Reviews van deze auteur

onbetrouwbaar,marketing bedrijf

Review over RentalCars

wat velen denken van rentalcars is dat ze auto s verhuren maar niets is minder waar , zij zijn gewoon een tussen persoon die extra geld verdienen daarmee en u doorsturen naar een echt auto verhuur bedrijf om op die manier geld gewin te maken al wat j aan hun betaald zijde kwijt en eenmaal op de plaats van bestemming moet ge van o af aan beginnen met extra kosten en in vullen van gegevens en weer betalen voor hetzelfde dat rentalcars u al had aangeboden en waar ge al voor betaald hebt , alleen zijn ze zo geslepen dat ze in de kleine letterkes van het reglement van alles zetten zodat ze altijd gelijk hebben zeker bij het anuleren hebben ze van alles in gecalculeerd , en daar zorgen ze voor dat ze moeilijk te bereiken zijn zodoende da ge niet binnen afgesproken tijd hun kunt kontakteren en op die manier ze nieks moeten terug betalen , of in het beste geval maar de helft

Sterke punten
geen enkele tenzij ge bedrog en valse beloften en moeilijk bereik baar en al wat ge negatief zou kunnen bedenken een sterk punt zou noemen

Zwakke punten
heel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel van kontakt nemen tot terug gave van uw geld in geval vn anulering

bedrog

Review over RentalCars

geld kwijt geen auto gezien , bijkomende verzekering betaald en bij afhaling nog eens extra moeten bijbetalen aldaar geweigerd , ze vraagden nog eens 153 euro voor wat ik al betaald had en verzekerd was , en dus geanuleerd maar het geld was al van mijn rekening 2 weken voor de transactie zou doorgaan heb het geanuleerd maar bij telefonisch gesprek geen reaktie moet er naar mailen en klacht daar neerleggen ben benieuwd of er iets van komt of ik mijn geld zal terug zien , resultaat 177 euro kwijt en met taxi 140 euro moeten betalen om op bestemming te geraken verder moeilijk bereikbaar , zoek mensen met zelfde ervaring om klacht neer te leggen via gerechtelijke gangen [email protected]

Sterke punten
geen enkele tenzij beloftes en afzetterij in het rijtje hoort

Zwakke punten
niet nakomen van hetgeen ze beloven

reacties:

Review: Oneerlijke praktijken: nooit meer rentalcars

heb ook zoiets al meegemaakt bij rental cars , daarom een tip boek eens bij euro reizen rechtstreeks in luchthaven heb al 10 x daar geboekt en nog nooit on te vrede geweest , goedkoop en goede service zeker in tenerife geen waarborg auto ophalen en rijxen maar terug zetten op zelfde plaats en ok zonder risico dat ge schade of dergelijke moet betalen zie maar eens via google , euro reizen mvg jvb

Review: boek er nooit! ze liegen en bedriegen!!

rentalcars is geen verhuur bedrijf van autos is gewoon een tussenpersoon die u naar een verhuur bedrijf stuurt en zo op die manier geld verdiend , waardoor en van alles gebeurd dat niet volgens beloofde afspraak is , beste manier is van onmiddelijk de agen te anuleren ter plaatse en vandaar te bellen naar hun voor anulering met de reden va anulering en houd uw bewijs bij vraag ter plaatse een anulerings bewijs aan het bedrijf waar ge de auto zou krijgen met daar op de reden van anulering zoals meerprijs enzovoort , zodoende dat klacht kunt neerleggen bij plaatselijke politie als ge thuis komt
klacht kunt neerleggen indien ze uw geld niet terug geven

Review: Drama

Geachte Julien van Bosch,

Hartelijk dank voor uw email.
U heeft ons inderdaad gebeld op de dag van ophalen. Onze excuses dat dit over het hoofd werd gezien.
dit is hetgeen ik kreeg na klacht bij politie en pv opgemaakt , maar heb hemel en aarde verzet om zo ver te geraken , desondanks houden ze nog anuleringskosten achter, een goede 56 euro , waar ik feitelijk zou een vergoeding moeten krijgen voor al dat geloop en werk dat ik ervoor moeten doen heb om mijn geld weer te krijgen plus al de telefoongesprekken en andere onkosten nog maar te zwijgen van het feit dat ik nog een taxi heb moeten nemen om op mijn bestemming te geraken 3 uur later dan normaal in mijn hotel in mallorca , enfin het is een les boek zeker boek rechtstreeks in de luchthaven bij een bedrijf daar aanwezig en iet met een dat buiten de luchthaven is gevestigd en zeker niet met een tussen persoon die later met uw geld gaat lopen als er wat misloopt
deze mail kreeg ik 3 dagen nadat ik het pv heb opgestuurd met de klacht die ik heb neergelegd bij politie
Zoals vermeld in onze annulatiebeleid, gelden in dit geval de annulatiekosten gelijk aan drie dagen huur:

ANNULERINGEN RESERVERINGEN DIE VOLLEDIG BETAALD WERDEN TEN TIJDE VAN HET RESERVEREN: Deze kunnen gratis online geannuleerd worden tot 48 uur voor aanvang van de huur. Voor reserveringen die geannuleerd worden binnen 48 uur voor aanvang van de huur zal een annulerings toeslag gelden die gelijkwaardig is aan 3 dagen huur. Er zullen nog terugbetalingen, nog extra kosten bij komen bij het annuleren van een 3 daagse huur of minder. Er zal geen vergoeding plaats vinden of een extra toeslag voor reserveringen met huurperiodes van minder dan 3 dagen. Indien de auto niet opgehaald kan worden wegens onvoldoende documentatie of bij het niet kunnen vertonen van een geldige credit card zal de reservering behandeld worden als een annulering die gemaakt werd binnen 48 uur voor aanvang van de huur, op voorwaarde dat wij hier op de hoogte van worden gebracht op het moment dat u de auto ophaalt.

Via onze voorwaarden, welke beschikbaar zijn bij het boeken, werd u geinformeerd over de waarborgverplichting. U weigerde deze waarborg te laten blokkeren en ging ook niet akkoord met een extra verzekering ter verlaging van het eigen risico waardoor u geen waarborg meer zou moeten achterlaten.

De annulatiekosten van 3 dagen zijn toegepast en dit resulteerde in een terugstorting van 118.55 EUR.

Gezien wij u bij het boeken hadden geinformeerd betreffende uw huursvoorwaarden, kunnen wij niet akkoord gaan met een volledige terugstorting.

Rentalcars.com behandelt de zaak als gesloten.

Met vriendelijke groeten,

Imke Maes

Klantenservice - rentalcars.com
Floors 2-5
St. George's House,
56 Peter Street,
Manchester
M2 3NQ
UK
e: [email protected]
f: 0044 161 836 6737

Review: Slechtste bedrijf ever!!!

spijtig dat er niet meer mensen een klacht neerleggen bij politie dan zou het rap gedaan zijn met al die wanpraktijken , ik heb het wel gedaan en met resultaat dat ik al een bedrag van 2 derde terug gekregen heb maar daarmee ben ik nog niet tevreden daar ik nog altijd een verlies heb van 56 euro plus extra kosten die ik moeten maken heb om dat gedaan te krijgen ook de taxi die ik moeten nemen heb koste mij 140 euro plus de dagen dat ik er wakker van gelegen heb in mijn vakantie omdat ik me opgelicht voelde