Record Go Rent a Car

Record Rent a Car biedt kortingen aan bij autoverhuur in Mallorca, Alicante, Tenerife, Malaga, Canarische Eilanden, Fuerteventura, Lanzarote en nog veel meer. Verkrijg nu uw prijsopgave met \" Prijzen Alles Inclusief \" zonder extra kosten. Huur uw auto voordat U arriveert op het vliegveld en maak zo gebruik van onze aanbiedingen. Vele kortingen en aanbiedingen. Prijzen alles inclusief. Bureau`s op de belangrijkste vliegvelden Zodat U van uw vakantie kunt genieten zonder problemen.

Record Go Rent a Car Reviews

    Afzetters

    Wagen gehuurd in Alicante. De wagen werd 's morgens vroeg op de luchthaven afgezet, dus geen controle in ons bijzijn want er was nog niemand aanwezig. Nadien schaderapport van 484.03€ wegens zogezegde deuk in de motorkap... Tevens 1/8 van de benzinetank aangerekend, omdat we die niet vol hebben teruggebracht. Dit terwijl we op 7km van de luchthaven de tank terug vol gedaan hebben! Laat je niet oplichten...

    Nooit meer een auto huren via record-go

    In Malaga op 21-9 's avonds met 33 wachtenden voor mij gewacht op mijn beurt om de vantevoren geboekte auto op te halen. Door in gezelschap te gaan verkeren van een klant die na ongeveer 1,5 uur aan de beurt was, redelijk op tijd nog weg kunnen rijden. We zijn nu bijna 3 weken thuis en nog steeds staat een reservering open van € 1.100,- terwijl er wel een bedragje vrij snel werd terugbetaald van niet gebruikte benzine. Er was geen schade, alles was in orde bij het inleveren. Probeer met Rentalcars in contact te komen maar formulier werkt niet en telefonisch wordt je verwezen naar je online boekingsformulier wat dus niet werkt........ Nooit meer in zee met Rentalcars en RecordGo.

    Sterke punten
    Vlotte inname van de auto na de vakantie.

    Zwakke punten
    Gigantische wachtrijen en chaos bij de uitgifte van de autosleutels voor de gehuurde auto.

    RecordGo is voor mij perfect.

    Ik begrijp de negatieve commentaren niet. Je krijgt een wagen ter beschikking met een aanschafwaarde van 15000 tot 40000 euro. Dit kapitaal moet winst opleveren. Wanneer de wagen beschadigd geraakt zijn al de zorgen voor RecordGo. Daarenboven hebben zij de kosten voor personeel, burelen, parkeerplaatsen enz. En dan verwachten de klanten, die ze van haar noch pluim kennen, hun wagens te huren aan spotprijzen ? Komaan zeg, wees realistisch en gun hen wat krediet. Een goede raad : bestel rechtstreeks bij RecordGo (niet via een derde), neem een "all risk" verzekering bij hen, wordt lid van hun club, neem de "full/full" brandstof optie en gooi de sleutel in hun bus na het terug-brengen van de wagen. "No sweat" Binnen de week staat de vooraf aangerekende brandstof terug op je rekening indien je netjes bijgetankt heb in de nabijheid van het vliegveld. En je hebt intussen tijdens je vakantie zorgeloos rondgereden voor minder geld dan je denkt.

    Sterke punten
    Mooie, onberispelijke wagens, correcte service.

    Zwakke punten
    Heb gezocht maar nog niet gevonden

    Oneerlijk en agressief personeel

    Natuurlijk wilden zij mij hun eigen verzekering aansmeren terwijl ik al een full-omnium had. 1400€ geblokkeerd op creditcard. Kreeg een totaal andere auto dan gevraagd en wilden mij op die manier een upgrade verkopen die mij ruim 50€ meer zou kosten. Toen ik dat voorstel weigerde kreeg ik een auto met maar liefst 9 beschadigingen. Toen ik opmerkte dat ze er toch nog eentje over het hoofd hadden gezien (beschadigde velg), antwoordde ze mij dat deze schram te klein was en daarom niet aangeduid. Bij het inleveren was de schram wel groot genoeg en kreeg ik de rekening gepresenteerd 175€. Ik probeer dat nu via mijn omnium terug te krijgen, maar zij proberen op die manier telkens centen binnen te halen. Iedereen 175€ aftroggelen per verhuur... Controleer de auto goed voor vertrek en neem duidelijke foto's met datumvermelding. Zij proberen ook tijd te rekken, dus als je aan de late kant bent proberen ze je aan het lijntje te houden tot je het opgeeft omdat je je vlucht moet halen. Zij kennen meestal je vliegtijden.

    Sterke punten
    Eigenlijk geen.

    Zwakke punten
    Oneerlijk en agressief personeel. Wat je moet aftekenen op het digitale scherm wordt geblokkeerd door de pop-up waarin je moet tekenen. Je ziet dus niet wat je tekent... Zorg in elk geval dat je veel tijd hebt om de auto te checken, zowel bij afhalen als inleveren.

    Autohuur Alicante Airport

    Via internet bij Economy Car Rental in januari al auto gehuurd voor mei.Betaald en met uiteraard een Full InsurancePackage . Ter plekke bleek Record Go de afhandeling te doen. Voor mij een rij en een hoop gedoe. Eindelijk aan de balie wilde men mij extra 320.- euro laten betalen waar ondanks mijn uitstekende engels niet duidelijk was waarvoor. Dit weigerde ik , dus geen auto maar wel een agressieve toon en mijn geld kwijt.Ben uit nood naar een andere verhuurder gegaan omdat ik een auto nodig had maar er was geen kleine auto voorradig dus moest 520 euro betalen voor een grotere maat. Thuis geprobeerd via Economy Car Rentals en Record Go mijn geld terug te krijgen maar nee...Ondanks Voucher Nr. en Confirmation Nr. en bevestiging via mal bleek ik niet in de administratie voor te komen. Wonderlijk deze gang van zaken en het riekt naar... Ik ben gewend om wereldwijd te reizen en auto's te huren maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt en ga hun zeker niet aanbevelen bij anderen.

    Sterke punten
    Agressieve benadering bij de Rental Desc op Alicante Moeilijke benadering voor klachten met zeer afwijzende houding via mail .

    Zwakke punten
    liegen over niet bekend zijn met een boeking terwijl ik de mail's door gestuurd heb met hun contact.

    Informeer je goed van te voren

    Ook wij huren al jaren bij Record Go. Meest op Malaga, net terug van Alicante. Tot volle tevredenheid. Neem de extra verzekering en vip pakket. Full- Full tank en er is geen enkel probleem. Zij kijken niet naar schade bij afleveren en ook niet bij inleveren. Prepaid tankbedrag de volgende dag teruggestort. Zo waren we net boven de twee honderd euro klaar voor 4 week huur van een gloednieuwe Opel Mokka. Als je nog goedkoper denkt te kunnen huren voor dezelfde voorwaarden moet je of in de Efteling gaan wonen of een fiets huren op Ameland. Lees je gewoon van te voren goed in. Alles staat goed omschreven.

    Sterke punten
    Prijs en correctheid

    Zwakke punten
    Niet ontdekt

    Goede ervaring met Record Go

    Huur al meer dan 8 jaar auto's bij Record Go, in 2018 alleen al 4x, tot nu toe alleen maar goede ervaringen en nooit geen gezeur gehad.

    Sterke punten
    Flexibel bij eventueel switchen van auto en gunstige tarieven.

    Nooit meer Record go rent a car

    Via autoverhuur.nl een auto gehuurd op Malaga Airport bij Record go rent a car. Alle verzekeringen erbij genomen, zodat we niet voor eventuele verrassingen zouden komen te staan. Toch wilde het verhuurbedrijf bij het af halen van de auto 2000 euro blokkeren op de creditcard omdat volgens hen niet alles onder de verzekering viel. Wilden we dit niet dan moesten we een extra verzekering afsluiten voor 165 euro. Dit dus maar gedaan. Vervolgens blijkt dat we de gratis tweede bestuurder die er volgens de boeking bij zat er niet bij krijgen, want ook dit zat er volgens het verhuurbedrijf niet bij. Dit hebben we maar zo gelaten, omdat het al zo moeizaam ging. De sleutel meegekregen en de gehuurde autostoel voor kinderen. Bij de auto kregen we deze stoel niet gemonteerd. Personeel van het verhuurbedrijf mocht ons hier niet bij helpen, dus daar stonden we dan. De auto hebben we op dit moment nog niet ingeleverd, dus hopelijk komen we niet voor nog meer verrassingen te staan.

    Agressieve und chaotisch

    Schon von weitem könnten wir ein Walrosses durcheinander am Schalter von Record go auf dem Flughafen von Mallorca sehen. Nummernsytem was keiner verstand und was in kleinstem Fall mit den Anzeigeborden übereinstimmte.....endlich aan der Reihenach sehr wehenenten bestehen! Sehr sehr sehr unfreundlich drohte uns die Angestellte uns heden kleinen kratzer zu berechten und das jederkleine Kratzer berechnet würde. Sie bestand darauf, dass unsere eigene Versicherung nichts erstatten würde. Sehr agressief Des Auto wurde uns ohne Antenne ohne Hutablage und Radkappen ūbergeben. Sehr praktisch mit zwei Koffern hinten drin.

    Sterke punten
    Keine

    Zwakke punten
    Alles

    Record Go, nooit mee in zee gaan (dieven)

    Helaas hebben we dezelfde ervaringen dan eerder beschreven. We hebben een auto gehuurd via Car Trawel en ook via hen de verzekering geregeld. Bij balie werden we geintimideerd door de medewerker om nogmaals een verzekering af te sluiten. Hierin niet meegegaan. We kregen uiteindelijk alsnog extra kosten omdat onze huurauto binnen de categorie die we reeds geboekt hadden, een grotere auto was. Dus we MOESTEN 100 euro bijbetalen, anders moesten we de huur maar annuleren. Iets wat dus ter plekke met 2 kinderen op de arm niet echt tot de mogelijkheden behoorde. Om onze vakantie niet direct slecht te laten starten, dit onder druk getekend. dus nergens recht op. Bij inlevering van de auto was er niemand om de auto in ontvangst te nemen. Na een week werd er doorleuk 177 euro afgeschreven. Ze stuurden via Cartrawler een foto van een kras van een willekeurig velg waarop een kras van 2 cm te zien was. Hierbij werd niet bewezen dat wij dat gedaan hebben en daarbij, de kosten om een volledige band te vervangen bedragen 180 euro.. Het zijn echt dieven!

    Sterke punten
    Geen, nooit meer!

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen: Onbetrouwbaar Stelen geld van je Intimidatie

    fijne ervaring

    We haalden de auto op in de luchthaven zelf. Er was maar één wachtende voor mij, dus het ging vrij snel. Heel prettig, niets opdringen, vlot afgehandeld, drie medewerkers aan het werk. Daarna auto ophalen in de garage. We wisten niet goed hoe het werkte met schade, dus vroegen we het een medewerker, Sergio. Hij legde uit hoe de bestaande schade al genoteerd was op het formulier en liep de auto nog even met ons na. vulde nog iets aan op het formulier en bood aan dat uit te printen voor ons, maar zei dat dat niet hoefde omdat hij het meteen invoerde in het systeem (wat hij ook liet zien). Daarna wenste hij ons en fijne vakantie,

    Sterke punten
    Vlot, vriendelijk, netjes, vrij nieuwe auto (3000 km op de teller).

    Zwakke punten
    geen

    Onbetrouwbare verhuurder, slechte service

    Op Malaga auto gehuurd, tevoren online geboekt. Veel en lang papierwerk. Bij wegrijden brandt al meteen een waarschuwingslamp op het dashboard. We zijn al 20 km verwijderd van AirPort dus bellen we. Niemand neemt op. Volgende dag moeten we hem, na vier telefoontjes van kastje naar muur, weer terugbrengen naar de AirPort. Uur in auto, twee uur wachten en een grote bek van de medewerkster (dat de auto meegekregen met lekke band onze schuld was ?!) andere auto gekregen. Nog diezelfde weg op de snelweg springt van de “nieuwe” auto het waarschuwingslicht “olie onmiddellijk bijvullen” aan. Auto dus meegekregen met lege olietank. Naast de snelweg op vluchtstrook met drie kinderen.... Het e-mailadres gekregen van recordgo zelf voor klachten? Email gebounced! Bestaat niet eens.... WAT EEN KLUSSERS EN ONBETROUWBARE ONDERNEMING!! Ga er vooral niet heen.

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Teveel om te noemen: Ongeschikte en onveilige autos de weg op sturen Onbeschoft personeel Lang wachten Kosten moeten betalen die onjuist in rekening gebracht worden Geen bereikbaarheid voor klachten Een grote ellende

    Waardeloos, onbeschoft en wachttijd van 2 1/2 uur

    Vandaag aangekomen op Mallorca. Via een tussenpersoon een auto gehuurd bij Record Go. Bij aankomst een rij van 20 meter voor de balie. Vervolgens werden volgnummers aan ons uitgereikt. Na 1 1/2 uur blijkt dat er niet gewerk t wordt met volgnummers. Meerder klanten boos. Personeel dat met 3 man auto’s moet uitgegeven is onbeschoft en geeft geen antwoord op vragen. Na 2 1/2 uur bij een andere verhuurder een nieuw huur afgesloten. Ik adviseer je nooit een auto te huren bij Record Go.

    Sterke punten
    Goed in onbeschoft gedrag. Zeer klantonvriendelijk

    Zwakke punten
    Communicatie en service.

    Slechtste verhuurder in 20 jaar

    Op Mallorca 2.5 uur gewacht bij balie die super inefficient werkte. Bij ophalen auto doet men of er geen schade is, ook al krijg je auto mee waar wel het nodige mee mis is. Pas op,anders wordt dit in rekening gebracht! Wat schade vooraan rechteronderkant (!!) laten fotograferen. Bij inleveren constateerde men schade rechtsonder en probeerde men die te claimen. Na ruzie kwamen de foto’s boven water, maar men zag ook nog een kras linksonder (niet zichtbaar zonder onder de auto te liggen). Konden we niet aantonen dat dat niet onze schuld was, hoewel ik zeker ben dat de schade er al zat. 322 euro, gelukkig verzekering. Bij de balie waren nog 3 mensen met slaande ruzie over belachelijke schade claims en onbeschoft gedrag. Recordgo gebruikt schadeclaims als verdienmodel. Boek GEEN auto hier!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onbeschoft. Oplichters.

    Criminele organisatie!!

    Auto ingeleverd zonder schade. Je ontvangt bij thuiskomst doodleuk een mail voor schade van E 382,66. Wordt ingehouden van de E 1400 die werd geblokkeerd op je creditcard. Agressieve houding baliemedewerkers. Het verdienmodel van RecordGo is duidelijk, er wordt gestolen van je creditcard.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters

    Goede prijs kwaliteit verhouding

    We huurden voor zo’n 40 euro een klasse ford fiesta of vergelijkbaar 9 dagen een auto op mallorca bij record go. Voor de zekerheid een verzekering erbij gedaan van 90 euro voor het indekken van eigen risico, via de website van rentalcars (aan de balie dus NIKS extras afgesloten, waar ze wel naar vragen). Gewoon beleefd afslaan. We kregen een blauwe Skoda fabia. Reed heerlijk, goed formaat voor de soms wat smalle straten van mallorca. Bij het ophalen zat er een krasje aan de rechter voorkant van de auto. Dat hebben we gelijk gemeld en de medewerker zei dat het krasje te klein was om daar melding van te maken en raadde ons voor de zekerheid aan om er een foto/filmpje van te maken. Zo gezegd, zo gedaan. Auto was wel een beetje stoffig aan de buitenkant bij het ophalen, maar wat kun je voor 40 euro verwachten. Bij het inleveren werd alles zeer correct afgehandeld. Hij vroeg ons te bevestigen dat er geen schade was bij het ophalen, maar toen hebben we gelijk het krasje gemeld. Hij bevestigde dat het indd te klein was voor rapportage. Hij heeft de auto geïnspecteerd, inclusief interieur en benzinestand. Na 5 minuten kregen we akkoord en netjes een bevestigen van teruggave van de 67 euro benzine (voor het geval je de tank leeg weer inlevert). De medewerker deelde ons daarnaast mee dat ze die 1100 euro borg gelijk zouden deblokkeren, maar dat dat max een week verwerkingstijd nodig zou hebben. Na 2 dagen was het inderdaad gedeblokkeerd. Erg netjes allemaal!! Minpunt vond ik dat we bij het ophalen van de auto ruim een uur hebben gewacht voordat we de sleutel konden ophalen, verder prima!

    Sterke punten
    Goede prijs kwaliteit verhouding, nette afhandeling, betrouwbaar, snelle inleverservice. Je hoeft dus niet bang te zijn om je vlucht te missen.

    Zwakke punten
    Hoge borg (1100 euro), lang wachten bij het vliegveld voordat je de auto kan ophalen.

    Fraud

    Long line, up to 4 hours we had to wait before we could pick up our car. We got a car which was damaged a lot. We went back but they told us they had no other car and knew about the damage. After we returned the car, everything was fine by inspection. But i received an email a few days later. They claimed they did saw damage and that they would keep 350 euro in from the deposit.

    Oplichters

    Bij aankomst op de luchthaven van Alicante probeerde RecordGo een wagen te leveren uit een lagere huurklasse. Na fel protest kreeg ik een aanvaardbare auto mee na wel € 30,00 bij te hebben moeten betalen. Bij het inleveren werd de auto minutieus gecontroleerd. Niks te vinden natuurlijk. Tenminste dat dacht ik. Opeens dook de controleur richting een wiel en zei dat de velg was beschadigd. Ik kon echt niks zien, maar hij wel. Collega erbij gehaald en die zag natuurlijk ook een beschadiging. Of ik maar even € 177,00 wilde aftikken. Na heftig protest van mijn kant kwam er een security man bij en nog wat collega's. Uiteindelijk maar betaald want je vliegtuig wacht niet. Was er wel voor verzekerd via Rentalcars.com maar het gaat om het principe. Ik huur daar nooit meer een auto. Oplichters zijn het!!!! Wees gewaarschuwd.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Oplichters

    een tevreden klant

    Na aankomst te alicante 25/05 fiat panda gehuurd bij lokale verhuurder,uit st pola zoals gebruikelijk, echter bij aankomst verzaakte deze party was niet aanwezig en hij verhoogde zijn huurprijs terplekke met euro 50 pw,waarmee wij niet accoord gingen,maar stonden wel zonder huurauto. Eerder een ford galaxy bij record gehuurd ,tot volle tevredenheid,dus naar de balie van record to go,direct netjes geholpen door keurige balie medewerker,gevraagd naar een kleine auto voor 17 dagen,na het zien van onze samsonites 2x+2x handbage bood hij ons een NISSAN NOTE aan voor een keurige prijs,op ons verzoek 1x extra chauffeur (50% korting) en een direct comfort plus verzekering(geen gezeur achteraf).nette auto met royaal comfort.Bij verterk auto bij drop off neer gezet,wij denken nu gaat het komen ,echter de balie medewerker geageerde bij ontvangst van de sleutels,waarstaat de auto(165)nou perfect u bent full cover verzekerd nergens geen omkijken naar, zit er brandstof in?prettige reis verder

    Sterke punten
    Vlotte ontvangst bij aankomst,netjes voorgelicht scherpe huurprijs nette huur auto/schoon,volle tank goed onderhouden geen reservering als borg op creditcard bij ,,direct comfort plus,, dekking snelle afhandeling drop off inlevering auto ruime keuze uit het wagenpark

    Zwakke punten
    kan erg druk zijn op spits uren de negatieve revieuws /ik herken het niet

    Huurauto

    107,89 € van mijn rekening , voor wat geen benul, dus liefst rechtzetting. Auto terug geleverd met volle tank , borg diesel niet terug gestort gekregen. Omnium verzekering genomen van 300,00 euro, de auto in goede en dezelfde staat terug binnen gebracht. DUS CONCLUSIE NOOIT MEER RECORD GO INDIEN NIET RECHT GEZET !!!

    Record Go nooit meer

    Thuis online een auto geboekt bij record go van 23 tot en met 30 mei . De auto konden we ophalen bij het vliegveld van Alicante. De wachttijd was lang en toen we eindelijk aan e beurt waren duurde het afhandelen ook lang. Het gegochel met de formulieren leek wel balletje balletjeen we werden bijna gedwongen een verzekering af te sluiten omdat diegene die wij hadden niet goed genoeg AXA verzekeringen informeerde ons al op deze situatie. De aut ophalen gaat snel er loopt echter niemand mee voor controle, dit moet je zelf doen. Niet echt makkelijk in een te donkere garage. Bij inleveren is er ineens wel controle met licht laptops met foto's en drie man. Er wordt een minuscuul bijna niet te zien krasje onder de rechter koplamp geconstateerd. Bijzinder dat een medewerker daar zo op afgaat. Er onstaat discussie en meer mensen om ons heen die hun auto inleveren klagen. Ik hoor meerdere malen zeggen nooit meeer Decord go. Ik moet een schade bertalen van 590 euro met de opmerking "dan had u zich maar bij ons moeten verzekeren". Ik betaal niet en vraag formulieren die ik niet krijg maar naar me toe zullen mailen. 1100 euro wordt afgehouden van mijn credit kaart. Daarvasn heb ik nog niets terug. AXA heeft de zaak in behandeling. NOOIT MEER RECORD GO

    Sterke punten
    Goedkoop ,maar goedkoop is.........

    Zwakke punten
    Te veel om op te noemen lees review

    Record Go autohuur

    In mei een auto gehuurd via tussenpersoon Rentalcars.com. Hier ook een verzekering afgesloten. Na wat lange wachttijd bij de balie van Record Go eindelijk aan de beurt. De dame geeft uitleg over de gang van zaken en wil op dwingende wijze een verzekering afsluiten. Ze hield maar vol dat de verzekering die wij hadden afgesloten niet goed was. Echter geen extra verzekering afgesloten. Wel werd er € 1.400 geblokkeerd op de creditcard. Record Go berekend € 30,-- kosten voor handling. De auto wordt met een tank vol afgeleverd en hiervoor worden kosten berekend. Deze krijg je terug als je de auto weer vol inlevert. Na controle bleek er een krasje op de rechter spiegel te zitten. Men kon nog niet zeggen hoeveel dat ging kosten, maar binnen enkele dagen zou dit bekend moeten zijn. Bij terugkomst in Nederland bleek echter € 1.400 afgeschreven te zijn in verband met de schade. Dan schrik je wel even. Na wat telefonisch contact met Rentalcar en Record Go is dit opgelost en na een week is de € 1.400 weer teruggeboekt.

    Sterke punten
    Helpdesk Record Go was behulpzaam. Oplossing na telefonisch contact binnen een dag. Auto makkelijk op te halen in parkeergarage. Goed aangegeven waar je moet zijn. Bij terugkomst is record go goed te vinden en voldoende personeel om auto's in ontvangst te nemen.

    Zwakke punten
    Melding maken via email of via hun website van schade of teruggave van brandstofkosten is niet mogelijk. Telkens een foutmelding. Agressieve houding van medewerker in verband met een af te sluiten verzekering. Geen schadeformulier of aantekening van schade ontvangen.

    Nooit meer!!

    Aangekomen in Mallorca gaan we naar de balie van Record Go. Niet heel veel volk, dus we denken dat we hier snel weg zullen zijn met onze gehuurde auto (via rentalcars). We nemen ons volgnummer en wachten tot het aan ons is. Na een tijdje wachten, wordt het systeem duidelijk: - niet geboekt: achteraan de rij - geboekt via tussenpersoon (rentalcars): voor de niet-boekers - geboekt via Record Go zelf: voor de boekers met tussenpersoon - 30 euro betalen: eerste in rij!! We hebben er dus 2,5u staan wachten!! Volgende probleem: de hoofdbestuurder is niet degene die de auto heeft betaald. Later in de kleine lettertjes (ergens ver ver weg...) gevonden dat de bestuurder moet betalen. Wat maakt dat nu uit??? Ik stond naast de bestuurder en ik heb het volste vertrouwen dat hij met de auto rijdt! Dat is toch mijn verantwoordelijkheid/keuze? Uiteraard stond dit bij de betaling niet duidelijk aangegeven. Hun voorstel: volledige dekking voor verzekering van zo'n 350 euro en het kan dan plots wel. Voor de brandstof komt er dan ook nog zo'n mooie administratiekost van 30 euro bij, DERTIG EURO, excuseer??? Dan moet je op die moment zelf nog even beslissen waar je de laatste keer gaat tanken: ofwel op de luchthaven, dan komen er geen extra kosten bij, maar dan betaal je je wel blauw aan het hoge tarief dat ze daar vragen; ofwel 40km voor de luchthaven, maar dan moet je 18 euro EXTRA betalen! Oh ja, verplicht het bonnetje binnen te brengen! De pest of cholera dus... Ik noem dit een complete rip-off! Afhaling auto: niemand komt mee, hier is de sleutel, zoek maar. Je staat nergens als er al schade aan je auto is. Auto zelf geen klachten van. Zou erg zijn na al die extra kosten... Alles bij mekaar geteld: ik huur nooit nog een auto bij Record! Wij huren regelmatig in Zuid-Afrika een auto, altijd correct, nooit problemen mee gehad. Maar hier in Europa zetten je ze af waar je bij staat!

    Sterke punten
    Goede auto

    Zwakke punten
    Afzetters! Verplichten extra verzekering te nemen, extra brandstofkostten... Onvriendelijk

    Boek niet!

    Ik ben een regelmatige huurder van huurauto's en zodoende ruime ervaring en dit is het enige verhuurbedrijf waar ik zo neerbuigend bejegend ben en waar ze elke vorm van klantvriendelijkheid of bereidheid mee te denken missen. Door ernstige ziekte deze dag niet fit en per ongeluk vergeten mijn paspoort mee te nemen. Wel andere identiteitgegevens bij. Men gaf aan dat ik rechtstreeks via hen had moeten boeken en niet via doyouspain dan was het geen probleem geweest. Ik moest bellen met doyouspain. Zij gaven akkoord desondanks was er een hele arrogante man bij record go De baas luisterde niet naar de uitleg. Van mij werd verwacht op en neer te reizen om paspoort te halen wat niet ging/gaat ivm ernstige gezondheid problemen. Men wilde niet meedenken over een alternatief en de volgende dag terug komen was geen mogelijkheid. Het gaat om record go Ibiza!

    Zwakke punten
    Bejegening ronduit neerbuigend. Geen enkele vorm van meedenken/bereid willigheid.

    Record go alicante dieven

    Als je niet de extra dure verzekering afsluit halen ze zonder enige communicatie € van je creditcard af. €360 voor een krasje wat al gemarkeerd stond op formulier. Klantenservice snapt je niet en.........

    Zwakke punten
    Onpersoonlijk Stelen van je creditcard Niet luisteren Klantonvriendelijk


Bezoek Record Go Rent a Car

Schrijf je eigen review