Backoffice?

Ik heb één van mijn auto's nu ruim 20 maal via Snappcar verhuurd waarvan 2/3 probleemloos aan huurders met een positieve drive.
Helaas vandaag weer een huurder die de auto niet op tijd terug brengt, niet op berichten reageert en de telefoon niet opneemt en weer omdat dit de 2e maal is.
Als verhuurder ben je de zwakke partij en dat is een makke aan dit deelsysteem.
Verder een aantal maal in moeten leveren op de brandstof want niet iedereen brengt de auto daadwerkelijk met een even volle tank terug als waar zij mee vertrokken.

Sterke punten
Een schakel tussen auto bezit en auto gebruik.

Zwakke punten
Soms een trage website waardoor je 10 minuten op het mobieltje staat te hannesen om een verhuur op te starten.
Waar is de backoffice?? Ik betaal veel geld aan commissie en verzekering, maar als een boeking net iets anders loopt dan moet je maar hopen dat je de juiste beslissing neemt.

Bezoek SnappCar Reviews over SnappCar

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over SnappCar
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden