Reviews van deze auteur

Slechte ervaring met klantgerichtheid Sunny Cars

Review over SunnyCars

Zeer slechte ervaring met Sunny Cars. In Japan auto gehuurd via sunny cars, sunny cars had bij prijsopgaaf vergeten one way te berekenen. We kregen auto dus niet mee tenzij oneway toch betaald werd. Sunny Cars wilde dit niet zelf betalen en vroeg of wij dit als klant konden voorschieten. Ze zouden het gelijk terug betalen. Wij zelf betaald anders hadden we helemaal geen auto. Bij terugkomst bleek dat we eerst een klachtenformulier moesten invullen, klacht. hoezo?Formulier toch maar ingevuld en opgestuurd. Nu bijna 5 weken terug, geld nog niet terug, Sunny Cars,zeer onbetrouwbaar dus!

Sterke punten
Bereikbaarheid, duidelijke website, scherpe huurprijs.

Zwakke punten
24 uurs bereikbaarheid geldt wel maar personeel is niet altijd bevoegd en bekwaam om te handelen, zoals in ons geval. Toen we belden vanuit Japan, kon medewerker ons alleen aanhoren en zelf niets beslissen. Verder maken ze hun beloftes niet waar in ons geval. Geld zouden ze overmaken wat ze niet hebben gedaan tot nu toe. Ze werken verder buraucratisch met eerst verplicht klachten formulier in te moeten vullen, in moeten sturen en vervolgens 28 werkdagen de tijd om dit te verwerken.In ons was het geen klacht. Ze handelen absoluut niet klant- en servicegericht en accuraat.

reacties: