Met bijna 2.000 huurauto locaties wereldwijd biedt Alamo u een netwerk van autohuur locaties op populaire reisbestemmingen als USA / Amerika, Canada, Nederland en Frankrijk Alamo biedt u een huurauto tegen een scherpe prijs, met een optimale service en auto's die maximaal 9 maanden oud zijn.

Algemeen

Via de website van Alamo kunnen klanten 24 uur per dag een huurauto boeken tegen de voordeligste autohuur tarieven. De tarieven zijn inclusief ongelimiteerd aan kilometers, verzekering, lokale toeslagen en belastingen. Met de No-Risk garantie kopen klanten hun eigen risico volledig af.


Volledig verzekerd

Alamo zorgt ervoor dat klanten altijd verzeker op weg gaan. Klanten zijn verzekerd voor schade, diefstal en aansprakelijkheid. Daarnaast zijn de lokale BTW en luchthavenbelasting ook bij de prijs inbegrepen. In de meeste landen wordt er wel een eigen risico gehanteerd. Dit geldt echter niet voor autohuur in Amerika.


Leeftijd bestuurders

De gemiddelde leeftijd om een auto te kunnen huren is 21 jaar, maar verschilt per land, per lokale partner en per autotype. Aan klanten wordt gevraagd om de voorwaarden goed door te nemen om precies te zijn of er een leeftijdstoeslag is. In alle landen geldt, dat de bestuurders in het bezit moeten zijn van een geldig rijbewijs uit het land van herkomst.


Extra kosten

De extra kosten bij het huren van een auto bij Alamo kunnen kosten zijn voor een kinderzitje, winterbanden, skimateriaal en drop off kosten. Daarnaast kan er op sommige bestemmingen een toeslag gelden voor extra bestuurders. Een bestemming waar er zeker geen kosten in rekening worden gebracht voor een extra bestuurders is Californië (USA). Indien klanten hebben gekozen voor een Alamo Gold of Gold underage pakket, dan hoeven zij geen extra kosten te betalen voor de extra bestuurder. In dit geval kan men drie extra bestuurders opgeven.


Annulering- en wijzigingskosten

Klanten betalen EUR 35,00 als ze tot 14 dagen voor de aanvangsdatum van de huur een boeking annuleren. Van 14 dagen voor aanvangsdatum tot 1 dag voor aanvangsdatum betalen zij EUR 47,50. Bij annulering binnen 24 uur voor aanvang van de autohuur bedragen de annuleringskosten 100% van de huursom. Daarnaast zijn de berekende dossierkosten niet terug te vorderen. Ook een gedeeltelijke teruggave van het huurbedrag is niet mogelijk.


Contactgegevens

De klantenservice van Alamo is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur. Buiten kunnen klanten een e- mail sturen. die binnen 24 uur beantwoord zal worden. Telefoonnummers: vanuit Nederland: 030-6930136 vanuit België: 0031-30-6921399 Overige landen: +31-30-6933088


Alamo Reviews

    NOOIT MEER!

    Via Rental Cars een auto gehuurd bij Enterprise/ Alamo voor onze vakantie in Schotland. Eenmaal daar kregen een melding van de auto dat de banddruk te laag was. Lekke band blijkt toen. Dus we pakken het reserve wiel. Niet dus. Geen reservewiel in de auto. (Dit heb ik eerder gelezen bij een andere referentie) Toen maar het noodnummer van Alamo gebeld. Die bracht me verder in contact met de Britse wegenwacht.Via een noodreparatie konden we naar de kwikfit in England. Gelukkig kregen we een nieuwe band die we zelf financieel hebben voorgeschoten en we konden weer verder met onze vakantie. Bij terugkomst in Nederland moesten we een nieuwe band betalen van 190 Euro en 60 Euro administratiekosten. Huh? Maar we hadden zelf toch al een nieuwe band betaald?? "Ja" zegt Alamo "Want we hadden niet de juiste band die bij de auto hoort gebruikt,dit is een ander merk". Dat hadden ze ons ook wel mogen vertellen toen we telefonisch contact met Alamo er over hadden. Dan hadden we een band gekocht die hetzelfde is. Ze wisten dat we naar de Kwik fit gingen aldaar. Geld dat we betaald hadden voor de band bij Kwikfit kregen we niet vergoed zowel niet bij Rental Cars als Alamo. Gelukkig kregen we wel de 190+ 60 Euro terug van Rental cars.
    Dan denk je klaar te zijn, komt Alamo 6 weken later weer aanzetten met een rekening van 122 Euro ivm wegenwacht kosten.Die worden ook niet vergoed.
    Waarom zit er geen reservewiel in de auto? Waarom hadden ze ons geen informatie over de aankoop van een nieuwe band doorgegeven. En waarom die torenhoge administratiekosten van 60 Euro? En dan nog die trage correpondentie.
    Ben er klaar mee. Alamo / Enterprise Nooit meer!!!

    Sterke punten
    Ik zou niet weten wat. NIETS!

    Zwakke punten
    ALLES!

    Grote verborgen kosten

    In het kort: auto gehuurd via (Ryan Air auto verhuur) bij
    Alamo Wenen/Vienna Airport (3 daagse trip).

    Gecheckt of naar het buitenland rijden mogelijk was, wat het geval was. Dit komt volkomen overeen met concurrenten van Alamo waar ik in het verleden bij gehuurd heb.
    Op de airport aangekomen vraag ik voor mogelijke tips voor plekken waar ik tol vignettes het beste kan kopen. Hierop werd geen antwoord gegeven maar direct gezegd dat er een extra rekening komt van 46,- euro. Mijn totaal bedrag was rond de 85,- (voor drie dagen, kleinste auto) dus een 46,- extra charge is behoorlijk van den zotte. De medewerker in kwestie loog dat dit bedrag voor alle autoverhuur bedrijven verplichte is - verzekering dacht hij. Dit heb ik nagevraagd en is 100% onwaar.
    Bedrag van 46,- daar moeten aftikken voordat ik mijn vooraf gereserveerde auto kon krijgen. De hele huur annuleren was natuurlijk geen optie ivm grote annuleringskosten.
    Ik ben zwaar over de zeik dat mijn gehele autoverhuur uitgaven ruim 50% duurder geworden zijn.

    Opgelicht door alamo

    Auto opgehaald in Vancouver. Agent raadde ons een GPS aan want niet aanwezig in de auto. Eerst toonde hij een toestel dat een huurprijs had van meer dan 300$. Toen ik al lachend zei dat ik beter een GPS zou kopen, kwam hij af met een toestel van 150 $. Omwille van het gemak dat toestel genomen. In de auto merkten we dat er toch een ingebouwde GPS aanwezig was. Wij zijn het gehuurde toestel terug gaan inleveren en de vrouwelijke bediende zei dat het geen probleem was en dat ze de huurprijs zou annuleren. Bij het binnenbrengen van de auto in Calgary zei de agent dat er niks zou worden aangerekend. Een paar dagen nadien, toen ik mijn mastercard uitgaven controleerde, zag ik dat er toch 150 was afgegaan door Alamo. Ondertussen zijn we een kleine maand verder en ondanks klacht bij Joker en sunny cars niks meer vernomen. Het mag dan gaan om "maar" iets meer dan 100€, ik walg van dergelijke praktijken. We zijn heel naïef geweest.

    Sterke punten
    de auto.

    Zwakke punten
    Oneerlijke praktijken

    NIET HUREN BIJ ALAMO IN AMERIKA

    Wij hadden minivan gehuurd via de site maar bij aankomst hoop gezeur dat niet paste en moest grotere auto worden. ze weten dat je na lange reis moe bent en uiteindelijk overstag gaat. grotere auto gehuurd en achteraf krijg je nog een hele lijst aan extra kosten. krijgt geen rekening maar wordt gewoon afgeschreven. zijn gewoon ordinaire oplichters. klantenservice doet alsof ze daar niet werken maar houden je aan het lijntje. ECHT 1 TIP niet doen. Je vind overal de zelfde recensies.

    Sterke punten
    De autos zijn goed

    Zwakke punten
    OPLICHTERS
    Proberen alleen maar meer geld afhandig te maken op sluwe wijze. zodra je weg bent kan je niks meer.

    Geprobeerd op te lichten

    Afgelopen zomer een auto gehuurd bij Alamo. Prima auto, niets op aan te merken. Blijf belachelijk vinden dat je binnen Canada zoveel geld moet betalen als je je auto ergens anders inleverd.
    Eenmaal thuisgekomen werden we verrast door een mail met daarin een schade. Vreemd dat we de auto ingeleverd hebben in Vancouver, alles prima in orde was en we daarna ineens schade zouden hebben. Alles is opgelost maar het riekt naar oplichting. Nooit meer een auto van Alamo.

    Sterke punten
    Goede auto.

    Zwakke punten
    Zeer onvriendelijk ongeïnteresseerd personeel.

    Oplichters-verschikkelijk!!

    Auto van Alamo in Zurich gehuurd. Bij aankomst op het vliegveld bleek het bedrag aanzienlijk meer te zijn dan de offerte. Toen bleek dat wij zo'n €15.000 borg moeten betalen om de verzekering te dekken!! Dat kon niet, dus ging de prijs nog meer omhoog. Uiteindelijk bijna €1000 betaald voor een auto voor 3 dagen. Andere cliënten werden ook weggestuurd omdat ze per abuis een auto in Zurich stad en niet op het vliegveld hadden geboekt. Echt geen service! Nooit meer.

    Sterke punten
    Geen enkel

    Zwakke punten
    Prijzen, oplichterij, kosten achteraf, geen service,

    Oplichters!

    Almelo - Calgary:
    van te voren alles geboekt en betaald bij reisbureau.
    Ter plekke aangekomen (met voucher) zeggen ze dat er is betaald voor een klasse lager.

    Wil ik toch te klasse hebben die er op de voucher staat (volgens hun al lastig omdat ze het niet hebben), moet ik 800 Canadese dollar bijbetalen (voor 3 weken).
    Uiteraard is NL reisbureau door tijdsverschil niet bereikbaar en leveren wij de auto in Vancouver in.

    Met veel gedoe (ook bij de buren aan de balie) de juiste auto meegekregen zonder direct te betalen met de opmerking dat wij dat bij inleveren dat dan alsnog moeten doen, tenzij er eerder door reisbureau wordt bijgestort.
    Volgende dag gemaild met reisbureau en zij hebben het juiste bedrag betaald en dit teruggekoppeld naar verhuurder.

    Bij inleveren was er ook niets meer aan de hand.

    Sterke punten
    - normale auto
    - goede (transparante) inlever procedure. Je krijgt direct een bewijs mee dat de auto in goede staat is ingeleverd.

    Zwakke punten
    - proberen je aan de balie op te lichten, waarschijnlijk wetende dat je een lange vlucht achter de rug hebt en het reisbureau thuis niet bereikbaar is.

    Zeer slechte ervaring

    Ik heb een zeer slechte ervaring met Alamo's verhuurbedrijf in Ajaccio (Corsica).

    Ter info: Via ons reisbureau werd reeds afgesproken dat de gereserveerde auto per internet gedekt is in hun volledige verzekering.

    Bij het ophalen aan de luchthaven moest een borg van maar liefst 900 Euro per Visa betaald worden, maar dit blokkeerde. Aangezien mijn Visa-kaart dit weigerde, en ik bijgevolg slechts een kleinere borg kon betalen, moest ik verplicht een extra verzekering sluiten, hoewel het reisbureau reeds alle mogelijke schade dekte in hun volledige verzekering. Bijkomende kost € 165. Anders geen auto!

    De auto was erg schoon. Op het dashboard lag wel een papier: "Als de auto niet in een goede staat wordt geleverd, extra kosten + € 100". Oké, we zijn onderweg! Na minder dan 100 km aanduiding op het dashboard: "te lage druk" band.

    Dan maar de band vervangen, geen probleem. Helaas... de auto bevat geen reserveband! Enige mogelijkheid is dus om het kantoor van Alamo op te roepen. Zij zouden een technicus sturen. De band wordt gerepareerd op de site en we kunnen de auto doorgaan tot het einde van de huurperiode.

    Bij aankomst op de luchthaven bij levering, moeten we een nieuwe band + een reparatie kit betalen! Hoewel we een extra verzekering afgesloten hadden (bovenop de verzekering van het reisbureau).

    De bijkomende kosten waren nog niet bekend, maar dit kan maar liefst 300 euro zijn. Na een harde en lange discussie worden we weggestuurd met een ontoegankelijk telefoonnummer voor onze klachten! Na meer dan 10 jaar ervaring van autoverhuurbedrijven tijdens onze vakantie is dit de slechtste service. Dit is eigenlijk geen service maar pure geldroof van toeristen. Dit was de eerste en meteen ook de laatste keer dat wij met Alamo zouden huren!

    Sterke punten
    /

    Zwakke punten
    Onvriendelijke service
    Onvoorziene kosten
    Verplicht tot afsluiten extra verzekering bij lagere borg
    De "extra verzekering" dekt uiteindelijk ook geen lekke band

    Nooit meer huren bij Alamo!!!

    Alamo is hetzelfde als Enterprise...
    Zeer nare ervaring gehad met Alamo bij Airport in Brussel!!!
    Zeer onvriendelijke manager, Kevin Sterkmans, die geen goede manieren heeft om te communiseren noch intentie tot iets op te lossen.

    Vandaag ipv gereserveerde automaat kreeg ik een schakelauto - er waren geen andere opties...
    Geld terug - ook geen optie!
    Nooit meer boeken bij deze oplichters!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen opties tot oplossing van een probleem

    Balie medewerkers geven verkeerde informatie.

    Schandalige service. We hadden een auto gehuurd om door Florida te reizen.
    Kwamen bij de balie en werd meteen gevraagd hoeveel personen en koffers.
    Advies was meteen dat gaat niet passen je moet een grotere hebben.
    Ook al ga ik aan dan leg ik gedeelte bank plat, kwam hij met verschillende foto's die naar mijn in ziens niet klopte.
    De grotere die was mogelijk niet beschikbaar. Natuurlijk gingen ze van alles proberen te regelen en uiteindelijk hebben ze dat ook gedaan.
    Maar ik had een onderbuik gevoel dat het niet klopte en wilde geen ander voertuig. Uiteindelijk door medereiziger laten ompraten om het toch te doen.
    Wat ons wel een kleine €400,- extra zou kosten.
    Nu zit ik op hotelkamer en heb er nog steeds een slecht gevoel bij en na het kijken naar alle reacties en foto's van de eigenlijke auto.

    KAN IK ALLEEN CONCLUDEREN DAT WE GENAAID ZIJN!!!!

    Alamo is voor mij zo corrupt als de pest en de is de 1ste en ook meteen de laatste keer dat ik daar een auto heb opgehaald.
    Voor mij is mijn eerste ervaring Amerika nu al slecht en heeft mijn verblijf verpest. Mijn mening over Amerikanen is hierdoor ook erg veranderd.

    Sterke punten
    NIeuwe voertuigen

    Zwakke punten
    Proberen alles om er meer geld uit te halen.
    Service dus in en in triest.
    Voertuig is/was niet schoon.

    niet bij Alamo huren in Santiago!!!

    Huur geen auto bij Alamo in Santiago Chili. Ga eerst maar eens googelen en kijk wat voor ellende je tegen komt. Hadden wij dat ook maar gedaan.
    We hadden voor 2 dagen een auto gehuurd op de luchthaven. Op vrijdagavond de auto op advies van een Alamo medewerker in een parkeergarage gezet (we hadden hier zelfs bewijs van, hij had de naam opgeschreven). Op zaterdag bleek de parkeergarage dicht tot maandag! Vervolgens geprobeerd Alamo te bellen maar ze waren niet telefonisch te bereiken. Dan maar met de bus naar de luchthaven. Daar hebben we het geval uitgelegd, het contract beëindigd en de sleutel ingeleverd. Alamo ging zelf de auto uit de parkeergarage halen. Dit hebben ze ook gedaan maar bij thuiskomst bleken ze 400 euro extra te hebben afgeschreven voor de dagen dat de auto in de garage had gestaan! Via rental cars een klacht ingediend maar ze weigeren ons terug te betalen. En rental cars doet ook helemaal niets.

    Sterke punten
    helemaal geen!

    Zwakke punten
    niet telefonisch bereikbaar
    dubbele kosten afgeschreven zonder dat dit was afgesproken.

    Drop-off fees / One Way fees - Wat is waar?

    Eerste zoekresultaat in Google op "alamo one way fees":

    google*com/search?q=alamo%20one%20way%20fee (vervang * door .)

    Leidt naar een actief gehoste .PDF vanaf alamo.nl zelf (op datum van posten van deze review)

    alamo*nl/pdf/Drop-off sheet USA - Canada NL.pdf

    Vanaf Alamo.nl zelf navigerend vind je echter compleet andere drop-off fees:

    alamo*nl/faq/#q3

    Wat is nu waarheid? Ik was in de war en klom in de mail met Alamo.Uit de opvolgende mailwisseling met Alamo.nl betreft dit het volgende:

    "alleen de informatie die te vinden is via deze zoeksite (Google) is verouderd. Dat is altijd mogelijk omdat een zoeksite zoals Google altijd alle informatie die op het internet aangeboden worden "onthoudt"

    "Wij verzoeken klanten altijd de website aan te houden voor de correcte informatie m.b.t. tarieven, one-way fees en voorwaarden voor het huren van een Alamo auto. Een fijne dag verder."

    Met andere woorden: "Hetgeen wij publiceren op internet is niet waar, wij vertellen u graag wat wij op welk moment de waarheid vinden". Wanneer ze er niet uitkomen verwijzen ze doodleuk (foutief) naar de werking van Google... (cache)

    Sterke punten
    Eigen waarheden verkondigen

    Zwakke punten
    Ik huur elders de komende vakantie...

    Alamo legt doodleuk eea naar eigen inzicht uit wanneer het haar het beste uitkomt. Klantvriendelijkheid staat klaarblijkelijk niet erg hoog op de agenda...

    achteraf extra hoge brandstofkosten verrekend middels borgsom creditcard

    Wij hebben op Nice Airport een Citroen C1 gehuurd, via Europcar, wat uitgevoerd werd daar door Alamo Car Rental, namens Europcar.
    De borg van € 100 via creditcard afgegeven.
    Bij het terugbrengen ingeleverd, ca 17-18 ltr benzine verbruikt.
    Nog niet de helft van de tankinhoud van 35 ltr.

    Later blijkt middels mijn bankafschrift dat ze ruim € 66 hiervoor
    berekenen!!
    Heb ze gebeld, zou 20 ltr verbruikt zijn, ok, kan.
    Alle overige kosten zijn handelkosten en btw!!
    Zou staan in de kleine lettertjes in de folder met voorwaarden.

    Oplichterij is het...
    Advies, altijd vooraaf aftanken, hoewel dit niet altijd mogelijk is!!

    Sterke punten
    prima auto

    Zwakke punten
    lange wachttijd bij balie op vliegveld
    Moet eerst nog met bus naar terminal 2 op auto op te halen

    hoogte waarborgsom

    Eerdere ervaringen met de autohuur in de USA brachten bij ertoe om nu vooraf duidelijkheid te krijgen om zo een nabetaling te voorkomen. Daarom vroeg ik om het bedrag van de waarborgsom. Ik gaf aan de duur van de huur, pick up locatie, type auto, creditcard etc. Het lukt ALAMO niet om de waarborgsom te geven. Het blijft wazig. Dan weer is het iets van 20 % en dan weer $ 300,00. Rentalcars geeft aan dat ik maar met $ 400,00 rekening moet houden. Eerst een boeking doen en dan pas krijg ik de gevraagde informatie. Als klant wil ik graag eerst weten wat de huurovereenkomst inhoud voordat ik ga boeken. Weten waar je aan toe bent.

    Sterke punten
    Snelheid van de beantwoording van mails.

    Zwakke punten
    geen duidelijkheid vooraf geven aan de klant.

    pas op

    waarschuwing: lees 10x je huurcontract door voor je je handtekening zet, blijf ook nee zeggen tegen extra verzekeringen. Bij ons bleek na herhaaldelijk nee zeggen tegen dure extra verzekeringen deze toch op het huurcontract gezet te zijn en wel op zo'n schimmige wijze dat wij er toch ingestonken zijn bij Alamo loc. Glasgow airport, Alamo maakt nl. geen nette optelling van de kosten maar zet (kleine) dagbedragen zonder subtotalen op het huurcontract. Het totaal staat dan weer op een hele andere plaats waar het niet zo opvalt. Ze weten echt wel hoe het hoor blijkt uit de rekening welke zij naar de creditcardmaatschappij sturen dit is nl. wel een rekening zoals deze hoort te zijn en die je eigenlijk ook als klant zou moeten krijgen. Ons heeft de huurauto in ieder geval een hele hoop geld gekost .Alamo doet of zijn neus bloedt en verschuilt zich achter voorwaarden en het feit dat je (helaas) getekend hebt. Wel niks dan lof voor rentalcars.com waar wij de auto gehuurd hebben, zij hebben wel getracht om de zaak met Alamo te regelen, helaas is Alamo blind en doof hiervoor.

    Zwakke punten
    geen klantgericht bedrijf lijkt erop gericht om zoveel mogelijk te halen bij de klant

    Heb je hulp nodig,reken maar NIET op hulp van ALAMO!

    Wij huren eigenlijk al 2 jaar bij Alamo maar hebben nooit echt hulp nodig gehad van ze. Altijd goed verzekerd bij ze. Afgelopen maand hebben we een rondreis gemaakt door West Amerika.

    Allereerst kwamen we aan in LA om de auto op te halen. De autoklasse die
    we gereserveerd hadden was er niet. Op zich niet erg dus hebben we een duurdere klasse gepakt. Willen we in Page naar Entelope Canyon rijden worden we via de navigatie naarr een onverharde weg gestuurd. Hier zijn we gelovig door gereden waardoor we halverwege vast kwamen te zitten in de modder met de auto. Hebben contact met Alamo gezocht. Liet ons weten dat ze terug zouden bellen met een oplossing maar dit is nooit gebeurd. Hebben gelovig gewacht tot ruim 6 uur in de hitte, in een indianenreservaat! Indianen kwamen toevallig de weg opgereden en hebben ons eruit gehaald. Ze zeidden dat we gwn pech hadden want de rest vast het stuk was gwn goed te rijden. Je kan trouwens niet anders dan op een onverharde weg rijden daar naar toe, dus voor de mensen die er ook naar toe willen, uitkijken dus!

    Dachten vervolgens ervan af te zijn maar de auto begon hard te schudden tijdens het rijden. Hebben weer om hulp gevraagd. (Het vast zitten in de modder kwam niet eens meer in hun op)

    Konden geen hulp bieden. Alles was gesloten, moesten verplicht eeander hotel pakken en de andere anuleren. SSMorgens konden we terug bellen.

    Volgende ochtend: Geen auto beschikbaar, vervolgens ruim 3 keer lange tijd in de wacht gezet zonder enige hulp. De 4de persoon stuurde ons naar een forddealer. Daar is de auto uiteindelijk gemaakt.

    Hebben de auto weer opgehaald, gingen koffers inladen, wat bleek er nu weer: ER WAS EEN AUTO BESTELD!!!!!!

    PFFFFFFFF

    CONCLUSIE: GEEN GOEDE SERVICE, GEEN GOEDE COMMUNICATIE ONDERLING, GEEN MEDELEVEN, ons advies: ga naar een ander autoverhuurbedrijf want je zou maar toevallig hun service nodig hebben!

    Sterke punten
    Geen!

    Zwakke punten
    Slechte service bij nood, word compleet genegeerd, geen medeleven, slechte communicatie onderling.

    Pas op voor de balie medewerkers

    In LA proberen de balie medewerkers grotere auto's en zogenaamde aftank service aan te smeren.
    Volgens de dame was de bestelde auto te klein voor alle koffers terwijl later bleek dat alles en nog veel meer er makkelijk in kon.
    Bij de aftank optie vertellen ze niet duidelijk dat het gaat om een volle tank. Het kan alleen voordelig zijn als je met een lege tank terugkomt.
    Naast ons werd klanten wijs gemaakt dat ze om door de warme gebieden te reizen echt een grotere auto met betere airco nodig hadden.

    Het lijkt erop dat balie medewerkers provisie op extra verkopen krijgen.

    Kortom, goed oppassen bij Alamo, maar waarschijnlijk ook bij andere verhuurders.

    Sterke punten
    Goede auto

    Zwakke punten
    Balie informatie

    Zeer slechte ervaringen Alamo Portugal

    Eind mei 2013 een auto gehuurd bij Alamo in Lissabon,
    eerst s'morgens om 09.00 u een half uur bij de balie gewacht, toen bleek dat er geen middenklasser auto's beschikbaar waren, weer een half uur gewacht.
    Eindelijk een auto beschikbaar, het was een uitgeleefde renault megane van 5 jaar oud met 80.000 km en vol deuken en krassen, deze absoluut geweigerd.
    Weer een half uur later een redelijke renault met 60.000 km .
    Achteraf bleek dat ik getekend had voor een volle tank van € 84.
    Conclusie: zeer slechte service, oude auto';s en onbetrouwbaar personeel.
    Ga liever na Hertz of Avis, betaal je iets meer, maar zonder ergenissen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    zeer slechte service, oude auto';s en onbetrouwbaar personeel.

Bezoek Alamo

Schrijf een review