Reviews van deze auteur

Site ERROR?? GELD KWIJT!!

Review over DoYouSpain

Meer malen bij DYS gehuurd zonder problemen.
Vorige week (21.32 uur volgens DYS) een auto geboekt (nog 2x zo duur maar was niet anders) voor:
GERONA ophalen Dag A 15.00 uur – retour Dag B 14.30.
Zagen nog op tijd dat de tijden beiden waren veranderd in 10.00 uur.
Met VISA 835 euro betaald (21.33.46 uur).
Na enkele minuten voucher binnen (21.38 uur):
ALICANTE (600 km verder) en ophalen en brengen 10.00 uur.
Wij in paniek. Geprobeerd te wijzigen/cancelen (21.52 uur). Maar lukte niet. Was non-refundable.
VISA gebeld (21.54 uur) die kunnen ook niks omdat ze altijd garant staan voor betalingen.
Teruggebladerd. Staat op de site: “There was an ERROR. Sorry for the inconvenience”. Wel met de juiste boekingsgegevens. Screenshot gemaakt en meegestuurd (ja maar die is van 22.05. Ja duh)
3x geprobeerd te bellen maar wordt niet opgenomen en sta je in de wacht (dag 12,50)
Diverse mails gestuurd maar kan niets aan gedaan worden (we kunnen wel naar de maan en terug). Het bedrijf in Alicante (OK Mobility) zit niet in Gerona. Dus. Maar ze doen er wel zaken mee gezien de foute boeking!
OK Mobility gebeld. Was begrijpend en meewerkend en vond teruggave niet erg. Maar DYS heeft het beheer over het geld dus zij kunnen niks.
DYS adviseerde uiteindelijk om maar de vlucht om te boeken……. Ofwel 600 km verder dan waar we moeten zijn.
Riekt naar oplichting. Je kan natuurlijk je eigen ERROR creëren en cashen?? Ga kijken wat de Rechtsbijstand kan.
Nog wat voorbeelden van reacties (van Trustpilot) hieronder (heb het onbereikbaar zijn maar weggelaten):
KLAAS ALBERT HOFSTRA - Voortaan weer boeken bij een goede brooker als Easyterra of Discovercars
ERIK HOLLAND - Door een technische storing op hun website, (….) bleek er achteraf alsnog een dubbele boeking van de creditcard te zijn afgeschreven!!
ASTRID VAN KRIEKEN - foutje gemaakt met de terugbrengtijd, maar kan dit niet meer wijzigen. Pas op met boeken op deze site . Voor je het weet staat alles terug op de standaardwaarden en zit je eraan vast

@Lydia: maybe you should translate the above. Then you can read that I made a correct booking but received a wrong "product" due to an ERROR on your site. If it had just gone well, you wouldn't have heard me. We are really not that stupid to choose both the place and both times wrong!! All other times it always went well so we're not doing this for the first time

18-06-2022:
En dan vandaag het gore lef hebben een mail te sturen voor het afsluiten van een verzekering voor een auto die ik niet ga halen (600 km verder) door een ERROR op hun site!!

Sterke punten
Geen idee

Zwakke punten
Dat ik 835 euro kwijt ben door een ERROR op hun site en zij star vol blijven houden dat ik geen geld terug krijg of de huur omgezet kan worden. Bellen heeft geen zin en op review en mails telkens hetzelfde antwoord

reacties: