Teleurgesteld

Ruim 10 jaar geleden goede ervaringen met Greenwheels gehad. Tijd niet meer gebruikt, nu wilde ik mijn NS-businesscard koppelen aan greenwheels. Netjes via NS app de instructies gevolgd, 1x een auto gehuurd. Daarna onverklaarbare factuur voor borg wat met businesscard niet hoeft. NS gebeld die aangaven dat dit een fout bij Greenwheels was. Daarna Greenwheels gebeld. Klantenservice kent eigen procedures niet, want ik hoor elke keer een ander verhaal van wat er verkeerd gaat. Eindelijk iemand die het probleem zag + de oplossing: iemand van deb-beheer moest ergens een vinkje zetten. Ik zou dezelfde dag teruggebeld worden. Ruim een maand later wordt ik gebeld dat het probleem niet bij hun ligt maar dat ik verkeerd heb aangemeld. Ik heb verder bedankt om nog langer klant te zijn. Dit gaat niet werken.

Zwakke punten
Zeer teleurstellende klantenservice
Eigen straatje schoonvegen, schuld steeds elders leggen
Klant niet daadwerkelijk helpen

Bezoek Greenwheels Reviews over Greenwheels

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Greenwheels
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden