Kopen-camper-huren-limburg
Camperdealer met vestigingen in Sittard (NL) en Gangelt (DE). Actie camper huren kost vanaf 350,- p/week. Meer dan 40 verhuur campers van maximaal 2 jaar oud de grootste van Limburg. Ook met airco, standairco, achteruitrijcamera, parkeersensoren, automatische satelliet met tv en dvd speler. Jonge campers 1, 2 of 3 jaar oud.
Wilde info over verhuur .
Niemand die me echt kon helpen .Liepen een man en vrouw rond die alleen maar oog hadden voor hun electrische sigaretten. Weinig kennis en moelijke communicatie.
Sterke punten Groot wagenpark deels slecht schoon
Zwakke punten Wij zouden op basis eerste bezoek geen camper durven huren met gebrek aan kennis en uitstraling van de eigenaar volgens ons
Na een beurt bleek er een lekkage te zijn . Bij een ander bedrijf laten beoordelen.
Wat bleek de olieschroef niet vastgedraaid. Nota bene ook apk daar laten uitvoeren. Afkeur wegens olie lekkage ?.
Naar een ander bedrijf in zuid limburg gegaan wat op maps goed stond aangegeven en kreeg een factuur voor schoonmaken en controle op lekkage op apk voor een paar tientjes. Mensen blijf weg bij deze oplichters.
Sterke punten Heb ik niet kunnen ontdekken in het verleden was dit een goed bedrijf maar de mensen die ik vertrouwde zie ik niet meer daar.
Zwakke punten In mijn opinie is alles waardeloos nu .
Op bezoek geweest door een onbekwaam persoon geholpen.\\r\\nWist niks van de uitleg en hoe of wat van de afkoop eigen risico verzekering. Slecht gevoel bij dit bedrijf.
Sterke punten Niet kunnen beoordelen
Zwakke punten Bijna alles bij een eerste keer huren op Google maps goede beoordeling met specifieke werknemers maar na navraag over die mensen was het antwoord die werken hier niet .\\r\\nWekt bij mij wantrouwen kan zo'n bedrijf recensies kopen of hoe gaat zoiets?
Onze camper voor onderhoud gebracht moesten meerdere keren terug om ons probleem te verhelpen.
Waardeloze dame aan de receptie zonder enige kennis van zaken.Had vroeger ambulance gereden ben haar naam kwijt. Monteurs ook onbekwaam voor een simpele reparatie. Nooit meer.
Wij huren al vele jaren bij haffkamp sittard-geleen altijd vriendelijk geholpen , in 2021 hadden weer een camper gehuurd voor 5 weken toen we een conflict met een zekere R kregen wij hadden de bestelde camper gekregen volgens de website maar de tv ontbrak en was het bed gescheiden me 2 hoge laten en 1 volle en 1 die na 1 dag leeg was , tevens was de adbleu tank na 300 km leeg de achteruitrijsensor werkte wel maar was niet hoorbaar daar had je niets aan.
Hierover geklaagd bij R wij moesten de volgende keer maar bij een andere een camperverhuurder gaan huren , na een klacht bood hij zijn excuses aan .
Dat hebben we dan ook gedaan in 2022 bij thevancompany.be in Belgie.
In 2023 hebben we het nog een keer geprobeerd daar kregen we jammer genoeg weer te maken met R zijn humeur was nog niet verbeterd en nog steeds onprofessioneel bezig .
Wij hadden de DH44 Forster TS599HB besteld voor 4 weken we zouden 2 weken Duitsland 2 weken Frankrijk gaan bekijken.
Er was al een schaderapport opgenomen en samen doorgenomen kreeg na vragen geen copy daarvan .
We zijn vrijdag 24 Maart vertrokken onderweg kwamen we er achter dat de achteruitrijsensor niet werkte de deur niet helemaal sloot en er geen Milieusticker aanwezig was die we wel nodig hadden in Duitsland , na telefonisch contact weer met meneer G er is daar maar één medewerker het bedrijf is pas overgenomen , uiteindelijk zouden we zelf in Duitsland een stikker moeten gaan halen dat kon schijnbaar
bij elke garage die is aangesloten bij ? . Jammer dat deze in het weekend gesloten zijn en 3 dagen van onze reistijd zo innemen niet dus , over de censoren kreeg ik geen antwoord heb ze zelf in Frankrijk na laten kijken er waren draden die al een tijdje los waren . Bij inleveren zouden we samen de camper nakijken op schade tot onze grote verbazing kwam hij al met een rapport naar binnen zonder samen met ons door te nemen wat wij onderweg waren tegengekomen en of hadden meegemaakt en of hoe was jullie vakantie. met het antwoord jullie kunnen nu naar huis we zijn klaar , de borg wordt binnen 10 dagen volledig terug gestort. Je zal na ons huren maak je de zelfde problemen mee die wei ook hadden.
Bedankt G en Haffkamp ons vertrouwen in jullie is wederom tegengevallen .
Sterke punten Mooie campers goed ingedeeld
Zwakke punten De staat van de camper en oplossen van problemen
Bedenk goed of u in zee wil gaan met dit bedrijf. Afspraak = geen afspraak . Beloftes worden structureel niet nagekomen.Fouten maken is menselijk maar deze ook oplossen?Onze ervaring is dat dit niet in hun bedrijfsvoering voorkomt. Meermaals is de kans geboden om in gesprek te gaan maar zonder resultaat. Beschamend
Wij hadden een 6 persoons camper gehuurd om met de kids 3 weken door Europa te trekken, alles geregeld, campings geboekt, klaar voor het grote avontuur. 1 dag voor vertrek belt Haffkamp, dat de camper een week later pas beschikbaar is, of we even de helft van onze vakantie willen inleveren, geen enkel alternatief, geen enkele tegemoetkoming, nul empathie. Nog nooit zoiets meegemaakt. Geen woorden voor. Ook geen enkele nazorg of interesse, gaat ze alleen maar om de knikkers, slechte bedrijfsvoering.
Zwakke punten Komen hun verplichtingen niet na, onbetrouwbaar.
Een jaar geleden een camper in Berkel en Rodenrijs gehuurd voor 4 weken. Bij het ophalen brandde er al een olielampje, dit leverde vertraging op waardoor we pas een dag later konden vertrekken. Dit lampje brandde al tijdens de huur van de vorige eigenaren er werd veroorzaakt doordat onderhoud niet was gepleegd. Dit kon ook niet meer gedaan worden. Geen fijn gevoel om zo op vakantie te gaan. Onderdelen van de camper zaten niet goed bevestigd en slecht onderhoud. TV kon niet omlaag, deur sloot niet goed af, koelkast greep kapot en hitteschild bij uitlaat kwam los. Tijdens de vakantie is ook het hefbed kapot gegaan waardoor we niet meer konden rijden. Keuze die we kregen was af laten slepen en einde vakantie of zelf oplossen, want naar ons toe komen deden ze niet. Na terugkomst belofte gehad dat ze het goed met ons gingen maken maar wilde eerst nog wel het koelkast greepje aan ons doorberekenen wat al kapot was bij vertrek. We hebben tot op heden (dus een jaar) nooit meer wat gehoord, we voelen ons enorm bedonderd.
Zwakke punten Slecht onderhoud
Geen hulp op locatie voor pech, alleen wegsleep.
Wat een belabberd bedrijf
Wilde info over verhuur .
Niemand die me echt kon helpen .Liepen een man en vrouw rond die alleen maar oog hadden voor hun electrische sigaretten. Weinig kennis en moelijke communicatie.
Sterke punten
Groot wagenpark deels slecht schoon
Zwakke punten
Wij zouden op basis eerste bezoek geen camper durven huren met gebrek aan kennis en uitstraling van de eigenaar volgens ons
Laat je camper niet onderhoude
Na een beurt bleek er een lekkage te zijn . Bij een ander bedrijf laten beoordelen.
Wat bleek de olieschroef niet vastgedraaid. Nota bene ook apk daar laten uitvoeren. Afkeur wegens olie lekkage ?.
Naar een ander bedrijf in zuid limburg gegaan wat op maps goed stond aangegeven en kreeg een factuur voor schoonmaken en controle op lekkage op apk voor een paar tientjes. Mensen blijf weg bij deze oplichters.
Sterke punten
Heb ik niet kunnen ontdekken in het verleden was dit een goed bedrijf maar de mensen die ik vertrouwde zie ik niet meer daar.
Zwakke punten
In mijn opinie is alles waardeloos nu .
Onbekwaam
Op bezoek geweest door een onbekwaam persoon geholpen.\\r\\nWist niks van de uitleg en hoe of wat van de afkoop eigen risico verzekering. Slecht gevoel bij dit bedrijf.
Sterke punten
Niet kunnen beoordelen
Zwakke punten
Bijna alles bij een eerste keer huren op Google maps goede beoordeling met specifieke werknemers maar na navraag over die mensen was het antwoord die werken hier niet .\\r\\nWekt bij mij wantrouwen kan zo'n bedrijf recensies kopen of hoe gaat zoiets?
waardeloos
Onze camper voor onderhoud gebracht moesten meerdere keren terug om ons probleem te verhelpen.
Waardeloze dame aan de receptie zonder enige kennis van zaken.Had vroeger ambulance gereden ben haar naam kwijt. Monteurs ook onbekwaam voor een simpele reparatie. Nooit meer.
Sterke punten
bestaan niet
Zwakke punten
alles
Nooit meer
Wij huren al vele jaren bij haffkamp sittard-geleen altijd vriendelijk geholpen , in 2021 hadden weer een camper gehuurd voor 5 weken toen we een conflict met een zekere R kregen wij hadden de bestelde camper gekregen volgens de website maar de tv ontbrak en was het bed gescheiden me 2 hoge laten en 1 volle en 1 die na 1 dag leeg was , tevens was de adbleu tank na 300 km leeg de achteruitrijsensor werkte wel maar was niet hoorbaar daar had je niets aan.
Hierover geklaagd bij R wij moesten de volgende keer maar bij een andere een camperverhuurder gaan huren , na een klacht bood hij zijn excuses aan .
Dat hebben we dan ook gedaan in 2022 bij thevancompany.be in Belgie.
In 2023 hebben we het nog een keer geprobeerd daar kregen we jammer genoeg weer te maken met R zijn humeur was nog niet verbeterd en nog steeds onprofessioneel bezig .
Wij hadden de DH44 Forster TS599HB besteld voor 4 weken we zouden 2 weken Duitsland 2 weken Frankrijk gaan bekijken.
Er was al een schaderapport opgenomen en samen doorgenomen kreeg na vragen geen copy daarvan .
We zijn vrijdag 24 Maart vertrokken onderweg kwamen we er achter dat de achteruitrijsensor niet werkte de deur niet helemaal sloot en er geen Milieusticker aanwezig was die we wel nodig hadden in Duitsland , na telefonisch contact weer met meneer G er is daar maar één medewerker het bedrijf is pas overgenomen , uiteindelijk zouden we zelf in Duitsland een stikker moeten gaan halen dat kon schijnbaar
bij elke garage die is aangesloten bij ? . Jammer dat deze in het weekend gesloten zijn en 3 dagen van onze reistijd zo innemen niet dus , over de censoren kreeg ik geen antwoord heb ze zelf in Frankrijk na laten kijken er waren draden die al een tijdje los waren . Bij inleveren zouden we samen de camper nakijken op schade tot onze grote verbazing kwam hij al met een rapport naar binnen zonder samen met ons door te nemen wat wij onderweg waren tegengekomen en of hadden meegemaakt en of hoe was jullie vakantie. met het antwoord jullie kunnen nu naar huis we zijn klaar , de borg wordt binnen 10 dagen volledig terug gestort. Je zal na ons huren maak je de zelfde problemen mee die wei ook hadden.
Bedankt G en Haffkamp ons vertrouwen in jullie is wederom tegengevallen .
Sterke punten
Mooie campers goed ingedeeld
Zwakke punten
De staat van de camper en oplossen van problemen
Klant= geen koning
Bedenk goed of u in zee wil gaan met dit bedrijf. Afspraak = geen afspraak . Beloftes worden structureel niet nagekomen.Fouten maken is menselijk maar deze ook oplossen?Onze ervaring is dat dit niet in hun bedrijfsvoering voorkomt. Meermaals is de kans geboden om in gesprek te gaan maar zonder resultaat. Beschamend
Waardeloze service
Wij hadden een 6 persoons camper gehuurd om met de kids 3 weken door Europa te trekken, alles geregeld, campings geboekt, klaar voor het grote avontuur. 1 dag voor vertrek belt Haffkamp, dat de camper een week later pas beschikbaar is, of we even de helft van onze vakantie willen inleveren, geen enkel alternatief, geen enkele tegemoetkoming, nul empathie. Nog nooit zoiets meegemaakt. Geen woorden voor. Ook geen enkele nazorg of interesse, gaat ze alleen maar om de knikkers, slechte bedrijfsvoering.
Zwakke punten
Komen hun verplichtingen niet na, onbetrouwbaar.
Nooit meer, vakantiepret bedorven en onbeschoft behandeld!
Een jaar geleden een camper in Berkel en Rodenrijs gehuurd voor 4 weken. Bij het ophalen brandde er al een olielampje, dit leverde vertraging op waardoor we pas een dag later konden vertrekken. Dit lampje brandde al tijdens de huur van de vorige eigenaren er werd veroorzaakt doordat onderhoud niet was gepleegd. Dit kon ook niet meer gedaan worden. Geen fijn gevoel om zo op vakantie te gaan. Onderdelen van de camper zaten niet goed bevestigd en slecht onderhoud. TV kon niet omlaag, deur sloot niet goed af, koelkast greep kapot en hitteschild bij uitlaat kwam los. Tijdens de vakantie is ook het hefbed kapot gegaan waardoor we niet meer konden rijden. Keuze die we kregen was af laten slepen en einde vakantie of zelf oplossen, want naar ons toe komen deden ze niet. Na terugkomst belofte gehad dat ze het goed met ons gingen maken maar wilde eerst nog wel het koelkast greepje aan ons doorberekenen wat al kapot was bij vertrek. We hebben tot op heden (dus een jaar) nooit meer wat gehoord, we voelen ons enorm bedonderd.
Zwakke punten
Slecht onderhoud
Geen hulp op locatie voor pech, alleen wegsleep.