Met SternRent blijft u altijd mobiel SternRent is het autoverhuurbedrijf van Stern. SternRent verhuurt landelijk personenauto's, bedrijfswagens en bussen vanuit 23 vestigingen. Gaat u verhuizen of op zakenreis? Of wilt u met een (ruimere) auto een weekend weg of op vakantie? SternRent heeft de huurauto die bij u past, bij u in de buurt tegen scherpe tarieven en heldere voorwaarden.

Leeftijd bestuurders

Klanten die een auto wensen te huren en besturen van SternRent moeten minimaal 21 jaar zijn. Daarnaast moet men ook minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs. SternRent brengt een 'Young Driver' toeslag van 3,50 per dag in rekening voor bestuurders tot 23 jaar.


Legitimatie afhalen auto

Bij het ophalen van een auto moeten klanten zich legitimeren. Dit kunnen zij doen middels een geldig paspoort, rijbewijs en een kopie van een recente bankafschrift of salarisstrook (max. 30 dagen oud). Daarnaast moeten extra bestuurders ook geregistreerd worden. Daarnaast moeten zij ook het originele rijbewijs overleggen. Bij de verhuurbalie worden zowel het rijbewijs als de pasoort en of ID gecontroleerd op echtheid en geldigheid. Daarnaast wordt er ook gebeld naar de opgegeven nummers.


Bijkomende kosten

Tijdens de huurperiode kunnen er eventueel kosten bijkomen. In dit geval kan gedacht worden aan tolgelden, kosten voor brandstof, reiniging, verkeersovertredingen en parkeren. Deze kosten zijn voor rekening van de huurder. Bij verkeersovertreding wordt er ook 15,50 aan administratiekosten in rekening gebracht door SternRent. Indien men de auto niet afgetankt retourneert, wordt er ook 15,50 aftankkosten in rekening gebracht naast de gemaakte brandstofkosten.


Borg

Bij SternRent is de borg opgebouwd uit de verwachte huursom van de auto, het eigen risico 80,- voor de brandstof. Dit wordt betaald bij aanvang van de huurperiode bij een van de Stern vestigingen waar de auto opgehaald wordt. Betaling van de borg kan alleen met een creditcard (MasterCard, Visa en American Express) of een pinpas op naam van de huurder. De borg kan alleen betaald worden door de huurder van de auto. De creditcard of pinpas moet namelijk op naam staan van de huurder, zodat de borg op de juiste rekening teruggestort kan worden.


Betaling

Klanten kunnen bij de diverse Stern vestigingen, waar de huurauto opgehaald wordt, betalen met een pinpas of creditcard (MasterCard, Visa, American Express), welke op naam staat van de huurder. Het is niet mogelijk om te betalen met debet cards (prepaid creditcards).


Online reserveren

Klanten kunnen online een auto bij SternRent reserveren. Dit kan men doen door online een reservering te plaatsen op de algemene verhuurpagina. Op deze pagina kan men auto's, personen bussen of bestelwagens bekijken, reserveren alsook de prijs berekenen. Bij het plaatsen van een reservering, komt men op gegeven moment in de reserveringsmodule, waar men kan aangeven waar, wanneer en voor hoe lang men een bepaalde klasse auto wenst te reserveren bij SternRent.


Contact gegevens

Verhuur afdeling T.: 088-2926520 Postbus 92291 1090 AG Amsterdam


SternRent video


SternRent Reviews

    Slechte service en asociaal bij Stern Rent Amsterdam West

    Wat een slecht bedrijf! Als je kritisch bent omdat zij een fout hebben gemaakt in de reservering dan heb je opeens een "uitbarsting" en ben je niet meer welkom. Als je een reservering plaatst de avond ervoor, dan krijg je wel een bevestiging en alles "lijkt" in orde, maar als je er eenmaal bent dan hoor je: Ja, sorry maar je kunt de auto pas in de middag ophalen. Terwijl je de auto voor de ochtend heb gereserveerd! NOOIT MEER STERN RENT!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Niet duidelijk Niet willen luisteren

    Vestiging eindhoven erg onbeschoft en klantonvriendelijk!

    Auto gehuurd bij Sternrent ehv. Door opname in ziekenhuis kon ik auto niet terugbrengen. Gevraagd of deze opgehaald kan worden of desnoods verlengd met online betaling (via ideal, kan wel op de website maar verder niet). Medewerker was totaal niet meedenkend en zei dat ik een aantekening zou krijgen en op een lijst van de BOVAG zou komen als ik hem vandaag niet terugbracht. Uit pure onmacht geprobeerd om hoofdkantoor te bereiken, die waren gesloten, kreeg een andere vestiging aan de lijn (Den Haag en Amsterdam west) waar beide dames mij goed hebben geholpen en zelf de vestiging hebben gebeld voor een oplossing. Hierdoor mocht ik toch de auto teee dagen later inleveren maar ik was al overstuur. Maandag weer een zeer onbehulpzaam en klantonvriendelijke medewerker terwijl er wel vestigingwn zijn die heel netjes zijn. Reactie hoofdkantoor is dat ze wel moeten (zich aan de regels houden), begrijpelijk maar waarom is de ene vestiging wel flexibel en de andere niet? Hou dit dan in 1 lijn. Eindhoven (zgn brabantse gezelligheid, nou absoluut niet!)

    slechte services

    zeer slechte services telefoon is belangrijker dan de klant aan de balie Verder nu al meerdere dagen moeten wachten op de terugstorting van de borg etc etc

    Zwakke punten
    slechte services zuchtende medewerkers

Bezoek SternRent

Schrijf je eigen review