Record Go Rent a Car

Record Rent a Car biedt kortingen aan bij autoverhuur in Mallorca, Alicante, Tenerife, Malaga, Canarische Eilanden, Fuerteventura, Lanzarote en nog veel meer. Verkrijg nu uw prijsopgave met \" Prijzen Alles Inclusief \" zonder extra kosten. Huur uw auto voordat U arriveert op het vliegveld en maak zo gebruik van onze aanbiedingen. Vele kortingen en aanbiedingen. Prijzen alles inclusief. Bureau`s op de belangrijkste vliegvelden Zodat U van uw vakantie kunt genieten zonder problemen.

Record Go Rent a Car Reviews

    RecordGo is voor mij perfect.

    Ik begrijp de negatieve commentaren niet. Je krijgt een wagen ter beschikking met een aanschafwaarde van 15000 tot 40000 euro. Dit kapitaal moet winst opleveren. Wanneer de wagen beschadigd geraakt zijn al de zorgen voor RecordGo. Daarenboven hebben zij de kosten voor personeel, burelen, parkeerplaatsen enz. En dan verwachten de klanten, die ze van haar noch pluim kennen, hun wagens te huren aan spotprijzen ? Komaan zeg, wees realistisch en gun hen wat krediet. Een goede raad : bestel rechtstreeks bij RecordGo (niet via een derde), neem een "all risk" verzekering bij hen, wordt lid van hun club, neem de "full/full" brandstof optie en gooi de sleutel in hun bus na het terug-brengen van de wagen. "No sweat" Binnen de week staat de vooraf aangerekende brandstof
    terug op je rekening indien je netjes bijgetankt heb in de nabijheid van het vliegveld. En je hebt intussen tijdens je vakantie zorgeloos rondgereden voor minder geld dan je denkt.

    Sterke punten
    Mooie, onberispelijke wagens, correcte service.

    Zwakke punten
    Heb gezocht maar nog niet gevonden

    Informeer je goed van te voren

    Ook wij huren al jaren bij Record Go. Meest op Malaga, net terug van Alicante.
    Tot volle tevredenheid.
    Neem de extra verzekering en vip pakket. Full- Full tank en er is geen enkel probleem.
    Zij kijken niet naar schade bij afleveren en ook niet bij inleveren. Prepaid tankbedrag de volgende dag teruggestort.
    Zo waren we net boven de twee honderd euro klaar voor 4 week huur van een gloednieuwe Opel Mokka.
    Als je nog goedkoper denkt te kunnen huren voor dezelfde voorwaarden moet je of in de Efteling gaan wonen of een fiets huren op Ameland.
    Lees je gewoon van te voren goed in. Alles staat goed omschreven.

    Sterke punten
    Prijs en correctheid

    Zwakke punten
    Niet ontdekt

    Goede ervaring met Record Go

    Huur al meer dan 8 jaar auto's bij Record Go, in 2018 alleen al 4x, tot nu toe alleen maar goede ervaringen en nooit geen gezeur gehad.

    Sterke punten
    Flexibel bij eventueel switchen van auto en gunstige tarieven.

    fijne ervaring

    We haalden de auto op in de luchthaven zelf. Er was maar één wachtende voor mij, dus het ging vrij snel. Heel prettig, niets opdringen, vlot afgehandeld, drie medewerkers aan het werk. Daarna auto ophalen in de garage. We wisten niet goed hoe het werkte met schade, dus vroegen we het een medewerker, Sergio. Hij legde uit hoe de bestaande schade al genoteerd was op het formulier en liep de auto nog even met ons na. vulde nog iets aan op het formulier en bood aan dat uit te printen voor ons, maar zei dat dat niet hoefde omdat hij het meteen invoerde in het systeem (wat hij ook liet zien). Daarna wenste hij ons en fijne vakantie,

    Sterke punten
    Vlot, vriendelijk, netjes, vrij nieuwe auto (3000 km op de teller).

    Zwakke punten
    geen

    Goede prijs kwaliteit verhouding

    We huurden voor zo’n 40 euro een klasse ford fiesta of vergelijkbaar 9 dagen een auto op mallorca bij record go.
    Voor de zekerheid een verzekering erbij gedaan van 90 euro voor het indekken van eigen risico, via de website van rentalcars (aan de balie dus NIKS extras afgesloten, waar ze wel naar vragen). Gewoon beleefd afslaan.
    We kregen een blauwe Skoda fabia. Reed heerlijk, goed formaat voor de soms wat smalle straten van mallorca. Bij het ophalen zat er een krasje aan de rechter voorkant van de auto. Dat hebben we gelijk gemeld en de medewerker zei dat het krasje te klein was om daar melding van te maken en raadde ons voor de zekerheid aan om er een foto/filmpje van te maken. Zo gezegd, zo gedaan. Auto was wel een beetje stoffig aan de buitenkant bij het ophalen, maar wat kun je voor 40 euro verwachten. Bij het inleveren werd alles zeer correct afgehandeld. Hij vroeg ons te bevestigen dat er geen schade was bij het ophalen, maar toen hebben we gelijk het krasje gemeld. Hij bevestigde dat het indd te klein was voor rapportage. Hij heeft de auto geïnspecteerd, inclusief interieur en benzinestand. Na 5 minuten kregen we akkoord en netjes een bevestigen van teruggave van de 67 euro benzine (voor het geval je de tank leeg weer inlevert). De medewerker deelde ons daarnaast mee dat ze die 1100 euro borg gelijk zouden deblokkeren, maar dat dat max een week verwerkingstijd nodig zou hebben. Na 2 dagen was het inderdaad gedeblokkeerd. Erg netjes allemaal!!
    Minpunt vond ik dat we bij het ophalen van de auto ruim een uur hebben gewacht voordat we de sleutel konden ophalen, verder prima!

    Sterke punten
    Goede prijs kwaliteit verhouding, nette afhandeling, betrouwbaar, snelle inleverservice. Je hoeft dus niet bang te zijn om je vlucht te missen.

    Zwakke punten
    Hoge borg (1100 euro), lang wachten bij het vliegveld voordat je de auto kan ophalen.

    een tevreden klant

    Na aankomst te alicante 25/05 fiat panda gehuurd bij lokale verhuurder,uit st pola zoals gebruikelijk, echter bij aankomst verzaakte deze party was niet aanwezig en hij verhoogde zijn huurprijs terplekke met euro 50 pw,waarmee wij niet accoord gingen,maar stonden wel zonder huurauto.

    Eerder een ford galaxy bij record gehuurd ,tot volle tevredenheid,dus naar de balie van record to go,direct netjes geholpen door keurige balie medewerker,gevraagd naar een kleine auto voor 17 dagen,na het zien van onze samsonites 2x+2x handbage bood hij ons een NISSAN NOTE aan voor een keurige prijs,op ons verzoek 1x extra chauffeur (50% korting) en een direct comfort plus verzekering(geen gezeur achteraf).nette auto met royaal comfort.Bij verterk auto bij drop off neer gezet,wij denken nu gaat het komen ,echter de balie medewerker geageerde bij ontvangst van de sleutels,waarstaat de auto(165)nou perfect u bent full cover verzekerd nergens geen omkijken naar, zit er brandstof in?prettige reis verder

    Sterke punten
    Vlotte ontvangst bij aankomst,netjes voorgelicht
    scherpe huurprijs
    nette huur auto/schoon,volle tank goed onderhouden
    geen reservering als borg op creditcard bij ,,direct comfort plus,, dekking
    snelle afhandeling drop off inlevering auto

    ruime keuze uit het wagenpark

    Zwakke punten
    kan erg druk zijn op spits uren

    de negatieve revieuws /ik herken het niet

    Record Go autohuur

    In mei een auto gehuurd via tussenpersoon Rentalcars.com. Hier ook een verzekering afgesloten. Na wat lange wachttijd bij de balie van Record Go eindelijk aan de beurt. De dame geeft uitleg over de gang van zaken en wil op dwingende wijze een verzekering afsluiten. Ze hield maar vol dat de verzekering die wij hadden afgesloten niet goed was. Echter geen extra verzekering afgesloten. Wel werd er € 1.400 geblokkeerd op de creditcard. Record Go berekend € 30,-- kosten voor handling. De auto wordt met een tank vol afgeleverd en hiervoor worden kosten berekend. Deze krijg je terug als je de auto weer vol inlevert. Na controle bleek er een krasje op de rechter spiegel te zitten. Men kon nog niet zeggen hoeveel dat ging kosten, maar binnen enkele dagen zou dit bekend moeten zijn. Bij terugkomst in Nederland bleek echter € 1.400 afgeschreven te zijn in verband met de schade. Dan schrik je wel even. Na wat telefonisch contact met Rentalcar en Record Go is dit opgelost en na een week is de € 1.400 weer teruggeboekt.

    Sterke punten
    Helpdesk Record Go was behulpzaam. Oplossing na telefonisch contact binnen een dag.
    Auto makkelijk op te halen in parkeergarage. Goed aangegeven waar je moet zijn.
    Bij terugkomst is record go goed te vinden en voldoende personeel om auto's in ontvangst te nemen.

    Zwakke punten
    Melding maken via email of via hun website van schade of teruggave van brandstofkosten is niet mogelijk. Telkens een foutmelding.
    Agressieve houding van medewerker in verband met een af te sluiten verzekering.
    Geen schadeformulier of aantekening van schade ontvangen.

    wel goede ervaring met Record Go in Alicante

    Via de Transavia site voor Alicante een auto geboekt bij Car Trawler, maar dit is een bemiddelaar, die Record Go inschakelt voor de daadwerkelijke verhuur.
    Inclusief verzekering voor afdekking van het eigen risico waren we voor een week (voor een kleine Hyundai) iets meer dan 60 euro kwijt (41 euro autohuur en 22 euro verzekering). Dat is heel erg goedkoop.
    Er was geen wachttijd in Alicante, men wees ons wel op de mogelijkheid om het eigen risico te verzekeren (zou 174 euro moeten kosten), maar toen ik zei dat we dat al verzekerd hadden, nam men daar meteen genoegen mee. Wel moesten we daarop een reservering van 1100 euro op onzec reditcard accepteren.
    De auto was al flink beschadigd, maar alle beschadigde plekken waren op het huurformulier aangegeven.
    Bij het inleveren loopt niemand met je mee om de auto te controleren op eventuele door ons veroorzaakte schade. Dat is natuurlijk wel een risico.
    Op de dag van thuiskomst kregen we echter meteen een mailtje van Record Go dat men aan de bank had doorgegeven dat de reservering op onze creditcard kon worden opgeheven.

    Sterke punten
    Drie zeer sterke punten: de prijs, de prijs en de prijs.
    Snelle afhandeling bij ophalen en afleveren.

    Zwakke punten
    Geen gezamenlijke controle van huurder en verhuurder op beschadigingen bij inleveren huurauto.
    Leeftijdsdiscriminatie: bestuurder ouder dan 70 jaar betaalt honderden euro's extra.

    Tevreden.

    Laat mij ook eens iets positiefs zeggen over record go. Via vrienden zijn wij bij dit bedrijf terecht gekomen en wij hebben er goede ervaringen mee. Voor de eerste keer bij hun een auto gehuurd tegen het laagste tarief in vergelijking met andere autoverhuurders. Na ongeveer 100km met deze auto te hebben gereden koelde de airco niet meer goed. Terug gereden naar record go en mijn klacht voorgelegd. Zonder problemen kreeg ik meteen een andere auto mee met maar 5000 km op de teller. Deze auto viel in een duurdere caterogie maar mocht hem voor dezelfde prijs hebben. Nieuwe Renault Clio met alles erop en eraan. Zelfs de brandstof die ik met de eerste auto had verbruikt nam record go voor hun rekening. 19 dagen hebben wij in de Clio zonder problemen kunnen rijden voor een bedrag van 73 euro. Het inleveren van de auto verliep ook zonder problemen. Binnen een paar dagen kregen wij 36euro restitutie op de brandstof. Wij zijn vanaf het begin goed en vriendelijk behandeld dus wat ons betreft een aanrader. Dus record go malaga: TOT DE VOLGENDE KEER.

    Sterke punten
    Vriendelijke mensen. Zeer scherpe tarieven. Goede service.

    Prima service

    Direct bij Recordgo geboekt, dus niet via een tussenpersoon.
    Alles gaat snel en soepel.
    Geen gezeur verder over verzekeringen. Een zon goed als nieuwe auto meegekregen.

    Sterke punten
    Service

    Zwakke punten
    Geen

    Prima verhuurbedrijf

    Eind april naar Alicante gevlogen en daar auto opgehaald welke ik thuis online geboekt had. Ik lees hier allerlei negatieve reviews maar dan is er waarschijnlijk geboekt met basic service. Ik had geboekt met premium inclusief total comfort. Dit is dat wel iets duurder maar alles is gedekt. Paar dagen voor de tijd thuis ingecheckt om pick up car te versnellen (je geeft paspoortnummer door). Toen wij bij balie RecordGo aankwamen geef je op scherm aan dat je al gereserveerd hebt en we waren gelijk aan de beurt. Vriendelijke medewerker legde eea uit en met 10 min stonden we naast auto. Tank vol. Prima auto. Auto zag er bij het terugbrengen niet uit (vol modder etc..). We gaven sleutel af en dat was het ( het voordeel van premium pakket). Kreeg uurtje later mail dat ze afgetankt hadden en dat ik nog geld terug kreeg (verschil volle tank welke bij de prijs werd opgeteld. Tijdens vakantie hebben we zelf één keer getankt namelijk).

    Sterke punten
    Goede duidelijke Nederlands talige website. Vriendelijk personeel.
    Zeer snelle service op luchthaven.
    Zeer nette auto.
    Duidelijke uitleg rekening/eind afrekening brandstof.

    Zwakke punten
    Ik ben ze niet tegengekomen.

    Goede voorbereiding is het halve werk

    Wij huren al jaren een auto van RecordGo. Eerst via DoYouSpain en nu rechtstreeks.
    Ik durf rustig te stellen dat wij realistische mensen zijn. Daarom begrijpen wij dat men de huurprijs plust met diverse extra"s om tot een acceptabele totaalprijs te komen. Hierin staan zij niet alleen, ieder verhuurbedrijf doet dit. Alternatief is een claim op je creditcard ter hoogte van het E.R. Blijft over een totaalprijs waar je in Nederland een fiets voor kunt huren aan de kust. Van te voren allemaal na te lezen in de voorwaarden en ik begrijp dan ook de stampij aan de balie en de reviews hierover niet goed. Wie denkt voor 3 euro per dag een auto te kunnen huren moet in de Efteling gaan wonen.

    Sterke punten
    Jonge, schone auto s voor een goede prijs. Afhalen op het vliegveld zonder controle, inleveren zonder gedoe.
    Stel je vriendelijk en correct op dan behandelt men jou ook vriendelijk.

    Zwakke punten
    Eigenlijk geen.

    Een heel ander verhaal.... Positief wel te verstaan.

    Ik huur al een paar jaar via DoYouSpain een auto bij RecordGo, voornamelijk in Alicante. Wachtrijen zijn daar over het algemeen het kortste in tegenstelling tot bijv. GoldCar. In het hoogseizoen kan de wachttijd oplopen tot een 45min, bij GoldCar kan dat we 2 uur zijn als het tegen zit. In het laagseizoen staat er soms helemaal niemand. Slim plannen om snel bij de desk te zijn kan ontzetten lonen. Een persoon snelt naar de desk en de rest regelt de bagage. Op die manier ben je de meute voor.

    Prijzen via DoYouSpain zijn absurd laag en ik betaal soms voor een maand huur onder de € 100,- en voor een weekend een paar euro. Wat daar altijd bij komt zijn de servicekosten voor het tanken die ronde de € 30,- bedragen.

    De auto die je huurt, en dat geldt voor alle verhuurbedrijven, is all-risk verzekerd maar je hebt een eigen risico van rond de € 1200,- Die wordt of geblokt op je credit card of tijdelijk belast op je credit card.

    Het alternatief is de aangeboden verzekering nemen. Die kost vaak net zo duur of duurder dan de auto zelf.

    Tja, er moet wat verdiend worden natuurlijk. Heb je geen limiet op je credit card van ten minste € 1500,- dan ben je gedwongen om de verzekering te nemen. Het is het één of het ander. Wil je de (eigen risico)verzekering niet gaan afsluiten zorg dan dat je bestedingsbedrag op de credit card omhoog gaat tot tenminste € 1500,-

    Huur je vaak een auto dan loont het om een extra verzekering af te sluiten in Nederland die het hele jaar door het eigen risico bij huur afdekt. (€ 60,- per jaar)

    Service bij RecordGo is goed, wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en prima geholpen.

    Zoals al eerder gemeld door anderen: LEES DE VOORWAARDEN! Op die manier kom je niet voor verrassingen te staan

    Tot nu toe 1x een probleempje gehad. Te weinig terug gekregen qua brandstofvergoeding. Na een mailtje weer netjes opgelost.

    ABSOLUUT EEN AANRADER!

    Sterke punten
    * Snelle service
    * Goede prijzen
    * Geen gezeur achteraf
    * Op vliegveld
    * Terugbrengen buiten kantooruren zonder toeslag

    Zwakke punten
    * Altijd controleren of je voldoende restitutie hebt gehad. (foto maken brandstofniveau)

    Record Go; nog nooit problemen gehad !

    Wij hebben onlangs voor een 6de keer een wagen gehuurd op twee jaar in Spanje. De eerste via verhuurbedrijf FireFly, dan 4 keer via het verhuurbedrijf Record Go, en nu bij het verhuurbedrijf Del Paso.
    Ik begrijp absoluut niet waar de negatieve commentaren over de laatste twee verhuurbedrijven vandaan komen en vond het dan ook nodig om toch even onze bevindingen mee te geven.
    Volgens mij komt het vaak door de klant zelf, dat hij nadien met een slecht gevoel achterblijft. De eerste keer hebben ze ons bij FireFly ook “gerold”. Wij hebben toen uiteindelijk ook dubbel zoveel betaald als eerst gedacht, oa. door de opdringerige wijze van het verkopen van de volledige omnium, brandstofsupplementen, etc … .
    Ik heb toen gezworen dat dit ons geen tweede keer ging overkomen en heb vanaf dan de huur van mijn wagen gewoon beter voorbereid.
    Welke tips kunnen we geven ?
    • Lees de algemene voorwaarden van het betreffende verhuurbedrijf, alvorens te boeken.
    Die kan je vinden op hun website. Daar staan alle belangrijke zaken in die men moet weten.
    • Als je geen extra, volledige omnium wil betalen, laat de limiet van je kredietkaart tijdelijk verhogen, zodat het geen enkel probleem is dat ze een bepaald bedrag blokkeren als waarborg.
    • Controleer zelf het voertuig uitvoerig op aanwezige schade, voor vertrek. En laat dit ook schriftelijk bevestigen. Niet aanvaarden dat ze mondeling zeggen dat ze weten dat die schade aan het voertuig is.
    • Gebruik je voertuig als een “goede huisvader”, dus met respect.
    • Ga, voor je het voertuig terug inlevert, naar de carwash. Dit kost maar een paar euro, maar wordt absoluut gewaardeerd door het verhuurbedrijf.
    • Ga voldoende op tijd naar de luchthaven om je wagen binnen te leveren, zodat je niet onder tijdsdruk komt bij de expertise van je wagen.
    • Als alles ok is aan het voertuig, laat dit op papier bevestigen.
    • Ik heb een volledige jaaromnium afgesloten via insurance4carhire.com. Voor 57€ ben je dan verzekerd tegen eventuele schade die je toch moet betalen aan je huurwagen. En dit voor een heel jaar, in heel Europa. Geen geld dus … .
    De laatste 5 keer dat we een wagen gehuurd hebben (via Record Go en Del Paso), is alles super vlot verlopen, zonder één enkel probleem.
    Ik ben er dan ook van overtuigd dat de negatieve kommentaren vaak te wijten zijn aan de klanten zelf, omdat zij zich onvoldoende geïnformeerd hebben of omdat ze niet wisten hoe het juist werkt in Spanje.
    Als je minder dan de helft wil betalen dan de grote verhuurbedrijven (Avis, Sixt, etc… ), moet je gewoon iets meer op je hoede zijn.
    Maar als je je niet laat intimideren door de verkoopspraatjes, goed voorbereid bent en de wagen behandeld zoals je eigen wagen, kan je met de uitgespaarde euro’s veel leukere dingen doen dan die euro’s te besteden aan dure huurauto’s.
    Voor mij krijgen zowel Record Go, als Del Paso dus wel een hele dikke +.

    Sterke punten
    * Spotprijs
    * Correcte afhandeling aflevering en inlevering voertuig.
    * Balie op de luchthaven zelf

    Zwakke punten
    * Soms lange wachttijden door discussies met klanten die zich niet deftig geïnformeerd hadden op voorhand... .

    Huur in Alicante

    Wat een commentaren lees ik hier allemaal. Een wagen huren voor enkele Euros per dag all in kan niet. Overal en bij iedere verhuurder waar je komt zijn er extras te betalen. Je moet altijd de vrijstelling ter plaatse bij betalen of extra bij verzekeren. De auto dat ik kreeg was rondom beschadigd, de zelels vol met plekken. Dit doen de huurders, niet de maatschappij echt schandalig als ik zie hoe weinig respect de mensen hebben. Bij het afleveren van de sleutels was ik derde. De twee huurders voor mij hadden beiden tot 2 ongevallen gehad. We waren snel en goed behandeld door de balie in Alicante. Als afsluiter, liefst een vliegtuigticket boeken a 24,99€, perfecte auto huren a 8€ per dag en een villa met alles erop en eraan voor 60€ per dag. De meeste zijn nogal veeleisend maar hebben geen respect.

    Sterke punten
    Snelle en correcte afhandeling.

    Zwakke punten
    Geen omschrijving van de schade aan het voertuig.

    Zeer tevreden

    7-persoons auto van RecordGo gehuurd via You Go Spain. Laatstgenoemde belde een aantal dagen oor vertrek voor een goedkope totaalverzekering. Leuk, maar nadeel daarvan is dat je toch een voorschot van 1900 via je creditcard moet achterlaten (back-up bij schade). Heb er voor gekozen de duurdere verzekering ter plekke (vliegveld) te nemen. Kost wat meer, maar totaal ingedekt en geen extra voorschotten de worden afgeschreven.
    En ja, je betaalt wel 70 euro voor een volle tank (back-up) die je na aflevering van een volgetankte auto aan het eind van de huurperiode, weer retour gestort krijgt. (was binnen 2 dagen weer teruggeboekt)
    Aan de balie op het vliegveld prima geholpen, een splinternieuwe krasvrije 7 persoons busje gekregen.
    Inleveren verliep weer soepel. Contract afgestempeld en klaar!

    De mensen die klagen hebben duidelijk niet alle informatie gelezen op de site. Hierin staat toch echt alles duidelijk uitgelegd en toegelicht.

    RecordGo krijgt van mij een goede beoordeling !

    Sterke punten
    -snelle afhandeling
    -mooie wagens
    -duidelijk
    -snelle terugbetaling

    Zwakke punten
    -ietwat hoge pijs totaalverzekering (152), maar dan heb je verder ook geen zorgen.

    tevreden

    Hebben in Alicante voor 2 maanden rechtstreeks bij record go een auto geboekt.
    Werden snel geholpen en geen problemen.
    Kregen een mooie auto met weinig km.

    Sterke punten
    snel geholpen mooie auto

    Zwakke punten
    geen

    Huren

    Hallo,
    Ik wil via deze weg mijn review over deze huur maatschappij geven!! Persoonlijk vind ik het een goede, en snelle service meestal ben ik binnen 30min weg met de voertuig! Voor overigen mensen die lopen te zeuren over bepalen dingen, zou ik dit willen adviseren,

    Hopelijk om wat duidelijkheid te geeft!
    Ik Heb via diversen bedrijven gekeken om een auto te huren onder anderen record go, hertz, Europcar en weet ik nog meer, ook tussen personen zoals, rentalcars, autoeurope,easyterra!
    Ik kom overal tegen dat alle site / aanbieders het zelfde tegen ze auto's huren all inclusief voor een goede prijs! tot je alle voorwaarden's begint te lezen! dan kom je achter waar je voor je je prijs aan betaald!
    het staat over gewoon uitgelegd
    Dus voor ieder die vind dat hij of zij belazert of op gelicht begin standaard de voorwaarden te lezen waarvan iets huurt, koopt, leent, of iets dergelijks!!!!
    dat is mijn tip!

    Sterke punten
    Openheid van zaken, zoals prijzen en dergelijken! wat wel of niet inclusief is. kan je het niet vinden in de voorwaarden dan kan je zelf bellen naar de klanten service!

    Zwakke punten
    jammer dat je na 2000km de auto terug moet brengen voor een check!

    heel tevreden

    ik heb voor 3 dagen een auto gehuurd kreeg hem mee met een volle tank ik zou het verschil van gebruik terug krijgen
    binnen 2 dagen stond dit bedrag 30,50 euro op mijn rekening gestort
    600 euro borg heb ik nooit betaald omdat ik de auto ook bij hun verzekerde
    nette en vriendelijke behandeling en ik kan hem iedereen aanbevelen

    Sterke punten
    mooie auto goede prijs en ze doen wat ze beloven

    Zwakke punten
    ik persoonlijk zou er geen een weten

    Prima service

    Voor acht dagen een auto gehuurd in Malaga omdat onze B&B niet echt in de buurt zat. Bij het ophalen van de auto bleek echter dat je of 700 euro borg moest betalen of de verzekering erbij moest nemen voor bijna 10 euro per dag.
    Dus toch maar de verzekering erbij genomen.

    We wisten van te voren dat je niet één specifieke auto huurt maar een klasse van auto's. Bij het ophalen kregen we de keuze tussen twee auto's; een Hyundai i30 of een gloednieuwe Seat Leon.

    Na het terugbrengen van de Seat Leon was de volgende dag het geld dat we terugkregen voor de benzine al teruggestort. Ging al met al dus prima.

    Zorg er alleen voor dat je van te voren de algemene voorwaarden leest en weet wat voor extra kosten je moet betalen. Dan kom je voor geen verrassingen te staan.

    Sterke punten
    - Snelle service bij het ophalen van de auto
    - Ter plekke keuze in wat voor auto je wil gaan rijden
    - Bijna nieuwe Seat Leon
    - Geld voor benzine binnen een dag teruggestort
    - De extra verzekering (waar best veel in zit) was niet heel duur

    Zwakke punten
    - Nergens online iets te vinden over borg
    - Slechte vermelding online van extra kosten (maar is wel te vinden)

    Voel mij zeker niet bedrogen door de aangerekende grandstofprijs

    Ik merk dat verschillende klanten zich bedrogen voelen door de aangerekende prijs voor een volle brandstoftank bij ontvangst van het voertuig. Eerlijk gezegd was ik de eerste keer ook wat geschrokken maar heb vrij snel mijn mening moeten herzien. In de aangerekende prijs zit niet alleen het volume brandstof maar eveneens het nazicht, poetsen en terug voltanken van de wagen zodat deze terug klaar staat voor een volgende tevreden klant.
    De laatste maanden heb ik reeds meermaals een auto gehuurd bij Record Go en heb nooit enige reden gehad om mij te ergeren. Zowel het in ontvangst nemen als het voertuig afleveren in de drop off zone verliep steeds zonder probleem. De voertuigen zijn steeds in een prima staat zodat men zijn reis zonder zorgen kan verder zetten.

    Sterke punten
    Snelle en zeer vriendelijk afhandeling van de administratie bij het afhalen van het voertuig. Een goede raad aan potentiele huurders, vul al je documenten online in zodat tijdens een drukke periode U niet de oorzaak bent dat anderen langer moeten wachten dan voorzien.

    Zwakke punten
    Nog geen zwakke punten gevonden.

    100 % tevreden

    Alicante: september 2013 auto gehuurd voor 28 dagen. Prima wagen (17.000 km. op teller). Lage prijs, geen verborgen kosten want extra kosten voor verzekering vooraf duidelijk gecommuniceerd. ter plaatse betaling met visa zonder problemen. Zéér vlotte, vlugge en vriendelijke afhandeling aan de balie. Ook het inleveren van de auto verliep correct.
    Volgende maal reserveer ik terug bij Record Go !

    Sterke punten
    PRIJS - Service

    Zwakke punten
    Geen

Bezoek Record Go Rent a Car

Schrijf een review