CarDelMar is een jonge speler op de Nederlandse reisbureaumarkt en biedt wereldwijd huurauto?s aan in 60 landen en op meer dan 5.000 verhuurkantoren. Op de Nederlandse markt onderscheidt Car Del Mar zich door een zeer aantrekkelijk laag prijsniveau, waardoor de huurauto?s van CarDelMar veelal tot wel 30% goedkoper zijn dan die van de gevestigde partijen. Dit ligt o.a. aan het feit dat de All-inclusive prijzen van CarDelMar écht all-inclusive zijn, d.w.z. zonder toeslagen voor de restitutie van het eigen risico in geval van schade, zonder reserveringskosten en zonder creditcardkosten.Daarnaast biedt CarDelMar een ongekende goede en snelle service.

Algemeen

CarDelMar is een tussenpersoon in het verhuren van auto's en geniet het vertrouwen zowel de klant als de partners. Dit wordt vertaald in een aantal regels van 'Do's and Don'ts'. Deze definiren de regels die in alle diensten toereikend moeten zijn, of het nu gaat om de keuze van autoverhuurbedrijven, waarmee samengewerkt wordt, de bestemming of de prijsbepaling. Daarnaast worden kwaliteit en klantenservice hoog in het vaandel gehouden bij CarDelMar.


Waarborg

De meeste klanten vragen zich of zij een waarborg moeten achterlaten bij het afhalen van een auto. Bij CarDelMar moeten klanten een creditcard tonen bij het afhalen van een auto. De lokale autoverhuurder zal dan een bepaald bedrag op de credit card blokkeren/ een pre- autorisatie bewerkstelligen om de vrijstelling in geval van schade of verlies van het voertuig te dekken. Een waarborg kan niet contant of middels een debit card betaald worden. De waarborg wordt weer vrijgegeven in geval er geen sprake is van schade of verlies van de huurauto.


Leeftijd bestuurders

Elke autoverhuurder legt een bepaalde leeftijdsbeperking vast per land en voertuigklasse. In de lokale voorwaarden staat precies aangegeven welke leeftijdsbeperking van toepassing is bij de desbetreffende autoverhuurder. In de lokale voorwaarden staat ook aangegeven hoe lang een bestuurder in het bezit moet zijn van een geldig rijbewijs en of er eventuele kosten in rekening worden gebracht voor jonge bestuurders. Voor jonge bestuurders worden meestal extra kosten in rekening gebracht omdat er een verhoogd risico is op ongevallen. Ook de eventuele leeftijdsbeperkingen voor oudere bestuurders kan men terug zien in de lokale voorwaarden.


Wijzigen en annuleren van een boeking

Klanten kunnen een boeking tot uiterlijk 24 uur voor de afhaaltermijn wijzigen of extra opties toevoegen aan de reservering. In dit geval kan gedacht worden aan een navigatiesysteem of een kinderzitje toevoegen aan de reservatie. Het wijzigen van een boeking kan via de Service Hotline via het telefoonnummer +49 (0)69 153 253 050 (vaste oproep in het Duitse netwerk, kosten variren volgens provider). Als klanten de boeking tot 24 uur vr de huur willen annuleren, dan is het niet nodig te bellen. De huurwagen kan men annuleren in de login-zone "Mijn CarDelMar"


Benodigdheden

Klanten die een huurauto afhalen moeten een geldige rijbewijs, categorie B (Euro-norm) overleggen bij de lokale autoverhuurder. Het rijbewijs moet in het land van verhuur geldig zijn (rijbewijzen die in het land van de huur niet leesbaar zijn moeten door een internationaal rijbewijs worden begeleid). Meestal is het nodig dat de bestuurder resp. de bijkomend ingeschreven bestuurder(s) minstens n jaar, in sommige landen ook tot 3 jaar, in bezit is van een geldig rijbewijs. Daarnaast moet de bestuurder ook een paspoort/identiteitsbewijs en een credit card op zijn/haar naam overleggen. Hetzelfde geldt ook voor de bijkomende bestuurders.


Contactgegevens

CarDelMar is in Nederland van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 tot en met 18.00 uur te bereiken via het telefoonnummer: +31 (0) 707 709 161 (Landelijk tarief).


CarDelMar video


Artikelen over CarDelMar

CarDelMar - 10e verjaardag is 10% korting

CarDelMar bestaat 10 jaar en heeft om het te vieren 10% korting op alle autohuur wereldwijd. Deze actie is geldig op alle boekingen die vr 15 maart 2015 worden geboekt. CarDelMar is een jonge speler op de Nederlandse reisbureaumarkt en biedt wereldwijd huurauto's aan in 60 landen en op meer [...]

CarDelMar Reviews

  • Mijn advies is: Doe het niet. Alles beter dan dit malafide bedrijf. Afgelopen januari huurde ik op Malaga Airport voor om en nabij de 50 euro een minibusje om gedurende 1 dagje een daguitstap naar het binnenland te maken. Op de luchthaven moest je een shuttlebusje nemen naar het kantoor dat op een afgelegen industrieterrein lag. Daar aangekomen verzocht de baliemedewerkster me om 245 euro bij te betalen (waarvan 134 borg) aan verplichte verzekering. Het eigen risico bleef sowieso nog 3000 euro. Buitenproportioneel schandelijk en malafide. Omdat ik de auto toch echt nodig had heb ik nog aangeboden om 75 euro voor de verzekering te betalen maar dat weigerden ze. Dit was niet meer dan een ordinaire 'tourist trap'. Dit zit me nog altijd dwars. Mijn raad is doe het niet, er zijn andere betrouwbare partijen waar je graag een klein beetje meer voor zal willen betalen om van deze ellende gespaard te blijven.

    Zwakke punten
    - Ver van het vliegveld - Malafide

    Door Vermeulen op 3 juli 2020 Reageer
  • Ik ben 350 euro kwijt, zonder bewijs. Er werd geld van mijn creditcard gehaald door een van de partners van car del mar, izirent in sofia (Bulgarije) Na meerdere emails sturen maar de klantendienst wordt mijn klacht nog steeds niet serieus genomen. Niet te vertrouwen!!!!

    Door Lien op 11 januari 2020 Reageer (1 reactie)
  • We boekten voor de vijfde keer via Cardelmar. Tot nu toe hebben we één keer een kleine schade gehad, die via Cardelmar is vergoed, nadat wij deze eerst hadden voorgeschoten (160 euro). Hier kiezen wij voor: all-in, maar met een bepaald eigen risico. Het is wel zaak om je goed te verdiepen wáár je vervolgens een auto boekt: wij hebben bijvoorbeeld goede ervaringen met Sixt gehad, maar niet met Europcar.

    Sterke punten
    Bij vragen over de recente huur (augustus 2019) kregen binnen een half uur een reactie per email. De prijzen kunnen scherp zijn, vooral bij vroeg boeken (6 maanden vooraf). Zorg ook voor een kortingscode door te abonneren op een nieuwsbrief, scheelt zo 5%.

    Door Dion op 26 augustus 2019 Reageer
  • Wij hebben een auto gehuurd bij car del mar. Wanneer wij op onze bestemming in Lissabon aankwamen,had car del mar ons bij interrent ondergezet.hier kregen wij tehoren dat wij inneens een basispaket geboekt hadden,terwijl wij wel netjes het duurste pakket bij car del mar geboekt hadden(volledige cover).dit betekende dat wij nog eens 450euro mochten neerleggen,anders waren wij niet verzekerd tegen eventuele schade.Aan deze balie waren meerdere Nederlanders met dezelfde problemen,ook via car del mar een een auto gehuurd.De auto die we kregen zat ook nog vol met krassen en deuken,dan neem je niet dat risico.anders werdt er 1200euro van de creditcard afgehouden.dit bij car del mar meerdere malen neergelegd om ons geld terug te krijgen,maar zij wouden niet mee werken.de raad dat wij geven is,geef liever wat meer uit bij wat betere verhuurbedrijven zoals hertz.hebben we vaker auto's gehuurd en hier wordt je tenminste niet bestolen,zals bij car del mar.gewoon schandalig.

    Sterke punten
    Geen

    Door Laura Wijnbe op 16 augustus 2019 Reageer
  • als je een simpele vraag of klacht hebt kan je niet gewoon even bellen. Ze doen er alles aan om contact te ontmoedigen. Heb je alles ingevuld dan is er ineens een technisch probleem en heb je dus geen ticketnummer er wordt dan aanbevolen te bellen met jawel een telefoonnummer erbij. vervolgens bel je en omdat je geen ticketnummer hebt kom je niet verder in het belmenu. Waardeloos geregeld. Ergo, ik zit nog steeds met mijn klacht/vraag. Heel frustrerend.

    Door veeken op 19 juni 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Via Happy Car en die weer bij Car del Mar een Ford Fiesta of gelijkwaardig gereserveerd bij Abbycar op Rhodos. Daar aangekomen staat er een oud model Nissan Micra klaar. Verhuurder beweert dat die gelijkwaardig is aan een Ford Fiesta. Met verhuurder Abbycar viel niet te praten en ook na terugkomst klacht ingediend bij Happy Car. Die hebben deze doorgespeeld aan Car del Mar maar zowel Car del Mar als verhuurder blijven op hun standpunt dat beide auto's in dezelfde klasse vallen en er dus geen tegemoetkoming komt. Happy Car is het wel met me eens maar is afhankelijk van Cardel Mar. Zeer slecht dus en de laatste keer dat bij deze instanties een auto huur. Dan maar een paar centen meer maar wel met goede service en die ontbreekt hier totaal.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen kennis van auto's en klanten trekken met lokkertjes die niet nagekomen worden Geen service ter correctie, de centen zijn al binnen

    Door vd Weide op 28 mei 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Anderhalf jaar na datum van autohuur schrijft Hetz Israël 250 euro af van onze credit card met de mededeling dat we niet betaald zouden hebben. Hertz reageert niet op onze mail dat we via Car del mar al betaald hadden. Car del mar geeft aan dat ze niets voor ons willen doen omdat het meer dan 30 dagen geleden is dat we de auto gehuurd hebben. Waardeloze service.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen service als er na 30 dagen van de autohuur iets gebeurd.

    Door Elisabeth op 26 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij het boeken via Cardelmar krijg ik de aanvullende premium-verzekering er gratis bij en dat staat ook vermeld op mijn boekingsbevestiging die ik de zelfde dag vooruit moet betalen. Omdat direct boeken bij de autoverhuurder - maar dan zonder aanvullende verzekering - slechts 3 euro goedkoper is stuur ik voor de zekerheid deze laatste een mail met de vraag of de verzekering door Cardelmar ook echt geldt. Het antwoord is NEE. Op de sites van Cardelmar staan overal links naar de klantenservice maar na ruim 2 uur is het nog niet gelukt om doorgeschakeld te worden naar het vragenformulier of dit lukt een enkele maal wel en vervolgens heb ik alles opgeschreven en wordt de verzending geblokkeerd omdat ik niet aangemeld zou zijn op de site terwijl ik juist met dit doel mij heb geregistreerd en welkom ben geheten. Het is om gek van te worden!! Ook zou ik telefonisch contact kunnen opnemen maar het noodzakelijke telefoonnummer krijg ik niet te zien. Uiteindelijk is het mij gelukt om een mail te versturen met mijn vraag hoe het nu eigenlijk zit met die verzekering. Al dagen wacht ik op een antwoord. Ondertussen heb ik maar bij de echte verhuurder direct geboekt. Cardelmar belooft veel maar doet niets en wat die gratis verzekering betreft, dat is gewoon bedrog. Ik had bijna vooruit betaald. Betaal nooit vooruit en zeker niet bij Cardelmar.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Liegen over verzekering Vragen betaling vooraf Klantenservice vrijwel niet bereikbaar, telefonisch al helemaal niet Reageren niet op toegezonden e-mail

    Door Martijn op 16 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Recent een annulering van de vlucht door Ryanair gehad, 10 minuten voor aankomst op Eindhoven Airport. Via Happycar.nl hadden we een auto geboekt bij OK rent a car in Valencia met de verplichte ‘’tussenstap’’ van Car del Mar. In de trein terug bezig geweest een vlucht op zo kort mogelijke termijn te regelen. Dat lukte voor de volgende ochtend (zaterdag) vroeg van Schiphol. Daarna aan de autoverhuur begonnen. Dat was rond 20.00. Gebeld met het alarmnummer, hun 'Hotline'. Dit nummer is niet in gebruik. Tweede nummer gebeld: een voicemail die zei dat ze gesloten waren. Op hun website kon ik kijken wat de openingstijden waren. Ook kon ik e-mailen. Op internet staat vervolgens alleen dat de hotline of het alarmnummer bereikbaar was op ma-vrij 09:00 - 18:00. Gebeld met OK Rent a Car maar die gaf aan niets te kunnen doen en dat ik het alleen via de broker Car del Mar kon oplossen. Op de opmerking dat de broker niet bereikbaar was kreeg ik een nummer maar dat was een nummer dat ik al had gebeld. De jongen zou wel een aantekening maken in het systeem dat ik had gebeld. De volgende dag bleek dat dat ook was gebeurd. Nog een mail gestuurd naar Happycar over het gebeuren en aangegeven dat wij de auto de volgende middag alsnog zouden ophalen. Bij aankomst in de middag bij OK Rent a Car bleek de auto geannuleerd. De melding uit het systeem van hun hoofdkantoor was wel bekend zei ze maar de auto was geannuleerd door Car del Mar en zij kon daar niets aan veranderen. Tot overmaat van ramp hadden ze daar ook geen andere auto. Via een andere verhuurder op de airport alsnog een auto gehuurd maar de hele grap heeft meer dan 4 uur van ons weekend gekost. Bij thuiskomst een klacht ingediend en om restitutie verzocht via ons eerste aanspreekpunt Happycar. Car del Mar heeft nu tot keer de claim afgewezen vanwege no show. Aan het feit dat zij een noodnummer hebben dat alleen ma-vr van 09.00-18-00 bereikbaar is hebben zij geen boodschap. De zaak nu overgedragen aan onze rechtsbijstand verzekeraar. Deze praktijk is niet uniek voor Car del Mar. Alle websites werken op deze manier. Het is ongelooflijk dat een Europese Commissie hier geen werk van maakt. Alles is zo niet transparant en als klant heb je, omdat de broker altijd in een ander land zit dan waar jij in eerste instantie boekt, praktisch geen middelen om je claim terug te vorderen. Deze klacht is meer dan bekend. Wordt er iets verbeterd? Nee. Het interesseert ze hoegenaamd niets. Het levert gewoon goed geld op voor alle betrokken partijen.

    Sterke punten
    Prijs

    Zwakke punten
    Geen service en bereikbaarheid buiten kantooruren Slechte klachtenregeling Misbruik maken van ''voorwaarden'' in geval van annuleren vlucht of vertraging

    Door N.F. Oosting op 21 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • In tegenstelling wat sommige reviews over CarDelMar zeggen, kunnen wij hier ons niet in vinden. Door een fout van een andere verhuurmaatschappij hadden wij geen auto tot onze beschikking. Uiteindelijk een andere auto gehuurd en de eerst volgende werkdag, CarDelMar gebeld en de situatie uitgelegd. Zij gaven mij het gevoel dat alles in orde kwam en ik moest gaan genieten van de vakantie. Het was de eerste keer dat ik bij CDM een auto heb gehuurd, dus heel erg zeker ben je er niet van. Afijn, na de vakantie komt het uur van de waarheid dichter en dichterbij. Na wat mailcontact met CDM en het insturen van de rekening, kregen we het gevraagde gedeelte uitgekeerd. Voor ons komt er geen andere verhuurmaatschappij meer op vakantie, alleen CDM! Wij zijn echt dik en dik tevreden met hun service!

    Sterke punten
    Klantenservice na de vakantie; contactmomenten tijdens de vakantie; het geduld tijdens het mailen

    Door Sander op 10 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Via Delmarcar een auto gehuurd bij Budgetcar in Molyvos, Lesbos. Niet doen ! Oude Toyota Yaris uit 2007 met krassen en deuken. Onvriendelijk personeel en geen steun van Delmarcar. Boek niet in Nederland maar gewoon ter plekke. Is goedkoper en je weet wat je krijgt !!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Valse beloften, geen service en duur.

    Door J. Tuithof op 7 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • 2 dagen na boeken heb ik nog niets gehoord en besluit zelf maar eens te bellen. Blijkt de huurauto ineens niet beschikbaar. "Oh, hebben ze u daar nog geen email van gestuurd," krijg ik te horen. "Kunt u iets doen"?, vraag ik. Ik moet hem overmorgen hebben en ik kan niet nog eens 2 dagen wachten op al dan niet bevestiging. "Nee, helaas. Auto's kunnen altijd ineens niet meer beschikbaar zijn". is het antwoord. Ongelooflijk! Maar waar!

    Sterke punten
    Geld verdienen via telefoongesprekken door klanten meer dan 10 minuten in de wacht te zetten

    Zwakke punten
    Kunnen geen auto leveren. Bedrog

    Door L. van Berge op 17 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Via Car del Mar van 4t/m13 juni een auto gehuurd bij Maggiore in Milaan. Autohuur betaald aan Car del Mar. 325 euro Borg geresveerd op creditcard t.g.v. Maggiore. keurig gecanseld op 13 juni. Op 14 juni huurbedrag door Maggiore afgeboekt van de creditcard. Ik heb toen contact opgenomen met Car del Mar, hen ook bewijs stukken gestuurd. Na enig heen en weer gemail, niets meer van hen vernomen, zonder enig resultaat.

    Door Grahmbeek op 26 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Als je hun service ooit nodig hebt, dan ben je de Sjaak want ze hebben echt een slechte helpdesk die nooit te bereiken is.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Helpdesk

    Door James op 14 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Via cardelmar een auto gehuurd bij de co in Argentinië Onze flight was delayed en zo kwamen wij een dag later aan in Buenos Aires Op de voucher van cardelmar stond een telefoonnummer waarmee Cactus 7/7 24/24 kon bereikt worden Vanuit Londen onmiddellijk gebeld van zodra delay bekend was, geen antwoord, nog 8 x geprobeerd, geen antwoord, sms gezonden en email naar cardelmar met verzoek cactus te contacteren (wat zij nooit gedaan heeft). Bij aankomst dag later op vliegveld BA 4.30h gewacht op bestelde auto. Deze was intussen verhuurd en wij kregen een oude vervangwagen totaal beschadigd aan de buitenkant (krassen...) Cactus verontschuldigde zich cardelmar heeft een verkeerd telefoonnummer opgegeven. Dus zij waren niet op de hoogte. Nu komt de verachtelijke, arrogante service van Cardelmar. Op mijn ettelijke emails kreeg ik totaal geen antwoord. De Ceo gecontacteerd, plots beweging in de zaak, maar na een summier onderzoek, antwoord cardelmar op mijn vraag naar schadevergoeding (telefoons Londen nr BA, 4.30h wachten, oude wagen...) tgv. een bijzonder ernstige fout van cardelmar nl. verkeerd telefoonnummer opgegeven met als gevolg al onze problemen, wij geven geen schadevergoeding - zonder motivatie, zonder argumentatie - toppunt van botheid, arrogantie, machtsuitoefening. Al de bewijsmiddelen die ik overgemaakt had, al de emails, de verontschuldiging van Cactus, allemaal geen reden voor Cardelmar om ook maar enige uitleg te geven, zich zelfs maar te verontschuldigen. Alleen : We do not. Verwerpelijk. Totale minachting van hun klant. Misschien betaal je iets meer bij een andere autoverhuurder maar je wint op alle vlak door Cardelmar te vermijden. Die firma minacht haar huurders met een ongelooflijke dedain.

    Sterke punten
    ik zou niet weten welke

    Zwakke punten
    totale minachting voor haar huurders

    Door johan op 13 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • CalDelMar is niet in staat geweest om de totale kosten van de huur goed weer te geven. Mijn boeking werd zo'n 50 procent duurder door een one-way-fee die ik aan de verhuurder moest betalen. Dit staat inderdaad en helaas in de 'kleine letters' van CarDelMar geschreven...

    Door Roel op 5 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zolang je de auto huurt bij een betrouwbare verhuurder is er niets aan de hand om via CarDelMar te huren. Echter, als je huurt bij een onbetrouwbare verhuurder, in ons geval Goldcar en door deze verhuurder buiten onze schuld om op extra kosten gejaagd wordt, dan blijkt de service van CarDelMar al snel op te houden. 'Je hebt een contract getekend, dan kunnen wij niets meer doen.' Maar ik vind dat CarDelMar zich daar wel erg makkelijk van af maakt. Een stapje harder zetten voor hun klanten mag best. Voor mij een reden om de volgende keer niet meer voor CarDelMar te kiezen.

    Sterke punten
    Vergelijkt meerdere aanbieders.

    Zwakke punten
    Werkt met onbetrouwbare aanbieders.

    Door Petra op 20 september 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • De slechtste ervaring ooit die we hadden met autohuur. Car Del Mar werkt duidelijk samen met onbetrouwbare en malafide verhuurbedrijven. Dit hebben we mogen ervaren. Voor ons nooit meer Car Del Mar. Hoe cynisch het ook mag klinken. Bij het terugbrengen van de wagen waren er 2 inritten van de parking. De ene richting alle betere verhuurbedrijven de andere inrit de malafide. Ik had er een foto moeten van nemen. TIP: HUUR NOOIT BIJ GOLDCAR. Het lijkt goedkoper tot je ter plaatse je wagen gaat afhalen: onder druk laten ze je een bijkomende verzekering nemen + € 200 in ons geval. Reeds +- € 200 betaald aan Car Del Mar, samen € 400. Dit voor de smerigste auto ooit. Ongewassen extreme vlekken op zetels, lege ruitesproeiers, blutsen, geen goedeplank,... Het was op een zaterdag met gevolg CAR DEL MAR is NIET BEREIKBAAR in het weekend. = alle macht aan de verhuurder.

    Sterke punten
    "goedkoper" tot je ter plaatse moet bijbetalen (misleiding tot en met !)

    Zwakke punten
    Werkt samen met onbetrouwbare autoverhuurders. GOLDCAR ONBETROUWBAAR. Zolang Car Del Mar samenwerkt met zulke bedrijven zal ik er NOOIT MEER huren en het ook iedereen afraden.

    Door Jürgen op 4 september 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Via CarDelMar een auto gehuurd bij Viten Group op Sardinië. Helaas is ook Viten Group een van de bedrijven die op slinkse wijzen geld uit de zakken van toeristen weet te kloppen. Mijn credit card had net niet voldoende limiet om de borg te voldoen en andere betaalmiddelen (credit card vriendin/ cash/ bankpas) werden niet geaccepteerd. Bij terugkomst waren we 50 minuten te laat bij het inleveren van de auto en hiermeer werdt meteen €63 voor een volle dag extra in rekening gebracht. Flexibiliteit is ver te zoeken bij deze firma!

    Sterke punten
    Huren van een auto snel online te regelen

    Zwakke punten
    - Inflexibel - Niet klantvriendelijk - Alle opties aanwenden om klanten meer te laten betalen

    Door B. Leenders op 18 augustus 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Risico is zeer groot dat je huurauto al weg is als je te laat bent ( kan al bij enkele minuten na afgesproken tijdstip) Al je geld is dan weg !!!!

    Sterke punten
    Degene die je te woord staat...vindt het ook kolder maar heeft te maken met het bedrijfspolici

    Zwakke punten
    Het bedrijfpolici

    Door Ron op 14 augustus 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Via CarDelMar een auto gehuurd met volledig all risc verzekeringspakket in Malaga (bij DelPasso autoverhuur). Bij het afhalen werd zeer sterk aangedrongen, incl. doem scenario's, om de auto nogmaals all risc te verzekerenen maar dan bij bij de verhuurder zelf. Omdat ik hier niet op in ging wilde ik de gebruikelijke deposito storting met mijn creditcard doen maar tot mijn verbazing werd mij verteld dat m'n pincode niet klopte (100% zeker dat deze wel juist was) en dat de creditcard hierdoor geblokkeerd was. De enige optie die geboden werd was toch de extra all risc verzekering af te sluiten waardoor er geen deposito storting nodig is met als resultaat dat de autohuur ruim 2x zo duur werd. Na met mijn bank gebeld te hebben bleek mijn creditcard helemaal niet geblokkeerd. Men zag in hun systeem dat mijn deposito stortingen tot tweemaal toe afgebroken waren voordat deze afgerond konden worden. Ik ben er dus met een simpele touristen truc bedonderd. CarDelMar neemt helaas geen enkele verantwoordelijkheid voor het voorval. Wanneer een broker als CarDelMar zo met klanten omgaat is het wel een erg makkelijk verdienmodel, wel de winst opstrijken maar geen enkele verantwoordelijkheid nemen voor de door hen geselecteerd autoverhuurbedrijven, ook niet als je aantoonbaar bedrogen bent door een louche lokale verhuurder. De mederwerkers van CarDeDelmar zijn zeer correct maar de bedrijfspolicy is ver benedenmaats.

    Sterke punten
    Vriendelijke medewerkers

    Zwakke punten
    Schadalig slechte service

    Door Hans de Gier op 12 augustus 2017 Reageer (2 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Via CarDelMar een auto gehuurd met volledig all risc verzekeringspakket in Malaga (bij DelPasso autoverhuur). Bij het afhalen werd zeer sterk aangedrongen, incl. doem scenario's, om de auto nogmaals all risc te verzekerenen maar dan bij bij de verhuurder zelf. Omdat ik hier niet op in ging wilde ik de gebruikelijke deposito storting met mijn creditcard doen maar tot mijn verbazing werd mij verteld dat m'n pincode niet klopte (100% zeker dat deze wel juist was) en dat de creditcard hierdoor geblokkeerd was. De enige optie die geboden werd was toch de extra all risc verzekering af te sluiten waardoor er geen deposito storting nodig is met als resultaat dat de autohuur ruim 2x zo duur werd. Na met mijn bank gebeld te hebben bleek mijn creditcard helemaal niet geblokkeerd. Men zag in hun systeem dat mijn deposito stortingen tot tweemaal toe afgebroken waren voordat deze afgerond konden worden. Ik ben er dus met een simpele touristen truc bedonderd. CarDelMar neemt helaas geen enkele verantwoordelijkheid voor het voorval. Wanneer een broker als CarDelMar zo met klanten omgaat is het wel een erg makkelijk verdienmodel, wel de winst opstrijken maar geen enkele verantwoordelijkheid nemen voor de door hen geselecteerd autoverhuurbedrijven, ook niet als je aantoonbaar bedrogen bent door een louche lokale verhuurder. De mederwerkers van CarDeDelmar zijn zeer correct maar de bedrijfspolicy is ver benedenmaats.

    Sterke punten
    Vriendelijk medewerkers.

    Zwakke punten
    CarDelMar laat je stikken als je door hun locale partner aantoonbaar juwordt opgelicht. Ga naar een betrouwbare broker!

    Door Hans de Gier op 9 augustus 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zij doen hun best om je met een laag tarief binnen te halen en vervolgens hun omzet te vergroten met een upgrade en verzekeringen. Zoals de meeste verhuursites. Alleen is de service slecht. Ze zijn onbereikbaar. Alles is computer gestuurd vanuit Duitsland. Dus als er iets gewijzigd moet worden of je hebt een schade of serviceprobleem dan ben je de klos bij deze maatschappij!

    Sterke punten
    Veel aanbod en zoekmachine

    Zwakke punten
    Geen service. Computergestuurd bedrijf dat er alles aan doet om met minimale inspanningen geld te verdienen.

    Door Rob op 28 juli 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Cardelmar: alleen communiceren in het engels. Is niet erg klantvriendelijk voor een Nederlander. Partner Firefly heeft haar zaakjes niet voor elkaar. Voor een standaard navigatiesysteem vraagt men € 5,-- per dag, extra bovenop de prijs, die in Nederland betaald is. Pure diefstal. Als ik niet zou betalen: haalt men de navigatie uit de auto? Dan een alternatief voor de categorie Ford Mondeo: Fiat 500. Schandalig. Onder druk betaald. Vervolgens een vuile auto, zowel binnen als buiten. Electronisch info systeem: volledig de weg kwijt. Ruitenwissersproeiers werken niet. Eerdere huur via Cardelmar was prima, maar de partner Firefly kunnen ze beter afwijzen. Auto inleveren: niemand te zien.

    Sterke punten
    Heel veel aanbod

    Zwakke punten
    Communicatie uitsluitend in het engels. Is er controle over de partners/verhuurbedrijven?

    Door Willem op 4 juli 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Schrijf een positief bericht anders wordt deze niet vermeld. Dus hier geen auto huren.

    Sterke punten
    ze verdienen goed aan je. Verhuurder en onderverhuurders wijzen altijd je claim af, of verwijzen naar elkaar.

    Zwakke punten
    allemaal oplichters

    Door Dankers op 9 mei 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek CarDelMar

Schrijf je eigen review