Auto niet geleverd via Cartrawler /Europcar en geen geld retour

Auto niet geleverd via Cartrawler /Europcar en geen geld retour

I.v.m. overlijden terug gevlogen via Amsterdam i.p.v. Eindhoven en via Transavia doorgelinkt naar Cartrawler. Tijd van aankomst (23:15) en vluchtnummer stonden op de boeking. 1 dag auto nodig, zou die in Eindhoven terugzetten. Moest betalen voor 2 dagen, maar dat zie je niet bij het doorgeven van de reservering/ betaling. Vervolgens allerlei gegevens zoals gsm, e-mailadres etc. ingeven. Bij aankomst is balie Europcar dicht (23:00). Sta je dan op Schiphol, niemand te bereiken. Uiteindelijk 3 uur later dan gepland thuis. Reactie Europcar: ga naar Cartrawler. Cartrawler geeft aan niets te vergoeden,terwijl ze vooraf al kon weten dat deze boeking niet zou kunnen worden uitgevoerd! 115,00 worden niet terugbetaald. Ben gewend dat we in Spanje telkens worden opgelicht met onnodige verzekeringen en pakketten. Blijk dat het hier niet anders gaat. Je kunt je maar ergens in veronderscheiden Cartrawler. Gemiddeld verteld een ontevreden klant minimaal 13 x zijn verhaal, dus uiteindelijk gaat dat niet werken lijkt me!

Zwakke punten
Waarom denk je niet van uit de klant? Dit geeft heel duidelijk aan hoe de klant willens en wetens wordt opgelicht. In Spanje gaan we minimaal 6 keer per jaar en hebben nu zelf daar een auto gekocht: ben je toch een goede klant kwijt!

Bezoek CarTrawler Car Rental Reviews over CarTrawler Car Rental

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over CarTrawler Car Rental
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden