Going green with Green Motion Car Hire = more miles for each and every tank of fuel which is better for your pocket and better for the environment! And don\'t forget, you\'ll have more money to spend on your holiday.

Green Motion Reviews

  • It’s not cheap is a trap..they will get more money from you from that you think. Eventually is even more expensive than other famous car rental companies. The office in Amsterdam is far away from the airport... so I lost a lot of money and time. The worst experience I ever had in my life...never again!

    Door F. op 16 februari 2020 Reageer
  • Green motion Schiphol onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,- Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen. Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage. Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde. Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt. Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was. Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken. Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers

    Door Marloes op 13 december 2019 Reageer
  • Green motion Schiphol onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,- Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen. Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage. Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde. Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt. Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was. Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken. Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers

    Door Marloes op 13 december 2019 Reageer
  • Green motion Schiphol onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,- Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen. Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage. Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde. Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt. Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was. Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken. Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers

    Door Marloes op 13 december 2019 Reageer
  • Scam -

    At the return of the car, a very minor damage was noted on the front, slightly dented, not visible in normal light unless you bend down and let the sun shine along the dent properly. Nearly 500 pound worth of damage accoring to the agent, after they carefully checked (already at the start of the trip but also at the return) that you have insurance covered independent from their own insuration procedures. There is not much you can do than to sign. You feel cheated, and that the same thing will happen with a next customer, Probabaly the business model to account for the low rental prices. Shame.. Rental from Edinburgh air port NCP Scotpark. Rental agent CAR TRAWLER. An advice: simply stay away from this scam.

    Sterke punten
    cheap

    Zwakke punten
    too cheap to be true

    Door rhv op 13 november 2019 Reageer
  • All the negative reviews about this company seem to be true. Very recognizable with our experience

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Communicatie Redelijkheid Oplichters Leugenaars

    Door Herman op 3 november 2019 Reageer
  • Worst rental company ever

    Sterke punten
    none

    Zwakke punten
    all of them, cheaters, onfriendly, thiefs

    Door claudia op 31 oktober 2019 Reageer
  • We make frequent use of rental cars that generally go very well. However, we had a very negative experience at Greenmotion in Greece. We had a delay and a fine of no less than € 100 is immediately imposed. This company provides poor services and dissatisfied customers. Think carefully before you rent a car here. The reviews are mostly negative!

    Sterke punten
    Non

    Zwakke punten
    - bad service - extra payments

    Door Erwin Flim op 16 augustus 2019 Reageer
  • Heb voor 1 dag geboekt, ophalen Schiphol Car Park Kruisweg. Bij aankomst opde balie, heb ik rijbewijs en creditcard overhandigt, maar er moet een passport laten zien. Natuurlijk heb ik niet bij mij (voor een dag huur in Nederland!!!).Ik heb het contract papier laten zien, dat STAAT HET NIET dat je ook PASSPORT moet meenemen. De balie medewerker is lijkt ROBOT, zonder passport kan ik niets???? Wat een domme medewerker!!! Ik moest terug naar huis om het passpoort te halen.NOOOOOOIT MEER green motion !!! Terug naar de balie met de passpoort, Eigen Risico is Eur 1100,--!!!!!, je kunt afkopen voor eur 9,00,Eigen Risico wordt eur 150??

    Sterke punten
    ????

    Zwakke punten
    Een oplichter.!!!!!

    Door Pribadi op 11 augustus 2019 Reageer
  • Oplichters eerste klasse, verplichte verzekering van 32 Pond per dag of geen sleutels. Ze verwijzen ons naar de 'agent'. Ze weten verdomd goed dat er geen agent is als je vanuit buitenland een auto huurt via internet. OPLICHTERS. Mensen, neem geen auto meer van dit bedrijf. Enige wat de klant kan doen is die andere klanten behoeden voor dit bedrijf.

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    ALLES, service, klant vriendelijkheid, vertellen alleen leugens

    Door Claudia M op 12 juni 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Neem aub geen auto van Green Motion, oplichters, ik begrijp het niet, hoe zo deze bedrijf is nog steeds active.

    Sterke punten
    Geen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Zwakke punten
    Oplichters!

    Door Anna op 12 juni 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zelden een bedrijf meegmaakt waar dienstverlening gewoon niet bestaat. Vanaf eerste moment was duidelijk dat de medewerker (Gabriel) van Green Motion erop uit was om ons niet te geven waar we recht op hadden: 2 vooraf via internet gehuurde auto's. We waren met een groep van 8 en 1 van ons had 2 auto's gereserveerd, beide op zijn naam. Daarmee was hij kennelijk ook de hofdbestuurder geworden van beide auto's. En volgens Gabriel kan je niet 2 auto's tegelijk besturen dus 1 auto werd sowieso gecannuleerd. Een van ons als hoofdbestuurder aanwijzen was niet mogelijk. Dat hadden we in het contract kunnen lezen. Toen wij vroegen of ie ons kon laten zien waar dat stond verwees hij ons naar onze "agent". In de discussie die vervolgens ontstond werd ons van alles verweten: wij zouden "offensive" geweest zijn, gedronken hebben etc etc. Duidelijk op zoek naar een reden om ons de bestelde auto's niet mee te geven. Wel konden we 2 andere (en natuurlijkveel duurdere) auto's huren. Ook had Gabriel slechts tijd om 1 auto af te handelen want daarna zat zijn dienst erop ... wat een oplichters! Wij zullen voortaan eerst beter de reviews lezen maar hoden dat deze (en andere) reviews toekomstige huurders helpt om niet met deze oplichters in zee te gaan!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    - gebruik maken van onze zwakke positie, namelijk dat we geen kant op kunnen - niet dienstverlenend - OPLICHTERS!! - onvriendelijk

    Door Derk op 11 juni 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • We kwamen aan om 23.00 uur, waren verplicht 135 euro extra te betalen. Hadden weinig keus, was donker en al héél laat.

    Door ILSE op 7 juni 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • We needed a car for a day and Green Motion was the cheapest. Big mistake!! Firstly they took quite a big deposit of €1100. When we returned the car they found a scratch under the passenger side front door. We definitely did not scratch the car. They then kept €660 of our deposit for a tiny scratch. How can this be?? It's absolutely ridiculous. We need that money!! Next time we will pay a little bit more and rather stick with a company we know.

    Sterke punten
    Absolutely nothing

    Zwakke punten
    They will definitely scam you

    Door Helmien op 20 mei 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Wij hadden voor tien dagen een auto gehuurd bij Green Motion in Edinburgh via internet en vooruit betaald. Door vertraging van onze vlucht waren wij om 22.12 uur bij het verhuur bedrijf in Edingburgh nabij het vliegveld. Het eerste wat men zei was: “Jullie zijn te laat. Als jullie je auto mee willen dan moeten jullie 36 pond extra betalen.” Wij vonden dat belachelijk en zeiden daar iets van. Wat toen aan ons werd verteld was dat wij de auto ook de volgende dag konden ophalen en dat wij de 36 pond niet hoefde te betalen. Wij besloten de volgende dag de auto op te halen. De volgende dag aangekomen vertelde men ons dat onze huurauto was geannuleerd, omdat wij gisteren de auto niet hadden opgehaald. Wij waren helemaal overdonderd. Wij legde de medewerker uit dat zijn collega, een blonde vrouw die ook aanwezig was, ons had medegedeeld dat wij onze huurauto de volgende dag konden ophalen. De medeweker heeft vervolgens nog overleg gehad met zijn manager in een andere kamer buiten ons zicht, omdat wij het belachelijk vonden dat onze huurauto was geannuleerd. Wij hadden namelijk vooruit betaald voor tien dagen en waren ons geld dan kwijt. De medewerker kwam terug en vertelde ons dat hij niets kon doen met de annulering. Onze enige optie was om een andere auto te huren. We moesten dan 700 pond betalen voor negen dagen huur van deze auto. Wij hebben toen zelf op internet gekeken op de site van Green Motion. Wij zagen op hun site dat dezelfde auto voor 335 pond op hun site stond. Wij hebben de medewerker van Green Motion daarmee geconfronteerd. Hij verklaarde dat de site niet klopte en dat hun prijzen de juiste prijzen waren. Wij voelden ons zwaar opgelicht door dit bedrijf. Ik zou niemand dit bedrijf aanraden. Ten eerste waren de medewerkers totaal niet vriendelijk, ze kwamen niet met een redelijke oplossing en probeerde vervolgens ons nogmaals op te lichten door ons veel te veel te rekenen voor een andere huurauto.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte service onvriendelijk personeel niet klantgericht niet oplossingsgericht oplichters

    Door Kevin op 30 april 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Goede en vriendelijke service,correcte prijs,alles zoals afgesproken.

    Sterke punten
    Persoonlijk onthaal,vriendelijk,zeer professioneel.

    Zwakke punten
    niks

    Door Wim op 14 april 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Auto geboekt via internet voor de helft van de prijs van mijn reguliere verhuurde Herz. Maar eens proberen. Op vliegveld van Katowice (Polen) op zoek naar de bali. volgens informatie moest het op het vliegveld zijn. Dus niet, je moet een taxi nemen, of Greenmotion bellen. Na lang zoeken een telefoonnummer gevonden. Gebeld, ja we zouden opgehaald worden. Leuk, maar de eerste irritatie was er toen al. Op het bedrijf aangekomen stond er een hele mooie nieuwe Toyota klaar. Mooi, kunnen we weg... Mis, een eindeloze hoeveelheid opmerkingen over krassen, schades, auto wassen na gebruik en het hoge eigen risico, kwam dan de vraag of we niet de extra verzekering wilden. Prijs was hoger dan de autohuur, maar we hadden al een slecht voorgevoel over de gehanteerde procedure na afloop van de huur. Prijslijst met alle mogelijke kosten van kapotte onderdelen en reparaties werd ook al verstrekt. Intimidatie. Toch die extra verzekering afgesloten, dan hadden we geen eigen risico. Na twee weken gereden te hebben in een prima auto, weer ingeleverd. Vroeg aan de manager om een bewijs dat alles goed in orde was en er geen schade aan de auto was. Dat kon hij niet aan me geven, want dan moest de auto eerst helemaal gewassen zijn en dat bewijs kon dan pas worden verstrekt. Brr, ik vond dit beangstigend omdat ze wel een pre autorisatie op mijn credit card hadden voor schades. Ging er niet mee accoord en gezegd dat ik de rest van de dag daar wel op het kantoor bleef wachten, totdat de wasbeurd klaar was en ik mijn gewenste vrijwaring had. Heeft ongeveer twee uur geduurd. Gelukkig is het goed afgelopen, maar van alle pakweg 20 keer dat ik ergens een auto heb gehuurd (ook bij plaatselijke vehuurbedrijven) is dit een hele vervelende ervaring geweest. Bij Greenmotion kom ik nooit weer.

    Door Aaldert Koer op 6 januari 2019 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • mijn handtekening, welke onder her huurcontract is gezet is dmv copy-paste onder een schade formulier terecht gekomen. De schade is via creditcard van mijn rekening afgeschreven. Ik had inderdaad een busje in de voorruit. We kwamen overeen dat het te repareren was. Inclusief 1 dag niet verhuren en transport werd de schade op 400,00 euro gesteld. Bij thuiskomst waren we 1600,-- armer. Bij navraag kreeg ik een formulier met mijn handtekening welke dmv copy past er op was geplaatst. tot op heden geen geld retour gekregen....

    Sterke punten
    mooie auto

    Zwakke punten
    aan alle kanten proberen ze je op te lichten. - moest de auto leeg terug brengen...... je betaald altijd voor een volle tank, ook als deze nog gevuld is. - de 2e berijder moest ik dubbel betalen! - schade aan ruit was plotseling niet meeverzekerd. - handtekening vervalst!!!

    Door e hutink op 5 januari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ook ik had online via www.easyrentcars.com een auto gehuurd en kwam toen uiteindelijk uit bij Green motion om de auto op te halen. Blijkt dus dat de 2 maatschappijen samenwerken. Wanneer je arriveert blijkt de auto waarvoor je al een aanbetaling hebt gedaan niet meer aanwezig te zijn. Ze hebben dan een grotere uitvoering voor jou aanwezig. Maar hiervoor moet je dan in plaats van 400 euro 800 euro betalen. Op de website geef je ook aan dat je een volledige dekking hebt geselecteerd. Maar bij aankomt bij Green Motion blijkt dat dit niet de volledige dekking is en dat je voor een volledige dekking ook nog extra moet betalen. Wanneer je dat niet doet verwachten ze dat je ven 2500 Euro als dekking achter laat. Daarnaast hebben ze bij Green Motion ook nog een agressieve manier van verkopen, ze dwingen je bijna om de auto te huren. Daar hou ik dus ook niet van en heb dan ook af gezien van de huur. Het bedrag wat ik online al had betaald kreeg ik niet meer terug. Hierna had ik nog met een ander koppel gesproken die de auto net terug had gebracht. Zij moesten nog 400 euro betalen bij het afleveren omdat er krassen op de auto geconstateerd waren. Maar zij hadden ook een volledige verzekering afgesloten waarin alles vergoed werd wanneer er schade opgelopen was. Dus niet.... Dit was het ergste autoverhuur bedrijf wat ik tot nu toe mee gemaakt heb, en dan heb ik al aardig wat auto's gehuurd. Voor mij NOOIT meer Green Motion of www.easyrentcars.com. Dus wees gewaarschuwd om hier iets te huren.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    - Onbeleefde medewerkers die alleen meer geld van je willen hebben. - Slechte service - Volledige verzekering oplichterij

    Door Sven M op 31 december 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • De prijs die je online hebt gezien wordt bij het afhalen van de auto ongeveer verdubbeld, zelfs meer dan dat, door allerlei onduidelijke bijkomende kosten. Je staat voor het blok, bij het afhalen van de huurauto. Hier wordt misbruik van gemaakt. En niet omdat de klant zich niet goed heeft voorgelicht, nee, die onduidelijke bijkomende kosten zijn op de site niet te vinden. Mijn advies is; zoek een andere autoverhuurder. die geen zaken met Green Motion. Ze zijn niet eens schriftelijk of telefonisch te benaderen.

    Sterke punten
    Uhhh...

    Zwakke punten
    Voelt als opgelicht.

    Door Niesthoven op 8 november 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij aankomst op de luchthaven (Glasgow) gebeld met het opgegeven telefoonnummer en binnen 10 minuten opgehaald door een vriendelijke chauffeur met de shuttle. Aan de receptie prima geholpen door de balie medewerker en binnen 15 minuten in de huurauto. Bij terugkomst wederom prima geholpen door vriendelijke mensen en weer teruggebracht Nasr de vertrekhal. Kortom : prima.

    Sterke punten
    Service Vriendelijk

    Zwakke punten
    Geen

    Door C J Cuiper op 5 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik kon wegens omstandigheden de auto niet op die geboekte dag ophalen,ik heb Greenmotion gebeld "geen gehoor" heb daarna holidaycars gebeld "geen gehoor"..enfijn email gestuurd dat ik de auto vlg dag zou ophalen.Volgende dag aangekomen bij Greenmotion kreeg ik te horen dat de auto is geanuleerd terwijl ik de auto voor 10 dagen had gereserveerd,en betaald!!! Volgens de dame niet al te vriendelijk kon ze niks voor me betekenen wel opnieuw een auto reserveren voor maar liefs 300 euro,terwijl ik al meerdere malen een auto bij hun heb gehuurd vind het belachelijk dat ze zo met hun klanten omgaan.

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Slechte service,onvriendelijk

    Door Wanda op 9 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Slechtste ervaring ooit. In Eindhoven auto gehuurd, prijs zou 121 Euro zijn. Je wordt gelokt met een lage prijs, maar....bij het afhalen van de auto moest ik uiteindelijk 342 Euro betalen, door allerlei onduidelijke, niet vooraf-gecommuniceerde kosten. De medewerkers daar zijn zeer onvriendelijk en er is nooit gereageerd op mijn mails. Telefonisch zijn ze al helemaal niet te bereiken. Ook Holidaycars.com, via welke site ik had geboekt, heeft niet voor me bemiddeld, alhoewel ze dit wel in mails beloofden. (U hoort binnen twee weken van ons...") Nee dus, het is nu oktober, en het huren van de auto was begin augustus. Echt nooit, nooit meer. Niet via Holidaycars en nooit meer een auto van Greenmotion. Afrader.

    Sterke punten
    ?

    Zwakke punten
    -Onvriendelijke medewerkers, alleen uit op je geld. -Gelokt met redelijke prijs, die uiteindelijk verdriedubbeld werd bij afhalen. -Auto vies -Verhuurbedrijf nauwelijks te vinden, buiten vliegveld. -Doe ook geen zaken met Holidaycars, de site, zij helpen je niet, alhoewel ze het wel beloven.

    Door Margot op 6 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zie slechte punten

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onze vlucht naar Luton was geannuleerd. Dit heb ik onmiddellijk gemeld bij Green Motion. Wij konden mee met de daaropvolgende vlucht naar Luton , maar ook deze vlucht had een vertraging ( een uur) Ook dit heb ik gemeld bij Green Motion. Green Motion was dus op de hoogte van het moment dat wij zouden arriveren. Bij aankomst bleek de door ons gereserveerde auto niet meer beschikbaar. Wij konden wel een andere auto krijgen, maar die auto betekende een 'upgrade' en moest extra betaald worden. Na veel discussie (o.a. met als argument dat ik Green Motion constant op de hoogte heb gehouden van onze aankomsttijd) hoefde ik deze upgrade niet te betalen. Toen wij weg wilden rijden met de auto (10 uur 's avonds) bleek er nauwelijks benzine in de auto te zitten en konden wij in het donker op zoek naar een benzinestation. Hoezo 'full to full policy'. Toen wij de auto weer inleverden bleken er krasjes op de wieldoppen te zitten. In rekening gebrachte kosten : 260 pond!!! Dit gaf ons een zeer onbevredigend gevoel. Kortom: geen aanrader, Green Motion in Luton Airport.

    Door van Wiggen op 30 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • I rented a car from Green Motion via the website trip.com, to be picked up at London City Airport and drive it to Cambridge. I needed only to get to Cambridge; I left it there in a secured parking lot and drove it back to the rental location. So, I was driving it only on the highway and I am sure there was no occasion for any damage. When I arrived at the location to pick up the car, there was already a furious customer complaining that he was being charged for a scratch which he claimed he didn't cause. Apparently it was a small scratch but he was being charged more than 250 pounds. I was a little alarmed. But, when they showed me the car I was getting, which was a new Toyota Yaris without any damage, I felt relieved. However, when I returned the car, the guy who checked it told me there is a damage. I thought it must be a misunderstanding. But, no; he showed me this minuscule marking on the edge of the wheel rim (less than one cm long and hardly visible; I have taken a photo) . I am absolutely sure the marking must have been there and I didn't notice it at the time of pickup because it was simply not visible. He told me I had to pay 135 pounds for the damage. I wonder how many customers before me have paid for the same damage! I was still there when another customer arrived and he was told that an inflator was missing from the trunk. He was extremely angry as he said that he had not even opened the trunk; so, it would have been impossible for anything to get lost from there. Apparently, these guys offer low prices and then use this dirty trick to earn much more money than the rental fee, using damage insurance clause. It is easy money to earn as the scratches and damages are simply never repaired. I am a university professor and have been travelling all over the world since 1986 and have rented cars in places as far as Thailand, New Zealand, Chili, etc. etc. I have never had an accident or damage to a rented car. I am absolutely sure I didn't damage this time either. Read similar stories about Green Motion in an article in The Guradian about them.

    Sterke punten
    None

    Zwakke punten
    They are scammers

    Door SM Hassani op 21 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek Green Motion

Schrijf je eigen review