Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en de belangrijkste in de toeristensector. Met meer dan 25 jaar ervaring beschikt het bedrijf momenteel over 28 autoverhuurfilialen op de belangrijkste luchthavens en toeristische bestemmingen op het Spaanse vasteland, de Balearen en de Canarische Eilanden.

Minimum leeftijd

Personen die een auto wensen te huren en besturen van Goldcar, moeten ouder dan 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een rijbewijs. Echter bestaat er een dagelijkse supplement tot de 25 jarige leeftijd of totdat men minimaal 4 jaar in het bezit is van zijn of haar rijbewijs. De huurders moeten dit supplement direct bij het afhalen van het voertuig op kantoor betalen. De mogelijkheid bestaat ook, dat de minimale leeftijd voor bepaalde categorien auto's minimaal 30 jaar is.


Auto reserveren via de website

Klanten hebben de mogelijkheid om auto's via de website van Goldcar te reserveren. Bij het maken van een reservering worden klanten automatisch ingeschreven op de site. Hierdoor hebben zij ook de mogelijkheid om hun gegevens en reserveringen te bekijken en eventueel te wijzigen op hun persoonlijke pagina. Daarnaast kunnen klanten zich ook gratis inschrijven via de Club Goldcar. Hierdoor kan men ook gebruik maken van exclusieve aanbiedingen.


Annulering- en wijzigingskosten

Bij Goldcar bestaan er geen annuleringskosten tot 24 uur voor het ophalen van de huurauto. Echter bestaan er ook bepaalde voorwaarden. Indien men gereserveerd heeft via een andere website (reisbureau, rentalcars.com etc.) dan dient men de algemene voorwaarden eerst goed door te nemen. De voorwaarden worden meestal per e- mail verstuurd of zijn terug te vinden op de website van het bedrijf waar de auto gehuurd is. Indien klanten een auto hebben gereserveerd via www.goldcar.es. dan bestaan er geen losten tot het laatste moment. Indien de klant meedoet aan een bepaalde aktie, dan kan het wel zo zijn, dat er bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Deze voorwaarden zullen direct kenbaar gemaakt worden bij het huren van een auto. Deze voorwaarden moet een klant accepteren alvorens de auto gehuurd kan worden. De voorwaarden ontvangt de klant samen met het reserveringsbewijs per e-mail.


Tariefsoorten en Brandstofbeleid

Bij Goldcar zijn er verschillende tariefsoorten waar klanten uit kunnen kiezen. Dit geldt ook voor het brandstofbeleid. Als eerst kunnen klanten kiezen voor het Full- Full tarief. In dit geval krijgt men het voertuig met een volle brandstoftank en de auto moet ook weer met een volle brandstoftank ingeleverd worden. Indien de auto niet met een volle brandstof tank wordt ingeleverd, dan zullen er een sanctie in rekening worden gebracht, naast de hoeveelheid brandstof die nodig is om de tank te vullen. Klanten kunnen ook kiezen voor het Flex- Fuel of Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht. Een derde optie is het Crazy Smart tarief. Klanten kunnen in dit geval de auto ophalen met een volle brandstoftank en terugbrengen zonder deze eerst vol te tanken. In dit geval moet men wel de plaats- brandstof- en afhandelingskosten betalen. De niet gebruikte brandstof wordt terugbetaald nadat men het voertuig heeft teruggebracht. Bij de reservering wordt het Crazy Smart tarief betaald. In dit geval is annulering of wijziging niet meer mogelijk. Klanten hebben het "Key 'n Go" pakket als vierde optie. Dit tarief VIP ophaal mogelijkheden met betrekking tot de sleutels van het voertuig. Klanten kunnen het voertuig ophalen bij een van de Key n' Go automaten en hierdoor wachtrijen vermijden. In dit pakket is de all- risk verzekering zonder eigen risico en het Full/ Full brandstofsysteem inbegrepen.


Met welke kaart betalen?

Klanten kunnen bij Goldcar alleen betalen met een debit- of creditcard. Er is geen mogelijkheid om de huur van een auto contact te betalen of middels een bankoverschrijving. Klanten kunnen betalen met kaarten van Visa en de Mastercard/ Maestro.


Contact gegevens

Telefonische boekingen T.: 902 119 726 Outside Spain: +34 965 943 186 Monday to Sunday from 9:00 to 23:00 Klantenservice T.: 902 109 113 Outside Spain: +34 965 943 186 Monday to Sunday from 9:00 to 23:00 From Italy: T.: 199 151 151 + 390 645 209 634 Monday to Saturday from 9:30 to 20:30 Pechhulp onderweg 24 uur T.:902 105 276 Itali: (+39) 0 689 970 585 Portugal: +351 70750 1990 Griekenland: (+30) 211 411 4552 Frankrijk: (+33) 0 811 360 937 Kroati: (+385) 1 775 71 87 Rodos: +30 2109461333 Malta: +356 79371938 / +356 99493177 Andorra: +376 347 555 Casablanca: +212 661 161 624 24 uur hulp , 365 dagen per jaar


Goldcar video


Artikelen over Goldcar

Auto huren bij Goldcar

Goldcar is een van de marktleiders op het gebied van autoverhuur in Spanje en is een belangrijke aanbieder van huurauto’s in de toeristensector. Het bedrijf heeft al meer dan 25 jaar ervaring en beschikt momenteel over 28 vestigingen op de grote luchthavens en toeristische bestemmingen in Span [...]

Goldcar Reviews

  • We brachten de auto om 5 uur 's ochtends terug, zonder schade. We moesten de sleutels in een Dropbox doen. Er was geen medewerker om te checken. Dezelfde dag kregen we een foto toegestuurd van Goldcar met een duidelijk gefotoshopte schade: 300 euro. Diezelfde nacht, om half 1, dus 4,5 uur voordat de auto teruggebracht werd, was er al, ongezien, 300 euro van de creditcard geïnd. Hetzelfde bedrag als het schadebedrag. Mijn verzekeraar vroeg om een rekening. die heb ik nooit gekregen. De communicatie stopt gewoon. Huur nooit bij Goldcar het is maffia.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Je krijgt ook nog een auto vol schrammen mee.

    Door marij op 11 november 2019 Reageer
  • Bij inlevering auto liepen ze direct op het sleutelgat van de autodeur af. Alhoewel de auto automatische vergrendeling had en de deuren open stonden. Ze gaven aan dat er sporen van inbraak waren (terwijl onze auto voornamelijk bij hotel op beveiligde parking geparkeerd stond). 300 euro schade die niet werd gedekt door onze verzekering. Pure Oplichting

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Aansmeren extra verzekeringen.
    Zoeken naar schade die vervolgens niet gedekt blijkt.

    Door Marcel op 4 oktober 2019 Reageer
  • Gekozen auto blijkt slechts een lokmiddel te zijn want voor wij aan de beurt waren hoorden we bij iedereen dat hun gekozen auto niet beschikbaar was, ondanks dat 27 augustus geen piekperiode is. Ook wij werden een veel kleinere wagen aangeboden aan dezelfde prijs en betaalden 25 euro meer voor een sedan ipv gekozen SUV voor familie van 5. Verplichte verzekering bij betaling daar is veel duurder dan eerder was vermeld. Huur zou slechts 85 euro kosten voor 5 dagen maar werd uiteindelijk 195+140 euro brandstofwaarborg. Die laatste 140 euro werd wel terugbetaald bij volle tank.

    Sterke punten
    + Snelle terugbezorging maar ze controleren de wagen pas als je weg bent dus je kan daar niet discussieren over kosten / schade die ze je plannen aan te rekenen... Terugbetaling geschiedt pas enkele dagen later...
    + Auto in uitstekende staat.

    Zwakke punten
    - Onvriendelijk personeel bij verhuurbalie. Vooral de blondine die de wachtnummers uitdeelde op 27/08 omstreeks 20:00.
    - Onverwachte meerkosten verzekering.
    - Minderwaardige auto aan meerkost.

    Door Buysse op 3 september 2019 Reageer
  • Via Rental Cars geboekt bij Goldcar: allereerst wordt je een zogenaamd veel betere verzekering aangesmeerd dan diegene die je al via rental cars (full coverage!) kan nemen. Dit is dus GEEN betere deal, maar kost alleen heel veel extra! Daarnaast is bij het inleveren van de auto een fout gemaakt door Goldcar personeel mbt aantal gereden kilometers: dit zou 2000km meer zijn dan daadwerkelijk. Hoewel ik gelijk naar de balie ging (met foto's van kilometerstanden in mijn hand) en het personeel zei dat het wel gecorrigeerd zou worden, zijn er inmiddels honderden euro's extra van mijn creditcard card afgeschreven. Telefonische klantenservice zegt eerst dat het geregeld wordt, en daarna zeggen ze dat je een online request moet gaan indienen. En dan tot wel 30 dagen mag wachten op reactie. En dat terwijl het hun schuld/fout is. Mijn advies: HUUR HIER NIET! En doe je dat wel: zorg dat je overal foto's van hebt! BTW: de eind kilometerstand krijg je niet te zien op een contract oid, dus ze kunnen je alsnog proberen op te lichten.

    Sterke punten
    Prima auto, redelijk schoon en nieuw.

    Zwakke punten
    Klantenservice
    Baliemedewerkers
    Car park staff
    Kortom: je bent gewoon een lopende creditcard voor ze en ze hopen dat je niet protesteert of opgeeft omdat je veel moeite moet doen om je geld terug te krijgen.

    Door Daan op 28 augustus 2019 Reageer
  • Mijn boeking gedaan via rentalcars. Daar de volledige verzekering genomen a €40. Toen ik de auto ging ophalen kreeg ik te horen dat dit bedrag maar de helft van de kosten voor de verzekering was en ik deze €40 nog eens moest betalen met belastingen en toeslagen erboven op, in totaal €69 euro. Omdat ik de verzekering al betaald had weigerde ik de extra kosten. Daarop zou er €1100 gereserveerd worden op mijn creditcard en zou ik bij elk krasje oid dit bedrag kwijt zijn.
    Uiteindelijk toch de €69 betaald met tegenzin.
    De reservering van €131 voor brandstof is wel volledig terug geboekt ondanks dat ik 50km voor het inleveren voor het laatst getankt heb.

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    personeel is onvriendelijk en geeft niet om de klanten

    Door Ontevreden op 26 augustus 2019 Reageer
  • had contract full full. Als ik de auto ging afhalen moest ik 104 € waarborg betalen voor benzine? Breng auto terug vol met benzine nog 5 km met gereden.Betalen na twee weken maar 90 € waarborg terug ! Ze zijden dat het taks was van luchthaven en iets van contract flexibele. Dieven zijn het, nooit van mijn leven huur ik daar nog een auto.

    Sterke punten
    nieuwe auto

    Zwakke punten
    Bedrog over geld

    Door danny op 23 augustus 2019 Reageer
  • 2 Citroën Berlingo's via rentalcars besteld voor 10 dagen. Aangekomen bij de balie van Goldcar waren er geen Berlingo's of gelijkaardige auto's beschikbaar. Mijn stiefzoon werd een kleine wagen aangeboden. Ook aan mij werd een kleine wagen voorgesteld, maar met 2 kleine wagens kon de bagage niet mee. Dus bood men mij een groter wagen (Dacia Lodgy ) aan. Ik moest wel tekenen zoniet kon de bagage niet mee. Ik betaalde 566€ meer dan de bij rentalcars afgesproken 215€.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Bedriegerij

    Door Victor Puype op 19 augustus 2019 Reageer
  • Via rental cars een auto gehuurd bij Goldcar.
    Bij aankomst op de vluchthaven bleek ik niet mijn volledige voornaam te hebben ingevuld op het boekingsformulier.
    Dit was volgens Goldcar absoluut noodzakelijk, alleen de voorletters was niet genoeg.
    We konden "op onze kop gaan staan", we kregen de auto niet mee !!!
    De enige oplossing was om voor € 117,00 een nieuwe boeking te maken. Daar was de medewerker van Goldcar welgeteld 4 minuten mee bezig.
    Wat een oplichterij !!! nooit meer Goldcar !!!

    Door jansen op 10 augustus 2019 Reageer
  • We hadden een auto gehuurd bij Gold car via de website rental cars.com met daarbij horende full omnium verzekering Hiervoor hadden we 420€ betaald voor 10 dagen
    Bij aankomst snacht in Malaga vragen ze het rijbewijs en visa kaart. Zonder enige uitleg vraagt de medewerker voor betaling van nog eens 263€.
    Op mijn vraag vanwaar dit bedrag komt krijg ik ( achteraf bekeken ) een hoop leugens zoals 140€ dieselkost die ik dan zou terug krijgen als ik de wagen terug vol binnenbreng 46€ brandstoftoeslag en de rest zijn dan Spaanse belastingen. Uiteindelijk betaald...en handtekening op visa bakje geplaatst.
    Daarna vroeg hij om nog eens 83€ te blokkeren op mijn visa met de uitleg dat dit was voor indien we de wagen te laat binnenbrachten...
    Na dit alles betaald te hebben steken ze je een Spaans contract in je handen.
    Via mail vond ik de dag erna het Engelstalige contract waaruit bleek dat ik belogen was. De 263€ waren in hoofdzaak verzekeringen super relax cover en mega relax cover en de 83€ was voor de brandstof
    De wagen was dus uiteindelijk meer dan dubbel verzekert...
    Bij het inleveren van de wagen hebben we een hele scène gemaakt en we waren er blijkbaar niet alleen met onze klachten. Personeel was uiteindelijk zeer onvriendelijk, niet behulpzaam en gaven al lachend door dat we maar elders moeten gaan als we niet tevreden waren
    NOOIT ga ik nog bij de bedriegers

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Criminele organisatie die hun klanten oplicht en weet dat je in een zwakke positie staat.

    Indien je geen extra verzekering hebt zullen ze achteraf waarschijnlijk schade aan de wagen claimen met bijhorende inhouding van de geblokkeerde waarborgen.

    Ze hebben je dus altijd liggen

    Door De Backer St op 7 augustus 2019 Reageer
  • Via Ryanair een auto gehuurd bij Goldcar zonder mij vooraf in te lezen in de recensies over dit bedrijf, er van uitgaande dat Ryanair haar klanten geen corrupte organisatie aanbiedt. De auto en allrisk verzekering via Ryanair betaald (129,- + 50,- verzekering).

    Bij aankomst op Gerona Airport wordt ons verteld dat deze betaling enkel is zodat zij de auto voor je 'reserveren' en dat de afgesloten verzekering niet geldig is in Spanje. Wij moesten een extra bedrag van EUR 427,- betalen voor diverse onduidelijke verplichtingen. Toen ik hier niet mee akkoord ging kreeg ik door de onvriendelijke- en opdringerige medewerker een Spaans contract met pen in mijn handen om te ondertekenen. Hier moest ik mee akkoord gaan zodat Goldcar EUR 3000,- van de creditcard haalde. Na weigering kreeg ik de keuze om OF de handtekening te plaatsen OF de 427,- te betalen. Anders zouden we de autosleutels niet meekrijgen en ons geld voor de zogenaamde 'reservering' kwijt zijn. Uiteindelijk heb ik de 427,- betaald en bij aankomst in het appartement bleken we te hebben betaald voor 'cobertura super', de aller duurste verzekering die zij hebben, een extra bestuurder (welke we niet hadden?) en voor, tot op heden nog steeds niet duidelijk wat het is, Fianca Targeta á 100,-.

    Afgesproken werd een full-full beleid waarbij we de auto volgetankt meekregen en ook weer volgetankt terug moesten zetten. Als kers op de taart kreeg ik bij terugkomst thuis een mail dat we de auto niet hadden volgetankt en nog even 109,- konden overboeken vanwege het feit dat zij zogenaamd de auto moesten voltanken (50.- boete + 59,- benzinekosten). Uiteraard kunnen zij fluiten naar dit bedrag.

    Ik wil iedereen waarschuwen voor deze corrupte organisatie. Betaal liever een paar tientjes meer bij een gerenommeerd autoverhuurbedrijf in plaats van Goldcar. Uiteindelijk zal dit je tot vele honderden euro's aan oplichting schelen. Tevens vind ik het verbazingwekkend dat een luchtvaartmaatschappij als Ryanair een corrupt bedrijf als Goldcar via haar website aanbiedt. Onbegrijpelijk dat dit kan en mag.

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    -

    Door Rick op 31 juli 2019 Reageer (1 reactie)
  • Rhodium and Goldcar are apparently the same.
    Had the very bad experience with these guys. Rented a car at Malaga Airport. They charged my creditcard without my permission. They simply misuse the information when you give them your card for the deposit. They do not pick up the phone, provide you even with fake phone numbers, no reaction to emails. In all they only do one thing, misuse your credit card and steal money.
    If you want to be ripped off: This is the place to be.

    Sterke punten
    The car was OK

    Zwakke punten
    No communication, fraud, theft, whatever you want to call it. Once they've got hold of your money they vanish into thin air.

    Door Meindert op 29 juli 2019 Reageer
  • Rhodium and Goldcar are apparently the same.
    Had the very bad experience with these guys. Rented a car at Malaga Airport. They charged my creditcard without my permission. They simply misuse the information when you give them your card for the deposit. They do not pick up the phone, provide you even with fake phone numbers, no reaction to emails. In all they only do one thing, misuse your credit card and steal money.
    If you want to be ripped off: This is the place to be.

    Sterke punten
    The car was OK

    Zwakke punten
    No communication, fraud, theft, whatever you want to call it. Once they've got hold of your money they vanish into thin air.

    Door Meindert op 29 juli 2019 Reageer
  • Please don’t use this company
    People, please do not use this criminal organisation! They charge you with costs after you have returned the car! They can use your creditcard to do so! Please read an English article (from mailonline in may 2019) about criminal car rental companies!! Gold car is absolutely not to be trusted!! Don’t let low prices fool you!


    Sterke punten
    Non, this company has just one goal! Cause as much financial damage to it’s customers as possible!

    Zwakke punten
    This is a criminal organisation! Please don’t let them fool you. Din’t use this company!!

    Door Robb op 25 juli 2019 Reageer
  • Auto via Ryanair gehuurd, dit was gunstig. Kom je aan de verhuurbalie accepteren ze je creditcard niet omdat er geen voornamen erop staan. (de bekende kleine letters) Had afgelopen jaar met dezelfde creditcard bij hun een auto gehuurd en dit jaar is die niet meer bij hun geldig. Zijn een stel afzetters, nooit meer Goldcar.

    Sterke punten
    Ze blijken goedkoop, maar je kunt naar je geld fluitenze

    Zwakke punten
    Ze zijn niet klantvriendelijk, en proberen je op allerlei manieren op te lichten.

    Door Sandro op 24 juli 2019 Reageer
  • Pas goed op bij Goldcar, ze verhuren je online tegen een zeer scherp tarief een mooie auto. Bij afhalen proberen ze je op alllerlei manieren extra's bij te verkopen. Als dit niet lukt laten ze je de borg betalen maar gebruiken de borg voor de extra's. Dit vullen ze in op het contract wat je niet te zien krijgt, je moet je handtekening onder het contract zetten op een digitaal kastje op de balie, je ziet het contract dus niet. Als je je sleutels krijgt en het opgevouwen contract in een mapje hopen ze dat je naar je auto gaat omdat je graag weg wilt van de balie vanwege het langdradige opdringerige personeel. Achteraf klagen helpt niet, ze erkenen geen enkele verantwoordelijkheid. BLIJF BIJ GOLDCAR WEG ! BOEVENCLUB!! OPLICHTERS!

    Sterke punten
    Website

    Zwakke punten
    Schade claimen die niet door jou is gemaakt.
    Extra's berkenen die je niet wilt.

    Door Erik op 22 juli 2019 Reageer
  • Review
    Interrent en Goldcar proberen je altijd extra te laten betalen ga je hier aan de balie niet op in, of je geeft aan alles al betaald te hebben bij het boeken kan je kiezen... (balie luchthaven Girona) bijbetalen of geen auto ze lijken goedkoop maar zijn het niet! het zijn oplichters

    Sterke punten
    geen

    Door B de Leeuw op 8 juli 2019 Reageer (1 reactie)
  • Goede auto gehad.
    Wel hun volledige verzekering genomen, was maar goed ook want iemand had dikke kras over de zijkant getrokken!
    Geen probleem dus.Keurig deel geld terug gekregen van vooraf betaalde benzine( de volgende dag al); we konden tank ook leeg inleveren, maar er zat dus nog een flinke hoeveelheid in.
    Zeer netjes en niet te zuinig berekend.
    Goede service en aardig personeel!

    Sterke punten
    Teruggave benzinegeld.
    Aardig personeel.
    Prima auto.

    Zwakke punten
    Geen.

    Door G.J.A. van B op 17 juni 2019 Reageer
  • Dit bedrijf kiest voor verleiding met lage huurprijzen en wanneer je de auto af gaat halen begint het circus met extra verzekeringen en veel druk uitoefenen om die te nemen. Niet gedaan want had bij online boeken reeds eigen risico afgedekt met extra verzekering. ( afsluiten daarvan absoluut niet transparant)
    Wist bij afhalen de pincode niet van creditcard dus kreeg de auto niet mee ondanks allerlei andere mogelijke betaalmiddelen en desnoods cash. Huurbedrag + bedrag verzekering werd natuurlijk wel afgeschreven want werd gezien al no-show. Een heel fout verdienmodel bij dit bedrijf! Niet doen!!

    Sterke punten
    Geen

    Door r.gorrissen op 11 juni 2019 Reageer
  • Je wordt opgelicht aan de balie (Palma de Mallorca airport). Dure verzekering wordt in rekening gebracht zonder te vragen en zonder uitleg. Ze maken gebruik van het feit dat het druk is en je dan zogenaamd snel helpen en het feit dat ze slecht onverstaanbaar Engels spreken.
    Betaal en teken niet eerder dan dat je OP PAPIER hebt gezien waar je voor betaald.
    Ik had all risk verzekering via carbroker HAPPYCAR / Cardelmar. Ik wist dat ik borg auto + brandstof moest betalen. Creditcard er in, ik moest tekenen op de pinautomaat. Vervolgens kreeg ik zonder uitleg Spaanse factuur/contract met hieronder de creditcard afrekening en mijn geprinte handtekening. Na vertaling (in hotel, had geen goed gevoel)zag ik pas dat er een verzekering van eur 155 bij was afgesloten. Omdat ik 's nachts aankwam kon ik pas volgende ochtend bellen met Klantenservice. Hier kom je niet verder. Ik moest maar naar het kantoor terug: 1.5 uur enkele reis terwijl ik maar 5 dagen vakantie heb! Bij ophalen auto in de garage was niemand aanwezig, auto vol krassen. Ik heb met mijn mobiel gefilmd. Bij terug brengen niemand aanwezig om je brandstof te checken. Bewaar bon van je laatste tankbeurt dus goed! Ik ben benieuwd hoeveel geld wordt teruggestort. OPLICHTERS, GEEN ZAKEN MEE DOEN

    Sterke punten
    Niets of het moet oplichten zijn.

    Zwakke punten
    Alles

    Door Sandra op 26 mei 2019 Reageer
  • Alles wat GoldCar kan doen om geld af te troggelen, dat doen ze ook. Op 300 meter van het inleverpunt heb ik de auto overvol getankt. Wat denk je? Penalty natuurlijk en 83€ door de pot getrokken. Dan de €1400 borg... Nog steeds niet terug. Ze wachten zo lang mogelijk (20 dgn) met de restitutie en hopen dat de volgende verhuurder(s) schade rijden. Zo kunnen ze het 2 of 3 dubbel verhalen.

    Zijn echt smeerkezen; nooit meer GoldCar!

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    De rest

    Door Hans op 23 mei 2019 Reageer
  • Haha ik kan niet eens fatsoenlijk uitleggen wat mijn klacht is omdat er steeds teveel tekens in het stukje staan. Nou ik geef het op, samengevat. Ik krijg nog 116 euro maar had nog veel erger gekund, Alle foefjes dachten we te omzeilen die ze op ons los lieten. dat een Transavia hier zijn naam aan koppelt!!!Nu nog steeds geld van 116, - de zgn deposit voor een volle tank niet retour . Wat een k...bedrijf. .... niet transparant en je moet haar op je tanden hebben! Nog nooit zo afgressief te woord gestaan!!!

    Zwakke punten
    Alles

    Door Femke Bos op 17 mei 2019 Reageer
  • Auto gehuurd voor 2 dagen in Marseille tegen aantrekkelijk tarief van ca. 85 Euro. Tgv vertraging van mijn vlucht kwam ik 2 uur later aan dan gepland en werd me verteld dat ik daarom 95 Euro moest bijbetalen! Ik heb ze laten barsten en heb voor een paar tientjes meer bij Europcar een andere auto gehuurd. Zo behandel je je klanten toch niet!

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    Zoals een oud-collega eens over zijn ex zei: "Nice on the outside but rotten on the inside"

    Door Lucassen op 15 mei 2019 Reageer
  • Ze schijven onder het mom van borg een bedrag af van 470 euro. Echter blijkt dit een extra verzekering te zijn, diesel toeslag etc.

    Dit vertellen ze je niet aan de balie uiteraard .

    Hier dus niet huren.....

    Sterke punten
    Nette auto

    Zwakke punten
    Het verdien model is misleiding..

    Door Oplichters op 14 mei 2019 Reageer
  • Gold Car Rome Airport. Uiteraard proberen ze je weer allerlei extra verzekeringen aan te smeren. Niet genomen natuurlijk. Terug in Nederland werd er ineens € 35 van de creditcard afgeschreven. Zou op een tolweg hebben gereden en niet hebben betaalt. In contract staat dat ze mijn gegevens aan de tolweg mij. hadden verstrekt en daarvoor dat geld hadden geclaimd. Reclameren kon alleen naar een telefoonnummer in Spanje. Via via toch een email adres in Spanje achterhaalt. Kreeg een mooie foto van camera's boven de snelweg en de uitleg dat er in Italie op sommige snelwegen geen tolpoortjes waren, maar dat je dan binnen 48 uur op een postkantoor kon betalen. Bij navraag bij de ANWB bleek dit inderdaad het geval in Noord-Italie. Wij hadden echter alleen gereden tussen Rome en Napels v.v. Het geld is door de creditcard maatschappij terug betaald. Dit is wat je noemt OPLICHTING door Gold Car.

    Sterke punten
    Goedkoop (is duurkoop)

    Zwakke punten
    proberen je altijd extra verzekeringen aan te smeren. Onvriendelijk.

    Door P. Reynders op 13 mei 2019 Reageer
  • Auto gehuurd via Goldcar airport Almeria
    Wij willen nl nooit problemen met verhuurbedrijven en nemen al 8 jaar bij verschillende verhuurbedrijven de dure verzekering. Bij Goldcar was dit 27,- per dag ongelooflijk maar toch gedaan.
    De auto hoefde niet gecontroleerd te worden want wij hadden een full Insurance.
    De auto zag er aan de binnen en buitenkant prima uit
    Auto keurig ingeleverd en wat zien wij na enkele uren afgeschreven van onze credit card. 327 euro
    waarom ?? Hoezo??
    Gebeld met Goldcar. Dit zijn schoonmaakkosten voor de achterbank. (deze zou smerig zijn)
    Wij zaten niet op de achterbank, zag er verder ook prima uit. Wat staat er in de kleine letters. Die heb ik nl ook gelezen. De binnenkant moet buitensporig vuil/besmeurd/vernield zijn!! Gevraagd om bewijs.

    Ik kon een klacht indienen bij Goldcar. Ongelooflijk!!
    Nooit meer Goldcar.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles!

    Door Maris op 11 mei 2019 Reageer

Bezoek Goldcar

Schrijf je eigen review