AutoHuren.nl - Huur een auto op AutoHuren.nl Via ons autoverhuur programma vindt u gemakkelijk, snel en overzichtelijk de voordeligste keuze uit het brede autohuuraanbod in 125 landen & 17.000 locaties wereldwijd. Wij bieden een all-inclusive huurauto, tegen de laagste prijs en gegarandeerd de beste service! Verhuur

AutoHuren.nl Reviews

  • wilde een auto huren in Bologna, echter in het reserveringsproces was geen mogelijkheid om een andere bestuurder te vermelden. Hun FAQ gaf aan dat dit wel mogelijk was. Dus maar gereserveerd en een email er achteraan gestuurd met het verzoek dit te regelen. De volgende dag kwam een e-mail terug met de vraag of ik hen kon bellen. Dus maar gedaan. kreeg een hoogst onvriendelijk medewerker aan de lijn die ook nog eens een keer gebrekkig NL sprak. Hij liet mij weten dat ik een extra bestuurder kon doorgeven, maar dan moest de reservering geannuleerd worden om vervolgens een nieuwe reservering te kunnen doen op de juiste naam. Oh ja, de tarieven waren ondertussen gewijzigd, of ik even ruim 300 euro bij kon betalen. Toen ik liet blijken daar niet van gecharmeerd te zijn antwoordde hij doodleuk: "Dan stel ik voor om de hele reservering te cancelen en te wachten op een betere prijs". Het moet toch niet gekker worden, dacht ik bij mezelf. Dus omdat Autohuren.nl een incompleet reserveringsproces heeft word ik op extra kosten gejaagd. Ik had echter geen andere keuze meer. Dus maar geannuleerd.
    Dit was voor mij de eerste, en zeker ook de laatste keer om bij Autohuren.nl te reserveren!!!

    Sterke punten
    ben die niet tegengekomen

    Zwakke punten
    incompleet reserveringsproces, slechte klantenservice, niet klantvriendelijk

    Door Rob op 8 januari 2020 Reageer
  • Via autohuren.nl een auto gehuurd voor een vakantie in Portugal. Aldaar heel veel problemen om auto mee te krijgen, autohuren.nl is niet bereikbaar vanuit Portugal en als men vanuit Nederland belt wel gehoor, maar de enige reactie was 'I can't help you' (alleen iemand die engels spreekt aan de telefoon). Achteraf ook per mail niet bereikbaar. Kortom zeer slecht.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Slecht communicatie

    Door Hanno op 9 oktober 2019 Reageer
  • Nooit meer autohuren.nl!!! Laagste prijsgarantie slaat nergens op. Ik dacht alles geregeld te hebben voor het huren van een auto tijdens mijn vakantie in Kreta door de optie "Uitgebreide dekking van het eigen risico, ook bij schade aan glas, wielen, dak en onderkant." te kiezen bleek dat ik aangekomen bij Goldcar toch nog het eigen risico afgekocht moest worden moest voor 270 euro omdat alleen Visa geaccepteerd werd en 1.100 borg niet geaccepteerd werd door mijn Visa Card. Andere credit cards werden niet geaccepteerd. Van de uitgebreide dekking van autohuren.nl hadden ze nooit gehoord. Na moeizame engelstalige communicatie met autohuren.nl werd mij een veel duurder alternatief geboden waarvoor ik weer met de pendel bus naar het vliegveld terug moest. Na het vragen om opheldering wordt alleen naar onleesbare zinnen en termen verwezen in de kleine lettertjes in de algemene voorwaarden die je pas krijgt als je op autohuren.nl de transactie al hebt afgesloten. Het extra bedrag dat ik voor de 'uitgebreide dekking' heb afgesloten ben ik kwijt. Na 2 mails waarin ik vraag om opheldering wordt er niet meer gereageerd op mijn mails.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte stugge communicatie soms in Engels dan weer in Nederlands. Niet voor rede vatbaar. Op gegeven moment wordt niet meer gereageerd. Verschuilen zich achter onbegrijpelijke kleine lettertjes die je pas krijgt na het sluiten van de transactie. Beste prijsgaranties is nergens op gebaseerd.

    Door Joost op 15 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik ben door autohuren.nl opgelicht. Zij hebbn mij een fiat500 verhuurd op vliegveld Florence. Ik ging de auto ophalen, maar tot mijn verbazing was deze al weer doorverhuurd aan anderen. Dit omdat ik zgn te laat zou zijn. Ik kon nergens iets vinden over dat je binnen 1 uur de auto moet ophalen. Hij stond gereserveerd vanaf 15 uur. Wij kwamen bij het kantoortje om 17 uur.
    Wat mij verbaasd is dat ik nog gebeld heb met autohuren.nl of alles goed was gegaan. Niemand zei iets over op tijd ophalen. Nadien zijn we echt in de steek gelaten door dit bedrijf. Ze hebben ons gewoon laten barsten. Het interesseerde ze helemaal niet dat wij daar stonden op een vreemde plek zonder te weten wat te doen.

    Je moet je voorsttellen dat je een tv koopt en betaald, maar dat de tv gewoon nog een keer word verkocht aan iemand anders.

    Sterke punten
    Zijn er niet.
    Zijn gewoon klootzakken.

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen.

    Door Marcel op 20 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek AutoHuren.nl

Schrijf je eigen review