RentalCars Review - Oplichters / Uiterst onprofessionele en barbaarse houding

RentalCars - Oplichters / Uiterst onprofessionele en barbaarse

0

Review:
Nooit nog één voertuig huren via RENTALCARS.COM / EUROPCAR AIRPORT BELGRADO

Wij hebben één cabrioletvoertuig via RENTALCARS.COM bij EUROPCAR online besteld en gereserveerd op 17/05/2017 voor een speciale gelegenheid voor de huurperiode 14/07/2017 tem 28/07/2017.
Zij hebben op datum van 17/05/2017 voorschot afgerekend van onze creditcard.
Zij hebben saldo afgerekend op 16/06/2017 van onze creditcard, dus eigenlijk een maand vroeger dan de huurperiode zou beginnen !

Bij de aankomst aan de luchthaven op 14/07/2017, bij het loket EUROPCAR (in opdracht van RENTALCARS.COM) aan Luchthaven Belgrado Serbia, bleek de cabriovoertuig niet beschikbaar te zijn!
Enigste wat ze nog hadden was een gewone kleine wagen van het merk TOYOTA YARIS.

Volgens Europcar kon er niets aan gedaan worden en de laatste "gewone" wagen die ze hadden konden ze alleen maar geven, terwijl alles al volledig was betaald voor Cabriolet voertuig.

We hebben telefonisch contact gelegd met RENTALCARS.COM die via een Engels nummer te bereiken was (Vanuit Servie kost 1 minuut 7,00 Eur!).
Na bijna een uur aan de lijn te hebben gezeten, gingen zij mij terugbellen. Dat hebben ze uiteraard NIET gedaan !!!
TOEN IK NOGMAALS PROBEERDE TERUG TE BELLEN NAAR HUN WAS HET 17:30 ANTWOORDAPPARAAT ! (en het weekend ging in).

Om de tocht verder te zetten waren we verplicht eender welke wagen te nemen ook al was het geen cabrio, dus de speciale gelegenheid kon niet doorgaan zonder gereserveerde cabrio.

Ondertussen was er geen reactie vanwege de firma rentalcars.com.

Pas volgende dagen had een accountmanager op mail geantwoord dat hij ons niet kan helpen, maar dat we pas na afloop van de huurperiode (28/07/2017) één klacht moeten neerleggen bij de klantendienst van RENTALCARS.COM
Wij hebben dat uiteraard gedaan, Wij hebben talloze keren gebeld en gemaild maar de reactie is tot op vandaag nihil.

We hebben heden nazicht gedaan en er zijn er enorm veel mensen die soortgelijke of gelijke problemen hebben met RENTALCARS.COM (EUROPCAR) die geld incasseert maar geen oplossingen biedt en zich verschuilt als tussenpersoon bij de grote verhuurmaatschappijen.
Vaak en zoals in ons dossier zijn ze dan niet meer bereikbaar en laat staan een oplossing bieden aan het probleem dat zich heeft voorgedaan.

Gezien het gereserveerde cabriolet voertuig niet afgeleverd werd, maar slechts een eenvoudige wagen eisen wij:
- Het verschil terug tussen gehuurde en verkregen wagen, gelijk aan ons inziens het bedrag van de saldobetaling dd 16/06/2017 gelijk aan 442,00 Eur
- Telefoonkosten één uur (60 minuten) x 7 Eur /minuut in Servië = 420,00 Eur
- Schadevergoeding gelijk aan 250,00 Eur voor ons in de steek laten op de luchthaven zoals hierboven reeds omschreven, en de speciale gelegenheid niet kon doorgaan met een cabrio die gehuurd werd. We hebben achteraf nog een cabrio moeten huren bij andere maatschappij, die kosten hebben wij ook betaald.


Ik leid uit deze uit dat ik geen enkele vertrouwen in jullie organisatie kan hebben, en machteloos sta terwijl ik alles voor mijn reservatie op voorhand betaald heb!

De stijl van Rentalcars / Europcar is absoluut NIET zakelijk en barbaars.

Vermits er één zeer moeizame communicatie is geweest, en aangezien alles met creditcard betaald (in een periode van 3 maanden) werd hebben we deze vorm van oplichting via onze Business Creditcard Company van de Bank moeten claimen en juridisch alle kosten en schadevergoedingen voor de ontstane schade.
Wij zijn absoluut teleurgesteld in deze situatie, en genoodzaakt geweest na deze voorval andere potentiële klanten waar te schuwen via sociale media (Facebook en op het internet (incl. zakelijke LinkedIn contacten)), zodat andere clienten ervan op de hoogte zijn en niet hetzelfde zouden meemaken !

Sterke punten:
- Geen

Zwakke punten:
- Oplichters
- Uiterst onprofessionele en barbaarse houding
- Als er een probleem is laten ze je in de steek
- Bestelde cabrioletvoertuig niet beschikbaar, kleine auto gekregen voor aan zelfde prijs

Dino Sulej beveelt RentalCars NIET aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

Over deze review zijn nog geen reacties geschreven.


Reageer op deze review

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers

Stuur mij een e-mail bij nieuwe reacties op deze review