    Nooit eerder na 30 jaar gebruik van autoverhuurfirma’s heb ik zo’n oplichterij gezien. Dit bedrijf heeft als businessmodel om met goedkope tarieven klanten te lokken naar hun verhuurcentrale ver van de luchthaven en van alle publieke transport om je dan kosten aan te rekenen voor allerhande krasjes, te vroeg of te laat aankomen enz. Bij mij was het nog erger : ik kreeg een klapband nog geen 20 km. na mijn vertrek en kreeg te horen dat het niet hun schuld was maar de mijne en kreeg een extra rekening van 1.350 Euro. Het zijn oplichters : maak er nooit gebruik van !

    Sterke punten
    Geen enkel

    Zwakke punten
    Gebrekkig shuttle transport naar de luchthaven
    Oneerlijke praktijken bij het vaststellen van zgn. Schade
    Leveren van wagen met defecte band

    Ook hier bijbetalen. Oplichters

    Via internet een auto gereserveerd voor 3 weken en vooraf het gehele bedrag betaald. Bij boeking moest ik het tijdstip van ophalen invullen.

    Kom ik op zaterdag, vier uur later dan ik had opgegeven, de auto ophalen. Geen probleem, zou je denken, ik heb gereserveerd en betaald.

    Maar nee hoor, niets mee te maken, volgens de 'kleine lettertjes' ben je verplicht de extra verzekering af te sluiten als je de auto meer dan drie uur later op komt halen.

    Geen ontkomen aan. Je krijgt ander de auto gewoon niet mee.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Extra verzekeren of je krijgt de auto gewoon niet mee

    Slechtste service ever

    We zitten hier nu al meer dan uur te wachten en er zijn ongeveer vier mensen geholpen. 8 balies, drie bezet, mensen die niks doen, en voor 18 euro kun je een wachtnummer trekken dat vooegaat. Al die mensen keijgen voorrang. Dat is hun tactiek. Mensen lang laten wachten zodat ze voor 18 euro sneller geholpen worden.

    Sterke punten
    Tot mu toe geen. Geen vriendelijkheid, en zeker geen efficiëntie.

    Oplichters

    Als dit bedrijf de mogelijkheid heeft om je op te lichten, doen ze het. Wij (2 vrouwen) stonden ‘s avonds laat in het donker aan hun balie om een auto te huren. Ze wisten dat verder alles al gesloten was en dat we geen andere mogelijkheid hadden. Ze vroegen daarom een prijs die 6 keer zo hoog was als de daadwerkelijke prijs. Lees goed alle tekst in de huurovereenkomst en vooral de kleine lettertjes.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters

    Be sure you are fully insured

    Be sure you are fully insured when you rent a car with OK. A little bit damaged tyre is going to cost you €260.00. So make pictures of all your tyres before you go. It is very dark down there so use your flashlight so do they when you return your car. Also be sure your tank is full, in our case the fuel meter was going directly down after a few km.

    +34 902 36 06 36 kost 2 euro per minuut. Rekening 66,39 euro!

    Het was niet zeker of ik zou vliegen. Na aankomst op Alicant Airport vond ik op internet 'OK rental Alicant Airport' .

    Het telefoonnummer website OK rental gebeld, +34 902 36 06 36.

    Je moet lang aan de telefoon wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt. Daarnaast kan de medewerker amper engels spreken / verstaan. Wanneer ik mijn achternaam wil doorgeven dan geeft dat problemen. De telefoniste zet mij in de wacht. Na 10 minuten komt mevrouw niet aan de telefoon.

    Ik bel voor de tweede keer naar OK rental. Ook dit gesprek duurt lang. Daarna besluit ik maar de pendelbus te nemen naar OK rental omdat het aan de telefoon niet goed komt. De bestuurder van de bus doet moeilijk omdat mijn reserveringsnummer niet op de lijst voorkomt.

    Eind oktober 2018 ontvang ik voor +/- 30 minuten bellen een telefoonrekening van 66,39 euro !!!! Mijn provider zegt dat vrijwel alle verhuurbedrijven betaalnummers hebben. Dit nummer kost ruim 2 euro per minuut.

    Ik ben letterlijk pissed off. Moeilijk bereikbaar, lang in de wacht en medewerkers die niet goed Engels spreken. Dit is oplichterij.

    - nergens duidelijk gelezen dat dit nummer 2 euro per minuut was
    - niets in het Engels vermeld dat dit een duur betaal nummer was

    U bent gewaarschuwd om +34 902 36 06 36 te bellen.

    He pagado 2 euros por minuto. La factura del teléfono fue de 66,39 euros por 30 minutos. El servicio al cliente habla mal inglés. Larga espera en el teléfono. Negocio de Rot!

    Het ophalen en terug brengen van de auto verliep goed. Geen problemen gehad, tot ik mij rot schrok van de telefoonrekening voor het reserveren van de auto.

    Ik hoop dat het bedrijf mij de telefoonkosten gaat terug betalen.

    Nogmaals waarschuwing!! Op trustpilot staat bij contact informatie +34 902 36 06 36. Dit is dus het dure nummer van 2 euro per minuut!!! Kijk aan de rechterzijde bij contact informatie.

    Een telefoontje voor een reservering had men binnen 10 minuten kunnen afhandelen.

    Men wilt de telefoonkosten niet terug betalen, ik huur hier geen auto meer. Stelletje hufters zijn het.

    Schandalig slechte service

    Ruim 2 en half uur moeten wachten totdat we werden geholpen bij de autoverhuur. Wat een ellendige start van een vakantie op Ibiza. Extreem langzame baliemedewerkers en veel discussies overal met de aanwezige klanten. Geen enkele info over wachttijd. Eenmaal aan de beurt werden we geacht een extra afkoop te betalen die wij online via do you Spain al vooraf hadden betaald. Dit overlegd, maar volgens OK car rental stond Do You Spain los van OK car rental dus het was dit of 900 euro blokkeren op de creditcard en in geval van schade werd dit ingehouden op de creditcard en moesten we achteraf declareren. Dat vonden we sowieso geen optie dus alsnog extra afkoop van 15 euro per dag betaald.
    Wat een valse voorlichting en wat een twijfelachtige zaakjes, dit tezamen met ruim 2 en half uur wachttijd maakt dat we iedereen afraden hier zijn auto te huren!!

    Sterke punten
    Gratis upgrade
    Gratis tweede bestuurder

    Zwakke punten
    Wachttijd
    Valse voorlichting
    Slechte service
    Matige auto


Bezoek OK Rent a Car

Schrijf een review