Reviews van deze auteur

slechte communicatie en slechte service

Review over SunnyCars

Ik heb een wagen gehuurd voor 2 weken van 25 augustus tot 8 september. De auto ging ik ophalen in luchthaven Deurne op een zondag. Sunny cars heeft geen wagens maar doen beroep op bv. Hertz. Bleek allemaal geen probleem te zijn die wagen op te halen op zondag. Er werd melding gemaakt van meerkost omdat het buiten openingstijden was. Ik heb dit aanvaard. Maar los van de enorme vertraging van mijn vliegtuig bleek er helemaal niets geregeld te zijn met Hertz laat staan ophaling op zondag. Dit werd nooit gemeld door Sunny cars. Met als resultaat ik heb een taxi moeten betalen van 85 EUR van Deurne naar mijn woonplaats en bovendien de dag erop mij iemand laten Voeren naar Deurne om dan pas de wagen op te halen. Hertz is wel klantgericht geweest door mij een upgrade te geven. Sunny cars helemaal niets geen terugbetaling van de taxi noch de terugbetaling van de zondag. Denk maar niet dat je hen aan de lijn krijgt op een zondag rond middernacht (dus 24/7 klopt helemaal niet). Kortom vermijd te huren bij Sunny cars want de communicatie en service naar de klant is 0.

Sterke punten
geen

Zwakke punten
service en communicatie

reacties: