Malaga car hire - Delpaso - Car hire Malaga Airport Car hire Malaga airport. No cancellation fee and Full/Full option. Pay on arrival or get a discount for prepaidment. Compare our All inclusive Pack.

Delpaso Car Hire Reviews

    Scam bedrijf

    Ik heb hier een auto gehuurd via discovercars. Enorm slecht behandeld door de medewerkers van Delpaso toen ze hoorden dat ik de volledige dekking bij discovercars had afgesloten en niet bij hun. Het begon met het dreigen van het niet meegeven van de auto, omdat we 3 minuten te laat waren. Vervolgens moesten we de auto zelf maar controleren op gebreken. Zij konden mij geen service verlenen en ik moest geen contact met ze opnemen als ik een ongeluk maakte of er iets met de auto was.
    Bij het inleveren van de auto ging het pestgedrag door. Andere klanten die wel een volledige dekking bij hun hadden genomen werden eerder geholpen dan wij. Ze lieten ons bewust wachten. Bij het controleren van de auto(had meerdere deuken) op schade waar ik gelukkig foto's van had gemaakt kwamen ze met een mini krasje die ik over het hoofd had gezien en geen foto van had gemaakt en zeiden dat ze dit keer deposit van 1600 euro teruggeven, maar de volgende keer dit niet te zullen doen als ik de volledige dekking niet bij hun afneem.

    Oplichters en criminelen

    Huur hier nooit!!! "Ineens" klopte mijn pi code niet van mijn creditcard en werden we geforceerd om een verzekering van €275,00 extra af te sluiten. De rest van de vakantie deed mij pincode het prima. Daarna kregen we een oude volkswagen met versleten koppelingsplaten en twee zachte banden.

    Sterke punten
    Dat ze snel uit Malaga en Spanje vertrekken.

    Zwakke punten
    Alles..

    Expérience affreuse

    Expérience regrettable.
    Quand on a envie de traiter les clients comme des animaux, on va travailler à la ferme. Je n'ai jamais vu aussi malpoli, irrespectueux que cet agent de location de voiture. Après lui avoir demandé de parler poliment et de répondre à mes questions de manière courtoise, il commence à chuchoter en espagnol à lui-même. Et il n'a plus voulu me répondre. C'est quand même incroyable d'être aussi mauvais professionnellement.
    Changez votre profession si vous êtes incapable de répondre de manière courtoise à vos clients. J'ai dû demander à une autre personne de me répondre alors que l'autre était caché dans sa grotte ne voulant rien savoir. C'était vraiment pitoyable.
    De plus, un couple avec un bébé était avant moi et la famille est sortie écœurée du comportement de l'agent.
    La seule solution qu'on vous proposera quand quelque chose ne va pas, c'est de vous faire payer plus. Vous êtes capable de payer plus ? Pas de soucis, voici quelques morceaux de pains par terre que vous pouvez manger comme des pigeons.
    A fuir.
    Aucun professionnalisme et tant mieux aux personnes qui ont été satisfaits, vous êtes passés dans les mailles du filet quand je vois certaines notes.
    Quand je vois après mon expérience que la compagnie avait une note moyenne de 3.6/10 sur le site où j'ai commandé, ça m'a donné la leçon de regarder à deux fois avant de réserver mes vacances auprès d'une compagnie.
    Notes clients falsifiés pour attirer les touristes ? C'est une pratique qui devient courante. Méfiez-vous et allez chez quelqu'un d'autre.

    Oplichting, blijf hier weg.

    Ik stond daar en ze vertelde me doodleuk dat ze me geen auto meegaven als ik de extra verzekering niet nam. Het contract interesseerde hen niet zegde ze. Een ander koppel had juist hetzelfde aan de hand.En die werden dan ook nog eens de huid volgescholden.Zo.een een een Verhuur firma's moesten ze onmiddellijk de deuren sluiten. Oplichting!

    Sterke punten
    Oplichten

    Zwakke punten
    Ze lichten meerdere klanten gelijk op, dan valt het wel iets teveel op als die het van elkaar horen.

    WELLCOME TO SPAIN, MOTHERFUCKERS!!!

    ONTELBAAR VEEL OPMERKINGEN... WEGBLIJVEN !!!
    1. Bij aankomst blijkt er niemand (zoals beloofd) op ons te staan wachten en kunnen we zelf onze weg zoeken naar de ophaalbus voor de auto. Mooi welkom.
    2. Aan het bureau moet alles snel gaan (time is money) en is de dame aan de balie redelijk agressief... Mooi welkom 2.
    3. Ik word gepusht om een verzekering te nemen die ook de eerst 1500 EUR aan schade dekt. Aangezien ik zo'n verzekering reeds in België heb afgesloten, weiger ik. Ik krijg een storm van verwijten dat het niet klopt en dat het in het belang van mezelf toch de beste optie is. Ik weiger.
    4. Omdat ik niet inga op het aanbod, word ik geduwd in volgend nieuwtje: 90 EUR betalen voor een benzinetank van 55 liter (waarde: 65 EUR) en terug volledig 'empty' inleveren. Dit staat niet in het oorspronkelijke contract, dat terugbetaling van de resterende brandstof belooft. Die restitutie komt er na aftrek van 35 EUR administratiekosten, volgens het eerste contract.
    Kortom, ik kan eigenlijk niet anders dan ondertekenen voor de volledig lege benzinetank (die ik nooit kan leegrijden op vijf dagen / 900 km) en de onnozele administratiekosten.
    Ik wil hier weg.
    5. Ik krijg geen uitleg over de VW Golf die ik nog nooit bestuurde: zoek het zelf maar uit.
    6. Aangezien ik de wagen graag om 5 am wil inleveren, zal ik een toeslag van 40 (veertig) EUR moeten betalen, aangezien ik buiten de kantooruren aanklop. Op deze manier kan je nooit een grote maatschappij worden (24/7!).
    7. De wagen is op heel veel plaatsen (15?) beschadigd. Als ik hier iets over meld, krijg ik volgend bizar antwoord: trek maar foto's en dat regelen we later wel. De twee bedienden blijven achter hun desk.
    8. Bij aflevering van de auto om 5 uur 's morgens stuit ik op een andere bediende die dezelfde opleiding 'golddigger' heeft gevolgd: ik had opgegeven dat ik de wagen om 7.30 am zou inleveren en dat gaat extra's kosten... Aangezien mijn geduld nu echt wel op is, werp ik hem volgend verwijt naar z'n kop: ik heb al 40 EUR bijbetaald om vroeger te kunnen inleveren. Hij is een beetje verbaasd dat ik een beetje boos ben en zegt dat ik dan maar een mailtje naar het kantoor moet sturen. Ik beloof om dit bedrijf in de juiste schijnwerpers te plaatsen...
    Kortom, DEL PASO staat voor mij gelijk met THE WILD WEST...
    Cijfers: Voor 6 dagen had ik de oorspronkelijke huurkosten van 68,47 EUR + benzine in gedachten.
    Het is uiteindelijk 233,47 EUR geworden.
    Volgende keer huur ik opnieuw bij een erkende maatschappij en in de luchthaven. Het kost waarschijnlijk minder aan Euro's en veel minder aan ergernis.
    Ik hoop tenslotte dat dit objectieve review andere mensen kan overtuigen om niet in het valse plaatje van deze maatschappij te stappen die maar één doel voor ogen heeft: zo snel als mogelijk veel geld maken.

    Sterke punten
    mooie en vinnige wagen, echter vol beschadigingen

    Zwakke punten
    bijna alles

    Del Paso car rental Fail

    Worst experience ever, rude staff unhelpful no manager no supervisor, claimed bank card not working after confirming with bank that there's no issue but I think the issue was us not taking their added insurance.
    15 min later, booked car, bank card miraculously worked and perfect customer service with Goldcar.

    Oplichting

    We waren zo dom om niet van tevoren de reviews te lezen en inderdaad...
    Ook mijn creditcard werd niet geaccepteerd.
    Waardoor we gedwongen werden een dure verzekering af te sluiten.
    Is daar aan de orde van de dag. Goede handel voor ze.
    Vervolgens moest deze verzekering worden betaald. En ja hoor, daarvoor was mijn creditcard wel goed genoeg.
    Boeven zijn het.

    Zwakke punten
    Ze kloppen je onnodig veel geld uit de zak.

Bezoek Delpaso Car Hire

Schrijf een review