Ik boekte voor het eerst een auto voor het buitenland, maar had per ongeluk geen EU pechhulp aangevinkt. Ik huur regelmatig en ik boekte het op gewoonte en miste dit dus. Nu kreeg ik toevallig ook pech met de auto waar een bedrijf mij geholpen heeft die Snappcar had ingehuurd. Nu krijg ik na 1 maand en flinke rekening van de kosten, begrijpelijk, maar ook een boete van 500 euro. In mijn ogen onwettelijk hoge boete. Uiteraard schermt Snappcar met standaard teksten als 'het staat in de algemene voorwaarden' etc, maar ik betaal al 100% van de kosten. Waarom alsnog 500 euro in rekening brengen? Niet dat iemand mij tijdens mijn vakantie erop had gewezen dat ik geen dekking had, want anders had ik voor het bedrag wat ik nu in rekening krijg makkelijk zelf iets goedkopers kunnen regelen, maar nee. Expres wachten zodat je de klant extra veel in rekening kan brengen. Lekker melken en melken van een onethisch bedrijf. Van mij hoor je geen positief woord meer!
Zwakke punten
Onredelijke algemene voorwaarden en contactmogelijkheden.