Malaga car hire - Delpaso - Car hire Malaga Airport Car hire Malaga airport. No cancellation fee and Full/Full option. Pay on arrival or get a discount for prepaidment. Compare our All inclusive Pack.

Delpaso Car Hire Reviews

  • Worst experience ever, rude staff unhelpful no manager no supervisor, claimed bank card not working after confirming with bank that there's no issue but I think the issue was us not taking their added insurance.
    15 min later, booked car, bank card miraculously worked and perfect customer service with Goldcar.

    Door Anita Soros op 23 januari 2020 Reageer
  • We waren zo dom om niet van tevoren de reviews te lezen en inderdaad...
    Ook mijn creditcard werd niet geaccepteerd.
    Waardoor we gedwongen werden een dure verzekering af te sluiten.
    Is daar aan de orde van de dag. Goede handel voor ze.
    Vervolgens moest deze verzekering worden betaald. En ja hoor, daarvoor was mijn creditcard wel goed genoeg.
    Boeven zijn het.

    Zwakke punten
    Ze kloppen je onnodig veel geld uit de zak.

    Door Arie op 11 januari 2020 Reageer
  • Zelfde gedoe als andere klanten bij Del pasoHet zogenaamde “probleem“ is de initialen op de creditcard. Dus flink dokken ter plaatse of geen auto. Alsof mijn volledige doopnamen op de creditcard zouden passen? Lijkt een handeltje te zijn met cartrawler. Ongehoord!!

    Sterke punten
    Slecht gevoel bezorgen bij Start van vakantie

    Zwakke punten
    Eerlijkheid

    Door Wil op 3 november 2019 Reageer
  • Auto geboekt via Cheaptickets.nl. In hun mail waarin de boeking van de auto wordt bevestigd en die je moet tonen bij het ophalen van de auto (zoals bovenaan de mail staat) wordt opgesomd welke documenten je moet tonen : een geldig rijbewijs en paspoort en een creditcard met voldoende ruimte OP NAAM VAN DE HOOFDBESTUURDER. Bij Delpaso blijkt mijn creditcard niet acceptabel, omdat deze alleen voorletters bevat en geen volledige voornamen. Wie in Nederland heeft een creditcard op volledige voornamen? En waarom wordt je identiteit niet vertrouwt als je toch je paspoort (met volledige voornamen en foto) en je rijbewijs (met initialen en foto) kunt tonen? Ter plaatse nog gebeld met Cartrawler die slechts meldde dat ik maar een klachtenformulier moest invullen. Kreeg de auto niet mee, zodat ik uiteindelijk 's nachts een taxi heb moeten nemen voor een hoop geld. Ik ben ook niet gecrediteerd voor de huur van de auto die ik niet heb meegekregen. Schandalig. En iedereen wijst mijn klacht af. Ergens weggestopt in de mail van Cheaptickets.nl zit een voucher (amper zichtbaar op de geprinte versie, en waarom zou je, de mail is volgens Cheaptickets.nl voldoende). Onderin de voucher (van Cartrawler) staat dat er geen afkortingen mogen voorkomen op de creditcard. Eerder dit jaar 2 x een auto gehuurd (ook in Spanje) en geen problemen gehad. Cartrawler zit daar wel steed tussen.

    Sterke punten
    geen

    Door AE Jorna op 18 oktober 2019 Reageer
  • Nooit problemen gehad met autohuur op onze vele reizen. Dit was/is de eerste keer met Delpaso. Via Ryanair een auto gehuurd + extra verzekering afgesloten. Voor elkaar dus... dachten we. Bij de balie van Delpaso kregen we de keuze: of extra verzekeren (€285-) of geen auto. Daar sta je dan, met twee kinderen, bagage na een vermoeide reis. Nog geprobeerd telefonisch contact te krijgen met Ryanair, wat helaas niet lukte. We hadden niet veel keuze, moesten extra verzekeren. Volgens Delpaso was namelijk de extra verzekering die we thuis al hadden afgesloten totaal niet toereikend (volgens de baliemedewerker: commerciële handel van Ryanair).
    Bij thuiskomst hebben we direct contact gezocht met Ryanair (CarTrawler). Telefonisch en per mail. Verhaal verteld en gevraagd wat we hadden moeten doen op dat moment. We krijgen totaal geen antwoord. Alleen wat algemeen gepruttel dat ze het vermelden en een sorry voor het ongemak! Inmiddels de 5e mail verstuurd (met dezelfde vraag: wat we hadden moeten doen?)

    Wat een mega oplichters!
    Nooit geen Delpaso meer voor ons!

    Sterke punten
    goed in oplichten

    Door Marri op 21 augustus 2019 Reageer
  • Nooit geen probleem gehad zelfs dit jaar nog een auto gehuurd in Portugal. Nu werd mijn creditcard niet geaccepteerd omdat er een afkorting op stond. Ryanair keurt dit wel goed bij het boeken van een vlucht en hotels. Maar de auto kregen we niet mee. Moesten een nieuw contract aangaan bij Delpaso met de zelfde credit kaart. En natuurlijk meer dan het dubbele betalen. Schuld werd afgeschoven naar Ryanair. Wij hebben op geen enkele bankpas onze volledige voornamen staan. Naar meer dan 1 1/2 uur discuseren geen auto met het openbaar vervoer verder gereisd.

    Sterke punten
    Geen stelletje oplichters

    Zwakke punten
    Bij alle balies moesten de mensen extra kosten betalen.

    Door Lindner op 15 augustus 2019 Reageer (1 reactie)
  • Onbeschofte oplichters bende! Proberen je met brandstofkosten verzekeringen en administratiekosten op te lichten. Als daar niet in mee gaat weigeren ze je de auto mee gegeven. Sta je daar laat in de avond. Voorbeeld je huurt auto met een tank inhoud van 58 liter rekenen ze 120 euro dwz. meer dan €2,00 per liter. Een liter diese kost op dit moment tussen 1,20 en 1,33.
    Je boekt auto voor €50 en willen dat €375 aftikt ditvalles door verzonnen kosten. Gewoon Oplichters!!!

    Sterke punten
    Goede oplichters goede schooiers.

    Zwakke punten
    Eerlijkheid

    Door Michelle op 23 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Prima auto maar bij terugkomst zogenaamd schade; krassen op de velg...
    Stonden ook op mijn foto’s van vertrek maar ze vonden ze nu erger/ beter zichtbaar.

    Geen keus en moest 150 euro aftikken.
    De chauffeur die ons naar het vliegveld bracht (van deze autoverhuur) zegt dat ze dit bij iedereen doen die geen verzekering aan de balie bij Delpaso afsluit,
    Wegblijven hier!

    Sterke punten
    Goede suto

    Zwakke punten
    Oplichters

    Door Jan willem op 3 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Via Ryanair hadden we voor een spotprijs via Delpaso een auto gehuurd met aanvullende dekking via Axa. Vanaf het vliegveld rijden regelmatig pendelbusjes die je binnen 5 minuten bij Delpaso brengen. Bij aankomst kregen we vlot de auto mee. De teruggave ging nog sneller, na een snelle inspectie stonden we binnen 2 minuten weer buiten, de betaalde borg werd direct teruggeboekt. Prima ervaring dus met deze verhuurder

    Sterke punten
    Snel en goedkoop

    Zwakke punten
    nvt

    Door Maxim op 19 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Top

    Alles is bij Delpaso goed geregeld.
    Bij aankomst op het vliegveld word je opgevangen en in de richting van de shuttle gestuurd.
    Na 10 minuten bij Del Paso.
    De auto die ik had gehuurd was er niet dus kreeg ik een mercedes er voor in de plaats voor hetzelfde geld.
    Ik wilde volledige verzekeringsdekking en moest voor 9 dagen €170,— betalen.
    Omdat ik via internet had geboekt was ik gelijk VIP klant.
    Een van de voordelen ervan is ,dat je voortaan gelijk geholpen word,dus niet in de rij hoeft aan te sluiten.
    Ik hoefde ook geen borgblokade op mijn creditkaart te nemen en ook geen volle tank alvast te betalen.
    Ik heb de 170€ afgerekend en dat was alles.
    Bij het inleveren van de auto hoefde ik alleen de sleutel maar af te geven en voor de rest niets.
    Het is de perfecte manier van auto huren.
    Geen creditkaartborg of wat dan ook.
    Gewoon betalen en voor de rest niets.
    Volgende keer zeker weer naar Del Paso autoverhuur in Malaga.

    Sterke punten
    Snel en efficiënt ,geen borg of van te voren een tank betalen.
    Je betaalt wat je koopt.

    Zwakke punten
    Geen

    Door Schipper op 24 mei 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Delpaso car hire is een betrouwbare partner om een auto te huren.
    We huurden reeds verschillende keren een auto bij hen en zijn steeds tevreden geweest.

    Sterke punten
    - correct
    - stipt
    - netjes
    - eerlijke prijs
    - vriendelijk

    Zwakke punten
    off airport

    Door Hechtermans op 20 maart 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij zijn ervaren huurders van een auto in Spanje. Bij het boeken van een auto via de site van Del Paso, verschijnt een pop up waarin 3 categorieën staan. Bij de duurste "All inclusive " staat onder "excess", "No excess". Daar zoek ik altijd naar. Dan denk je dus: ok. Na aanrijding werd direct 1300(!) euro op mijn creditcard geboekt. Bleek dat onderaan het huurcontract (dat je in de drukte tekent na de mondeling bevestiging ("No excess) te staan "una franquicia de 1000€". 1000€ euro dus naar de haaien, en kennelijk ook nog eens 300€ voor ??.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Contract en informatie op de site zijn zeer verschillend Misleidend dus.

    Door Reynder op 15 oktober 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij hebben onlangs voor een 6de keer een wagen gehuurd op twee jaar in Spanje. De eerste via verhuurbedrijf FireFly, dan 4 keer via het verhuurbedrijf Record Go, en nu bij het verhuurbedrijf Del Paso.
    Ik begrijp absoluut niet waar de negatieve commentaren over de laatste twee verhuurbedrijven vandaan komen en vond het dan ook nodig om toch even onze bevindingen mee te geven.
    Volgens mij komt het vaak door de klant zelf, dat hij nadien met een slecht gevoel achterblijft. De eerste keer hebben ze ons bij FireFly ook “gerold”. Wij hebben toen uiteindelijk ook dubbel zoveel betaald als eerst gedacht, oa. door de opdringerige wijze van het verkopen van de volledige omnium, brandstofsupplementen, etc … .
    Ik heb toen gezworen dat dit ons geen tweede keer ging overkomen en heb vanaf dan de huur van mijn wagen gewoon beter voorbereid.
    Welke tips kunnen we geven ?
    • Lees de algemene voorwaarden van het betreffende verhuurbedrijf, alvorens te boeken.
    Die kan je vinden op hun website. Daar staan alle belangrijke zaken in die men moet weten.
    • Als je geen extra, volledige omnium wil betalen, laat de limiet van je kredietkaart tijdelijk verhogen, zodat het geen enkel probleem is dat ze een bepaald bedrag blokkeren als waarborg.
    • Controleer zelf het voertuig uitvoerig op aanwezige schade, voor vertrek. En laat dit ook schriftelijk bevestigen. Niet aanvaarden dat ze mondeling zeggen dat ze weten dat die schade aan het voertuig is.
    • Gebruik je voertuig als een “goede huisvader”, dus met respect.
    • Ga, voor je het voertuig terug inlevert, naar de carwash. Dit kost maar een paar euro, maar wordt absoluut gewaardeerd door het verhuurbedrijf.
    • Ga voldoende op tijd naar de luchthaven om je wagen binnen te leveren, zodat je niet onder tijdsdruk komt bij de expertise van je wagen.
    • Als alles ok is aan het voertuig, laat dit op papier bevestigen.
    • Ik heb een volledige jaaromnium afgesloten via insurance4carhire.com. Voor 57€ ben je dan verzekerd tegen eventuele schade die je toch moet betalen aan je huurwagen. En dit voor een heel jaar, in heel Europa. Geen geld dus … .
    De laatste 5 keer dat we een wagen gehuurd hebben (via Record Go en Del Paso), is alles super vlot verlopen, zonder één enkel probleem.
    Ik ben er dan ook van overtuigd dat de negatieve kommentaren vaak te wijten zijn aan de klanten zelf, omdat zij zich onvoldoende geïnformeerd hebben of omdat ze niet wisten hoe het juist werkt in Spanje.
    Als je minder dan de helft wil betalen dan de grote verhuurbedrijven (Avis, Sixt, etc… ), moet je gewoon iets meer op je hoede zijn.
    Maar als je je niet laat intimideren door de verkoopspraatjes, goed voorbereid bent en de wagen behandeld zoals je eigen wagen, kan je met de uitgespaarde euro’s veel leukere dingen doen dan die euro’s te besteden aan dure huurauto’s.
    Voor mij krijgen zowel Record Go, als Del Paso dus wel een hele dikke +.

    Sterke punten
    * Correcte afhandeling huur wagen, zowel bij aflevering als binnenleveren voertuig.
    * Geen wachttijden aan balie.
    * Spotprijs.

    Zwakke punten
    * Geen

    Door VAN DER LIND op 20 juli 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • beste mensen,
    meestal ervaar je pas naderhand dat je bent opgelicht helaas. echter deze mensen zijn daar zo bedreven in, dat het voor hun de normaalste zaak van de wereld is! we hebben een auto gehuurd bij delpaso malaga, we zouden een mooie peugeot krijgen werd ons medegedeeld in de mail. bij aankomst werd dit als vanzelf sprekend voor hun, een kia carnaval. we waren met 6 mensen en volgens hun geen andere auto beschikbaar voor 6 pesonen. hoewel wij per mail toch lekker zijn gemaakt met heel ander type auto. dit dan maar geaccepteerd want na de vlucht wil je toch lekker door naar je verblijf. en dat is lastig zonder auto. het meisje vertelde de gang van zaken, borg, brandstof enz..!
    we kregen de sleutel mee en ze liep niet eens mee naar de auto, wel vermelde ze dat het formulier dat we mee naar de auto kregen konden gebruiken om eventuele schade aan te geven die wij constateerden! bij het aanzien van de auto viel ons allen meteen op dat er twee flinke krassen op de rechterzijkant van de auto aanwezig waren. dus weer naar binnen om dit aan het meisje te vermelden! ooh ja zegt ze daar zijn we van op de hoogte there is a damage on the right side of the car. verder reed de auto fijn en hebben we fijne dagen gehad. echter bij terug komst op verhuur bedrijf begon het. een andere onvriendelijk vrouwmens! nam de papieren mee naar buiten maakte een rondje om de auto en kwam naar binnen. ze legde de papieren bij een collega en gebaarde deze dat er schade was. de man die de papieren overnam van haar liep ook weer naar buiten om de auto en wij liepen mee, voelden de bui al hangen!! you made damage zei hij koeltjes. nou wij dus even duidelijk gemaakt dat die schade welke hij aanwees de zelfde krassen waren die er al opzaten bij aanvang huur! en hem het meisje aangewezen welke ons de auto verhuurd heeft en dat zei er van op de hoogte was!!! alsof door de bliksem getroffen keek ze verbaasd en zei dat daar niets van waar was!!! wij waren ons al flink aan het beseffen wat hier gaande was!!!!! sorry sir zei de mannelijke verhuurder, we moeten 360 euro schade vergoeding innen!! want mijn collega bedoelde een andere schade aan de auto namelijk aan de andere kant en op de spiegel waar een miniiiiiiiiiimaal krasje terug te vinden was. dus wij gaan er vanuit dat u de schade heeft gemaakt. wat dus 1000% niet zo was. en hun hebben de wetenschap dat je vliegtuig moet halen, geen poot hebt om op te staan want hun hebben de creditcard al borg van 1200 euro en jou in hun macht.!! de oplichters.
    de manager was natuurlijk niet daar enz... enz... nu lees ik overal natuurlijk dat zij hiervoor bekend staan!!!
    maar de bloeddruk schiet alweer omhoog, en wil iedereen waarschuwen voor deze bende!!!!
    mensen kijk uit en ga zeker niet naar deze bende!!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    andere auto dan beloofd, hoge borg, oplichting met schade die je zogenaamd gemaakt hebt! volle tank rekenen ze 150 euro, die wordt verkenend wanneer je de auto terug brengt. onvriendelijk mensen

    Door maurice op 31 mei 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • helaas wordt je hier ook weer belazerd!Ik boek altijd bij bco en neem dan de premium optie,dat is incl. alle verzekeringen maar bij delpaso moet je alsnog 65 euro betalen voor het casco van de auto,bij eerdere boekingen heb ik dit niet gehad.
    verder had ik een ford fiesta gekozen maar kreeg een fiat panda,volgens hun een vergelijkbare auto,je moet wel een hele slechte bril ophebben om dat glashard te kunnen geloven..
    Ben benieuwd wat bco hier aan gaat doen want het komt niet overeen met wat ze beloven op hun site.

    Sterke punten
    mijn iphone was uit mijn zak gevallen en deze bleek na een telefoontje gevonden te zijn in hun ophaalbus!Pluspunt!

    Zwakke punten
    je wordt afgescheept met een fiat panda,terwijl ze je lekker maken met een ford fiesta.
    helaas smeren ze je hier een extra verzekering aan terwijl je al betaald hebt daarvoor.

    Door eddie op 9 mei 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Delpaso Car Hire

Schrijf je eigen review