• Auto gehuurd via Expedia voor trip naar Milaan. Op de print stond Alamo, maar die was nergens te vinden op de borden op vliegveld Malpensa terminal 2. Bleek dat er nog meer huurbedrijven in terminal 1 zaten. Met de bus van 2 naar 1 gegaan en ook daar weer geen bord met Alamo. Wat gezocht en bleek het onderdeel te zijn van Localauto. Nummer genomen, en maar liefst 10 man voor me met een gemiddelde wachttijd van 15(!) minuten. Niet normaal. Eindelijk aan de beurt, moest ik nagenoeg verplicht een extra verzekering afsluiten die nog meer dan de autohuur was. Auto met navi besteld, maar die bleek niet te werken, maar wilde ook niet meer terug de rij in. maar zo gelaten, maar regel het niet meer via expedia. Geef liever iets meer uit aan europcar o.i.d. Deze zitten op elke luchthaven, zijn gemakkelijk te vinden en alles beter geregeld. Dit nooit meer!

    Zwakke punten
    alles waar je graag service voor mag verwachten is niet aanwezig

    Door H. de Groot op 27 oktober 2015 Reageer

    Deze review is meer dan 12 maanden oud en misschien niet meer relevant.