Aan het begin van de jaren zestig werd de slogan 'We try harder' gelanceerd, waarmee Avis zich positioneerde als 's werelds tweede autoverhuurmaatschappij. Ofwel dé autoverhuurder, die zich steeds opnieuw dient te bewijzen ten opzichte van de nr. 1. Deze gedachte vormt inmiddels de kern van onze bedrijfsfilosofie, ook al is Avis inmiddels allang marktleider in Europa.

Avis Reviews

    Oplichters, huur nooit een auto bij AVIS

    Auto zat bij een reispakket van Style in travel. Bij aankomst in Faro, de auto opgehaald bij een jongeman die slecht Engels sprak, enkel toen hij een verzekering van €90 wilde bijverkopen was zijn Engels beter, wij hebben het contract getekend zonder extra verzekering, contract zou in de mail komen.(niet ontvangen) Een paar weken na thuiskomst is er maar even €74 van de rekening, reden, pechverhelping, tol op de snelweg, de tol zat normaal gezien tot €51 in het pakket.na een klacht te hebben ingediend bij Style in travel zien ze dat er een dag te veel is aangerekend, hierop wordt €24 terug gestort, maar er was dan eerst nog maar eens €21van de rekening dus in totaal €71 van de rekening, waarom, geen idee in het contract dat we tekende bij style in travel stond, alles inbegrepen, onbeperkte kilometers. We zijn intussen bijna een maand thuis maar de klacht is nog NIET opgelost, wij willen ons geld terug.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    AVIS - oplichterspraktijken

    We hadden hotels + wagen (AVIS) geboekt via het reisbureau voor een rondrit in Portugal (van Lissabon naar Faro). We nemen vooraf een "Full Cover" zodat we (dachten) ons niets te moeten aantrekken van bijkomende verzekeringen.
    Aangekomen op de luchthaven van Lissabon staat er een onoverzichtelijke massa voor de balie van AVIS. Ticketje genomen en geduldig 2 uur gewacht tot het onze beurt was. Het reisbureau had ons wel gezegd dat we ter plaatse nog de huur van het elektronisch apparaat voor de tolwegen in Portugal moeten huren. Op het contract (in Portugees!) staat letterlijk "Incluido Dispositivo Electronico de Portagens, RSN" wat ik versta als "inclusief elektronisch apparaat voor tolwegen". Na onze reis krijg ik een factuur van AVIS (in het Frans) waar mij twee extra verzekeringen aangerekend worden : "Road Assistance " en "Assistance Dépannage Etendue". Blijkbaar slaat die "RSN" die in het contract staat op deze extra verzekeringen. En wij dachten volledig verzekerd te zijn met onze "full cover"! Er is ons aan de balie nooit uitgelegd waar die RSN voor staat of nooit de vraag gesteld of wij extra verzekeringen wensten.
    We hebben verhaal proberen te halen bij het reisbureau en bij AVIS maar daar schermen ze zich af met juridische terminologie en het feit dat wij het contract getekend hebben. Dat een bedrijf als AVIS zich verlaagt tot dergelijke platvloerse praktijken vind ik bijzonder spijtig.

    Sterke punten
    geen, voel me bedrogen en opgelicht
    Avis heeft mij overtuigd om nooit meer met hen in zee te gaan.

    Zwakke punten
    alles, bovendien was het interieur van de wagen vuil

    Avis

    Auto gereserveerd en moest ik 3 uur wachten.
    Was niet schoon en ik kom nooit meer heen.
    Echte oplichters in Gdansk Polen

    Zwakke punten
    Vreselijk service

    Avis = oplichters!!!

    Wij zijn dit jaar naar Amerika gegaan en via get reisbureau connections een auto gehuurd. (De rest hebben we allemaal zelf geregeld) alleen 1 ding laten doen en dat is helemaal mis gelopen! Op voorhand hadden we de auto volledig betaald dus moesten we daar ook niets meer betalen. Na bijna 24u onderweg te zijn kom je daar aan en wil je liefst zo snel mogelijk je auto nemen en vertrekken. Aangezien dir onze 3e keer Amerika is wisten we al dat ze ons vragen gingen stellen als: gps nodig? Extra verzekering nodig voor dit of voor dat. Op alles hebben we NEEN geantwoordt. Ok zei die kerel van Avis, dan miet je enkel hier tekenen en cc geven voor de waarborg en dan kun je vertrekken. Alles verloopt prima maar bij het inleveren van de auto merk ik een vreemde afkorting op "non pkg items". Ik ging op de luchthaven vragen wat dit was maar ze bleven maar zeggen "alles is in orde" en wilde me niet uitleggen wat dit betekende. Toen we terug thuis waten zagen we ineens dat er nog 391€ van de kaart gehaald is! We hebben ons hele verhaal gedaan bij Avis belgie en connections maar et enige wat we te horen kregen is "je hebt get contract getekend" Sorry maat dit noem ik pure oplichterij!!!!! Mensen wijsmaken dat ze nix meer moeten betalen en dan nog zoveel aanrekenen!!! Tuurlijk had ik nooit getekend als ik dit wist!!! We weten nog niet eens wa dit wilt zeggen! We hebben nix extra gekregen, geen upgrade gehad en ebben de auto met een volle tank ingeleverd! Dit noem ik misbruik maken van de mensen hun goedheid!!! NOOIT nog zal ik iets via Avis boeken! In connections ben k dan ook zwaar ontgoocheld !

    Sterke punten
    NIETS, oplichters die rijk willen worden op kap van mensen hun goedheid!

    Zwakke punten
    Oplichters!

    Avis, alweer opgelicht

    Helaas heb ik vorige keer gezworen nooit weer een avis auto te huren. Toch heb ik het weer gedaan en nu krijg ik een claim voor 30euro dat ik de auto vies heb achtergelaten. een paar sand korrels weg zuigen kost geen 30 euro. En daarna kwam de opmerking dat er een kras in de auto zat en ik hem met halfvolle tank heb ingeleverd. Ik heb hem ontvangen met half lege tank dus inderdaad ook zo ingeleverd. De kras heb ik niet gemaakt en toch word ik er voor geclaimed. Oplichters, alweer ben ik er ingetrapt.

    Sterke punten
    goede auto

    Zwakke punten
    klanten service
    schade claimen die er niet is

Bezoek Avis

Schrijf een review