Niet bij SUNNY CARS boeken!

Niet bij SUNNY CARS boeken!

Half september hadden we voor een lang weekend een auto in Portugal nodig. In de 2e week van september heb ik geboekt. De auto zou 124euro kosten en op vrijdagavond om 20.30 uur opgehaald en op dinsdagmiddag om 17.00 uur teruggebracht worden op het vliegveld. Ik doorliep het hele boekingsproces, maar kreeg tot mijn stomme verbazing uiteindelijk een mail dat binnen vier werkdagen de boeking bevestigd zou worden. Ondertussen heb je geen keus. Je hebt je vastgelegd om bij Sunny Cars te boeken en zij krijgen dan enkele dagen de kans om te kijken of ze de wagen voor de afgesproken prijs kunnen leveren. Drie dagen later ontvang ik een mail met daarin de mededeling dat ik 30 euro meer moet betalen want mijn auto haal ik na 20.00 uur op en dat er ook nog ongeveer 20% lokale kosten bijkomen. Nu weet ik uit ervaring dat verhuurbedrijven op het vliegveld van Lissabon van 6.00 uur tot 24.00 uur open zijn.
Omdat ik vaker bij Sunnny Cars heb geboekt ben ik verbaasd dat blijkbaar het beleid is veranderd. Ze laten de klant nu dagen wachten totdat zij een auto tegen de afgesproken prijs hebben gevonden en als dat niet lukt, dan brengen ze extra kosten in rekening ( die dan worden afgeschoven op 'buiten de openingstijden ophalen' of 'extra lokale kosten: ongeveer 20%).
Op deze manier is het voor Sunny Cars wel érg makkelijk zaken doen.

Als klant kun je van je reservering af, maar ondertussen is de datum van vertrek genaderd en zijn de prijzen bij andere bedrijven gestegen, want in de goedkopere categorie is alles weg. Je bent dus genoodzaakt een duurdere auto te nemen.

Sterke punten
Geen enkele

Zwakke punten