Goldcar Review: Oplichters

  • Review
    Interrent en Goldcar proberen je altijd extra te laten betalen ga je hier aan de balie niet op in, of je geeft aan alles al betaald te hebben bij het boeken kan je kiezen... (balie luchthaven Girona) bijbetalen of geen auto ze lijken goedkoop maar zijn het niet! het zijn oplichters

    Sterke punten
    geen

    Door B de Leeuw op 8 juli 2019

Bezoek Goldcar Reviews over Goldcar

reacties

  • Afspraken worden niet nagekomen. Tijdens het boekingsproces van een vlucht (Ryanair) heb ik een ruime auto bijgeboekt voor ons (reisgezelschap van 3 personen). We hebben toen geselecteerd op brandstoftype (benzine) en grootte (5 personen / 5 koffers), zodat we ruimte genoeg zouden hebben tijdens onze rondreis van 1100 km. Daar kwam volgens de website een Ford C-Max uit. Daarvoor hebben we betaald. Bij aankomst op de luchthaven bleek het volgende;

    1) de verhuurder heeft helemaal geen Ford C-Max in het programma.

    2) In dezelfde categorie heeft de verhuurder helemaal geen auto's met benzinemotoren. Allen kleine auto's hebben ze met een benzinemotor. Dat was een probleem want mijn vrouw is zeer snel reisziek, zelfs met medicatie en polsbandjes. Met benzineauto's heeft ze aanzienlijk minder problemen dan met dieselauto's.


    3) Er werd bij de balie betwist dat je op de website een keuze kunt maken tussen benzine of diesel, terwijl ik het middels het boekingsformulier en screen shots kon aantonen.
    Er werd beweerd dat je enkel een autoklasse boekt. Benzine of diesel zou overigens net zo duur zijn.

    4) De enige optie met benzinemotor die beschikbaar was, was een Fiat 500L. Ik zei al meteen dat die te klein zou zijn maar werden toch dringend verzocht naar het ophaalpunt te gaan. Overigens werd ons geen restitutie aangeboden voor een auto die 2 klassen kleiner was. Daar aangekomen bleken er maar 2 koffers in de auto te gaan.
    Dus moesten we weer terug naar de balie, want zoals ik al eerder zei was deze auto veel te klein.


    5) Toen zouden we een Opel Grandland krijgen - wel een diesel, maar die was plotseling niet meer beschikbaar. Eigenlijk wil je dan gewoon de overeenkomst annuleren, maar ja, je staat dat met je koffers op de luchthaven en je hebt al bij boeking betaald en een verzekering afgesloten.


    6) Vervolgens was er nog één optie. Een of andere Jeep, ook een diesel. Met schade en slecht schoongemaakt/gewassen. Die hebben we met veel tegenzin geaccepteerd. Onze 3 koffers pasten alleen schots en scheef in de kofferbak en de hoedenplank heeft tijdens onze rondreis 15 dagen rechtop bij de achterbank gestaan, naar mijn dochter. Erg vervelend allemaal.
    Als je dat vooraf weet boek je zoiets niet. Als klap op de vuurpijl moesten we ook nog € 9,95 extra betalen, want de Jeep was naar hun zeggen duurder dan de C-Max die we hadden geboekt, omdat het een diesel was. Terwijl er eerder werd gezegd (zie punt 3) dat een benzine net zo duur is als een diesel. Alles bij elkaar heeft het verkrijgen van de huurauto bijna 3 uur geduurd. Werkelijk belachelijk. Eens en nooit meer bij deze firma (Goldcar)

    P.S. Slechte recensies worden blijkbaar niet in behandeling genomen door CarTrawler, want toen ik deze slechte recensie wilde plaatsen bleef ik de melding krijgen dat ik alle vragen moest beantwoorden, maar dat had ik gedaan.

    Door Bart Vos op 18 juli 2019

Bezoek Goldcar Reviews over Goldcar

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Goldcar
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden