Aan het begin van de jaren zestig werd de slogan 'We try harder' gelanceerd, waarmee Avis zich positioneerde als 's werelds tweede autoverhuurmaatschappij. Ofwel dé autoverhuurder, die zich steeds opnieuw dient te bewijzen ten opzichte van de nr. 1. Deze gedachte vormt inmiddels de kern van onze bedrijfsfilosofie, ook al is Avis inmiddels allang marktleider in Europa.

Avis Reviews

    Geldklopperij

    Ga nooit maar dan ook nooit met avis in zee. Ze zetten je af en kloppen het geld uit je zak. Walgelijk

    Sterke punten
    Schone auto

    Zwakke punten
    Onbeschofte service

    vreselijke ervaring AVIS Bologna airport

    We hired two cars at avis bologna airport. One car ( a 9 persons bus) broke dwon the first day. After 2 days I had to accept a smaller car and had to go to another city to get it. On return of my car they said that my tire was flat! There was nothing wrong with it !!( foto). ''No, but in an hour it will be flat.'' At home my credit card was credited for 500 and 400 euro's!!! I had to pay for a new tire! and probably for damage to the second car: but I never saw an invoice . I tried to get one, but there was no reaction. They do not pick up the phone, they have no E mail adres. AVIS Italy did not react. NEVER hire a car from AVIS or BUDGET car ( same desk) . I had al lot of bad experiences with car rental in general, but this was the worst.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    zeer onbetrouwbaar onbeschoft onbereikbaar

    schade autoruit als extra verdienmodel

    Als preferred customer heb ik regelmatig een auto gehuurd via Avis maar de ervaring die ik in Alicante heb opgedaan is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk. Er was schade aan de voorruit en daarvoor was ik aansprakelijk. So far so good. Naast schade werd mij ook nog een bedrag als behandelingskosten in rekening gebracht. Ook dat kan ik nog begrijpen, alhoewel ik waarschijnlijk voor dat bedrag bij carglass een paar voorruiten had kunnen aanschaffen. Maar daarnaast werd me nog een bedrag in rekening gebracht dat hoger was dan de gehele huursom. Toen ik daar naar vroeg werd mee medegedeeld dat dit schadekosten waren. Heb toen uitgelegd dat deze al apart op de afrekening stonden. Daarna werd mij meegedeeld dat over het schade bedrag ook nog een keer een luchthaventoeslag van 15 % werd gerekend. " het staat allemaal in de overeenkomst" was het laconieke en korte antwoord. Verder geen enkele toelichting. Hoe kan een klant ook zo dom zijn ernaar te vragen. Na mijn vraag met de relevante artikelen waar dat dan stond werd het stil. Afgezien van de stilte een zotte vertoning. Als ik de auto naar een andere locatie had teruggebracht had ik over de schade geen toeslag betaald. En wat zijn dan die extra kosten van schade bij inleveren van een auto op de luchthaven in plaats van ergens anders? En staat in de toelichting op de voorwaarden niet dat de toeslag een eenmalig bedrag is dat in de offerte is inbegrepen? Door de schade werd de luchthaventoeslag ineens bijna 7 maal zo hoog. Maar wat heeft luchthaventoeslag met schade te maken. Zijn voor schade de behandelingskosten niet al bedoeld?

    AVIS at Hato Airport - slechte service en huurauto

    Tijdens onze vakantie in Willemstad kozen we voor een huurauto bij AVIS Curaçao omdat we dachten dat dat een gerenommeerd autoverhuurbedrijf was. We kwamen bedrogen uit, na een lange reis kregen bij een eerste balie na drie kwartier wachten (slechts 1 persoon voor ons!) eindelijk de sleutel met de melding dat we hem zelf maar een wasstraat moesten gaan (met het bonnetje meenemen zouden dit dan terugkrijgen) en moesten we vervolgens naar een tweede balie (nogmaals een half uur wachten) om, van binnen en buiten, een vuile huurauto te krijgen. Airco stuk, aan de bestuurderszijde haperde het deurslot moest je soms flink met je schouder tegen de deur aan duwen om te kunnen uitstappen. S'morgens bij koude motor varieerde het toerental zo erg dat je bij een stoplicht gas moest houden om hem niet te laten afslaan. Bij terugkomst melding gemaakt maar had het idee dat de sleutel gewoon weer in het bakje ging voor het volgende slachtoffer dat ze met een wrak de weg opsturen.

    Zwakke punten
    Zie review

    AVIS at Hato Airport - slechte service en huurauto

    Tijdens onze vakantie in Willemstad kozen we voor een huurauto bij AVIS Curaçao omdat we dachten dat dat een gerenommeerd autoverhuurbedrijf was. We kwamen bedrogen uit, na een lange reis kregen bij een eerste balie na drie kwartier wachten (slechts 1 persoon voor ons!) eindelijk de sleutel met de melding dat we hem zelf maar een wasstraat moesten gaan (met het bonnetje meenemen zouden dit dan terugkrijgen) en moesten we vervolgens naar een tweede balie (nogmaals een half uur wachten) om, van binnen en buiten, een vuile huurauto te krijgen. Airco stuk, aan de bestuurderszijde haperde het deurslot moest je soms flink met je schouder tegen de deur aan duwen om te kunnen uitstappen. S'morgens bij koude motor varieerde het toerental zo erg dat je bij een stoplicht gas moest houden om hem niet te laten afslaan. Bij terugkomst melding gemaakt maar had het idee dat de sleutel gewoon weer in het bakje ging voor het volgende slachtoffer dat ze met een wrak de weg opsturen.

    Zwakke punten
    Zie review

    Oplichters, huur nooit een auto bij AVIS

    Auto zat bij een reispakket van Style in travel. Bij aankomst in Faro, de auto opgehaald bij een jongeman die slecht Engels sprak, enkel toen hij een verzekering van 90 wilde bijverkopen was zijn Engels beter, wij hebben het contract getekend zonder extra verzekering, contract zou in de mail komen.(niet ontvangen) Een paar weken na thuiskomst is er maar even 74 van de rekening, reden, pechverhelping, tol op de snelweg, de tol zat normaal gezien tot 51 in het pakket.na een klacht te hebben ingediend bij Style in travel zien ze dat er een dag te veel is aangerekend, hierop wordt 24 terug gestort, maar er was dan eerst nog maar eens 21van de rekening dus in totaal 71 van de rekening, waarom, geen idee in het contract dat we tekende bij style in travel stond, alles inbegrepen, onbeperkte kilometers. We zijn intussen bijna een maand thuis maar de klacht is nog NIET opgelost, wij willen ons geld terug.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Oplichters, huur nooit een auto bij AVIS

    Auto zat bij een reispakket van Style in travel. Bij aankomst in Faro, de auto opgehaald bij een jongeman die slecht Engels sprak, enkel toen hij een verzekering van 90 wilde bijverkopen was zijn Engels beter, wij hebben het contract getekend zonder extra verzekering, contract zou in de mail komen.(niet ontvangen) Een paar weken na thuiskomst is er maar even 74 van de rekening, reden, pechverhelping, tol op de snelweg, de tol zat normaal gezien tot 51 in het pakket.na een klacht te hebben ingediend bij Style in travel zien ze dat er een dag te veel is aangerekend, hierop wordt 24 terug gestort, maar er was dan eerst nog maar eens 21van de rekening dus in totaal 71 van de rekening, waarom, geen idee in het contract dat we tekende bij style in travel stond, alles inbegrepen, onbeperkte kilometers. We zijn intussen bijna een maand thuis maar de klacht is nog NIET opgelost, wij willen ons geld terug.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Prima ervaring met Avis!

    Ik had een auto (5+2 pers. voor 2 dagen) gehuurd in Valencia via een link na boeking van mijn vlucht via een autoverhuurbedrijf (derde partij dus) bij Avis voor 141,02. Naast de borg van 300,00 waarmee mn creditcard zou worden belast was er sprake van een eigen risico van 1.936,00, waarbij onduidelijk was of die ruimte (ook) aanwezig moet zijn op mn creditcard (want die ruimte heb ik niet). Verder kon dit eigen risico wel bij dat autoverhuurbedrijf afgekocht worden voor 62,00 (zou dan in totaal op 203,00 komen). Heb hierover gebeld met een zeer klantvriendelijke dame van de klantenservice van Avis. Zij zag de boeking via dat autoverhuurbedrijf in hun systeem staan en zij bood aan om dezelfde auto (of vergelijkbare 5+2) rechtstreeks bij hen te boeken voor in totaal 163,66, znder borg en zonder eigen risico. De auto via de het autoverhuurbedrijf heb ik gelukkig kunnen annuleren. Ook het inleveren (zonder schade) verliep snel en soepel.

    Sterke punten
    Klantvriendelijkheid aan de telefoon en k aan de balie van Avis in Valencia.

    Zwakke punten
    N.v.t. bij mijn boeking.

    AVIS never again

    Never been treated so rude and aggressive during a business transaction. My impression not due to a bad day at work but strategic and very conscious We did rent a car via a car rental broker. Arrived in Olbia I had to pay a deposit of 3500. A lot if you ask me!! No choice so we did agree. Surprise , surprise my credit card was refused. Very strange since the limit of the credit card was increase and far above the deposit. We couldnt have the car unless we payed an extra 380 euro for full insurance. No choice again so we payed for that. All of a sudden my credit card worked . Hurray, we have a car for only 380 more than expeted 😊. At least this is wat we thought, coming home the charged 450 . Why, still dont know and still no answer. For me AVIS never again. By the way: It didnt spoil my vacation at Sardinia. So beautiful the only unfriendly people a met worked at

    Sterke punten
    not found

    Never rent a car from Avis!

    Wagen gehuurd in Turkije. Bij aankomst waren er al problemen qua Engelse taal. Enorm amateuristisch als je dagelijks andere nationaliteiten over de vloer krijgt. Ze konden nog wel uitleggen dat ik beter een full insurance neem voor de meerkost van 250 Euro zodat ik zonder zorgen kon rondrijden en indien schade deze gedekt was. Natuurlijk dat ik deze afsloot aangezien daar de wegen alsook de chauffeurs niet van de beste kwaliteit zijn. Een paar dagen later ging ik naar de supermarkt en vergat mijn handrem op te trekken met als gevolg dat de wagen tegen een muurtje is gebotst. Achterlicht en bumper licht beschadigd maar geen nood ik heb toch full insurance. Bij het terugbrengen van de wagen had ik ineens geen verzekering meer en moest ik opdraaien voor de schade en moest een papier ondertekenen. Heb dit niet gedaan en ben boos weggegaan omdat ik eerst met Avis Europe wou praten omdat communiceren toch niet ging ter plaatse. Later zie ik op mijn bankafschrift dat ze meer als 400 hebben afgeschreven bij een garage waar ik nooit geweest was. Na veel telefoneren en mailen naar Avis Europe uiteindelijk een antwoord gekregen dat ik geen recht heb op full insurance terwijl ze me wel 250 hebben aangerekend ter plaatse om gedekt te zijn. Al bij al het zijn dieven en als frequent traveller raad ik aan hier "NOOIT" een wagen te huren. Hun slogan 'we try harder' klopt volledig als het gaat om klanten te bestelen!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Communicatie per mail of telefonisch duurt zeer lang en personeel ter plaatse is onbeschoft, proberen je verzekeringen te verkopen en te betalen om achteraf te vertellen dat je helemaal niet verzekerd was. Schandalig!!!!

    Onterechte kosten achteraf, nul respons

    Auto gehuurd in Zuid Afrika, na hagelschade van auto moeten wisselen, hoewel dit niet heel soepel ging wel gelukt. Eenmaal thuis begonnen uiteraard de problemen, extra kosten moeten betalen, geen enkele duidelijke verantwoording wat we waarvoor precies moesten betalen. We hebben 4 verschillende facturen ontvangen, met steeds andere bedragen en kosten vermeld, en elke keer als we opheldering vroegen via mail of telefoon kregen we onduidelijk of een incompleet antwoord. Werden van het kastje naar de muur gestuurd, via nederlandse klantenservice naar Avis internationaal, naar Avis lokaal Zuid Afrika terug naar de Nederlandse klantenservice, etc etc. Na bijna 5 maanden hebben we een deel van het geld teruggekregen wat ten onrechte was afgeschreven (puur en alleen teruggekregen omdat we door bleven vragen, want achteraf bleek er weinig te kloppen van de facturen). Nog steeds hebben we echter het geld wat we betaald hebben voor Avis Safedrive (waarvan ons gegarandeerd werd dat dat gratis was) niet teruggekregen, hier nu minstens 3 keer expliciet om gevraagd via mail/telefoon maar dit wordt consequent genegeerd. Ondertussen hebben we de strijd maar opgegeven, er zit teveel tijd en energie in. Aanrader: betaal die paar procent extra om bij een iets duurdere autoverhuur te huren. Onder de streep is Avis helemaal niet goedkoper met alle extra en verborgen kosten, en als ik alle reviews zo lees is de kans groot dat je achteraf nog enorm veel energie erin moet steken.

    Zwakke punten
    - Klantenservice - Extra kosten achteraf - Onterechte kosten - Communicatie

    Oplichters Avis/Budget

    Voor een vakantie in Andalusi een auto gehuurd bij Avis/ Budget. Deze opgehaald op Malaga AirPort, we hadden een Seat Leon gehuurd maar kregen een nieuwe BMW met 4000 km op de teller. Niet blij mee maar er was niets anders. In de slecht verlichte garage, liep niemand van het personeel mee om samen de auto te checken. Zelf gekeken maar was een zwarte auto en te donker om foto s te nemen. Bij Na 10 dagen de auto ingeleverd en toen werd er wel uitgebreid gecontroleerd en een ondiepe kras van nog geen 0,5 mm gevonden op de voorbumper. Inmiddels hebben zij daar 800 voor gerekend om te laten repareren. Deze kras had er met een speciaal middel uitgepoetst kunnen worden. Dit is oplichterij en bewust bezig zijn met criminele praktijken. Nooit meer Avis/Budget, wees gewaarschuwd !!!!!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onbeschoft personeel en oplichters praktijken

    AVIS Oplichters

    De medewerker van het call center gaf toe dat het een rotzooitje was bij AVIS hij gaf mij het advies om het bedrag terug te laten storten naar mijn creditcard en dan een procedure op te starten omdat er zoveel zaken zijn grote kans dat ze dan niks doen. Op gepast, de medewerker gebruikt een slimme truck op je op te lichten. Wanneer je geen extra verzekeringen neemt staat er toch een bedrag op de afgifte bon voor de auto. Deze wordt door de medewerker verklaard als het bedrag wat wordt afgeschreven als de auto wordt ingeleverd zonder te zijn af getankt. Bij navraag, bij Avis, blijken we toch een verzekering te hebben afgesloten. En heeft het niets te maken met brandstof. Omdat je, ten onrechte, hebt getekend kan Avis niets voor je doen.

    Sterke punten
    Oplichting Misleiding

    OP GEPAST

    Op gepast, de medewerker gebruikt een slimme truck op je op te lichten. Wanneer je geen extra verzekeringen neemt staat er toch een bedrag op de afgifte bon voor de auto. Deze wordt door de medewerker verklaard als het bedrag wat wordt afgeschreven als de auto wordt ingeleverd zonder te zijn af getankt. Bij navraag, bij Avis, blijken we toch een verzekering te hebben afgesloten. En heeft het niets te maken met brandstof. Omdat je, ten onrechte, hebt getekend kan Avis niets voor je doen. .

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Je wordt belazerd waar je bij staat.

    Avis oplichtersbende

    Het gaat hier om Avis Catania Airport. Auto was betaald en wilden we ter plekke afhalen. Na ruim een uur wachten, ze werken niet snel en efficint die Italianen, eindelijk aande beurt om half twaalf 's-avonds. Toen begon het spel: of ik geen andere auto wilde. Drie keer nee gezegd. Toen of ik geen tank en assistance pakket wilde. Ook meerdere keren nee gezegd. Toen of ik geen GPS wilde (er bleek achteraf GPS in de gereserveerdeauto te zitten en ik had er ook een bij me). Ook meerdere keren nee aangegeven. Creditcard overhandigd: geldig tot en met 2022. Ik moest van hen een pincode intoetsen maar ik heb expres een kaart zonder pincode en dat werkt overal prima. Maar niet bij Avisin Catania!! Na een hoop heen en weer en de manager erbij: een oplossing: ik moest een tank en assistance pakket afnemen en pers cash betalen anders kreeg ik de auto niet mee: 125 euri (pinnen kon absoluut niet). Inmiddels was het al na middernacht dus datmaar gedaan want we moesten nog naar Syracuse. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dit soort maffiose praktijken nog niet heb meegemaakt en ik raad dan ook af om Avis Catania verder in te schakelen. Wel heb ik nog een bonnetje gevraagd voor de cash betaling,wat ergens onder uit een kast getoverd werd.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    onbetrouwbaar oplichters

    Diefstal

    Wij hebben een auto gehuurd in januari op de luchthaven Schiphol. De auto stond keurig geparkeerd in een parkeervak langs de weg, achter een andere auto, welke werd aangereden door iemand die de macht over het stuur kwijtraakte. Door de klap werd onze huurauto beschadigd en moest worden afgevoerd. Wij hebben direct de schade afdeling gebeld en ie verzekerde ons dat wij ons geen zorgen hoefden te maken, omdat alles duidelijk was en dat het goed verzorgd zou worden afgehandeld. Wat schetste onze verbazing, een maand later werd een eigen risico van 1250 euro van onze rekening afgeschreven, i.v.m. de geleden schade. Waar wij er altijd vanuit gingen dat dit bedrag gereserveerd wordt voor door ons veroorzaakte schade, werd er slechts vermeld dat wij hiervoor hadden getekend. Wij gingen hier tegenin, maar discussie was uitgesloten. dit betekent dus dat AVIS de schade van de tegenpartij vergoed krijgt en dat er van ons dus 1250 euro werd afgeschreven als extraatje . Wij vinden dit een grove schande. Op diverse mails met het verstrekken van de gegevens van de tegenpartij (schadeformulier) en proces verbaal blijft het angstvallig stil. Onder het mom van, als we niets terug melden dan waait het vanzelf over. Wij overwegen, dit aan de grote klok te hangen bij een programma als Radar of Kassa.

    Sterke punten
    Niet een.

    Zwakke punten
    Alleen maar.

    Topservice

    We boekten via Tui bij Avis Bonaire. Auto stond gereed op luchthaven. Toen auto er na een paar dagen mee ophield stond er binnen 10 minuten na ons telefoontje iemand van Avis voor de deur. Constateerde dat er geen sprake was van een bedieningsfout of iets metde accu. Kwam binnen 20 minuten terug met monteur. Had als verrassing meteen eenzelfde auto als vervanging meegenomen met als tekst: u hebt tijdens uw vakantie ook wel beter te doen dan op ons te wachten. Als u dit bonnetje voor de andere auto tekent, zorgen wij voor de rest. Top. Zo moet het!

    Sterke punten
    Met de klant meegedacht

    Zwakke punten
    Jammer van auto met pech. Maar goed opgelost.

    zeer slechte ervaring, auto betaalt, maar was er niet

    Helaas was de door ons geboekte auto niet op de afgesproken plek in Kleve, maar in Coesfeld en daar was ook verder niets aan te doen dan 8 uur te wachten of zelf dan maar die 80 kilometer verder te rijden. Schandalig. Geen oplossing mogelijk. Nooit meer doen dus.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    hebben de logistiek en de reserveringen niet op orde, weten ook verder niets meer aan te bieden als alternatief. Wij hadden een personenbus geboekt, maar die was er niet en er waren ook geen 2 gewone auto's. Onbegrijpelijk!!

    Avis Rhodos: no way

    Geen auto bij Avis Car Rhodos huren (werken samen met Budget) Op vakantie duidelijke uiteenzetting gevraag en gekregen van de kosten. Thuisgekomen werd de borg niet teruggestort (zou verrekend worden). Uiteindelijk na 5 telefoontjes (steeds doorverbonden met niet Engelssprekende mensen) en meer dan 10 mails 'maar zo gelaten'. Beslissing genomen na dik 3 maanden vragen en van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Kortom, op Rhodos niet gaan voor Avis, werken samen met Budget.

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    -

    Never do it again

    To have good time at Kruger park we decided to book 4x4 car to be sure that we will not have problems during two weeks photo holidays. During booking at AVIS in the Netherlands I had good service. The price for 4x4 car is about double and we decided to take 360 insurance to be sure that we will not have problems later. Unfortunately at start point Kruger Mpumalanga International Airport (Nelspruit) situation was totally different. They didn't had 4x4 car (even we paid all reservation fee in front and agreed very clear about to get 4x4 car). Woman on check-in desk was very surprise why we want so much 4x4? After long discussion (not very nice 2 hours to discuss, in place to spent time in Kruger, especially then it closing time is sharp) we agreed that they will bring to our hotel 4x4 car in evening. As small compensation we got GPS for free (so was agreed and written on the form, it is not possible to use it in park). We got a promised car on evening and it was ok situation. After few days we been back from holidays in South Africa, I got very not nice surprise again - they found some damage on car (later? - after few days, not clear on which car?) and we not need to worry, because insurance will pay. I didn't agreed with any damage, because during delivering the car was no damage at all and it is written in the report. I was surprise again few more times... I got a bill (the money were taken from my credit card immediately) for the GPS, gas (we filed in full tank before delivery) and etc and also administration cost because of damage (which we didnt had during delivering back car). I wrote immediately email that I not agree with it. They wrote back I need to pay administration fee, because of damage (again which we didnt). I called to AVIS again about all situation. The woman on telephone promised me they going to re-open the case. Nothing happen yet. I wrote again email- the same answer we need to pay. I called again I just wonder is indeed AVIS has right just to charge you for that they want and when they want?

    Fraudeurs!

    Trustpilot reviews Categorien Inloggen Aanmelden Voor bedrijven Avis Nederland Logo Avis Nederland Reviews (51) Slecht 1 Ster 2 Ster 3 Ster 4 Ster 5 Ster Geclaimd Details Details sterren Aantal ervaringen 5 sterren - Uitstekend 17 4 sterren - Goed 9 3 sterren - Gemiddeld 6 2 sterren - Slecht 5 1 ster - Zeer slecht 14 Beoordeel Avis Nederland? 1 2 3 4 5 Sterwaardering 1 ★ 2 ★ 3 ★ 4 ★ 5 ★ Taal Ashny Ashny 1 review 1 Ster 2 Ster 3 Ster 4 Ster 5 Ster Gepubliceerd 2 uur geleden Exact hetzelfde meegemaakt Exact hetzelfde meegemaakt. Via Rental Cars een auto gehuurd met een all-in verzekering o.a. verlaging eigen risico etc. Ik heb op de airport in Bologna een digitale handtekening geplaatst voor de borg van 317,00 euro. Ook geen documenten ontvangen. Vervolgens blijkt na thuiskomst dat Avis een bedrag van 233,00 heeft afgeschreven van mijn creditcard. Uiteindelijk bericht ontvangen van Rental cars dat het een extra verzekering betreft! Bij de balie op de airport is met geen woord gesproken over extra kosten, alleen de borg. En wat voor 1: ik hoef bij ongevallen niets voor te schieten, maar wordt gelijk afgehandeld door Avis? Alsof je daar een extra verzekering voor afsluit...Ofwel rental cars probeert het recht te praten, want het is een 'bindende' overeenkomst en ze kunnen het niet aanvechten? Wat een oplichters. Daarnaast staat op het 'spookfactuur' van Avis dat ook luchthaventoeslag, wegenbelasting in rekening is gebracht, terwijl dit reeds in de huurprijs van Rental Cars inbegrepen zat. Overduidelijk dat ze gefraudeerd hebben dus, want je zou wel erg dom moeten zijn als reiziger om hiervoor te tekenen. Ik heb inmiddels een melding van fraude gemaakt bij mij creditcardmaatschappij. In de voorwaarden van avis staat trouwens ook nog dat bedragen vooraf geautoriseerd dienen te worden, dus ook nog eens zonder toestemming. Ik vind het wel een ernstige situatie dat dit allemaal kan en lees wel dat ik zeker niet de enige ben. Ik ga ook aangifte doen van fraude en een klacht indienen bij de hogere instanties. 1 tip: plaats nooit een digitale handtekening! Hiermee wordt dus blijkbaar gefraudeerd!

    Sterke punten
    Erg goed in misleiding en frauderen met digitale handtekeningen.

    Zwakke punten
    Onacceptabele oplichtingspraktijken. Nooit bij Avis huren gezien het feit dat dit vaker gebeurt.

    Mafia praktijken AVIS/ Payless

    Op advies van KLM via CarTrawler een auto gehuurd bij Avis/ Payless. Ook een extra verzekering bij Axa afgesloten zodat alles verzekerd zou zijn (ook eigen risico). Auto opgehaald in Catania (=Sicili) en moest op een scherm ondertekenen voor ontvangst, schade aan de auto en extra kosten indien de auto niet vol getankt terug kwam. Kreeg verder geen papieren mee. Deze werden later na vertrek gemaild. Waarom ik geen papieren kreeg was later wel duidelijk. Bleek dat de handtekeningen onder een extra verzekering geplaatst waren waardoor ze 441,= extra van mijn creditkaart hadden afgeschreven. Dus onnodige dubbele verzekering waar niet om gevraagd is. AVIS reageert met een kopie van de "ondertekende" overeenkomst en doet het af met een min of meer standaard mail. Zal dus wel veel vaker voorkomen. Naam Avis/ Payless kan beter veranderen in PayDouble. Snap niet dat KLM zulke bedrijven durft aan te bevelen.

    Sterke punten
    Uitstekende organisatie voor wanneer je graag belazerd wenst te worden en snel van je geld wilt afkomen.

    Zwakke punten
    - Bij ophalen digitaal ondertekenen zonder inzicht te hebben in wat er getekend wordt. Dit wordt afgeschermd en wat zichtbaar is, is in het Italiaans. - Er wordt geen ondertekend document mee gegeven maar nadien per mail verzonden. Wel duidelijk waarom dit is. - Reactie van Avis/ Payless is arrogant, standaard mail en ook al kun je bewijzen aan de hand van de voucher van Cartrawler dat alles verzekerd is, wordt er gezegd dat er bij het ophalen ondertekend is. Dus 2x dezelfde verzekering voor 1 auto. -Cartrawler reageert ook niet op de verstuurde klacht Snap niet waarom een bedrijf als KLM zich met dit soort bedrijven inlaat.

    Slechte en misleidende informatie

    Auto gehuurd bij Avis in Breda voor een periode van 2 weken. Doordat mijn pech auto eerder terug was uit Frankrijk en de schade meeviel eerder huurauto willen inleveren. Gevraagd wat de procedure is vooraf de huur en een eventueel hogere dag huur zou in rekening gebracht worden en afgetrokken van het vooruit betaalde huurbedrag voor twee weken. Echter in praktijk geven ze dus geen geld terug maar kunnen ze de auto wel weer verder verhuren. D3 website is misleidend want ze kunnen de hogere dag huur prijs niet geven en daar hebben ze een vrijbrief om te vragen wat ze willen.....

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte tot geen klantenservice Misleidende informatie op webside

    Prima service

    Fiat 500 gehuurd op het vliegveld van Madrid. Zonder van te voren iets te boeken werden we snel en vriendelijk geholpen. Binnen een kwartier zit je in de auto en voor 130 hadden we volledig verzekerd vervoer voor 3 dagen. Ze deden niet moeilijk toen we de auto een half uur te laat inleverde. Ze kijken of de binnenkant niet te vies is en de tank weer vol is en na een week krijg je de borg van ongeveer 100 weer terug.

    Sterke punten
    Vriendelijk personeel, duidelijk contract, nette auto

    viel niet mee

    onlangs 2 weken een auto gehuurd, Malaga vliegveld. 1. we hadden thuis alles geregeld maar moesten gewoon in de rij met huurders ter plekke. Kostte een uur. 2. In jakkertempo en matig Engels kregen we allerlei verzekeringsopties aangeboden, waarvan later een deel niet nodig bleek. Wordt niet helder uitgelegd, geen denktijd. Kostte 200,- 3. we zouden spoedige terugstorting krijgen van het volletankgeld (wordt als borg gehanteerd). 4 weken later: nog niets.

    Sterke punten
    de auto was in orde

    Zwakke punten
    veel te weinig personeel wachttijden geen kortere wachttijd voor huurders met voucher onheldere uitleg, (verzekerings-)geldklopperij trage afhandeling geldterugstort (als het al gebeurt )


Bezoek Avis

Schrijf je eigen review