Het zijn een stel oplichters die er alles aan doen, iedere keer nieuwe redenen verzinnen, om geclaimde schade niet te hoeven betalen. Eerst accepteren ze dat ik de auto uiterlijk om 6.00 uur 's ochtends terugbreng naar de verhuurmaatschappij op de luchthaven, maar er is niemand van de verhuurmaatschappij om de auto te controleren op schade. Easyterra heeft me daar niet over geïnformeerd. Ze verwijzen naar hun algemene voorwaarden dat ze bij alleen een sleutelservice geen schade vergoeden!!! Ten tweede vroegen ze me om te bewijzen dat de schade er bij aanvang van de huurperiode nog niet aan zat. Het komt er dus op neer dat ze hun zakenpartner, de verhuurmaatschappij, niet vertrouwen. Nadat ik hen had verteld dat we de auto hadden gecontroleerd op schade, die anders was dan aangegeven op een formulier van de verhuurmaatschappij, kwamen ze met een andere reden om de schade niet te vergoeden. Nu moest ik bewijzen dat de schade niet was ontstaan in het korte tijdsbestek van 6.00 uur 's ochtends en 7.50 uur 's ochtends, toen de verhuurmaatschappij pas de auto, die stond op de parkeerplaats van de verhuurder, checkte en de schade opmerkte! Toen ik met foto's aantoonde dat de schade er al was vóór het einde van de huurperiode, hoorde ik niets meer van hen. Zoals gezegd, het is een grote oplichterij. Huur geen auto bij Easyterra en ga zeker niet voor de zogenaamde zorgeloze service.
Sterke punten
Leuke website
Zwakke punten
Slechte service, telefonisch niet bereikbaar, lang wachten op antwoorden per mail, slechte informatie over waar ik kantoor van de verhuurmaatschappij op de luchthaven kan vinden, doen er alles aan om schade niet te hoeven betalen ondanks beloften in hun worry-free service, waarvoor ik extra heb betaald.