Reviews van deze auteur

Oplichting Dollar en waardeloze klantenservice CardelMar

Review over CarDelMar

In juli 2015 hebben wij een auto voor 3 weken gehuurd bij Dollar via CardelMar in San Francisco airport. Auto was prima, afhalen en terugbrengen ging prima dus alles leek OK. Tot een paar weken na onze vakantie...........

Er werd een ongeveer hetzelfde bedrag afgeschreven van onze rekening als onze huurprijs. Wij dachten in eerste instantie dat het huurbedrag 2x was afgeschreven.

Uiteindelijk bleek dat wij 'hadden getekend' voor allerlei extra verzekeringen die totaal niet nodig waren. Ook moesten wij betalen voor een volle tank, terwijl ook wij dit hadden afgekocht! Ik weet nog exact hoe dit ging. Ik vroeg aan de medewerker "Zijn dit kosten die al in het huurbedrag zitten?" Hij bevestigde dit, maar uiteindelijk bleken dit allerlei extra verzekeringen te zijn, terwijl wij ons al extra hadden verzekerd. Ons is niks gevraagd en wij hebben dus ook nergens akkoord hiervoor gegeven. Wij zijn dus opgelicht door Dollar voor bijna 700,- Euro!!!
Dit hebben wij aangekaart bij CardelMar en zij wijzen alleen naar de handtekening. Ook verwezen zij ons dat de verhuurder de mogelijkheid heeft om extra verzekeringen aan te bieden. Alleen is ons niks gevraagd. Ik heb videobeelden opgevraagd en zij weigerden om enigzins een onderzoek in te stellen.

Huur dus NOOIT een auto bij CardelMar en/of Dollar. Je wordt gegarandeerd opgelicht! En de klantenservice, mag zich geen klantenservice noemen, want je krijgt geen service!

Sterke punten
1) Alle administratie wordt centraal opgeslagen

Zwakke punten
1) bereikbaarheid
2) klachten worden van 1 kant (CardelMar) afgesloten en worden bijna nooit heropend
3) Flexibiliteit
4) inlevingsvermogen
5) re-activiteit en totaal geen proactiviteit
6) Kennis
7) Informatievoorziening
8) Etc.

reacties: